۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

پخش مستقیم مراسم تحلیف باراک اوباما


بینندگان و شنوندگان ارجمند، شبکه خبری فارسی صدای آمریکا در روز بیستم ژانویه، اول بهمن ماه، با پخش مستقیم مراسم تحلیف و ادای سوگند چهل و چهارمین رئیس جمهوری آمریکا، باراک اوباما، لحظه لحظه شما را در جریان این رویداد تاریخی قرار خواهد داد. این برنامه ویژه از ساعت هفت و نیم شب به وقت تهران آغاز می شود. با پخش تصاویر زنده و اختصاصی از بام ساختمان صدای آمریکا ، مشرف بر کنگره و مسیر رژه، همراه با گزارش لحظه به لحظه خبرنگاران صدای آمریکا در کنگره و در مسیر حرکت رئیس جمهوری از کنگره تا کاخ سفید شما خود را در کنار میلیونها شرکت کننده در مراسم احساس خواهید کرد. این برنامه بطور مستقیم بر سایت اینترنتی ما نیز پخش می شود.
به دوستان خود بگوئید.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما
من ميخواستم در صورتي كه شما تمايل داشته باشين سايت www.freecall.com رو بهتون معرفي كنم كه به بينندگان صداي امريكا خبر بدين، با استفاده از نرم‌افزار اين سايت ميتونن رايگان از طريق اينترنت با كشور امريكا تماس بگيرن. اميدوارم كه بدينوسيله مردم ايران بتونن ارتباط بيشتري رو با شبكه مردمي صداي آمريكا داشته باشن.

مصطفی گفت...

اگر بشه ترتیبی بدید که ترجمه به صورت زیر نویس باشه خیلی عالی میشه حتی اگر با تاخیر هم پخش بشه ولی ارزش بالاتری به نظر من داره.
ممنون از زحماتتون

roya گفت...

مقایسه کنید با جمهوری اسلامی که ریس جمهور باید مسلمان و حتما شیعه باشد آنهم در کشوری که سنی مذهبان , زرتشتی ها , مسیحی, اسماعیلیه , بهایی و یهودی و حتی بیدینها وجود دارد این مصداق بارز تبغیض نژادی باصطلاح کسانیست که خود و مذهب شیعه را برترین انسانها و تافته جدا بافته میداند و ادعای مبارزه با ظلم و ستم و تبعیض آنها گوش فلک را کر کرده است !!

Unknown گفت...

تفاوت این مراسم بامراسم حکومت اسلامی اینه که:
در حکومت اسلامی عده ای که منافع خودشون رو دارند اجازه حضوردارند که عده ای خاص هستند وهمین طور فردی که انتخاب شده بازهم انتخاب مردم نبوده
دراین مراسم مردم آمریکا با خوشحالی واقعی حضور پیدا کرده اند

Unknown گفت...

جالبه که آقای اوباما ابتدای سخنرانی خود را بانام خدا شروع نکرد !!!!
یا جملاتی را از کتاب مقدس نخواند!!!!!

این یعنی احترام به عقاید همه ادیان وحتی به بی دین ها!!!!

بلکه شروع سخن خود را با نام وطن شروع کرد که وطن پرستی است.

وتفاوت دیگر خوشحالی مردم از انتخابی که انجام داده اند چه سیاه چه سفید

در آنجا مردم عادی آمده اند نه گروه خاصی ولی دراینجا بسیجی ها را جمع می کنند تا این چننین مراسمیداشته باشند

ناشناس گفت...

دولتمردان ايران با ديدن تصاوير مربوط به مراسم تحليف آقاي اوباما بايد از خود بپرسند آيا يك حكومت آزاد مثل آمريكا بهتر است يا يك حكومت مثل حكومت جمهوري اسلامي
اكبر از تهران