۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

واکنش شما به سخنرانی احمدی نژاد در ژنو

در میزگرد امشب با شما هستیم و فقط با شما!
البته در خلال برنامه آقای عبدالکریم لاهیجی نایب ردیس فدراسیون جوامع حقوق بشر در فرانسه و آقای هادی قائمی عضو کمپین بین المللی حقوق بشر برای ایران برای مدت کوتاهی در برنامه خواهند بود تا نظر آنها و شما را در مورد سخنان رئیس جمهوری ایران در کنفرانس ضد نژادپرستی سازمان ملل متحد در ژنو بشنویم.

آیا با حملات لفظی رئیس جمهوری ایران علیه اسرائیل موافقید؟
سخنان محمود احمدی نژاد به نفع یا به ضرر منافع ملی ایران است؟
آیا با واکنش اعتراض آمیز برخی از کشورها از جمله ترک یا بایکوت کنفرانس موافقید؟

ناظران غربی سخنان محمود احمدی نژاد در کنفرانس ضد نژادپرستی سازمان ملل در ژنو را "مفتضحانه" خواندند و آنرا تقیح کردند. در حالی که برخی روزنامه نگاران عرب چندان از سخنان احمدی نژاد راضی نبودند ولی همچنان بر این عقیده اند که غرب هنوز از مقابله با تمام ابعاد نژاد پرستی از جمله "اسلام ستیزی" سر باز می زند. رایو دویچلند فوک در آلمان سخنان احمدی نژاد را "غیر قابل تحمل، مملو از شعار های ضد یهودی و موجب انزوای خود و ایران" خواند. رادیو فرانس اینتر با توجه به تلاش احمدی نژاد "برای کسب محبوبیت برای انتخابات آینده ایران" سخنان او را "بی معنی و بچه گانه" خواند. لا استمپا در ایتالیا ابراز تاسف کرد که "در ابتکاری به این اهمیت" احمدی نژاد "به جای ارائه فرصتی برای رشد جمعی، نمایش بچه گانه ای از تضادهای فرهنگی حل نشده بود." تایمز لندن و دیگران ابراز نگرانی کردند که سخنان احمدی نژاد "امید های برقراری ارتباط ایران و آمریکا را کمرنگ کند." القدس فلسطینیان ابراز تعجب کرد که چرا غرب "نمی خواهد از اسرائیل انتقاد کند." الاهرام مصر سخنان دبیرکل سازمان ملل متحد را ستود که "شجاعانه پدیده ضد اسلام را محکوم کرد و آنرا شکلی از نژادپرستی غیر قابل قبول خواند."

چی فکر می کنین؟

۶۸ نظر:

ناشناس گفت...

دیشب یک مهمان بسیار خوبی داشتی. دقیقا حرف هائی را زد که حرف میلیون ها نفر که برنامه شما را تماشا می کردند، بود. امیدوارم امشب هم برنامه خوبی داشته باشی و افراد جمهوری اسلامی بدانند که از این طریق نمی توانند برای احمدی نژاد رای جمع کنند. همه فهمیدند، حتی مهمان دیشب شما. او نه تنها خودش را سبک کرد ما را هم سبک کرد، یعنی کسانی که به وی رای داده بودند. آبرویمان رفت در دنیا

roya گفت...

در بند هفتم از اساسنامه گروه تروریستی حماس به حدیثی از پیامبر اسلام در مورد نابودی یهودیان اشاره شده و احمدی نژاد با این سخنرانی و پشتیبانی از حماس نشان داد که ضد یهود است و در اولین فرصت اسراییل و یهودیان را نابود خواهد کرد از هیتلر عبرت باید گرفت .

بهرام گفت...

در حالیکه امروز چندین نسل در اسراییل متولد شده اند , راه حل نابودی کشور اسراییل یعنی نابودی یک ملت چند میلیونی و معنی دیگر آن همان هولوکاست نازیهاست و امروز رژیم ایران قصد نابودی ملت اسراییل و یک هولوکاست را دارد.

ناشناس گفت...

دیدی چه آمد بر سر ما. احمدی نژاد از بیماری های ذهنی رنج می برد. دنیا بعد از سخنرانی احمدی نژاد فکر می کند که مردم ایران هم همینطور هستند، بخاطر اینکه به او رای داده اند. در حالی که این آدم حال همه مردم ایران را به هم زده است

رستم فرخزاد گفت...

"آن لنگه کفشم آرزوست."

دوش خاجه محمود را بسیار گریان و پریشان در خواب دیدم. پرسیدم خاجه محمود چه شده؟ گفت: دیدی آبرویم رفت؟ آخر در این روزگار و این همه وسایل و اجناس قابل پرتاب دیگر "دماغ" چه صیغه ای بود که به سوی ما پرتاب شد؟!! مگر لنگه کفش قحط بود؟ یا حضار پا برهنه به کنفرانس آمده بودند؟

گفتم هیچ ناراحت نباش و خدای عزوجل را سپاس گوی . گر آن لنگه کفش 5 کیلویی که به سمت بوش پرتاب شد و دیوار سالن را به لرزه در آورد به سوی تو پرتاب شده بود، هم اکنون جز نفش فسیلی بر دیوار کنفرانس چیزی دیگر ز تو بر جای نمانده بود.

خدای را شکر گوی و راضی به سهم خویش باش که پادشاهی چون سیدعلی حکومت این دنیا به تو بخشید و مردمان آزاده تکه دماغی به عنوان آذوقه برای آن دنیا.

خاجه در سخن من درنگی کرد و برخاست ، هنگام رفتن گفت: نیک با تو موافقم که سهم حقیقی من از دو جهان تکه دماغی بیش نیست و جلال و جبروت سید علی جملگی فانیست.
خاجه محمود این بگفت و روی به سمت بیابان بگزاشت و آهسته آهسته از نظر ها پنهان گشت و دگر هیچ کس او را ندید.

شهرام گفت...

دغدغه احمدی نژاد مسلمانان فلسطیین نیستند اگر این طور بود چرا همه این آخوندهای دلسوز در برابر کشتار مسلمانان چچن ساکتند ؟ هیچکس در ایران جرات اعتراض به روسیه و آقای پوتین کمونیست عزیز را برای کشتن مسلمانان چچن ندارد .

ناشناس گفت...

وفا

تمای روزنامه ها، مجلات دنیا، هر کاغذی را که ببینی در باره سخنرانی احمدی نژاد نوشته است و نوشته اند که او کشور ایران را به سمت نابودی می کشاند...
هیچکس دیگر او را دوست ندارد حتی کسانی که برای او تره خورد می کردند
خانم هی جامعه بقدری از احمدی نژاد متنفر هستند که واقعا جالب این است که با هر خانمی که صحبت می کنی ، تنفر خودش را از او به وضوح مطرح می کند...

ناشناس گفت...

اگر اسراییل بقول احمدی نژاد نژاد پرست است
آیا به من یهودی اجازه داده می شود در ارتش ایران و یا سپاه پاسداران و یا بسیج به مقام افسری و فرماندهی برسم؟ (در اسرائیل سربازان عرب به مقام سرهنگی و سرتیپی رسیده و در شمار بهترین سربازان و فرماندهان اسرائیلی هستند)

ناشناس گفت...

احمدی نژاد یک نژاد پرست به معنای کلاسیک آن است. او به صورت عملی در سالگرد هیتلر به خوبی مفهوم نژاد پرستی را تعریف و از خود نشان داد.
یک سوال ، آیا داد گاه های بین المللی نمی توانند آن را به عنوان یک نژاد پرست و کسی که به همه نژاد ها اهانت می کند، دستگیر کند

ناشناس گفت...

با تشکر از متهم کردن اسراییل به نژاد پرستی آیا به یک یهودی اجازه داده خواهد شد در ایران به یک مقام بلندپایه (و حتی میان پایه یا دون پایه) دولتی و مملکتی برسم؟ (برای اطلاع , اسرائیل دارای یک وزیر عرب، یک معاون وزیر عرب و چندین مدیر و مدیرکل و قاضی ارشد عرب و مسلمان است
در اسرائیل اعراب مسلمان و مسیحی و دروزی و هر اسرائیلی غیریهودی دیگر نیز می تواند به بالاترین مقامات برسد.

ناشناس گفت...

با سلام و صميمانه ترين درودها
سخنراني آقاي احمدي نژاد سازنده نبود . ولي در عين حال توهين به ايشان هم توجيه ناپذير و ناپسند بود ، همانطوري كه توهين به آقاي بوش توسط عراقي كفش پران ، بسيار زننده و زشت بود . كنفرانس ژنو و كنفرانس هايي كه در آن حضور آقاي احمدي نژاد را به عنوان سخنران شاهد هستيم ، محلي براي خط و نشان كشيدن براي كشورهاي غربي و نصيحت هاي پيامبر گونه شده است . در حاليكه اين كنفرانسها مي تواند با عقل و منطق گرايي محلي براي جلوگيري از نژادپرستي و حل مسائل جامعه ي بشري شود . من فكر مي كنم ، ترك سالن اجلاس توسط بيش از 20 كشور ، توهين به مردم ايران بود ؛ متاسفانه باز هم رسانه هاي داخل ايران انعكاس درستي از اين ماجرا نداشتند . بيانيه ي پاياني اين كنفرانس بر خلاف آن چيزي كه آقاي احمدي نژاد انتظار داشت ، در مجموع به نفع جمهوري اسلامي نشد ، هر چند كه رسانه هاي جمهوري اسلامي آنرا حماسه ي ديگري ناميدند . (در ادامه ي حماسه ي دانشگاه كلمبيا!؟) .
***
با سپاس – نيلو از تهران

ناشناس گفت...

اگر تبعیض نژادی بد است محروم کردن سیصد هزار بهایی که از نژاد خود ایرانیان هم هستند از بسیاری حقوق یک شهروند عادی نژاد پرستی نیست ؟چرا تبلیغ بهاییت جرم است اگر مذهب شیعه راست میگوید چرا از تبلیغ بهاییت میترسد آیا چیز بدی در آن وجود دارد که قادر به بحث و جدل منطقی نیست و باید با زور و سرکوب دیگران پایدار بماند ؟

هاله نور گفت...

اگر تبعیض نژادی بد است آیا به من یهودی اجازه داده می شود دین و باور مذهبی خود را آزادانه تبلیغ کنم، و یا به سرنوشت همان بهائیان و دراویش و سنی ها و یهودیان و ارامنه و دیگر مسیحیان ایران دچار می شوم؟ (در اسرائیل مساجد اسلامی تحت حمایت مالی و معنوی دولت قرار دارد و حتی حقوق امامان جمعه از بودجه دولتی پرداخت می شود. علاوه براین، مبالغ اهدائی کشورهای عرب برای احداث مساجد جدید در اسرائیل، آزاد است)

ناشناس گفت...

آیا همسر من که یک بانوی باورمند یهودی است، اجازه می یابد بدون حجاب در خیابان رفت و آمد کند (زیرا در دین یهود اجباری برای حجاب وجود ندارد) و یا او را مجبور می کنند که حتی اگر مسلمان نیست، باز هم از دستور روحانیون اسلامی اطاعت کند و حجاب داشته باشد؟ (در اسرائیل هرکس مجاز است آن گونه که می خواهد لباس بپوشد و برخی از زنان مسلمان نیز به میل خود حجاب دارند و برخی از آن می پرهیزند و دولت دخالتی در این جریان نمی کند).

ناشناس گفت...

خبرگزاری يونايتدپرس طى تفسيرى از سخنرانى احمدى نژاد در کنفرانس ژنو نوشت عملكرد احمدى ‌نژاد در ژنو به‌ طور خاص قابل توجه بود چرا كه نشان داد رژيم تهران حتى آماده اصلاح لفاظيهاى خود نيست، چه رسد به توقف برنامه های هسته ای.
(((دست آقاي احمدي نژاد درد نكنه يه روز كشوري بوديم كه نماد گفتگوي تمدنها بود و امروز ...)))

pooneh گفت...

کشورهای عربی پاداش دشمنی های احمدی نژاد را با اسراییل با اشغالگر خواندن ایران در جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی دادند و دیروز چند کشتی ایرانی و امارات متحده عربی به تبادل آتش در خلیج به گفته آنها خلیج عربی پرداختند !!

سياوش از قير و كارزين گفت...

سلام و درود بر شما
آقاي احمدي نژاد از رو نمي رن
1- در دانشگاه كشور آيالات متحده آمريكا
2- در سازمان ملل متحد
3- در ايتاليا
4- حالا هم در ژنو
من به عنوان يك ايراني در حال حاظر با رفتاري كه با آقاي احمدي نژاد شد احساس مي كنم مورد تمسخر جهانيان قرار گرفته ام و هرجاي دنيا پا بذارم مرا تحويل نگيرند .
من چي فكر مي كردم چي شد
مي خواستم مثلاً براي كشورم مفيد باشم و اختراعي رو كه مدتها روش كار كردم و كلي خرجش كردم بدم به مسئولان تا آنها براي توليدش كمكم كند ولي دريغ كه حتي براي يك لحظه بتونم آنها را هم ببينم و حرفم رو بزنم . حالا هم تصميم گرفتم اين كار بزرگ رو بدم به غربيها كه آنها شايسته ترند و ما بي كفايت . با تشكر از برنامه مفيد و روشنفكرانه شما

ناشناس گفت...

آقاي وفا مستقيم
من هم با دوستي كه در مورد مسلمانان چچن نظر داده هم نظرم . چطور ميشه مسلماناني در فلسطين نور چشم ايران بشن و از كنار قتل مسلمانان چچني براحتي بگذريم . آقاي احمدي نژاد مدام براي حمايت از فلسطينيان بگه كه اسرائيل رو از نقشه جهان حذف كنيم و با اين كارش تهديدات رو عليه كشور ايران افزايش بده و از طرف ديگر كشتار مسلمانان پاراچنار پاكستان و مسلمانان چچن اصلا اهميتي نداشته باشه . درسته فلسطينيان هم مظلوم و ستمديده هستن ولي روابط سياسي ايران با روسيه چشم ايران رو به جنايتهاي روسيه بسته .
متشكرم

umud tabrizli گفت...

احمدی نژاد رئیس جمهور کشوری است که در آن یه جز اقلیت فارس و شیعه ملتهای ترک ، کرد ،عرب ، بلوچ و مذاهب سنی، اهل حق و ادیان یهائی ،مسیحی ، کلیمی از ایتدائی ترین حقوق خود محروم هستند.

احمدی نژاد رئیس جمهور کشوری استکه انسانها فقط یه خاطر تعلق به نژاد و مذهبی به غیر از نژاد فارس و مذهب شیعه زندانی ،شکنجه و اعدام می شوند.
سخنرانی رئیس جمهور چنین کشوری در مورد نژاد پرستی دیگر دولتها طنز تلخی بیش نیست.
احمدی نژاد و همه ما باید از هموطنانمان که سالها با گفتار و رفتار نژادپرستانه خود، خواه آگاهانه، خواه نا آگاهانه موجب رنجش و تحقیر ملیونها تن از هم وطنانمان شده ایم اظهار پشیمانی کنیم تا بتوانیم روح های آلوده به افکار نژاد پرستانه خود را آلایش بدهیم/
با تشکر

ناشناس گفت...

درود بر شما
مجید از قبرس
به نظر من احمدی نژاد یک بیمار روانی است و سخنان وی در مجامع بین المللی جزء انزوای بیشتر برای کشور ایران و فشار افتصادی و سیاسی بر مردم ایران نتیجه ای ندارد
با سپاس از شما

mohamad گفت...

من یاد فیلمی که از حضور هییت بلند مرتبه ایران در سازمان ملل و سخنرانی رجایی مربوط به اوایل انقلاب افتادم .هییت ایرانی شامل چند نفر اخوند با ان عبا و عمامه مسخره و چند نفر دیگر با ان لباس های نامرتب و چرک و با ان صورت های کثیف و نشسته و اصلاح نشده (مطابق با فرهنگ انقلابی اسلامی و مستضعفی ابتدای انقلاب که هرچه کثیف تر و نامرتب تر با ارزش تر بود)می شدند هرچند دقیقه در تایید سخنان سخنران در سالن سازمان ملل از جا بلند می شدند و با مشت های گره کرده و با حداکثر قدرتی که داشتند فریاد تکبیر و مخلفاتش شامل خمینی رهبر و مرگ بر اسراییل و امریکا و غیره سر می دادند. باز اینجا جای شکرش باقی بود که در هییت ایرانی خبری از اخوند با عمامه و پیژامه و دمپایی نبود و هییت ایرانی بسیار ابرومندانه تر از ان موقع با لباس های شسته و ریش مرتب و موهای شانه زده شرکت کردند و به جای مشت پرتاب کردن و فریاد تکبیر به دست زدن رضایت دادند!بعد از این همه سال این خودش یک پیشرفت در دیپلماسی ایران اسلامی محسوب می شود!
من خنده ام می گیره که چطور این سخنرانی و عمل ا.ن را به عنوان یک اقدام شجاعانه و اینکه چطور یک مرد شجاعانه سینه ستبر کرده می خواهند به ملت قالب کنند!گویی که فتح خیبر کرده

ناشناس گفت...

با سلام سخنان احمدی نژاد در درجه اول نشان دهنده یهودی ستیزی ایشان است که او را هم به تمام نژاد پرستان جهان اضافه می کند ضمنان به ما یاداوری کرد که ایران کنونی اصلاح شونده نیست و این نظام کنونی باید هرچه زودتر به اشقال دانی تاریخ بپیوندد
درخت بد محصول را باید از ریشه دراورد تروریست را با نابودی ایران ریشه کن کرد

ناشناس گفت...

مثل همیشه حرافیهای احمدی نژاد به ضرر مردم ایران تموم میشه. این حرافیها مخصوصا به ضرر ما ایرانیها در خارج ایران هست، وقتی که در مورد ما با پیش زمینه ذهنی که در اثر آشنایی با این فرد به عنوان نماینده ایران پیدا کردند قضاوت می کنند.

فرهادازتهران گفت...

درود
بنظر من ترک کنفرانس توسط نمایندگان کشورهای اروپایی کارخیلی جالبی بودولی اقای احمدی نژاد پرروتر از انست که با این کارها از رو برود.

ناشناس گفت...

با درود به شما و بینندگان

من اینجادر دبی دوستان فلسطینی زیادی دارم.
یک نکته در همه این دوستان مشترک است همه مثل ما ایرانیان هوش بالایی دارند
اما نکته جالب این است که همه آنها از احمدی نژاد متنفرند و دلیل آنرا اینگونه بیان میکنند
به نظر ما یک حامی احمق بدتر از یک دشمن دانا برای فلسطین است
آدمیت از دبی

ناشناس گفت...

به نظر من احمدی نزاد یک بیمار روانییه - این مرد فکر میکنه که عقل کل - فکر میکنه که فرستادیه خدا در روی زمینه و همچین ادمی واقعا خطرناکه . او چیزی بیش از یک دیوانه نیست

ناشناس گفت...

با سلام
داریوش از دبی
احمدی نژاد پرچم دار حکومتی سرشار از تبعض نژادیه
مذهب شیعه افرادی را تحت عنوان سید برتر از سایر افراد میداند و خیلی امتیاز دارند
و سخنرانیهای احمدی نژاد جز خراب کردن بیشتر وجه ایرانیها در سراسر جهان هیچ نتیجه ای ندارد

Arash Ushta گفت...

Baa drood:
Sokhanaane Ahamadi nejad va raftare heyate ferestadeh shodeh chizi beish az yek BAAZI E MOZHEKANEH BE NAF E ESRAIL VA TOHIN BE IRAANI nabud

میثم گفت...

درود بر شما
من با زحمت فراوان از فیلتر مخابرات رد شدم آمدم توی این وبلاگ . خیلی سخت بود. این مصداق بارز نژادپرستی ، تبعیض و بی احترامی به حقوق شهروندی است. احمدی نژاد به جای محکوم کردن اسرائیل به نژاد پرستی اول به تبعیض در اینجا پایان دهد و چهره زشت خود را کریح تر نکند تا باعث سرافکندگی ما ایرانیان نشود.
خدافظ

ناشناس گفت...

با وجود اینکه می دانید عوامل رژیم مرتب با تماس تلفنی سعی در حمایت از رژیم و به حاشیه بردن بحث را دارد چرا اجازه این کار را میدهید
کلا فضای برنامه را تحت الشعاع قرار میدهند مردم ایران آنقدر فقیر شدند که نتوانند نیم ساعت پشت خط تلفنی صدای آمریکا بمانند لطفا در مدیریت
تلفن ها تجدید نظر کنید. و جلب نظر احمدی نژاد با هر شیوه ای برای ما عادی شده است
لطفا از خانم فاخته زمانی در باره نژاد پرستی رژیم وظلم هایی که به اقوام ایرانی می شود دعوت فرماید

میثم گفت...

درود بر شما
من با زحمت فراوان از فیلتر مخابرات رد شدم آمدم توی این وبلاگ . خیلی سخت بود. این مصداق بارز نژادپرستی ، تبعیض و بی احترامی به حقوق شهروندی است. احمدی نژاد به جای محکوم کردن اسرائیل به نژاد پرستی اول به تبعیض در اینجا پایان دهد و چهره زشت خود را کریح تر نکند تا باعث سرافکندگی ما ایرانیان نشود.

ناشناس گفت...

چرا از اقوام ایرانی و نمایندگان آنها در تضاد با سخنان احمدی نژاد دعوت نمی کنید؟

ناشناس گفت...

با سلام
لطفا یکی به این آفای احمدی نژاد بگه :باباشما نماینده یه ملت بزرگ با این همه پیشینه پر ارزش هستید.
اگه به شما توهین کنند به همه ما توهین شده،حداقل مهرورزی اینه که این حرفا رو نزنین که ما مردم توهین نشه.

Arash Ushta گفت...

Baa drood:
Kami vage been baashim, IN GOFTEHAA BE SOUD CHE KESI VA ZARARE CHE MELATI VAGE SHOD???
BAAZ HAM AARMAN VA ARZESH HAAYE IRANI BE ZIRE SOAAL RAFT
SHAAD BAASHID

ناشناس گفت...

اخمق نژاد از اسمش معلوم است چگونه حرف بزند

فرید گفت...

باتوجه به سخنان احمدی نژاد متوجه این مسئله می شویم که این نظام با دروغ و حجاب گذاری بر نقض حقوق بشر در ایران می خواهد خود را ناجی ملتهای مسلمان و بخصوص ملت فلسطین معرفی کند که این هدف کاملا با اقدامات ضد نژاد پرستی تضاد دارد ، زیرا ما شاهد زندان شدن ایرانیانی هستیم که فقط جرمشان این است که نمی خواهند دیانت را با سیاست درآمیزند مانند آیت الله بروجردی و هوادارانش و بهائیان و دراویش و اقلیتهای مذهبی و ....

Unknown گفت...

من برای خودم به عنوان یک ایرونی متأسفم که نماینده کشورم یه همچین آدمیه. آیا این آدم همون کسی نیست که چنین خفقانی را در کشور خودش ایجاد کرده؟ چرا اصلا دنیا به حرفهای یه همچین بیمار روانی گوش می ده؟

ناشناس گفت...

بعضی‌‌ها میگن احمدی نژاد آزادی بیان باید داشته باشه برای بیان عقایدش ولی‌ اون نمیتونه عقاید شخصیشو در جایی که نمایندگی ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون ایرانی‌ هست عقاید شخصی‌ خودشو بگه........

حمید از آلمان گفت...

حمید از آلمان
جمهوری اسلامی اگر اسرائیل وجود نداشت باید خود آن را می آفرید. من می خواهم بدانم که اگر اسلامیون زورشان به اسرائیل می رسید دیگر لازم می دیدند که در اینگونه کنفرانسها شرکت کنند یا اینکه می رفتند و تمام آنها را به دریا می ریختند؟

odin گفت...

شما از دوستان و ایرانیانی که در سوئیس زندگی میکنند سوال کنید تا ببینید این چند روزه از شرم و خجالت این رفتار احمدینژاد از خانه بیرون نیامده اند.و اما در مورد سوال شما و منافع ملی در جمهوری اسلامی منافع ملی و کلآ ملیت معنی ندارد و تنها منافع باندهای حاکم و فرزندان و دوستانشان مهم است.

ناشناس گفت...

بعضی‌‌ها میگن احمدی نژاد آزادی بیان باید داشته باشه برای بیان عقایدش ولی‌ اون نمیتونه عقاید شخصیشو در جایی که نمایندگی ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون ایرانی‌ هست عقاید شخصی‌ خودشو بگه........

ناشناس گفت...

موافق با سخنان وی نیستم.سخنانش توهین به مردم ایران بود.

مصطفی گفت...

درود بر وفاو رستم عزیز
به نظر من دمه احمدی نژاد گرم از این بهتر نمیشد.خوب دنیا رو مسخره خودش کرده. فوق العاده بود. هر انسانی یه لیاقتی داره. بعضی ها لیاقت اینو دارند که احمدی نژاد پشت بهشون بایسته و ترویج نژاد پرستی کنه. یکی از این آدمهای با لیاقت دبیر کل سازمان ملل بود. هم به ایشون و هم به آقای احمدی نژاد تبریک صمیمانه میگم.

ناشناس گفت...

هدف احمدی نژاد از این قبیل سخنرانی ها تنها و تنها برانگیختن مردم کم دانش و نا آشنا با تحجر دینی است تا آنها را در زیر پرچم عدالت دروغین گرد آورده و یک حکومت واحد اسلامی در سراسر گیتی به پا کند درست همانند جدش خمینی که آرزوی صدور انقلاب را در سر داشت. درست همانطور که خمینی پیش از به قدرت رسیدن دم از اصلاح و عدالت می زد اما زمانی که به معشوق خود که همانا قدرت بود رسید تمام گفتارها دگرگون شد. جمهوری اسلامی تنها به وقت نیاز دارد تا انقلابی دیگر و این بار در عرصه ی دنیا راه بیندازد. این خطر را جدی بگیرید و به آنها وقت ندهید.کی فکر می کرد که عربهای 1400 سال پیش ارتش ساسانی را شکست دهند.به آقای اوباما می گویم این خطر را جدی بگیریدو به آنها وقت ندهید.
آریا از ایران

ناشناس گفت...

سخنان اقای احمدی نژاد در شان رئیس جمهور کشوری با این تاریخ کهن و پر افتخار نیست.
این سخنان تنها سبب انزوای ایران در جامعه بین المللی خواهد شد و ابروی ایران را خواهد برد.
به نظر من وضعیت حقوق بشر و ازادی در ایران در اولویت بسیار بالاتری هستند.

ناشناس گفت...

عقده های شخصی این پرزیدنت کوتاه قد حد و مرز ندارد.
1 او فرق نظر شخصی و مموضع سیاسی را درک نمیکند. خب اسرائیل غاصب و چه وچه. چه ربطی به منافع ملی ایران دارد؟ ایسان یادش میرود ماموریت چهار ساله اش دفاع از منافع ملی ایران است و نظرهای شخصی را باید نگه دارد برای خانم بچه ها در خانه.

2 او حتا حاضر است از شان یک رئیس جمهور نزول کند تا در یک اجلاس که در سطح سفیر است اظهار نظر نماید. تنها شرکتش در این اجلاس توهین به مقام رءیس جمهور ایران بوده چه برسد به این انشاهای بچه بسیجی ها در مدرسه.

ناشناس گفت...

حمدی‌نژاد چگونه اسرائیل را به نژاد پرستی‌ و نسل کسی‌ متههم می‌کند،در حالی‌ که در اسرائیل یک ششم جمعیت عرب و مثلمان بوده،و حتا اکنون در دولت راست افراطی حکم بر این کشور،یک عرب مثلمان مشاور وزیر خارجه شده است؟این در حالی‌ است که در ایران بهائیان و یهودیان از کچکترین حقوقی برخوردار نیستند.

ناشناس گفت...

آقا وفا با سلام امیدوارم این نظر منو بخونید
اکثر تلفن های شما از طریق مامورین امنیتی رژیم می شود که با یک سازماندهی اینکار را انجام میدهند و مردم عادی اگر غیر از اینترنت با شما تماس بگیرند به اطلاعات احضار و مورد بازجویی و آزار اذیت قرار میگیرند و بنظر من بهتر است شما به اینترنت اکتفا کنید و اگر میخواهید نظر تلفنی داشته باشید از تلفن های داخل ایران که هدایت شده و سازمان شده هستند استفاده نکنید چرا که این نظرات نظرات مردم ایران نیستند
با تشکر احسان از اردبیل

reza گفت...

با حملات وی مخالفم زیرا شان ایران را کم کردند.با حملات وی مخالفم زیرا شان ایران را کم کردند.

ناشناس گفت...

با درود

این کنفرانس آزمونی برای تمام کشورهای غربی بود. آنهایی که دم از تحمل مخالف می زنند باید از مردم غیور ایران یاد بگیرند: این مردم شریف سال هاست که دروغ می شنوند ولی دم نمی زنند. امیدوارم غربی ها متوجه شوند مردم ایران در این 3 سال اخیر جز دروغ نشنیده، و جز فساد و ترور چیزی ندیده اند.
ع.م از تهران

ناشناس گفت...

به نظر من سخنان ایشان فقط باعث سرشکستگی ما شد. ولی خدا را شکر که مردم فهیم دنیا حساب مردم ایران را جدا از دولت ایران می دانند. امیدوارم که جهره واقعی این حکومت برای جامعه جهانی بهتر شناخته شود.

ناشناس گفت...

دنیا بدانند...آهای مردم جهان بدانید ایشان رئیس جمهور ایران نیست و نماینده قدرت حاکم با تفکر طالبان است..صحبت های ایشان در هز سمینار..نظر مردم ایران نمی باشد

کوروش از تهران گفت...

نژادپرست ترین رژیم جهان ، رژیم جمهوری اسلامی ایران است که همه غیر شیعیان را به شدت سرکوب می کند ورژیم جمهوری اسلامی ایران نه تنها غیر شیعیان را در ایران سرکوب می کند بلکه شیعیان مخالف ولایت دیکتاتوری فقیه را هم شدیدا سرکوب می کند

کوروش از تهران گفت...

پاسخ به سوالات شما:
١- خیر
٢- به ضرر مردم ایران بود
٣-بله

Unknown گفت...

متاسفانه الان این رژیم وی او ای را هم با تسخیر ارتباطت تلفنی استثمار کرده.اگر ما ایران دوستان آزاد اندیش میخواستیم نظرات این دولت را بشنویم که به کانالهای خارج پناه نمیوردیم و تلویزیون ایران را گوش میدادیم.

الهام

میدیا گفت...

حرفهای بیخودی زد و شخصیت جهانی ما را دوباره مخدوش کرد.

odin گفت...

وفای عزیز سلام چون میدومن حد اقل خودت میخونی مینویسم والا مزاحم نمیشدم
میخواستم بپرسم ایا در مورد بنده و نظرهای من ایا شما و یا کسی دیگر مشکلی دارد که هر بار مرا سانسور میکنید و مخصوصآ از روی ان میپرید؟
نظر نفر قبل و بعد از منرا میخوانید اما بنده که هر بار در نهایت ادب و رعایت تلوزیون شما مینویسم را نادیده میگیرید!در حالیکه همیشه در موضوع و مستقیم مربوط به برنامه نوشته ام.
اگر اینطور است و درست فهمیده ام بفرمایید تا دیگر نه مزاحم شما بشوم و نه حرف خودم را سبک کنم .

ناشناس گفت...

تلفن بر کفان عزیز خسته نباشید!!!
خیلی زحمت کشیدید...!!!!!
تلفن بر کفان نسبتا محترم - واقعا خیلی صحبت هایتان طنزآمیز است ...

ناشناس گفت...

"رژيم ولايت مطلقه ديكتاتورمذهبي ايران با پوششهاي كاذب خبري وسانسورهاي جامع رسانه‌اي سعي در اختفاي دو مسأله،فاجعه مادي و فلاكت معنوي داردو مزورانه با ترتيب دادن اجلاسها و كنفرانسهاي مضحك ودست چين شده و هدفدار در داخل و خارج به حراج منابع كشور پرداخته و خرجهاي كمر شكن از بيت المال راصرف جذب اهرمهاي خود فروش و پول پرست كرده، اراده به قبض آبرو داشته و آهنگ سلطه جويي بر ممالك منطقه را دارد." بخشي از پيام اخير آقاي بروجردي از زندان.
بهتر است آقاي احمدي نژاد به جاي رفتن به ژنو سري به زندانهاي مملكت خودشان ميزدند (البته اگر آقاي خامنه اي اجازه بدهند)تا به مفهوم واقعي تبعيض پي ببرند.از دانشجويان و معلمان و كارگران و وبلاگ نويسان وسني ها و بهائيان تا روحاني ضد ديكتاتوري ديني آقاي بروجردي كه شيعه ميباشند همه را ملاقات خواهند كرد از هر قشري كه بخواهيد،خواهيد يافت!(سحر از ايران)

وفا گفت...

odin عزیز، خیر. سعی من انعکاس تمام نظرهاست ولی بعضی اوقات فرصت نمی شود. به هر حال نظر تو در وبلاگ هست و دوستان از آن بهرمندند

میدیا گفت...

نصف بیشتر صدای سالن صدای دست زدن های بی امان متکی بود که به خاطر حفظ آبروی احمدی نژاد دستهای خودش را کباب میکرد!!!!!!!!!

فرهاد شمس آبادی گفت...

میثم رحیمی - خبرنگار
درود بر شماو عرض خسته نباشید

آقای احمدی نژاد شما که یهودیان را به نژادپرستی متهم می کنید آیا تا به حال سری به سیستان و بلوچستان ایران زده اید و حال و روز سنی های ایران را دیده اید؟ و آیا تاحال شنیده اید که با سنی های ایران چه می کنند؟ آیا تا حال خوانده اید که با بهائیان ایران چه می شود یا با یهودیان ایران چطور رفتار می شود؟
یک سوال بزرگ: چرا آقای احمدی نژاد شما همیشه در سخنرانی هایتان از روی نوشته می خوانید؟

شاخه زيتون گفت...

درود
من متعجبم كه چرا دنيا اين قدر وقتش را صرف احمدي نژاد مي كنم. محمود مشنگ آدم بيچاره اي است با عقده هاي فرو خورده سال هاي عمرش و حالا مي خواهد به هر شكلي كه ممكن است آن را بروز دهد. مطمئن باشيد ملت اسراييل و ايران به زودي دوباره پيوند باستاني و ناگسستني شان را بر قرار مي كنند.در ضمن به آقاي اوباما بگوييد مبادا ديسك كمر بگيرند. آخر بدجوري جلوي فهد و چاوز و ....
داد و بيداد! از ما گفتن بود .
ما كه خيلي حال كرديم. فقط در عجبم مگه توي ژنو تخم مرغ گنديده پيدا نمي شود كه دماغ پلاستيكي پرت مي كنند.
بايد يك فكري كرد تا تكنولوژي سويس در خراب نشدن تخم مرغ ها پريزيدنت (ها ها ها) احمدي نژاد را محروم نكند. مايلم بدانم از تركيب تخم مرغ گنديده و ژهن چه چيزي درست مي شود.
مي دان وفا جان تاييد نمي كني اين پيام رو اما از آقاي مناشه امير بيشتر دعوت كن.سپاس

سید علی خامنه ای ! گفت...

شاخه زیتون عزیز من صد بار بیشتر از تو دشمن رژیئ سنگسار و دست و پا قطع کن ولایت فقیه هستم ولی اگه میخوای این رژیم زودتر شرش کم بشه همین خرابکاریها و جنایاتش که گفتم رو رونمایی و مطرح کن تاثیرش حتی روی موافقین رژیم فوق العادست چون ذهنشون به حقیقت غیر قابل انکاری باز میشه و در قضاوت نهای حق را بتو خواهند داد, در ضمن منهم تقاضا دارم از آقای مناشه امیر و حسن داعی بیشتر دعوت کنید آقای داعی چون با مدرک و سند حرف میزند از معدود افرادیست که فقط شعار نمیدهد و میتوان از حرفهایش در افشای جنایات رژیم بهترین استفاده را کرد.درود بر تو.

ناشناس گفت...

من محمد رضا از گیلان هستم. با تشکر از برنامه های مفیدتون که باعث هرچه روشن تر شدن افکار مردم و باز شدن فظای بسته کشورمیشه. امیدوارم هممون روزی رو ببینیم که در جهان از ایرانی بودنمون احساس افتخار کنیم و بتونیم در کنار ملل و مذاهب دیگه با ارامش زندگی کنیم

رضا گفت...

من به هیچ عنوان با چنین حمله لفظی موافق نیستم.

Unknown گفت...

دکتراحمدی نژاد یک درغگوی جهانی است

اینها خیال کردند همه جا ایران است وهرمیزی منبر، که هرچه خواستند بگویند و همه تکبیر گویندوهیج واکنشی نداشته باشه!!!!

masoud گفت...

نمي دونم ما ايرانيها چيكاركرديم كه بايد اين جوري تقاس پس بديم.اگه حرف بزنيم "يه روز ناگهاني واتفاقي ميميريم اگه راننده روبگيرندوكيلش ميادو ديه ميدهدوميرود اگه فرار كنه كه ديگه هيچي.تازگي ها هم200جسد توي زاينده رودپيداكردندوگفتنداين هامال زمان شاه عباس ولي اين جسد هازندانيان سياسي بودند كه دررژيم ديكتاتوري خامنه كشته شده بودن.من3روزه كه دارم تلاش ميكنم بيام توي وبلاگ ولي امروز تونستم.زنده باد ايران ازاد