۱۳۸۷ اردیبهشت ۶, جمعه

رو در رو با ناصر اویسی

میهمان امشب رو در رو ناصر اویسی از نقاشان موفق مقیم آمریکاست. با چهار دهه سابقه کار پرتلاش خورشید خانم ایرانی، انارهای سرخ و اسبهای اسطوره ای در کنار زنانی پر انحنا به آثارش هویتی خاص بخشیده است. او از هنرمندان پیشگام سبک سقاخانه است و آثارش د ر کلکسیونهای خصوصی و عمومی د راروپا، آسیا و آمریکا به چشم می خورد. با او در http://www.galleryovissi.com/ بیشتر آشنا شوید.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

توسعه دهندگان سی سی جی از خوانندگان این وب نوشت هستند. با سپاس از بنگاه سخن پراکنی آمریکا به ویژه شبکه ی خبری فارسی صدای آمریکا به خاطر خبرسانی درست و حرفه ای اش.

سی سی جی: یک سامانه ی داده گستر
1997-2008
www.ccgint.net

سی سی جی پشتیبان آزادی در ایران است. با ما تماس بگیرید و دیدگاه ها و پیشنهادهای سازنده ی خود را برای ما بفرستید:
http://ccgint.net/comments/fa

Arash Sigarchi گفت...

سلام برادر . خسته نباشی. این هم پیام که مطمئن بشی ما گذار مان به این ور ها می افتد !
تی فدا

وفا گفت...

مرسی آرش جان قدمت رو چشم

Winston گفت...

you're a great news anchor. keep it up

ياشار گفت...

سلام وفا
ازت خواستم وبلاگ جديد پرزيدنت بوش را معرفي كني لطفا

وفا گفت...

یاشار جان تا اونجائیکه من می دونم پرزیدنت بوش وبلاگی نداره و برای اینکه مطمئن بشم از وبسایت کاخ سفید هم پرسیدم. ماجرا به چند سال قبل بر میگرده(2004) که بوش بعد از صحبت راجع به جوونها و نسل اینترنت اعلام کرد وبلاگی راه انداخته ولی بعد از سه ماه به خاطر مسائل امنیتی ادامه نداد. وبسایت کاخ سفید و صفحه مخصوص پرزیدنت تا حدی امکان اینجور ارتباط های غیر رسمی تر رو فراهم کرده.

ناشناس گفت...

با سلام

آقای وفا مستقیم چرا نظر مرا در اینجا درج نکرده اید؟ آیا توهینی به کسی شده بود. اگر به نظر شما نظر اشتباهی هم بود به عقیده من باید اجازه درج می دادید. چون که قرار نیست که همه نظرات به نظر شما صحیح باشد تازه اگر اشتباه هم بوده باشد باید جواب می دادید.

به هر حال برایتان آرزوی موفقیت دارم