۱۳۸۷ فروردین ۲۴, شنبه

نقشه ایران شمالی در سایت ایرنا!


نقشه ایران شمالی در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی!
چی فکر می کنین؟

۱۸ نظر:

وفا گفت...

خوب به نظر می رسه کمی دیر ولی بالاخره از روی سایت برداشته شد!!!

ناشناس گفت...

جغرافیای سیاسی جعلی ایران که مرزهای شمال آن را روسها و جنوب آن را انگلیسها تعیین کردند خود از تجزیه ملل به وجود آمده است.
هر سرزمین متعلق به ساکنانش است.
این نقشه کاملا بیانگر افکار و آرمانهای تمامیت خواهی، تجاوزگری ، توحش و به اسارت،استثمار و سلطه کشیدن بیش از پیش ملل غیر فارس توسط گروههای(فاشیستی)نژادپرست آریا محور می باشد.

ناشناس گفت...

آیاز جان
اینها که در حکومت هستند آریا محور نیستند.فارس نیستند- آذری هم نیستندو...این نفرت را همان روسها وانگلیسی ها در در جغرافیای وجودت کاشته اند.تا اگر بتوانند مرزهای جدیدی را تعریف کنند.امیدوارم بعدها افسوس امروز را نخوری و مانند انقلاب 57 متوجه شوی یک کلاه گشاد دیگر سرت گذاشته اند.

عاشق ایران- با همه اقوامش که نوروز راجشن میگیرند.

بابک خرمدین

رامین گفت...

درود
افرادی که در جمهوری اسلامی حکومت می کنند دشمن تمدن و فرهنگ ایران زمین قبل از اسلامند و با ظلم بیشتری که به اقلیتهای قومی می کنند زمینه نارضایتی شدید هم میهنان ما را فراهم کرده اند کافی است به وضعیت مردم سیستان و بلوچستان , کردستان و یا خوزستان و بسیاری نقاط دیگر توجه کنیم این هم میهنان بزرگوار از کمترین امکانات برای زندگی بی بهره هستند و در چنین شرایطی این تفکر تقویت شده که با جدایی از ایران به آزادی و حقوق خود خواهند رسید در حالیکه چنین نیست و ریشه این ظلم و محرومیتها در حکومت استبدادی مذهبی است و نه مربوط به کشور یکپارچه ایران آنچه که همه اقوام ایرانی را از حقوق مساوی برخوردار خواهد کرد
یک حکومت دموکراتیک است و نه جدایی از کشور.
زنده باد همه اقوام ایرانی

dustaq گفت...

انتشار این نقشه دروغین، آنهم در سایت رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران موسوم به ایرنا، بی تردید نماینگر سیاست وحشتناک توسعه طلبی ارضی رژیم آرایاگرای ایران درقبال کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، گرجستان و ارمنستان است. قطعا انتشار این نقشه در سایت دولتی ایرنا که از فیلترهای متعدد خبری عبور میکند امری کاملا حساب شده و دقیق است.
در گذشته نیز شاهد انتشار اخبار متعددی در خصوص آزمندی ایران نسبت به کشورهای همسایه خود بوده ایم. اینکه بحرین یکی از استانهای جنوبی ایران است، آذربایجان شمالی همان ایران شمالی است، خراسان بزرگ افغانستان و کشورهای حوزه ماوراءالنهر را در بر میگیرد و یا نامهای بحر خزر وخلیج به ترتیب مازندران و فارس هستند،همه و همه حکایت از جنون کشورگشایی حکومت تهران دارد.
اینجا است که باید تلاشهای جمهوری اسلامی ایران را در رسیدن به انرژی هسته ای، نه برای مصارف صلح آمیز بلکه برای تولید سلاح هسته ای نگاه کرد!
رژیم ایران با انتشار این نقشه جنون آمیز، اثبات کرد که به هیچ وجه به قواعد جاری بین المللی و مبانی متعارف پایبند نیست و همچنان در عصر جهالت کشورگشایی بسر می برد. وجود چنین گرایشی در ایران به معنای وجود خطری جدی در کمین صلح و امنیت منطقه خاورمیانه است که حتی می تواند منجر به وقوع یک جنگ گسترده جهانی شود.

ناشناس گفت...

جناب Dustag
در اینکه" انتشار این نقشه در سایت دولتی ایرنا که از فیلترهای متعدد خبری عبور میکند امری کاملا حساب شده و دقیق است" هیچ شکی نیست.اما اینکه" بی تردید نماینگر سیاست وحشتناک توسعه طلبی ارضی رژیم آرایاگرای ایران درقبال کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، گرجستان و ارمنستان است!!!!!"کمی خنده دار بنظر میرسد.از همه مضحک تر ادعای"آریا گرا" بودن حکومت اسلامیست.
زمانه بسیار بدی شده است از یک طرف ایزانی ها گرفتار یک حکومت شدیدا ضد ایرانی شده اند که بهترین های خود را
مثل فروهر ها وبختیار و ...زیردست اینان از دست داده یا مثل اسانلو و گنجیو... در زندانها بسر میبرند.
از طرف دیگر گرفتار دشمنان تاریخی این سرزمین شده اند که برای گشودن عقده های تاریخی خود فرصت را غنیمت شمارده و به زخم های مردم ایران که دستهایشان بسته است زخم میپاشند.
فرصت خوبی ست ! در کنار جمهوری اسلامی
خلیج فارس را خلیج بنامید.
حکومتی که حتی نوروز را بر نمی تابد
آریا گرا بنامید و حکومت خلفای عرب را ظلم فارس ها نام گذاری کنید.
امروز می توانید ادعا کنید که کوروش هم عثمانی بوده است.
اما تا نوروز هست ایران هم هست و این سرزمین همیشه "خرمدینانی" داشته است.

عاشق ایران و همه مردمی که نوروز را پاس میدارند

پابک خرمدین

ناشناس گفت...

قابل توجه تمام قوم پرستان:
حکومت اسلامی یک حکومت عقب مونده و متعلق به دوران شتر سواری است. از اون عقب مونده تر افکار قوم پرستان و جوجه ناسیونالیستهای تازه به دوران رسیده است. من شخصا تضمین می کنم با تمام نفرتی که از حکوکت اسلامی دارم، لمپنهای اسلامی را به این لمپنهای قوم پرست که متعلق به دوران زندگی قبیله ای هستند، ترجیح می دهم.

ناشناس گفت...

آقای یا خانم عاشق ایران
علاوه بر بدنه حکومتی شوونیستی و فاشیستی (شامل افراط گرایان اسلامی و نژادپرستان آریامحور که گاهی دست به دست هم برای سرکوب ملل غیر فارس می دهند و گاهی بر سر تقسیم قدرت دعوا می کنند، چه در حال و چه در گذشته)یعنی علاوه بر عاملان حکومتی تبعیضات نژادی متنوع، در قالبهای تبعیضات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و غارت ثروتهای خدادادی ملل تحت ستم با استناد به قانون خود نوشته اش، دامنه انجام و اعمال تبعیضات نژادی به دست خود ملت فارس هم می رسد. این در حالی است که نژادپرستان آریا محور برای سرنگونی جمهوری اسلامی و به دست گرفتن قدرت، فریاد اتحاد و مظلومیت سر داده می دهند و از طرف دیگر حاضر به ملحق شدن به جمهوری اسلامی برای سرکوب برابری، آزادی، استقلال و هویت طلبی ملل تحت ستم هستند؛ این به این معنا است که اکثر ملت فارس بااین روباه صفتی (با توجه به دلایل تاریخی و مشاهده در رفتار روزمره که مهارت در حقه بازی و دروغگویی و کلاه برداری را ملاک ذکاوت و فخر برای خود قلمداد می کنند)در حالی که هیچ ریشه ای و رد حضور تاریخی و در حال حاضر حضور سالم، سازنده و مفید در سرزمینهای ملل تحت ستم ندارند، تنها به دنبال سلطه و غارت ملل تحت ستم هستند، حتی به قیمت تکرار نسل کشی 21 آذر 1325 در آزربایجان جنوبی.
به خاطر تحقيرهای فراوان و سيل جوك سازي و فحاشیها از طرف ملتهای دیگر ساکن جغرافیای سیاسی جعلی ایران، به خصوص توسط اکثریت ملت فارس(نژادپرستان خودشیفته آریامحور)، بسیاری از ملل تورک ساکن این جغرافیای سیاسی جعلی با انتخاب اصطلاحا ساده ترین راه حل برای نجات از این تبعیض نژادی،از هويت خود گريزان شده اند و راه آسیمیله شدن و فارس کردن کودکان خود را انتخاب کردند، نمونه کامل مشابه این تبعیض نژادی در جامعه سیاهپوستان آمریکا پس از لغو برده داری تا دهه 1960 وجود داشته و چون سیاهان نمی توانستند با آسیمیله شدن رنگ خود را عوض کنند، راه حلهای دیگری از جمله مبارزه را انتخاب کردند.
در خلاصه سیاست آسیمیلاسیون، تحت نام تمامیت ارضی ایران، ملل غیرفارس را به ضرب شمشیر، شکنجه، توپ و تانک به اسارت درآورده است.
حرکت ملی ملل غیر فارس تحت ستم در ایران هنگامی در مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی،می تواند به ملت فارس دست اتحاد و دوستی بدهد که ملت فارس تمام جنایات اعمال شده بر ضد ملل غیر فارس تحت ستم را محکوم کرده و استقلال و خودمختاری آنها را به رسمیت بشناسد و در عین حال در جهت جبران اعمال ضد بشری خود اقدام کنند.

ناشناس گفت...

یا حسین!!
ای سمبل مدرنیته!!
لطفا به ما بگو لمپن یعنی چی؟و از چه جیزو کی متنفر نیستی؟آیا چیزی هست که به آن علاقه داشته باشی؟
آیا می دانی مردم در چه وضعی زندگی میکنند (منظورم مردم ایران است نه آلمان) و مهمتر از همه بگو چه باید کرد؟

در ضمن ما قوم پرست نیستیم فقط عاشق
دماوند و سهند و سبلان و فردوسی و حافظ و خیام و شهریار و... کوچه پس کوچه های ایران و البته آزادی و اینترنت و کامپیوتر هستیم.
آیا اینها جرم محسوب میشه و ما لایق اینهمه توهین هستیم؟

بابک خرمدین

رامین گفت...

درود
آیاز گرامی شما توهین کردید و بسیار با نفرت صحبت می کنید. گویا مشکل شما ظلم حکومت استبدادی حاکم بر ایران نیست و ضدیت با اکثریت ملت ایران است که آنها را نژاد پرست نامیدید در حالیکه هرگز اینگونه نیست.
اقوام ترک , بلوچ و کرد ایرانی همه هم میهنان ما هستند و ما همه از یک اب و خاک هستیم و تنها راه نجات این سرزمین استقرار آزادی به معنای واقعی است تا همه ایرانیان صرف نظر از مذهب و قومیت از حقوق مسلم و الیته برابر برخوردار شوند.
بوجود آوردن نفرت و اینگونه صحبتها دردی را دوا نخواهد کرد.
پیروز باشید

ناشناس گفت...

ایاز عزیز
اینهمه زندگی را به خودت سخت نگیر.
این مردم یا ملتها نیستند که به هم ظلم میکنند.این نگاه پر از نفرت به مردم (فارس- اذری یا بهائی و...) و این جملات کلیشه ای فراهم کننده فاشیسم دیگریست.
همان کسانی که برای منتظری جوک ساختند
برای بقیه هم ساختند و تا ادمهای ساده دل و زود باور وجود دارند باز هم خواهند ساخت.
این بحث زیادی طولانی شد فقط در نظر داشته باش آذری زبان های حکومت اسلامی
کم نیستند اما این هیچوقت دلیل فاشیست خواندن اقوام دیگر و توهین به
بزرگانی چون ستار خان و حیدر خان و شهریار نمی شود.

تا شقایق هست زندگی باید کرد...

موفق باشی
بابک خرمدین

ناشناس گفت...

آقای آیاز سلام
از نام شما اینگونه که متوجه شدم آذری میباشید،آیا درست متوجه شدم؟
اینگونه که شما تند میروید نمیشود بهتر است به حالت سوال وجواب باشد(البته یک پیشنهاد است)
1. شما که اینهمه از ظلم اینان (آریا محوران) میفرمائیدبرایتان چند سلسله ترک زبان نام ببرم که سالها بر اریکه قدرت تکیه زده بودند.
الف)غزنویان
ب) صفویان
ج) افشاریه
د) قاجاریه
ک) .....

میرسم به قرن حاضر
الف)شهبانو فرح دیبا( همسر پادشاه سابق ایران)
ب) آیت اله موسوی اردبیلی ( رئیس قوه قضائیه سابق ) همین چند سال پیش
ج) آیت اله خسرو شاهی (کسی که بسیاری از افراد را بی خانمان کرد اول انقلاب)
د) آیت اله خلخالی (معرف حضور همه)
ک) آیت اله خامنه ای (همین رهبر فعلی را میگویم)
فقط از شهبانو که صرفنظر بکنیم میتوانیم، یک قضاوت منصفانه با هم داشته باشیم؟
حال شما بگوئید این مملکت تا به اینجا آریا محور اداره شده است یا ترک محور ( دقت فرمائید با آذری متفاوت میباشد)
اینهارا نوشتم که باب دوستی وگفتگویی
متمدنانه بدون توهین به هیچ قومی را با هم باز کنیم .
در ضمن من عاشق بابک خرمدین هستم به دلیل: مردانه ایستادن در مقابل اعراب متجاوز،
من عاشق شمس تبریزیم به خاطر وجود شمس،
من عاشق ستارخان هستم که دست در دست
باقر خان از آزادگی ایرانی و آزادی خواهی ایران و مشروطیت حفاظت کرد وبه ثمر رساند،
من عاشق شهریار هستم که حیدر بابا را سرود،
من عاشق صمد هستم که جانش را بر سر آذر بایجان از دست داد،
من عاشق سر پنجه زنان ایلیاتی هنرمندآذر بایجان هستم و من عاشق مادر آذری زبان خود هستم که مرا عاشق آذربایجان ایران آفرید.

ناشناس گفت...

لازم دیدم که به یک سوءتفاهم پاسخ دهم. منظور من از "قوم پرست" افرادی هستند که الان بوی کباب جورج بوش به مشامشان خورده و قصد دارند ایران را تکه تکه کنند. لمپنهایی که هیچ از زندگی مدرن، حق و مسولیت شهروندی نمی فهمند و تبدیل شده اند به مزدوران اجنبی. به این افراد باید تذکر داد که اجازه ی یوگوسلاوی کردن ایران را هرگز به آنها نخواهیم داد حتی اگر قیمت این کار ماندگاری حکومت سر تا پا اسلامی باشد.

ناشناس گفت...

درود بر شما
آنانکه از جدائی اقوام ایرانی پشتیبانی میکنند بیش از هر چیز نژاد پرستی خود را به اثبات رسانده اند .
در ایران فردا نه از جمهوری اسلامی و نه از اسلام خبری هست که بتواند زمینه فاشیسم و جدائی طلبی را فراهم سازد .
آنچه امروزه بر اقوام ایرانی بیداد میکند در فردای ایران محکوم و نابود است .
من کرد هستم و عاشق تمامیت ارضی ایران .
به امید روزیکه تمام اقوام ایرانی دست در دست یکدیگر میهن خویش را از دست آخوندها رها سازند .

ناشناس گفت...

دوستان عزیز
هنگامی که قانون اساسی یک ملت مثل
ایران که از اقوام و عقاید گوناگون تشکیل شده طوری نوشته شود که فقط منافعیک بخش از مردم در ان تعریف شده باشد نتیجه اش همین میشود که میبینیم.امروز ایا یک کرد می تواند رئیس جمهور ایران شود؟ ایا سنی هاو.. از حقوق شهروندی یکسان بادیگران برخوردارند؟
عملا دایره خودی های این حکومت چنان تنگ است که فقط یک مشت افراطی زیر ده درصد را در بر میگیرد.
بزرگترین اشتباه ما مردم ایران(شامل همه اقوام) می تواند این باشد که بجای چرداختن به دشمن مشترک همگی ما یعنی حکومت اسلامی ضد ایرانی به جان یکدیگر بیافتیم.انقلاب 57 کلاه گشادی بود که به سرمان گذاشتند مراقب باشیم
دوباره فریبمان ندهند.

دوستار همه ایرانیان
بابک خرمدین

ناشناس گفت...

سلام ناشناس
در مورد قانون اساسی نوشته بودی که فقط منافع ده درصدی مردم را تامین میکند.
باید عرض کنم که قانون اساسی که در حال حاضر بر ایران مسلط است برای نزدیک به حدود یکصد هزار نفر نوشته شده آیا اینان ده درصد مردم ایران هستند؟
آیا در زندانهای ایران قوم کرد بیشتر از قوم فارسی زبان ( گیلکی ، یزدی ، خراسانی، مازندرانی ، اصفهانی ، شیرازی ، بندر عباسی ،کرمانی ، تهرانی ، خوزستانی ، لرستانی ، آذربایجانی ، اردبیلی ،سمنانی ،بختیاری ، بویری ،همدانی،و....... چقدر باید بی انصاف بود که بگوییم ما کردها بیشترین زندانی سیاسی را داریم ( البته سوئ تفاهم نشود هر کدام از این استانها را جایشان را با کردستان عوض کنیم ) همین را میتوان گفت .
آیا در بحث رد صلاحیتها فقط کردها رد شدند؟ یا از تمامی مردم ایران ؟
آیا فقط قیم کردها هستند اینان یا
خود را ولی تمام مردم ایران میدانند؟
همانطور که گفته بودی بیائید فعلا دست به کار بیرون انداختن دشمن مشترک شویم که ایران را سی سال است اشغال کرده اند همانطور که برای ایاز نوشته بودم
که سلاطین غز نویان و ......

ناشناس گفت...

الیک سلام ناشناس تر از من
قبل از هر چیز باید بگویم از پاسخ مستدلی که به ایاز دادی کاملا لذت بردم.به همین خاطر امیدوارم به همین روش ادامه دهی.
ضمن تائید کلیت مطلبی که نوشته ای صرفا باب دوستی چند نکته ای اضافه کنم:1-نمیدانم صد هزار نفر را از کجا اوردی (ایکاش همینطور باشد)اما معیار من برای ده درصدی که از این حاکمیت نفع می برند حداکثر رای جناح راست در دوران اصلاحات است(مثلا رای حداد عادل در دوره مجلس ششم وهفتم که تقریبا می توان به ان اعتماد کرد).
2-نمیدانم در مورد تعداد زندانیان کرد به نسبت فارس هاجواب من را می دهی یا
شخص دیگری را چون از نظر من زندانی زندانی ست و بهتراست بحث این انسانهای شریف را دیگر قومی نکنیم.
3-مهمترین نکته اینکه من بحث تبعیض در منافع را از جنبه قانون اساسی مطرح کردم.و رد صلاحیتهاکه شما بخوبی اشاره کردیدتبعیضی ست فرا قانونی که دیگر فارس وکرد و اذری نمی شناسدوهمه مردم ایران را بطور یکسان در بر میگیرد

ضمنا پیشنهاد مبکنم یک نام برای خودت انتخاب کنی چون ناشناس زیاد است
ستون حماس و کارتر هم بحث در جریان است

بابک خرمدین

ناشناس گفت...

کاملا درست است . ایران شمالی بخشی از خاک ایران است که به صورت 99 ساله به اشغال روسیه در آمد .
شما اخبارتان بسیار مغرضانه است .
در مورد بحرین و پرچم شیرو خورشید نشان دادید که بی طرف نیستند و جانب منافع ملی آمریکا را میگیرد .