۱۳۸۷ فروردین ۲۹, پنجشنبه

جشن هسته ای یا شعار

اگر نظرات آمریکا و دیگر کشورهای جامعه بین المللی را کنار بگذاریم هنوز بین حرفهای مقامات جمهوری اسلامی و آژانس بین المللی انرژی اتمی تناقض دیده می شه. از یک طرف از حرفهای مقامات جمهوری اسلامی اینطور بر میاد که آژانس تحولات اتمی ایران رو زیر نظر داره و تایید می کنه. از طرف آژانس، البرادعی امروز از ایران خواست تا رفع شک قدرتهای جهان نسبت به برنامه اتمی ایران از سرعت بخشیدن به برنامه های غنی سازی خود داری کنه و گفت "من از ایران می خواهم که به این فرایند سرعت نبخشه زیرا پیش از اینکه ایران برنامه های غنی ساری خود رو پیش ببره ما اول باید به یک توافق در این زمینه برسیم."

البرادعی در جلسه ای با مشارکت سی و دو کشور در برلین به بررسی ایده هایی برای ایجاد یک مرکز تولید سوخت اتمی چند جانبه پرداخت که قرار است با اختصاص صد و پنجاه میلیون دلار بانک سوختی با نظارت آژانس ایجاد کنه. تا کنون صد و پنج میلیون دلار برای این پروژه تعهد شده.

البرادعی در مورد خبر آغاز پروژه نصب شش هزار سانتریفوژ جدید گفت "پیشرفت ایران کند است و ساتتریفوژهای اضافه شده همان مدل های قدیمی پی-1 است."

چی فکر می کنین؟

۵ نظر:

moh گفت...

بادرود به وفای عزیز و خوانندگان
از سر بي حوصلگي و البته بي عرضگي در مديريت، بنا را بر اين گذاشتيم كه مثلاً «كارها را به خود مردم بسپاريم» و اسمش را گذاشتیم خصوصی سازی. به خود گفتيم كه دنيا دارد به سمت «بورس» و بورس بازي مي رود و بايد دست دولت از اقتصاد كوتاه شود. پس نبض صنایع مهم و اساسی مملکت را در کف بورس بازها نهادیم. آمديم و برنامه نوشتيم و صادرات ضروري ترين لوازم معيشت مردم را آزاد و بدون مانع ساختيم و نان و شکم مردم را گروگان سودجویان و منفعت طلبان ساختیم. تازه گفتيم براي آنكه توليد رونق بگيرد بايد این کار را ادامه داد. کدام تولید؟ کشاورز به خاک سیاه نشست و دلال بر ثروتش افزود. گفتیم باید با دنيا رابطه آزاد اقتصادي داشته باشيم ولي مگر توان ما با توان دنيا برابري مي كرد؟ پس همه چيز را باختيم و آنگاه مجبور به واردات ارزاق عمومي و اسباب يك زندگي بخور و نمير از ممالك ديگر شديم.

ناشناس گفت...

با درود به وفاي با وفاوعزيز بايد عرض كنم:
حاج عباس در عرايضشان خبري رو ميگند كه شما مفسرين و بنده حقير فقيرواصولا كنايه فهمان كه به داخل اينان نفوذ داند به اين اشارات آشناييم.
وفاي عزيز يك خاطره و يك خبر رو عرض ميكنم شما هم كه ماشا... اوستاي دوس داشتني كنايه فهم خودموني . ميگيري منظورم چيه.
يه روز پاي صحبت رييس حزب ا... كرمانشاه يعني جناب حاج صادق اشك تلخ كه بسيار معلوم الحال و ارتباطات مستقيم ايشان با دفتر رهبري و شخص آقاي خامنه اي بر همگان مشخص است نشسته بودم و ايشان در ميان كلماتش يك لحظه شور حسيني وجود مبارك راگرفته و از دهانشان پريد كه :به فرموده آقا!به اميد آقا امام زمان در آينده نزديك جنگ با امريكا حتمي و انشا... مثل دوران 8 سال دفاع مقدس؟! با رشادت هاي امثال شما عزيزان كه همگي خودي !هستين پيروزي از آن ماست!!!

و اما يه سورپريز هم دارم
در جريان گفتگوي خودماني با سردار عبدلله ويسي مدير كل بنياد حفظ آثاروارزشهاي دفاع مقدس كرمانشاه 2 نكته از دهان مبارك پريد كه ضمن نقل عين كلام نامبرده عرض ميكنم كه بنده باچون به قصد كار ديگه رفته بودم و ميخواستم از ايشان سند صوتي در خصوص دزدي از بيمارستان تخريب شده سوسن قصرشيرين بگيرم صداي ايشان را ضبط و ايشان بطور اتفاقي از دهانشان پريد كه:ما بلديم چكار كنيم هرچي كه اينا دنبالشن و ما براي به زانودراوردنشان بهش نياز داريم تو دل كوه تو ((كمجه )) جمع كرديم.روحشانم خبر نداره.
قابل توجه كمجه روستايي در ابتداي جاده بيستون به سنقر كليايي از توابع كرمانشاست و تقريبا ميتوان گفت در پشت كوه بيستون و ضلع شمال شرقي ميباشد.و پادگان سپاه نيز دراين روستا مستقر و احدي اجازه ورود ندارد.يكي از اهالي ميگفت كه در داخل پادگان حفره يا تونلي در دل كوه حفر كردند كه تريلر به راحتي بداخل آن ميرود و شايعاتي نيز هست كه راديو اكتيو نيز ر آنجا مثبت است.
وفا جان شما بگو منظور اين سردار عزيز از اينا!!! كيا هستند غير ازبقول خودشان دشمنان انقلاب!يعني غرب و اروپاست
اگر لازم شد من صدا رو براتون ميفرستمالبته با حفظ محرمانه بودن نامهاي ديگري كه در صدا به آنها اشاره ميشود.
قربان شما ميهمان جديد و دوست دار هميشگيتون م.از كرمانشاه

ناشناس گفت...

سوتی جدید محمود رو حتما شنیدید که گفته در حوادث یازده سپتامبر معلوم نیست که سه هزار نفر مرده باشند، تازه اگر هم یک تعدادی مرده اند! پس چرا اسامی آن را منتشر نمی کنند؟!! وقتی داشتم لینک هایی که مربوط به این سوتی بود را می خواندم به سایتی که اسامی 3000 کشته یازده سپتامبر را لیست کرده رسیدم که با نهایت تعجب دیدم که طرف رو فیلتر کردند!! میگن ما سایت های پورنوگرافی و سکس رو فیلتر می کنیم می گیم خوبه جوونهای مملکت فکرشون خراب نمیشه! میگن سایت های انتقادی رو فیلتر میکنیم میگیم بازم باشه! بابا فیلتر کردن اسم چند نفر که یازده سپتامبر کشته شدن دیگه چه صیغه ای؟ این مثل اینه که دارید دستی دستی از تروریست ها حمایت می کنید و میگید از نظر ما خوب شد که این آدم های بی گناه که نه سر پیازند نه ته پیاز کشته شدند. این در حالی هست که دومین سایت پربازدیدکننده پورن ایرانی که اتفاقاً همیشه جزو صد سایت پربازدید ایرانی هست هیچگونه فیلتری نداره و هر کسی با هر سنی می تونه واردش بشه و باکیفیت ترین فیلم های سکسی روز دنیا رو به راحتی دانلود کنه.
آقای وفا من از شما درخواست دارم که آن اسامی را در یک پست وبلاگتان منتشر کنید .
مهران از پونک

وفا گفت...

مهران جان این یه لینک از بین هزاران سایتی که به قربانیان این حملات تروریستی اختصاص پیدا کرده. اگه رو اسمها کلیک کنی توضیح مختصری راجع به هر کدومشون می ده. http://www.september11victims.com/september11victims/victims_list.htm

وفا گفت...

اگر قربانیانی نبودند پس دسته گل رو آقای احمدی نژاد به کی می خواست تقدیم کنه وقتی که نیویورک بود