۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

ایران آزاد شد!!!

این روزها از آزادی بعنوان ملاک خشنودی و خرسندی ملت ها و همچنین بعنوان حقی جهانی و خواستی جهانی صحبت کردیم. این هم کاری خلاق و جالب از ماز جبرانی هنرمند موفق در مورد ایران آزاد.

این کلیپ رو یکی از خوانندگان این وبلاگ فرستاده. ببینید و بنویسید چی فکر می کنین؟

۷ نظر:

وفا گفت...

سخنرانی ها از مارتین لوتر کینگ، ماهاتما گاندی و جان اف کندی است.

مصطفی گفت...

سلام. دارم دانلود میکنم 100% باید خوب باشه. فقط یه خواهش ، وفا جان به نظر من این که یه استاد دانشگاه موافق حکومت جمهوری اسلامی اومده و توی صدای آمریکا صحبت میکنه خودش یه خبره! پس در مورده این آقای زیبا کلام و این دو تا برنامه ای که صدای آمریکا باهاش داشته یه مطلب مفصل بگذارید. خیلی جالبه. من به نوبه خودم یه خواهش جانانه ازت دارم. آخه همه در این مورد سکوت کردن!!!

وفا گفت...

Mosi جان بدون شک حضور نظرات مختلف و دیدگاههای متفاوت نه تنها به جذابیت برنامه اضافه می کنه بلکه نهایتا به روشن تر شدن موضوع منجر می شه و در همین حال سلامت یک رسانه در انجام وظیفه اطلاع رسانی تامین میشه. با تو کاملا موافقم.

ساتیار گفت...

درود بر شما و پارس

وفاجان ایران را 30 سال پیش آزاد کردن ولی از این آزادی جز زندان خانگی و دست و پنجه نرم کردن با فقر چیزی به ارمغان نداشت ولی خوب این فقر ما با شادی جهان عرب و اسلام برابر است چون ایران با مرزهایی که با عرب ها دارد در نمودار قرینه هم هستند و با فقر در ایران این اعراب هستند که می توانند به منطقه ای کوچک (دبی) عروس جهان بگن و ایران با داشتن ساحل گرم و تفریح های دریایی در کنار اسکی بر روی برف باید جوانانش در سر کوچه و خیابان پشه شکار کنند

----------------------------------
و کار ادیت جالبی بود

ناشناس گفت...

خواهشا اينقدر به ايران گير ندين و خواهشا روي صفحه نظرات بگذاريد كه آقايان اينها بروند امريكا روي كار بيايد خدا اون روز را نيارد اين شاا.. همين ها بمانند و درست شوند

maziar007 گفت...

وفا جان سلام
لطف كن و فايلهايي كه قابل دانلود شدن هستند را در يكي از سايتهاي اشتراك گذاري فايل قراربده و آدرسش رو در زيرش بذار تا ما كه از فيلتر شكن استفاده مي كنيم قادر به دانلودش باشيم.
ممنون از كار قشنگ و زحمات شما و همه همكاراتون

ناشناس گفت...

be name mosteare nademi hastam.
droud bar shoma,
az inke digar sedaye amrica voa an jazebeh ghabl ra nadarad motaasefam ke albateh voa namayndeh siasat haye keshvare matbo khod mibashad,
ma kheyanat russieh ra hargez faramosh nemikonim vali az dost amrica entezare bishtari darim.
inrouz ha digar akhbare dakheli iran va payame mokhalefan dar akhbar begosh nemiresad. ma nagoftim ke shoma rahbari oposision ra behodeh begirid vali laaghal az goftan haghayegh dar iran kotahi nakonid.
dostare shoma. khasteh nabashid. paydar iran.paydar usa.