۱۳۸۷ مهر ۳, چهارشنبه

احمدی نژاد در سازمان ملل

در میزگرد امشب شرکت کنید.

در میزگرد امشب با شما خواهیم بود تا ببینیم از دید شما و با توجه به صحبتهای احمدی نژاد

  1. چرا رئیس جمهوری اسلامی از امام زمان صحبت می کند؟
  2. آیا اسلام با بمب اتم مخالف است؟
  3. آیا اسرائیل محکوم به نابودی است؟
  4. چه کسی زورگوئی می کند؟
  5. منظور احمدی نژاد از امپراطوری آمریکا چیست؟

محمود احمدی نژاد همچنین در کنفرانس خبری خود گفت قدرت در ایران در دست مردم است. آیا این واقعیت دارد؟

شما چی فکر می کنین؟

۱۰۵ نظر:

مصطفی گفت...

1-چرا رئیس جمهوری اسلامی از امام زمان صحبت می کند؟
دو جنبه دارد یا اعتقاد و یا اینکه حکومتهای دینی دیکتاتوری برای ابقاء حکومتشان نیاز به حمایت عده ای ساده لوح دارند و چه بهتر که این راه از ایمان آن افراد بگذرد.
2-آیا اسلام با بمب اتم مخالف است؟
اسلامی که ما میشناسیم با بمب اتم آشنایی آنچنان نداشته ولی با حمله کردن و کشور گشایی که سود فراوانی هم دارد موافق است.
3-آیا اسرائیل محکوم به نابودی است؟
اسرائیل هم همانند کشور های دیگر است و اصلاً این سئوال از نظر من معنی ندارد. ولی عده ای بر اساس باور و کینه های غلط که مربوط به 1400 سال پیش میشود این امر را دنبال میکنند.
4-چه کسی زورگوئی می کند؟
در این سی ساله عمر رژیم ایران و علی الخصوص بعد از جنگ 8 ساله ما شاهد مرگ بر های جمهوری اسلامی بودیم که پرچم کشورهای مختلف را به آتش میکشیدند و آنها را تهدید به نابودی کرده اند ولی از آن طرف هیچ گونه تهدیدی که نمونه آن را از سوی این حکومت شده ندیده ایم.
5-منظور احمدی نژاد از امپراطوری آمریکا چیست؟
احتمالاً احمدی نژاد تازه فهمیده که ایران منزوی شده و با توجه قدرت زیاد مالی ، نظامی ، علمی و مسایلی از این قبیل کشور امریکا ، از دید احمدی نژاد با تفکر بخصوصش باید هم امپراطوری باشد.

مصطفی گفت...

6-محمود احمدی نژاد گفت قدرت در ایران در دست مردم است. آیا این واقعیت دارد؟
بارزترین اخلاق احمدی نژاد درآوردن لج مردم ایران و جهان است با دروغهای خنده دارش!

مصطفی گفت...

در ضمن سلام ما را در امریکا به آقای احمدی نژاد، رئیس جمهور فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان، سوریه، ونزوئلا، نیکاراگوئه، بولیوی، سریلانکا و حتی آمریکا برسانید

ناشناس گفت...

سلام آقای مستقیم
در مورد پرسشی که مطرح کردید باید بگویم شما انتظار دارید احمدی نژاد در برابر این سوال که قدرت اول کیست چه پاسخی بدهد؟ مسلم است که ایشان نمی پذیرد که تنها یک کار گذار و مطیع اوامر رهبر است لذا برای توجیه کارنامه سیاه خود بایستی پشت مردم پنهان شود وادعا کند قدرت اصلی مردمند و 98 درصد ملت موافق عملکرد ایشان هستند.

ناشناس گفت...

جالب اینجاست که بحث اصلی احمدی نژاد، مساله مهدویت بود و این همه مقدمه چینی کرد تا بگوید که امام زمان می خواهد ظهور کند، بنابراین ساختار دنیا را عوض کنید و از این به بعد مقرر سازمان ملل از نیویورک به قم و در جوار حوزه علیمه، منتقل گردد. و این حکومت استبدادی بدین وسیله به همه جا صادر گردد. و به گونه ای صحبت می کرد که گویی پیامبر است و هیچ کس خدا را نمی شناسد. در واقع، ایشان، سخنرانی در سازمان ملل را با سخنرانی در سفرهای استانی اشتباه گرفته بود. برای من جالب است بدانم که آیا دولتهای خارجی، منظور احمدی نزاد از امام عصر را متوجه می شوند یا نه.
رسانه های داخلی و صداوسیما هم طوری به بیننده القا می کنند که گویی همه دنیا یکطرف بوده اند و احمدی نژاد یک طرف. مثلا با خوشحالی می گویند که بعد از اتمام سخنرانی، همه او را تشویق کردند و دائما اعلام می کنند که CNN ، BBC، فاکس نیوز، فرانس 24 و دیگر شبکه ها، مستقیما سخنرانی را پخش کردند

ناشناس گفت...

اصولا دلیل جدایی دین از سیاست این است که سیاست پر از دسیسه های پشت پرده است و دین قرار است نماد راستی و درستی باشد. اما در این مورد خاص یعنی ایران، پا از سیاست فراتر رفته و چنان دروغهایی در عرصه داخلی و خارجی به زبان میاید که گاه انسان به عقل و خرد و بصیریت خود شک میکند. اگر این دروغها خریدار ندارد چطور انسانی به خود اجازه میدهد اینچنین در روز روشن عقل و خرد و مردم را به مسخره و بازی بگیرد. لطفا در یکی از جلسات پرسش و پاسخ آقای احمدی نژاد این سوال را از طرف ما مطرح کنید که ایشان دکترای دروغگویی در روز روشن را از کدام آکادمی دریافت کردند که به این راحتی و جدیت میتوانند این کار را انجام دهند.
یاد ایران باستان و به قول آقایان عصر جاهلیت ما بخیر که دراین سرزمین دروغ از گناهان کبیره بود. کاش در همان عصر جاهلیت مانده بودیم و چشممان به چراغ معرفت دروغ گفتن منور نمیشد.

HaVa SaRbAz گفت...

salam inha mesle bonyan gozareshan 2ru va nayrang mikonad az zahmate shooma motshakeram

ناشناس گفت...

با درود
واقعاً رفتار احمدي‌نژاد در شأن رئيس يك مملكت آن هم ايران نيست و علاوه بر اينكه به نوعي مقاصد ديكته شده از جانب اربابانش را به اجرا مي‌گذارد بلكه طوري قصد خود نمايي و جلب نظر ديگران را دارد و دروغهايي كودكانه مي‌گويد. خواهشمند است در برنامه‌اي ويژه، شخصيت احمدي‌نژاد را با حضور افراد روان‌شناس و جامعه‌شناس و با آوردن مصاديقي، به طور دقيق بررسي نماييد.
با سپاس
علي از همدان

HaVa SaRbAz گفت...

man fekr mikonam ahmadi nezhad faghat mikhad matrah basheh hata agar baeese tanafor besheh

ناشناس گفت...

عبارت "و صحبه المنتجبین" که در ابتدای صحبت احمدی نژاد بعنوان خطبه بیان شد بعد از عبارت "و آله" به جهت بدست آوردن دل اهل سنت و آنهم البته اعراب سنی بود در حالی که اهل سنت ایران در فشار به سر میبرند این ریا کاری ایشان را می رساند در حالیکه ایشان به جهت اعتقادی اکثریت از صحابه را قبول ندارند در خطبه خود عبارت مزبور را دخیل کرده و این نشانگر استفاده سیاسی و ابزرای از اعتقادات است.
سینا- کرج

در مورد سخن علی
سی میلیون نفر اهل سنت در ایران زندگی میکنند

ناشناس گفت...

آقاي وفا
به آن فردي كه گفت همه شيعه هستند بگو كه مگر جمهوري اسلامي مي گذارد كسي ازادانه دين انتخاب كند؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

چند حالت داره یا ریشه در دوران کودکی دارد یا همچون عوام فکر می کند یا با این کار دین را می خواهد بطور کامل مضمحل کند.
شاید هم می خواهد رمینه های جنگ را به روش هایی منسوب به امام زمان کند که دور از عقل نیست

ناشناس گفت...

کی صدای منو میشنوه دیگه خسته شدم من اسفند 85 یه خودرو تندر 90(رنو لوگان) از ایرانخودرو پیشخرید کردم و5000000 تومن پرداخت کردم ولی بعد از 19 ماه هنوز ماشین رو تحویل ندادن میگن 2 ماهه دیگه میدن اینجا دزد خونه است تازه امروز گفتند که 400000 تومن دیگه باید بابت مالیات ارزش افزوده بدید

ناشناس گفت...

اقایی که گفتن شیعه اکثریت هست ..بله ..ولی ارامنه که 400 سال پیش امدن ایران به پیشرفت ایران سرعت دادن ...و قصد شاه عباس هم این بود ...

ناشناس گفت...

میشه بپرسید که کجای قران نوشته شده امام زمان وجود داره و میاد

ناشناس گفت...

من امید هستم18 ساله از شیراز واقعن دلم می سوزد واشک در چشمانم جمع میشود وقتی می بینم برای احمدی دست می زننددر حالی که خبر از دروغهای او ندارنددلم می خواهد به ایران بییایند و مردم بیچاره ایران را ببینند بعد دربارسخنان احمدی فکر کنند او دروغ گو ترین رییس دنیاست

HaVa SaRbAz گفت...

ghorban az yek nohe khan entezar darid che konad kamelan moshakhas ast keh noheh mikhanad na sokhanrani

ناشناس گفت...

فروهر از نهاوند - همين بيست دقيقه پيش سوال خبرنگار صداي آمريكا از برنامه خبري 30 : 20 از شبكه دو جمهوري اسلامي پخش شد . كه سوال شما درباره حاكم ايران بود . و ايشان صراحتا جواب دادند كه حاكم واقعي ملت ايران آقاي احمدي نژاد اين جمله را ميگويم . هستند . و رهبري و ديگر مسئولان توسط مردم انتخاب ميشوند ! . من فقط به دروغ بس است . كدام مردم ؟ مردمي كه تنها مشكلشان رسيدن به انرژي هسته اي است ؟! از غضب امام زمان بترس ! از امام زماني كه اكنون بازيچه تو شده !

آقاي احمدي نژاد دروغ بس است!

ناشناس گفت...

آقاي وفا جمهوري اسلامي با اسلام هر كاري مي خواهد مي كند و ميگويد چون ما مسلمان هستيم موردي ندارد؟؟

ناشناس گفت...

بر طبق آیه ی قران که می گوید واعدو لهم ماستطعتم من قوه. اسلام دست مسلمانان را برای استفاده از هر تجهیزاتی برای از بین بردن کفار باز گذاشته است.

محمد از شیراز

ناشناس گفت...

به اقای هحدی نژاد بفرمایید کجا قدرت در دست مردم است؟
برای مثال به این چرخه باطل نگاه کنید:
رهبری شورای نگهبان را تعیین می کند و شورای نگهبان با نظارت استصوابی کاندیداهای مجلس خبرگان را تعیین صلاحیت می کند و بعد در یک انتخابات تشریفاتی اعضای مجلس خبرگان تعیین می شود!
از اقای احمدی نژاد سوال دارم نقش مردم در این چرخه باطل کجاست؟

ناشناس گفت...

درود بر همه ميهن پرستان
«هيچكس حقايق مذهبي را به اندازه آنهايي كه توش خرد گرايي را از دست داده اند نمي فهمد ».«ولتر»
با استناد به سخنان مراجع شيعه ، هنگامي كه امام زمان ظهور كند آنقدر كشتار ميكند كه تا زير شكم اسبش غرق خون ميشود.
و همچنين پيشينه تاريخي اسلام در عربستان ، ايران ، قسطنطنيه ( تركيه)، اسپانيا و ... نشان دهنده اين موضوع ميباشد كه اسلام جز كشتار و خون ريزي چيز ديگري به ارمغان نياورده است .پس ا

ناشناس گفت...

وفای عزيز،
حرف های آقای دكتر احمدی نژاد را می توان به سه دسته كرد.

1- بخشی از آنها دروغ و فريبكاری است
2- بخشی از آنها از نادانی است
3- بخشی از آن هذيان است

ناشناس گفت...

اگر شیعه در ایران زوری و اجباری نبود و غیر شیعه بودن مشمول محدودیت ها و کاستی ها نبود مطمئن باشید تعداد شیعیون در ایران بسیار کمتر میشد. اما اسلام با خدئه و نیرنگ اجازه دسترسی به بمب اتم و سپس نابودی اسرائیل را به بهانه تجاوز قطعا میدهد. میشود از کتاب قرآن این مطلب را به روشنی برداشت نمود.
سینا از تهران

ناشناس گفت...

به تظر من در اسلام ایران، همه چیز امکان دارد. با جمله ی "اسلام در خطر است" میتوان اسلام را با بمب موافق کرد!!

ناشناس گفت...

اولا در ایران نزدیک به 15 میلیون مسلمان سنی مذهب وجود داره که اعتقادی به امام زمان ساخته و پرداخته شده روحانیون شیعه مذهب ندارند حالا دیگر فرقه ها هم بزارید نزدیک به 20 درصد از 70 میلیون نفر به این آقای غائب اعتقادی ندارند.

ناشناس گفت...

سلام . فرناز هستم از گرگان
علت صحبت احمدی نژاد از امام زمان فقط و فقط عوام فریبی هست و کاملا" هم موفق است چون علیرغم همه ی ادعا ها و مخالفت ها متاسفانه هنوز خیلی ها فریب این قبیل حرف ها را می خورند . اسلام در مورد بمب اتم قطعا " نظری نداده است چون شناختی نداشته است !خسته نباشید . موفق باشید . شب خوش .

ناشناس گفت...

اسلام با بمب اتم تا زمانی مخالف است که دیگر قدرت ها نیز فاقد ان باشند.وگرنه طبق آیه شریفه سوره نسا مسلمین مجازند که هر نوع جنگ افزاری را برای دفاع از خود و ایجاد ترس در دل دشمنان داشته باشند
در مورد امام زمان هم باید بگوییم که اشاره به امام زمان برای یاد اوری مسئله ای است که در تمام ادیان وجود دارد ولی متاسفانه برخی قدرت ها می خواهند انرا از یاد مردم دنیا پاک کنند

ناشناس گفت...

4-چه کسی زورگوئی می کند؟
بعضی از مردم در مورد ظالم بودن رژیم شک دارند.من میگم خود دروغهای بزرگ احمدی نژاد گواه بزرگی بر دورویی و ظالم بودنه این رژیم است.)در مورد آزادی و عدالت در ایران)زورگویی شاخ و دم نداره

بابک هستم از همدان

ناشناس گفت...

جناب وفا من هم با نظر ابر نو اختر موافقم

ناشناس گفت...

اصولا به صحبتهای احمدی نژاد نه به عنوان حرفهای ایشان بلکه به عنوان نظر رهبر نظام به آن گوش کرد آقای خامنه ای بر اساس تئوریی رهبر هست که امام زمان محور آن است. با توجه به این نکته جواب این سوال کاملا واضح است

ناشناس گفت...

اگر اسلام با بمب اتم مخلاف است لابد تمام مردم پاکستان (که بمب اتم دارد)غیر مسلمان هستند!.
در ضمن اگر تمام مردم ایران هم طبق آمار شیعه باشند آن بچه شیعه ای نیستند که بیننده شما فکر میکند

فرزاد.کردستان

ناشناس گفت...

آقاي مستقيم هواي ما لرها رو نداريدها!!!! پيام من را نيز بخوانيد ..... فروهر از نهاوند .......

- همين بيست دقيقه پيش سوال خبرنگار صداي آمريكا از برنامه خبري 30 : 20 از شبكه دو جمهوري اسلامي پخش شد . كه سوال شما درباره حاكم ايران بود . و ايشان صراحتا جواب دادند كه حاكم واقعي ملت ايران آقاي احمدي نژاد اين جمله را ميگويم . هستند . و رهبري و ديگر مسئولان توسط مردم انتخاب ميشوند ! . من فقط به دروغ بس است . كدام مردم ؟ مردمي كه تنها مشكلشان رسيدن به انرژي هسته اي است ؟! از غضب امام زمان بترس ! از امام زماني كه اكنون بازيچه تو شده !

آقاي احمدي نژاد دروغ بس است!

ناشناس گفت...

مسئله اتمی ایران مثل این میمونه که یکی رو ببینی داره یه شمشیر بزرگ درست میکنه ولی میگه میخاد باهاش خیار پوست بکنه !!!!!!

ناشناس گفت...

سلام، فقط می خواستم جایگاه شورای نگهبان رااز آقای رئیس جمهوری بپرسم؟
شاید انتخاب شدگان امام زمان هستند و ما از درک آن عاجزیم.

Unknown گفت...

وفا جان درود بر شما . خسته نباشی.
سخنرانی احمدی نژاد بی شرمانه ترین و ننگین ترین سخنرانی در تاریخ سازمان ملل در صحن این سازمان بود .
این حکومت دیگر از حد عوام فریبی هم گذشته و بنظر من امروز فقط خود را میفریبد.
احمدی نژاد اینهمه در روز روشن در برابر چشم تمام رسانه ها آشکارا دروغ میگوید و اینکه ادعا میکنند دنبال بمب اتم نیستند چون اسلام با آن مخالف است دروغ محض است.
احمدی نژاد فقط یک نماینده از اقلیت کوچک و واپس گرایی است که متسفانه تمام ثروت نفت ایران را امروز در چنگال دارد و مهمترین خطر همین است که این اقلیت مریض به بقای خود ادامه دهد که نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم جهان تاوان سنگینی بهمراه خواهد داشت.

Samant گفت...

ba dorood vafa
be gofte khomeini amam ali khodesh selahe koshtar jamei bood choon dar yek rooz 700 nafar raardan zad

ناشناس گفت...

آقای احمدی نژاد میگویند همه چیز در دست مردم ایران است.

اگر این حقیقت دارد پس چطور در متن قانون اساسی جمهوری اسلامی گفته شده است که : (( رهبر میتواند با شورای تشخیص مصلحت نظام مشورت نماید ! تعداد اعضای این شورا بستگی به نظر رهبر دارد !!! و خود رهبر آنها را انتخاب می کند )) این است حق انتخاب مردم ؟؟؟؟؟؟

اصل 110 قانون اساسی را بازبینی کنید و ببینید مردم چکاره اند !

اصل 110 :
1 ) وظايف‏ و اختيرات‏ رهبر: 1 - تعيين‏ سياستها كلي‏ نظام‏ جمهوري‏ اسلامي‏ ايران‏ ثس‏ از مشورت‏ با مجمع تشخيص‏ مصلحت‏ نظام‏. 2 - نظارت‏ بر حسن‏ اجراي‏ سياستهاي‏ كلي‏ نظام‏. 3 - فرمان‏ همه‏ پرسي‏. 4 - فرماندهي‏ كل‏ نيروهاي‏ مسلح‏. 5 - اعلام‏ جنگ‏ و صلح‏ و بسيج‏ نيروهاي‏. 6 - نصب‏ و عزل‏ و قبول‏ استعفاي‏ : الف‏ - فقه‏ هاي‏ شوراي‏ نگهبان‏. ب‏ - عاليترين‏ مقام‏ قوه‏ قضاييه‏. ج‏ - رييس‏ سازمان‏ صدا و سيماي‏ جمهوري‏ اسلامي‏ ايران‏. د - ريييس‏ ستاد مشترك‏. ه‏ - فرمانده‏ كل‏ سپاه‏ پاسداران‏ انقلاب‏ اسلامي‏. و - فرماندهان‏ عالي‏ نيروهاي‏ نظامي‏ و انتظامي‏. 7 - حل‏ اختلاف‏ و تنظيم‏ روابط قواي‏ سه‏ گانه‏. 8 - حل‏ معضلات‏ نظام‏ كه‏ از طرق‏ عادي‏ قابل‏ حل‏ نيست‏، از طريق‏ مجمع تشخيص‏ مصلحت‏ نظام‏. 9 - امضا حكم‏ رياست‏ جمهوري‏ پس‏ از انتخاب‏ مردم‏ صلاحيت‏ داوطلبان‏ رياست‏ جمهوري‏ از جهت‏ دارا بودن‏ شرايطي‏ كه‏ در اين‏ قانون‏ مي‏ آيد، بايد قبل‏ از انتخابات‏ به‏ تاييد شوراي‏ نگهبان‏ و در دوره‏ اول‏ به‏ تاييد رهبري‏ برسد. 10 - عزل‏ رييس‏ جمهور با در نظر گرفتن‏ مصالح‏ كشور پس‏ از حكم‏ ديوان‏ عالي‏ كشور به‏ تخلف‏ وي‏ از وظايف‏ قانوني‏، يا راي‏ مجلس‏ شوراي‏ اسلامي‏ به‏ عدم‏ كفايت‏ وي‏ بر اساس‏ اصل‏ هشتاد و نهم‏. 11 - عفو يا تخفيف‏ مجازات‏ محكوميت‏ در حدود موازين‏ اسلامي‏ پس‏ از پيشنهاد رييس‏ قوه‏ قضاييه‏. رهبر مي‏ تواند بعضي‏ از وظايف‏ و اختيارات‏ خود را به‏ شخص‏ ديگري‏ تفويض‏ كند. <<1 - اصل‏ سابق‏ : اصل‏ يكصد و دهم‏ وظايف‏ و اختيارات‏ رهبري‏: 1 - تعيين‏ فقهاي‏ شوراي‏ نگهبان‏. 2 - نصب‏ عاليترين‏ مقام‏ قضايي‏ كشور. 3 - فرماندهي‏ كلي‏ نيروهاي‏ مسلح‏ به‏ ترتيب‏ زير: الف‏ - نصب‏ و عزل‏ رييس‏ ستاد مشترك‏. ب‏ - نصب‏ و عزل‏ فرمانده‏ كل‏ سپاه‏ پاسداران‏ انقلاب‏ اسلامي‏. ج‏ - تشكيل‏ شوراي‏ عالي‏ دفاع‏ ملي‏، مركب‏ از هفت‏ نفر از اعضاي‏ زير: - رييس‏ جمهور. - نخست‏ وزير. - وزير دفاع‏. - رييس‏ ستاد مشترك‏. - فرمانده‏ كل‏ سپاه‏ پاسداران‏ انقلاب‏ اسلامي‏. - دو مشاور به‏ تعيين‏ رهبر. د - تعيين‏ فرماندهان‏ عالي‏ نيروهاي‏ سه‏ گانه‏ به‏ پيشنهاد شوراي‏ عالي‏ دفاع‏. ه‏ - اعلام‏ جنگ‏ و صلح‏ و بسيج‏ نيروهاي‏ به‏ پيشنهاد شوراي‏ عالي‏ دفاع‏. 4 - امضاي‏ حكم‏ رياست‏ جمهور پس‏ از انتخاب‏ مردم‏ صلاحيت‏ داوطلبان‏ رياست‏ جمهوري‏ از جهت‏ دارا بودن‏ شرايطي‏ كه‏ در اين‏ قانون‏ مي‏ آيد بايد قبل‏ از انتخابات‏ به‏ تاييد شوراي‏ نگهبان‏ و در دوره‏ اول‏ به‏ تاييد رهبري‏ برسد. 5 - عزل‏ رييس‏ جمهور با در نظر گرفتن‏ مصالح‏ كشور، پس‏ از حكم‏ ديوان‏ عالي‏ كشور به‏ تخلف‏ وي‏ از وظايف‏ قانوني‏ يا راي‏ مجلس‏ شوراي‏ ملي‏ به‏ عدم‏ كفايت‏ سياسي‏ او. 6 - عفو يا تخفيف‏ مجازات‏ محكوميت‏، در حدود موازين‏ اسلامي‏، پس‏ از پيشنهاد ديوان‏ عالي‏ كشور.>>



saeed

ناشناس گفت...

nameh dr. Ahmadinejad be boosh kashf shod:

besmei taala , hello boosh, my name is mr Dr.ahmadi nejad , i am 40 o khoordei yers old , i like ghoran , i am karate and very bruselee ! My joorab is soorakh and derty and danger! i love my capshan ! I am interested holokast va enerjye hastei haghe mosalame mast , we have god and emam of time ! And bimeye abolfazl and rezazadeh. Come on to eslam & say tobeh. BAY BAYs

ناشناس گفت...

آقای وفا

آقای احمدی نژاد به هیچ عنوان نماینده مردم ایران نیست. جای تعجب است چگونه چنین ملتی به این فرد اجازه می دهد که خود را نماینده مردم جا بزند.
البته اینها هر گونه تقلب را می کنند، مثلا کردان می گوید از آکسفورد فارغ التحسیل شده است، احمدی نژاد هم می گوید من نماینده مردم هستم.
دانشگاه آکسفورد دروغ کردان را افشا کرد، منتظریم مردم دروغ های احمدی نژادرا افشا کنند.

ناشناس گفت...

حرفاشو جدی نگیرید

DEMO گفت...

115262بهنام از زنجان
آقای احمدی نژاد تحصیلات دینی مذهبی دارند نه سیاست واقثتصاد سخنرانی ایشان درمجمع سازمان ملل همانند سخنان آخوندها در مساجد ومحافل است.

ناشناس گفت...

جواب 1- احمدی نژادبه خاطر مصرف داخلی از امام زمان سخن مگوید
2- جواب این سئوال را از بن لادن بپرسید بدون شک او اگر بمب اتم در اختیار داشت در استفاده از آن شک نمی کرد
3-اسرائیل یک عضو سازمان ملل است وهمانند سایر اعضائ حق موجودیت دارد
4- حکومت استبداد نظام اسلامی
5- حرف بی ربط

ناشناس گفت...

اقای عزیز اینا کاری به سر مردم اوردن که نمیشه دیگه فکر کرداز یک سرسی چیز های مبهم استفاد ه میکنند که نه میتوان ان را تایید ویا تکذیب نمودمیخواند افکار مردم دنیا را با یک سری چیزهای نا مفهوم سر کار میگذارند

Samant گفت...

vay bar mellati ke sokhan gooyash yek divaneh basheh

ناشناس گفت...

در سوال دوم شما خللی می بینم. و اون اینکه بنده و احتمالا بیشتر بینندگان شما فقیه نیستیم که بدونیم اسلام با چه چیز مشکل داره و با چه چیز نداره. حتی تصور من اینه که فقها هم در خصوص چنین مطلبی ممکن رای های متفاوتی داشته باشن!اما تا اونجا که به فاشسیسم اسلامی مربوط هست تصور می کنم یک فاشیست اسلامی برای پیشبردن ایده های خطرناک و سلطه جویانه اش ممکنه که از بمب اتمی استفاده کنه. احمدی نژاد برای من از اون دسته فاشیست هاست.

ناشناس گفت...

به نظر من احمدی نژاد فقط یک عروسک خیمه شب بازیست که بدست اشخاص پشت پرده ای هدایت میشود. حدس من اینست که پشت تمام این حرفها و حدیثهای ایدئولوژیک یک قدرت بزرگ که به نظر من روسیه است و سرمایه گذاری بزرگی برای جمع آوری متحد کرده است نشسته است. روسیه به احتمال قوی در این مدت که کم بیش همه میدانیم میخواهد خود را دوباره به یک قدرت بزرگ تبدیل کند و این تغییر و تحولات را در این مدت میتوانیم حس کنیم. حس رقابت و مقالبه سیاسی با آمریکا از جمله دلایل اصلیست.
در مورد صحبتهای ایدئولوژیک آقای احمدی نژاد باید گفت که باید از این صحبتها کمی نگران بود چون مانند اسلام عرب که ابتدا کشورهای اطراف را به اسلام دعوت میکرد و سپس با یورش به آنها با جنگ خود را گسترش میداد. و بیان کردن امام زمان به نظر من همه نشان دهنده اینست که جنگ جهانی دیگری به شکل خیلی بدتر در پیش است...

ناشناس گفت...

آقای خمینی هم زمانی گفت در حکومتی که ما تشکیل می دهیم حتی کمونیست ها هم مو توانند نظرشان را بگویند و بعد گفتند که تقیه کرده بودند. اینها هم حالا می گویند اسلام با بمب اتم مخالف است ولی بعد که به بمب رسیدند، خواهند گفت که تقیه کرده بودند.

نگین از تهران

ناشناس گفت...

درود بر شما
1-احمدی نژاد فکر می کند که سازمان ملل دبستان است و او معلم این کلاس که برای دانش آموزان از افسانه مهدی صحبت می کند افسانه ای که می تواند داستان وانیمیشن ویک بازی رایانه ای جذاب برای گروه سنی زیر 10سال باشد
2- خیر اسلام ناب محمدی با همه نوع اسلحه ی کشنده برای کشتن غیر شیعیان کاملا موافق است ومسما هر که غیر شیعیان را بکشد در باغ های بهشت با حوریان به خوبی زندگی خواهد کرد
3-از نظر ولایت فقیه و احمدینژاد و پابوسان و پاچه خواران آنها بله
4-ولایت فقیه و اصحابشان
5-او چون می خواهد امپراطوری ناب محمدی به راه اندازد امپراطوری دیگری را نمی تواند ببیند

کیانوش رشیدی قادی گفت...

محمود احمدی نژاد که در نزد ایرانیان به "پاسدار هزار تیر" معروف است، هر ساله با آمدن به سازمان ملل متحد دجالانه سیاست سرکوبگرانه ی داخلی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و سیاست تهاجمی این رژیم را تبلیغ می کند.

جا داشت این جنایتکار را بدلیل دست داشتن در دستگیری،شنکجه و تیرباران هزاران تن از ایرانیان، و بدلیل پخش سخنان نژادپرستانه در همان نیویورک دستگیر کرد و مستقیم به داداگاه جنایتکاران بین المللی لاهه فرستاد.


کیانوش رشیدی

ژورنالیست از آلمان

ناشناس گفت...

درود بر شما
اقای احمدی نژاد عادت به عوام فریبی دارد بنابراین در جهان آزاد هم عوام فریبی میکند.
اسلام کجایش دین صلح است؟ پیامبرش در 23 سال پیامبریش جنگهای خونین فراوان داشته، کلی یهودی را نسل کشی کرده چگونه اسلام می تواند با بمب اتمی مخالف باشد.

ناشناس گفت...

این حکومت برای بقای خودش نیاز به بمب اتمی داره و اینا برای بقای خودشون هر کاری میکنن مثل کسی که داره تو باتلاق فرو میره و میخواد خودشو به هر قیمتی نجات بده

HaVa SaRbAz گفت...

in mardom sakh koosh hargez nabood nemishavand va mardom iran dostane esraelian hastand ahmadinezhad va raeesanash in arezoo ra be goor mibarad.be nazare man agar khod mikhast hokomat konad adam va havva ra az behesh biroon nemikard

ناشناس گفت...

با سلام و تشکر
خواستم بگم که بر خلاف دیدگاه بسیاری از دوستان،نفس جهاد و قتل غیر مسلمان برای اشاعه دین (نه دفاع) رسما در آیات قرآن و سیره محمد به وضوح آمده و غیر قابل انکار است، سنگ دین ( هیچ دینی) رو به سینه نزنیم و بی جهت چهره ادیان رو پاک جلوه ندیم
یکی از هزاران دانشجوی "فرار مغز" داده شده
( آلمان)

ناشناس گفت...

1-مصرف داخلی
2- از بن لادن باید پرسید چون او چنانچه بمب اتم در اختیار داشت در استفاده از آن شک نمی کرد
3- خیر
4- نظام اسلامی استبدادی ایران
5- گفته بی ربط

ناشناس گفت...

به گمانم آيت اله خامنه ای كاربرد سلاح اتمی را گناه دانسته، اما
در هيچ فتوای داشتن سلاح اتمی را گناه ندانسته است.

ناشناس گفت...

سروش از ایران
از نظر احمدی نژاد کسی زور گو است که جلوی زور گویی او و دیگر حکام جمهوری اسلامی را بگیردو مانع از نابودی دیگر کشور ها شود

ناشناس گفت...

لطفا در نظر قبلی اسم منو پاک کنین.فراموش کردم. برام ایجاد مشکل می کنه. فرهاد

ناشناس گفت...

در مورد اینکه آیا قرآن با بمب اتم موافق است یا خیر، شما را ارجاع میدهم به آیه ٨٩ سوره نسا و آیه ٤ سوره محمد که هر کجا کفار را دیدید به هلاکت رسانید.
این دستور به خصوص در مورد کفار حربی که ممدورالدم هستند (حتی بدون حکم خلیفه) لازم الاجراست.
بله ، قرآن با هر چه که کفار را به هلاکت رساند، از جمله بمب اتم موافق است.
اسلام تنها دینی است که با جنگ توسعه یافته است.

ناشناس گفت...

مردم ایران حتی حق تایین پوشش و لباس خود را ندارند چه برسد به حق حاکمیت بر سرنوشت خود و تایین رهبر و رییس جمهور و غیره.

ناشناس گفت...

از احمدي نژاد اين سوال را دارم كه آيا كساني كه مي گويند به مردمتان آزادي دهيد حقوق بشر را پاس
داريد سلاح اتمي نسازيد زندانيان سياسي را آزاد كنيد خود و ملت ايران را در انزوا قرار ندهيد زورگو هستند يا شما كه تمامي اين كارها را با نام امام زمان انجام مي دهيد و گناه تمام كارهاي خود را به گردن امام زمان مي اندازيد؟

کیانوش رشیدی قادی گفت...

تصحیح می کنم:

محمود احمدی نژاد که در نزد ایرانیان به "پاسدار هزار تیر" معروف است، هر ساله با آمدن به سازمان ملل متحد دجالانه سیاست سرکوبگرانه ی داخلی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و سیاست تهاجمی این رژیم را تبلیغ می کند.

جا داشت این جنایتکار را بدلیل دست داشتن در دستگیری،شکنجه و تیرباران هزاران تن از ایرانیان، و بدلیل گفتن سخنان نژادپرستانه در همان نیویورک دستگیر کرد و مستقیما به داداگاه جنایتکاران بین المللی لاهه فرستاد.


کیانوش رشیدی

ژورنالیست از آلمان

ناشناس گفت...

منظورش اینه که همه دنیا باید اسلامی بشه و ما و امام زمانمون باید همه جا نفوذ داشته باشم و قدرت امریکامانع اینه که ما به اهداف شوممون برسیم

ناشناس گفت...

برنامه های توسعه احمدی نژاد ودوستانش ایران را اباد کرده حالا میخوادجهان را اباد کنه لطف کنید بخوانید اقای وفاتا مردم جهان بخنندند

HaVa SaRbAz گفت...

azadtarin keshvare jahan baray dozdan va jenayat karan iran ast ahmadi nezhad rast migoyad dar kojaye donya yeh jaeel va motajaveze jensi mitavanad vazire keshvar shavad va ya agar kesi dozdan va motejavezin be hoghoghe mardom ra moarefi konad bayad be zendan beravad ta dozdan azad o sarboland be rishe mardome iran mikhandand mande palizdar

ناشناس گفت...

سلام اقای مستقیم.خسته نباشید.در ارتباط با صحبت های اقای احمدی نژاد باید عرض کنم خدمتتون:1.صحبت های ایشون در ارتباط با امام زمان باید عرض کنم که به نظر بنده ایشون صلاحیت صحبت در ارتباط با امام زمان رو ندارن واین موضوع رو باید اهل فن بررسی کنن .اما در ارتباط با ذکر نام ایشون اگر فقط در همین حد باشه که اشکالی نمیبینم که به عنوان یه شیعه ارادت خود را نسبت به امام زمان ابراز کنن.2:دین اسلام وهمینطور تمام ادیان الهی منادی صلح ودوستی هستن اقای مستقیم باید عرض کنم که بمب اتم ویا هر چیزی ک باعث نابودی نوع بشر شود از نظر دین مبین اسلام وتمامی ادیان الهی مطرود است.3.در مورد اسرائیل باید عرض کنم که از نظر من بین مردمان یهود ورژیم اسرائیل فاصله وجود دارد واین دو در تضاد مستقیم قرار دارن وسواستفاده اسرائیل از یهودیت رو به پای این دین نمیگذارم.واما زندگی مسالمت آمیز مردم ایران ومسلمانان با یهودیان را طی قرون گذشته یاداوری میکنم وباید عرض کنم که بنده با نظرات آقای احمدی نژاد در ارتباط با اسرائیل مخالفم چون این نظرات ومهمتر از آن طرز بیان ایشان در تضاد با منافع مردم ایران است.4.در ارتباط با زور گویی باید عرض کنم که بر اساس مناسبات بعد از جنگ سرد وفروپاشی شوروی این ایالات متحده امریکاست که بر اساس منافع خویش وبرداشت انحصاری از حقوق بشر وسایر موضوعات است که بر کشورهای دیگر اعمال فشار میکند.

ناشناس گفت...

حالا بعد از اباد کردن ایران نوبت به دنیا است احمد نژاد

ناشناس گفت...

اسلام قران احمدی نژاد وولایت فقیه کاملا با همه نوع جنگ وکشتار همه انسانها به جز ریزه خواران سفره ی خودشان موافق هستند و افسانه مهدی را برای ایرانیان ساده دل وفریب انها ساخته اند
سارا از مشهد

Samant گفت...

ba vafa ino bego.
aya gardan zadane 700 nafar dar yek rooz selahe koshtare jamei nist?eftekhare shieian ali emame avval ast ka khod yek selahe koshtare jamei bood.

ناشناس گفت...

درود بر شما
من به عنوان یک روان شناس ایرانی از شما تعجب میکنم که اراجیف این بیمار را میخواهید تحلیل کنید!

ناشناس گفت...

احمدی نژاد نماینده گروههای مافیایی است وکاملا در جهت منافع آنان عمل میکند
از جمله اقدامات او صفر کردن تعرفه واردات شکر و تغییر تعرفه ها ومقررات کمرکی به نفع باندهای طرفدار او و ناپدید شدن دهها میلیارد دلار از درآمد ارزی کشور میباشد.
ایشان نه به فلسطین اعتقادی دارند نه به امام زمان.

ناشناس گفت...

به نظر می رسد هر کشوری که توان اقتصادی بالائی دارد و می تواند در معادلات سیاسی جهان نقش داشته باشد از نظر اینان به عنوان بک امپراتوری رو به زوال شناخته می شود. این فقط بیانگر ضعف حکومت ایران است.

نگین از تهران

ناشناس گفت...

به احمدی نژاد بگویید که آزادی و دموکراسی یعنی این که شما در کشور امریکا آزادانه به امریکا و دولت آن توهین می کنید.

ناشناس گفت...

با درود
سران جمهوري اسلامي از آمريكا كينه دارند، چرا كه ايالات متحده مانعي بر سر راه جنايات آنها بوده است. شايد اگر فشارهاي آمريكا بر سر مسئله‌ي حقوق بشر بر رژيم اسلامي نبود، آنها در ايران دريايي از خون براه مي‌انداختند.
با سپاس
علي از همدان

ناشناس گفت...

Mr. Ahmadinejad had a suggestion about a free referendum for Palestinian in Israel .
I think it´s a good idea but why Iranian people are not allowed to decide their future as well.

AAAk گفت...

با سلام من يه سوال برام هميشه مطرح هست كه اين خبرنگاران غربي چرا در مواجهه با اين شخص خيلي سوالات ساده كرده و با جوابهاي سطحي او قانع شده و ايشان را به چالش نمي كشند . برام خيلي عجيبه . با اين سوالات نه تنها ايشان زير سوال نمي روند كه وجهه خود را بهتر جلوه مي دهند

ناشناس گفت...

نظرات اعلام شده از سوی آقای احمدی نژاد تنها نظر بخش کوچکی از جامعه ایران است که کور کورانه دنباله رو این شخص می باشند و در کنار این قضیه به منافع خاص خود میرسند اما غالب افراد جامعه نه تنها با تفکرات این شخص و حکومت مخالف هستند بلکه با دیدن و شنیدن صحبت های احمدی نژاد در سازمان ملل احساس شرم می کنند و افسوس...

ناشناس گفت...

جز ابراز تاسف چیز دیگری نمی توانم بگویم برای مردم کشوری با تمدنی کهن که چنین فردی که حتی لباس پوشیدن بلد نیست و نمی تواند وضع ظاهری اش را درست کند رئیس جمهور آنهاست و جالب اینکه در سازمان ملل به نمایندگان دیگر کشور ها درس اخلاق می دهد

ناشناس گفت...

احمدي نژاد منظور ش اين است كه اگر امپراتوري آمريكا آخوندي شود ديگر مشكل ندارد ولي چون امام زمان و ولي فقيه ندارد مشكل دارد

ناشناس گفت...

باآقای احمدی نژاد موافق نیستم اما صحبت های ایشان در خصوص موارد بین المللی کاملا درست است یک نمونه:
کشور ایالات متحده که خود 300 هزار نفر را با بمب اتمی کشتار کرده و هیچ زمان از این کار شرمنده نشده و آن را هنوز درست میداند چگونه می تواند در خصوص حفظ امنیت و جلوگیری از اشاعه سلاح هسته ای حرف بزند.
اسرائیل که هر روز میبینیم و همه اقرار میکنیم که زن و بچه فلسطینی را میکشد من نمی دونم چطور پاسدار حقوق بشر است دنیای جالبی داریم همه اش ریا و مکر و فریب وهمه هم می دانن رئیس این فریب کاران کیست
راستی من در زمان کودکی در اهواز بودم آقای سارکوزی قبل از اینکه حرفی از حقوق بشر بزند به یادشون بیارم که هواپیماهای میراژ1 آنها با خلبان فرانسوی هر روز مردم شهر اهواز را کشتار میکردند فکرکنیم آیا ایشان و کشورشان طرفدار حقوق بشر است ؟ت

ناشناس گفت...

ای کاش این نظر آقای احمدی نژاد در مورد رفراندم برای مردم فلسطین را برای مردم ایران هم پیشنهاد بده.
به قولی تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی گیره

ناشناس گفت...

وفا جان كامنت خود را كه به اين صورت گفته بودم تصحيح ميكنم
(آقاي وفا جمهوري اسلامي با اسلام هر كاري مي خواهد مي كند و ميگويد چون ما مسلمان هستيم موردي ندارد؟؟)



جمهوري اسلامي با نام اسلام و امام زمان به همه مردم ايران وجهان تعرض و زور گويي ميكند واين حرف كه ميگويند اسرائيل بايد محو گردد با توجه به نايب امام زمان بودنشان!!!!!!
درست مي دانند

اقاي وفا براي جلوگيري از فيلترينگ شديد وب لاگ در برنامه بگوييد مردم از نرم افزار ULTRA SURF استفاده كنند

با تشكر

ناشناس گفت...

ما هم با هاتون موافقیم...
با تشکر...

ناشناس گفت...

درود بر همه .وفا جان و دیگر هموطنانم.شوربختانه من موفق بدیدن و شنیدن خطابه ایشان نشدم.ایا ایشان ملبس به کاپشن همیشگی خود بودند؟یا خیر؟و دیگر انکه ایا مرجعی هست که بشود تعداد مسافرتهای خارجی -و تشریفاتی-ایشان را در سال و در طول مدت ریاستشون که برای باز شدن دلشون و تقریبا با دیالوگهای مشابه هم انجام داده اند پیدا کرد؟چون بنظر من ایشون رکورد مسافرتهای ایرانگردی و جهانگردی را بین روسای جمهوردیگر کشور تا امروز زده اند.....!اینطور فکر نمی کنید؟

ناشناس گفت...

تو شناسنامه هممون، بدو تولد می نویسن شیعه ولی کیه که جرات کنه دینشو خودش انتخاب کنه یا تغییر بده !!!!!؟

ناشناس گفت...

این نظام فاسد و خونخوار اسلامی معنی ای ندارد که کسی رو به سازمان ملل بفرستد چون تنها چیزی که در این نظام معنی ندارد حقوق ملل است و مردم ایران و احترام به تفکر های مختلف در بشریت.
از نظر بنده این شخص کاملا مریض روانی است یک دروغ گوی بتمام معنا حرفه ای مثل رهبر و بقه افراد نظام اسلامی است.در همین ایران هم که یکی از کارخانه داران بزرگ که از آشنایان ما هست و این دولت خونخوار و کثیف را میشناسد میگفت همه در هنگام صحبت با احمدی نژاد به حالت تمسخر و بعضی وقتها او را به این طرز : چطوری مستر پرزیدنت خطاب میکنند و حتی وزیران خود ایران هم اورا مسخره میکنند. این شخص میتونه یک کمدین یا یک هنر پیشه خوب باشه که فقط با حرف های دروغ و تمسخر آمیزش باعث خنده مردم بشه و حاضر است با افکار خودش باعث به باد دادن سرمایه ایران برای حفظ و گسترش اسلام و جمع کردن متحدین در خارج از کشور به هر قیمتی بشود.

به امید ایرانی با تمدن آزاده

ناشناس گفت...

احمدی نژاد (جمهوری اسلامی) دائما از اشغال فلسطین توسط یهودیان صحبت می کند ولی فراموش کرده که اساسا این منطقه متعلق به یهودیان بوده و در زمان خلفای راشدین بود که مسلمانان به آنجا حمله کردند و سرزمین آنها را اشغال کردند. حال تاریخ تکرار شده و یهودیان دوباره در اکثریت قرار گرفته اند. به جای رفتارهای بچه گانه، باید قبول کرد که ملیتی به نام اسرائیل آنجا وجود دارد و باید در راستای صلح و تاسیس کشور فلسطینی تلاش کرد.

ناشناس گفت...

سلام آقای مستقیم.
در ارتباط با طرح سوال های شما نقظه نظرات خود را عرض میکنم.
1.در ارتباط با صحبت کردن آفای احمدی نژاد از امام زمان باید عرض کنم که اگر جنابعالی پیگر تحولات داخل ایران باشید متوجه هستید که افراط ایشان وجملات سخیف بکار برده شده توسط ایشان واطرافیانشان در ارتباط با امام زمان مورد انتقاد جدی علمای شیعه وبزرگان مذهبی قرار گرفته وبه اعتقاد بنده اساسا ایشان صلاحیت صحبت در مورد وجود مبارک امام زمان رو ندارن.اما اگر صرفا هدف یاد امام زمان باشه مشکلی نداره که متاسفانه اینطور نیست.2.نتنها در دین مبین اسلام که دین صلح ودوستی میباشد بلکه درتمام ادیان بکار بردن ابزاری که موجب نابودی نوع بشر شود مطرود ومحکوم است.بمب اتم هیچ مشکلی رو حل نمیکنه که اگه حل میکرد امریکا وروسیه با بالای 30000 کلاهک هسته ای جمعا مشکلی نداشتن امروز.3.وفا جان در مورد اسرائیل باید عرض کنم که این رژیم هیچ ارتباطی با یهودیت نداره ونماینده این دین مبین نیست.در کل باید بگم که کلا هر نوع ظلم در هر کجای دنیا محکوم به نابودیه چون ظلم هیچ وقت پایدار نیست.4.آمریکا که بعد فروپاشی ش.ر.ی یکه تازس میکنه وبراساس منافع خودش با کشورهای خودش یکطرفه واز بالا برخورد میکنه.وفا جان خسته نباشی درود بر تو خوشحال میشم این امکانو داشته باشم باشما در ارتباط باشم.برای اون دوستانی هم که به اعتقادات دیگران توهین میکنن عمیقا متاسفم.پاینده باد ایران وایرانی.مهدی هستم از تهران.

ناشناس گفت...

در حالیکه ما از جدایی دین از سیاست در کشورمان صحبت می کنیم و شعار سکولار بودن حکومت سر می دهیم، احمدی نژاد در سازمان ملل از سران کشورها می خواهد که دین و سیاست را به هم بیامیزند و حکومت را به دست کلیسا بدهند!!

Ali-akbari گفت...

آقای وفا به آقای بهارلو سلام برسانید وبگوئید ایرانیان هرگز اولین پخش ماهواره ای صدای آمریکا را که ایشان اجرا کردند فراموش نخواهند کرد وچه خوب است که ایشان حداقل برنامه ی جمعه شب ها را به یاد گذشته ها خودشان اجرا کنند . آقای مستقیم عزیز.دوستی با من تماس گرفت وپرسید:امام زمانی که 5سال پیش طرح کردی و درب این حزب و آن روزنامه دویدی که بیائید ایران را متحول کنیم با دنیای آزاد آشتی کنیم زمین را متحد کنیم ... همین امامی است که رییس جمهورتان می گوید ؟
گفتم : درست است که انجمن حجتیه پس از تئوری من جان گرفت ! ولی خال مه رويان سياه و دانه فلفل سياه
هر دو جانسوز است اما اين کجا و آن کجا؟

ناشناس گفت...

ای بابا، دلتون خوشه، تا اینها بر سر کار هستند، دروغ خواهیم شنید.

ناشناس گفت...

ohh وفا جان ترکوندی وبلاگو. تبریک میگم. ایشالا این روند ادامه دار باشه. فقط حیف که بعضی از دوستان انگار از وسط مطلب به اینجا رسیدن و توجهی به بحثهای دنباله دار قبلی نداشتند. عزیزان کلی بگم اینجا کسی دلش برای آمریکا و اسراییل نسوخته که حالا شما بخواید هشدار بدین آمریکا بمب اتمی داره یا اسراییل چی داره . اینجا بحث اصلی سر منافع کشور خودمونه.امیدوارم در پستهای بعدی بیشتر با نظرات هم آشنا بشیم.

وفا گفت...

رستم جان اجازه بده منم از تو و همه عزیزان که با حضورشون به این وبلاگ رونق دادند تشکر کنم.

وفا گفت...

احمدی نژاد در سفر به آمریکا اول با npr مصاحبه کرد بعد با روزنامه واشنگتن پست بعد سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سپس کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران بین المللی از جمله از اسرائیل و بالاخره در شبکه cnn حاضر شد. وقتی به این سفر رسانه ای نگاهی می کردم بی اختیار به یاد مصاحبه دکتر نورالدین پیر مؤذن با صدای آمریکا افتادم و تمام ماجراهایی که برای یک مصاحبه یک ساعته(بدون عبور از خطوط قرمز!) در مورد انتخابات از طرف نمایندگان مجلس و وزارت اطلاعات و غیره اتفاق افتاد تا جائیکه وزیر اطلاعات دکتر پیر مؤذن رو به خیانت متهم کرد. عجب وضعیه والا!

ای ایران ای مرز پر گهر گفت...

از نظر من آقای احمدی نژاد یکی از دروغگو ترین افراد حال حاضر صحنه جهانیست. باور بفرمایید به عنوان یک ایرانی من از این که ایشان بعنوان نماینده خود خوانده مردم ایران در صحن سازمان ملل حاضر میشوند شرم زده هستم.

مجله فنسالار گفت...

1. چرا رئیس جمهوری اسلامی از امام زمان صحبت می کند؟
یا به هدف عوام فریبی از امام زمان حرف می زند یا اینکه به آن واقعا عقیده دارد.
به هر حال آنچه کتب تشیع از امام زمان گفته است با نظام اسلامی مطابقت دارد و شبیه نظام ولایت فقیه می باشد.

چون امام زمان قرار است به ضرب شمشیر جهانیان را تحت حاکمیت اسلام آورد.


2. آیا اسلام با بمب اتم مخالف است؟

تاریخ اسلام گواه است که مسلمین همواره در جنگها به قتل عام و برده داری روی آورده اند نسل کشی بنی قریظه در زمان پیامبر تا اعدام 20000 نفر در سال 1367 و نسل کشی ارامنه مسیحی توسط عثمانی حکایت از این دارد که اسلام از کشتار جمعی گریزان نیست.
از طرفی تقیه و خدعه در اسلام نقش موجهی دارد و هرگاه صلاح بدانند اگر بمب اتم داشته باشند از آن استفاده خواهند کرد.

3. آیا اسرائیل محکوم به نابودی است؟
از دید فلسفی هر کشوری امکان نابود شدن دارد. از دید حقوقی یهود به سرزمین اجدادی خود برگشته و حق حاکمیت بر آن سرزمین را دارد.

4. چه کسی زورگوئی می کند؟
جمهوری اسلامی نسبت به مردم خود زورگویی می کند.

5. منظور احمدی نژاد از امپراطوری آمریکا چیست؟ احتمالا منظورش قدرت نظامی سیاسی و اقتصادی آمریکا است.

محمود احمدی نژاد همچنین در کنفرانس خبری خود گفت قدرت در ایران در دست مردم است. آیا این واقعیت دارد؟

این یک جوک مثل دیگر جوک ها است!قدرت در نظامهای اسلامی هرگز به دست مردم نبوده و نیست و نخواهد افتاد.
چون اسلام از اساس ضد حقوق بشر است.

Ryan گفت...

براي من خيلي جالب است كه اگر كسي با تلوزيون شما تماس بگيرد و نظر مخالفي ابراز كند فورا ميگوييد كه اين نظر شخصي شما است و گاهي با لحن تمسخر آميزي به اون جواب ميدهيد ولي اگر كسي نظر موافقي بيان كند ميگوييد اين نظر اكثريت مردم است و به به و چه چه ميكنيد!!
دوما سعي كنيد مهمانهايي را به برنامه دعوت كنيد كه بتواند علاقه خود به اسرائيل را حداقل پنهان كند!!

ناشناس گفت...

به نظر من همه ی این رفتار را باید در میل شدید ایشان به جلب توجه ریشه یابی کرد.

وفا گفت...

عارف جان شاید این "نظر شخصی شما باشد!" ولی در برنامه نهایت سعی در تقسیم فرصت به شکل مساوی است. اگر مورد خاصی بوده لطفا تذکر بدید. در غیر این صورت کلی گویی "حرام"است!!

در ضمن مطالبی که به بحث ارتباط مستقیم ندارد را در لینک بحث آزاد بگذارید. ممنونم.

ناشناس گفت...

اسلام موافق بمب اتم است. مدرك: قران (سوره انفال، آيه 60)
"۶۰ _ بايد با تمام نيرو و تمام تجهيزاتی که می توانيد فراهم کنيد، آماده باشيد، تا بتوانيد دشمنان خدا، دشمنان خودتان و همچنين کسانی را که نمی شناسيد بترسانيد؛ خدا آنها را می شناسد. هر چه در راه خدا خرج کنيد، سخاوتمندانه، بدون کوچکترين بی عدالتی به شما پرداخته خواهد شد."

ناشناس گفت...

درود شماآقای مستقیم و صدای آمریکا که مرتبا دم از لیبرال دموکراسی میزنید و خود را حامی آن میدانید چرا صدای چند پژوهشگر افشاکننده حقایق هولوکاست را خفه میکنید؟
هولوکاست کدوم هولوکاست این جهودان گمان میکنند با این مذخرف گویی ها میتوانند چهره ی درخشان پیشوا آدولف هیتلر را خراب کنند واقعا جای تاسف است جای تاسف است که فرد حامی نظامی بیمار و فاسد همچون نظام جنایتکار جهود ماهیت لیبرال دموکراسی باشد.
هایل هیتلر!!!
زنده باد رایش سوم!!!

ناشناس گفت...

مسئله ی عجیب اینجاست که دولی همچون اسرائیل و آمریکا که خود تا بن دندان به بهانه های مختلف مسلحند به احمدی نژاد چسبیده اند اگر آنان خواستار عدم تجهیز جهان به سلاح اتمی هستند چرا خود این روند را کند یا متوقف نمیکنند؟؟؟ ناسیونال سوسیالیسم یک تئوری مستقل است و بقوله شما نه مزدور این طرف است نه آن طرف اما چهره ی حق به جانب و مظلوم نمایی لیبرال دموکراسی واقعا مسخره است بفرموده ی پیشوا که اشاره به روزولت گفت :(( نخست او جنگ را بر می انگیزد ,آنگاه علل آنرا بدروغ می آلاید,سپس خود را در شنلی از ریای مسیحیت می پیچد و آهسته اما مطمئن,بشر را به جنگ می کشاند,آنهم با گواه گرفتن خدا درباره ی شرافتمندی حمله ی خود-به شیوه ی مرضیه ی یک فراماسون کهن...))
دقیقا مشابه آنچه کشورهای لیبرال دموکراتیک امروز میکنند.
هایل هیتلر!!!

ناشناس گفت...

بیبنم هیتلر این وسط چیکاره است دیگه؟ البته شاید به علت تشابه بسیار زیادش با احمدی نژاد پای اون هم به این بحث باز شده!

ناشناس گفت...

man kari be in harfa nadaram ke doroste ya ghalat vali midunam ke amrika va esraeel omol fesadan chertor in hame kolahake hasteyi daran va hiroshima dorost mikonana va mardomo eyne hevun mikoshan un vaght maro ta sar hade marg tahrim mikonana rasme donya bar ax shode motahame asli bigonah shode

ناشناس گفت...

از یک آخوند چه انتظار دارید ؟؟ روزه وروزه سید الشهدا و روزه وپرسه وشکم وزیر شکم
از این مرد چه انتظاری دارید از یک نفر که دست پرورده این آخوندها است
از کسی که همیشه سر وقت نماز می خواند به مسجد می رود قبله اش قم است وهمیشه گوش به فرمان این آخوندها است ؟؟؟؟؟