۱۳۸۷ خرداد ۳, جمعه

میان ماه من تا ماه گردون...


آقاي حجت الاسلام حاج علي اكبری معاون رياست جمهور و رئيس شورای عالي جوانان ايران و خانم مارا كارفانيا وزير جوانان در كابينه برلوسكونی در ايتاليا.

چی فکرمی کنین؟




۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

فکر میکنم بد نیست این دو نفر یک جلسه با هم ترتیب بدهند شاید به یک نقطه مشترک برسند.البته ارتش امریکا باید حفاظت از این خانم را بهعده بکیردوگرنه بعید میدانم از ان جلسه سالم بیرون بیاد!

ناشناس گفت...

معمولا نباید انسانها را بر حسب ظاهرشان ارزیابی کرد ولی گه گدار عیب نمی کند که به ظاهر هم توجه کرد. وقتی به قیافه ی لمپنهای اسلامی نگاه می کنید آیا حالتان خراب نمی شود؟ مثل اینکه این در طبیعت انسان است که برای اینکه سالم بماند، در طول تاریخ تکامل یاد گرفته است که از هر چیز نکره، نفرت داشته باشد.

gole roz گفت...

معمولا نباید انسانها را بر حسب ظاهرشان ارزیابی کرد ولی گه گدار عیب نمی کند که به ظاهر هم توجه کرد
مثل اینکه این در طبیعت انسان است که برای اینکه سالم بماند، در طول تاریخ تکامل یاد گرفته است که از هر چیز نکره، نفرت داشته باشد.
حسين خان اصلا خودت فهميدي با بلغور كردن كلمات قلمبه سلمبه چي گفتي نه داداش نوشته هات ادا در آ وردن هست مال اين حرفا نيستي

ناشناس گفت...

تحلیل بصری این دو عکس واقعا درد ناک است،حتی از دید سنتی ها.نمی دانیم که با دیدن این عکس باید درد بکشیم یا واقعا به آن بخندیم. نشانه های یک آدم درغگو، فریبکار، عدم اعتقاد به دین و مذهب وعدم پایبندی به اخلاقیات انسانی در عمق چشمهای این آخوند عرب و جاهل نزد هیچ تحلیل گر بصری پنهان نیست. اگر این صفات را نداشت، هرگز چنین مسئولیتی را قبول نمی کرد. زیرا با اکثریت جوانان ایران از زمین تا آسمان فاصله دارد. امید به روزی که آنان را فقط در مساجد ببینیم. این حداقل چیزی است که آنان را حفظ می کند. بنا براین این افراد باید راه خود را با مردم جدا کنند، اگر آینده تضمین شده ای را می خواهند.آخوند عزیز جدی بگیراین پیشنهاد.

ناشناس گفت...

ایکاش ما هم یک ایتالیایی بودیم!

ناشناس گفت...

هه هه هه خن....دیدیم
بازم ازین جوکا تعریف کنید

ناشناس گفت...

سلام برای من جنسیت.یا قیافه اش اصلا مهم نیست برای من کارکردش مهمه.ایتالیا رو اطلاع ندارم اما مدل ایرانی اش با دیوار فرقش همان ریش هایش هست.

ناشناس گفت...

سلام من خودم اصلا از آخوندا خوشم نمیاد و از قیافشون حالم به هم میخوره ولی ما نباید معیار سنجش افراد رو اینجور چیزا بگیریم. اگه این اقا با این خانم دیدار کرده یه سال پیش بوش با یکیشون رقصیده! فیلمش هم تو اینترنت هست.
من فکر میکنم هیچ کدوم اشکالی نداره به قول رودکی آن چیز که به عموم حرام است به شاعر حلال است!

ناشناس گفت...

کلمه ی "نکره" و یا "لمپن" (نمی دونم کدام یکی بیشتر دردت آورده) شامل افراد کم فهم هم می شود. "گل رز" (آخه این هم شد اسم مستعار) حداقل اسمی انتخاب کن که من هم بتوانم "خان" خطابت کنم.

ناشناس گفت...

آقا جان ، برادر جان ، پسر جان شخصی که اِينگونه طنزها را آغاز ميکند بايد ظرفيت پذيرش طنز ها و حرفهای سنگينی را هم داشته باشد. آيا شما و يا صدای آمريکا اين ظرفِت را داريد؟ مردم حق دارند با دولت شوخی کنند ولی دولت هيچگاه با مردم شوخی نميکند.

رامین گفت...

درود
آقای حاج اکبری در یک حکومت استبدادی مسئول شورای عالی جوانان هستند که البته چون تخصص اصلی ایشان در کفن و دفن مرده , روضه خوانی و خوردن خمس یعنی مال مفت و در نتیجه زدن حرف مفت است کار مفیدی در زمینه مسئولیتشان انجام نخواهند داد در مملکتی که حتی جوانان در انتخاب لباس خود آزاد نیستند شورای عالی جوانان یعنی چه؟؟؟؟
اما خانم کارفانیا در یک حکومت دموکراتیک مسئول امور جوانان هستند و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهند و یا توانایی لازم را نداشته باشند مطبوعات آزاد ایتالیا و احزاب رقیب سیاسی چنان بلایی به سر ایشان خواهند آورد که مسئولیتی را که به سختی بدست آورده اند به راحتی از دست خواند داد . در جوامع دموکراتیک تخصص و توانایی افراد ملاک انتخاب آنان در سمتهای مختلف قرار می گیرد .

ناشناس گفت...

pegah
گريه کنم يا بخندم وفا جان؟؟؟؟؟ به يک کنسرت کودک مجوز نميدن مي گن حجابتون بايد کامل باشه مي گيم بچه از اين مسخره بازي لطمه ي روحي مي بينه ميگه گورباباي بچه.......... دارم تو خيابون راه ميرم مثل بختک ميپره جلوي ادم با احترام ميگه:(زنيکه ي احمق اين چه مدل لباس پوشيدنه....اينجا فاحشه خونش؟) کسي صداي شکستن من رو ميشنوه؟؟؟؟؟ کسي اشک هاي من رو مي بينه؟ کسي اسموني و که هوار مي شه روي سر من وقتي مي بينم بهترين دوستم توي ۲۳ سالگي داره زير بار سنگين فقر و افسردگي له ميشه...... اشک هام نميزارن اين کيبورد لعنتي رو ببينم.......... کسي...........

gole roz گفت...

حسين از آلمان وقتي صحبت از لمپن و آخوندا ميشه ياد نوشته هاي تو و اسم سينه زني و عا شوراييت ميافتم كه حالمو بهم ميزنه راستي سلام منو به چاقو كشاي نازي آ باد برسون تا زيادي از حرفام دردت نياد لمپن خان

ناشناس گفت...

احساسی که از دیدن آن خانوم تا این آخوند بر جا میگذارد خود گویای ماه من تا ماه گردون است .

ناشناس گفت...

بنده که به عنوان یک جوان اصلا حاج آقا رو نمی شناسم.بعدم این آقا رو چهرتا همه جا دیدم ولی دریغ از یک حرکت واسه جوانان.

ناشناس گفت...

ايشان وزير فرصتهاي برابر هستند نه وزير جوانان

ناشناس گفت...

با درود
آدم از جوانيش هم سير ميشه با ريش هاي حاج آقا

ناشناس گفت...

البته این حاج آقای ما نماینده جوانان هست ، ولی نه نماینده کل جوانان ایران زمین ، بلکه فقط تعداد معدودی جوانان فریب خورده ( بسیجی )که بیشتر آنها برای رسیدن به نان و آب به هر دری می زنن تا پس از گذشت چند سال عضویت در بسیج و ثابت کردن وفاداری شون به نظام ، جذب سپاه پاسداران بشن و لااقل بیکار نباشن و بتونن از مزایای یک سپاهی بودن در ایران که کم هم نیست استفاده کنند .

من خودم شاهد اختلاف سپاه و شهرداری برای تصاحب زمین جهت ساخت و ساز بودم . وقتی سپاه شبانه چندین هکتار زمین رو توی غرب تهران تصاحب میکنه ، شهردار تهران آقای قالیباف که خودش قبلا سپاهی بوده ، از در آشتی با اونها وارد میشه و هیچ عکس العملی برای جلوگیری از ساخت و ساز اونها نشون نمی ده !!!
اونها هم به راحتی شروع به ساخت و ساز زمینهائی می کنن که به زور تصاحب کردن و خانه ها رو در اختیار مزدوران خودشون قرار می دن .
درحالی که یک جوان که توی دار و دسته اونها نیست ، اگه یه بابای پولدار نداشته باشه ، آرزوی صاحبخانه شدن رو با خودش باید به ... ببره !!!

خیلی از مطلب فاصله گرفتم ، بنده رو ببخشید .

ناشناس گفت...

این دو تصویر دلیلی است بر اثبات نظریه داروین که میگوید انسان در ابتدا میمون بوده است
با تشکر از صدای آمریکا

امير آزاد گفت...

من ايتاليايي نيستم ولي ايتاليايي ها را دوست دارم.