۱۳۸۷ مهر ۲۲, دوشنبه

سایت قرعه کشی گرین کارت آمریکا در ایران!!!

پس از اعلام آغاز ثبت نام اینترنتی قرعه کشی گرین کارت توسط وزارت امور خارجه آمریکا (خبر به فارسی) تعداد زیادی از سایتها شروع به ارائه "خدمات" خود در این راستا نمودند. دراین میان چشم من به سایتی افتاد که شاید شما هم دیده باشید به نام greencard-vision.ir وبرام جالب بود که این سایت دامنش ir. بود در حالی که گروه به اعتبار سایت در سیدنی است. نمی دونم تا چه اندازه این سایت اعتبار داره اما ir. کد کشور ایرانه و این دامنه در اختیار پژوهشگاه دانشهای بنیادی است که پیشتر مرکز تحقیقات فیزیک و ریاضیات نظری بوده. تحت حمایت دولت و مدیریت محمد جواد لاریجانی است. ارتباط گروه "استرالیایی" با دامنه ir. می تواند رابطه ای طبیعی و برای دسترسی آسانتر ایرانیان داخل کشور به سایت ثبت نام باشد اما اگر متقاضیان باید تمام اطلاعات شخصی خود را در اختیار چنین سایتهایی قرار بدهند چه تضمینی وجود دارد که این اطلاعات در اختیار جمهوری اسلامی و نهادهای اطلاعاتی قرار نگیرد. وکلای مهاجرت تاکید دارند که متقاضیان تنها از طریق سایت رسمی ثبت نام کنند.

شما چی فکر میکنین؟
توجه!!!! ثبت نام در سایت رسمی رایگان است، مجانی است، پولی نیست....

۳۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

بعید میدونم این برنامه ریزی از طرف آقایان باشه برای جمع آوری اطلاعات چه اینکه سیستم های مدرن تری برای این کار دراختیار هست دامنه ی ir هم می تونه دراختیار همه قرار بگیره خود من برای یک کار فروشگاهی دامنه ای با این پسوند ثبت کردم.
از اینکه میشه با شما درارتباط بود احساس مسرت می کنم، وفای عزیز

مجله فنسالار گفت...

به نظر من امروز کسی که می خواهد به آمریکا مهاجرت کند دو توانایی راباید داشته باشد:
1) آشنایی اولیه با کامپیوتر و اینترنت
2) زبان انگلیسی (حداقل دو کلام بتونه بخونه فهم شنیداری که سخت تره پیش کش!)

مشتریان این سایتها کسانی هستند که از یکی از این دو یا هر دو بی بهره اند.

نون دونی خوبی هم هست برای کلاهبرداران.

معلوم نیست وقتی به این دو دانش زبان و کامپیوتر آشنایی ندارند می خواهند بروند آمریکا چه کار کنند؟

ناشناس گفت...

آشنایی با اینترنت و زبان؟
من فرانسه خوب بلدم(فقط دیکته یه کم ریپ میزنم!) انگلیسیمم خدا رو شکر بد نیست (مکالمه-نوشتن- صحبت کردن بهترین نمره -۵-) تازه خدا برکت بده به اینهمه دیکشنری انلاین توی نت :دی
اینترنت رو هم که خفه کردم.٬ پس بیام امریکا؟ برم؟! برم چیکار کنم؟
برای من خیلی جالبتره بشینم کارای امریکا رو درباره دنیا ببینم. از فکر توش زندگی کردن هیچوقت سرم گیج نرفته. راستش یه جورایی میترسم..!
میترسم اگر یه وقت سر از اونجا در بیارم برای همیشه گم بشم.. گم گم گم

ناشناس گفت...

سلام ، خوب امروز هر کسی میتونه دومین .ir هم بخره و رو سایت خودش بذاره . این سایت رو من دیدم به نظر نمیاد که موردی داشته باشن . ثبت هم کردم و دیدم که بعد از 1 روز برام ایمیل اومد که عکسم درست نبود و باید یک عکس با مشخصاتی که ارسال کرده بودند براشون بفرستم
من هم یک عکس از اینترنت گشتم ، گذاشتم بعدش دیدم که عکس رو روش کار کرده بودند و پشتش رو سفید کرده بودن و انگار یک عکس حرفه بود.
بعد به شمارشون زنگ زدم و تشکر کردم و گفتم خوب چرا پول میگیرین مگه مجانی نیست.
خانمی که پشت تلفن بود گفت ، شما میتونی مجانی از سایت خود امریکا تو قرعه کشی شرکت کنی ولی اگه میخوای ما برات بکنیم باید هزینه خدمات ما که درست کردن عکس و چند تا چیز دیگه رو که گفت پرداخت کنی . خوب از یه طرف هم راست میگفت ، مثلا عکس من رو سر 1 روز روتوش کردن و کلی روش کار کردن
به نظر نمیاد که خلاف باشن و موردی داشته باشن.

Episode گفت...

salam Vafa
kheili mokhlesam

daghighan dorost migi!!
site asli majanie va age eshtebah nakonam ta 1 november ke mishe 11 aban mah ham bishtar open nist
ruzhaye akhar ham enghadr traffic dare ke nemishe form ro por kard
bazi ISP provider ha ham tu iran SSL in site ro bardashtan ke ma natunim SSL form ro por konim
harki be in moshkel barkhord bayad az sitehaye filter shekan ke SSL ro support mikonan estefade kone
pishnehad mikonam iraniha SSL form ro por konan

ناشناس گفت...

salam
fekr konam yeki az doostanemoon ke gofte bood ta avale novaber forsat hast eshtebah karde bood

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
من از برندگان دوهزار و هفت لاتاری هستم و فعلا ساکن شمال کالیفرنیا.
یک وبلاگ هم دارم برای کمک به برو بچه هایی که برنده شدند. به این آدرس
safareman.persianblog.ir
البته این روزها خیلی کم فرصت میکنم پست بذارم و بیشتر به ایمیلها جواب میدم. ولی بچه های برنده توی کامنتها به هم کمک میکنند. در ضمن تعداد زیادی سفرنامه بچه هایی که به مصاحبه سفارت رفته اند اونجا هست. جای خیلی خوبی شده برای به اشتراک گذاشتن تجربیات برندگان.
خواستم ازت خواهش کنم یک پست هم در باره ایمیل های کلاهبرداری مبنی بر برنده شدن در لاتاری به مردم میفرستند بنویسی.
موفق باشی

ناشناس گفت...

با سلام.
چند سوال دارم:
1-کسانی که پاسپورت ندارند(مثلا به دلیل نرفتن به سربازی) ، در صورت برنده شدن در قرعه کشی میتوانند به امریکا بیایند؟
2-وقتی کسی برنده شد، در داخل ایران ،مقامات حکومتی که مخالف سرسخت امریکا هستند چگونه امکان رسیدن بسته پستی به دستشان وجود دارد؟

با سپاس.

ناشناس گفت...

سلام اگه ممکنه تو برنامتون کسایی رو هم دعوت کنید که در مورد قوانین مهاجرت به آمریکا برای تحصیل توضیح بدهند .
اما سوال من : اگر کسی الان سنش کم باشه ( زیر 21 سال ) اما در زمان دریافت ویزا 21 سال داشته باشه می تونه تو قرعه کشی شرکت کنه ؟

ناشناس گفت...

سلام.
در مورد اين مطلب که در صورت شرکت در اين قرعه کشي و قبول نشدن در آن ديگر آمريکا ويزاي دانشجويي به شخص نمي دهد لطفا راهنمايي فرماييد. ممنون
کسري يزد

ناشناس گفت...

سلام اگه ممکنه تو برنامتون کسایی رو هم دعوت کنید که در مورد قوانین مهاجرت به آمریکا برای تحصیل توضیح بدهند .
اما سوال من : اگر کسی الان سنش کم باشه ( زیر 21 سال ) اما در زمان دریافت ویزا 21 سال داشته باشه می تونه تو قرعه کشی شرکت کنه ؟

ناشناس گفت...

سلام
میخواستم بدونم که آیا بین green card هایی که از طریق قرعه کشی به افراد خارجی اعطا میشه و green card هایی که از طرق دیگر اعطا میشه از نظر اعتبار ارزش و مسائل دیگر تفاوتی وجود دارد؟
ممنون حسن

ناشناس گفت...

سلام
1- آیاافرادی که تمایل به دریافت نامه در ایران دارند در مقابل گزینه in care of نام خودشان را بنویسند؟
2- در مورد مدارک تحصیلی مندرج در وبسایت قرعه کشی هم توضیحاتی ارائه کنید. چون این مدارک و اصطلاحات مربوط به سطوح مختلف تحصیلی در ایران تقریبا ناشناخته هستند.
3- دانشجویان دوره لیسانس که تا سال 2010 تحصیل خود را به پایان خواهند رساند کدام گزینه را انتخاب کنند؟
4- منظور از واژه Country of Eligibility چیست؟
4- آیا شماره تلفن با جزییات کد کشور و استان وارد شود؟

dooblevogol گفت...

سلام
من ساسان هستم و ثبت نام را انجام دادم و در آخر يك كدبه نام confirmation number داد و entrant name .ولي براي تاييد چيزي دريافت نكرم.ايا مراحل درست انجام گرفته.
مرسي

ناشناس گفت...

اما تو یک برنامه که چند روز قبل از شروع زمان شرکت تو قرعه کشی پخش کردید مهمان برنامه شما ( نام او را بخاطر ندارم ) گفت که حداقل سن افراد متاهل 18 و افراد مجرد 21 سال است .

ناشناس گفت...

سلام.
آيا درست است که در صورت شرکت کردن در اين قرعه کشي و قبول نشدن در آن شخص نمي تواند از آمريکا ويزاي دانشجويي (پس از گرفتن پذيرش از يک دانشگاه آمريکايي) بگيرد؟ لطفاراهنمايي فرماييد. ممنون
کسري يزد

ناشناس گفت...

با سلام.
در سايته ثبت نام قسمته Mailing Address عبارته In Care Of به چه معناست؟

ناشناس گفت...

after winning in lottery if the winner doesn't have a job offer in US or someone in US to support them financialy , would they be accepted in interview?

ناشناس گفت...

اما تو یک برنامه که چند روز قبل از شروع زمان شرکت تو قرعه کشی پخش کردید مهمان برنامه شما ( نام او را بخاطر ندارم ) گفت که حداقل سن افراد متاهل 18 و افراد مجرد 21 سال است .
نظر کارشناس برنامتون در این مورد چیه ؟

ناشناس گفت...

درود بر شما آیا بعد از ورود به آمریکا توسط لاتاری تسهیلاتی از بابت شغل و مسکن با توجه به تخصص فرد در نظر گرفته می شود؟ ممنون عیسی

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما ومهمان گرامی

سوال اصلی من در مورد بعد از انجام قرعه کشی وحتی پذیرفته شدن در مصاحبه است که این افراد با سطوح مختلف سواد - سرمایه - دانش زبان انگلیسی - و سایر موارد و با توجه به اینکه هیچ آشنایی در آمریکا ندارند و با شرایط اجتماعی آنجا اشنا نیستند وعمری نیز در اینجا زحمت کشیده و اندوخته ای پس انداز کرده اندچگونه می توانند ریسک کنند و همه آن را با خود به آمریکا بیاورند حال می خواستم بدانم آیا خانم دکتر حمیدی اطلاعاتی در مورد اینگونه افراد دارند
شاید با این توضیح بسیاری ازافراد از شرکت کردن منصرف شوند از زحمات شما بسیار متشکرم

ناشناس گفت...

سلام
میخواستم بپرسم اگر کسی در حال تحصیل پزشکی باشه و برنده بشه میتونه امریکا ادامه تحصیل بده؟

ناشناس گفت...

سلام میخواستم از میهمان برنامتون بپرسم که آیا کسانی که به دلیل نرفتن به سربازی ممنوع الخروج هستند در صورت برنده شدن اگر غیر فانونی از کشور خارج بشن و به سفارت آمریکا در دبی یا کشور دیگه ای برن مشکلی براشون پیش میاد؟

حمید از اسلامشهر

ناشناس گفت...

سلام
کسانی که در رشته هسته ای دارای مدرک دانشگاهی باشند و در لاتاری برنده بشن آیا امکان گرفتن ویزا دارند؟

ناشناس گفت...

سلام . در هنگام پر کردن فرم خود فراموش کردم پلاک خانه را درج کنم. آیا امکان تغییر اطلاعات بعد از دریافت تاییدیه وجود دارد؟ اگر خیر چه راهی را پیشنهاد می کنید؟ اگر شرایط ما بعد از فرم تغییر یافت مثلا در صورت ازدواج چگونه می توان این تغییرات را اعلام نمود؟

ناشناس گفت...

سوالم این بود که در صورتی که من برنده شدم و دیپلم هم دارم ولی همسرم دیپلم نداشته باشد آیا میتواند همراه من باشد؟
حمید از اسلامشهر

ناشناس گفت...

سلام
ممکن است در مورد پروژه EB5و مهاجرت از طریق سرمایه گزاری توضیح بدهسد.
برای ساکنین ایران

ناشناس گفت...

دوستان عزیز سلام،

تا جایی که بنده از مطالعه سایت وزارت امور خارجه آمریکا اطلاع پیدا کردم، پس از برنده شدن در قرعه کشی باید یا یک حمایت کننده مالی در آمریکا داشته باشید یا اینکه یک پیشنهاد کاری در آمریکا به شمما شده باشد. در غیر این صورت در محله مصاحبه قبول نمی شوید!!

ناشناس گفت...

با درود من میخوام این فرم را برای خانواده ام پر کنم که 2 برادرم در حا تحصیل در دبیرستان هستند و زیر 21 سال ولی پدر و مادرم که سرپرست خانواده هستند فاقد دیپلم هستند ..آیا میتوانن در این فرم را پر کنم یا این که برای برادرانم که زیر 21 سال هستند جداگانه فرم پر کنم ممنون میشوم اگر راهنمایی فرماییدsoratey@yahoo.com

ناشناس گفت...

با درود،

من هم اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم.پرسش من این است که اگر پاسپورت من ژانویه سال 2010آماده بشود و در قرعه کشی پذیرفته شوم. امکان دارد که بتوانم برای ویزا اقدام کنم یا دیگر دیر شده. پرسش بعدی من در مورد پروسه ی زمانبندی شده پس از قبولی میباشد.چه زمانی نتیجه لاتاری مشخص می شود؟
چه زمانی وقت سفارت برای ویزا داده می شود و در چه بازه ی زمانی باید به سفارت مراجعه کرد و آیا خود اداره ی کنتاکی زمان و مکان مصاحبه را مشخص می کند و پرسش آخر اینکه آیا می شود به علت آماده نبودن پاسپورت در زمان تعیین شده با اداره ی مهاجرت مکاتبه کرد که زمان بیشتری را در اختیار بگذارند یعنی تا چند ماه بیشتر فرصت برای مراجعه به سفارت را بدهند؟
با سپاس فراوان
سینا

ناشناس گفت...

Do Iranian citizens who have been born outside Iran qualify for the diversity application

ناشناس گفت...

سلام که آیا کسانی که به دلیل نرفتن به سربازی ممنوع الخروج هستند در صورت برنده شدن اگر غیر فانونی از کشور خارج بشن و به سفارت آمریکا در ترکیه یا کشور دیگه ای برن مشکلی براشون پیش میاد؟ یعنی با شناسنامه هم میشه ؟؟؟؟ یا نه خواهش می کنم جوابم رو بدید