۱۳۸۷ آبان ۸, چهارشنبه

"کسالت" محمود احمدی نژاد و انتخابات

در میزگرد امشب شرکت کنید.
در میزگرد امشب از صدای آمریکا با شما هستیم و فقط شما...

گزارشهای کسالت رئیس جمهوری اسلامی، محمود احمدی نژاد در بسیاری از محافل سیاسی و خبری به سرعت با مقدمات انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران پیوند خورد. محمد حسین صفر هرندی وزیر ارشاد ایران گفت "اگر کسی روئین تن هم باشه بالاخره یه جاهایی جسمش توان کشیدن این همه زجر رو نداره و کم میاره و دچار افت فشار می شه می ره آی سی یو و زیر سرم واقع می شه..."

واشنگتن پست نوشته است کسالت محمود احمدی نژاد طی چند روز اخیر به مسئله ای سیاسی تبدیل شده است. مخالفان احمدی نژاد می گویند بیماری اوپک ترفندی سیاسی است که او را خادم مردم نشان دهد.

سایت های داخلی ایران نوشته اند خستگی مفرط محمود احمدی نژاد می تواند بر آینده سیاسی او تاثیر بگذارد اما برخی دیگر بر این باورند که سلامت او هیچ مانعی در برابر نامزدی مجدد او نخواهد داشت.

آیا کسالت رئیس جمهوری ایران مسئله ای سیاسی شده است؟
آیا محمود احمدی نژاد کاندیدایی قدرتمند برای شرکت در انتخابات آینده است؟

چی فکر می کنین؟

۶۴ نظر:

رستم فرخزاد گفت...

این مطلب رو در پست قبلی نوشته بودم ولی فکر کنم اینجا جاش مناسبتر باشه:

*****************
در مورد آقا محمود هم اگه یادتون باشه چندی پیش اینها مشکل اقتصادی آمریکا رو خواست خدا و تنبیه الهی دونسته بودند. حالا که اینها انقدر نادان هستند که هر مسئله ساده و عقلانی رو از عالم غیب میدونن پس مریضی آقای احمدی نژاد هم نتیجه نفرین ملت یهود باید دونست.

*****************
در ضمن بنده با شناختی که از احمدی نژاد دارم بهتون قول میدم اگه روزی پای مذاکرات مستقیم با آمریکا در میون باشه. ایشون به هر قیمتی که شده حتی اگر لازم باشه نعلین آقای خامنه ای رو هم ماچ کنه، این کار رو میکنه تا در پست ریاست جمهوری بمونه. هیچ میدونین اگر روزی این مذاکرات بین دو رییس جمهور بعد از سی سال برقرار بشه چه بازتاب خبری جهانی در بر داره؟ آقا محمود رو هم که همتون میشناسین خوراکش اینه که یک جا چند تا دوربین و خبرنگار باشه. میمیره برای اون لحظه ای که عکسش رو صفحه مجلات خارجی باشه.

کیانوش رشیدی قادی گفت...

با درود!
من هم سخنان دیشب را تکرار می کنم:

"احمدی نژاد خود را به "موش مردگی" زده است تا زودتر از دیگر سران رژیم خونریز جمهوری اسلامی به سوراخ خود برود.

در فردای سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی ،مردم ایران سران این رژیم را ختی از این سوراخ موش ها بیرون خواهند آورد و ..."


کیانوش رشیدی

ژورنالیست از آلمان

آرش گفت...

با سلام به شما
باید عرض کنم که مردم شهرها و اونائی که به اینترنت و ماهواره دسترسی دارن واقعیتها رو می دونن.نتیجه انتخابات شورای شهر و مجلس و تعداد شرکت کننده ها نشان گر این واقعیت هست. و سران نظام هم می دونن که با این قشر کاری نمیشه کرد جز سرکوب. اما قسمت اعظم کشور ما در محرومیت به سر می برند که اتفاقاً در انتخابات تاثیر گذارن. چون وقتی تو شهرهای بزرگ تمایلی واسه شرکت تو انتخابات نیست این قشر به چشم میان.
و بیماری آقای احمدی نژاد و این که ایشون دلسوز هستن می تونه این بخش از مردم را راضی کنه. مخصوصاً با ریخت و پاشایی که آقایون در مناطق محروم کردن و به جای یه کار اساسی به اون مردم پول نقد به عناوین مختلف دادن. پس شک نکنید که این یه بازی جدیده. بیاید با هم کمک کنیم که مردم مناطق محروم هم سطح آگاهیشون بالا بره. این همه مدعی کمک به مردم میان و تو برنامه هاتون شرکت می کنن و فقط میان دولت رو می کوبن. بهشون بگید آقا حرف زدن آسونه ما به راه حل اجرائی نیاز داریم. پس کچاست اون فکرهایی که بهش می بالید. به جای حرف یه حرکت کنین تا مردم هم دنبال شما بیان ولی وقتی فقط حرف می زنید مردم هم فقط گوش می کنن.
با تشکر
آرش از آلمان

ناشناس گفت...

سلام
1 احمدی نژاد وقتی سالم بود چه گلی به سر مردم ایران زده که حالا مریض شده نمی تونه بزنه.
2 زمان اول انقلاب یک شعاری بود که مردم میدادند و میگفتند " ما شاه نمی خوایم نخست وزیر عوض میشه، ما میگیم خر نمی خوایم پالون خر عوض میشه " حالا یکی نیست به این ملاها بگه که ما ولایت فقیه نمخواهیم رئس جمهور عوض میشه ما میگیم ......
3 یا بقول یک ضرب المثل قدیمی ایرانی" سگ زرد برادر شغاله" احمدی نه خاتمی مگه برای مردم ایران چه کردند تا حالا.

ناشناس گفت...

با سلام
مظلوم نمایی چیزی است که در نهاد این جماعت وجود دارد. چه بهانه ای بهتر از این می تواند این بار کج را به منزل برساند.

ناشناس گفت...

با درود
به نظر من بیماری آقای احمدی نژاد بیشتر یک تبلیغ انتخاباتی هست و میخاد با این کار نشان بده که فشار کار و تلاش های او برای مردم باعث بیماری شده که این دروغی بیش نیست

ناشناس گفت...

می خواهند بگویند که این مردم نیستند که احمدی نژاد را نمیخواهند بلکه او بدلیل بیماری دیگر نمی تواند در خدمت مردم باشد و با یک نمایش مضلوم نمایی ابروی ریخته را جمع و به کنار رود.

ناشناس گفت...

سلام

به نظر شما عجیب نیست که احمدی نژاد بعد از چند سال دوران ریاست جمهوری حالا بیمار شده و بیماری او این گونه در رسانه ها منعکس می شود؟
این ترفندی بیش نیست

با تشکر

ناشناس گفت...

احمدی نژاد اگر بمیرد هم فرقی نمی کند، اگر خامنه ای بخواهد او می آید و پیروز هم می شود. بیماری که هیچ، عزرائیل هم جلوی او را نمی تواند بگیرد. او بی شک دوباره کاندید می شود، کمتر کسی او را در داخل قبول دارد، اما با انتخابات فرمایشی می توان باز شاهد بر آمدن احمدی نژاد بود. مگر این که مصلحت بازی های رهبر تغییر کرده باشد. در صورتی که کسانی چون خاتمی و نوری و صفایی فراهانی و ... شرکت کنند، احمدی نژاد رایی نخواهد داشت.

محمد. م

مجله فنسالار گفت...

1) احتمال دارد خبر کسالت احمدی نژاد پیش زمینه ای برای کنار گذاشتن وی باشد.

2) هیچ یک از ریاست جمهور های ایران اصلح و شایسته نبوده اند.

3) رفسنجانی و خاتمی استاد عوام فریبی هستند

4) به نظر نمی رسد در نظام اسلامی کسی که شایسته باشد تایید صلاحیت شود.

--------------------------------
نمونه ای از دلایل من:

1)در زمان خاتمی قتل های زنجیره ای اتفاق افتاد، در همان زمان مطبوعات توقیف می شد و دگر اندیشان به زندان می انداختند.
زمان هاشمی که بسیار بدتر از هاشمی بود.

2) آزار و اذیت زنان تحت عنوان مبارزه با بد حجابی در زمان خاتمی و رفسنجانی هم بود.

3)درزمان خاتمی و رفسنجانی هم جمع آوری ماهواره ها بوده.

4)دشمنی با آمریکا و اسرائیل در زمانهای پیشین هم بود.

5) قوانین وحشیانه سنگسار وشلاق زمان خاتمی و هاشمی هم اجرا میشد.

6)تبعیض در تمام دوره ها بوده

7) دزدی و چپاول ثروت ملی در همه دوره ها بوده است

-------------------
چرا احمدی نژاد رئیس جمهور باشد بهتر است؟

احمدی نژاد ظاهر و باطنش یکی است و با سیاستهایش ماهیت رژیم اسلامی را برای جهانیان افشا می کند.درست است که دروغ های شاخدار در سازمان ملل و مصاحبه با خبرنگاران جهان می گوید ولی این دروغ ها برعکس ماهیت رژیم اسلامی را آشکار می کند.

اما خاتمی و هاشمی جوری دروغ می گویند و به گونه ای بازی می کنند که جهانیان فکر می کنند واقعا مردم ایران هیچ مشکلی ندارند و دموکراسی در ایران حاکم شده!

ناشناس گفت...

با سلام
هومن از آذربايجان
فكر ميكنم مريضي ايشان براي اين است كه ايشان را فردي زحمت كش در خدمت مردم جلوه دهند البته مشكل كمبود ذخيره ارزي نيز باعث خواهد شد كه ايشون از دايره انتخابات حذف شوند و مواجه با مسائل اقتصادي خواهد شد.

ناشناس گفت...

مردم در زندگی روزانه خود بخوبی شاهد هستند که اگر فردی با مدرک جعلی در اداره‌ای استخدام شد و بعداً جعلی بودن مدرکش کشف شود، کارمند مذکور را بسرعت اخراج می نمایند حتی اگر فرد مذکور هیچ اطلاعی از جعلی بودن مدرکش نداشته باشد و اگر مقصر باشد، به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شود. اما چرا این اقدام در مورد وزیر کشور اجرا نمی شود؟ آیا این اقدام نظام، یک تبعیض آشکار نیست؟

ناشناس گفت...

به هر صورت از آنجا که بر خلاف گفته ی احمدی نژاد، مردم در هیچ مسأله ای امین و مورد اعتماد نیستند، نخواهیم فهمید احمدی نژاد چه مشکلی دارد. آن ها هر چیزی را که بخواهند به مردم می گویند، نه هر چیزی را که هست.

کُبرا

آرش گفت...

این آقای خادم چه جوابی برای بی آبرو کردن ایران تو مجامع بین المللی دارند؟ اونجا هم می خوان خودشونو به مریضی می زنه؟؟؟؟؟؟

m.j.mohebi گفت...

این هم از غیر شفافی و بی اعتمادی مطلق در ایران است.حتی اگر احمدی نژاد مریض هم شده باشد کسی باور نمی کند و آن را به شوهای تبلیغاتی نسبت می دهند.
البته اصولا" حاکمین جمهوری اسلامی تاکنون عمری طولانی داشته اند.

ناشناس گفت...

کاش احمدی نژاد به جای بیست ساعت کار کردن، روزی نیم ساعت حمام می کرد.

م.م

آرش گفت...

این آقای خادم چه جوابی برای بی آبرو کردن ایران تو مجامع بین المللی دارند؟ اونجا هم می خوان خودشونو به مریضی بزنه؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

آقای صفار هرندی گفتند که احمدی نژاد دچار افت فشار شده است...آیا تا بحال دولت و حکومت ایران به این موضوع یک بار هم اشاره کرده است چقدر انسان در ایران به علت فقر و سوء تغذیه با مرگ دست و پنجه نرم می کنند......؟؟؟!!!

ناشناس گفت...

آقای احمدی نژادآبروی ما را هم در داخل و هم در خارج برد. متاسفانه الان دیگر نمی توانیم به دیگران بگویم ما ایرانی هستیم، زیرا ما را با این مرد( احمدی نژاد) تداعی می کنند.
ببینید چه پولی به رحیمی داده است تا نمایندگان را در مجلس بخرند تا کردان را در وزارت کشور حفظ کنند

ناشناس گفت...

به نظر من احمدی نژاد در اثر سیل بی پایان اس ام اس هایی که برای او درست می کنند دچار افسردگی شده است.

ناشناس گفت...

احمدی نژاد آدم خوب و خوش قلبی هست فقط 2 ایراد داره:
1- آدم خیلی مذهبی هست و وقتی مذهب با دین قاطی میشه اوضاع خراب میشه.
2- آدم بیسوادی هست و به جای استفاده از آدم های باسواد از همرزماش استفاده میکنه

ناشناس گفت...

به نظر می رسد سردمداران ایران دچار یک سردر گمی شده اند: از یک طرف حکومت اسلامی مدعی است که مشروعیت الهی دارد پس تبعا رییس جمهور این حکومت الهی باید هشت سال را کامل ریاست کند چون تمامی کارهای آن مورد تایید الله است اما از طرفی با این کارهای احمدی نژاد و افتضاهی که ایشان در این سه سال و اندی که ببار اورده اند در صورت ادامه 4سال دیگر ابرویی برای حکومت اسلامی نمی گزارند ! پس شاید باید راه حلی انتخاب شود که نه سیخ بسوزد و نه کباب ! و به صورت محترمانه ایشان را کنار کذاشت . البته این یک حدس است و شاید یک پیشنهاد به سران حکومت اسلامی

ناشناس گفت...

با سلام
اگر افرادی که شرکت نکرند به فرد دیگری رای داده بودند وجه کشور ایران در جهان به این شدت آسیب ندیده بود. بیماری آقای احمدی نژاد هم نباید باعث شود عملکرد ایشان فراموش شود. کار زیاد که دلیل کار صحیح و مفید نیست. با نگاهی ساده به قیمت ها و وضعیت بانکها مشخص است که باید در انتخابات آینده به فرد دیگری رای داد. آقای خاتمی گرچه یک اصلا یک فرد ایدئال نیست لااقل شناخته شده است و وجه جهانی بهتری دارد. با قیمت نفت 15 دلار در هر بشکه وضع مردم در آن زمان بهتر بود.
با تشکر سورنا - ایران

Unknown گفت...

با سلام وقا جان
ممنون از اجرای خوب و پر شور شما

احمدی نژاد شاید واقعا بخاطر افت قیمت نفت مریض شده باشد . زیرا بسیار روی قیمت بالای نفت برای برنامه های خودشان حساب میکردند.

اگر هم مسئله واقعا سیاسی است امیدوارم مردم ما فقط به این مسئله فکر کنند که چه وقت ایران دارای یک حکومت درست و حسابی و یک آدم حسابی در جایگاه رئیس جمهور خواهد بود .


چرا مردم ما باید فریب حکومت را بخورند و در یک سیکل که رژیم برای آن برنامه ریزی میکند گرفتار شوند .؟ چرا ؟ چرا ؟
چرا مردم ما نباید یکبار و برای همیشه به این حکومت و کلاهبرداری و فریبکاریش بگویند نه ....

ببینید بینندگان بسیاری میگویند احمدی نژاد پر کار است....
معلوم است که شبکه ها و نشریات داخل ایران کار خودش را کرده است.

ممنون وفا جان
من واقعا فکر میگنم این شخص رئیس جمهور افراد گدای بیسواد است .

ناشناس گفت...

فکرکنم بهتره خود احمدی نژاد رییس جمهور بشه چون تکلیف مملکت را یکسره می کند.
اگه دوباره خاتمی بیاد 8 سال دیگه معطل میشیم

ناشناس گفت...

شاید اگر احمدی نژاد پایش به بیمارستان باز شود انوقت فکری برای سیستم درمانی پر هزینه بیمارستانهای ایران و مشکلات مردم بکند البته اگر هزینه بستری شدنش را از کیسه ملت ایران نپردازد.

ناشناس گفت...

آقای احمدی نژاد آنقدر برای از بین بردن اسرائیل و کمک به مردم فلسطین اصرار ورزید که باعث افتضاح شدن وضع کشور شد.حالا هم در غم کارهای منفی که در کشور انجام داده مانده و از این میترسد که در انتخابات آینده بازنده شود!از این جهت مریض شده است و گرنه در قبال کشور کار مهمی انجام نداد که مریضی او ناشی از خستگی کار باشد.

ناشناس گفت...

مازیار از تهران
اگر ایشان کاندید قدرتمندی بود احتیاج به این مانورهای تبلیغاتی نداشت.اماانچه اهمیت دارد اینست که تمام فعالیتهای ایشان از روز اول صدارتشان تبلیغاتی بوده است اگر مثال میخواهید سفر های استانی

ناشناس گفت...

آقای احمدی نژاد آنقدر برای از بین بردن اسرائیل و کمک به مردم فلسطین اصرار ورزید که باعث افتضاح شدن وضع کشور شد.حالا هم در غم کارهای منفی که در کشور انجام داده مانده و از این میترسد که در انتخابات آینده بازنده شود!از این جهت مریض شده است و گرنه در قبال کشور کار مهمی انجام نداد که مریضی او ناشی از خستگی کار باشد.

Farzande kourosh گفت...

من مخالفه اين رژيم ديکتاتور اسلامی هستم ولی به احمدی نژد رای ميدهم، چون فقط ايشون
ميتونه با سرعت زياد تکليف مردم ايران را يکسره کند و دنيا هم به همين سرعت ماهيت دين و
حکومت های دينی و به خسوس رژيم ايران را درک خواهد کرد

ناشناس گفت...

باسلام
این حکومت از اول پیدایشش خود با فریب در بهشت زهرا شروع شد و ما هیچوقت از یاد نمی بریم سخنان خمینی را که برق مجانی است اب مجانی است و... البته همه اینها مجانی است اما برای افغانها ، حزب الله ،بورکینوفاسو و دزدان سومالی و... اما برای ملت ایران باید کیلوواتی هفتاد تومن پول برق را بدهند که اینها بتوانند مجانی بدهند به جاهای دیگر و در مورد احمقی نژاد باید گفت ایشان مانند کودکان دبستان که وقتی تکالیف مدرسه را نمی نویسند خود را به مریضی می زنند تا شاید والدینشان بگویند خوب فردا نرو مدرسه خودش را به مریضی زده که مردم بگویند تفلک از بس حرص و جوش خورده برای ملت از بس که مردم اذیتش کردن که چرا یک دزد مدرک تحصیلی را وزیر کردی و اصلا حاضر نیستی برش داری و چرا قائم مقام شهردار پکن که کافر است به جرم رشوه خواری اعدام می شود اما این دزد وزیر کشور می ماند یا چرا خداوند امریکایی ها را عذاب می کند بخاطر گناهشان ما دولتمردانی مسلمان اهل بهشت داریم چرا باید وضع اقتصادی مردم و مملکتمان فاجعه باشد و... ایشان به خاطر اینها خودش را زده به مریضی که مردم دلشان به رحم اید و ولش کنند بگن خوب بابا این از اسمش پیداست که احمقی نژاد است ولش کنیم بزرایم مثل بقیه رئیس جمهورهای گذشته به مملکت گند بزند اما نمی داند که مردم ایشان را و نایب امام زمان ایشان را (سید علی گدا) را به حال خود رها کرده اند چون به این شعر فردوسی رسیده اند که:
درختی که تلخ است وی را سرشت
گرش بر نشانی به باغ بهشت
سرانجام گوهر به بار آورد
همان میوه تلخ به بار اورد
بهتر است احمقی نژاد هم به جای مظلوم نمایی و خودش را به بیماری زدن تکالیفش را انجام دهد تا فردای که مدرسه باز می شود مورد شماتت معلم(مردم) واقع نشود و در تاریخ مردم به او همانگونه که الان ما به میرزا اقاسی می خندیم نخندند.
با تشکر فریبا ـ مشهد

ناشناس گفت...

وقتی رهبر انقلاب، چهارسال مرحله دوم ریاست ایشون رو تایید و تصویب کرده، چه اهمیتی داره که انتخابات چه اتفاقی میافته؟ چون هر اتفاقی بیافته، بالاخره به همین گزینه برمیگرده.
مریضی ایشون هم فکر نکنم اهمیتی داشته باشه.

ناشناس گفت...

ba salam
be nazare man in agha khodesho be marizi zade ke man khili zahmat mikesham betone dore bad ham raay biare on rostaee ke zang mizane wa mige ahmadi nejhad hame kar wasamon karde akhe badbakht to dari az goshnegi mimiri 50000 toman pool migiri mire raay mide.
S az alman

ناشناس گفت...

1-احمدی سرما خورده مال ملت رو تنهاخورده.
2_زحمتی که ایشون میکشه مرغ زیرخروس نمیکشه

ناشناس گفت...

به نظر من اگه آقای احمدی نژاد خودکشیم میکرد یا ترور می شد نباید رسانه ها این طور روش مانور می دادن ، چون دروغ هر چه بیشتر دست به دست بشه به واقعیت مبدل می شه ، در ضمن وی او ای جان این بازی ها ورژنش خیلی قدیمی شده ... به نظر من بهتره دلارهای بی زبان وی او ای در هدف اصلی خودش یعنی آگاه سازی خرج بشه نه هزینه تلفن عناصر رژیم

ناشناس گفت...

خسته نباشید
بنظرمن اقای احمدی نژادبادیدن این همه کاندیدازجمله اقا ی لاریجانی وحدادوخاتمی وکروبی وقالیباف وغیره سعی دریک بازی سیاسی برای جلب نظرمردم داردواین همه سیاسی است

ناشناس گفت...

به نظر من اگه آقای احمدی نژاد خودکشیم میکرد یا ترور می شد نباید رسانه ها این طور روش مانور می دادن ، چون دروغ هر چه بیشتر دست به دست بشه به واقعیت مبدل می شه ، در ضمن وی او ای جان این بازی ها ورژنش خیلی قدیمی شده ... به نظر من بهتره دلارهای بی زبان وی او ای در هدف اصلی خودش یعنی آگاه سازی خرج بشه نه هزینه تلفن عناصر رژیم


bahman ... denmark

ناشناس گفت...

احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری خود هیچ چیز جز دروغ نگفت!
همان طور که می دانید رای مردم برای جمهوری اسلامی مهم و تعیین کننده نیست.این حضور مردم پای صندوق های رای است که برایشان مهم است و جنبه تبلیغات دارد و این بازی های سیاسی برای پررنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای است.
این مردم هستند که نباید گول این بازی ها را بخورند.

ناشناس گفت...

من دیگه رییس جمهور نمی خوام من شاه می خوام

ناشناس گفت...

سلام
اول باید از ادب کلیه مجریان شبکه شمادر اجرای برنامه تشکر کنم.
من مخالف آقای احمدی نِاد هستم ولی به گفته دوستانم که در پشت صحنه سفرهای استانی آقای احمدی نژاد رو دیدند مطمئنم که کسالت ایشون واقعی و ناشی از خستگی های کار زیادشونه. ولی کار زیادی که به مردم سودی نذسونه فایده ای نداره و ایشون اگه به خودشون استراحت بدن هم به مردم ایران و هم به جسم خودشون خدمت بزرگی کردند

ناشناس گفت...

چه دلیلی وجود دارد که برای ایشون همچین برنامه ای بگذارید،واقعآ چه ارزشی دارد این مرد نحیف که یک ساعت در باره اون گفتگو کرد!

ناشناس گفت...

ahmadinejad mardi droogh goo va faribkar bish nist hamchenan ke hangame entekhabat harfhai zadand ke na tanha amal nakardand khalafe an ra sabet kardand
AZAD AZ UKRAIN

ناشناس گفت...

سلام
به نظر من این مسئله چند علت دارد که از آن جمله می توان به دلایل ذیل اشاره کرد :
1- آب به آب شدن به دلیل مسافرتهای بیش از حد به شهرهای مختلف داخلی و خارجی به عبارتی عشق مسافرت بودن .
2- گرفتگی حنجره که مردم امیدوار هستن به سرطان حنجره تبدیل بشه به دلیل عشق بی اندازه به میکروفن و گفتن هرگونه حرف مربوط و غالبا نامربوطی بعنوان ÷یام مهم ملی .
3- افسردگی مفرط به دلیل تو زرد از کار دارآمدن وزراء منتخب خصوصا اینکه قبلا از طریق ارسال نامه در چاه جمکران و تاییدیه آقا را هم گرفته بودن .
4- رسوایی های پی در پی رواسا و مسئولین محترم قوه مجریه از جمله سردار والا مقام زارعی و جناب آقای دکتر کردان

ناشناس گفت...

SALAM
به نظر من نه تنها آقای احمدی نزاد بلکه تمامی مسئولین این نظام دارای کسالت و مریضی هستند ، و کسالت داشتن و نداشتن اقای احمدی نزاد و بقیه آقایان به هر حال فرقی نمیکند آنها به فکر جیب خود و آینده نظام هستند و در مورد انتخابات هم خواهش میکنم از این پس بفرمائید انتصابات ، جون این هم دردی را دوا نمیکند و آقای خامنه ای جهت پیشبرد اهداف خود برای چهار سال بعد هم برنامه ریزی کرده اند. پس انتخابات را فراموش کنید.

ناشناس گفت...

با سلام
شاید ایشان واقعا مریض باشد و روزی 20 ساعت کار می کند ولی این یک حسن محسوب نمی شود ایکاش ایشان به جای 4 ساعت 8 ساعت می خوابیدند تا بتوانند بهتر فکر کنند و تصمیمات منطقی بگیرند نه اینکه بقول آقای دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد یک دامپزشک برای امور اقتصادی کشور تصمیم بگیرد و یک فوق دیپلم دروغ گو با عنوان دکتر وزیر کشور شود. من ایشان را یک متحجر تمام عیار و فردی خرافاتی و دروغگو میدانم. وی با بوسه ای که بدست خامنه ای زد غرور 10 میلیون رای دهنده خود را زیر پا لگد مال کرد. ایشان به هیچ وجه کفایت ریاست جمهوری ایران حتی فرمانداری یک شهر کوچک را هم ندارد.
احمد از تبریز

ناشناس گفت...

سلام آقای مستقیم

آقا وفا بجز آقای احمدی نژاد آقای خامنه ای هم کسالت دارند و در حقیقت

بعد از دیداری که آقای احمدی نژاد از دانشگاه کلمبیا دیدار داشتند و

صحبتهای ایشان در مورد کتمان بعضی مسایل خاص در ایران , ایشان و آقای

خامنه ای به بحث در این مورد پرداختند و نتیجتا" تصمیم به تجربه

در دیدن از بعضی مکانهای تهران کردند و متاسفانه هر دو مبتلا به نقص اکتسابی سیستم ایمنی بدن شده اند.

در هر صورت بعلت مشارکت بسیج در این انتخابات احتمال پیروزی ایشان زیاد بلکه بیشتر به نظر میرسد.

مینو

ناشناس گفت...

احمدی نژاد من را یاد بچگیهام می ندازه من هم بچه بودم دوست داشتم مریض بشم تا بیشتر بهم توجه کنن دوست داشتم حرفهایی بزنم که خودم هم نمی فهمم و باز جلب توجه کنم دوست داشتم برم و امریکا و اسرائیل را با بمب اتم نابود کنم چون شب تا صبح برنامه های تلویزیون بچه های فلیسطینی رو نشون میداد که دارن میمیرین و مقصر اسرائیل بود دوست داشتم رئیس جمهور بشم تا همه فقرا رو پولدار کنم ولی به تدریج فهمیدم بهترین راه جلب توجه خوب کار کردن و خوب نمره گرفتنه بهترین راه مبارزه با ظلم در فلسطین صلح بهترین کار سیاسی اینه که من اگر ابدارچی هم هستم خوب چای دم کنم بهترین راه مبارزه با فقر اینه که من سعی کنم کارم رو هرچه که هست درست انجام بدم اینجوری من بزرگ شدم ولی احمدی نژاد کودک ماند و اینگونه ملت ما رو به بدبختی فلاکت رسوند اینگونه است که می گم کار رو به بچه نسپار
البته بگم که سیستم از پای بست ویران است

ناشناس گفت...

وقتی یک نفریک نوع خدمت رو برای خودش انتخاب میکنه باید اطلاعات وتوانایی انجام اون خدمت رو داشته باشه.حتی اگر احمدی نژاد خادم مردم باشه(که اینطوری نیست)،باز علم جایگاه خودش رو نداره.درهرصورت مشکلات ایران بزرگتر از یک نفر است ومتاسفانه خانه از پای بست ویران است.
جمهوری اسلامی:نه.

ناشناس گفت...

مشکلات جسمی احمدی نژاد با وجود بهترین دکتر هایی که برای سران مملکت وجود دارند حل می شود.
بیماری اصلی او بیماری روانی است که با کارهای خود باعث رفتن آبروی ایران و ایرانی شده است.
همچنین با اشتباهاتی که در مورد مسئله اتمی کرد باعث تحریم های سنگین جوامع بین المللی شد و باعث شد که بسیاری از مردم ایران به نان شب خود محتاج شوند.

ناشناس گفت...

بر خلاف نظر برخی از بینندگان که معتقدند حرف آقای خامنه ای فصل الخطاب خواهد بود وهر کس رییس جمهور ایران شود قدرت اجرایی در جهت احقاق حقوق مردم ندارد من فکر میکنم اگر رییس جمهور پی در پی خواسته های ملت را مطرح کند گفتن نه برای نظام پرهزینه خواهد بود

ناشناس گفت...

اینم بگم که بادمجون گرمسار آفت نداره!!!(اینو گفتم یه خورده بهش بخندیم)

مصطفی گفت...

بیماری روانی ( مازوخیسم ) احمدی نژاد اوت کرده ، همین و بس!

ناشناس گفت...

ببینید بهتره دیگه سر خودمون کلاه نذاریم.ما در جامعه ای(ایران) زندگی میکنیم که همه ی مردم بلکه اکثریت مردم از اخبار دنیا بی خبرند،یعنی نمیزارن خبردار باشیم.احمدی نژاد یا هر کس دیگه به نظرتون واقعا فرقی میکنه؟اگه یه نگاه کوچیک به جمع دوستان و اقوام خودمون بندازیم متوجه میشیم که این دولت قدرت(طرفدارای کر و کور)زیادی داره.حالا بازم سعیتونو بکنین.نتیجه ای نداره.

ناشناس گفت...

سلام
به نظر من احمدی نژاد با مردم ایران در مسئله هسته ای خیلی رو راست نبوده و باید شخص دیگری جای او را بگیرد.

ناشناس گفت...

درود بر شما آقای مستقیم
این حرف های احمدی نژاد همه اش فیلم است. اینها آنقدر به خودشان می رسند که اگر وبا و حصبه هم بیاید هیچ طوریشان نمی شود.

ناشناس گفت...

يزدان از ايران : در مورد سوال اول بله.نمي دانم ايشان بيمار است واقعا يا خير اما اين موضوع تبليغاتي سياسي است تا بكويند وي از فرط فشار كاري براي خدمت به مردم ايران بيمار شده.وي كانديداي قدرتمندي در ديد مردم نيست اما موضوع انتخابات در ايران معني ندارد به نظرم انتخابات در ايران مترادف انتصابات است.ممنون.

ناشناس گفت...

نخندید
شاید احمدی نژاد و حسن نصرالله و پیشتر از اون مثلا رهبر کره شمالی و امثال این آدما که توی دنیا یهویی کسل میشن بعد گاهی وقتها اگر لازم باشه کسالتشون اونقدر ادامه پیدا میکنه که جونشونو میگیره با علم روز زمین زده میشن! جدی میگم
خامنه ای یا رفسنجانی هم اگر کمی مختصات ژنتیکی شون بدست بیاد از دور با "نانو" میشه زدشون
احمدی نژاد حداقل یکبار در سازمان ملل دستشویی رفته یا در هتلی خوابیده.. یعنی بدست آوردن ۱ تار مویش روی متکا سخته؟
حسن نصرالله هم اونقدر عربهای وفادار اطرافش آدم فروشن که سه سوت هر گونه آماری که لازم باشه رو میدن به هر کی که بخواد!
رباط های نادیدنی نانو رو جدی بگیرید. من اینو سالی-دو سالی پیشتر توی نشنال جئوگرافی دیدم. واقعا حیرت آور بود. خصوصا همین موضوع تعریف ماموریت اختلال در بدنی که مشخصاتش رو به اون رباط ها میدن.. و اونا با باد مرزها و سینه ی تافته ی سرزمینها رو همچو پاره ابری طی میکنن تا از پنجره ی کلبه خونه یا کاخ ریاست جمهوری یه بابایی برن تو و خلاصه هدف کافیه با هوای داخل خونه رباط های نادیده رو استنشاق کنه! بیا درستش کن :D

ناشناس گفت...

نمیدونم این را می خونی در خبرات یا نه اما باید بگم اين رفتار را بيش از همه در کودکان ديده ايم که چون تجربه و پيچيدگی بزرگان را خبر ندارند دلايلی می آورند که نادرست بودنش برای بقيه مثل روز روشن است ولی خود طرف اين احتمال را می دهد که ديگران حرفش را بپذيرند.اما این را گفتم تا در برنامه های خود و همکارانت به همه نظرات احترام گذاشته و بیشتر بگوییم چون ایران نباشد تن من مباد

ناشناس گفت...

سلام آقاي مستقيم

من هنوز منتظر پاسخ شما به پرسش خودم هستم.

ارادتمند
مينو

وفا گفت...

فرزاد در ایمیلی به صدای آمریکا نوشت:

بيماري آقاي احمدي نژاد ازآنجاشروع شدكه بالاخره تصميم گرفت نيم نگاهي به كارنامه كاري خود بياندازد/

درموردانتخابات درايران ايرانيها ازيك هفته به انتخابات مي گويند ماراي نمي دهي.روزانتخابات ميگويند به خاتمي راي ميدهيم وروزراي گيري به احمدي نژاد راي مي
دهند وازفرداي آن روز مي گويند ماراي نداديم ....هنوزماايرانيها بدنبال راه نجات دراين سرابيم...بهتراست همه ما ابتدا براي روان آقاي احمدي نژاد وبعدازآن ؛صداقت درخودمان دعاكنيم.

باتشكرفرزادازتهران

ناشناس گفت...

aslan arzeshe fkr kardan nadare

ناشناس گفت...

adam baese azare yek moorche ke mishe vejdanesh aziyat mishe in agha ke pedare mardom ra ba gerani va tavarom daravorde man agar jaye ishan boodam alan morde boodam in ke lotf kardeh kesalat gerefte

مصطفی گفت...

http://balatarin.com/topic/2008/10/27/1001992
وخامت حال احمدی نژاد

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
وحید هستم از تهران.6سال در بسیج بودم و 5 سال در سپاه حفاظت . ادعایی ندارم ولی چون با سران نظام برخورد داشتم فکر میکنم خوب آنها رامیشناسم. سران جمهوری اسلامی حرف منطق را نمیفهمند . 5 سال از عمرم در سپاه گذشت اما خوشحالم که بیدار شدم و واقعیت های تلخی را به چشم دیدم واین باعث شد بیدار شوم. دوستان عزیزم بیاییدواقع بین باشیم.تا زمانی که حکومت جمهوری اسلامی در ایران وجود دارد تازمانی که ولی فقیه وجود دارد مذاکره بی فایده است. ای کاش برای شنیدن صدای ما توسط رئیس جمهور آمریکا و کلیه رهبرانی که فکر میکنند مساله ایران با مذاکره حل میشود راهی وجود داشت.به آنها بگویید که راه نجات ایران مذاکره نیست .راه نجات ایران حمله نظامی همراه با بیداری ملت است.از شما دوستان عزیز که زحمت میکشید و باصداقت اخبار را به مردم میرسانید سپاسگزارم .اگر امکان دارد ایمیل آقایان دکتر نوریزاده و دکتر سازگارا را برای من ارسال کنید . بخاطر تمام زحمات شما سپاسگزارم.خدانگهدار
Email: vahid_alizadeh86@yahoo.com