۱۳۸۷ مهر ۱۹, جمعه

جمهوری اسلامی جانشین عماد مغنیه را انتخاب کرد!

گزارش روزنامه کوریر دلا سرا در ایتالیا حاکی از انتصاب محمد رضا زاهدی موسوم به حسن مهدوی برای جانشینی عماد مغنیه از "تروریستهای اصلی گروه حزب الله" توسط جمهوری اسلامی است.

به نقل از این گزارش این عمل نشاندهنده تصمیم جمهوری اسلامی برای کنترل گروههای لبنانی است. زاهدی در اواخر دهه هشتاد در سفارت ایران در بیروت مشغول به کار بود. مسئولیت او به عنوان فرمانده ارشد نظامی حزب الله، هماهنگی قاچاق اسلحه از سوریه به حزب الله و ایجاد مواضع نظامی در جنوب لبنان است.

در این گزارش آمده حسن نصرالله پس از جنگ دوم لبنان در برخی از امور از جمهوری اسلامی کسب تکلیف می کند. برخی گزارشهای دیگر از تغییر سمت نصرالله توسط آیت الله خامنه ای و انتصاب نعیم قاسم در سمت نصر الله خبر می دهد. جمهوری اسلامی این گزارشها را تکذیب کرده است.

چی فکر می کنین؟

۵ نظر:

كادوس گفت...

چشم اوباما روشن
اوباما احمدي نژاد ايران است كه همش بدون عقل ومنطق حرف مي زند اين شياد مثل احمدي نژاد مردم آمريكا را مي فريبد اين اوباماي شياد براي گرفتن راي مردم آمريكا كل بديهات مسلم را ناديده مي گيرد نمي فهمد كه اگر امريكا كلك آخوند هاي آدم كش حاكم بر ايران را نكند آخوند ها با داشتن بالاي 60% شيعه در عراق ونيز در صد بالاي در افقانستان آمريكا را از عراق وافقانستان بيرون خواهند كرد وامپراتوري آخونديسم تشكيل خواهد داد .واين يعني جنگ جهاني سوم ومرگ بشيريت .
اوباماي بي مغز وطرف تارانش بفهمند.
دلائل
1-وزير اطلاعات وقت رژيم گفت آمريكا درخت عراق وافقانستان را كاشت وما ميوه اش را ميچينيم.
2-در عراق وافقانستان حدود 7يا8 هزار سرباز آمريكاي كشته شده اند اگر كلك آخوند ها كنده نشود و كار ناقص رها شود همه اين سرباز ها در جهت منافع آخوندها وآروزهاي آنان خواهد بود. باز هم چشم اوباما روشن.
3-هرچه اوباما سخن مي گويد همان چيزي است كه ترويست ها والقاده وآخوندهاي ايران واحمدي نژاد مي گويد.
مردم آمريكا بايد هرچه سريتر اباما رامفتضح وبه دادگاه بكشاند.

ناشناس گفت...

استقرار 600 واحد رزمي جديد متناسب با جمعيت مناطق ‏مسکوني نقاط مختلف ایران, تحت عنوان "گردان هاي امام حسين" در ‏سراسر کشور و ادغام دو نيروي سپاه و بسيج و همچنین انتصاب محمد رضا زاهدی برای جانشینی عماد مغنیه همگی بیانگر وحشت بیش از اندازه رزیم ولایت فقیه از آغاز جنگ در آینده نزدیک میباشد.جنگی که بدون شک مردم ایران نیز در مقابل جمهوری اسلامی خاهند بود.

ناشناس گفت...

با درود به آقای وفا مستقیم.
به نظر من جمهوری اسلامی که به وقوع جنگ در آینده نزدیک و در پی آن به شکست و نابودی خود آگاه شده است, با اقداماتی از این قبیل قصد دارد تا جایی که می تواند به ایجاد سنگرهای تروریستی در خاورمیانه اقدام کرده و در نهایت بعد از شکست, القاعده دومی را در ایران و خاور میانه به راه بیندازد.

ناشناس گفت...

پس انتظار داشتید برای انتخاب رهبر جدید توی لبنان رای گیری کنن؟! حزب الله جزیی از ایرانه! همه مخارجش از جیب ایرانیها میره! البته اگه توی ایران واسه رهبر حزب الله لبنان روزی رای گیری کنن تعجبی نداره!

ناشناس گفت...

چرا لینک به اصل مطلب رو ندادی؟ می‌ترسی بفهمیم که داری منحرفش میکنی؟