۱۳۸۷ بهمن ۱۳, یکشنبه

خارج از دستور-لینک بحث آزاد

همراهان ارجمند این هم لینک خارج از دستور ماه فوریه.
خارج از دستور ماه قبل

۶۱ نظر:

آرش گفت...

سلام وفا جان
هر وقت که این بخش خارج از دستور را می بینم احساس می کنم که عمر آدمی چه سریع در گذر است(آه یک ماه دیگر هم گذشت).
جا داره ازتون واقعاً تشکر کنم و یک خسته نباشید به شما و همکارانتان عرض کنم.روزهای خوبی را در کنار شما و با شما سپری می کنم.دست مریزاد
من دوتا برنامه در خواست کردم که هر دو اجراشد(در مورد مسیحت و ورزشی90). واقعاً احساس می کنم که شما یک رسانه مردمی هستید.
پیروز باشید.

ناشناس گفت...

سلام
قبلا فکر میکردم شما صادق هستید و همیشه برنامه شما رو بی طرف میدونستم. اما وقتی دیدم شما خبر مشاجره رییس جمهور ترکیه اردوغان و رییس جمهور اسراییل را به دروغ پخش کردید، فهمیدم شما نیز دروغگوهستید.
شما گفتید که اردوغان گفته با رییس جمهور اسراییل مشکلی ندارد و صرفا بخاطر بی احترامی مجری، آنجا را ترک میکند ولی این جمله، دروغ محض بود.

ناشناس گفت...

در رابطه با برنامه روز شنبه "دو روز اول" و حضور خانم کشاورز این مطلب را می خواستم بیان کنم که ، اگر به نظر خانم کشاورز امریکا نباید معلم یا مدل دموکراسی خواهی برای ایرانیان باشد ، ایشان هم بهتر است مانند حوای رانده از بهشت در همان دورخ امریکا به تعلیم و تربیت فرزندانشان بپردازند و تدریس یا کارشان را به همراه خانواده محترم ادامه دهند اما از طریق ایمیل و از نزدیک اوضاع جنت سرای ایران را دنبال نمایند ولی لطفاحداقل نسخه صلح برای ایرانیان داخل ننویسند.همچنین با توجه به سرنوشت سرکار خانم اسفندیاری خوب است ایشان هم زیاد از حد به چهره دلگشای مقامات جمهوری اسلامی اعتماد نکنند.

kaveh گفت...

وفا جان بهترین و مسلط ترین مجری صدا امریکا هستی شک نکن

arash گفت...

به اون خانم بنفشه که عکس با حجابش رو در وبلاگش دیدم بگید به زیبایی خانم الناز کیانی حسودی نکنه لابد مثل خودش و سیمای جمهوری اسلامی انتظار داره یک زن زشت با چادر و ترجیحا جوری که فقط یک چشمش دیده بشه بیاد گویندگی کنه ! الناز کیانی با هر مدل مو و لباسی زیباست مخصوصا با موهای افشان و باز که اون خانم اسمش رو آشفته گذاشته بود من اعلام میکنم اتفاقا باز و رها بودن گیسوان الناز بسیار دلپذیر و همچون بقیه حالتاش زینت بخش صدای آمریکاست و طنین قشنگ صدای بالغ و پخته خانم الناز کیانی بر جذابیت اجرای حرفهای و مستحکم و متین ایشان افزوده و بی تردید ایشان زیبای ظاهر را با زیبایی اجرای برنامه تواما به نمایش میگذارند و اون خانم هم بهتر است همان فتوای امام جمعه شیراز را سرمشق خود قرار دهد که میگفت نگاه کردن به گوینده زیبا روزه را باطل میکند شما هم با آن حجابتان بهتره بگید دوستاتون نگاه نکنند مبادا روزه شان باطل شود !!

ناشناس گفت...

بابا آقای چالنگی یه کم ازقطع کردن حرف مخاطبین کمتر کن نمیگم اصلا فقط یه کم کوتاه بیا خارج شدن از بحث خودش لازمه و برنامه رو از یکنواختی در میاره گاهی فکر میکنم یه نفر از پشت صحنه بهش میگه اینکارو بکنه واقعا زننده است اصلا شایسته صدای آمریکا نیست
روز یکشنبه که بخشید برنامه تفسیر خبر فاجعه بود کم مونده بود با میهمانان دست به یقه بشه

ناشناس گفت...

سلام.
سایت آزادی برای حامیان عبدالله نوری تاسیس شده است، از شما دعوت میشود تا بازدید نمایید و نظراتتان و پیشنهاداتتان را بگویید.
http://abdollah2009.wordpress.com

Unknown گفت...

BA SALAM
LOTFAN YE SARI BE WEB SITE BBC.CO.UK/ PERSIAN BEZANID VA ALBUM AXE MARBOOT BE ENGHELAB 57 RO CHECK BEFARMAEED, AZ ENGHELAB NANGINE 57 AZ ETEZARATE MARDOM VA ENGHELAB MARDOMI YAD SHODEH AST NA TOTEYE ENGLISI.
BA TASHAKOR
SASAN
GLASGOW

ناشناس گفت...

با درود،
من فکر میکنم بعد از تجربه تلخ احمدی نژاد، مردم ایران باید یک فرصت دیگر به آقای خاتمی بدهند، البته این درست است که عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود و این شاید سومین بار باشد که ملت ایران از آقای خاتمی گزیده میشود اما دو نکته وجود دارد 1-ملت ایران راه بهتر از خاتمی ندارد 2-شاید این بار خاتمی شجاع باشد و از تجربه دو دوره قبل استفاده کند.
اما آقای خاتمی باید بداند که برای من و خیلی از امثال من این انتخاب یک ریسک است و اگر به نتیجه نرسد دیگر فکر درست شدن ایران را نخواهیم کرد و در تاریکی در حسرت ذره ای نور خواهیم بود.
آقای خاتمی ، شاید این آخرین تیری باشد که ملت ایران به تو خواهند داد ،فرصت ها را نسوزان.
زود پز ملت ایران در آستانه انفجار است ، پس سوپاپ اطمینان نباش و از این فشار استفاده کن ، شاید دیگر از این زود پز بخاری بر نخیزد.

ناشناس گفت...

سلام
به چلچیر گفتن سیاست یعنی چی؟!!
گفت:سیاست یعنی مثل هیتلر اول دورو برشو خالی کن بعد خودش کم میاره خودکشی مکنه به هر حال من فکر میکنم ما باید خودمونو واسه جنگ جهانی آماده کنیم آخخخخخخخخ من که میمیرم واسه خونو خون ریزی ----->

ناشناس گفت...

نظر سنجی با مقیاس کم در باره آقای خاتمی

من با خیلی جوان ها، خانواده ها و زنان صحبت کردم.... تقریبا 40 درصد افراد در ابتدا تمایل داشتند که در انتخابات شرکت کنند. ولی وقتی که از آنان ( افرادی که تمایل به دادن رای نبوند) سوال می گردید که اگر آقای خاتمی در انتخابات حضور پیدا کند، شما باز هم به صندوق ها نمی روید؟ تقریبا از بین 60 درصد افرادی که معتقد به رای دادن نبودند، تقریبا 30 درصد اعتقاد داشتند که اگر خاتمی بیاید، حتما به وی رای خواهند داد تا احمدی نژاد انتخاب نگردد. از بین افرادی که قبلا رای داده بودند 90 گفتند که حتما به خاتمی رای می دهند و 30 درصد انان هم ابراز کردند که دیگران را تشوثق می کنند تا به خاتمی رای دهند. خانم ها در مقایسه با آقایان تقریباتمایل زیادی داشتند که به خاتمی رای دهند. تقریبا 10 درصد که بیشتر آنان را آقایان تشکیل می داد، معتقد بودند که اصلا رای نمی دهند ( هر که بیاید).در بحثی که با انان گردید مبنی بر اینکه چرا به خاتمی رای می دهید، انان گفتند:
آقای خاتمی بسیار صادق است، آزادی بیشتری به آنان خواهد داد، حقوق بشر بهتر می شود و شخصیت فرهنگی دارد تا نظامی گری، افراد با تجربه و کاردان را به میدان خواهد آورد و قطعا وضعیت روابط بین الملل هم بهتر خواهد شد. لازم به ذکر است تعداد نمونه در بررسی حدود 200 نفر می باشد.
اگرچه تعداد نمونه کم است ولی این ارقام ممکن است به ما کمک کند تا درک بهتری نسبت به وضعیت فعلی و احتمالا آینده بدست آوریم.
محدودیت: تمامی این افراد احمدی نژاد را در نابودی کشور، اعم از مسایل اقتصادی و روابط بین الملل عامل اصلی قلمداد می کردند.

ناشناس گفت...

با سلام آقای مستقیم
کوتاه میخواستم یه مطلبی رو بگم و اون اینکه من مخالف آقای چالنگی آقای نوری زاده آقای سازگارا خانم هیکس و .... نیستم و طرفدار آقای آقای آموزگار هم نیستم ولی به عنوان یک بیننده اصلا نمیتونم رفتار آقای چالنگی با آقای آموزگار رو بپذیرم نمیخوام بگم از روی عمد این رفتار صورت میگیره ولی اگر واقعا آقای آموزگار انقدر بد هستن که باعث این رفتار میشه خوب ایشون رو دعوت نکنید که هم بیننده هم مجری و هم خود میهمان عذاب بکشه آقای سازگارا نوری زاده خانم هیکس و....هم از بحث خارج میشوند ولی مجری همچین رفتاری با آنها نداره باور کنید اگر من جای آقای آموزگار بودم به خاطر احترام سنم هم که بود تو برنامه شرکت نمیکردم در ضمن حتی اگر کارشناسی از موضوع هم خارج بشه بد نیست مثل برنامه چهارشنبه شب ها که از همه داغ تر و پر طرفدار هست
اینها رو به شما گفتم تا به آقای چالنگی اطلاع دهید که به خاطر بینندگان هم که شده ....
سعی میکنم این مطلب رو به گوش دکتر محمودی هم برسونم تا انشاا. دموکراسی و برابری برای تمام میهمانان برنامه اجرا شود با سپاس

ناشناس گفت...

این خانم ستاکی چرا اینقدر سرشو تکون میده و با حرکت سر میخواد موهاشو از صورتش دور کنه !!!

ناشناس گفت...

درود، دوستان اگر در صدای آمریکا تلاش بکنند و کمی هم به مسائلی چون گرفتاری‌های نخبگان ایرانی بپردازند، قطعا جالب خواهد بود، فکر می‌کنم کشور ما تنها کشوری است که نخبگان یا باید فرار کنند یا باید به زور خودشان را اثبات کنند، در برخی موارد هم مثل منابع طبیعی و البته ملی به مُفت صادر می‌شوند.


از این گذشته تقاضا دارم یک برنامه هم برای مردان بی‌گناه ایرانی بسازید(شاید با نام مرد دیروز، مجهول الوضع امروز پسندیده باشد.) بلکه کسی هم برای حق و حقوق ما دل بسوزاند و مهم‌تر از همه در آن به مسئله خانمان سوز سربازی و سهمیه‌های مختلفی که نسبت به ریش بلندتر می‌دهند بپردازید.


باسپاس. تهران

ناشناس گفت...

سلام
آریان هستم همون دانشجوی کامپیوتر که چند روز پیش نظر دادم و نظرمم در برنامتون خوندین

این شعرو از فردوسی در حالی می نویسم که از درد بی وطنی اشک میریزم تقریبا تمام موضوع های امروز ایران رو در بر میگیره حتی اسم شماهم درش هست:

"یکی نامه سوی برادر به درد
نبشت و سخنها همه یاد کرد"
"که این خانه از پادشاهی تهی است
نه هنگام پیروزی و فرهی است"
"چنین است و کاری بزرگ است پیش
همه سیر گردد دل از جان خویش"
"چو آگه گشتم از این راز چرخ
که مارا از او نیست جز رنج برخ"
"به ایرانیان زار و گریان شدم
ز ساسانیان نیز بریان شدم"
"دریغ آن سر و تاج و اورنگ و تخت
دریغ آن بزرگی و آن فر و بخت"
"کزین پس شکست آید از تازیان
ستاره نگردد مگر بر زبان"
"رهایی نیابم سر انجام از این
خوشا یاد نوشین ایران زمین"
"چو با تخت منبر برابر شود
همه نام بوبکر و عمر شود"
"تبه گردد این رنجهای دراز
نشیبی دراز است پیش فراز"
"نه تخت و نه دیهیم بینی نه شهر
ز اختر همه تازیان راست بهر"
"نه تخت و نه تاج و نه زرینه کفش
نه گوهر نه اختر نه رخشان درفش"
"برنجد یکی دیگری بر خورد
به داد و به بخشش کسی ننگرد"
"ز پیمان بگردند و از راستی
گرامی شود کژی و کاستی"
"کشاورز جنگی شود بی هنر
نژاد و بزرگی نیاید به بر"
"رباید همی این از آن آن از این
ز نفرین ندانند باز آفرین"
"نهانی بتر زاشکارا شود
دل مردمان سنگ خارا شود"
"بد اندیش گردد پدر بر پسر
پسر همچنین بر پدر چاره گر"
"شود بنده بی هنر شهریار
"نژاد و بزرگی نیاید به کار"
"به گیتی نماند کسی را وفا
روان و زبان ها شود پر جفا"
"از ایران و از ترک واز تازیان
نژادی پدید آید اندر میان"
"نه دهقان نه ترک و نه تازی بود
سخنها به کردار بازی بود"
"همه گنجها زیر دامن نهند
بکوشند و کوشش به دشمن دهند"
"زیان کسان از پی سود خویش
بجویند و دین اندر آرند پیش"
"ز پیشی و بیشی ندارند هوش
خورش نان کشکین و پشمینه پوش"
"بریزند خون از پی خواسته
شود روزگار بد آراسته"
"دل من پر از خون شد و روی زرد
دهان خشک و لبها پر از باد سرد"
که تا من شدم پهلوان از میان
چنین تیره شد بخت ساسانیان"

"چو بر تخمه ای بگذرد روزگار
چه سود آید از رنج واز کارزار"

ناشناس گفت...

سلام وفا
با اجازه من دوانتقاد از برنامه های شما دارم که در اینجا مطرح می کنم:

1-کارشناسانی که شما به برنامه های صدای آمریکا دعوت می کنید به نظر من دست کمی از کارشناسان صداوسیمای
ایران ندارند و تحلیل هایشان بسیار سطحی می باشد و مایه تمسخر بینندگان
شبکه شما.
2-برنامه های شما بسیار خسته کننده می باشد بهتر است سعی کنید تعدادی از برنامه های خود را از این به بعد به
صورت مناظره برگزار کنید.
با تشکر
حسین

Nooshin گفت...

حرفهای آرش در مورد خانم کیانی رو تایید میکنم ایشان خوش ظاهرترین و بهترین مجری هستند که تا بحال دیدم و موهای باز ایشان هم بسیار زیباست و به ایشان غبطه میخورم چون هر لباس و ظاهری که تابحال داشته اند برازنده و زیبا بوده است بخصوص موهای باز, لطفا بنفشه خانم تجدید نظر بفرمایند نظر من در مورد بنفشه مشابه آرش هست تکرار نمیکنم

ناشناس گفت...

مصطفی! ( نمیتونم با اکنت خودم وارد
شم)
با درود
وفا جان خواهش میکنم برنامه ای هم در مورد جانبازان جنگ دل بخواهی ایران بگذارید. بیمارستان 501 ارتش در تهران تمام بایگانی مربوط به آن دوره را آتش زد تا دیگر به جانبازانی که از روی فشار مجبور به روی آوردن به حقوق جانبازی میکنند کمکی نکنند.

ناشناس گفت...

dear ,vava,Iam not a nasheshnas,Iam masood I send you 2 mails I hope that you got it,and I think that you did..I hope that Iam right, but Iam afraid to continuing it in Iran to much.At last Iam masood and not a nashenas,
Free gate from china can pass most of the eslamic re,,,etc ,either iran can bye it,your bigger brother,hope to call you from inside soon,masood..................

ناشناس گفت...

وقتی فکر میکنم که عمرم واقعا داره بیهوده تو این ایران به هدر میره خیلی دلم میگیره واقعا از عمرم داره میگذره و خدا همچنان میخواد منو به زور ببره بهشت خدای مهربون من کی خواستم برم بهشت ؟
قبل اینکه منو سئوال جواب کنی اول بگو من کی و چه موقعی از تو خواستم منو ببری بهشت؟
اگه منو افریدی بزار ازاد باشم مثل شیطان باشم و از فرمانهایه عجیبت سرباز زنم و اجرا نکنم منو ببر جهنم
منو ببر این اخر عمری به کشوری که یکم طعم زندگی و خوشی رو حس کنم حاظرم کل زندگیمو ازم بگیری ولی منو یک لحظه جای دختری ازاد در مملکتی دموکرات قرار بدی خدایا هرگز دوستت ندارم و نخواهم داشت
اقای چالنگی لطفا بگذارید حرفای اقای نوری زاده رو گوش کنیم وقتی برای خبر میان برنامه برنامه قطع میشه موضوعم عوش میشه و بقیه صحبت های اصلی گفته نمیشه کل برنامه خراب میشه
اقای مستقیم همچنان به شما که از دکتر احمدی نزاد یئوال کردی افتخار میکنم هنوز عاشق اون لحظم که شما ازش سئوال کردی و جواب بی ربط داد توقع نداشت واقعا این کارت همیشه تو ذهنم میمونه

امضا>>>>>
اسیر زندانی ایران

ناشناس گفت...

من دقت کردم هر وقت یک کارشناسی میخواهد بگوید که وضعیت ایران درست شدنی است و صد در صد هم سیاه نیست بلافاصله آقای چالنگی به بهانه خارج از موضوع بودن حرف او را قطع میکند و این ما را یاد مجریان تلویزیون ایران می اندازد مخصوصا هنگام صحبت با آقای حقیقی که بسیار محبوب ایرانیان است چون حق میگوید .آقای چالنگی عزیز ما هم از جمهوری اسلامی کینه داریم ولی دنبال یک راه حل واقعی میگردیم.دنبال یک راه خوب میگردیم که روزی مملکت گل وبلبل شود و آفتاب از فراز کوههای فلان وچنان بر آید و به فلات ایران زمین بتابد.خواهشمندیم مانند مجریان تلویزیون ایران نباشید.

ناشناس گفت...

مشکل اصلی امریکا و اوباما با ایران اینه که امریکا هر گز و هرگز نمیتواند بفهمد که علمای شیعه هر گز و هرگز و هرگز و هیچ گاه نمیتوانند دموکرات باشن و یا بشوند در قران برده داری را ازاد و کنیز داری را ازاد اما میگوید با انها مهربان باشید و ستم نکنید این یک کلمه رو دیدن فکر میکنن با اسلام هم مثل مسیحیت میشه دموکرات رفتار کرد در صورتی که هرگز نمیشود هرگز هرگز

اقای حسین یا حسن خمینی که نمیدونم ÷سر امام خمینی هستی یا نوش و مهم هم نیست شما که میایی در بی بی سی میگی ما هرگز چنین نخواستیم؟ و این عاقبت رو هرگز تصور نمیکردیم چرا نمیایی این ننگ ابدی رو از روی چهره خانواده خمینی پاک کنی و خودت پیش قدم نمیشی برای بر اندازی این رزیم ستمگر؟
لطفا از اقای نوری زاده بخواهید در جریان برنامه ها یا هرشخص دیگر که راجبه مجاهدین اطلاعات دارن برای ماهم بیان کنند تا ماهم بدونیم مجاهدین چی بودن چی میگفتن و نقششون چی بود چون ما فقط شنیدیم تروریستن و از بزرگتر ها هم که می÷رسیم نمیدانن یا نمیگن مجاهدین کی بودن و چی شد
ممنون

ناشناس گفت...

چرا راجه به تظاهرات درایران هیچیزی
نمیکوئید
پنج شنبه کار به درکیری رسید
تجمع جلوی نانوائی ها کاز اشک آور ودرکیری فیزیکی

ناشناس گفت...

سلام
منم با نظر ناشناس موافقم, آقای چالنگی خيلى حرف كارشناسان برنامه را قطع مى كنن, مخصوصاآقای حقیقی و آموزگار, تازگى ها بدتر هم شدن, قبلا به اين شدت نبود, نمى دونم كى به ايشان گفته اينجورى برنامشون جذاب ميشه؟؟؟ با اينكه فقط اعصاب ما بيشتر بهم مى ريزه و بيننده ها كمتر مى شوند......

ناشناس گفت...

همه می خوان ایران رو آباد کنن این خامنه ای ما هم می خواست این کارو بکنه ولی با اون عقل ناچیزش همه رو به

بازی گرفته و به این زودی رفتنی نیس ؟ لا مذهب هفت تا جون داره ، میگن تو زمان ترورش که مجاهدین می خواستن

او را عین همین ماهواره امید به هوا بفرستن اشکال فنی پیش می یاد و وسط راه سقوط می کنه، البته خبرها حاکی از این

بوده که تموم کرده به شکرانه الهی ، ولی گویا تو آخرین لحظه خدا با دیدنش تو اون دنیا به وحشت می افته وبه ملائکه

عزیزش دستور برگشت این هفت خط رو صادر میکنه ،وقتی به هوش می یاد به گفته دکتر منافی متوجه میشه که دست

راستش از کار افتاده یه داد وفریاد راه می اندازه : این دست من چرا تکون نمی خوره ، پس این دکتر منافی سه ساعت تو

اتاق عمل داشت چیکار می کرد ، می کشمتون ، حکم اعدام همتون رو صادر می کنم ، بابا من هزار بار گفتم من موقع

سخنرانی به این آت آشقالا نیازی ندارم ، ضبطو می خواستم چیکار.....-دکتر زرگر : آقا خدارو شکر کنین که ضبط

صوت طرف قلبتون نبود - چی قلبم ، قلبو می خوام چیکارمرد مومن ، من دستمو می خوام که وقتی مردم می بوسنش من

حس کنم یهو گاز نگیرنش .....
بعد با آمپول آروم میگیره.....
دکتر میلانی تعریف می کنه که ما تو بیمارستان کیسه خونی نموند که به آقا تزریق نکرده باشیم 37 واحد خونی و فر

آورده ی خونی از خون آدمیزاد گرفته تا خون حیوونای آزمایشگاه بهش زدیم که شاید با مختل شدن واکنش های انعقاد

خون از دستش راحت بشیم ولی گویا این پیر رفتنی نبود بله دوستان او یه سرباز جهانی واقعی بود!!!!!!!!!

به امید آزادی ایران زمین عزیز ـ شاد باشین
ساسان

ناشناس گفت...

بچه ها راست میگن
برنامه های مناظره ای و چالشی خیلی جالبن اگه زحمتشو بکشید.مثل برنامه آقای دایی

هومن کرج

ناشناس گفت...

با اون آقایی که گفت دکتر حقیقی از کانادا محبوب ایرانیان است باید بگم اصلا هم نیست و ایرانیان اصلا از ایشان بدشان میاید , چون از طرف همه ایرانیا حرف زدی منهم از طرف همه ایرانیها جوابتو میدم پس لطفا فقط از طرف خودتون حرف بزنید , آقای حقیقی هم بسیار بد بحث میکند و با قطع کردن حرف مخاطب و داد و فریاد حرف طرف مقابل رو قطع میکنه و حرفهاش غیرمنطقی و بی پایه هست

ناشناس گفت...

بادرود:خواهشی داشتم از صدای آمریکا،من و بسیاری دیگه که از پراکسیهای ارسالی شمااستفاده میکنیم با این مشکل مواجه هستیم که چون پراکسیهای شماو همکارانتان در رادیوفردا وحتی سایر پراکسیها، cgiوphpهستند وlinkهاو سایتهای flashوjavascript من جمله برخی از linkهایvoaرا باز نمیکند.در صورت امکان پراکسیهایی را معرفی کنید که این مشکلات را نداشته باشد.

ناشناس گفت...

خیالهای باطل
دیو چو بیرون برفت ......... دیو تر آمد!
سی سال گذشت و هیچ کس به هدفش نرسید.هیچ کس فکر نمیکرد آخرین شاه ایران اینقدر مستجاب الدعوه بوده باشد و بعد از رفتنش همه خائنین را چنان نفرین کند که آه او اینطور دامن همه را بگیرد و بسوزاند.از مردم عادی که سیر بودند و آزادی اجتماعی داشتند و دینشان هم سر جایش بود ولی نمیدانستند و فکر نمی کردند چه کم دارند و خمینی قرار است چه برای آنها بیاورد و اکثر آنها به دلیل خوشی و سیری بیش از حد و به قصد تفریح و
ماجراجویی در انقلاب شرکت کردند.از احزاب و گروههای سیاسی موجود آن زمان که خام اندیشانه فکر میکردند با رفتن یا بیرون کردن شاه کیک قدرت را به عدالت بین خود تقسیم میکنند و با آنکه ادعای سواد و تحصیل میکردند
به خود زحمت نداده بودند تاریخ انقلابهای پیشین را مرور کنند.از ارتشیهای بیچاره که نمی دانستند باید با مردم باشند یا با شاهی که دیگر نیست و آخر سر ، طرف جلاد خودشان را گرفتند. همه و همه مشمول ضرب المثل
معروف " طمع زیاد روزی کم را هم از بین میبرد " شدند.امروز این رژیم آمده تا انتقام شاه را از همه ما بگیرد .
از همه مهمتر کشور های غربی که گمان باطل میبردند با کمک به فروپاشی رژیم شاهی میتوانند ایران را ضعیف کنند و در نهایت به سمت خود بکشند .اما امروز این رژیم مانند زنی میماند که شوهرش ( آمریکا و غرب) او رابا فرزندانش (مردم ایران) رها کرده با خیال خام تنبیه.اما این زن که بدلیل انواع فقرها با فرزندان حق خواه خود بسیار بد رفتاری کرده و میکند ، به جای آنکه تنبیه شود و خواستار بازگشت شوهر شود در چند سال اول

خویشتن داری کرد اما جدیدا به انتقام روی آورده است و تصمیم گرفته به هر صورت ممکن به شوهر ضربه بزند.از تهدید منافع شوهر در همه جای دنیا تا متحد شدن بدون منفعت با دشمنان او و از همه مهم تر بازی با غیرت او یعنی در دامان ناپاک رقیب قرار دادن خود.دیگر به نظرات و اعتراضات فرزندان خود هم اهمیتی نخواهد داد و هر روز در آغوش رقیبی خواهد بود یک روز روسیه و یک روز چین.اما روسیه و چین هم چون می دانند علت

کارهای این زن چیست و از طرفی از شوهر گردن کلفت او میترسند بیشتر سعی میکنند از این زن زیبا لذت کوتاه مدت ببرند تا اینکه او را برای همیشه تصاحب کنند .به ازای هر درخواست این زن از رقبای غرب ، آنها ابتدا به او تجاوز کرده ( آن هم از نوع وحشیانه )و آخر کار هم به دلیل همان ترس از غرب هیچ چیز به او نمیدهند و فقط او را می رقصانند تا بیشتر سود ولذت ببرند.
جا دارد ما از پدر دوست داشتنی خود ( با آگاهی از وجود هر نوع بدی در او ) خواهش کنیم تا بیش از این به دست ناپدری ها گرفتار نشده ایم به خانه برگردد!

ناشناس گفت...

با سلام
من ناشناسی هستم که در مورد آقای حقیقی گفتم.از انتقاد شما ناشناس عزیز در مورد اینکه نباید لز زبان همه مردم صحبت کنم تشکر میکنم.اما آقای حقیقی کسی است که مثل من اوضاع ایران را سیاه وسفید نمیداند. به عنوان مثال در پاسخ به پرسش آقای چالنگی در مورد تئتالیتر بودن ایران گفت :دموکراسی و دیکتاتوری شاخص دارد و اگر نمره بالای دموکراسی را 40 بدانیم ایران نمره 12 و آمریکا نمره 38 را میگیرد.به نظر من درست است.فراموش نکنیم اشتباه پدران ما در انقلاب این بود که شاه را سیاه میدیدندو میگفتند "بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر بار دگر روزگار چون شکر آید"
مرسی

Nooshin گفت...

حضور آقای دکتر نوریزاده در برنامه دو روز اول دلاور مردی که از جان و جهان خود در راه ایران گذشته است با سخنان مستدل و افشاگرانه اش به این برنامه و هر برنامه ای غنا و رونق و جذابیت منحصر بفردی میبخشد که نظیر آنرا در برنامه دیگری نمیتوان یافت, استدعا دارم ساعات حضور ایشان را در آن رسانه افزایش دهید و از همینجا به ایشان درود میفرستم که ای فرزند پاک و دلاور ایران هر چند کار زیادی از من وامثال من برنمیاید ولی بدان که قلب و دل من با توست و هر گاه به پای سخنانت مینشینیم با تمام وجودمان از تو متشکریم و برایت آرزوی موفقیت و پایداری و تحمل سختیها را داریم.

ناشناس گفت...

شايدانقلاب ايران غير ضروري ترين انقلاب تاريخ بود چرا که سطح فرهنگي ،اقتصادي ،رفاه اچتماعي و.... در بالاترين سطح ممکن بود ولي متاسفانه آزادي بيان وارزش نهادن به جامعه روشنفکري وارائه نظرات طبقه روشنقکر جايگاه ومکان خاصي نداشت لذا روي آوردن اين قشر به مساجدوحسينيه هاوبه طبع تداخل مذهب وانديشه موجب رويکرد طبقه روشنفکر ديني شدوبا توجه به آنکه اين رويکرد ونحله، نوپا وبي هويت بود وتفکري عميق پشتوانه آن نبود نتوانست راهبر ناجي ملت باشد وافسار خود رابه مذهبيون سپرد ونتيجه آن شد که پس از سي سال دستاورد آنرا مي بينيم چامعه اي بي هويت که نه دين دارد نه آذادي نه اقتصاد نه وچهه بين المللي وه هيچ چيز ديکر

ناشناس گفت...

توهین شدید به اهل سنت
ومسلمانان سنی مذهب توسط روحانی ایرانی
روحانیون قدرت طلب ایرانی
http://www.youtube.com/watch?v=t6ZxtAUF6-E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=H_eD95ZaXA4

http://news.gooya.com/politics/archives/2009/02/083635.php

ناشناس گفت...

وفا جان سلام
من یک معلمم از مشهد من به عنوان یک معلم در دوره راهنمایی خواهشمندم که
می توانی این سوال را از خانم الهه هیکس وفعالان حقوق بشر بپرسی که ایا آموزش روشهای نظامی آموزش اسلحه آموزش شلیک با اسلحه کلاشینکف و ژ3- آموزش پرتاب نارنجک آشنایی با انواع اسلحه ها و نارنجک و آرپی چی و دادن آموزشهای نظامی در پادگانها و عضویت در گروه بسیج وآوردن بسیج به مدارس ابتدایی وراهمایی و عضویت در این گروه نظامی بزای بچه های زیر 15 سال (( دانش آموزان دروره راهنایی تحصیلی ))مطابق با قوانین حقوق بشر وقوانین سازمان ملل هست یا خیر

هومان گفت...

وفا جان لطف کنید بحث های چالشی و مناظرهای هم داشته باشید ، از آقای حسن دایی هم دعوت کنید بد نیست
ممنون

ناشناس گفت...

توجه توجه
اولا" علت اینکه اکثر کسانی که زنگ میزنند موافق رژیم هستند فکر میکنم به خاطر ترس از رد یابی باشه چون جدیدا" کسانی که از خطوط ایرانسل استفاده میکنند باید سریعا" به نام بزنند و رژیم سعی میکنه تمام راههای ارتباتی با خارج رو شدیدا" کنترل کنه و کسانی که تماس صوتی میگیرن اکثرا" عوامل ر
زیم هستند

kourosh گفت...

با درود خدمت شما
موضوع اینه که وقتی میایم بعد و قبل از انقلاب رو مقایسه میکنیم مثل اینه که داخل زندان باشید و زندان بان قبلی رو با زندان بان فعلی مقایسه کنیم حالا این بهتر یا آن از نظر آزادی فرقی نمیکند در هر حال همه در زندان هستیم

ناشناس گفت...

سلام. اول فيلتر شكن صداي امريكا عمل نميكند چند بار مكاتبه كردم.
امدن خاتمي 1-سوپاپ اطمينان 2- تخريب چهره گذشته3- گرم كردن تنور انتخابات وبه رخ كشيدن دمكراسي وازادي .

ناشناس گفت...

من یک خوزستانی هستم.اکنون که این نوشته را می نویسم کل خوزستان را گرد وخاک غلیظی پوشانده است.ذرات میکروسکوپی خاک که گفته میشود از بیابان های عراق و عربستان سرچشمه میگیرد چنان است که با وجود اینکه درها و پنجره ها و سوراخ سمبه هارا با انواع وسیله ها پوشانده ایم ولی باز هم گرد وخاک به داخل خانه نفوذ میکند و بعد از مدتی میبینیم تمام وسایل را لایه نازکی از خاک میپوشاند.و حتما این ذرات به داخل ریه ما هم نفوذ میکند.میگویند در سالهای قبل دولتهای ایران عربستان وعراق یک ماده ای در بیابان های عراق می ریختند اما نمیدانم چه شده که یکی دو سال است که ما تقریبا هر هفته شاهد این گرد و خاک هستیم و گاهی تا یک هفته ادامه می یابد.
از آقای مستقیم خواهشمندم در یک برنامه به این مشکل و مشکلات اساسی دیگر این استان که منبع در آمد کل کشور است اما خودش محرومترین استان است بپردازید.
ممنون میشویم لااقل شما به فکر ما باشید.
حسن طلایی نیک

ناشناس گفت...

سلام و درود
وفا جان بابا
از اجرای خوب 5شنبه شب خبرونظر،تشکر
نظرات ناقابل را هم مد نظر داری.
نام اشتباه خانم درخشش نشانه نیک اجرای پیشکسوتانه بود.
آقا قدری به این بی بی پیر و نحوات اجرائیاتشان توجه مبذول فرما.
لا مذهب سیمای جمهوری تحت ویندوز ویستا 64 بیتی است.
شما بروید به ویندوز 7.
قربانت

ناشناس گفت...

درود وفا جان
اول انتقاد:
آقا شما را به خدا به این دوستان لجباز ما بفرمائید کلمه تنفس گرفتن هنگام break برنامه اشتباه اندر اشتباه است . گذشته از اینکه به بیننده القا میکند هنگام گفتگو با تماشاچی آنها در اغمائ و خفگی به سر میبرند، قیافه آدمهائی را به خاطر میآورد که سوراخهای دهان و بینیشان بسته شده و با قرمزی لبوی صورتشان رو به موت هستند.
حالا پیشنهاد:
در اکثر نقاط رسانه های تصویری دنیا
مخصوصا ایران میگویند:
میان برنامه که خوانده میشود: (میانبرنامه).
مثلا میگویند:
بینندگان عزیز یک میانبرنامه میبینیم و دوباره در خدمت خواهیم بود.
و یا:
بعد از میانبرنامه خبری، در خدمت شما خواهیم بود.
شاید دوستان از زبان شما بپذیرند.
فدایت

شهرام گفت...

درود به وفا جان عزیز
خواهشمندم نظر من رو که در زیر بهش اشاره میکنم با مهمانان برنامه در میان بگذارین تا بیشتر بررسی بشه.

به نظر من همانقدر که جهل و خرافه پرستی مردم خاورمیانه در بدبختی این مردم سهم داشته است عملکرد کشورهای غربی، علی الخصوص آمریکا هم بی تأثیر نبوده است. از دخالتهای بی جای سیاسی نظیر 28 مرداد که بگذریم مصرف بی رویه انرژی مخصوصا نفت توسط این کشورها تاثیرات زیادی بر مردم این منطقه گذاشته است.
بی تردید می توان گفت که هیچ استبدادی بدون داشتن یک منبع مالی باد آورده در جهان امروز قادر به ادامه حیات نیست و این منبع مالی را خود کشورهای غربی با مصرف بی رویه نفت در اختیار رژیم های دیکتاتوری و توتالیتر قرار می دهند. آمریکا با همه خدمات شایانی که از نظر دستاوردهای شگفت انگیز علمی و تکنولوژیکی، از اینترنت گرفته تا تلسکوپ هابل و دستاوردهای سیاسی نظیر آزادی و دموکراسی خواهی برای جهان داشته است ولی در عین حال به طور غیر مستقیم با مصرف 25 درصد نفت جهان آب به آسیاب استبداد علی الخصوص از نوع دینی آن ریخته است. مصرف 25 درصد تولید نفت جهان در حالی که آمریکا تنها دارای %4.5 جمعیت جهان است، در نتیجه سالها در دسترس بودن این کالا به قیمت ارزان برای آن کشور میسر بوده است که نتیجه آن پیدا شدن عادتهای مصرفی بد در میان مردم این کشور می باشد خصوصا در زمینه حمل ونقل.
با نگاهی به وضعیت سیاسی کشورهای نفت خیز جهان درمیابیم که اکثرا یا دیکتاتوری هستند، مثل ایران و عربستان، و یا در حال تبدیل شدن به آن، مثل ونزوئلا و روسیه، چرا که به علت منبع درآمد رایگان نفت، حکومتهای این کشورها نیازی به حمایت مالیات دهندگان که همان مردم باشند ندارند و بیشتر برای جلوگیری از طغیان و شورش مردم سیاستهای پوپولیستی را پیشه می سازند. دلیل اینکه در کشورهایی نظیراندونزی، بنگلادش و حتی پاکستان هم با وجود فقر گسترده و وجود بنیادگرایی اسلامی، دموکراسی به مفوم انتخاب رهبران از طریق انتخابات آزاد وجود دارد ولی در ایران، عربستان و امارات وجود ندارد - به اعتقاد بنده - همین درآمدهای نفتیست.
اما از آنجا که ما در یک دنیای فوق العاده پویا زندگی می کنیم که با سرعتی روزافزون درحال تغییر و دگرگونی است، این شرایط نیز به سرعت در حال تغییر است. دو حادثه مهم در زمینه های سیاسی و اقتصادی، دنیای غرب و علی الخصوص آمریکا را تکان داد که به نوبه خود باعث دگرگونی در دیگر نقاط جهان نیز خواهد شد و آنها عبارتند از:
1. افزایش قیمت نفت تا حدود بشکه ای 150 دلار و سپس سقوط آن تا 35 دلار در پی بحران اقصادی که ثابت کرد مدلهای اقتصادی قرن بیستم قابل استفاده در قرن بیست ویکم نیست
2. انتخاب باراک اوباما با افکار و ایده آلهای لیبرال که در صدر آنها سیاستهای حفظ محیط زیست و چرخش از استفاده از سوختهای فسیلی به انرژی های تجدید پذیر می باشد
مروری بر تاریخ معاصر ایران بیانگر این واقعیت است که هر گاه قیمت نفت بالا می رود دیکتاتوری وقت و دستگاه او هم فشار را بر مردم بیشتر می کنند و از سوی دیگر به رجزخوانی در سیاست خارجی می پردازند. نمونه آن در دوران حکومت شاه بود که شاه همزمان با سرکوب مخالفین به خصوص چپها، به انگلیس و آمریکا هم نصیحت می کرد و کار به جایی رسیده بود که در مصاحبه با خبرنگار آمرکایی رسانه های آمریکایی را وابسته می خواند و با کمال افتخار از تعداد اعدامها در ایران صحبت می کرد. نمونه دیگر آن احمدی نژاد و تهدید اسرائیل به نابودی و فرستادن نامه های نصیحت آمیز برای بوش و اوباماست. و جالب اینجاست که این هر دو حکومت وابستگی شدید به درآمدهای نفتی داشته اند که مشتری تراز اول آن همان کشورهای غربی هستند. ( در سالهای اخیر چین و هند هم به جمع مصرف کنندگان بزرگ نفت پیوسته اند ولی عمده مصرف نفت در این کشورها جهت مصارف داخلی نظیر حمل و نقل مردم نیست بلکه توسط صنایعی است که به تولید محصولاتی اشتغال دارند که عمدتا بار دیگر به کشورهای غربی صادر می شوند. به همین دلیل هم با پیدا شدن بحران اقتصادی در غرب، مصرف این دو کشورهم به طور قابل ملاحظه ای کم شده است)
جهان بعد از بحران اقتصادی به چه شکل خواهد بود؟ با نگاهی به بسته محرکهای اقتصادی پرزیدنت اوباما می توان امیدوار بود که طی چند سال آینده و با اجرای پروژه های انرژی های جایگزین در آمریکا از میزان وابستگی این کشور به این محصول کم شود و با لطبع این تاثیر بسزایی در قیمت آن خواهد داشت. البته قطع عدم وابستگی به نفت کار ساده ای نخواهد بود. پروژه هایی از این دست در کشورهای اروپایی و ژاپن سالهاست که اجرا می شود ولی با وجود پیشرفتهای زیاد در این زمینه، این کشورها هنوز به سوختهای فسیلی نیازمندند و به واردات نفت و گاز ادامه می دهند.
ناگفته نماند که عامل اقتصادی وابستگی به نفت، آنگونه که توضیح داده شد، تنها عامل ناکامی آزادی خواهی و دمکراسی در یک کشور نیست. نمونه آن حکومتهای کمونیستی کره شمالی و کوبا هستند که بدون وجود درآمدهای نفتی نیز به بقای خود ادامه داده اند. با این حال در مورد کشوری چون ایران که سابقه صد ساله در آزادی خواهی دارد، سرکوبی خواستهای مردم مستلزم هزینه های سنگینی است که مسلماً از طریق فروش نفت تأمین شده است. ملت ایران برای اداره امور و برآورد نیازهای خود نیازی به درآمدهای نفتی ندارد. درآمدهایی که جز زیان و بدبختی، تا کنون برای این ملت چیزی به ارمغان نیاورده است.

ناشناس گفت...

دروود بر آقای وفا مستقیم .
من یک پیشنهاد داشتم .همانطوری که جناب اوباما از اینترنت به بهترین نحو برای ارتباط با مردم استفاده کرد و به نتیجه هم رسید ما ملت ایران باید ازاین امکان درست استفاده کنیم .
و برای هماهنگ کردن یکدیگر و ایجاد یک هدف متحد و یک نظر سنجی معتبر که قابل ارائه به محافل بین المللی باشد برنامه ریزی کنیم .
شما استاد محترم ستارت این کار رازدید و خواهش میکنم از این موقعیت بیشتر بحره ببرین و با کمک یکدیگر از حاشیه جدا شده و به اصل مطلب نزدیک تر شویم .
با آرزوی موفقیت برای شما و همه ایرانیان عزیز.

ناشناس گفت...

با درود به وفای گرامی و با سپاس از "دائی جان ناپلئون"

به جای
"بينندگان عزيز يك ميانبرنامه می بينيم و دوباره در خدمت خواهيم بود"
می توان گفت:
"بينندگان گرامی/ارجمند، پس از ديدن يك ميانبرنامه، دوباره با شما خواهيم بود"

و به جای
"بعد از ميانبرنامه خبری، در خدمت شما خواهيم بود"
می توان گفت:
"پس از ميانبرنامه خبری، با شمائيم و برنامه xxxx را/گفتگو را پی می گيريم /دنبال می كنيم."

" پس از گزيده تازه ها، ...."
"خدمت" واژه درخوری در بالا نيست. به جای "بعد" هم می توان "پس" بكار برد.

ناشناس گفت...

به نظرمن حضورزن خارجی دراستادیوم آزادی درحالیکه زن ایرانی ازآن حق بی بهره است توهینی مضاعف است به منزلت زن ایرانی وحداقل نیمی ازجمعیت ایران .
حامد از درگز

ناشناس گفت...

خبر جدید:
پرتاب ماهواره امید کاملا ساخت وطن
توضیح1:
منظور از وطن ، وطن مسئولان جمهوری اسلامی میباشد،یعنی روسیه و چین در حال حاضر.
همچنین:
خودروی ملی سمند که اطاق آن، اطاق از رده خارج شرکت پژو بوده و موتور آن هم موتور پژو پارس میباشد.و یا پژو روآ که موتور آن فیات ایتالیا بوده و بقیه کاملا فرانسوی .
یک پله قدیمتر:
پژو آر دی که موتور آن پیکان انگلیس و بقیه متعلق به فرانسه میباشد.
توضیح 2:
تمامی این اتومبیلها ملی وطنی نامگذاری شده بود.
هدف از پرتاب ماهواره:
بررسی سیارات دیگر جهت کشف امامزاده های جدید در منظومه شمسی.
نتیجه علمی:
صدور بحران و اخلال در لایه های بیرونی اتمسفر بطوری که بعد از چند ساعت دو ماهواره روس و آمریکا با هم برخورد کرده و پودر شدند . البته شاید ربطی به قدم ماهواره ایرانی نداشته و این دو ماهواره نگونبخت دچار بمبهای کنار مداری شده اند.
نتیجه فرهنگی:
بلافاصله پس از پرتاب و مشاهده کهکشان راه شیری نام آن به کهکشان شیخ فضل الله نوری در فرهنگستان هوا فضای ایران تغییر یافت.

دائی جان ناپلئون

ناشناس گفت...

Vafa jan, moteassefam ke bazi nazarat e tohin amiz ro montasher mikoni. aslan entezar nadashtam. chon hameye nazarat ro bayad taeid koni, motmaennan motevajeh hasti ke bazi nazarat tohin amize bedoone kalamt e namonaseb. lotfan inja ro ham tabdil be mahalli baraye tohin be khanomha nakonid. be khosoos agar khanomha hamkaran e shoma bashand. az har kasi enteza dashtam be joz shoma. besiar moteassefam.

ناشناس گفت...

هشدار
جنگ جهانی سوم در راه است.
زمان آن سال آینده خورشیدی است.
بالاخره پروژه پیش بینی شده "هارمجدون" به وقوع میپیوندد!!
خداحافظ انسانها.

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
آریان هستم
یک موضوعی به نظرم اومد که شاید براتون جالب باشه
چند وقت پیش آقای سازگارا در یک برنامه خیلی نگران کسری بودجه ایران در
سال آینده بودند و با توجه به پایین آمدن قیمت نفت چند جایگزین احتمالی از طرف دولت ایران برای پوشش این کسری پیش بینی کردند حالا منم یکی پیدا کردم
که خیلی روش خوبیه و کسی هم صداش در نمیاد
جدیدن وقتی با گوشی موبایل یک به
قول معروف پیامک به شخصی ارسال می کنیم به جای یک بار دو یا چند بار به دست شخص میرسه و پولشم هم برای ارسال کننده ی بی چاره حساب میشه
من خودم تا هشت بار برای یک پیامک هم تجربه کردمش
حالا فرض کنید همه همین طور باشن پس
کمه کم دو برابر پول وارده حساب مخابرات میشه به همین راحتی
به این میگن مغز اقتصادی

bolwardi گفت...

bolwardi

شنبه ۳ اسفند ،۱۳۸٧

نامه قلندبه خدا
از عجایب روزگار:هرمطلبی را که مینویسم، براین باورم که آخرین نوشته ام خواهد بود !

اما هر بار چیز تازه ای باعث نوشتن مطلبی دیگر میشود. امروز اصلاً قصد نوشتن نداشتم ولی دربین کاغذپاره هایم که داشتم جابجایشان میکردم چشمم به نامه افتاد،نامه ای که خطاب به خدا نوشته شده بود! بهتردانستم این نامه راهم درسایت بیاورم.نامه چنین بود>

پروردگار ما ،خدای من:من صفتی به تو نمیدهم زیرا نمیدانم از صفتهای داده شده کدام شایسته تر برایت باشد ؟ بنابراین به .خدای من. اکتفامیکنم:.خوب میدانی از زمان پیدایش این امکان اینتر نتی خیلی اتفاقات باور نکردنی عملی شده. مثلاً ما آثار هر فیلسوف ویا دانشمندی ،شاعری ویا نویسنده ای را که مایل باشیم با نوشتن نامش در گوگل برایمان نمایان کرده، از تاریخ تولدش اکتشافاتش هرگونه آثارش وهرچیز دیگرش که مایل باشیم در اختیارمان میگذارد.

بنابراین این خیال برذهنم آمده که از سئوالات بی شماری که از تودارم چندی را دراین سایت بیاورم شاید جوابی ازت شنیدم؟!

سئوال 1.یک نظام حکومتی، در سرزمین ماخودرا مامور تو، برای هدایت ملت ما بسوی تو میدانند!

اگر این نظام بجای اچباری کردن دستوراتی بنام تورا با زبانی دیگر، یعنی مهربانی ومحبت مطرح کرده واجازه انتخاب را میدادند بهتر نبود؟

2.آیا هدایت بندگانت بسوی خودت را نیازمند به شلاق وزندان واجبار همه چیر میدانی؟3. اگر این قوانین بنام تو درست است چرا فقط برای ملت ما،ملتی که فریاد آزادی سر داده بودند؟

4.آیا این نظام ازطرف خودت آمده ویا آن فرشته ناخلفت که از فرمانت سرپیچی کرد؟

منتظر جواب،تا سئولات بعدی ..

قلندر

ناشناس گفت...

GEBURTSTAGبا سلام از وبلاگ بلوردی

تولد این دومرد باز مرا به سی و یکی دوسال قبل باز گردانید.شهریار وشاهین دوساله ویکساله بودند که ساکنان سرزمین، مادری ما، فریادشان برای رسیدن به قله های آزادی ،همه جا طنین انداز شده بود! رادیو بی بی سی شعارهای مردم را به گوش جهانیا میرساند.شعارها چنان دلپذیر بودند که حتی در روستاها دورافتاده مملکت ما روستایان هم،رادیو خودرا ازخود دورنمیکردند تا خدای ناخواسته شعاری ناشنیده نماند و بشنوند آزادی در چند قدمیشان است! من هم دست این دوکودک را گرفته وبه شعاردهندگان میپیوستیم، تا فرزندان این سرزمین از اتفاقات وطنشان بیخبر نمانند. بدانندکه ملت ایران برای چه ناله سر داده اند. اختلاف طبقاتی،بی عدالتی،شکنجه، زندان،بیخبری مسئولان از زندگی مردم،خودخواهی وخودپسندی مسئولان، دروغ که نیکانشان بدترین گناه دانسته بود ، ریا ،تظاهر و صدها درد بی درمان دیگر! آری بینندگان این سایت ، من آن زمان با شعار دهندگان شعار میدادم !، این دومرد هم همراهم بودند.اما روزی رسید که امیدمان به نا امیدی مبدل شد!! شایدجونان نسل ما بهتر از من بدانند چرا !؟ما ناچار،دست همدیگر را گرفته از خانه خود گریختیم ، گریختیم از سرزمینی که گوئی سحرشده بود،گریختیم از سرزمینی که گوئی خداهم ازآنجا گریخته بود! درآن سرزمین، من خون دلها خورده بودم ، رنج تهی دستی ،چوپانی، کارگری ،خدمت نظام طولانی را کشیده بودم ،تا سرانجام خودرا به جمع صنعتگران هموطن رسانیده بودم.... ناچار به ترکش شدیم! ترک وطن، آنانی که مهاجرند یا بهتر گفت آواره هستند ، خوب میدانند ،ترک وطن چیست.مادر اصلی، همان خاک وطن است... خاک وطن را ترک کردیم ، زیرا آنی که تصور میکردیم خواهیم رسید نبود ونشود. شاید من سزاوار تحمل رنج وبدبختی اعمالم بودم، زیرا درآن زمان ازنظر سنی انسانی بالغ بودم!؟ اما این دومرد ونسل آنها درگناه ما شریک نبوده ونیستند ،که متاسفانه بار سنگین آوارگی در دوششان بوده وهست، بیخانمانی غربت،دوری از وطن،تمام مشکلات مهاجرت را درکنار ما تحمل کردند. امید وارم این نسل ندانم کاری مارا به حساب بیخبری وزود باوریمان بگذارند ومارا ببخشند.

ناشناس گفت...

لطفا به آدرس زير برويد و عمل وحشيانه اين رواني ها را ببينيد :
http://www.youtube.com/watch?v=UytG8wByRIQ

ناشناس گفت...

من دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در بیمارستان فیروزگر( حوالی میدان ولی عصر) هستم از ظهر دیروز تا آخر شب تعداد زیادی از دانشجویان مجروح دانشگاه امیر کبیر(حدود۳۰نفر) را به این بیمارستان آورده اند این افراد به طرز وحشیانه ای با باتوم چاقو وپنجه بوکس موردضرب وشتم قرار گرفته اند وحداقل ۴ دانشجوی دختر نیز دربین آنها بودند.

بعضی از این افراد توسط نیروی انتظامی آورده شدند وتوسط همان ها نیز برده شدند…!

بسیاری از انها از ناحیه سر ضربه دیده بودند که اکثرا سرپایی مداواشدند اما دو نفر از انها به علت شدت ضربات دچار ضربه مغزی شده اند که در آی سی یو بستری شده اند ومتاسفانه حال یکی از آنها به شدت وخیم است و در حال حاضر با دستگاه تنفس می کند وامیدی به زنده ماندن وی نیست.
ضمنا علاوه بر این بیمارستان تعدادی دیگر از مجروحان نیز به بیمارستان امام خمینی و مصطفی خمینی منتقل شده اند.

ضمنا همینک تعدادی از نیروهای انتظامی واطلاعاتی لباس شخصی در بیمارستان حضور دارند.

ناشناس گفت...

با سلام
به نظر من شما بی طرف هستید و فقط سعی می کنید خبرها را به مردم برسانید.
این کار شما به 2 دلیل خوب است
1. از خبرهایی که داخل ایران پخش نمی شود و خبرهای دروغی که به خورد ما می دهند مطلع می شویم.
2. لا اقل شما بی طرفید و مثل باقی کانال ها نیستید که مردم و به بازی می گیرند و باعث می شوند که مردم تماس بگیرند و به این دولت فحش بدهند و انرژی منفیشان تخلیه شود، البته ما می دانیم که این کانال ها از طرف خود رژیم جمهوری اسلامی مأمورند که انرژی منفی مردم و بگیرند.

در هر صورت می خواهم این را بدانید که ما در داخل ایران مشکلات زیادی داریم که برای شمایی که تا حرف انقلاب شد از ایران رفتید و سالهاست دور از دقدقه های اینجا زندگی می کنید درکش خیلی سخته. گاهی اوقات فکر می کنم که چرا پدر مادر من جزو کسانی نبودند که از ایران رفتند و باعث به این شد که 23 سال در این وضعیت زندگی کنم و الان فقط دنبال این باشم که چه جوری از ایران برم.


برنامه آقای چالنگی خیلی عالیه. مخصوصاً اگر مهمانانش آقای سازگارا و آقای نوری زاده باشند. به نظر من این دو کارشناس خیلی با معلومات هستند.

با تشکر- فرزانه از تهران

ناشناس گفت...

ساعت 1:20 بامداد روز جمعه9اسفند 87
سلام آقای وفا مستقیم.
واقعا خسته نباشید.
راستش من 2ساعت قبل یک مهمانی شام کوچولو داشتم. سه نفر از مهمان های من کسانی بودند که در زمان انقلاب57 از جمله کسانی بودند که در راهپیماییها شرکت می کردند.در زمان شروع برنامه تفسیر خبر یکهو بحث در مورد انقلاب بالا گرفت. جالب بود هیچکدان قبول نداشتن که حرکت اونها به عنوان یک حرکت عجولانه و نا معقول و اشتباه در سرنوشت این مملکت تاثیر داشته. اونها اعتقاد دارن که تنها عروسکهای خیمه شب بازی بودن و جریان از جای دیگه ای برنامه ریز و هدایت میشد. امان از دست این دایی جان ناپلئونها. من فکر می کنم تا ما ایرانی ها قلبا تغییر نکنیم ، اوضاع بهتر نخواد شد .در حقیقت ماباید به این باورها برسیم که :1-مایک قطه از یک دریائیم ولیکن هستی دریا از هستی قطرات آن است.
2-مسئولیت پذیر باشیم.
3-دیگران را دوست بداریم تا دیگران ما را دوست بدارند.

ناشناس گفت...

مسئله انرژی هسته ای یا بمب هسته ای و انتخابات بعدی در ایران به نظر من خیلی مهم و سرنوشت ساز است و باید از کاندیدهای مختلف ریاست جمهوری در ایران در این مورد سوال شود و پاسخ آنها مورد بحث قرار بگیرد .البته به نظر من جناح راست (جناح خامنه ای ) میخواهد با دستیابی به سلاح هسته ای مدلی مانند کره شمالی را پیگیری کند که در آن مردم خود را به علف خوری وادارد و بمب اتم هم برای جلوگیری از دخالت خارجیها در آن کشور .حتی انرژی هسته ای هم برای ما مردم ایران زیان بار خواهد بود چون ما از همین نفت هم خیری ندیدیم (آنگونه که حکومتگران ما دیده اند ) و نفت و درآمدهای نفتی باعث عدم نیاز نظام یا رژیم به مردم و در نتیجه عدم پاسخگویی به مردم و حتی سرکوب مردم از طریق درآمد ناشی از نفت شده است.لذا مردم نباید از بابت دستیابی به انرژی هسته ای حکومت سرکوبگر خوشحال شوند .

ناشناس گفت...

سلام
من خانمی 27 ساله هستم و از روزهای اولی که برنامه های تلویزیون صدای آمریکا شروع شد مشتری آن هستم. می خواستم از شما بپرسم چه دلیلی دارد که وسط برنامه های میز گرد و یا تفسیر خبر و ... یک دفعه اخبار پخش می کنید؟ من پیشنهاد می کنم از آنجاییکه در این برنامه ها صحبت از دموکراسی زیاد می شود شما هم در یک حرکت دموکراتیک یک نظر خواهی از بینندگان برنامه ها بفرمایید در مورد اینکه آیا با این روند پخش اخبار وسط برنامه ها موافق هستند یا نه؟ من هم به عنوان اولین شرکت کننده عرض می کنم که مخالفم. به نظرم خیلی مسخره است که در ساعات دیر وقت شب ما مشعول تماشای برنامه هستیم و بحث دارد به جاهای جالبی می رسد که ناگهان مجری محترم برنامه یک جوری حرفها را سر هم بندی می کند که برویم برای پخش اخبار. بعد یک سری گزیده خبر خیلی کوتاه پخش می شود. خب شما برنامه کاملی برای پخش اخبار دارید دیگر چه نیازی به این قطعی وسط برنامه های دیگر است؟ مثلا آقای نوری زاده صحبت می کنند ناگهان برنامه قطع می شود و اخبار ورزشی پخش می شود!!!! لطفا از همه نظر بخواهید. مرسی.

ناشناس گفت...

به ما گفتن صبوری کن صبوری
صبوری که خاک بر سرمون کرد
صبر نکنیم تیر بارونمون میکنن
اخرش میترسم جنگ بشه مملکتمون از هم بپاشه؟
چیکار کنیم ؟
؟انقدر بغض دارم نمیدونم برای کی ابغوره بگیرم اسرائیل یا امریکا ؟
مارو نزنین ما تروریست نیستیم
ما بد بختای خاک بر سر شده ایم که هیچ اراده ای نداریم
اعصاب مارو قطع کردن هممون جانبازای 90 در صد بیمغز و روح و اختیار شدیم
کی میمیریم پس راحت شیم
میترسم بمیرم برم ببینم اون دنیاهم روحم باید چادر سرش کنه لعنت به هرچی دین و خداس

ناشناس گفت...

سلام
وفا، این سایت رجا نیوز چی میگه؟ مطلب اخیرشو خوندی؟

http://rajanews.com/detail.asp?id=25165

حسابی به صدای آمریکا حمله کرده. و نقل قول هایی هم از احمد باطبی داره.
یعنی باطبی تا این حد با صدای آمریکا مشکل پیدا کرده!!!
تازه، نوشته نوری زاده و سازگارا از مشکلات این شبکه هستند و شما کارمندان به شدت از نفوذ آنها ناراحت هستید.
لطفا جهت شفاف سازی، یک جوابی را بنویس و در وبلاگ قرار بده.
منتظر هستما.
خداحافظ

وفا گفت...

مهدی عزیز از رجانیوز چه انتظاری داری. تا اونجائیکه من اطلاع دارم تمام اطلاعاتی که در این متن نوشته شده غلطه و عمدا غلطه. اگهواقعا مهم بود می تونم برات جمله به جمله بنویسم ولی این به عقیده من فقط نشون می ده تا چه اندازه صدای آمریکا به عنوان یک رسانه که سعی در انجام وظیفه خودش یعنی اطلاع رسانی داره میتونه برای اونهایی که سعی در کنترل اطلاعات و جلوه دادن اون به نفع خودشون دارن اسباب زحمت باشه که چنین مطالبی بنویسن. اجازه بده فراتر از روزمره صحبت کنیم این رسانه پیش از همه اونهایی که امروز در اینجا فعالا فعال بود و بعد از همه این افراد به کار خودش ادامه می ده. خیال همه راحت!!!

ناشناس گفت...

آنتی ویروس باطنی
نوشته هایی از جمعیت معنوی ال یاسین

www.anti-virus-bateni.blogfa.com