۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

فشار داخلی، سازش بین المللی

به نظر می رسد هربار دولت ایران به هر دلیل تحت فشار داخلی است در صدد سازش یا حداقل کاهش فشار بین المللی بر می آید. التهاب های اخیر در داخل ایران می تواند انگیزه اظهار نظرهای اخیر احمدی نژاد در مورد امکان تبادل سه زندانی آمریکایی در ایران با "زندانیان ایرانی در آمریکا" و پذیرش تبادل اورانیم در خارج از خاک ایران باشد.

شما چی فکر می کنین؟

۶ نظر:

رستم فرخزاد گفت...

وفا جان اگر رژیم حاضر به همکاری در زمینه هسته ای باشه باید اعتبار این کار رو داد به نصب این سپر دفاع موشکی در کشور های عربی که زنگ حطر رو برای رژیم به صدا درآورد.
از این کار یک نتیجه دیگری هم میشه گرفت اون هم اینکه رژیم تا واقعا زیر فشار نباشه امتیازی نمیده. در داخل هم مردم باید فشار بیارند، دیگه با راهپیمایی سکوت راه به جایی نمیره، راه پیمایی سکوت انجام دادیم 2 نفر اعدام کردن چندین نفر هم تو لیست اعدام هستند.
چهارشنبه سوری نزدیکه، مطمئنم خبرهای متفاوتی از چهارشنبه سوری خواهید شنید.

فرحناز گفت...

خودتون قضاوت کنید اسراییل رو دولت ما تهدید به محو و نابودی کرده حالا بفکر چاره افتاده اسراییل حتی از سی سال پیش که خمینی این حرفو زد ه ایران حمه نکده ولی الان میبینه شخصی با عقاید امام زمانی داره به سلاحی دست پیدا میکنه که کافیه با یک موشک شهاب برسه به اسراییل هیچ لشکر کشی هم لازم نداره شما بودید به تاسیسات اتمی دشمن برای حفظ جانتون حمله نمیکردید اصلا این اسمش حملست یا دفاع ? واضحه که از نوع حمله صدام برای کشور گشایی نیست و همش تقصیر احمدی نژاد و دهن گشاده که چپ و راست اسراییل رو تهدید کرده کسی دوست نداه به کشورش حمله بشه ولی من اگه اسراییل حمله کنه با این دلایل بهش حق میدم و بهتره از فرصت ضعف رژیم استفاده کنیم و رژیم رو سرنگون کنیم

رکسانا گفت...

ایرانی وطن دوست کسیست که عاقبت مسلح شدن احمدی نژاد با افکار محو اسراییلرا ببیند و طرفدارنابودی تاسیسات اتمی باشد وگرنه بعد از افکندن بمب اتمیاحمدی نژاد بروی اسراییل , ضربه اتمی متقابل اسراییل, ایران را با خاکستریکسان خواهد کرد , طرفداران نابودی تاسیسات اتمی ایران دورنمای فاجعه ساختبمب اتم احمدی نژد را میدانند و عاشق جنگ نیستند بلکه دوراندیش هستند

گلناز از ساری گفت...

حمله
به تاسیسات اتمی، آرزوی حکومت ایران نیست چون خوب میداند رژیمی که
پشتیبانی مردم را ندارد با یک مشت شکنجه گر حقوق بگیر نمیتواند بجنگ ارتش
آمریکا برود و فورا سقوط خواهد کرد . اصولا فرصت اعلام شرایط جنگی و کشتن
مخالفین را ندارد , جنگ با ارتش اسراییل و ابر قدرت آمریکا که ایران را در
محاصره دارد و احتمالا کشورهای عربی اطراف ک...ه دل خوشی از ایران ندارند
شوخی بردار نیست ظرف چند روز و شاید چند ساعت رژیم فرو میریزد

Kambiz گفت...

به نظر من راهی جز راه نظامی نیست
صدام را ببینید که مردمش در زباله دنبال غذا میگشتند و کره شمالی که مردمش علف میخورند و از گرسنگی به چین کمونیست پناه میبرند و کشورشان بمب اتمی دارد و دائم ارتش خود را مسلح به اسلحه شیمایی و اتمی میکند , احمدی نژاد هم با قتل مردم بیگناه در تظاهرات و شکنجه در زندانها نشان دادابایی از ادامه راه تا حد گرسنگی کشیدن ملت ایران هم ندارد و تا آن موقع هم فرصت ددن به او باعث تولد بمب اتم و انداختن آن بر سر اسراییل و فاجعه بعدی برای ایران خواهد بود .
همیشه هیتلر را بیاد آورید گذشته چراغ راه آیندست

سلاحی گفت...

دوستان عزیز در صورتیکه به تاسیسات اتمی حمله شد فکر دفاع را از سر بیرون کنید این دفاع نیست , مانند آلمانیهای وطن پرست به جنگ با ارتش نازی و هیتلری ولایت فقیه بپرازید اینست دفاع واقعی تا ایران را از شر این هیتلر سی ساله رها سازیم .
به قوای متفقین و آزادی ایران کمک کنید .
به نظر من وقتی رژیم ایران دم از محو اسراییل میزند نه تنها موشک بلکه یک تیر و کمان هم نباید بدست سران دیوانه آن داد .با شعار و برقراری تحریم ها نمی توان مانع از آن شد که حکومت های فتنه جو و شرور ازفعالیت های ضد بشری دست بردارند و همچنان آنها می توانند علیرغم تحریمهای دشوار نیز، صلح جهانی را با خطرروبرو سازند.