۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

آخرین واکنشهای رسانه ها به وقایع اخیر ایران

تحلیلگران نظرات مختلفی نسبت به وضعیت کنونی ایران دارند. برخی بر این باورند که کشور به "نقطه سقوط" رسیده در خالی که برخی دیگر پیشبینی می کنند "حکومت مذهبی پایدار می ماند." در لهستان روزنامه گازیتا ویبروشکا می نویسد "ایران ثبات خود را از دست داده و در حال انفجار است." در آلمان فولکستیم بر این باور است که "به نظر می رسد رژیم بهترین اوقات خود را سپری می کند." رادیو آر تی ال در فرانسه می گوید در حالی که رژیم ایران به لرزش درآمده اما هنوز از بین نرفته است و دارد دندانهای تیز خود را نشان می دهد." نیوزیلند هرالد بر این باور است که "هنوز روشن نیست که جنبش اخیر بر علیه احمدی نژاد بتواند انرژی لازم را کسب کند و احتمالا پایه های حکومت مذهبی ایران را هئف قرار دهد." گلوبال تایمز در چین وضعیت ایران را "هرج و مرج سیستم داخلی" می بیند که "منجر به انقلاب نخواهد شد و ایران رنگ عوض نخواهد کرد." جوردن تایمز در اردن "قدرت محافظه کاران سنتی را چون همیشه مستحکم می بیند."

در این میان پرزیدنت اوباما گفته است:

  • من نگرانی های عمیقی در مورد انتخابات دارم. من فکر می کنم جهان نگرانی های عمیقی در مورد انتخابات دارد
  • با در نظر گرفتن سابقه روابط ایران و آمریکا، برای رئیس جمهوری آمریکا سازنده نیست که بنظر برسد در انتخابات ایران دخالت می کند
  • وقتی من شاهد اعمال خشونت علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو یا سرکوب مخالفان هستم، در هر جایی اتفاق بیفتد، باعث نگرانی من و مردم آمریکا می شود. این روشی نیست که دولتها با مردمشان برخورد کنند.
  • من بر این باورم که اتفاقی در ایران افتاده است که مردم ایران نوع برخورد خصوت آمیز ایران درقبال جامعه بین المللی را زیر سوال می برند و این مردم فضای بازتر، مناظره و دموکراسی می خواهند.

چی فکر می کنین؟

۹۷ نظر:

ناشناس گفت...

وفا عزیز و گرامی سلام خسته نباشید علیرغم سانسوز خبری بی سابقه و منع خبرگذاری های خارجی به انعکاس حقایق ایران با این وجود شبکه های مختلف پوشش خوبی به این رویداد داده اند که می توان از CNN , BBC و صدای امریکا نامبرد


ضمن تشکر از شما و سایر همکارانتان می خواستم انتقاد و اعتراض خودم را به همکارتان آقای چالنگی ابراز بدارم متاسفانه ایشان به بهانه کنترل بحث و اعلام بی طرفی صدای امریکا مکررا حرف کارشناسان برنامه را قطع می کند و مانع از جمع بندی عقاید آنها می شود بی طرفی صدای امریک و این که این سخنان نظر شخصی کارشناسان است بسیار بدیهی است و مکرر زیر نویس ممی شود و نیازی به تکرار مکرر این موضوع از طرف مجری نیست و جلوکیری از بیان آزاد نظرات کارشناسان در این برنامه به نوعی به بهانه رعایت حقوق مسئولین غایب جمهوری اسلامی در حقیقت نوعی سانسور است آنهم در روزهای مهم و حساسی که غالبا تمامی راه های ارتباطی برای مردم ایران مسدوداست و همه شبکه های دولتی تمام وقت در دست حکومت است پذیرش این گونه رفتار ها از مجری تفسیر خبر دور از انتظار است

ناشناس گفت...

با سلام و درود

تغییر لحن سایت الف در وارد نمودن شبهات به عملکرد وزارت کشور همینطور نامه اخیر حجت الاسلام هادوی تهرانی دال بر تقاضای استیضاح وزیر کشور و حملات به محل سکونت نمایندگان مجلس خبر از جریانی زیر زمینی در کشور می دهد که فرای این حرکات بیرونی است کلا باید به این موضوع هم فکر کرد که شاید در ورای این دعوای بیرونی یک خوش بش درونی در جریان باشه .باید به فکر زندانیان سیاسی و دگر اندیشان و دانشجویان بود که الان در این تغییر جهت افکار عمومی گویا نادیده گرفته شده اند

ناشناس گفت...

لطفاً به خبر زیر توجه کنید ... و به آزادی بیان و رسانه از نوع جمهوری اسلامی پی ببرید ...


شهاب ‌نیوز باز هم فیلتر شد!

پایگاه خبری ـ تحلیلی شهاب‌نیوز که یکی از سایت‌های منتقد محمود احمدی‌نژاد و حامی میرحسین موسوی است؛ از غروب روز چهارشنبه بار دیگر فیلتر شد.

شهاب‌نیوز یکی از چندین سایتی بود که روز شنبه همزمان با اعلان «نتایج رسمی و دولتی انتخابات» بدون ارایه هیچ گونه دلیلی به محاق توقیف و فیلترینگ رفت. با این حال، مسئولان امنیتی دو روز بعد یعنی روز دوشنبه تصمیم گرفتند که شهاب‌نیوز را رفع فیلتر کنند و به همین دلیل، این پایگاه خبری از ظهر دوشنبه در سراسر کشور بدون استفاده از فیلترشکن قابل دسترس بود.

دو روز بعد از آن ماجرا یعنی شامگاه دیشب چهارشنبه؛ شهاب‌نیوز بار دیگر فیلتر شد تا ظاهراً نشان داده شود که همه در این کشور باید گوش به فرمان آقایان احمدی‌نژاد، سعیدلو، زریبافان و مشایی باشند و هیچ رسانه‌ای حق ندارد اظهارات و بیانیه‌های نخست‌وزیر امام خمینی (ره)، رؤسای سابق جمهوری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس مجلس خبرگان رهبری، احزاب قانونی کارگزاران، عدالت و توسعه، مجمع روحانیون و خلاصه افراد ریشه‌دار، باسابقه و معتقد کشور را منتشر کند.

شهاب‌نیوز به عاملان و آمران این محدودیت‌های بی‌سابقه رسانه‌ای یادآور می‌شود که هر چند «قدرت» با شماست؛ اما «قانون»، «افکار عمومی» و «وجدان عمومی» با شما نیست. هر چند «حق» با شماست، اما «حقیقت» با شما نیست.

دانشجو از اراک گفت...

سلام
من تعجب میکنم که از این همه تقلب !
در انتخابات اخیر 13 میلیون از کسانی که انتخابات را تحریم میکردند شرکت کردند و وزارت کشور هم همین 13 میلیون رای را به حساب موسوی گذاشت !
در واقعه از قبل مشخص بود که نتیجه انتخابات جیست
و اگر این اعتراضات به جایی نرسد دیگر نمیتوان گفت با انتخابات میشود در ایران دموکراسی برقرار کرد
وقبلا آقای خاتمی گفته بود اگر انتخابات کم رونق باشد ما باخته ایم حالا ایشان چه جوابی دارند!!!!

ناشناس گفت...

امروز دانشجویی را در رسانه ملی جلوی دوربین بردند و اخبار شهادت دانشجویان را با استفاده از شباهت اسمی به راحتی نفی کردند و حتی گفتند جز یک نفر هیچ کدام حتی دانشجو نبودند...تا کی تحمل کنیم این دروغها را؟؟؟؟

ناشناس گفت...

لینکهای برنامه ویژه صبحگاهی آپلود نشده

هاله نور گفت...

آقای اوباما و سایر جهانیان :
آیااز رژیمی که به ملت خودش در مورد حق رای یعنی بدیهی ترین حق یک ملت خیانت میکند و دروغ میگوید انتظار دارید درمورد استفاده صلح آمیز از اتم به شما راست بگوید ؟
آیا رژیمی که احترام به رای مردم خود نمیگذارد این همه تحریم و دشواری را متحمل میشود تا انرژی هسته ای به ملت خود هدیه بدهد ؟ بنابراین هر کاری از تحریم گرفته تا حمله نظامی را هر چه سریعتر و با توجه به نیت جنگ طلبانه و واقعی این رژیم که دستیابی به سلاح اتمیست هر چه سریعتر انجام دهید , هویج را کنار بگذارید و با چماق به جنگ این رژیم بروید وگرنه با ضربه ای مرگبار مواجه خواهید

redroj گفت...

من سیاسی نویس نیستم اما به هر حال یک نویسنده هستم. و علاوه بر آن یک زن و علاوه بر آن یک ایرانی. یک ایرانی مدافع حقوق بشر و دوست دار دموکراسی و خواهان حق شهروندی.
با توجه به دیدگاهی که به زندگی دارم و بر این باورم که هر شخص و یا جامعه ای خود تصمیم می گیرد چگونه زندگی کند و چه کسی را به عنوان نماینده خود و رئیس جمهور خود انتخاب کند. و هر زمان که دید که خواسته های او نادیده گرفته شده اند و دولت منتخب از شهروندان خود غافل شده است و وجهه ی جامعه را در بین جهانیان خدشه دار کرده است باید و می بایست اعتراض خود را اعلام کند.
حالا اگر دولت منتخب دست به تقلب و خیانت زده باشد و در پی آن حق اعتراض را که از حقوق شهروندی جامعه به شمار می رود نادیده بگیرد و بخواهد او را سرکوب کند, آن دولت از اصول مدنیت و دموکراسی فاصله گرفته است. و تا تبدیل شدن به یک دولت مدرن و دموکرات بسیار فاصله دارد
تنها سوالی که دارم و ذهن من را به خود مشغول کرده این است که, مگر می شود ملتی بدون دلیل دولت خود را متقلب بنامد و آسایش و امنیت خود و کشورش را به خطر بیاندازد؟
چگونه است که دولتی در یک جامعه به خود اجازه سرکوب معترضین بدهد؟!

ادبیاتی که این روزها در ایران در مقابله با مردم به کار گرفته می شود ادبیات سرکوب است. ادبیات نامعقولی که باید بدان خاتمه داد و به صداهای مردم گوش کرد.چرا که هیچ ملتی بدخواه خود و جامعه خود نیست آن هم میلون ها صدا که هر روز پرشورتر و هدفمندتر و هوشمندتر عمل می کند.

باری من یک سیاسی نویس نیستم اما یک انسان ام و حق اعتراض دارم و لایق دموکراسی. و می دانم ملت من جز دموکراسی چیزی نمی خواهند . انها تنها خواهان احترام و آزادی بیان و جامعه امن و آرام اند. چیزی که همه ی انسان ها خواهان آن هستند.

ناشناس گفت...

رسانه ی ملی دروغگو صدای هنرمندان را در آورد!

مجیدی: آقای ضرغامی! تقوا پیشه کنید
در پی تحریف نامه تبریک تعدادی از سینما گران ایرانی خطاب به میر حسین موسوی در یکی از برنامه های تلویزیون، مجید مجیدی، کمال تبریزی، رضا میر کریمی و عبدالحسن برزیده با انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به ضرغامی به شدت به این مسئله اعتراض کردند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است :

پس از روزها دروغ بافی ،تهمت زنی، توهین و جانب داری ظالمانه و جوسازیهای ناجوانمردانه رسانه تحت اختیار شما که باید به صفت و روش ،ملی باشد و نه گروهی و حزبی ، در ترفندی آلوده به اغراض حزبی در برنامه "روز از نو "در شبکه دو سیما و در صبح چهارشنبه ، نامه تبریک ما سینماگران مستقل خطاب به میر حسین موسوی را با تقطیع و تحریف به گونه ای جلوه داده است که گویی ما منتقدان این سید مظلوم هستیم .

آقای ضرغامی تقوا پیشه کنید و بیش از این اعتبار و شان این رسانه را دستخوش تمایلات سیاسی خویش نسازید .

امضا کنندگان :مجید مجیدی ،کمال تبریزی ،رضامیرکریمی و عبدالحسن برزیده

ناشناس گفت...

زندانی! کردن خبرنگاران رسانه های آزاد در هتل های تهران برای جلوگیری از نشر وقایع اعتراضات مدنی مردم!

عکس خبری فرانس پرس درباره ایران
"الیور لابان ماتیی" عکاس ایتالیایی خبرگزاری فرانسه که برای پوشش خبری از انتخابات دهم ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود، بخاطر آنچه که ممنوعیت خروج از هتل برای پوشش خبری از حوادث تهران عنوان کرده است، برای نشان دادن این وضعیت، از خود در حالی در اتاق هتلش در حال مشاهده شبکه خبر سیما است، عکس گرفته است و این عکس را به خبرگزاری فرانسه ارسال کرده است.

http://www.asriran.com/files/fa/news/1388/3/29/112871_703.jpg

Iran Democracy گفت...

درود بر شما
با توجه به اينكه تنها سايت خبري كه ميتوانيم اخبارمان را ارسال نمائيم
صداي آمريكا مي باشد
لطفا هر آنگونه كه صلاح ميدانيد
اين سايت را به مردم جهت امضاء شكايت عليه انتخابات به مردم اعلام نمائيد
البته توسط رژيم فيلتر شده است ولي با فيلتر شكن ميتوانيم آنرا باز نمائيم
http://www.gopetition.com/online/28554.htmlexperf

ناشناس گفت...

قابل توجه رئیس جمهوری که ملت خود را خس و خاشاک می نامد !

«خس و خاشاک تویی، پست تر از خاک تویی/ شور منم / نور منم / عاشق رنجور منم / زور تویی / کور تویی / هاله بی نور تویی / دلیر بی باک منم / مالک این خاک منم ».

مردم ایران گفت...

خامنه ای سید علی گدای سابق دیکتاتور به نفع محمود کلک موضع گیری کرد .
حالا یا باید علیه این دزدی و حامی آن خامنه ای بپاخیزیم ویا این ننگ و بندگی را گردن بگذاریم و زانو بزنیم

شهاب گفت...

مبارزات خود را سازماندهى كنيم
* هسته هاى مقاومت را بكمك دوستانمان در محلات و مناطق شهرى و روستايى ايجاد كنيم
* هسته هاى محلات داراي يك يا دو رابط مشخص با يكديگر باشند و اخبار را به اطلاع هم برسانند
* نمايندگان هسته هاى هر محل با قرارهايى از قبل تعيين شده روزانه يكساعت در مورد اوضاع روز مشورت كرده و براى فعاليت هاى بعدى هماهنگ شوند
* هسته ها شعارهاى مبارزاتى روز را تعيين ميكنند. شعارهايى كه جدا از رنگ و بوى مذهبى ، بتواند افق مطالبات مردم را بالا ببرد. مانند آزادي كليه زندانيان سياسى، لغو حجاب اجبارى،
مجازات و معرفي عاملين كشتار زندانيان سياسى ....
* قواى سركوبگر حكومتى در محلات بايستى احساس ناامنى كرده تا قدرت ابتكارعملشان را از دست بدهند * كسانى كه بعد از سي سال هنوز به نظام اعتقاد داشته و حاضر نيستند كه در كنار مردم باشند " دشمن" ناميده شده و مبارزه با دشمن تا دندان مسلح بحثى اخلاقى نيست.

کودتای مخملی گفت...

مرگ یکبار شیون یکبار
باید عامل اصلی دیکتاتوری یعنی خامنه ای رادر هم کوبید
سید علی پینوشه ایران شیلی نمیشه

ناشناس گفت...

با توجه به اینکه صندوقها باز شده و یک هفته در ختیار وزارت کشور احمدی نژاد بوده دیگر شمارش آرا بیمعناست

زندانی سیاسی گفت...

طبق اصل بیست و هفت قانون اساسی هر گونه راهپیمایی بدون حمل سلاح آزاد است و ماموران دولت و خامنه ای دیکتاتور حق ندارند از ابراز نظر مردم و راهپیمایی مردم جلوگیری کنند

Jobove - Reus گفت...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia Europe
thank you

فرید صلواتی گفت...

این بار نمی خواهم بخوانی بلکه می خواهم گوش کنی

ناشناس گفت...

بيانيه 57 حقوقدان مشهور درباره اغتشاشات

جمعی از استادان شاخص حقوق و وکلای دادگستری با صدور بیانیه ای، برخوردهای خشونت آمیز را محکوم کردند.

به گزارش قلم نیوز، متن بیانیه استادان حقوق و وکلای دادگستری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به خشونت علیه مردم پایان دهید!

برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 22 خرداد 1388، به دلیل شک و تردیدهای مطرح در رعایت اصول و قواعد انتخابات آزاد و منصفانه، موجی از اعتراضات مسالمت آمیز و مدنی را به همراه داشت.

متأسفانه رویارویی خشونت آمیز و غیرقانونی با این حرکت، کشور ما را در فضایی آکنده از خشونت و ارعاب فرو برد. در این روزها انبوهی از اقدامات خشونت آمیز و غیر مسوولانه در رویارویی با اعتراض های مردمی، امنیت، جان و مال مردم را شدیدا به مخاطره انداخته است که موارد زیر تنها گوشه ای از آنهاست:

- تیراندازی به سوی مردم بی پناه و کشتن شماری از آنها
- عدم اعلام نام و مشخصات مجروحان و بی اطلاعی و سرگردانی خانواده های آنان
- دستگیری های گسترده جوانان این مرز و بوم و بی اطلاع نگاه داشتن خانواده های دستگیر شدگان از وضعیت آنها
- ضرب و جرح وحشیانه و غیر قانونی به بهانه برقراری نظم و امنیت
- تخریب اموال عمومی
- ورود غیر مجاز به اماکن مسکونی
- تجاوز به حریم مقدس دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی شهرهای مختلف کشور به ویژه کوی دانشگاه تهران و ضرب و شتم دانشجویان
- مداخله نیروهای بی نام و نشان و لباس شخصی به بهانه استقرار نظم و استفاده از انواع ابزارها و روشهای نامتعارف
- سکوت شگفت انگیز و غیر مسوولانه صدا و سیما و دیگر رسانه های دولتی در برابر اعتراض میلیونی مردم و تحریف وقایع که بر خلاف وظیفه قانونی اطلاع رسانی صحیح آنها بوده و همزمان تحریک احساسات و تشدید خشونت در فضای ملتهب جامعه
- برقراری محدودیت های گسترده، پیوسته و توجیه ناپذیر و اخلال در امکانات ارتباطی و مخابراتی در پوشش ظواهر قانونی

ما گروهی از حقوقدانان و استادان حقوق دانشگاه های تهران ضمن همدردی با خانواده های داغدیده و آسیب دیده و تاکید بر پیگیری جدی خواسته ها و مطالبات مردمی از راه های مسالمت جویانه، از تمام مقامات و نهادهایی که به موجب قانون اساسی و قوانین عادی وظیفه صیانت از حقوق و آزادی های شهروندی را بر عهده دارند می خواهیم تا هر چه سریع تر به این اقدامات غیر قانونی و خشونت آمیز پایان داده و به خواسته های مشروع و بحق مردم توجه کنند. بدیهی است در صورت عدم اقدام عاجل، در پیشگاه خداوند متعال و مردم مسوول خواهند بود. بی شک بستن مجاری قانونی برای اعمال و استیفای حقوق ملت راه حل مشکلات نیست، باید صدای دادخواهی مردم را شنید و به خواست های بحق آنان گردن نهاد.

نام حقوق دانان در سایت آینده نیوز موجود است - در آدرس زیر :

http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=9109

سرکار خانم زندی گفت...

علیرغم سانسوز خبری بی سابقه
کروبی
خطاب به شورای نگهبان :
«حتما به ياد داريد که محمدرضا پهلوی هم قيام مردم تبريز را در آستانه انقلاب اسلامی به توطئه بيگانگان نسبت می داد و می گفت اينان از خارج وارد ايران شده اند. حتما به خاطر داريد که محمدرضا پهلوی مخالفانش يعنی ما و شما را ارتجاع سرخ و سياه مي ناميد و BBC را عامل انقلاب اسلامی ايران می خواند».

وی افزوده است: «من به عنوان فردی که از سال ۱۳۴۱ به عنوان يکی از ياران امام خمينی برای جمهوريت و اسلاميت و آزادی در راه انقلاب اسلامی زندان رفته ام و شکنجه شده ام هشدار می دهم که توهين به ملت آتش خشم آنان را شعله ور می کند.»

سرکار خانم زندی گفت...

از این ببعد باید گفت خامنه ای رای ما رو پس بده

در ضمن راهپیمایی و تجمع طبق اصل بیست و هفت قانون اساسی بدون حمل سلاح آزاد است
.و خامنه ای دیکتاتور حق ممنوع کردن راهپیمایی و اعتراض را ندارد.

ناشناس گفت...

با سلام
لطفا از آقای علی افشاری در برنامه های تفسیر خبر بیشتر دعوت کنید. مفسران خبر شما به ترتیب تطبیق نظراتشان با واقعیتهای امروز جامعه ایران عبارتند از:آقایان ناصرمحمدی،سازگارا،افشاری،نوری زاده، براتی

narin گفت...

سئوالی از آقای سازگارا دارم که خیلی ذهنم رو درگیر کرده. اگر موسوی و کروبی کم بیارن و یا به نوعی از صحنه حذف بشن چه باید کرد؟

کارشناس گفت...

اگر قرار است مال و ثروت مان را بدزند وببرند چرا باید اجازه بدیم که به خودمون هم توهین کنند و رای مان که هویت ملی امان را هم بدزند پس با کمال میل به ارتش آمریکا خوش آمد میگوییم
همان کاری که عراق کرد
از قدیم گفتند اگر آدم یک ببخشید گهی هم میخواهد بخورد گه آدم پلو خور را بخورد
نه چهار تا ملا اسلام فروش و وطن فروش را

کاوه گفت...

انگشت تعجب به دهان گرفته ام و به کلاه، نه، به گونی ای که سر مردم ایران رفته است می نگریم! به چشمان خودمان دیدیم که چندین ماه پیش خامنه ای به دولتی ها گفت برای چهار سال دیگر آماده باشند، عیدی سال نو خامنه ای به ملت و دفاعیه او در مشهد را دیدیم، نامه هشدار دهنده هاشمی سه روز قبل از انتخابات را خواندیم و نتایج انتخابات را هم شاهد بودیم. یک نفر در راس نشسته و خون ملت را می مکد، از چندین ماه پیش انتخابات را طرح ریزی کرده بود و آنطور که می خواست اجرا کرد. ملت را فقط در 22 خرداد می خواست که پای صندوق ها بیایند و با تعداد آراء بالا روکورد زنی کنند و مشروعیت نظام(که کل آن در شخص رهبر خلاصه می شود) را به رخ جهان بکشد، از فردای 22 خرداد نیز دست بی نمک همان ملت را با باتوم هایشان شکستند، همان دستی که رای داده بود، دست همان ملتی که دیگر برای 4 سال به هیچ دردی نمی خورند. حال این پیرمرد فقیه به ریش همه ملت می خندد و تهدید می کند که خون ها ریخته خواهند شد. یک نفر در برابر رای کل ملت ایستاده است. از همان اول هم همین بود، همان زمانی که خمینی در موعد عزل بنی صدر گفت" اگر 30 میلیون نفر بگویند آری من می گویم نه، و نه می شود". اتفاق تازه ای نیفتاده، هر کس بر آن صندلی ولایت بنشیند همین می شود. اسم جمهوری را به لجن کشیدند، از همان اول هم فقط اسمش را یرک می کشیدیم. روی شاه که چه عرض کنم، روی کره شمالی را سفید کرده ای خامنه ای.

شادی باقریها گفت...

سلام من یه سوال بی ربط دارم
از کجا میشه لیست اعضای نهضت آزادی رو که دستگیر شدن پیدا کرد، من یه دوستی توی ایران دارم به اسم بابک عباسچیان که عضو نهضت آزادی بود توی تویتر خوندم که دستگیر شده و هرچی به خونش یا موبایلش زنگ میزنم پیداش نمیکنم، یعنی دستگیرش کردن ؟ حالا چکارش میکنن ؟

شهرام بیطار گفت...

دورد بر شما وفا مستقیم عزیز
دیشب داشتم تفسیر ترکیه رو تو کانال trt1 شون نگاه میکردم . اونها هم معتقد بودن که آمریکا اگه بخواد با ایران وارد مذاکره بشه سعی میکنه با تند ترین مهره ایران این کار رو بکنه که نشون گر نظر واقعی ایران باشه نه یه اصلاح طلب که هیچ اعتباری نداره و اشاره میکردن به زمان خاتمی که هم زنام با کلینگ تون با اینکه ظاهراً همه چیز خوب بود و دم از گفتگوی تمدن ها میزد اما سرانجام تو اونجا بوش و اینجا احمدینژاد سر کار اومده و میگفتن که آمریکا از موندن احمدینژاد راضی هستش و میخواد گفتگوها رو با اون شروع کنه و حمله های کلاسیک رهبر به آمریکا تو نماز جمعه زیاد جدی نیست و این یه راهکار ایران برای موجه نشون دادن کارهای خودش هست و در نهایت احمدینژاد با اوباما وارد مذاکره خواهد شد و موسوی و مخالفان هم به شدت سرکوب خواهند شد


با درود و سپاس فراوان : شهرام

ناشناس گفت...

سلام هوشیار باشید حکومت در آخرین حربه خود پس از ترفند ناموفق تخریب اموال عمومی که توسط نیروهای لباسی شخصی انجام می شد حالا مرتب خبر بمب گذاری ها را پخش می کند که این نیز ترفند برنامه ریزی شده خودشان است و هدف از آن این است که اولا توجیهی برای سرکوب شدید مردم داشته باشد. دوم آنکه با ایجاد فضای رعب و وحشت از تجمعات مردم جلوگیری نماید

ناشناس گفت...

salam
man faghat moteasefam chera website VOA kamtarin khabaro rajhe be Iran minevise?
man be bitarafie shoma shak daram.
in shak dare dar bein e mardom ziad mishe.
bbc farsi dare jaye shoma ro bad az salha migire.
be gheir az barname Noorizade o Sazegara TV e shoma binandeye ziadi nadare.
dar rooykardetoon shafaf tar bashid. akhabr tazetari az Iran begzarid.
ye negah be tarikh akharin khabaretoon az Iran bendazid!

هاله نور گفت...

الان وقت آنستکه اوباما گزینه نظامی را در قبال رژیم ایران با شرط جدیدی که همانا تن دادن به انتخابات آزاد باشد به رژیم گوشزد کند و بگوید که در صورت ادامه کشتار مردم برای نجات ایرنیان وارد عمل خواهد شد و به یاغی گری سی ساله رژ یم ملایان پایان دهد .

ناشناس گفت...

فوري :
سلام آقاي مستقيم لطفا اين خبر رو به مسئولين صداي آمريكا برسونيد :
پس از بي بي سي بر روي فركانس شما پارازيت انداختند ولي با توجه به بررسي هايي كه كردم اينها فقط روي يك فركانس مي توانند اين كار را انجام دهند لطفا برنامه ها را در دو فركانس مختلف برنامه ها رو پخش كنيد . با تشكر

ناشناس گفت...

تراخدا به امريكا و دنيا بگيد حالا وقتشه. اگر از بيرون اونا حمله كنن ملتم از داخل اونموقع اين جنايتكارهارو ميگيريم.

اين تصوير هولناك رو ببينيد امروز 30 خرداد در منطقه امير اباد كشتن به اين راحتي كجاي دنياي متمدن اينگونه ميكشههه
لعنت ابدي بر تو جنايتكار خامنه اي

http://www.youtube.com/watch?v=bbdEf0QRsLM

ناشناس گفت...

تلويزيون روي هاتبرد دريافت نميشه
شمال خوزستان

بی طرف گفت...

رهبر ما قاتله / ولایتش باطله
رهبر ما قاتله / ولایتش باطله
خامنه ای حیا کن مملکتو رها کن

ناشناس گفت...

یاشار111 منتظر تایید پیام هستم سربلند باد وطن من

دانشجو گفت...

یعنی یک نظامی باشرف پیدا نمیشه علیه رژیم به ملت کمک کنه ؟

ناشناس گفت...

راستش شاید بشود گفت که این بار مردم نمی خواهند جمهوری اسلامی را برکنار کنند ... مردم تغییرات را آرزو دارند ، اگرچه کم ... مانند تعویض اجباری احمدی نژاد با میر حسین موسوی اما همین امید های کور است که مردم ایران را همچنان به زندگی کردن در این شرایط سخت ترغیب می کند . ما امیدوارانه میر حسین را یاری می کنیم تا شاید با سر کار آمدن او کتاب زندگی مان اندکی بهتر از قبل ورق زده شود .

اینجا ایران است ... خودِ بهشتِ برین است ... اگرچه مدتیست که ویران است ... اما اینجا ایران است ... اینبار دست ها مشت است ... مشت ها جمع است ... جمع ها خروشان ...
اینبار صدا ها فریاد است ... فریاد ها بلند است ... بلندی ها استوار .

اینبار بوی پیروزی از پنجره همسایه مان هم شنیده می شود . . .

به امید پیروزی
samDARK

امیربلندیان گفت...

سلام وفا
سران حکومت اسلامی ایران با توسل به دیپلماسی "فرار به جلو" قصد دارند با انتصاب وقایع کشور به سیاستمداران غربی در حقیقت ایشان را در موضع انفعال و نهایتا" بی عملی در مقابل کشتاری که انجام میدهند سوق داده و براحتی ندای آزادیخواهان را خاموش کنند.وگرنه پیش کشیدن علل کودتای 28 مرداد و غیره دلیل دیگری ندارد.فقط و فقط قصد دارند رهبران جهان آزاد در قبال قتل عامی که هم اینک در داخل کشور صورت میگیرد "بی عمل و ساکت" بمانند و تماشاگر این صحنه ها باشند:
http://www.youtube.com/watch?v=bbdEf0QRsLM

خواهش میکنم این تصاویر را بدست کلیهء رهبران آزادیخواه جهان برسانید.

ناشناس گفت...

با عرض سلام آقاي مستقيم
همانطور كه گفتم پخش در دو فركانس مختلف رو نمي توانند با پارازيت محدود كنند و فقط روي يك فركانس مي توانند محدوديت ايجاد كنند. وقتي مي خواهند يكي از فركانس ها رو ببندند فركانس ديگر باز مي شود.
از صداي آمريكا تشكر مي كنم.

ناشناس گفت...

درود
خسته نباشید
لطفا ایمیل های رؤسای جمهور کشورهای اروپایی آمریکایی ، پارلمان ها ، سازمان ملل و هر سازمان دیگری که می توان به آن در این اوضاع شکایت برد و حوادث را به گوش آنان رسانید برای بنده بفرستید و در دسترس بقیه هم قرار دهید

ناشناس گفت...

شما را به خدا به ملت بگویید! ما هر چه می کشیم، از دست صدا و سیمای کشور می کشیم. به مردم بگویید که جلوی ترویج دروغ باید گرفته شود. چرا این همه کشته باید بدهیم و در آخر اسمی از آنها برده نشود؟ چرا خانواده های آنها حتی اجازه ندارند دلیل کشته شدن فرزندشان را مطرح کنند؟ نمونه ای آنها مصطفی غنیان است. برای جلوگیری از ترویج دروغ، از توجیه خشونت وغیره باید جلوی صدا و سیما را بگیریم. چرا آقای موسوی، خاتمی و کروبی به جای دستپاچگی فکری اساسی برای حل این مشکل پیدا نمی کنند؟ ضمنا امیدوارم آقای هاشمی بتوانند دلیل خوبی برای غیبتشان بیاورند، تا در آینده از این غیبت پشیمان نشوند.

Unknown گفت...

به نظر من یکی از راه های مبارزات مدن این است که هر کسی که عکسی که نشون دهنده وحشی گری های نیروهای ضد شورش است چاپ کنند و هر طور گه خود می دانند پخش کنند که ابن کار اسبداد حاکم رو در جامعه بهتر نشون میده و تبلیغات عوام فریبانه رو خنصی میکنه

مسئول گفت...

آیت الله منتظری:

3 روز عزای ملی

در ایران اعلام می کنم

مقاومت در برابر رأی مردم حرام شرعی است
http://www.peiknet.com/
بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ملت شریف و عظیم القدر ایران

با کمال تأسف خبردار شدیم که ملت بزرگوار ایران در دفاع از حقوق قانونی خود در تجمعاتی به دور از خشونت مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شده است. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه و ابراز همدردی با آحاد داغدار ملت، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی اعلام می کنم و باحمایت قاطع خود از حرکتهای غیر خشونت بار ملت مسلمان برای دفاع از حقوق حقه خود در چارچوب قانون متقن اساسی جمهوری اسلامی که جمهوریت را رکن اصلی نظام می داند، هرگونه اقدامی که منجر به ضرر غیر قابل جبران به جمهوریت نظام گردد را جایز نمی دانم. هریک از برادران و خواهران دینی ما موظف است ملت را دردستیابی به حقوق حقه خود یاری دهد. بر این اساس، هرگونه مقاومت در این راستا، به خصوص ضرب و شتم و کشتار ملت را مصداق بارز مخالفت با اصول اساسی اسلام مبنی بر حاکمیت ملت بر سرنوشت خود دانسته و حرام شرعی اعلام می کنم.

و السلام علی من التبع الهدی

حسینعلی منتظری

21 جمادی الثانی 1430

عليرضا گفت...

سلام
مي خواستم بگم آيا بهتر نبود وزارت كشور مجوز برگزاري راهپيمايي رو مي داد و مامورين لباس شخصي هم جاي ضرب و شتم و كشتار مردم در كنار آنها به حفظ امنيت راهپيمايي كمك مي كردند؟

بی خاصیت گفت...

متاسفانه تمام راهها را بر تماس ایرانیان خارج از کشور بسته اید٬ اما در شرایط فعلی اگر چه بحق تصور کرده اید ما نمی توانیم نقش آفرینی قابلی داشته باشیم اما ارتباطات ما نیز با داخل ایران قابل ملاحظه است همچنانکه در اوضاع کنونی نظرات ما در کنار سایر هموطنانمان..

irani گفت...

ma inja voa nadarim ghat shode na bbc na voa lotfan komak konin ke ma betonim az etefaghti ke miyofte etele peyda konim , ama nazare man in hast ke in dafe mardom nemishinin baraye dafea khonaye ke mazlomane rikhte motmaenam ke kam kam mardom mosalah khahnd shod chizi ke mosavi hata khabesham nemidid khamenei agar entekhabato batel mikard shayad mitonest 10 sal dige be chapavolesh edame bede ama ba in karesh payane hokomate khodesho elam kard shayadm makhsosan inkaro karde siyast chiziye ke ma ha nemdonim poshtesh che khabare

Unknown گفت...

سلام
ناآرامي هاي شنبه و يكشنبه تهران به وضوح مشخص كرد كه ساكنين شهرستان ها كم كاري مي كنن. چون اكثر نيروهاي امنيتي رو از شهرستان ها آورده و توي تهران متمركز كرده بودن. اگه شهرستاني ها باز هم آروم بمونن اينها تهران رو به خاك و خون مي كشن. آهاي ساكنين اصفهان، تبريز، اهواز، شيراز، كرمانشاه، رشت، مشهد، مازندران و همه ي ايران شما كجاييد كه اينا دارن اين بلا رو به سر ما ميارن؟
ايراني هاي خارج هم بايد از دولت هاشون بخوان كه در سفارتخانه ها به روي كتك خورده ها باز بشه. فقط در صورتي مي تونيم پيروز بشيم كه همه با هم همبستگي داشته باشيم. لطفا اين رو حتما توي برنامه تون بخونيد تا همه ي شهرستاني ها و خارجي ها بشنون. متشكرم.

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=nDvXcUk4cZs&ytsession=81FJx3XlIRSrJEEsTphne-r6jS_iewXSQvjq-t8kPQy1I9pgUnHp-COqoRWW3rLYSSA-QUGV0fCBUddvQjVTfRKd6r2L78UJhjTUKmBB0G2or14Yzbts7Je3tchlAwYt0ES46dfHBMhNBfh8rpZcbDCnRaZ37VXkApBXYcNqorEC7InEdOE5UpCTy4YuY53Pi9AS8WRy07XD0baRbYPeELWCvCiKcIof3CsxWGE-JNVt1q-zXnwGnZZ7_1RtbN4aRwnDTqOPcBcum2N4_P7hnUWTh0_1uIGS5K2MorEtPTHTPJXrVBL5TLavsYItGn7N

وفا جان در این روزها فقط خبرهای وحشتناک می‌شنویم. این دخترک می‌تواند فردی برای یک مصاحبه‌ی کوتاه باشد. ببینید چطور است

رضا از تهران گفت...

درود بر شما
پيامي براي آقاي اوباما دارم ولي نميدانم چگونه به گوش ايشان برسانم
آقاي اوباما-با سلام
اكثريت ملت ايران نقطه نظرات سازنده شما را ميشناسند و به شما عليرغم تمامي فرافكني هاي رژيم استبدادي ايران احترام ميگذارند
ولي ميخواستم نكته اي را عرض كنم رژيمي كه ملت خودش را فقط به جرم اينكه بدنبال حقيقت و آزادي هستند چنين بيرحمانه ميكشد
چطور انتظار داريد بدنبال سلاح هسته اي نباشند .
مطمئن باشيد آنها صد در صد به دنبال سلاح هسته اي هستند و وقتي خودشان ميگويند فلان كشور بايست از روي نقشه حذف شود ميدانيد يعني چه؟
يعني ارسال بمب هسته اي به عنوان از بين بردن كفار
لازم بذكر است رژيمي كه نيروي انتظاميش ميگويد در تظاهرات از سلاح گرم استفاده نشده است ولي همگان ميدانند كه دروغ ميگويدو استفاده شده است
چگونه توقع داريد وقتي خودشان ميگويند بايست فلان كشور از بين برود ، آنها در صدد از بين بردن فلان كشور نباشند.
مطمئن باشيد از بين بردن نظام حاكم در ايران فقط به سود ملت ايران نخواهد بود و دنيا از اين موضوع سود خواهد برد.

ناشناس گفت...

... قطره های اشکم برای ندا - گریه هایم پایان نمی پذیرد ...


http://www.iranpressnews.com/source/images/01/neda-4.jpg

ناشناس گفت...

ماکان نامزد ندا گفت: مقامات امنیتی ایران طی حکم های مختلف به بیمارستان ها، کلینیک ها و جراحان و پزشکی قانونی عنوان کرده بودند که نباید گواهی فوت براثر شلیک گلوله باشد، مسلما به این دلیل که در آینده شکایت بین المللی توسط خانواده ها به عمل نیاید . !!!!
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/06/090622_mm_neda_soltan.shtml

ميكي گفت...

اقاي مستقيم خواهش ميكنم اينو مطرح كنيد ايا قبايل وحشي افريقايي هم با ملت خود اينگونه ميكنند.

ديدن اين كليپ انسان رو ياد جنگهايي ميندازه كه دشمن به خاك ما حمله كرده اما گويا اينها از هر جنايتكاري جنايتكار ترند.

http://www.youtube.com/watch?v=npdISZUtdmU

ناشناس گفت...

سلام آقاي مستقيم
فيلتر شكن پرواز از كار افتاده لطفا به مسئولين بگيد و دليلش را منتشر كنيد.

ناشناس گفت...

در ایران بشدت شایعه شده که احمدی نژاد یهودیه. دلیل رو هم تغییر فامیلیش از سبورجیان به احمدی نژاد میدونند و میگن که که احمدی نژاد یک آنوسیه(یهودی مسلمان نما) دکتر خزعلی هم تو سایتش د راین مورد گفته.
میشه یک برنامه بگذارید در این مورد و از کارشناساتون بخواهید نظرشون رو بگند. اگر این تز درست باشه که ایران دست آنوسیها افتاده در اونصورت آینده ی ایران و مردمش خیلی اسفبار خواهد بود. خواهش میکنم اگر میتونید در این مورد شفاف سازی کنید و اطلاعات بیشتری بدید یا در مورد کتاب فرزندان استر اگه میتونید با نویسنده ش که مقیم آمریکاست گفتگو کنید.
ممنون و سپاسگزار از توجه شما

Nooshin گفت...

سردار رادان اعلام می کنند ۱۰نفر در ناآرامی های روز شنبه تهران کشته شده اند،
از طرفی سردار احمدی مقدم می فرمایند هیچ یک از ماموران پلیس به مردم شلیک نکرده اند،
با این احتساب احتمالا هم وطنانمان خودکشی کرده اند.!!

تهرانی گفت...

موسوی: به قیام سبز خود علیه راهزنی سیاسی و دزدی رای ملت ادامه دهید اعتصاب و نافرمانی
اعتصاب عمومی روز سه شنبه مدنی
میر حسین موسوی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای از هواداران خود خواست همچنان «به صورت مسالمت آمیز و با رعایت اصل عدم برخورد مخالفت‌های مدنی و قانونی خود را در سراسر کشور ادامه» دهند و نیروهای نظامی و انتظامی را دعوت کرد که علیه مردم به خشونت دست نزنند.

رهبرما قاتله
ولایتش باطله


رهبرما قاتله ولایتش باطله _اعتصاب عمومی روز سه شنبه

ميكي گفت...

ورزشگاه شيرودي تهران شده مقر نظاميان و ادمكشان.

http://www.youtube.com/watch?v=HY9XCqG86nI

roya گفت...

دوست ناشناس 22/6/09 17:43
احمدی نژاد یهودی نیست جاسوس عرب است یک مسلمان افراطی عرب .
طرز تفکر ضد اسراییل رو هم خودش در ایران رواج داده
چرا هر ضد ایرانی رو اسراییلی و یهودی میدانید این طرز فکر رو رژیم عرب پرست جمهوری اسلامی رواج داده , اسراییل هیچوقت ملت خودش یعنی اسراییلیها را سرکوب نمیکند ولی عربها مثل صدام ملت خودشان را هم به خاک و خون میکشند.
فلسطینیها دشمن خارجی و بیگانه نسبت به اسراییلیان هستند هونطور که ایران روستاهای کردنشین عراق را به توپ میبندد اسراییل هم غزه را که از آن به شهرهای اسراییل موشک می اندازند بمباران میکند و حق هم دارد .
در ضمن زمان صدام فلسطینیها داوطلبانه در صفوف ارتش عراق علیه ایران جنگیدند ما اسیر فلسطینی هم داشتیم , اسراییل دشمن ایران نیست عربها دشمن ایرانند .

خاتمی گفت...

بالاترين سرمايه يک حکومت مشروعيت آن و اعتماد شهروندان آن کشور به دولتمردان و حکمرانان است. انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری ايران از زاويه مشارکت کم سابقه ايرانيان سند افتخار جمهوری اسلامی بود. تمکين به نتيجه واقعی انتخابات و امانتداری و صداقت، وظيفه قانونی، اخلاقی و دينی مسئولان جمهوری اسلامی بود. متأسفانه قرائن مطمئن مدنی خبر از جابجائی گسترده آراء مردم، تقلب سازمان يافته، مهندسی ناشيانه نهادينه و خيانت در امانت ملی دارد.

ناشناس گفت...

روز چهارشنبه سوم تير: مقابل مجلس شورای اسلامی در بهارستان
تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی – چهارشنبه سوم تير جناب آقای موسوی و خانم زهرا رهنورد، تمامی اعضا و رؤسای ستادها به همراه خانواده خويش در مسالمت آميزترين تجمع ممکن برای اعتراض به نتيجه انتخابات روز چهارشنبه ساعت ۴ در مقابل مجلس شورای اسلامی در بهارستان تجمع خواهند کرد. آقای موسوی ساعت ۵ سخنرانی خواهند داشت. لطفا همراه با خانواده ی خويش بياييد.
لطفا در اطلاع رسانی اين تجمع ما را ياری کنيد.

روز پنج شنبه چهارم تير: مرقد مطهر بنيانگذار انقلاب
با توجه به تاکيد مير حسين بر اعتراض مسالمت آميز برای احقاق حقوق، منتظر اعلام مسير راهپيمايی و عزاداری هستيم، فعلا مرقد مطهر بنيانگذار انقلاب امن ترين مکان به نظر می آيد. تا در کنار آن روح آزاده به سوگواری شهدايمان بپردازيم.
مردم ايران به پا خيزيد و به ما بپيونديد.
از مردم تمام استانها و شهرستانهای ايران دعوت ميکنيم
روز ۵ شنبه به تهران بيايند و به مردم تهران بپيوندند .

اين مطالب را به هر نحوی انتشار داده و به گوش همگان برسانيد .

لطفا اين خبر را از طريق تلفن يا حضوری، به نزديکان خود در سراسر ايران اطلاع دهيد.

ما آرام نخواهيم نشست هر شب در تمام ميادين تهران دست به اعتراض خواهيم زد
تظاهرات و راهپيمايی عظيم و خود جوش مردمی در اعتراض به سرکوب و کشتن مردم تا ابطال انتخابات
هر شب در تمام ميادين تهران ميدان آزادی , ميدان انقلاب , ميدان ولی عصر , ميدان هفت تير , ميدان توحيد , , ميدان ونک , ميدان مادر , ميدان امام خمينی , ميدان جمهوری , ميدان فردوسی , ميدان بهارستان , ميدان امام حسين ميدان فلسطين , ميدان فاطمی , ميدان آرژانتين , ميدان تجريش , ميدان صادقيه , سعادت آباد , پاسداران , ميدان ۷ حوض , نارمک , تهرانپارس ميدان را آهن , ميادين جنوب شهر تهران (شهرری , نازی آباد , خانی آباد , جواديه , خزانه و …. ) , شهرستانهای اطراف تهران (اگر در جنوب شهر نمی توانيد به نزديکترين ميدان محل سکونت) و تمامی ميادين اصلی و مهم تهران
ميادين شرق و غرب , جنوب و شمال تهران

تا ابطال انتخابات
هر روز از ساعت ۶ بعد از ظهر به بعد اوج تظاهرات از ساعت ۸ شب

و ندای الله اکبر و يا حسين، ميرحسين هر شب از ساعت ۱۰ شب

تا ابطال انتخابات
مردم معترض تهران
حاميان ميرحسين موسوی
حاميان مهدی کروبی

ناشناس گفت...

اقای قشقاوی میگوید شما زیر نظر اسرائیلیان هستید هستید؟

ناشناس گفت...

آقای اوباما اگردر گفتار خود در محکومیت کشتار ایرانیان بیگناه صادق هستید حداقل کاری که الان میتوانید بکنید پس گرفتن دعوت خود از دیپلماتهای ایرانی برای شرکت در جشن استقلال آمریکاست .
نمایندگان یک دولتی که ملتش را به خاک و خون میکشد را به جشن و پایکوبی مشترک دعوت نکنید وگرنه دهن کجی به خون ملت بیدفاع ایران
خواهد بود و ملت ما اینرا فراموش نخواهد کرد .
To President Obama:
if you are true about condemning peacful iranian demonstrators suppressing ,the minimum thing you can do is canceling your invitation from Iranian government diplomats for independence day ,otherwise this would be mocking and laughing to iranian bloods and the way to the democracy they have choosen.

ناشناس گفت...

ba salam va tasliat be khanevadehaye irani ke dar in doran farzandanesho ro az dast dadand va man ham be sahme khodam ba anha sugvari minamayam. In jonbesh mardomi omidvaram ke niaze anha ro bar avarde kone va be hadafeshan beresand. Az did man hata agar farda dolate iran entekhabat ro batel kone va mojadadan shakhsi mesle aghaye mussavi barande beshand, farghi dar asle moshkelate siasi, madani va ghazaie dar iran peyda nakhahad kard, zira ke moshkele aslie ma, savar bodane yek shakhse mazhabi bar tamame mardom va ghanone asasi iran ast. In. Ishan neshan dadand ke hich arzeshi baraye mardom ghael nistand zira ke hamchenan az sherkat kardane 40 milion irani dar entekhabat sohbat mikonen ke aghar faghat araye 3 canidaye digar ra ham negah kondi ke agar dorost bashad, sahame in 3 nafar ra ke agar 15 milion am ke bashad zire pa mizarand va be hesabe digari minevisan va sakhorane dar namaze jomeh elam mikonand ke mardom ra sarkub va khoneshan ra berizid ba in amr ke mokhalefan ra masoule in khonriz ha mikonand va ma dar in chand rooz shahede in gheire ensani bodane in aghayan bodim. In jonbesh sarkoob khahad shod zira ke aghayan mossavi, kahroobi va digaran ham az aktiv bodan dar in amr khod dari mikonand. Zira ke ma dar in chand rooze gozashte aslan shahede hich sokhanrani az tarighe video va audi az inha biron nayamade ast. Tarse man faghat az in ast ke jane ashkhasi manande NEDA bedone natije dar tarikhe iran sabt gardad. Kolan man tarafdare mardom be khatere khastehayeshan hastam, va fargh nemikonad ke an shakhs jenabe mussavi bashand ya digari.
Omidwaram ke mardom be jaye allaho akbar shabha NEDA NEDA konand zira ke fereshteye nejat NEDA HA hastand. Ma dar daraje aval irani hastim, range sabz - sefid va ghermez bayad pushid va na faghat SABZ.

ناشناس گفت...

Open Letter to president Barak Obama

Dear Mr president Barak Obama, you are the new powerful democrat president of USA and the world is also watching you.

I remember before the US Election, as you was asked about War against terror, you have tolled to the International press if anybody going to harm my family or my daughters I will hunt them

I would like to ask you now, tell us what would you doing if you were the Father of killed Iranian Woman Nada’s Agha Sultan killed on street by Bassij and you have to watch your daughter dieing like Neda, shouted on Street by the Islamic Monsters?

Could you only Imagine this feeling that you cant have the public funeral for her at all? That you have to pay 4000$ to her killers for shooting her to have her bloody body, they need this money for build their Hizbollah fundamentalist World government?

Please in the name of god, which you believe Stop Immediately Mullah Regime to Kill Iranian! Support Iranian to stop them!

If the world do not stop them, be sure about that it’s a just the beginning step of Apocalypses Vision of fundamentalists like Leaders Khamenehei & Others like Mahmoud Ahmadinedjad to realize Holocaust in IRAN & ISREAL to bring their apocalypses for the rest of the world

Kind regard
Nader
One of those 70 millions Iranian Mullah’s prisoner in Iran
Dreaming of human right & Democracy for my country IRAN

Stoning to deat IRAN گفت...

به روزنامه معلوم الحال کیهان میگویم وقتی مجروحان تظاهرات مسالمت آمیز را ازروی تخت بیمارستان پایین میکشید و زندانی میکنید انتظار دارید زخمیها از ترس جان به سفارتخانه ها پناه نبرند .?در ضمن آبروی ایران را احمدی نژاد با تقلبش برد نه موسوی که پیگیر آرا برحق مردم است

جنبش اعتراضی گفت...

از مجلسیان میخواهیم اگر نمایندگان واقعی ملت هستند قتل ندا دختر بیگناهی که در خون خود غلتید را بجای تبریک به احمدی نژاد محکوم کنند که مامورانش او را کشتند آنهم بجرم تظاهرات مسالمت آمیز !

شاهین از رشت گفت...

من میخواستم بگم که این اعتراضات صرفا برای انتخابات ایران نیست بلکه بهانه ای است برای میلیون ها ایرانی که نارضایتی خود را ار نظام دیکتاتوری اسلامی اعلام کنند و من به عنوان یک جوان 23 ساله ایرانی باید بگم که ایران کمکم آماده یک انقلاب دیگر خواهد شد.
ما خواهان یک دولت دموکرات و سکولار هستیم و تا به هدف خود نرسیم ازپا نخواهیم نشست.

ناشناس گفت...

موسوی اکنون محبوبترین فرد برای ایرانیان است. مردی که

با تعقل و آینده نگری توانست از تمام دسیسه ها و نیرنگها

به سلامت عبور کند و با حمایت از حقوق ملت حتی آماده

شهادت در راه هدفش باشد. او اینک از تمام رهبران ایران

محبوبتر است زیرا همه آنها با اقدامات نسنجیده جایگاهشان

را در بین مردم برای همیشه از دست دادند. میر حسین

موسوی در کنار یار مبارزش مهدی کروبی با صبر و بردباری

توانسته پرده ها را از دروغ و نیرنگ این نظام با ملت کنار زند

. این دو اکنون به ستار خان و باقر خان ایران بدل شده اند .

ما امیدواریم ایشان همچنان بر روی مواظع خودشان و حق

ملت ایران پافشاری کنند.

به امید پیروزی ملت ایران

سوشی از بهبهان

ناشناس گفت...

با سلام

به نظر من مردم شهرهای کوچک نباید آرام بنشینند و دست

روی دست بگذارند.درست است که در این شهرها مردم

زودتر شناسایی میشوند ولی لازم نیست حتما اول تظاهرات

بسیار عظیم برگزار کنند یا حتما به اینگونه عمل کنند. هر

گونه حرکتی از سوی مردم دیگر شهرها موجب پراکندگی

قدرت سرکوب از مرکز و شهرهای بزرگ میشود و هموطنان

ما در این شهرها به خصوص تهران میتوانند به اعتراظات

ملیونیشان ادامه دهند . با این کارهای کوچک ما میتوانیم به

تدریج موجهای مردمی ایجاد کنیم .من این روشها را انجام

داده ام و به مردم نیز آنها را توصیه میکنم :
1. پوشیدن دستبند , شال , هد بند و لباس سبز رنگ و پخش

آنها در بین مردم.
2. پاشیدن رنگ سبز روی آسفالت یا دیوارها با اسپریها یا

ریختن رنگ در شیشه و پرتاب آنها.

از دیگر دوستان می خواهم اگر روشهایی به زهنشان

میرسد با مردم عزیز در میان بگذارند.

soushiant گفت...

باید نام خیابان محل شهادت ندا را به نام ندا تغیر نام دهند .

اوست شهید راستین راه آزادی

زندانی گفت...

پس از چند شب الله اکبر گفتن های مردم حدودای ساعت 10:30 امشب چهارشنبه توی خیابون شیخ صدوق اصفهان عده بسیار زیادی موتور سوار لباس شخصی عربده کشون الله اکبر می گفتن و چندین بار از پل هوایی میر تا خیابون نیکبخت رفتن و بر گشتن ... انگار مانور قدرت بدن یا بخوان شعار مردم رو بدزدند پیشنهاد میدم شعار رو از الله اکبر به "مرگ بر دیکتاتور" تغییر بدیم بخصوص اصفهانیا این دفعه از هر گونه دزدیده شدن شعار استقبال میکنیم

ناشناس گفت...

آقای خامنه ای اگر مخالف بدعت هستی بخاطر داشته باش
تحمیل این تقلب بزرگ به ملت بدعت است نه باطل کردن انتخابات تقلبی

بی طرف گفت...

حالا با این همه خون و شهید
سید علی پینوشه داره به ریش همه ملت میخنده
و این احمدی نژاد زشت و بدترکیب متقلب دروغگو رو چهار سال دیگه بست به ریش ملت ایران !!

ناشناس گفت...

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
همه ما یادمان هست زمانی که آن کودک مظلوم فلسطینی در آغوش پدرش به ضرب گلوله ی اسراییلیها کشته شد، تلوزیون ایران چه غوغایی به پا کرد و چند صد بار این صحنه را نشان داد.حتی بعد از آن هم پدر آن کودک به ایران آمد و از ته خاطر صبر و تحمل و رشادتش تجلیل شد.اما اکنون که یک دختر ایرانی با گلوله یک فرد خدا ناشناس به شهادت رسیده، همان تلوزیون سکوت کرده و سخنی نمی گوید.اما باید به این نکته هم توجه داشت که آنجا جنگ بوده و زمانی بود که اسراییل و فلسطین در جنگ بودند.می خواهم این را بگویم که اگر این انقلاب مردم ب ثمر بنشیند و هر کسی که بر سر کار بیاید که مسلما این سر کار آمدن به واسطه خون نداهایی است که در این راه ریخته شده است، باید انتقام این خون ها بگیرد و افرادی را که مسبب این قتل ها بوده اند را به پای میز محاکمه و چوبه دار بکشاند.باور کنید الان که در حال نوشتن این مطالب هستم این درد در دلم موج می زند و اشک از چشمانم جاری است.
به امید پیروزی انقلاب سبز بر حکومت سیاه.
آرمان - شیراز

BBC گفت...

دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان، سه شنبه، برای دهمين روز متوالی در اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوری و کشته شدن معترضان توسط نيروهای امنيتی، به تحصن خود ادامه دادند.

سايت امير کبير می نويسد که دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان با روشن کردن شمع ياد کشته شدگان روزهای اخير را گرامی داشتند.

کارشناس گفت...

از دکتر شهرام اعظم برای شرکت در برنامه های صدای آمریکا دعوت کنید , پزشک زهرا کاظمی خبرنگار کانادایی که در اوین بقتل رسید .

ناشناس گفت...

خب حالا دیگر مردم یک تغییر کلی می خواهند ، رهبر اشتباه بزرگی را مرتکب شد و دولت بدتر از آن ... مردم ابتدا فقط رسیدگی به تقلب صورت گرفته در انتخابات را مد نظر داشتند اما با اشتباهات بزرگی که آقایان مرتکب شدند حالا مردم تغییر نظام و رهبری را می خواهند ... اوضاع برای آقایان بد بود و بدتر افتاد ... در ضمن اینجا یک مسئله باید روشن شود و آن این است که چرا فقط مردم تهران و چند شهد دیگر که آن ها هم مثل تهران نیستند ؟؟؟ پس بقیه مردم کجا هستند ؟ چرا خیلی ها نشسته اند و فقط منتظر تغییر هستند ؟؟؟ چرا فقط باید در تهران فرزندان وطن شهید شوند ؟؟؟ این رسم هموطنی نیست ... این رسم ایرانی بودن نیست ... این رسم ، رسم نیست .

به امید پیروزی
samDARK

fgdfffffffffffffg گفت...

روزنامه آمریکایی «واشينگتن تايمز» در گزارشی نوشته است: باراک اوباما، رييس جمهوری آمريکا، پيش از برگزاری انتخابات رياست جمهوری ايران، در نامه ای به آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی خواهان بهبود روابط دو کشور شده است.
آقای اوبامای آزادی دوست دمکرات فکر نمیکنید بهتر است سیاست نرمش را در برابر رژیم خونخواری که ملتش را بخاطر طلب کمترین حقوق انسانی خود یعنی حق رای به خاک و خون میکشد کنار بگذارید و چماق جرج بوش را با شدتی بیشتر بر فرق این دشمنان انسانیت فرود آورید.?

ناشناس گفت...

وفای عزیز خسته نباشید
آیا آقای خامنه ای ای ملت ایران را خر فرض کرده که فکرنمی کند ملت ایران نمی فهمند همه وقایع زیر نظر مجتبی خامنه ای اتفاق می افتد و اوست که دستور کشتار مردم را می دهد و بر سران مملکت حکم می راند امید است امثال مثل مجتبی خامنه ای و سعید مرتضوی به خاطر جنایاتشان در دادگاه جنایات جنگی محاکمه شوند

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید آقای وفا در این موقعیت حساس کشورهای اروپایی باید به فعالان سیاسی و هرکسی که دارای پست و مقام است و تقاضای پناهندگی می کند با آغوش باز بپذیرند زیرا همین ها می توانند ملت ایران را بیدار نگاه دارند و از ریختن خون ایشان توسط جلادان رژیم اسلامی جلوگیری می شود

مصطفی گفت...

از این طریق از آقای سجادی تشکر خود را به جهت راضی نگه داشتن آقایان خامنه ای و احمدی نژاد اعلام میکنم.

امیرصدرا گفت...

امیرصدرا
به نظرم فعلا تنها کشوری که فعالانه در امور داخلی ایران دخالت دارد روسیه است و گفته مقامات مبنی بر دخالت خارجی صحیح است ولی اینکه چه کسی از آن بهره می برد آدرس اشتباهی میدهند

امیرصدرا گفت...

حداقل انتظاری که هم اکنون از هاشمی رفسنجانی میرود محکوم کردن کشتن و ضرب وشتم مردم است ایشان کی میخواهند از فرصتی که برای بازگردندان احترام مردم به خود برایشان پیش آمده استفاده کنند.

کیانوش رشیدی قادی گفت...

در پاسخ به زهرا رهنورد:

به گزارش "قلم نیوز"، زهرا رهنورد گفته است که دستگیر نشده است و به کارهای علمی در دانشگاه مشغول است.

در پاسخ به زهرا رهنورد باید گفت:

خانم رهنورد!

هنگامی که مردم ایران در خیابانها جان می دهند، شما به کارهای علمی!!تان در دانشگاه مشغولید.

لابد این کارهای علمی تان در باره زینب و سکینه و صغرا و فاطمه است و اینکه آنها چگونه پوششی داشتند.

مردم ایران راه خود را از شما جدا کردند و شما این را بخوبی می دانید.

مردم ایران با رژیم جنایتکار اسلامی در ایران مخالفند، مردم با رژیم ولایت فقیه مخالفند.

مردم ایران بر خمینی گوربگور شده لعنت می فرستند.

اما شما رژیم جنایتکار را قبول د ارید، ولایت وقیح را قبول دارید و از خمینی جلاد دفاع می کنید.

بدین خاطر است که نه تنها به شما دست نمی زنند و دستگیرتان نمی کنند، بلکه شما را آزاد می گذارند که به کارهای علمی تان!! در دانشگاه ادامه دهید.

این در حالی است که مردم ایران را می کشند، می زنند و دستگیر می کنند.

خانم زهرا رهنورد!

مردم ایران با شما فرق دارند!


کیانوش رشیدی

چهارم تیرماه 1388

ناشناس گفت...

برای صدای آمریکا متاسفم که تحلیلگری مثل آقای سازگارا رو از خودش رنجوند واز دست داد. چقدر چهارشنبه شبها رو و اون تفسیرهای داغ و شیوا رو دوست داشتیم. حیف و صد حیف که مردم اینجا جونشون رو میدن و اونجا حتی حاضر به یک اطلاع رسانی کوچک هم نیستند. متاسفم برای سجادی و صدای آمریکا.

ناشناس گفت...

از اشخاص معلوم الهویه که موذیانه مهندس موسوی را به قدرت طلبی متهم میکنم میخواهیم رای ملت را به صاحب اصلی آن یعنی موسوی برگردانند .c

fgdfffffffffffffg گفت...

Dear President Obama thanks for cancelation the invitation from Islamic government diplomates of Iran !
this is the least thing you could do,we Iranians like that part of president bosh policy in which he refused any negotiation with islamic dictators in Iran,because we hate this islamic regim and want to get rid of it,

roya گفت...

برای جلب حمایت آنها از مقاومت در برابر کودتا

تلفن و ای میل تماس با مراجع در قم
http://www.peiknet.com/1388/09tir/04/PAGE/maraje.htm

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
جا داره اینجا از سایت IPRental.com تشکر ویژه ای داشته باشم که خدماتشو داره مجانی به ایرانی ها ارائه میده. اشک من به عنوان یه ایرانی در اومد، اشک شوق از حمایت های بین المللی و اشک غم و اندوه برای ما ایرانیان که زیر حرف زور این دیکتاتوری قرار گرفتیم.
پاینده باد ایران آزاد!

محمدرضا از کرمان

ناشناس گفت...

در اعتراض به رفتار ناشایست صدا آمریکا نسبت به محسن سازگارا ما این رسانه را تحریم می کنیم.
شما از پول مالیات دهندگان آمریکایی یک دیکتاتوری در آنجا راه انداخته اید

ناشناس گفت...

با سلام
به آقای چالنگی و سجادی سلام مارو برسونین و بهشون بگین،مردم یه موی گندیده محسن سازگارا رو نمیدن 100تا مثه شما رو بگیرن.بی ادبی و جانبداری آقای چالنگی در برنامه هاش دیگه داره خیلی رو اعصاب همه راه میره.

کوشیار گفت...

1 - من بعنوان یک پزشک ایرانی از دکتر آرش حجازی که شاهد عینی قتل " ندا " بوده و با اظهارات شجاعانه خود ، رژیم خونخوار حاکم برایران را رسواتر از پیش کرد ، قدردانی می کنم وبگویم که کسانی مانند شما مایه افتخار جامعه پزشکی ایران هستید. رژیمی که تاکنون خون هزاران هزار از جوانان وطن ما را ریخته ، قصد داشت با گل آلود کردن آب ، خود را از این قتل تبرئه کند ولی بیش از پیش ، آبروی نداشته خود را برد.
به امید روزی که بتوانیم انتقام خون جوانان وطن را از این دیوصفتان بگیریم. در آن روز سردمداران رژیم را مانند صدام از سوراخ های خود بیرون کشیده و در دادگاه بی طرف محاکمه و به جزای اعمالشان خواهیم رساند.
2 – جای آقای سازگارا در برنامه های چند روز اخیر به ویژه در تفسیر خبر چهارشنبه شب ( 3/4/88 ) خیلی خالی بود. به نظر من ایشان قابلیت رهبری جنبش را هم دارند.

ناشناس گفت...

In rejim az taleban va digar gorohaye terroristy ham bad tar ast.
chon vaghty anha dast be koshtare bi rahmane mizanand masoolyte kar khode ra bar ohde migirand.
Ama in aghayan anadaze taleban ham ghierat nadarand.
faghat ba selah zoor bayad ba anaha bar khord kard.
Inah diplomasy nemifahmand.

ناشناس گفت...

وفای عزیز
جهت امری مهم لینگ ارتباط با سفارتهای آمریکا در عراق و ترکمنستان و افغانستان را درپیج صدای آمریکا بگذرارید من منتظرم
تنها راه ارتباطی را بروی ما نبندید
این پیام را پاپ نکنید و در تلویزیون نخوانید فقط عمل کنید فوائد آن را به زودی خواهی دید

لینک گذار گفت...

لینک ارتباط با سفارتهای آمریکا در عراق و ترکمنستان و افغانستان


www.turkmenistan.usembassy.gov
www.kabul.usembassy.gov
www.iraq.usembassy.gov

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.