۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

واکنش رسانه ها به نتایج انتخابات ایران


کارشناسان بین المللی مشروعیت نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران را به دیده تردید می نگرند و نگرانند که این نتایج به بدتر شدن روابط تهران با بقیه جهان منجر شود. در عین حال برخی دیگر خوشبین اند محمود احمدی نژاد سیاست های خود را تعدیل کند. ساوث چاینا مورنینگ پست در هنگ کنگ نوشت "به نظر می رسد بی نظمی های انتخابات کمتر به سود نتایجی دموکراتیک باشد و نتیجه اش بیشتر تمسک به قدرت دوباره روحانیون اسلامی است." روزنامه استرالین در استرالیا نتیجه گرفته "تقلب یا عدم آن، پیروزی احمدی نژاد برای آینده صلح عمیقا نا امید کننده بود." تا کنگ پاو در هنگ کنگ نتیجه انتخابات را "فاتحه ای برای تلاشهای پرزیدنت اوباما برای رفع خصومت طولانی" میان آمریکا و ایران دانست. تایمز لندن پیشبینی کرد "واکنشهای احتمالی و نحریکهای خارجی ایران تشدید خواهد شد که می تواند شامل رد دست دوستی آمریکا و تهدیدهای بیشتر علیه اسرائیل باشد." موسکووسکی کومسومولت در روسیه پیشبینی می کند دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد "با دور اول متفاوت باشد چراکه او در سیاستگذاری هایش محدودیت بیشتری خواهد داشت."
کارشناسان عرب به "شکاف فزاینده" بین رهبران ایران و بخش عظیمی از مردم که نسبت به انتخاب مجدد احمدی نژاد معترضند اشاره کردند و این سوال را مطرح می کنند که آیا دولت احمدی نژاد زیر فشارها از هم متلاشی خواهد شد؟ گلف تایمز قطر نوشت دستگیری تظاهر کنندگان "می توانند نشاندهنده این امر باشد که رهبران ایران چیزهای زیادی برای پنهان کردن دارند و پیشبینی خوبی برای اوضاع کشور ندارند." العربیه این تظاهرات را با تظاهرات سال انقلاب 57 مقایسه کرد. القدس العربیه نوشت ایران "با امتحانی بزرگ" مواجه است که تنها به اتحاد ملی مربوط نمی شود بلکه "توانایی رژیم برای ادامه وجود در برابر فشارهای داخلی" را زیر سوال می برد. خلیج تایمز در امارات با سنجش "وزش بادهای تغییر در ایران" نوشت "احمدی نژاد می توانست به خوبی از دور دوم خود برای تغییر در امور کشور که لازمه هماهنگی با زمانه تغییرات است استفاده کند." الشرق الاوسط نوشت "ما نباید از اعتراضات انتظارات زیادی داشته باشیم چراکه دولت، کشور را با مشت آهنین اداره می کند."
شما چی فکر می کنین؟

۴۴ نظر:

ناشناس گفت...

http://gdb.rferl.org/011006DB-3896-48E4-843B-96FCA0762E7D_mw800_mh600.jpg

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=g4Voq71t1bc

ناشناس گفت...

Tazaahoraate emrooz dar tehran:
http://rapidshare.com/files/244841543/Tazaahoraat_Daaneshgahe_Sharif.3gp.html
http://rapidshare.com/files/244840030/Karoobi_Dar_Tazaahoraat.3gp.html

کیانوش رشیدی قادی گفت...

سه راه در مقابل خامنه ای!

در پی خیزش گستردۀ هم میهنان در سرتاسر کشورمان، خامنه ای، ولی وقیح رژیم اشغالگر اسلامی، سه راه بیشتر ندارد:

یک- طی اطلاعیه ای از سوی شورای نگهبان رژیم، انتخابات را باطل اعلام کند؛
دو- بعنوان فرمانده ی کل قوای رژیم، در سرتاسر ایران حکومت نظامی اعلام کند؛
سه-احمدی نژاد استعفا دهد.
راه چهارمی وجود ندارد.
امکان دارد در ساعات آینده، یکی از این سه تصمیم نامبرده از سوی رادیو و تلویزیون رژیم اعلام گردد.

اعلام هر یک از این گزینه ها برابر است با سرنگونی رژیم اشغالگر اسلامی در میهن ما!

کیانوش رشیدی
بیست و پنجم خرداد 1388

ناشناس گفت...

میتوان از این دیدگاه به سناریوی انتخابات نگاه کرد که نظام فعلی مرتکب یک اشتباه بزرگ در طول عمر خود شد و آن هم ترتیب دادن مناظراتی ویران کننده بود که با دست خود ضربات جبران ناپذیری بر پیکره خود وارد کرد. دلیل آن هم این بود که نتایج این مناظرات دقیقاً بر عکس آن چیزی بود جهت حذف حریفان و حامیان آنان توسط نظام پیش بینی شده بود و منتقدان فعلی دولت یعنی اصلاح طلبان با چند حرکت حساب شده و هوشیارانه این سناریو را به نفع خود رقم زدند. اما با نگاهی کلی تر میتوان از روی اعلام شتابزده نتایج انتخابات و دستکاری آن بصورت ناشیانه به جعلی بودن آن پی برد و در نهایت با یک نظر سنجی از مردم میتوان به این نتیجه رسید که فاصله بسیار زیادی بین آنها و نظام فعلی ایجاد شده است که جبران آن تقریباً ناممکن است. حال در این میان حس نیاز به تغییر خود را نمایان میسازد و اگر درست هدایت شود به دموکراسی میانجامد. این دقیقاً همان چیزی است که همه ایران سالها بدنبالش بود.

ناشناس گفت...

حکومت با تبلیغات در صدا و سیما قصد دارد اینطور به مردم القا کند که احمدی نژاد طرفدار مستضعفین ومحرومان جامعه و موسوی طرفدارو مورد قبول مرفهین است و حق شما را اینها خورده اند و مردم را رودرروی یکدیگر قرار دهند. نکته دوم اینکه تظاهرات و راهپیمایی های آرام مردم را به خشونت کشیده و وانمود کند پشت سر این راهپیمایی ها دولت های غربی قرار دارند که در پی منافع خود هستند. خواهش می کنم این خدعه ها رابرای مردم تشریح کنید. محمد از دزفول

ناشناس گفت...

سلام

1- همایش و تظاهرات فردا ساعت 5 با پیراهن مشگی میدان ولیعصر

2- حکومت تقلب را به شکل ناشیانه و بسیار کودکانه اجرا کرد و حالا مجبور است تقلب را با تقب بیشتر پوشش بدهد

3- کاهش شدید سرعت اینترنت و قطع پیامک و اخلال در تلفن همراه و اعمال فیلترینگ شدید و عدم صدور مجوز به شبکه های خارجی جهت پوشش خبر و اخلال در فرکانس شبکه های ماهواره ای و ... موجب شدده است که امکان اطلاع رسانی میسر نمی باشد . خواهشمند است به صورت گسترده پوشش بدهید .

4- درخواست دارم در این ایام حساس ساعات پخش بخش فارسی را افزایش بدهید و برنامه های جانبی را تعطیل و بیشترین وقت را به پوشش خبری و اطلاع رسانی اختصاص بدهید بسیار ممنون

5- خرابی و ایراد خسارت توسط افراد حکومتی به منظور تخریب چهره مردم حاضر طرفدار موسوی و همچنین توجیه سرکوبها انجام می شود

امیربلندیان گفت...

وفا جان آدرس آپلود سنترتون رو برای فایلهای تصویری و ...بیزحمت بزارین رو وبلاگ...

ناشناس گفت...

http://twitpic.com/7hbae

ناشناس گفت...

درود بر ایران
خبر کشته شدن برادران ما در جای جای ایران خبری بسیار دردناک برای من بود.
اما یقین دارم عواقب آن برای جمهوری اسلامی بسیار دردناک تر خواهد بود.
تا آنگاه که خونی به زمین نریخته بود، مطالبات مردم می توانست با یک بازنگری در نتیجه انتخابات پاسخ داده شود. اما امروز مردم به چیزی کمتر از به زیر کشیدن جلادان راضی نخواهند شد.
از این رو لازم است نیروی انتظامی، گارد ضد شورش و بسیج روزهای نخستین پس از پبروزی انقلاب و تسویه حساب های گسترده از آمرین و عاملین کشتار مردم یا به یاد بیاورند و تا دیر نشده تصمیم خود را بگیرند که آیا "با" مردم خواهند بود یا "رو در رو" با ایشان.
از این که اخبار اعتراضات مردمی اینچنین گسترده در جهان بازتاب داشته بسیار خوشحالم و همین امر سقوط جلادان را تسریع خواهد کرد.
گردش اطلاعات بزرگترین سلاحی است که جمهوری اسلامی از آن هراس دارد و با همه موانعی که حکومت بر سر راه گردش آزاد اطلاعات پیش آورده، باز هم وقتی آن را با روزهای انقلاب 57 مقایسه کنیم خواهیم دید که تحولاتی که در آن هنگام ماه ها و سالها طول می کشید، امروز در طی ثانیه ها پیموده می شود.

شورای نگهبان با ترفندی قصد دارد 10 روز وقت بخرد تا آب ها از آسیب بیفتد، اما جنتی نمی داند که تا ده روز دیگر شورای نگهبانی نخواهد بود که کلاهی بر سر ملت بگذارد.

بدرود و پاینده ایران

Afshin Irani گفت...

هرچند که موسوی هم از نظر شخصی بنده، با سایر طرفداران نظامی فرق آنچنانی نمی کند، اما بعنوان یک دموکرات رای مردم شریف و بخصوص جوانان و زنان ایران را محترم شمرده و از اعتراضات آنان حمایت می کنیم. رای اکثریت، رای ما هم هست.

به همین موجب، دانشجویان ایرانی مقیم در شهر برلین / آلمان، امروز سه شنبه، از ساعت 19:00 به وقت آلمان، در میدان آدناور گردهم می آیند. امیدواریم که یاری کرده و این را به اطلاع دوستداران صلح و آزادی در برلین برسانید.
متشکرم
افشین از برلین

خسرو گفت...

وفای عزیزچقدر مهم هست که ما چی فکر میکنیم؟فکرهائی که پشتوانه احزائی نداشته باشن،فقط مایه عذاب هستن،آیا اینطور نیست؟به نام خدا و دین به شعور انسان توهین میکنن،بااحساس های مردم بازی می کنن و ما فقط میتونیم توی وبلاگ اونها رو محکوم کنیم.تازه اگه فیلتر نباشیم.
آیا هنوز وقت اون نشده که از خودمون بپرسیم برای دهکده زیبای جهانی نیاز به چند مذهب،چند رئیس جمهور و رهبر،و به چقدر ارتش تا بن دندان مسلح نیاز هست؟!
آیا عمده خشنونت ها به خاطر ایجاد صلح نیست؟تناقض رو می بینی دوست من؟جنگ برای رسیدن به صلح،اونهم توسط انسانهائی که در فهم خود رو پیش تر از همه میدونن!
وفای عزیز میشود حرف زیبای بسیاری زد،اما حرفهای زیبا بی عمل زیبا،فقط دروغ های زیبائی هستند و چه کسی در گفتن دروغ های زیبا به قدر کافی ماهر نیست؟
انتظار من از همه دولتهای مترقی و سازمانهای بین المللی اینه که هر چه سریعتر فرصت هائی برای عمل به این حرفهای زیبا خلق کنن،آموزش رو متحول کنن،با توجه به توسعه بی حد ارتباطات لازم هست که برای واحد شدن ملتها گام های ماثری برداشته بشه،ادبیات و فیلم های ما به جای تبلیغ تعصب و خشونت،زیبائی و فهم و عشق رو ترویج کنن تا شکوه زیبای زندگی سهم هر ادراکی باشه.

خسرو گفت...

من فکر میکنم هر بار و هر بار لازم است به خود و دیگران گوشزد کنیم که انسانیم و خدا از رگ گردن به همه ما نزدیک تر است!به روایتی ساده تر همه ما خدائیم.شان و شکوه خدائی خود را دریابیم.
من فکر میکنم "آموزش"باید متحول شود.آموزش از مسیر درست خارج شده است.این را شواهد میگویند.موجی از خشونت و ترس،ناامیدی و یاس...
من فکر میکنم نیازی به جنگیدن نیست،دشمن ما نیز انسان است.بیائیم شعور هم را مخاطب قرار دهیم.بیائیم احساسهای سرخورده هم را نوازش کنیم.

خسرو گفت...

برداشت من از اتفاقات تلخ اخیر این است که حکومت با دروغ بزرگ و ناشیانه خود کار خود را سخت تر کرده است.و البته در دست و پا زدن های آخر خود ممکن است آسیب بیشتری به مردم عدالت خواه برساند.که این هم تلخ است و هم شیرین،که تلخی این رنج را شیرینی پیروزی ملت بر دروغ شیرین خواهد کرد.
به امید روزی که احساس و شعور بر تعصب و باورهای زشت و کهنه پیروز شود.

pegaah گفت...

عنوان : "این ابتدای ویرانیست"

وقتی در آسمان دروغ وزیدن می گیرد
دیگر چگونه می شود به سوره های رسولان سرشکسته پناه آورد ؟

نمی توان تصور کرد . این همه وقاحت و دروغ را ... این همه خوی درندگی برای دریدن .... چگونه می توان امید به بوییدن آزادی داشت ؟ همه جا خفقان است و استبداد برصحت خبرهایش با وقاحت هر چه تمام تر صحت می گذارد . صحت می گذارد بر ادعای دروغینش : آری همه جا آرام است ....

خسرو گفت...

از هر چه منع شویم بیشتر به آن تمایل پیدا میکنیم.همچنان که هر چه گرسنه تر باشیم میل به خوردن غذادر ما شدیدتر میشود.
از آنجائی که همواره از بیان خواسته های اصیل خود منع شدیم،حالا آن احساسات به شکل توفنده تری ابراز میشود و حکم سیلابی را دارد که از شکسته شدن سد اختناق نصیب ما شد.
آنها هر چه دیوار های اختناق را بلند تر کردند میل ما برای فرو ریختنش بیشتر شد.

امیربلندیان گفت...

وفا جان لینک زیر فیلم مجروحی است که در تیراندازی عصر دیروز توسط خانمی بنام آزاده گرفته شده و حادثه در جلوی چشمان وی اتفاق افتاده:
http://www.yousendit.com/download/cmcwUGhVNkd0QTBLSkE9PQ

یک خردمند گفت...

به نظر من کسانی که این واقعه وقیحانه رو طراحی کرده بودند فکرهای زیادی هم برای این حضور مردم کردند. نمونه اش منسجم کردم گردانهای عاشورا و الزهراء برای تقابل با چیزی که آقایون بهش میگویند براندازی نرم.
قرار هست جمعه این هفته خامنه ای نماز جمعه رو بخونه قطعا بعدش هم یه راهپیمایی راه میندازن که همه چیز رو خاموش کنند. مردم نباید دلسرد بشوند چون ایندفعه هم هدف دارند و هم رهبر. راهپیمایی دیروز تا حدودی میرحسین رو از اتفاقات بدی که شاید براش پیش میومد بیمه کرد.

شهرام بیطار گفت...

این طور که بوش میاد تقریباً همه شون دور دوم ریاست جمهوری احمدینژاد رو به رسمیت شناختن . حالا چه با تقلب و چه بی اون . ولی مردم توی ایران هنوز هم امید به انتخابات مجدد و تغییر نتیجه دارن . چیزی که همه رو دلسرد میکنه برخورد محافظه کارانه آقای اوباما هستش که میخواد به هر قیمتی با ایران رابطه برقرار کنه و به جای اینکه مثل آقای مک کین این انتخابات فرمایشی رو مردود اعلام کنه خیلی محتاطانه حرف میزنه و نمیخواد وجه اش رو خراب کنه . در هر صورت خوشحالم که این بار از طریق اینترنت همه عکس ها و فیلم ها به همه دنیا رسید و رسانه های دنیا خبر دار شدن از همه چیز



با درود و سپاس فراوان : شهرام

ناشناس گفت...

لو رفتن نامه وزارت كشور
سند تقلب در انتخابات

http://rapidshare.com/files/245121210/nameeeeeeee.jpg.html

من و کروبی گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=aSgGXMuqJlE

تو رو خدا اینو ببینین که چه جوری دارن به مردم شلیک می کنن من دارم دیوانه می شم تورو خدا اینو تو ی شبکه تون نشون بدین!

ناشناس گفت...

مسئولین محترم صدای آمریکا ترو بجدتون اسم وبلاگها در ایران رو نیارید تو اين وانفسايي که همه سايتهاي خبري تو ايران فيلترن و اکثريت براي گذاشتن خبر يا خوندن اخبار به معدود وبلاگها و کامنت دوني هاییکه هنوز آزادن مراجعه مي کنن, خواهش کردن لطفن تبلیغ براشون نکنید

ناشناس گفت...

اطلاعیه 4
( این اطلاعیه رسمی است )
خبر فوری خطاب به همه دوستان :
با مشورت های صورت گرفته میان دو ستاد
این تصمیم گرفته شد :

مكان راهپیمایی امروز ساعت 5، به میدان ونك، به سمت ميدان تجریش انتقال یافت

طبق اخبار رسیده با توجه به حضور گروه های فشار و نیروهای امنیتی در حوالی میدان ولی عصر و پخش تراكت هایی از سوی دولت برای حضور هواداران احمدی نژاد در ساعت 3 عصر در میدان ولی عصر و امكان درگیری آنها به مردم، راهپیمایی امروز از میدان ولی عصر به بالای میدان ونك رو به میدان تجریش انتقال یافت. از كلیه شركت كنندگان درخواست می شود در سكوت كامل ، و با رعایت نكاتی كه در راهپیمایی روز گذشته لحاظ كردند در این اعتراض مدنی آرام حضور یابند و امكان درگیر شدن گروه های فشار و عوامل لباس شخصی را با مردم از آنها سلب كنند.

http://www.hammihannews.com/?q=news/4759

amir ahmad گفت...

بنظر من یکی از عوارض دیکتاتوری حماقت است یعنی دیکتاتور دست به کارهایی می زند که اولین ضرر آن به خودش می رسد.
من دیروز در تظاهرات شرکت کردم (در اصفهان) هرچند خشونت و وحشگیری ماموران نظام باورنکردنی بود اما ترس مردم ریخته است. رعب و وحشتی که در این یک دهه اخیر با تجهیز یگانهای ویژه نیروی انتظامی، واحدهای اطلاعات سپاه و گردانهای عاشورای بسیج ایجاد کرده بودند در هم شکسته است.
من اگر جای احمدی نژاد بودم همانجا پیش رفقای روس می ماندم و یک اتاق هم برای آقای خامنه ای رزرو می کردم.

ناشناس گفت...

صدای آمریکا هم که قطع شد بی وفا ؟

ناشناس گفت...

سلام عاجزانه تقاضا دارم :

در پی قطع کلیه راه های ارتباطی مانند موبایل اس ام اس و همچنین فیلترینگ و کاهش شدیدسرعت اینترنت و سانسور شدید روزنامه ها و عدم اجازه به خبر نگاران خارجی جهت پوشش خبری تظاهرات میلیونی موج سبز در ایران،

از صدای امریکا عاجزانه می خواهم به صورت 24 ساعته این حرکت مدنی و آزادیخواهانه را پوشش بدهد لااقل از پخش برنامه های عادی و غیر مرتیط فعلا خودداری کند از شبکه های خارجی خواهشمندم صدای مظلومیت مردم ایران را به هر نحوی پوشش بدهند

2- امروز اتوبوس های زیادی با پلاک دولتی بسیجیان را از نقاط مختلف تهران و شهر هایی مانند قم ،کاشان گرمسار و ...در اطراف میدان هفت تیر و ولیعصر پیاده نمودند تا مدعی باشند که احمدی نزاد هم طرافداران زیادی دارد و این یعنی تقلب در تقلب

ناشناس گفت...

با سلام و تسلیت - وفای عزیز ،
متاسفانه در طول هفته ی اخیر ، پیش بینی وقوع سناریوهای کاملاً مهندسی شده ، در راستای ایجاد انتخاباتی نمایشی ، که هدفش پیروزی دوباره احمدی نژاد باشد ، بیش از هر زمان دیگری به حقیقت پیوست .
امروز متاسفانه با فاجعه ای بسیار گسترده به نام "رسانه ی ملی!" روبرو هستیم . با اطمینان می توان گفت ، که در کشور ما تلویزیون کاملاً حکومتی در اختیار احمدی نژاد بوده و هم اکنون نیز هست و در روزهای اخیر هم پس از برگزاری انتخابات و به تبع آن برگزاری تجمع آرام روز دوشنبه 25 خرداد ، شاهد هجمه ی وسیعی از سناریوها بر علیه اصلاح طلبان را (در این رسانه ی به ظاهر ملی!!!) شاهد بوده ایم .
صد متاسفانه ، رسانه ی ملی پایگاهی برای تبلیغ احساسات باند دروغ و قدرت شده است .
متاسفانه در جایی که احساس می شود به شعور ملتی توهین شده ، اقدامی که می توان انجام داد ، حفظ انصاف رسانه ای می باشد . در اظهار نظرهایی وقیحانه ، شاهد هستیم که (از سوی تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی) جمعیت میلیونی تظاهر کننده ، اوباش و اراذل و اغتشاش گر نامیده می شوند .
همچنین سناریوی تکراری (و شاید به نوعی کارآمد!!!) از سوی تلویزیون حکومتی ایران ، سازمان یافته قلمداد کردن اعتراضات خیابانی و ربط دادن آنها به کشورهای دیگر است ؛ این در حالی است که رسانه های مستقل جهان انعکاس انسان دوستانه ای از شرایط وخیم اعتراض کنندگان داشتند که در این کارزار با وجود نبود رسانه های آزاد و حقیقت جو ، جای تشکر دارد .
متاسفانه همانطوری که انتظار می رفت راه هر گونه ارتباط (اعم از تلفن ، موبایل ، اس ام اس ، سایت های حامی اصلاح طلبان ، سایت های خبری اصلاح طلبان ، ستادهای اصلاح طلبان و ...) را دریغ نموده اند . با توجه به اینکه در وقایع انتخابات امسال ، این تنها مردم عادی و خبرنگاران کشورهای خارجی بودند که به انعکاس وقایع دردناک پس از آن برای دنیا پرداختند ، دنیا با واقعیاتی در ایران آَشنا شد که لزوم تغییر نگرش ها را در تعامل (و یا برخورد) ، با ایران احساس خواهد کرد .
اعتراض و تظاهرات خودجوش مردم با مشت آهنین سرکوب می شود . در این میان تلویزیون داخلی جمهوری اسلامی با چند روز سکوت (وقاحت بار) و با وجود حمایت های گسترده از احمدی نژاد ، بالاخره مجبور به پخش صحنه هایی از این اتفاق شد ، و متاسفانه هیچگونه مسئولیتی را متوجه آفرینندگان این جنایت ها ، نساخت (و برعکس حامیان یک کاندیدا را مزدوران غرب ، فریب خوردگان و اراذل و اوباش نامید) . این در حالی است که بار دیگر توهین به شعور ملتی را شاهد بودیم که جمعیت میلیونی آنها (در کمال بردباری و سکوت) باعث نشد که نام اغتشاش گر به آنها نچسبد .
متاسفانه بازگویی حقایق برای ملتی که خرد شدن استخوان هایش را در زیر چکمه های سیاه پوشان! احساس می کند ، به عنوان مزدور بودن برای غرب و آمریکا تعبیر می شود ؛ واقعاً جای تاسف دارد که امروز برای حمایت از یک فرد (احمدی نژاد) رسانه های حکومتی ایران خود را به آب و آتش می زنند که مردم! را مجاب به حضور در یک راهپیمایی نمادین! نمایند .
***
از اینکه از کلمات احساسی استفاده کردم معذرت می خواهم – ولی توهین به شعور انسانی ، من را ناگزیر به استفاده از این کلمات کرد!
***
با سپاس و عرض تسلیت مجدد – نیلو از تهران

ناشناس گفت...

ایراد خسارات به مکان های عمومی یک اقدام کاملا دولتی و برنامه ریزی شده است و هدف از آن ارائه چهره نادرست و جعلی از موج عظیم سیز ملت ایران و
همچنین توجیه برخورد وحشیانه و سرکوبگرانه با مردم است


امیر از شیراز

ناشناس گفت...

یک حساب سرانگشتی:

تعداد رای های داده شده را آنگونه که رژیم گفت راست و ریستش می کنیم: 39000000
برای شماردن هر رای حداقل 30 ثانیه، از بازکردن برگ رای تا شده گرفته تا خواندن آن، تا کنترل درست و یا نادرست بودن آن:39000000 را در 30 ضرب می کنیم. می شود 1170000000 ثانیه. این رقم را تقسیم بر 60 می کنیم: نتیجه می شود:19500000 دقیقه. این رقم را تقسیم بر 60 می کنیم می شود:325000 ساعت. اگر 30000رای شمار رای ها را بدون وقفه می شمردند نتیجه می گیریم که حداقل 10 ساعت لازم بود تا نتیجه اعلام شود. تازه اگر شمارش رای ها در همان حوزه های رای گیری آغاز می شد. ولی همه می دانیم صندوق ها به فرمانداری ها و بخشداری ها برای شمردن برده شد. پس باید یکی دوساعت دیگر برای جمع کردن رای ها در بخشداری ها و فرمانداری را به رقم قبلی افزود . تقریبا می شه 12/13 ساعت.پس خبر رای 24 میلیونی برای احمدی نژاد می بایست در ساعت8 یا 9 صبح اعلام می شد. پس چطور "فارس" و "ایرنا" دو یا سه ساعت بعد از رای گیری رقم را اعلام کردند؟

اضافه کنم 30 ثانیه برای خواندن و ثبت یک رای بسیار کم است و زمان بیشتری برای این کار لازم است. داستان با عجله به توالت رفتن که نیست. داستان سرنوشت مردمه. در عمرم فکر نمی کنم 30000 نفر بی وقفه، بدون نوشیدن آب، خوردن غذا، اندکی استراحت بتوانند 10 ساعت کار کنند.


سونامی

ناشناس گفت...

سلام
سر اصل مطلب می رم
1. بخش ارسال نامه در بازی تراوین 3 روزه که بسته شده
واقعا خنده داره و
و این یعنی اونها ازبچه های ایران هم می ترسند.

2.چرا به تظاهرات امروز ولی عصر احمدی نژاد مجوز دادند .

3. چرا دولت ایران برای کشته شدن یک نفر
تو فلسطین عکس العمل نشون میده
ولی برای کشته شدن 10 نفر از هم میهنانش
بی تفاوت است مگر اونها هم چیزی
بیشتر از ملت فلسطین می خواستند
آنها هم مانند آنها حقشان را می خواهند
موفق باشید

ناشناس گفت...

تو رو خدا اين ويديو رو نشون بديد :(

http://www.youtube.com/watch?v=zXYvpJg_3OM

آه خدايا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کوروش گفت...

سلام
تو ایران الان یاهو مسنجر و جیمیل رو هم طوری هک کرده اند که با نرم افزار فیلتر شکن پرواز هم باز نمی شوند .
لطفا کمکی کنید و یک نرم افزار قدرتمند در اختیار ما قرار دهید .
لطفا هر چه سریعتر اقدام کنید .
خیلی ممنون

کیانوش رشیدی قادی گفت...

مسابقه فوتبال ایران-کره!

شعارهای مردم در این ارتباط!


در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی فوتبال 2010 در آفریقای جنوبی، فردا چهارشنبه بیست و هفتم خرداد ماه، ساعت 15 و 30 دقیقه به هنگامۀ تهران، تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان تیم فوتبال ایران است.
گمان می رود رژیم تلاش کند با تبلیغات در بارۀ این دیدار، و کوبیدن بر طبل"حساس بودن این بازی سرنوشت ساز"، "عرق ملی" و... برای خواباندن آتش خشم ایرانیان علیه رژیم اشغالگر اسلامی، که سرتاسر میهن ما را فراگرفته است، از مردم بخواهد در خانه های خود بنشینند و در کانون خانواده به تشویق فوتبالیست های ایران بپردازند.
به همین خاطر پیشنهاد می شود مردم در خیابانها بمانند و از ساعت 15 و 30 دقیقه، همراه با شعارهای دیگر از جمله این شعارها را در خیابانها سر دهند:

بچه ها غوغا کنید، دیکتاتورو کله پا کنید!

گُل شما، گُل ماست! رای ما پابرجاست!

اگه شما گل بزنین، رایمونو پس می گیریم!

فرزند گُل و بلبل، رای نداده به این خُل!

احمدی نژاد پنالت کرد، مردم پنالتی می زنند!

احمدی نژاد فول کرده! توپ زیر پایِ مردُمه!

احمدی نژاد آفسایدیه!

احمدی نژاد! وقتت دیگه تموم شد! وقت اضافی یُختور!

و...


کیانوش رشیدی
بیست و ششم خرداد ماه 1388

ناشناس گفت...

انقلاب سبز ملت ایران Iran Green revolution

ناشناس گفت...

با سلام. نکته ای که این روزها مرا بسیار نگران کرده آن است که بعد از قطع امواج بی-بی-سی، وب سایت ها، اس-ام-اس، مطبوعات و غیره، صدای آمریکا به مهمترین منبع خبری ایرانیان تبدیل گشته. برایم بسی جای تعجب است که در حالیکه حتی تیتر اول اخبار یاهو،بی-بی-سی،رادیو فردا و ...، تائید کشته شدن 7 نفر بود، دیروز در سایت صدای آمریکا خبری از آن نبود، و در حالیکه فیلم به مسلسل بسته شدن مردم توسط مامور پایگاه بسیج به وضوح از چندین شبکه خارجی و وب سایتهای مختلف نمایش داده شد، شما حتی تصویر یا عکسی از آن صحنه و مامور در حال تیراندازی نمایش ندادید. هیچ تغییری در روند برنامه های شما شکل نگرفته و گویی شما یک شبکه کاملا خارجی هستید و این در حالیست که در 11 سپتامبر، سایت و اخبار شما به کل ویژه شده بود، شاید اخبار ایران ارزش تغییر در روند برنامه های شما را ندارد. به جای ارتباط مستقیم با درون، اقلب برنامه های شما چونان همیشه به مصاحبه های طولانی و خسته کننده با حقوقدانان و فیلسوفان و ... می گذرد که گوش مردم از این سخن وریها پر است. در روز دوشنبه 25 خرداد، از ساعت 5 تا حدود 6، یعنی دقیقا در اوج راهپیمایی، به جای ارائه اخبار مرتبط، اقدام به پخش یک برنامه یک ساعته از تاریخ گذشته آمریکا و یک تبهکار آمریکایی در سالهای دور کردید. در ارائه تصاویر دریافتی همکاران شما ادعا می کنند که قصد دارند صحنه های خونریزی کمتر نمایش داده شود که این با رسالت انعکاس دقیق و درست اخبار همخوانی ندارد. در عجبم که اینگونه در رسالت ارائه اخبار داخل به مردم دنیا، دقیق و درست عمل کنید

ناشناس گفت...

این احمدی نژاد نمی تواند کشور خود را اداره کند می رود در جلسات بین المللی در مورد اقتصاد و سیاست جهانی صحبت می کند در کشور خود دروغ و عوام فریبی راه انداخته و کشتار می کند در جوامع بین المللی مظلوم نمایی ننگ بر این همه تزویر و ریا

ساده دل اندیشمند گفت...

آقای مستقیم مجبورم نامه خود به آقای اوباما را در اینجا بنویسم
با پوزش:
آقای رئیس جمهور محترم ایالات متحده
درود بر شما
فقط خواستم بگویم که شعار تغییر برای آنانی زیبنده است که انعطاف پذیر باشند. انعطاف پذیری خود را نشان دهید. به آرمان خود یعنی تغییر وفادار باشید و اکنون که زمان آن است سیاست خود را در قبال حکومت استبدادی ایران تغییر دهید.
در ضمن بدانید که در مذاکرات احتمالی شما با رژیم اسلامی صندلی مردم ایران خالی خواهد ماند.
کاری نکنید که بار دیگر مجبور به عذرخواهی از مردم ایران شوید. مردم بی دفاعی که به خاک و خون کشیده می شوند.
ارادتمند شما
بدرود

ناشناس گفت...

تعدادی از بازیکنان تیم ملی از جمله مهدوی کیا ، نکونام ، نصرتی ، شجاعی و چند بازیکن دیگر با بستن مچ بند سبز به دست در بازی ایران و کره حمایت خود را از موج سبز ابراز کردند ، بین دو نیمه با تماسی که از دفتر علی آبادی به سرپرست تیم ملی شد از آنها خواسته شد که به یازیکنان اخطار دهند که پارچه های سبز را باید باز کنند در غیر اینصورت از تیم ملی اخراج خواهند شد ، بعد از تهدید ، بیشتر بازیکنان مجبور شدند مچ بند های سبز را باز کنند و مچ بند سفید به دست ببندند بجز مهدوی کیا که همچنان با مچ بند سبز در نیمه دوم وارد زمین شد .

ناشناس گفت...

ملت ایران باید برای آزادی فرزندان مت که اخیرا دستگیر شده اند هم تظاهرات انجم دهد و در تظاهرات آزادی دستگیر شدگان خیر را هم خواستار شود .

قتل یک تظاهرکننده در پایگاه بسیج بدست پاسداران
http://www.youtube.com/watch?v=4jAWPT9eXAE&feature=channel_page

آریا گفت...

با گفته های آقای خامنه ای در نماز جمعه دیگر راهی جز استقامت برای مردم باقی نمیماند زیرا اگر این اعتراض ها به نتیجه ای نرسد دولت بیش از پیش فشار رابر مردم زیاد خواهد کرد و جو خفقان را در همه جا گسترده میکند تا جای نفس کشیدن هم نباشد که مبادا دوباره همچین اتفاقی بیافتد . لذا همه مردم باید با هم متحد و یکپارچه نه تنها برای پس گرفتن آرا بلکه برای تغییرات اساسی در نظام کنونی پافشاری کنند

آریا از جهرم

ناشناس گفت...

الان به شدت شایع شده است که سایت قلم نیوز حک شده و سعی می کند مشخصات مردم را به دست بیاورد... از اونجایی که من دیدم شما توی اخبار به مردم گفتید که با سایت قلم نیوز تماس بگیرند و مشخصاتشون رو بدهند من خواستم اعلام خطر کنم که احتمال خیلی بالایی دارد که این سایت حک شده باشد و فرستادن اطلاعات ممکن است خطر آفرین باشد

وادی حیرت گفت...

آقا تو این تشکیلات شما کسی نیست که جواب ملت و بده؟ صد بار گفتیم و ایمیل زدیم که نرم افزار نسیم و پرواز ( با اسم اصلی فری گیت) چند روزه که در ایران کار نمیکنن و کلیه فیلتر شکنایی که از طریق ایمیل فرستاده میشه هم کار نمیکنن. چه کار باید کرد؟

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست