۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

ویژه برنامه انتخابات صدای آمریکا

همراهان ارجمند صدای آمریکا امروز یکشنبه ساعت 7 تا 9 صبح تهران برنامه ویژه دیگری را در مورد انتخابات ارائه می کند. واکنش شما به انتخابات، نتایج آن و تحولات پس از آن در این برنامه همراه آخرین اخبار و مصاحبه ها. نظراتتان را در وبلاگ با ما در میان بگذارید.

شما چی فکر می کنین؟

۱۰۴ نظر:

ارجمند گفت...

اگر رای نمی دادیم امروز نمی توانستیم حقانیت خود را اینگونه فریاد کنیم
بهترین حرکت اعلام اعتصاب عمومی است

ناشناس گفت...

هم میهنان !
مقاطعی هست که یک ملت باید در برابر زانو زدن در برابر جلاد خود و قیام ملی یکی را انتخاب کند و اکنون در یکی از این مقاطع تاریخی هستیم ..

ناشناس گفت...

agha khahesh mikonam az hame resanehaye jahani ke in harekate khaenane ro az tarafe beyte rahbari va sepah mashroo nadoonan,ahmadi nejad montakhabe melat nist!!!
in ye koodetaye kamelan sazman yaftast...
be mardom khianat kardin age tu in lahzeye moheme tarikhe iran tanhashoon bezarin...

احمدی دیکتاتور گفت...

مردم مظلوم ایران دستگیریها و قلدرنماییهای حزب الله آغاز شده
که هدف اصلی ترساندن مردم و جلوگیری از ادامه تظاهرات در شب است.
این اقدامات و همچنین آغاز دستگیری ها حکایت از وجود یک ستاد متمرکز رهبری کودتا دارد، که گمان می رود مجتبی خامنه ای، پسر رهبر جمهوری اسلامی در راس آن باشد.

یک ایرانی گفت...

یادتونه صدام هم آخر حکومتش رفراندمی با نتیجه صد در صد بنفع خودش بر گزار کرد ?!!

و اینک تاریخ تکرار میشود .اوبامای عزیز
بزودی باید هویجها رو بریزی دور و هر چی چماق داری ورداری بیای سر وقت جمهوری اسلامی و احمدی نژاد دیگه برای مردم ایران برای رهایی از چنگال دیکتاتوری راهی بجز راه عراق نمانده است .
ننگت باد دیکتاتور لعنت ابدی ملت ایران بر هیتلر زمانه محمود هاله نوری نژاد
و خامنه ای

جنبش اعتراضی گفت...

میدانید چرا احمدی نژاد قبل از انتخابات سیب زمینی توزیع کرد ?

میخواست ثابت کنه ملت ایران هم مثل سیب زمینی بی غیرت و بی رگ است !!
آیا ثابت خواهد کرد ?

ناشناس گفت...

چرا فقط 2 ساعت برنامه؟ شما بايد 24 ساعته توي اين مقطع حساس برنامه بذارين...دارن مردمو مي كشن كودتا كردن تو رو خدا بداد مردم برسيد...اوباما كجاست اين فيلماي تظاهراتو نشونش بدين...بنزينو تحريم كنيد...تو رو خدا يه كاري بكنيد...

ناشناس گفت...

lotfan az keshvaraye oropaie va amrica baraye mardome iran taghazaye komak konid...

ناشناس گفت...

ضمن تسلیت کودتای 22 خرداد,

به آقای موسوی میگویم
از نظر ملت شمارئیس جمهورید
و طبق قانون اساسی باید تا پای جان از حق ملت دفاع و از گروگان گرفتن آن توسط چند نظامی دیکتاتور جلوگیری کنید .
پیامی هم به پاسداران کودتاگر
دیکتاتور حیا کن
مملکتو رها کن

سنگسار stoning to death گفت...

کودتای 22 خرداد و راهزنی بزرگ رای ملت را به ولایت فقیه و احمدی دیکتاتور و همدستانش در سپاه تبریک وبه ملت به اسارت گرفته شده ایران تسلیت میگویم .

هاله نور گفت...

کودتای 22 خرداد علاوه بر خامنه ای و پسرش مجتبی و احمدی دیکتاتور حاصل توطئه بقایای باند سعید امامیست که خود را بازسازی کرد و اینبار حلقوم ملت ایران را در چنگ خود گرفته , اگر همان هجده تیر78 ملت کارولایت فقیه را یکسره میکرد کار باینجا نمیکشید اینبار نگذاریم خاموشمان کنند دست در دست هم تا گرفتن حق خود مقاومت کرده و سیستم را فلج کنیم .

هموطن گفت...

موسوی امروز ناموس مردم و کشور ایران نزد تو به امانت گذاشته شده از تو انتظار امانتداری و غیرت داریم .
ما را راهبر باش ما هم هستیم .

hazhir گفت...

از ملت ایران تقاضا دارم پشتیبانی‌ بکنن از این حرکت جوونا، کسی‌ نمیخواد اسلام رو از آنها بگیرد هدف رسیدن به نظامی است که در آن امثال احمدی نژاد و صادق محصولی و سعید مرتضوی در زندان باشن، از مردم می‌خواهم پیش خودشون فکر کنن و ببینن آیا اگر اینا نمایندهای واقعی اسلام بودن به این گونهٔ وحشیانه با این مردم برخورد میکردن؟

ملت دستبرد خورده ایران گفت...

ازشورای امنیت سازمان ملل میخواهیم:

کودتای 22 خرداد در ایران و این
راهزنی و دستبرد آرای ملت ایران را محکوم و شورای امنیت برای جلوگیری از تهدید صلح جهانی توسط چند نظامی دیکتاتور مسلح به بمب اتمی دست به اقدام موثر بزند .

الهام گفت...

با سلام
چطور میشه از مجامع بین المللی تقاضای کمک کرد تا حقوق مردم ما پایمال نشه. از این بیم دارم که صدای جوانهای ما تحت فشار حکومت استبدادی در نطفه خفه بشه. آیا راهی هست؟

فریاد ایرانی گفت...

از جامعه بین المللی
و شورای امنیت سازمان ملل درخواست یاری و کمک به مردم مظلوم ایران داریم ,
ملت ایران با دست خالی به مصاف مزدوران دیکتاتوری تا دندان مسلح رفته ,و بزودی یک فاجعه انسانی پیش خواهد آمد که دنباله آن دیکتاتوری نظامی مجهز به سلاح اتمی جهان را به جنگ و نابودی خواهد کشید .

ناشناس گفت...

آیت الله صانعی: تقلب در انتخابات به بهانه حفظ نظام اسلامي

تقلب در انتخابات به بهانه حفظ نظام اسلامي


بسم الله الرحمن الرحيم
محضر مبارک حضرت آيت الله العظمي صانعي (دامت برکاته)
سلامٌ عليکم؛
احتراماً خواهشمند است نظر مبارک را در مورد مسائل ذيل اعلام فرماييد:
آيا مي توان در انتخابات به بهانه حفظ نظام اسلامي يا برگزيده شدن نامزدي که او را اصلح مي دانيم، کارهاي ذيل را انجام دهيم؟
1- در شمارش آرا دست کاري کرده، آن را کم و زياد کنيم؛
2- به جاي ديگران رأي داده يا بيش از يک رأي به صندوق بيندازيم؛
3- آراء رقيب را هنگام شمارش، حذف يا باطل کنيم؛
4- رأي بي سوادها را طبق نظر خودمان بنويسيم؛
5- با شناسنامه هاي اموات که هنوز باطل نشده، رأي بدهيم.
جمعي از استادان حوزه و دانشگاه



باسمه تعالي
ج1تا5- حرمت و معصيت کبيره بودن همه امور ذکرشده در سؤال به خاطر خيانت در امانت و حقوق مردم، واضح و آشکار است و بايد همگان به احترام و ارزشي که فرهنگ تشيع و اهل بيت (صلوات الله عليهم اجمعين) براي حقوق عادي مردم، چه رسد به حقوق مربوط به تعيين سرنوشت و آزاديشان، مقرر داشته، توجه نمايند تا جايي که امام چهارم شيعيان، آقا زين العابدين (عليه السلام) فرمودند: خداوند همه گناهان را مي شود ببخشد جز دو گناه، که يکي از آن ها تضييع حقوق مردم مي باشد؛ و چگونه کسي مي تواند از جواز امور ذکرشده سخن بگويد و به خدا و دينش افترا بزند با اين که در باب مسلمان مقتولي که به عمد کشته شده و ولي دمش حاکم است، سؤال شده که آيا حاکم مي تواند قاتل را عفو کند؟ امام معصوم (عليه السلام) فرمودند: نمي تواند؛ چون حق همه مسلمين است.
11/3/88

looloo گفت...

با سلام

نتایج این انتخابات توهین به شئور مردم بود !!!!!!!

این کار یک کودتای آشکار بود !


لطفا" اگر راجع به وضع شهر مشهد و دیگر شهرها هم تصاویر و ویدئویی دارید نشان دهید .


از آقای موسوی هم اگر خبری دارید بگویید .

با تشکر فراوان از شما

kouroshe kabir گفت...

سلام عزیزان، از اوکراین مینویسم، در اینجا وقتی‌ ما رفتیم برای رای دادن اکثر دوستان هم که اونجا بودن، همه به موسوی رای دادیم، من نمیدونم این رای‌های موسوی چی‌ شده، من مطمئنم که در این انتخابات تقلب شده، ضمنا اینجا کد‌ها به صورت از ۱ تا ۴ بود که احمدی نژاد شمارهٔ ۱ بود و موسوی ۴ بود که من فکر می‌کنم ما در واقع به احمدی نژاد رای دادیم چون ۴ رو به ۴۴ عوض کردن مشکل نیست.

نظام ولایت فقیه به نظر من در آخر راه هست، امیدوارم این حرکت ادامه پیدا کنه، به خدا این مردم به انتخابات نگفتن نه، بلکه به ولایت فقیه و جمهوری اسلامی میگویند نه!

kourosh گفت...

harbeye jadide ahmadi nejad barabare ham gharar dadane tehran va shahrestan va roostahasst ke masalan tehranihaye sahebe refahe bishtar be moosavi ray dade and va roostayyyan be mahmood ahmadinejadd va ahmadinejad tarafdare edalat ast va na bmasalan boorgovasie shahriha. khahesh mikona in harbe ro begynn

ناشناس گفت...

امیدوارم نتایج این انتخابات آن عده از مردم را که هنوز ساده لوحانه دل به سید علی خامنه ای بسته اند از خواب بیدار کند.امیدوارم میر حسین موسوی از این وظیفه تارخی که بر عهده اش قرار گرفته استفاده کند

ناشناس گفت...

لطفا برنامه صبح رو روی سایت بگذارید

ناشناس گفت...

ـورو خدا این خبر رو اعلام کنین.

میرحسین بعد از چند ساعت بی خبری اعلام کرد: مردم امروز ساعت 12:30 در مقابل ستاد مرکزی در خیابان ولیعصر نرسیده به فاطمی کوچه میرهادی تجمع کنند.


حتمآ اعلام کنید ، اینجا هم sms ها قطعه هم سایت ها فیلتره

ناشناس گفت...

لطفا برنامه صبح رو روی سایت بگذارید

fanoos1357 گفت...

آقا چرا جوش ميزنين؟ آقاي كردان گفته ما تو امتحان سخت دكتراي آكسفورد هم تقلب نكرديم چه برسه به انتخابات خودمون!!

ناشناس گفت...

تنها چیزی که از این انتخابات فهمیدم این است
1-رفسنجانی بازیچه دست شد و آبرو ریزی بزرگی برای او شد
2-آبروی اینجانب برای دعوت سختگیراته دوستانم برای دادن رای رفت
3- رای ما کاغذ پاره ای بیش نبود
4-مردم دیگر نا امید شدند
5-دیگر کسی رای نمی دهد هرچند رژیم در انتخابات بعدی باز هم آمار غلط می دهند
6-آبروی احمدی نژاد و طرفدارانش بخاطر دروغگویی هایش رفت
7-علمای دینی به درد درس دادن یک کتاب دینی هم نمی خورند

ناشناس گفت...

سلام علیکم.
خبر مهم درباره واکنش مردم گیلان به نتیجه انتخابات.

دیشب تا پاسی از بامداد عده ی زیادی از هواداران مهندس موسوی در خیابان گلسار رشت تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به نتیجه انتخابات اعلام کردند.

این تجمع با سرودن شعارهایی علیه محمود احمدی نژاد و درباره میرحسین موسوی به راهپیمایی تبدیل شد که با دخالت نیروهای انتظامی و ضد شورش به درگیری خیابانی تبدیل شد.

در صورت ادامه داشتن این درگیری ها شورش ها در این منطقه یا سایر مناطق رشت، مجددا شما را مطلع خواهم کرد و اگر توانستم، کلیپی از آن تهییه خواهم کرد.

با تشکر

سُماموس از رشت

ناشناس گفت...

طبق خبري كه من ديروز شنيدم آقاي موسوي ديروز به علت وخامت حالشون ديروز در بيمارستان بودن ولي در مورد امروز ديگه خبري نداريم

امیربلندیان گفت...

وفا جان :درسته من جزو تحریم کنندگان و مخالف شرکت در انتخوابات بودم اما... شماها را به شرف روزنامه نگاری قسم میدهم که در معرفی آنچه که در ایران رخ داده بی هیچ ملاحظه ای آنرا "کودتا " بنامید چرا که غیر ازین نبوده وبا نامیدن این حادثه بنام کودتا میشود در محافل گوناگون و افکار عمومی دنیا موضوع را بهتر و رساتر بشناسانید.
دوم اینکه اگر دستتان میرسد به این گردانندگان تی .وی های باصطلاح سیاسی ال.ای در کالیفرنیا که مشتی عقب افتاده ذهنی هستند بفهمانید که اعمالشان و گفتارشان درست در جهت تامین منافع سرکوبگران میباشد و میروند همانگونه که حرکت هجده تیر و غیره را ابتر گذاشتند این حرکت را نیز با تامین بهانه برای سرکوبگران ج.ا به بیراهه بکشنانند.ما عطایشان را به لقایشان میبخشیم.
در ضمن شایسته بود در این فضای بسته و سانسور صدای امریکا تمهیداتی جهت اطلاع رسانی می اندیشید.

ناشناس گفت...

با درود
در این لحظات مهم تاریخی ما نیاز به یک رهبری در خارج از کشور داریم که حرکت مردمی را رهبری کند و حتی دست به تشکیل یک حزب فراگیر بزند.
من فکر میکنم آقای محسن سازگارا مناسبترین فرد در حال حاضر می باشد. به نظر من ایشان هم از نظر دانش و تجربه توانایی این کار را دارند و هم در صداقت و میهن دوستیشان شکی نیست.
اگر با نظر من موافق هستید لطفا اعلام کنید تا با ایشان در میان بگذاریم.

ناشناس گفت...

باسلام احمد از اصفهان مردم ایران باز گول خوردند اما شاید ازاین خواب غفلت بیدار شوند وبفهمند که در یک مملکت دیکتاتوری زندگی میکنند باید خود مردم دست بکار شوند از الان شبکه پارس فیلتر شد

Navid گفت...

احمدی نژاد با اظهار و ادعای دروغین به مردمی بودن و دروغ های مکرر و پیش پا افتاده ی خود، بیهوده گی آمدنش به صحنه را ثابت کرده است. احمدی نژاد، اسرائیل را نجس میخواند؛ همان اسرائیلی که پس از کشتار 6 میلیونی یهودیان در سال ها پیش توسط اعراب به مقاومت شانه به شانه در برابر فلسطینیان دامن میزند. این در حالیست که ذات خود احمدی نژاد با دروغ هایی که به ملت میگوید میبایست نجس ترین ذات برای دین باوران قلمداد شود. ایران، رنگ انسانیت واقعی را نخواهد دید مگر آنکه جهل و تعصب بی پایه ای که در میان کوته فکران وجود دارد از بین برود. ایران، رنگ پیشرفت واقعی را نخواهد دید مگر آنکه اذهان کپک زده و قرون وسطایی خرافه محوران به اراده ی مردم بزرگ ایران شسته شده و آنها را به این باور برساند که هر انسانی حق انتخاب آزادانه و خردمندانه دارد. کسانی امثال علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد دیکتاتوران پشت پرده ای هستند که با شعبده بازی های نابخردانه ی خود سعی در توهین به شعور ملت ایران دارند. من به عنوان یک جوان ایرانی از تمامی شما عزیزان و مخصوصا جناب اوباما رئیس محترم جمهور آمریکا خواستارم که به وضع خفقان آور ایران توجه لازم را داشته باشند و اقدامات بین المللی را در حمایت از جوانان و آزادی خواهان ایرانی به عمل آورند. ما تنها به دنبال آرامش فکری و آزادی اندیشه ی مردمان این مرز و بوم هستیم. ما جوانان به انقلاب های علمی بزرگ در برابر قدرت های کوچک دیکتاتورانه می اندیشیم و از شما برای حمایت و پشتیبانی از ما دعوت به عمل می آوریم. مطمئنا هیچ نیرویی حتی نیروهای چند میلیون نفری پلیس و بسیج، یارای مقابله با انقلابی علمی و بی نظیر را نخواهند داشت: انقلابی که تک تک جنبه ها و ابزارهای آن بر اساس علوم پیشرفته و تکنولوژی های نوین شکل گرفته است. انقلابی که دست تمامی آنها را رو خواهد کرد و چهره ی واقعی آنان را به ملت ایران نشان خواهد داد. از شما میخواهم این پیام را به تمامی جهان ابلاغ کنید. با سپاس فراوان و آرزوی سربلندی و نشاط برای شما و همکاران گرامی تان در شبکه ی فارسی صدای آمریکا

Farhad گفت...

احمدی نژاد گفت فقط چند هزار نفر معترض در خیابان ها بودند تورا به خدا به گوش او برسانید که اگر راست می گویی حضور مخالفان را آزاد کن تا ببینی چند میلیون نفر در خیابان ولی عصر جمع شوند.

ناشناس گفت...

سلام

از چند ساعت قبل بسیجیان را با اتوبوس و مینی بوس از شهر های دیگر مانند قم و اراک و گرمسار و اصفهان در اطرف میدان ولیعصر پیاده می کنند تا بعنوان مردم تهران جا بزنند این یعنی تقلب در تقلب

ناشناس گفت...

سایت انتخاب و افشای تقلب بزرگ ستاد انتخابات دولت احمدی‌نژاد
سایت انتخاب با انتشار نمودار عدد و رقم‌های اعلام شده از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور دولت احمدی‌نژاد، فاش کرد که این عددها توسط یک نمودار خطی ساختگی به دست آمده و با واقعیت متفاوت است.
به گزراش «موج سوم» این سایت با انتشار نموداری که نسبت آرای احمدی‌نژاد به موسوی در روند اعلام آرا از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور را نشان می‌دهد، گزارش داد: این نمودار نشان می‌دهد که نسبت آرای احمدی‌نژاد به مهندس موسوی از یک نسبت خطی تبعیت می‌کند.

خبرنگار سرویس علمی این سایت نوشت: در یک نمودار کاملا خطیR2=1 است. این فرمول و نسبت بدین معناست که نموداری کاملا خطی است یا خیر. نمودار فوق نشان می دهد به طرز کودکانه ای در طول شمارش آرا بدون توجه به جغرافیای منطقه ای، بدون هیچ گونه توجهی به شهرهای کوچک یا بزرگ، همیشه نسبت فوق بین این دو نامزد حفظ شده که نشان دهنده ی تقلبی کودکانه است. در این نمودار، r2=0.9985 است، یعنی اینکه با تقریب فوق العاده ای نتیجه خطی است که دانشجویان در آزمایشگاه و بحث های آماری از r2=0.95 به بالا را خطی دانسته و این یکی، r2= 0.9985 کاملا خطی و تقریبا 1 است. چنین نموداری تنها نشان دهنده کار از پیش طراحی شده و با پایه گرفتن جغرافیایی یک شهر یا استان برای دیگر شهرها و استان هاست بدون در نظر گرفتن بزرگی و کوچیکی آنها. ببینید چقدر اعداد اعلام شده همبستگی شدیدی دارند. انتظار می رفت در ابتدای اعلام آرا نسبت به نفع احمدی نژاد باشد ولی با اعلام آرای شهرهای بزرگتر این نسبت به سمت موسوی متمایل شود. ولی تابع خطی خیلی خوبی بین این دو عدد برقرار است که نشان دهنده تقلب است.
این سایت خبری همچنین ضمن انتشار نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور دولت احمدی‌نژاد، از قول یک تحلیلگر سیاسی خواستار دخالت مقام رهبری و بازشماری آرا شد. وی گفت: نتایج این انتخابات( هماطنور که از دور پیداست) قطعاً نشان می‌دهد که شمارش آرا با تقلب و تخلفات گسترده همراه بوده و طبیعتآً نمی‌تواند نتایج آن برای ملت ایران، پذیرفتنی باشد. متاسفانه دوستان وزارت کشور حتی توجه نکردند که چرا مهندس موسوی، حتی نتوانست به اندازه ی آرای هاشمی رفسنجانی در دوره ی گذشته برسد، هر چند در صورتی هم که به این حد برسد تازه به کف ارای خود رسیده است. این مسائل نشان از تخلفات بسیار گسترده ای دارد که در هیچ دوره ای سابقه نداشته است. قطعاً باید شمارش آرا مجدداً صورت گیر
http://www.mowj.ir/ShowNews.php?7210

ناشناس گفت...

لطفا برنامه صبح رو روی سایت بگذارید

مهران گفت...

مهم ترین ابزار رژیم در برخورد با اعتراضات، به خشونت کشیدن آن است. متاسفانه اغلب معترضان آن قدر عصبی و خشمگین هستند که به راحتی به خشونت کشیده میشوند
برای مقابله با این رفتار، باید اعتراضات سازماندهی شوند
موارد زیر باید رعایت شود: از شعارهای افراطی و ساختار شکن پرهیز شود، ما فقط برای اعتراض به نتیجه انتخابات تلاش می کنیم. نمیتوان همه مطالبات را یک جا گرفت. از هر گونه عمل خشونت آمیز خودداری شود، به دوستان خود بگویید که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی دست به خشونت نزنند و به روش گاندی و ماندلا عمل کنند. خشونت عاملان رژیم نباید مقابله به مثل شود، در صورتی که حمله کردند، شهروندان باید تا جایی که آنها را تعقیب می کنند، عقب نشینی کنند و همان جا بنشینند، تا جمعیت بیشتری به تظاهر کنندگان بپیوندند. هر نوع خشونت و تخریب اموال از طرف عاملان حکومت است، این افراد باید توسط شهروندان به نیروی انتظامی تحویل شوند
اگر کار دولتی دارید تا جایی که میتوانید کم کاری کنید یا تخریب هایی که باعث کند شدن کارها می شود و کسی نمیفهمد که کار شمابوده مثلا کامپیوتر ها را به هم بریزید، شیر آب دستشویی را باز بگذارید یا کاری کنید دستشویی ها با دستمال کاغذی یا غیره مسدود شوند.
اگر نمی خواهید درگیر شوید، با تلفن همگانی به پلیس و آتش نشانی و اورژانش تلفن کرده و اطلاعات نادرست به آنها بدهید. از هر وسیله ای که فکر میکنید برای ایجاد اخلال در نظم عمومی استفاده کنید، مراقب باشید که به هیچ کس آسیب نزنید

ناشناس گفت...

باسلام
من یک پیشنهاد برای حکومت دارم
اگه واقعا راست میگن به راحتی میتونن مسئله شک و شبهه راجع به آرای انتخابی رو بدون هیچ هزینه و دردسری حل کنند
فقط کافی است یک روز فقط طرفداران کاندیداهای غیر از احمد نژاد تظاهرات کنن که طبق گفته رژیم مجموع آراء آنها از نصف
آراء احمدی نژاد هم کمتر بوده و طرفداران آقای احمدی نژاد در خانه بمانند
و روز دیگری فقط طرفداران احمدی نژاد تظاهرات کنن و سایرین در خانه های خود بمانند
اینطوری ادعای پیروزی قاطع احمدی نژاد هم مشخص میشه
شهریار از کرمانشاه

ناشناس گفت...

روزنامه "مورگن پست" در سر مقاله خود نوشت: اینگونه وانمود می‌شود که گویا در ایران انتخاباتی آزاد و دمکراتیک میان نامزدها در جریان بوده است. در حقیقت، تقلب و تخلف در انتخابات ایران با گزینش نامزدها از سوی شورای نگهبان آغاز شده بود. اگر ادعاهای موسوی، مبنی بر تقلب در ابعادی چنین غول‌آسا، صحت داشته باشد، احمدی‌نژاد متکی به نهادهای سرکوب، از جمله سپاه پاسداران است.

روزنامه "تاگس اشپیگل" درباره نتایج انتخابات نوشت: به گفته مسئولان دولتی میزان شرکت مردم در این انتخابات‌، تمامی رکوردهای گذشته را شکسته است، اما مقامات رسمی نتیجه‌ای را اعلام کردند، که بوی گند آن به آسمان رسیده و حتا حاکمان کرملین در زمان شوروی نیز از ارائه آن شرم داشتند.

ناشناس گفت...

دوشنبه 4 بعدازظهرراهپیمایی سراسری ملت ایران همزمان با تهران در اعتراض به سرقت بزرگ رای ملت

به هر کس میتوانید خبر دهید
موسوی: به قیام سبز خود علیه راهزنی سیاسی و دزدی رای ملت ادامه دهید اعتصاب و نافرمانی مدنی
میر حسین موسوی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای از هواداران خود خواست همچنان «به صورت مسالمت آمیز و با رعایت اصل عدم برخورد مخالفت‌های مدنی و قانونی خود را در سراسر کشور ادامه» دهند و نیروهای نظامی و انتظامی را دعوت کرد که علیه مردم به خشونت دست نزنند.

وی از طرفدارانش دعوت کرده که «از رنگ سبز که نماد معنویت و آزادی و عقلانیت دینی و مداراست و شعار دست بر ندارند.

به گفته موسوی رنگ سبز و شعار «همچنان وحدت‌بخش صفوف ملت ما و بهترین وسیله ارتباط دل‌ها و خواسته‌های ما با هم خواهد بود.»

علیرضا گفت...

این اخبار به وسیله یکی از دوستانم از درون کوی به دستم رسید.
دیشب 500 نفر لباس شخصی 200تا یگان ویژه و حدود 20تا موتوری به کوی دانشگاه حمله کردند و با پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله و ضرب و شتم دانشجویان کل کوی را در اخنیار گرفنتد و ساختمان 23 را با کلیه وسایل شخصی دانشجویان از جمله کتاب و دفتر و کامپیوتر و....به آتش کشیدند و 6نفر تیر خوردند و حالشون وخیمه. تعداد زیادی را دستگیر کردند و بقیه بچه ها که ناچارا تسلیم شده بودند را حدود 1ساعت پا مرغی راه بردند و بعد از ضرب و شتم با باتوم آراذ کردند ولی همچنان کوی در دست نیروهای لباس شخصی است و به نظر می رسد قصد خروج ندارند.

من نمی دونم مگه اینا دارن با دشمن خارجی می جنگند ؟؟؟ مگه این بچه ها هم گاز اشک آور و سلاح گرم و سرد داشنتد ؟؟؟؟ یعنی اینا شب میرن راحت می خوابن و افتخار می کنن که امروز چندتا جوان را کشتن تا سرحد مرگ کتک زدند ؟؟؟ این چه نوع جنگ نا برابریه ؟؟؟ پس چرا هیچ خبری از عیرت نم کشیده ارتش و سران ارتش نیست؟ اخه تا کی می خوان سکوت کنند و تن به این ننگ و خفت و خواری دهند ؟؟؟؟

مصطفی گفت...

این عکس را منتشر کنید.

http://i39.tinypic.com/25u3d41.jpg

عاشق آزادی گفت...

بودن یا نبودن ، مسئله این نیست !
مسئله استفاده از کثیف ترین ترفندها برای پای صندوق آوردن و ایجاد امید برای آزادی مردم و استفاده از آن برای تضمین نظام جعلی است.
کودتای 22 خرداد رو به همه تسلیت میگم!

شهرام بیطار گفت...

درود بر شما آقای مستقیم
معمولاً حرکت های استبدادی و کودتا گونه توی دنیا با مقاومت مردم محکوم به شکست میشن ، اما در مورد این حکومت کمی وضع فرق داره به نظرم.
تا حالا توی این 30 سال این حکومت از هیچ کدوم تصمیماتش عقب نشینی نکرده و فکر نمیکنم که این بار هم کوتاه بیاد و پیش بینی میکنم که کل این اعتراضات تا یکی 2 هفته دیگه به شدید ترین وجه سرکوب خواهند شد. اما خوب این حرکت میتونه زنگ خطری برای حکومت باشه که از این به بعد دیگه کمتر با نظر مردم بازی کنه و کمی سر جاش بشینه
در حال حاظر آقای موسوی و کروبی و خاتمی و بقیه باید بیرون بیان و کنار مردم باشن . اگه میخوان محبوبیت شون رو حفظ کنن نباید عقب بشینن و باید کنار مردم بمونن . این طوری شاید برای دوره های بعدی شانسی داشته باشن . وگر نه این حکومت از این کارش این نتیجه رو میگیره که میتونه همیشه همین کار رو بکنه و وضع از اینی که هست هم خیلی بد تر خواهد شد



با درود و سپاس فراوان : شهرام

ناشناس گفت...

با سلام
بله سوال قشنگیه چی فکر میکنین ؟
فکر می کنم حکومت اسلامی ایران فارغ هر چیز دیگری فقط و فقط به فکر هدف که همانا بقای بیشتر در مسند قدرت جهت مال اندوزی و چپاول هویت ایران و ایرانیان به هر وسیله ممکن میباشد.گرچه قبل از این بازی سیاسی همین نظر رو داشتم.
فکر میکنم جوان ایرانی که زیر باتوم فاشیستهای حکومت عدل حضرت علی و نایب بر حقش علی خامنه ای، ضجه میزنن و خون از سر و صورتشون جاریه ارزش نداره و فقط بچه ها و مفت خورهای فلسطین و لبنان و سوریه مهم هستند و ارزشمندند که یه وقت اگه آدم کشتن یا بمب گذاری کردن یا آدم دزدیدندو کسی خواست بهشون هشدار بده نتونه و حتی نگن بالا چشتون ابروئه.
دارم به این فکر میکنم که چرا مردم خودمون اینقدر از خود راضی شدن که فقط به منافع خودشون فکر میکنن وافزایش حقوق و سلامتی خودشونو به کشته شدن و شکستن سر جوونامون به خاطرآزادیخواهی و دفاع از حق حقه همون آدماترجیح میدن.و حتی حمایت که نمیکنن هیچ دائم غرغر هم میکنن که ای بابا این چه وضعشه چرا بس نمیکنن.
دارم به این فکر میکنم که چرا علمای اعلام و شخصیت های متشخص و برجسته نظام که فریاد عدالت خواهی اونها به عرش اعلا هم میرسه راجب این کشتار به مراتب بدتر از بوسنی هرزگوین حرفی نمیزنن مگه اینها مسلمون و آدم نیستن؟؟؟ و چرا با مردم بازی میکنن؟ چرا؟ چرا با یک اشاره رهبر دیکتاتور مستبد فقط به خاطر چند روز قدرت همه چیز رو حتی واقعیت رو منکر و به قیمت ارزون میفروشن؟استالین ، رضا خان، هیتلر و ... مستبد و دیکتاتور بودن ولی حضرات خامنه ای و آیات عظام نه!!!!
میدونم که این نامه به هیچ عنوان در برنامه درج و حتی گفته هم نخواهد شد ولی لااقل کمی خالی شدم...

امیربلندیان گفت...

هر چند سخن عطاالله مهاجرانی مبنی بر شکل گیری حکومت اسلامی را با حیرت و خشم باید پذیرفت اما....
پيام تلفنی موسوی: تحت نظارت هستم!

و مهمتر....
در پی درگيری های ديشب کوی دانشگاه تهران تعدادی بين ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر از دانشجويان بازداشت شده و به مکانی نامعلوم منتقل شده اند. نيروهای ناشناس ديشب به داخل ساختمان ها هجوم برده و درهای اتاق ها را می شکستند و دانشجويان را به نمازخانه برده و به صورتی انتخابی آن ها را دستگير می کردند. دانشجويان را از پنجره های ساختمان ۵ کوی دانشگاه به بيرون پرتاب می کردند که در پی اين عمل افراد زخمی و دست و پايشان شکسته است. خبر ديگر آن که روز گذشته نيروهای امنيتی با ورود به دانشگاه‌ تبريز دانشجويان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و در پی زد و خوردهای صورت گرفته ميان نيروهای امنيتی و دانشجويان در دانشگاه تبريز، دانشگاه حالتی نيمه تعطيل به خود گرفته و برخوردهای خيابانی منجر به شکل‌گيری حکومت نظامی در شهر شده‌است. از سوی ديگر حمله گارد ويژه و نيروهای امنيتی به يکی از خوابگاه‌های دانشگاه شيراز منجر به ويرانی اين خوابگاه و مجروحيت عده زيادی از دانشجويان اين دانشگاه شده. در اصفهان نيروهای امنيتی با حمله به خوابگاه‌های دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان، دانشجويان ساکن اين خوابگاه‌ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده‌ و مجروح کرده اند.

ناشناس گفت...

بچه های مارو اینجا دارن به خاک و خون می کشند... ساکت ننشینید بجه های بیرون از ایران.. دیشب در کوی دانشگاه 15 نفر بچه های بی دفاع و دور از خانواده هایشان را کشتند... بچه های بیگناه و آرامش طلب همین خاک را... ناله ما رو فریاد بزنید

امیربلندیان گفت...

وفا جان پدربزرگ پیرم در این لحظات پر التهاب حرفی زد که حیفم آمد با تو نیز این سخن نگویم شاید لبخندی بر لبت بنشیند:
اخبار ساعت 14 سیمای ج.ا میزان آراء ماخوذه را نسبت به تفکیک اعلام میکرد که پدر بزرگم گفت:
اگر دختر دبیرستانی با قابلمه و قاشق و وسائل آشپزخانه انرژی اتمی تولید کرده و یا حتی هاله نور دور سر ا.ن صحت داشته باشد .... میزان رای او نیز درست است.

ناشناس گفت...

ز جامعه بین المللی
و شورای امنیت سازمان ملل درخواست یاری و کمک به مردم مظلوم ایران داریم ,
ملت ایران با دست خالی به مصاف مزدوران دیکتاتوری تا دندان مسلح رفته ,و بزودی یک فاجعه انسانی پیش خواهد آمد که دنباله آن دیکتاتوری نظامی مجهز به سلاح اتمی جهان را به جنگ و نابودی خواهد کشید .

ناشناس گفت...

سلام كرمان از ساعت 16 تا الان كه ساعت 20.30 مي باشد درگيري مي باشد

ناشناس گفت...

jaye tasof besiyar dare. faghat in aksa ro neshun bedin
http://blog.360.yahoo.com/blog-9mvJzPo_fqHr6p6PtCCs;_ylt=AhprXX70fn0ECwolCx1p32OsAOJ3

ناشناس گفت...

in khabar ro az dustam az shiraz gereftam

Dr.khayatiay raees e daneshkadeye mohandesi ke be jame daneshjuyan peivasto zadan

baad ham savare otobus kardan bordan komiteye khalili

niroohaye yegaan e vizheh havaliye hamoon saat self e service markaziye daneshgah vaghe dar balaye tappe va payin e khabgah ha ro taskhir kardan

1000 nafar lebas shakhsi az payin rikhtan tuye eram

basiji haye lebas shakhsi vared e khabgah ha shodan va bache ha ro zadan amma sarian dar raftan

bacheha shoroo be sakhtan koktolmolotof va sayere vasayele defaee karde boodan
hadeaghal 20-30 nafar ham tire sachmeyi khordan joloe kooye daneshgah

yeki az dokhtara khorde bood tuye sooratesh
batum vase in hame adam nadashte booodan loole sabz dade boodan dasteshuno

ye seri ham chub karde boodan tuye siman e narm khoshk shode bood halate gorz dasht
raees va heyat raeeseye daneshgah shiraz ham bekhatere in kaar estefa dadan
va daneshgaah ro ham tatil elam kardan

ناشناس گفت...

توجه ، توجه : ملت ایران ، بسیار مراقب باشید
از مردم ایران به ویژه نزدیکان مهندس میرحسین موسوی می خواهم که بسیار مراقب باشند زیرا بنا به اطلاعات موثق عوامل خطرناکی که توسط مصباح یزدی شستشوی مغزی شده اند ، مستاصل شده و قصد دارند مهندس موسوی را هم از پای درآورند. این خبر بعد از راهپیمایی میلیونی مردم در تهران بسیار قوت گرفته زیرا مصباح به فداییان انتحاری خود چنین القا کرده که هیچ راه دیگری نمانده و برای نجات " اسلام " باید به حذف فیزیکی چنین افرادی اقدام کرد . این طرز فکر معتقد است که مردم قدرت تشخیص خیر وشر و نیز مصالح خود را ندارند ، لذا نباید برای اداره امور حکومت از آنان نظر خواست و دقیقا بر اساس همین اصل است که تفلب وسیع در انتخابات را برای احمدی نژاد توجیه کرده اند( دراین زمینه"الهام"،معاون احمدی نژاد نقش مهمی داشته است ).
از یاد نبریم که عوامل مصباح تحت نام " عوامل خودسر " چه جنایت هایی که در سالیان اخیر مرتکب نشده اند ( تیراندازی به آقای حجاریان که منجر به فلج و معلولیت مادام العمر وی شد ، مثله کردن داریوش فروهر و همسرش پروانه اسکندری ، خفه کردن پوینده و مختاری ، کشتار 18 تیر، ... ) و از یاد نبریم که حتی در مواردی که دستگیر شده اند ، با اعمال نفوذ مصباح و شاگردانش ( مانند محسنی اژه ای وزیر اطلاعات ) تبرئه شده و به ملت پوزخند زده اند.

احمد گفت...

متاسفم ، متاسفم ، متاسفم
می خواهم به مسئولان صدای امریکا بگویم : متاسفم که در این موقعیت بسیارحساس و سرنوشت ساز که همه صداهای ملت را قطع کرده اند بجای اینکه برنامه هایتان را بیست وچهار ساعته کنید ، همان دو ساعت برنامه صبحگاهی را هم به یک ساعت تقلیل داده اید!!!
ضمنااز آقایان آرش سیگارچی ، سیاوش سعادتیان هم بخاطر تلاش صادقانه و بی وقفه در انعکاس خبر قیام مردم ایران تشکر می کنیم.

ناشناس گفت...

به نظرم آقای احمدی نژادد با طرح مسئله ملانصردین میخواست بگوید که خودش هم ملا نصردین است چون یک عده مزدور خودشان را درخیابان آوردندکه بگویند این بابارئیس جمهمورشده حالا خود ملا یعنی احمدی نژاد هم دراثرشعارهای این مزدوران باورش شده واقعأ این چندساله رئیس جمهور بوده وازاین ببعد هم خواهدبود.

ناشناس گفت...

مخالفت ایرانیان مقیم ارمنستان علیه انتخابات
http://www.youtube.com/watch?v=jBmiB5BpVRg
http://www.youtube.com/watch?v=hW9XCuftARQ
http://www.youtube.com/watch?v=Lm7Q3SmJk1g
مخالفت ایرانیان مقیم ارمنستان علیه انتخابات

ناشناس گفت...

لطفاً پوشش خبری خود را به همه شهرهای بزرگو کوچک ایران وسعت دهید تا دنیا بداند کل ایران اعتراض میکنداعتراضهای روز دوشنبه که به غیر از تهران در تبریز شیراز مشهد اصفهان ...انجام گرفت و به خشونت هم کشیده شد در اخبار صدای آمریکا اشاره نشد.

ناشناس گفت...

سلام من از اقاي اباما مي خوام براي ملت ايران كاري انجام بده اين حكومت داره ملت و يكي يكي مي كشه كشورهاي جهان مي خوام در برابر اين ظلم سكوت نكنن

un nino گفت...

به نظرمن بهترین فرصته که مردم شر ولایت فقیه رو کم کنن وبه دنیای مدرن خوشامدبگن.بایدحکومت دینی ازبیخ وبن کنده باشه

مرگ برولایت فقیه

درودبرآزادی

ناشناس گفت...

با سلام عرفان هستم
اگر فضای باز سیاسی باشد حکومت ولایت فقیه جایی در ایران نخواهد داشت سلطنت ولایت فقیه همیشه از رای ملت ترس داشته که مبادا بنیاد خود را بر باد رفته بداند پس به همین جهت مردم را می کشند و سرکوب می کنند

مسعود منور گفت...

شناخت بیشتر ماهیت لباس شخصی ها
شرایط دشواری برای همه پیش آمده. مردم و کل اجتماع آنقدر روشن(تر)شده اند و حقشان را میخواهند که حکومت به غلط کردن افتاده است. نه اینکه الان کوتاه بیاید و بگوید به رای مردم تسلیم شده بلکه مسیر خودکامگی ای که در چند سال گذشته و در غیاب افکار عمومی به سمت تمامیت خواهی طی کرده بودند و دستاوردهایشان کاملا زیر سوال رفته و ... به هر حال رای دادن مردم اگر همین دستاورد چند روزه را داشته باشد باز میتوان که گفت مردم برنده این جریان بوده اند. برخوردهای خشن و دستپاچه عوامل اطلاعاتی و سرکوب که در تقابل قراردادن مردم با بسیج شکل گرفته نتیجه این سردرگمی است. هماهنگی و تقسیم کار با سران نیروی انتظامی قرار است گردان عاشوراهای بسیج و ... با الگوی 18 تیر(کوی دانشگاه تهران)خودشان بزنند بشکنند بعد بیایند جلوی دوربین صداوسیما دایه دلسوز تر از مادر شوند. اگر منزل شما بر خیان یادگار امام باشد میبینید که گروههای 50-100 دو نفره موتور سوار ساعت 1-2 صبح و پس از اینکه ترتیب خانه و ماشین مردم و مجتمع های سعادت آباد و شهرک غرب را داده اند چماق بدست و در معیت گشت های پلیس دارند به پایگاههای بسیج جنوب شهر برمیگردند. این عده که البته نون و نمک احمدی نژاد را خورده اند و او را حتی بیشتر از رهبر قبول دارند ولی قربت الی الله به خانه و حریم زن و بچه مردم تجاوز میکنند. هرچند اکثر آنها سواد کمتر از ابتدایی و راهنمایی دارند( و از اینرو نمی توانند خوب تحلیل کنند) نمیدانند جزیی از سناریوی حذف مردم سالاری و آلت دست بعضی سران ناخالص ارشد سپاه شده اند. به آنها القا کرده اند جمعی بی دین میخواهند فساد و فحشا کنند و ... و چون بیشتر آنها به لحاظ مالی نیز جز اقشار ضعیفند راحتتر میشود آنها را جهت داد. طوری روی ماشین های مدل بالا و منازل زیبا و آدمهای مرتب و باکلاس موسوی زوم کرده و ضربه میزنند و حمله میکنند تو گویی با بعثی ها و آمریکایی های متجاوز میجنگند(احتمالا فکر میکنند ساکنان ولی عصر و سعادت آباد و ... همان قشری هستند که احمدی نژاد رابین هود قراره ترتیبشون را بده، اومدند کار را شروع کردند!). وقتی صداوسیما و روسای گردان مربوطه بسیج به آنها القا میکنند که مردم( با دست خالی و شعار لابد) به فلان پایگاه بسیج حمله کرده اند، مواظب باشید به شما نیز حمله میکنند و ... نمی دانند بازیچه دستان کثیف احمدی نژاد، سردار افشار و ضرغامی سانسورچی شده اند. خوشبختانه بسیجی های استخواندار و ایثارگر جبهه رفته موضوع را فهمیده اند و بر خلاف ماجرای کوی دانشگاه اکثرا خود را از این قائله کنار کشیده اند. بیشتر این اقدامات را شریعتنداری شکنجه گر کیهانی و حسینیان و محافل انصار حزب اله که کلاه های زیادی از قبل دولت احمدی نژادی بافته اند و هدایت میکنند. دوستان هشیار باشند. شعارهای ساختار شکن نظیر توهین به شخص رهبری و ... همان قدر بهانه به دست آنها میدهد که الله و اکبر آنها را خلع سلاح میکند هر چند مطمئن باشید خود خامنه ای هم در فشار و محاصره همان افراد فوق است وگرنه میتوانست راحت حکومت کند و اصلا لازم نبود اینقدر خودش را از چشم و دل ملت بیاندازد.
این جمع با این مشخصات همواره به جمع های کوچک مردم حمله کرده اند بنابر این پایان تجمعات و موقع تفرق بیشتر مراقبت نمائید . با توجه به رفتار نسبتا معقول پلیس افراد زرنگتر همین مجموعه که اتفاقا قیافه غلط انداز افراد عادی را هم دارند، در برابر پلیس خشونت میکنند و بعضی پلیسها را میزنند تا آنها هم به مقابه با مردم عادی و دانشجویان سبز بپردازند و سپس آنها صحنه را خالی میکنند تا تنها نیروی بدنام جامعه نباشند ( بخشی از مردم را با چوب پلیس میزنند) .
دوستانی که تاکنون از خود میپرسیدند القاعده با چه انگیزه و امیدی به خودش بمب میبنده و نمازگزاران شیعه و زن و بچه ها را منفجر کرده و میکشد با دیدن رفتار این افراد که به هرحال جزیی از ملت هستند، میتوانند ببینند اعتقادات مذهبی چه شمشیر دولبه ای است . یا علی چقدر در تنها حکومت شیعی تنهایی که با شعار حیدر حیدر شیعیان و دوستدارانت را میزنند و میکشند.!!

ناشناس گفت...

سلام بر شما دوستان گرامی
ما در کردستان انتخابات ر تحریم کردیم
اما از اینکه جوانان ملتم اینگونه سر خورده شده اند و آقای خامنه ای با رای انها به خود ذر میان حماسیها مشروعیت میدهد و همچنین دیدن صحنه ها ی وحشیانه ما را در کردستان غمگین کرده . ایرانیهای عزیز تمام حق خود را بخواهید و تا ولایت فقیه هست دیکتاتوری هم هست. در ضمن پیامی دارم برای بسیجی ها که آیا شما ایرانی نیستید که
هموطنان تان را اینگونه میکشید آیا مدیریت ایران توسط ایرانیهای نخبه به نفع شما نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از سنندج

ناشناس گفت...

اعتراض در تهران به دلیل جمعیت زیاد معترضین عزیز راحت تر است و کنترل برای بسیجیان سخت تر اما در سنندج اگر جمعیت دوستان در خیابان از 3 نفر بیشتر باشد فورا مجرم شناخته میشویم و متفرق میکنند
اما بچه ها به تهران امدند نا انجا امکان اعتراض داشته باشند
ما کردان آریای همصدای شما برای اصلا حات اساسی
از کردستان

مسعود منور گفت...

دانشجو استاندار تهران در مصاحبه با شبکه خبر میخواست بگه ما نتیجه را زود نگفتیم و نتایج را از خودمون نبافتیم و من 2 صبح اولین مصاحبه ام را کرده ام.(میگن دروغگو فراموشکار هم میشه.) دروغگو مگه تو ساعت 21:45 دقیقه روز انتخابات و قبل از پایان زمان رای گیری درتلویزیون العالم و پرس تی وی جمهوری اسلامی زیرنویس نرفتی که بیش از 19 درصد آرا معادا 5 میلیون رای شمرده شده (یعنی کل آرا 26 میلیون بوده!) و محمود احمدی نژاد 69 درصد آرا را بخودش اختصاص داده.؟(البته من هم از زیرنویس و ساعت اعلام عکس گرفته ام) شرف خوب چیزیه. امام حسین مگه نگفت اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید خوب با این نوع دروغگویی که نمیشه خودتو نایب برحق امام بدونی، مگه اینکه خیلی ... باشی!.

نیره گفت...

من از صدای آمریکا گله دارم که چرا تعداد تظاهر کنندگان را کمتر از واقع میگوید این موجب تضعیف روحیه مردم میشود. در حالیکه روزنامه رسالت تعداد مردم دوشنبه را دومیلیون و صد و شهرداری تهران سه و نیم میلیون گفته است شما اول گفتید صدهاهزار و بعد یک میلیون.چرا؟

roya گفت...

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، دیشب در یک سخنرانی زنده تلویزیونی :
چهل میلیون ایرانی به ولایت فقیه رأی دادند ! !
وی از نخستین شخصیتهای سیاسی بود که پس از اعلام نتایج انتخابات ایران، پیروزی محمود احمدی نژاد را به او تبریک گفت !!

مسعود منور گفت...

ضرغامی اینقدر صلوات برای پدرت نخر!

تلویزیون دولتی ایران عمله و ابزار ظلم و جور شده و سعی دارد بعنوان بازوی تبلیغاتی گروههای اغتشاش گر عمل کند! به روشهای سخیفی برای رقبای ضرغامی و احمدی نژادانواع کاستی ها واشکالات را تدارک میبیند. آنها را حمله کننده، عامل آمریکا و اسرائیل می سازد و سناریو و صفاتی چون بمب گذار و ...برایشان تصویر میکند!.
گردان های عاشورای بسیج به دانشجویان، مجتمع ها و منازل مسکونی مردم حمله میکنند و جنایت میکنند ولی ضرغامی در عوض آدرس موسوی و فائزه هاشمی را به مردم میدهد. جالب آنکه همین فرد وقتی فائزه هاشمی و مردم جلوی صداوسیما صدای اعتراضشان به عملکرد ضد ملی صداوسیما بلند بود(سکوت سبز) همان تصاویر اعتراضی را حماسه مردم در راهپیمایی حمایت از رهبری و وحدت آفرین معرفی کرد(در شبکه ماهواره ای جام جم!!). میخوام به ایشون بفرمائید بابا یه خرده عقل، یه ذره درک هم برای ما مردم ایران قائل شو.جالبه که چون با دهها شبکه رادیو تلویزیونی در جامعه برد تاثیر گذار ندارند و دستشان برای مردم رو شده، شبکه های ماهواره ای را میزنند، موبایل و پیامک را قطع میکنند ، روزنامه ها و اینترنت را امنیتی میکنند و دست آخر پای همه کشورهای غربی و آمریکا را گاز میگیرندو میگن چون اینها از شرکت گسترده مردم عصبانی هستند علیه حکومت ایران جو سازی میکنند، بابااین شبکه ها که تا دیروز همگام با شما مردم را تشویق به شرکت میکردند؟!
فرهنگ را بدهند دست یه مکانیک با سوابق نظامی بهتر از این نمیشه.

Unknown گفت...

با سلام (خبر) شنا سنا مه ها ی زوا ر‌ها را گرفتند و از خو د شا ن مهر ز د نند . از کر بلا ایرانیم

هاجر گفت...

با سلام
فکر می‏کنم مسوول همه‏ی این مشکلات اخیر را پیدا کرده‏ام. رهبر معظم امروز در خطبه‏های نماز جمعه می‏گفت که دست و حضور امام زمان را پای صندوق‏های رای دیده است. بنابراین احتمال می‏دهم ایشان رای‏ها را به نفع آقای احمدی‏نژاد دستکاری کرده باشد یا به تلقین اسم احمدی‏نژاد به جای موسوی در چشم و دست شمارندگان آرا پرداخته باشد. از امام زمان خواهش می‏کنم دست از دخالت در اوضاع داخلی ایران ما بکشند و به فکر نظافت محل زندگی خود باشند وگرنه با ایشان همانطوری برخورد خواهد شد که با دشمنان ایران برخورد می‏کنیم.

ناشناس گفت...

سلام دوستان عزیز صدای آمریکا . لطفا از طرف من که کرد و اهل سنندجم به آقای خامنه ای بگویید که ما آنقدر پدیده های زیبا در کا ئنات داریم که همه آیت الله هستند و خداوند احتیاجی به وکالت شما ندارد در ضمن به دوستانشان بگویند که با شعار ضد ولایت فقیه که قبلا فقط مخصوص توهین به ما کردها بود که حاظر نمیشویم نمایندگی شما از طرف خداوند تن دهیم ..با کمال تعجب میبینم با این شعار چماق به دستانتان را از شهرستانها به تهران برده و میخواهید در راه امام زمان مردم ایران را به دستور روسیه که آقای احمدی نژاد در سفر فوری از آنها دستور گرفت قربانی کنید واقعا که ما ایرانیها بعد از 7000 سال تمدن آریا به چه خفتی گرفتار شدیم ما به خدا پناه میبریم و شما به چماق دارانتان....

ناشناس گفت...

به آقای خامنه ای بگویید شنیده ام آن اتوبوسهای که دوستانشان را برای
پیشواز مصنوعی از ایشان به سنندج آوردند تا مردم ایران و جهان ر قانع کنند تازگی نمازگزار و چماقدار به نماز جماعت اوردند؟؟؟؟حالا فهمیدم انها همان جمعیت شناور هستند جمعت شهر ها را
برای روز رای گیری بالا میبر دند ؟؟؟
بیچاره صندق رای سیار با این جمعت و اتوبوسها چه سختی هایی که نمیکشند؟
احتمالا سفره این چمعیت شناور بود که از طرف آقای احمدی نژاد از پول نفت تامین شد از کردستان

ناشناس گفت...

با سلام
دلم به حال مردم میسوزه که بعد از تحمل تحریمها و تحقیرهایی که دولت احمدی نژاد برای ما به ارمغان آورد امروز به امید تغییر اینطور دست خالی بدون تشکل و سازماندهی، بدون اطلاع رسانی، بدون چوب و چماق، به صورت کاملا مدنی سعی دارند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسونند و به توطئه، براندازی، بر هم زدن نظم و ... متهم میشن. ما از تمام کشورهای دنیا انتظار داریم صدای مظلومیت ما رو بشنوند و تا همیشه این دولت را به رسمیت نشناسند و در هیچ مجمع بین المللی نپذیرند. ما امروز به راهپیمایی خواهیم رفت و خودمون رو برای همه چیز آماده کردیم. بله ما هم میترسیم اما اجازه نخواهیم داد این ترس بر ما غلبه کنه و راه سبز ما رو ببنده. از شما خواهش میکنم فریاد خفه شده ما رو به گوش دنیا برسونید.

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
خواهش میکنم این پیغام من رو توی برنامه تون بخونید بگذارین همه بدونند چه کسانی فاجعه کوی دانشگاه رو رقم زدند و لباس شخصیها چه کسانی هستند.
من کارمند یکی از ادارات دولتی در محدوده کوی دانشگاه هستم.تا چند وقت پیش عاشق کارم بودم و حتی روزی 14 ساعت بدون اضافه حقوق کار کردم. شبی که ساکنین امیرآباد از صدای ضجه دانشجویان نتونستند بخوابند یک عده از مزدوران بیسج اداره ما که به بهانه حفاظت از اداره شب رو در محل کار خوابیده بودند به کوی دانشگاه رفتند و اونطور که یکیشون با افتخار برای من تعریف میکرد خودش به تنهایی بیشتر از 20 تا دانشجو را کتک زده بود. وقتی ازش پرسیدم چرا زدی؟ گفت چون به رهبر فحش دادند البته این هم بهانه بود. به او گفتم خوب تو هم فحش میدادی گفت ما مثل این بچه سوسولها فحش نمیدیم ما میزنیم. ببینید منطق این افراد زورشونه.باور کنید دارم از این غصه میمیرم که کارمند دولت هستم. این بچه ها فقط بیست و چند سال سن دارند و به جرمی نامعلوم از طرف عده ای بی سر و پا مورد تهاجم قرار میگیرند.

ناشناس گفت...

با عرض سلام حضور آقای مستقیم
اگر امکان دارد به بچه
ها بگویید که از فلفل قرمز برای پاشیدن بر پهره لباس شخصی ها استفاده کنند

ناشناس گفت...

تف و نفرین امام زمان بر حکومت ظلم خامنه ای . بی پدرو مادر ها. ما همه جوونی مونو برای جنگ و انقلاب گذاشتیم این دیکتاتوری نتیجشه؟ زحماتی که نه خامنه ای قاتل شاعرپیشه نه اون دست نشانده لمپنش ، هیچکدام برای تثبیت این نظام نکشیده اند. وقتی علیه شاه شعار دادیم ، وقتی با منافقین جنگ بی پایانی شروع کردیم قرار نبود عامل ظلم و دیکتاتوری بشیم. کی این اجازه را به خامنه ای فاسد داده تا زن و بچه های ما را بزنند و خوار و خفیف کنند؟ چرا علما مرده اند و حرفی نمی زنند؟! همسرم که امروز همراه بچه رفته سمت کلاس کنکور درب و داغونشون کردند.تازه شنیده اند که مردم در میدان انقلاب به خاک و خون کشیده شده اند. بخدا شاه اینقدر ظلم نکرد. همه رفقای شهید ما دستپخت حکومت شاه بودند. ببینید زندگی ما چطور است همه زندگی ما از تردد تلفن و ... همه چیز در حال مونیتورینگ و نظارت است. همه پول نفت خرج تدارکات سرکوب و ساخت بمب و ظلم به مردم شده. اسلام را بیشتر از این میشود بدنام کرد؟ حالم از این زندگی بهم میخورد. من در صداوسیما دارم میترکم از بس اخبار دروغ ساخته ام و پخش کرده ایم این چه جو مسخره ایست که ولی فقیه بی کفایت براین سیستم اطلاع رسانی اسما ملی دیکته کرده؟ علما آیا شرایط برای شما هم از زمان شاه سخت تر است؟ یا از رانت بودجه نفت فیض میبرید و ... ؟ به کدام علت ساکت نشسته اید؟ خدا بیامرزدت امام . این همان خامنه ای ایست که بارها توبیخش کردی چرا به جون ما انداختی و رفتی؟ چرا مردم و بسیج را رودر روی هم قراردادید. اون جوان 18 ساله ننه مرده را تحریک میکنی چماق دستش میدی برود مردم را بزند و بشکند و وقتی تصادف میکند میمیرد در گلزار شهدا دفنش میکنید آنوقت رتبه های دو رقمی کنکور را در خانه خودشان میریزید میکشید و تکذیب هم میکنید؟ مصمم شده ام هر کاری از دستم برمی آید برای شکست ولی فقیه بردارم.
قول میدم بهتون که این ماجرای بمب گذاری حرم امام که هیچکس جز بمب گذار نمرده توطئه بیشرمانه دیگری از دستگاه امنیتی این فاسد است. چرا این سابقا معلمان اخلاق یادشان رفته که هدف وسیله را توجیه نمی کند و به هر کاری دست میزنند.؟

ناشناس گفت...

از کارشناسان بپرسید. بنظرشان وضع رژیم اینقدر خراب شده که بیاینداشتباه دیگری کنند و خبری انحرافی مثل بمب گذاری در حرم امام خلق کنه تا حواس دنیا را از تظاهرات تهران و شهرهای دیگر دور کند؟ شاید چون ما در بطن جریان هستیم خودمون نمی دونیم چه کرده ایم. بهر حال خوبه حکومت یه ذره عقل برای ملت قائل شود.

ناشناس گفت...

از کارشناسان بپرسید. بنظرشان وضع رژیم اینقدر خراب شده که بیایندبمب بگذارند . اشتباه دیگری کنند و خبری انحرافی مثل بمب گذاری در حرم امام خلق کنند تا حواس دنیا را از تظاهرات تهران و شهرهای دیگر دور کند؟ شاید چون ما در بطن جریان هستیم خودمون نمی دونیم چه کرده ایم. بهر حال خوبه حکومت یه ذره عقل برای ملت قائل شود.

Unknown گفت...

آقای خامنه ای ممنون از شما بخاطر صراحتتان و باز هم ممنون اگر با ما ملت ایران صریحتر صحبت کنید
لابد می دانید که ما فرزندان همان کسانی هستیم که انقلاب کردند پس با تزویر و تهدید ادامه دهید ما هم راه پدرانمان را ادامه میدهیم
احسان جوانی 30 ساله از کرج

آریا گفت...

چند انتقاد :
1 - ویژه برنامه ای که در ساعت 7 صبح پخش می شود دقیقا در زمان تکرار برنامه تفسیر خبر است که اکثر مردم میخواهند تکرار آن را ببینند و در تکرار این ویژه برنامه هم دوباره همین اتفاق میافتد لذا خواهشمندم تکرار آن را در ساعتی دیگر پخش کنید تا مزاحمتی برای تکرار برنامه تفسیر خبر نداشته باشد
2 - در برنامه ای که توسط آقای سیگارچی اجرا می شود متاسفانه برخورد مناسبی با کسانی که تماس میگیرند صورت نمیگیرد و ایشان بی اهمیت از کنار مطالب برخی از تماس گیرندگان میگذرند و تلفنشان را زودتر از اینکه حتی حرفشان تمام شود با گفتن مرسی از تماستون قطع میکنند
در برخی دیگر از قسمتها هم همین اتفاق میافتد که بهتر است اگر فرد از بحث بیرون میرود با یک تذکر به او که به بحث برگردد او را راهنمایی کنید نه اینکه تماسش را قطع کنید
3 - بهتر است تنها یکبار در هر برنامه گفته شود که نظرات هر کسی مربوط به خودش است و صدای آمریکا مسئولیتی ندارد نه اینکه برای هر موضوع هی این جمله را تکرار کنید یا اینکه به صورت زیر نویس ارائه دهید

با سپاس آریا از جهرم

ناشناس گفت...

http://en.netlog.com/masoud_power87/photo
تصاویر سخن می گویند
مرگ بر استبداد و دیکتاتوری

ناشناس گفت...

مهدیان هستم از ایران
اگه جوامع بین المللی به این دولت دیکتاتور رو بدهند و امتیاز بلایی سر ملت می آورند که تا هفتاد سال صدای از اعتراض از میان مردم برنخیزد الان جوی خون راه انداخته اند فقط کله مناره مغولها را کم دارند

عیسی گفت...

بادرود
وفای عزیز این روزها یک نکته بسیار مهم از نظرهاپنهان مانده وآن اینکه تعداد زیادی از افرادی که به احمدی نزاد رای دادند کسانی بودند که می خواستند کار این نظام را یکسره نمایند این افراد در حالی که خود را درمانده یافتند در جهت برون رفت از این اوضاع وحشتناک غیرانسانی برآن شدند با رای دادن به احمدی نزاد این حاکمان را در برابر جامعه جهانی قرار دهند تا شاید دولتمردان آزادیخواه به یاریشان بشتابند و آنان را رهایی بخشند چون اینانم هیچ امیدی به رهایی نداشتند ولذا امید خود را در ادامه تخریب بیشتر این حکومت از این طریق یافتند در گفتگویی که با تعداد زیادی از این افراد داشتم آنان اظهار می داشتند بهترین فرصت برای یکسره کردن کار نظام ونابودی این نظام احمدی نزاد است وبس واکنون اینان در کنار یاران موسوی برای آزادی ودموکراسی امید یافته وحاضرند جان خویش را نه به رهبری ونظام اسلامی بلکه به آزدی ودموکراسی بدهند امیدوارم ملل آزادیخواه مردم ایران را که اکنون سخت تنهایند یاری رسانند وما از این وضعیت سیاه وآشفته رهایی یابیم ...روشنایی سحر نزدیک است مارا دریابید ...
باسپاس دوستدار شما-عیسی

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دوست گرامی آقای مستقیم

سولی دارم از آقای خامنه ای که آیا ما شورشگر وابسته به خارجیان هستیم؟؟
خودشان و احمدی نژاد که با کلمات خش و خاساک و ارازل و اوباش میخواهند غرور ملت ایران را به نا سزا بگیرند
نماینده کدوم کشورند؟؟ تا حال هیچ کشوربیکانه ای جرات چنین توهینی به ما نکرده که شما و احمدی نزاد نثار ما میکنید از کشور ما خارج شوید ای ماموران استعمار

از کردستان
از سنندج

ناشناس گفت...

اقای مستقیم سلام
لطفا به دوستان مبارز بگویید با بریدن سه شاخه های سیم خار دار با توجه به اینکه سه شاخه است و یک طرف آن رو به بالا می ایستد )برای پنچر شدن
موتور سیکلت ها استفاده کنند و همچنین کابل دوربین های کنترول ترافیک را قطع کنند تا کنترول نشوند

از کردستان

مهرداد گفت...

با سلام و تشكر از شما بخاطر پوشش خبري خوبتان
خواهش مي كنم اين مطلب رو به اطلاع هموطنانم برسانيد. حال كه رژيم به گسيل نيروهاي خود از مناطق مختلف كشور قصد سركوب مردم تهران رو داره وظيفه ساير هموطنان در شهرهاي ديگه است كه با حمايت از مردم تهران و ايجاد راهپيمايي و اعتراضات ، اين حربه حكومت رو ناكارآمد كنند طبيعتا وقتي شهرستانها خود نياز به نيروهاي حفاظتي داشته باشند از تجمع آنها در تهران ويا هر شهر ديگري جلوگيري شده و كار براي مردم تا رسيدن به خواسته هاي قانوني شان سهل تر خواهد شد.
ضمنا از همشهريان تهراني هم مي خواهم حال كه كار به درگيري و سركوب رسيده بجاي ايجاد يك تجمع 3 ميليوني در يك منطقه از شهر با پخش شدن در مناطق مختلف ، تمركز نيروهاي مخالف رو بهم بزنن

ناشناس گفت...

سلام دوست من آقای مستقیم

به آقای خامنه ای بگویید در این سن و سال نزدیک به مرگش واقعا چطور به حضور خداوند میرود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چند اگر ایشان خدا را قبول داشت با امام زمان نیایش نمیکرد . در ضمن دولت ایران یک سری اعتقاد سازی میکند که افراد را راضی کند تا قاتلهای ایدوئو لو ژ یک باشند مانند بسیجی های لباس شخصی وبا فریب سازی آقایان آخوند و فقط به خاطر قدرت
خاضرند در دین هم بدعت کرده و بهشت را به قاتلان و عده دهند

از کردستان

ناشناس گفت...

فقط سر کار نرید لطفا.من امروز با قطار مشهد به تهران امدم واسه کنکور.با ما خیلی ها که امده بودن اعزامی بودن.این را یکی از مهماندارا بشون گفت یعنی بشون گفت شما که هر دو گروهتون اعزامی هستین چرا دعوا می کنین؟ آخه سر جا عوضی کردن دعوا می کردن. اینم یه دلیل واسه عوضی بودنشون.خیلی هم بشون احترام می گذاشتن.تازه بسیجیان محترم معترض هم بودن از سرویس دهیشون.به هر حال وقتی رسیدیم تهران براشون صلواتم گفتن.به اندازه ی جنایت هایی که کردن صدای صلوات کثیفشون بلند بود.تازه فیلمم گرفتن و چندتا آدم بی گناه مثل منم که حالم ازشون به هم می خوره با خودشون شریک کردن.دلم نمیاد کسی بمیره پس مرگ بر نمی گم بنابراین بشون لعنت بر می گم یعنی لعنت بر این رژیم ظالم

ناشناس گفت...

سلام به همه فقط سر کار نرید لطفا.من امروز با قطار مشهد به تهران امدم واسه کنکور.با ما خیلی ها که امده بودن اعزامی بودن.این را یکی از مهماندارا بشون گفت یعنی بشون گفت شما که هر دو گروهتون اعزامی هستین چرا دعوا می کنین؟ آخه سر جا عوضی کردن دعوا می کردن. اینم یه دلیل واسه عوضی بودنشون.خیلی هم بشون احترام می گذاشتن.تازه بسیجیان محترم معترض هم بودن از سرویس دهیشون.به هر حال وقتی رسیدیم تهران براشون صلواتم گفتن.به اندازه ی جنایت هایی که کردن صدای صلوات کثیفشون بلند بود.تازه فیلمم گرفتن و چندتا آدم بی گناه مثل منم که حالم ازشون به هم می خوره با خودشون شریک کردن.دلم نمیاد کسی بمیره پس مرگ بر نمی گم بنابراین بشون لعنت بر می گم یعنی لعنت بر این رژیم ظالم

roya گفت...

یکی از شنوندگان در پیام تلفنی گفت خامنه ای روی اسراییل را سفید کرد باید بگم اسراییل هرگز روی خود اسراییلیها اسلحه نکشیده است و تظاهرات و اعتراض علیه دولت اسراییل برخلاف ایران آزادست و شرافت اسراییل در این زمینه بسیار بیشتر از رژیم خونخوار جمهوری اسلامی و پاسدارانش است
اسراییل فقط با غیر اسراییلیان و دشمنان خارجی خود میجنگد نه با ملت خودش .

pooneh گفت...

از دکتر سازگارا یشتر عوت کنید تحلیلها و سخنان ایشان عالیست .

Unknown گفت...

سلام.
ما در این لحظه از زمان دو راه داریم.. یا ساکت بمانیم و بار دیگر فراموش کنیم آنچه این نا بخردان بر ما کردند ... یا اینکه یک بار برای همیشه فریاد بزنیم و حکومت دیکتاتوری و نا مشروع را رد کنیم

وای بر ما اگر خون ریخته عزیزان و شهیدانمان را پای مال کنیم

ناشناس گفت...

با تشکر از وفای عزیزبرنامه خوبی دارید
اگر دکتر سازگارا وبلاک با امکان ارسال پیام دارد در سایت بگذارید تا استفاده شود

ناشناس گفت...

باسلام

تظاهرات خودجوش و پاک مردمی حرکتی کمیاب در طول این

30 سال است . قبل از این هر گونه حرکت و راهپیمایی به

وسیله حکومت با اجبار و فشار و تبلیغات سراسر دروغ

وفریب در تمام
رسانه ها به انجام می رسید و همگی در پایان به تثبیت و

تمجید از نظام می انجامید و هیچ خواسته ای از مردم در آنها

مطرح نبود یعنی برنده نهایی آنها نظام بود. هیچ کس به غیر

از موسوی که مردی از جنس نظام بود نمی توانست در این

فضای کاملا امنیتی حرکتی هرچند کوچک را در ایران به راه

اندازد. به نظر من آقای میر حسین موسوی حرکتی را در

ایران به وجود آورد و دوباره زنده کرد که سرانجام ریشه تمام

این والیان قدرت را خواهد خشکاند و روشی را پیش روی

ملت قرار داد که اگر همچنان خوب مدیریت شود مردم با

توسل به آن میتوانند به تمام خواسته هایشان برسند.

به امید پیروزی مردم ایران

سوشی از بهبهان

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید از برنامه خوبتون ممنونم
به عوامل کشتار مردم می گویم ننگ بر شما که نه دین دارید نه آزاده اید
مگر حضرت علی مالک را از خونریزی منع نکرد
و نگفت اگر خون مردم را بریزی نه در برابر من معذوری نه در برابر خدا و موجب قصاص است و....
مگرنه اینکه حضرت علی گفت خوارج را بعد از من نکشید زیرا کسی که به دنبال حق بوده و آنرا باطل یافته تفاوت دارد باکسی که دانسته به دنبال باطل بود
پس به سبب ای مزدوران شیطان کاسه داغ تر از آش شده اید و خون مردم را در کف خیابانها می ریزید ننک بر شما خائنین به نفوس مردم

ناشناس گفت...

اخبار این روزهای جمهوری اسلامی بیشتر به جوک سیاسی شبیه است تا فعالیت سیاسی. دیروز در اخبار دیدم که جنتی فرصت ده روزه بازنگری نتایج انتخابات را کافی ندانسته است و از رهبر به قولی معظم ! انقلاب پنج روز دیگر وقت خواسته است
آخه آقای جنتی اگه ده روز برای بازنگری تنها بخشی از آرا کافی نیست پس چطور در کمتر از یک شبانه روز نتایج کل ایران معلوم و اعلام شد؟؟!!!
بیشتر از این خود را مضحکه و منفور مردم نکنید...
آریا از امارات

امیر گفت...

درود بر شما
از مسئولین صدای آمریکا می خوام خواهش کنم که فکر بهتری برای پارازیت ها بکنند... تنها نقطه امید شبکه شما بود که با وجود عوض شدن فرکانس باز هم قابل مشاهده نیست . فقط گاهی میتونیم باز پخش برنامه هارو نگاه کنیم. لطفا کمک کنید ما در ایران از هیچ منبعی جز شبکه شما خبر راست و درست نشنیده ایم

ناشناس گفت...

توجه کنید کسی که با مردم خود اینچنین رفتار میکند با مردم دنیا چه کار خواهد کرد سازمان ملل و دیگر مجامع نگاه میکنند و در آخر هم یک بیانیه صادر می کنند.ولی توجه ندارند که اگر قرار بود جمهوری اسلامی به این بیانیه ها توجه کند از اول در انتخابات تقلب نمیکرد و بمب هسته ای نمیساخت. آن روزی که همین رژیم بر سر آنها موشک هسته ای بفرست آن موقع تازه بفکر پیدا کردن راه چاره می افتند که خیلی دیر است و می فهمند که اشتباه کرده اند که این مدت فقط سعی داشتند با تحریم و بیانیه و گفتگو رژیم را متقاعد کنند.رژیمی که نشان داد به تظاهرات ساکت مردم گلوله شلیک می کند می کشد و به گردن غرب میاندازد.

دخو گفت...

سلام
فروش تجهیزات استراق سمع تلفن های همراه و شبکه اینترنت که شرکت " نوکیا زیمنس " به آن اعتراف کرده از هر نظر محکوم و غیرقابل توجیه است . بدیهی است که رژیم سفاک ایران از این تجهیزات برای سرکوب مخالفان استفاده می کند . شرکت مذکور گفته که تجهیزات مشابهی به برخی کشورها مانند انگلیس نیز جهت مبارزه با تبهکاران فروخته است ولی این شرکت توجه ندارد که دول حاکم بر انگلیس یا فرانسه با دولت جنایت کار ایران قابل مقایسه نیست و نباید برای دست یافتن به سود مادی از هر راهی استفاده کرد. بسیاری از کشورهای دنیا تکنولوژی و امکان ساخت سلاح های هسته ای را دارند ولی همه نگران دستیابی رژیم دیکتاتوری ایران به این سلاح ها هستند زیرا " تیغ " دردست " زنگی مست " بسیار خطرناک است !
ضمنا از قدرت های بزرگ جهان مانند امریکا و اروپا تقاضا می کنیم که جدا" مانع فروش اینگونه تجهیزات به رژیم سرکوبگر ایران شوند و تنبیهات مالی بسیار شدید برای این شرکت ها در نظر بگیرند. مثلا در همین مورد اخیر جا دارد که دولت آلمان ، شرکت نوکیا زیمنس را به دادگاه فراخواند و دولت امریکا مانع فعالیت شرکت مذکور در امریکا شود.
از مردم ایران و همه آزادگان جهان نیز می خواهیم که محصولات این شرکت ها را تحریم کنند تا دیگر کسی به امید سود مادی بیشتر، دست به همکاری با جنایت کاران نزند.
موارد فوق در مورد شرکت هایی هم که تجهیزات مربوط به ایجاد پارازیت بر روی کانال های ماهواره ای را به ایران می فروشند کاملا" صدق می کند و جا دارد که همه دولت ها و ملت های آزاده در این زمینه دست به اقدام جدی بزنند.

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=eKRFQH0o8Dk

تشویق مردم برای جاسوسی از همدیگر حتی اعضای خانواده!

avangard گفت...

يكي از دلايل اعتصاب كاركنان بيمارستان حضرت رسول و برخي از مراكز درماني ديگر دستور مقامات قضايي جهت دستكاري پرونده هاي كشته شدگان بود. طبق اطلاعات رسيده بيمارستانها دستور دارند كه علت مرگ كشته شدگان را فوت در حين عمل جراحي و يا سكته قلبي ذكر کنند. به گزارش چريک آنلاين، بر اساس اطلاعات رسيده برخي از پزشكاني كه از اين كار ممانعت و آن را خلاف قسم‌نامه‌ي پزشكي و مغاير با اصول ابتدايي حقوق بشر اعلام کرده‌ و از انجام آن سر باز زده‌اند

در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد نيروهاي لباس شخصي از نوعي سلاح كه منحصرا شليك نوعي تير موسوم به ‌كريستال را به عهده دارد استفاده مي‌کنند که اين گلوله پس از اصابت به بدن ماده‌اي بر روي پوست رها مي‌كند كه سريعا وارد خون شده و پس از 24 ساعت منجر به سكته قلبي در فرد مي‌شود. در علم شيمي، كريستال عنواني عمومي به هر نوع ماده خالص در حالت اشباع از نظر ساختماني و شيميايي گفته مي شود. زخم اين نوع گلوله در ظاهر بسيار سطحي بوده و به‌صورت يك نوع كوفتگي و يا خراش همراه با تورم ظاهر ميشود اما پس از 24 ساعت تاثير مهلك خود را گذاشته و فرد مضروب را از پاي در مي آورد. نکته مهم اين است كه اين كشته شدگان در شمارش مرگ و مير حاصل از درگيري‌ها شمارش نمي‌شوند.

مسعود منور گفت...

با سلام

مگه نه اینکه بازداشت کارکنان ایرانی سفارت انگلیس با این هدف صورت گرفته که بگوید این 3 میلیونی که در تظاهرات فردای انتخابات و تظاهرات های بعدی شرکت کردند به "تحریک خارجی ها، علیه کشور" اقدام کرده اند تا زمینه برخورد راحتتر شود و حواس بخش عامی مردم طرفدار وعظ آقایان از خواسته های بحق بخش فرهیخته تر جامعه دور گردد؟ همزمان با این موضوع چرا پارازیت اندازی سپاه روی شبکه بی بی سی برداشته شد؟ آیا رژیم با توجه به اینکه رسانه میلی اش(صداوسیما) توسط مردم به حاشیه رفته صلاح دیده با این اقدام و گروگان گرفتن از انگلیسی ها موضوع را خبر اول بی بی سی کرده و از اعتبار این رسانه برای اهداف خودش که همانا پرت کردن حواس مردم از اعتراضات خیابانی باشد استفاده کند؟ آیا این سیاستها توافقی وبخشی از تئوری آخوندهای انگلیسی است؟ آیا وقت آن نرسیده که با یوتیوب و دیگر روشها یک رسانه واقعا ملی و با مشارکت ملت راه بیاندازیم که محتوای آن متناسب با توافق دولتها دستخوش تغییر نشود؟ نمایش آدمکش های مستقر در بالای مسجد و بسیج لولاگر موجب شد همه چرت و پرت های صداوسیما باد هوا شده و اعتبارش کمتر از قبل شود ولی لازمست این اتفاقات اطلاع رسانی عمومی شود تا تاثیرگذار شود. مطلع هستم که جنایات اعمال شده در حق خیلی از شهدا صحنه های فجیع تر از ندا آقاسلطان بوده که انشاالله با برقراری اینترنت مناسب عیان خواهد شد و لیکن همین یکی که رسانه ای شد خیلی از مردم به ارزش رسانه غیر دولتی پی برده اند(از سربریدن جوانی توسط لباس شخصی ها تا ... را همه کم و بیش شنیده ایم).علی ایحال فکر میکنم بیشتر این تنش رسانه ای است و با توجه به تغییر جهت بی بی سی فکر میکنم امثال آقای صادق صبا و دیگران هم میترسند نکند از یک مسافرت به کشور مادری محروم شوند و خیلی رعایت آقایان را میکنند.جمعیت میلیونی را دهها هزارنفری اعلام می کنند و ... . این وضعیت راجب صدای آمریکا خیلی موضوعیت ندارد و مجریانش این احتیاطها را نمی کنند. شاید هم به همین خاطر بود که رژیم فکر کرد اگر به واسطه قطعی بی بی سی مردم بیشتری مشتری صدای آمریکا شوند خطر بزرگتری آنان را تهدید میکند و پارازیت بی بی سی را قطع کرد تا در وقت مقتضی یا ترتیب آنها را بدهد یا دیشهای مردم را.! همین قدر که امثال فرمانده بسیج و حتی سردان سپاه و نمایندگان مجلس و ... دروغهای شاخداری نظیر استفاده عوامل آشوب طلب از لباس بسیج را برای مخفی کردن جنایاتشان مطرح میکنند نشان از آن دارد که مردم برخلاف 18 تیر چند سال پیش توانسته اند دولت سرکوب را بموقع در سطح جهان مفتضح کنند.

avangard گفت...

چه كساني با لاي مسجد بصورت مخفي و نا متعا رف بمردم تير اندازي ميكرد چه كسي بالاي ساختمان بسيج مردم را به رگبار بست چه كساني ماشينهاي مردم را داغان كردند فيلم همه اينها مو جود است همانطور كه در مورد انتخابات دروغ ميگوييد در اين موارد هم دروغ ميگييد در هيچ جاي جهان ماموران دولتي بصورت مخفي به مردم تيراندازي نمي كنند كه بعد بندازند بگردن مردم و قاتل ندا هم خود خامنه اي و بسيجش است٠بس كنيد نمايش دروغ را

ناشناس گفت...

emshab bare digar aghaye kadkhodaei yek tarafe be ghazi rafto razi bargasht.dar goftegoye vijeh khabari shabake 2sima tamame nokati ke az soye kandidahaye moetarez matrah shode bod ro veto kard.ey kash in shahamat ro dashtan ke az har kodam az kandidaha yek namayande mipaziroftan va onvaght hame chiz ro enkar mikardan.hiyfe in hame javoni ke az dast raftan va khoda be dade kasani berese ke dastgir shodan......

ناشناس گفت...

آنچه که در هفته های کذشته دیدیم خشونت بیش از حد در مقابل افراد بی سلاح بود.در تبریز تعداد زیادی بازداشت شدند از جمله 27 پزشک متخصص.راه حل اعتصاب عمومی است.
پیام آزادی