۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

نظر شما در مورد انتخابات و نتایج آن

در مورد انتخابات و نتایج آن چی فکر می کنین؟
پیشتر نوشته شد:
همراهان ارجمند امشب خبرها و نظرها برنامه ویژه ای برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران دارد و در بخشهایی از آن نظرات و واکنشهای شما به نتایج این انتخابات اعلام می شود. با ارائه نظر خود در این وبلاگ و یا به ایمیلهای newsandviews@voanews.com و iranvotes@voanews.com و یا تلفن 2022059942 با کد آمریکا و پس از آن با داخلی 91 در این برنامه شرکت کنید.

۱۳۷ نظر:

هاله نور گفت...

دیکتاتور کوتوله محمود هاله نوری نژاد
امروز افاضه کلام فرمودند که نبردی علیه ملت سازمان یافته است ! یعنی رای ندادن مردم به خود را مساوی اقدام بر ضد ملت میداند !!

مثل همه دیکتاتورها از لوئی چهاردهم در فرانسه تا زمان حاضر میگوید ملت و دولت یعنی من !!

رستم فرخزاد گفت...

تا ساعاتی دیگر انتخابات ریاست جمهوری به پایان میرسد و همانطور که از قبل گفته بودیم محمود احمدی نژاد که در این چهار سال نقش یک مترسک را بازی کرد میرود تا در کنار دیگر عوامل رژیم که تاریخ مصرف آنها به سر آمد به زباله دان تاریخ بپیوندد.

تنها نکته منفی این انتخابات این است که امر بر مردم ایران مشتبه شده که آنها در یک فرآیند دمکراتیک احمدی نژاد را از کار برکنار کردند در صورتی که این نظام بود که با زیرکی خاصی آنچه را که به مصلحت نظام بود در یک فرآیند نمایشی به خواسته ملت تبدیل کرد.

حال سوال این است که دلیل این خیمه شب بازی چه بوده. دلیلش آن است که هنوز بسیاری از بسیجی ها و نیروهای دست راستی که ستون اصلی نظام هستند پشت سر احمدی نژاد قرار گرفتند و خامنه ای هیچ علاقه ای ندارد تا این گروه را با خود دشمن سازد. پس در ظاهر حمایتهایی از احمدی نژاد میکند ولی در باطن این اجازه را داد تا مردم رای مورد علاقه خود را که همانا مخالفت با احمدی نژاد است به صندوق بیندازند. در این راستا برای خالی نبودن عریضه اجازه چند تقلب کوچک در گوشه و کنار را هم صادر میکند تا هیچ شک و شبهه ای در حمایت خامنه ای از احمدی نژاد نماند ولی اصل قضیه آن است که این بار خواست نظام از آستین مردم بیرون آمده.

حال با آمدن موسوی ایران وقت دارد تا دست کم برای چهار سال دیگر دنیا را سر کار بگزارد و بخشی از تحریمهای کمر شکن اساسی را خنثی کند و جلوی تحریمهای بیشتر را بگیرد و دنیا را با خود همسو کند. دقیقا مانند همان کاری که اوباما در آمریکا انجام داد . یعنی تغییر افکار عمومی جهان بدون عوض شدن هیچکدام از سیاستهای اساسی.

==================
در آخر باز هم از خنده های آقای نوری زاده تعجب میکنم که ایشان هم مانند بقیه وارد بازی شده و امر بر او هم مشتبه شده که این خواست مردم بوده تا احمدی نژاد کنار گزارده شود. ایشان اطلاع ندارند که اگر احمدی قرار بود بر سر کار بماند بیست ملیون که سهل است اگر 70 ملیون مردم ایران هم به کسی دیگر رای میدادند باز هم احمدی رئیس جمهور میشد. پس زیاد ذوق نکنید آقای نوری زاده. تا چند وقت دیگر انواع و اقسام تحلیلهای متفاوت شما را ار انتخابات خواهیم شنید منتها متاسفانه همچنان بعد از سی سال دست از احساساتی بودن بر نداشتید و همیشه اول اخبار را بر مبنا احساسات تحلیل میکنید و بعد به اشتباه خود پی میبرید.

roya گفت...

رستم پرزور!
من با مواضع شما در مورد آقای دکتر نوریزاده مخالفم.
اولا نثر زیبای دکتر نوریزاده رانباید احساساتی نامید,
ایشان بهیچوجه احساساتی به آن مفهومی که شما میگویید نیستند البته نسبت به عشق به وطنشان یعنی ایران آزاد احساساتی بینظیر دارند.
ثانیا تحلیلها و اطلاعات ایشان از هزاران آدم یاه گو و بقول شما احاساتی دقیقتر و منطقی تر و مبنی بر اسناد و مدارکیست که کمتر کسی به آن دسترسی دارد .

ناشناس گفت...

درمخالفت با رستم باستانی !
حرف شما فقط ازنظر نامشروع بودن کلی نظام بیشتر است درست است ولی رفتن محمود هاله نوری نژاد حداقل کمی طناب را در گلوی ملت شل تر خواهد کرد منی ان حرف یعنی چند نفر کمتر بجرم مخالفت با نظم کشته میشوند باز م غنیمت است ,بلافاصله باید اضافه کنم من خواستار نابودی این رژیم هستم . در ضمن
آقادکتر نوریزاده فرزند دلاور و رستم واقعی ایران زمین بسیار دقیق و منطقی وبا نثری زیبا تحلیل میکنند و وصله احساساتی در تحلیل سیاسی به ایشان نمیچسبد .

رستم فرخزاد گفت...

با درود به همه دوستان ظاهرا سو تفاهمی پیش آمده. بنده مخالفتی با رفتن احمدی نژاد ندارم بلکه از همان روز اول تجزیه تحلیل کردم که آقای موسوی رئیس جمهور آینده ایران خواهد بود.
بنده فقط دلایل این جابجایی را نوشتم و عرض کردم جو گیر نشوید که صرفا خواست ملت باعث این جابجایی شده و زور ملت به زور نظام چربیده بلکه مصلحت نظام در ارتباط با مسائل خارجی باعث شد تا به مردم این امکان داده شود تا احمدی نژاد را کنار بگزارند.

بنده امید وار بودم مردم ایران بجای جو گیر شدن در فضای انتخاباتی و دادن شعار های "شخص محور" بیشتر به شعارهای "مطالبه محور" می پرداختند. نه این که دو گروه به جان هم بیفتند که کدام بیشتر دزدی کرده است.
خوب در دزد بودن کل سران نظام که شکی نیست. حال چه راست چه چپ.

چیزی که باید اهمیت بیشتری پیدا میکرد بحث مطالبات بود که متاسفانه در زیر سایه نام کاندیداها گم شد.

==========

در ارتباط با جناب نوریزاده هم امیدوارم یک روزی یک پستی در این رابطه باشد تا هرچه دل تنگمون خواست بنویسیم تا مشخص بشود اشکالات کار ایشان در چیست. ولی صرفا به این نکته اشاره کنم که ایشون تا همین چند وقت پیش در انواع پیشگویی ها انواع و اقسام آدمهای نظام از ولایتی گرفته تا قالی باف و غیره را ریاست جمهور آینده ایران میدانستند و در برنامه همین آقای چالنگی گفتند این اطلاعات از طرف شخصی به من رسیده شده که خودش در نظام است و صحت اطلاعات ایشان قبلا مورد تایید قرار گرفته!!!!!!

نقاط ضعف بزرگ ایشون:
1) خیال پرداز هستند.
2) زودی جو گیر میشوند.
3) بار ها و بارها اطلاعات کاملا غلط اعلام کردند.
4)عشق پیشگویی دارند.


نکات مثبت ایشون:
1)خاطرات دوران انقلاب را به خوبی به یاد دارند.
2)اطلاعات دقیقی از مسائل سیاسی کشورهای عربی دارند.

سروش علیزاده گفت...

آخرین خبر به نقل از نوروز نیوز دات نت:
برتری قاطع مهندس موسوی در 13 استان

تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، آذریابجان غربی، اردبیل، خراسان، کرمان....

محمود هاله نوری نژاد به زباله دان تاریخ پیوست !!!

در برابر کودتای سپاه پاسدارن هشیار باشید .

رستم گفت...

محمود هاله نوری نژاد
اولین کسی که دو بار انتخاب نشد , هر چند رای مردم از حب علی نبود از بغض معاویه بود و اکثر مردم از اصل نظام متنفرند ..

هاله نور گفت...

ولایت فقیه شرکت مردم را لبیک به رهبری و خامنه ای خواند
ولی همه میدانند که شرکت مردم نه از حب علی بلکه از بغض معاویه بود
محمود هاله نوری نژاد بقدری بد بود
که مردم متنفر از کل نظام را مجبور به واکنش بغض آلود و گسترده برای فرستادن او به زباله دان تاریخ کرد .

هاله نور گفت...

رستم خان !
بار ها و بارها اطلاعات کاملا غلط اعلام کردن رو قبول ندارم و ایشان بهیچ عنوان خیال پرداز نیست اگر گاهی آرزوهای خود برای ایرن را که به آن عشق میورزد بیان میکند اسمش خیال پردازی نیست , سخنان ایشان تا حد زیادی بر پایه منابع موثق است در ضمن عبارات شما مثل جوگیری و عشق پیشگویی برای بکار بردن در این وبلاگ معتبر و وزین سیاسی سبک و زشت است .

ناشناس گفت...

آقای وفا
امروز در صف رای دادن بودم برای مدت طولانی. افراد در صف می خواستند به موسوی رای بدهند. به نظر من از هر 100 نفر 80 نفر به موسوی رای می خواست بدهد. جای دیگری هم رفتم مردم به خصوص جوانان به موسوی می خواستند رای بدهند.
فکر می کنم موسوی در دور اول انتخاب می شود

Iran Azadi گفت...

ایرانیان

فراموشکار نباشید



آنچه خاتمی انجام داد کار خود او نبود ! نتیجه فضا اجتماعی آن روزها ، زندان رفتن دانشجوبان ، تقاضا جوانان ، بر باد رفتن آرزو نسل انقلاب و پر شدن کاسه صبر مردم بود، اگر به یاد بیاورید . اما آنچه انجام نداد کار خودش بود مگر نه اینکه اگر در برابر ظلم سکوت کنیم شریک جرم هستیم . خاتمی سوار موجی شد که برای ان دانشجویان خون خود رادادند و او برای باقی ماندن بر موج آرزو های انها را داد . اگر خاتمی سکوت نمیکرد ، اگر با پا درمیانی ها سکوت را مسلط نمیکرد تا موج بتواند داغتر شود احمدی نژادها فرصت قدرت گرفتن پیدا نمیکردند تا 4 سال بتوانند آن موج را بخوابانند و خاتمی بعد از از دست دادن قدرت تازه بیاید و بگوید نمیگذاشتند کار بکنم-نوش دارو بعد مرگ سهراب! وضع آنهایی که در انتخابات کاندیدا شده اند مشخص است اما دوم خرداد مال خاتمی نبود متعلق به آنهایی بود که فریاد زدند ....



احمدی نژاد از فقر و بدبختی مردم سوء استفاده میکند میلیونها دلار پول نفت را خرج کارهایی میکند که جز تضمین حکومت استبدادی برخی اثری ندارد او پولها را صرف پرتاب ماهواره میکند در حالی که کل اروپا با آن اقتصادها ی عظیمش تنها یک سازمان فضایی دارد ، یعنی اقتصاد ما از آلمان،فرانسه و... برتر است با مردم ما نجیب تر قناعت گر تر از مردم آن کشورها هستند! اینطور است که میتواند مردمی که در فقر نگاه داشته شده اند را با 100 هزار تومان پول با دادن حقوق معوقه یا انجام کارهایی که به تعویق انداخته و جزء چشم انداز ...بوده خوشحال کند و رای آنها را بخرد ، آخر چقدر نجیبیم !



طیق معیارها جهانی روانشناسی کسی که 2 توهم داشته و 6 ماه طول بکشد مبتلا"اسکیزوفرنی" با همان جنون است . احمدی نژاد امام زمان میبیند و در سازمان ملل سخنان به او وحی میشود ! توهم شنوایی و بینایی و 4 سال هم هست که حداقل ملت ایران خبر دارند ! تعجب نکنید مگر ماجرا دکتر بیات را فراموش کردید که اخبار سراسری ساعت 9 با افتخار اعلام کرد جوان بسیجی در مدتی کوتاه توانسته فوق تخصص جراحی مغز بگیرد و بعد از آن هم برخی از همین افرادی که حامی احمدی نژاد هستند به او مدال افتخار و سکه و ... دادند اگر بیات اشتباه نمیکرد و به جمع دانشجویان پزشکی نمیرفت معلوم نمیشد او مجنون است و شاید هم امروز ريیس جمهور بود ! فردی که اسکیزوفرنی دارد لزوما هوش پایینی ندارد اما ممکن است فکر کند همه کاره جهان است ،ممکنست فکر کند عده ای میخواهند بدزدندش یا خودش همه چیز را میداند و نیاز به مشورت ندارد ! این خصوصیات برایتان آشنا نیست ؟ اینهاست که میتواند باعث اختلال شود و کشوری را به باد دهد .



شرکت در انتخابات مهم نیست مهم احیاء موج دوم خرداد واینبار ادامه آن است نه سپردنش به دست کسانی که پرونده هایی مشخص دارند و بعد هم خوابیدن تا دوباره احمدی نزادی سبز شود. رفتن به خیابانها و خالی کردن هیجاناتی که در این نظام بسته راهی برای تخلیه آنها جز در این روزها و یا شب برد تیم ملی فوتبال وجود ندارداشکالی ندارد و خوب است اما مهم اینست که بدانبم موسوی آن بت ما نیست او حتی اصولگراست و بارها هم این را اعلام کرده ما اصول میخواهیم؟.این اعلام خطری است به آنهایی که موج را با حضور سبز خود ایجاد کرده اند که اگر به موسوی رای دادی بعد آن نباید همه چیز را به او بسپاری و بنشینی تا همه چیز درست شود ، باید بمانی و بخواهی. کروبی اگرچه با سروش و شعار تغییرات آمده اگرچه خط شکن شده اما همان آدمی است که وقتی حکم حکومتی در مجلس برای لغو مساله قانون مطبوعات آمد چارهای جز قبول حکم حکومتی نیافت ، اگرچه آتش او از همه داغتر است ولی آنهاییکه به او رای میدهند هم آن روز را به یاد داشته باشند و بمانند تا فراموش نکنند و آنگونه نشود که این موج تنها چون کارناولی بی اثر پایان یابد و باز با شروع کارناولی دیگر 4 سال دیگر همه چیز را فراموش کنیم

Stoning to deat IRAN گفت...

خامنه ای باز هم ای مردم را به نفع خود مصادره کرد و
ماموران تلفن برکف همیشگی که اینبار نقش مصاحبه شوندگان را بازی میکردند در رادیو و تلویزیون ظاهر شدند و شرکت گسترده و بغض آلود مردم علیه احمدی نژاد را لبیک به رهبری خواندند و این نمایش همچنان ادامه دارد.

ناشناس گفت...

فکر می کنم موسوی برنده شود به در راند اول

ناشناس گفت...

گود بای محمود چاخان

ناشناس گفت...

ما رای دادیم زیرا به نظام بگویم نه و به خامنه ای بگویم نه زیرا او از احمدی نژاد حمایت می کرد

ناشناس گفت...

به نظر من میر حسین موسوی رای میاره ولی طرفداران احمدی نژاد خیلی کارشکنی میکنن و شایعاتی هم ساختن.
محسن از مشهد.

کیانوش رشیدی قادی گفت...

با درود.

هرکدام ار این چهار مار، از صندوق های مارگیریِ موسوم به صندوق های رای گیری بیرون بیایند، به ضرر مردم ایران است.

ایرانیان رژیم ضد ایرانی و غیر ایرانیِ جمهوری اسلامی را نمی خواهند، این ها رییس جمهور عوض می کنند.


کیانوش رشیدی

آلمان

ناشناس گفت...

آقای وفا
احمدی نژاد تمام ما ایرانیان را بدبخت کرد.به خاطر همین است که مردم به پای صندوق های رای رفته اند که به هر ترتیبی که شده احمدی را در مرحله اول حذف کنند. بر اساس ماشاهداتم متوجه شدم که آقای موسوی بالاترین رای را خواهد آورد

ناشناس گفت...

امروز پیر مردی متولد سال 1302 را در صف دیدم که هر چه کردیک که بدون نوبت و ایستادن طولانی در صف رای بدهد این کار را نکرد و گفت منتظر میمانم تا نوبت من بشود.

هر چه فکر کردم دیدم حیف از این مردم با این سطح شعور که زیر بار جور و ستم حکومتی غیر دمکراتیک باشد.

خوشحالم که با رای خود قدمی به سمت دموکراسی برداشتم و بهتر بگویم برداشتیم.

shahram گفت...

بنا یه آمارهای رسیده از شهرهای مختلف آقای موسوی پیروز قاطع این انتخابات است. در شهر بهبهان با صدهزار نفر جمعیت حدود 80 درصد به ایشان رای داده اند.

farhad گفت...

درود بر شما
بلاخره آرزوی نظام برـورده شد حضور مردم در انتخابات .بار دیگر مردم ایران فریب خوردند و آلت دست قرار گرفتند و مدرکی دست نظام دادند که به دنیا بگوید مردم این حکومت را قبول داردو همه چیز در این مملکت روبراه است امید وارم که شما آلوده سانسور نشده باشید و این پیام را بخوانید
با تشکر فرهاد مهرشهر

ناشناس گفت...

سلام

1-از ورود نماینده های موسوی به برخی از حوزه ها خودداری شده است
2- در بسیاری از حوزه ها مردم در انتظار برگ های رای هستند با توجه به اینکه آخرین مهلت ساعت 9 شب اعلام شده احتمال دارد برخی از مردم بعلت نبودن برگ رای موفق به رای دادن نشوند
3- احمدی نشان با نشان دادن برگ رای خود به دوربین و اشاره به اسم خود آشکار ترین تخلف انتخاباتی را مرتکب شد


امیر

Unknown گفت...

Dorod be shoam
dar in ravande entesabati yaghinan hata pelehaye demokrasi az janebe eslahat ham dar in entesabat shabihe namayeshi bish nabode chon mahiyate ghanone asasi chizi nist ke manaye demokrasi dar iran ra baraye in shore fekri tafhim va moshakhas konad pas , dar in arse negahe mokhalefe man va tahrime man tanha aghe yek negahi sarih mibashad ke mashroiyate nezam ra dar bar nemigirad. ba sepas Avayesookot Germany

ناشناس گفت...

این حجم جمعیت به خامنه ای این اجازه را نخواهد داد که دستور تقلب را صادر کند. لذا یکی از کاندید های اصلاح طلبان در مرحله اول حتمی است که به نظرم آقای موسوی باشد.

سرکار خانم زندی گفت...

محمود هاله نوری نژاد با امام زمان مخصوص خودش که منتظر اولین انفجار بمب اتمی بر سر اسراییل ایشان بود دوباره از صحنه بیرون رفتند تا زمانی که دوباره مردم از انتخابات قهر کنند و احمدی نژادی دیگر برای بردن آبروی ایران و ایرانی ظهور کند..

Morteza گفت...

سلام دوستان عزیز و هموطن من

متاسفانه تخلفاتی در سطح تهران در حال شکلگیری است و هنوز برخورد جدی ای با آن نشده است.

از جمله این تخلفات، ورود لباس شخصی ها به ستاد قیطریه و زد و خورد با مسئولین است.

و این که همین الان هم وارد ستاد تلویزیونی میر حسین موسوی شدند و با زد و خورد انجا را پلمپ کردند(البته با صدای وحشت زده خانم گزراشگر این تصویر قطع شد و ...)

http://iranema.mowj.ir/

در حال حاضر رسانه ما شما هستین و از شما درخواست دارم تا آخر نتایج انتخابات، برنامه خودتون رو ادامه بین

ممنونم از لطف شما و خسته نباشید عرض می کنم به شما

ناشناس گفت...

سلام
من شیرین هستم . متاسفانه مردم ایران هم فراموشکارو هم احساساتی هستند .
میخوام بدانم که آیا با وجود ولی فقیه آیا هر کدام از این کاندیداهااگر انتخاب شود چه کاری می تواند انجام دهد واقعا ابی عزیز درست گفته:
از آزادی اگر گفتند بدان دریا سرابی است بگو بین بد و بدتر جه حق انتحابی هست
رای دادن یعنی تایید جمهورد اسلامی
ممنون میشم نطرم رو بخونید

ناشناس گفت...

Why the voice of America dosent
report this news در انتخابات سردبیر سایت نوروز، تنها ارگان جبهه
مشارکت، اعلام کرد که این پایگاه خبری، و شماری دیگر از رسانه‌های اینترنتی حامی میرحسین موسوی، یکی از کاندیداهای اصلاح طلب ریاست جمهوری، در بعد از ظهر روز جمعه فیلتر شده‌اند.

به گفته این مسئول سایت نوروز سایت‌های جمهوریت، خرداد نو، آینده و موج سوم نیز از جمله پایگاه‌های خبری میرحسین موسوی هستند که روز جمعه از سوی شرکت مخابرات ایران فیلتر شده‌اند.

برخی از کاربران تهرانی و کرجی در تماس با رادیو فردا فیلترینگ این سایت‌ها را تایید کرده‌اند.

سردبیر سایت نوروز همچنین اعلام کرد که برای فرار از فیلترینگ کاربران می‌توانند از به آدرس «نوروز نیوز دات نت» مراجعه کنند.

فیلترینگ پایگاه‌های خبری حامیان میرحسین موسوی در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر تلویزیون‌های اینترنتی حامیان موسوی و نیز تلویزیون اینترنتی محسن رضایی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فیلتر شده بودند.

در همین حال به گزارش خبرگزاری نیمه رسمی فارس که از محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران پشتبانی می کند، ادعا کرد که « در حالی که نيمی از زمان رای‌گيری دهمين دوره رياست جمهوری نگذشته بود،سايت‌هايی همچون کلمه،‌قلم، نوروز و جمهوريت که وابسته به يک کانديدا هستند در اقدامی خلاف قانون انتخابات با ارائه آمار کذب، اقدام به تبليغ به نفع کانديدای خود و تخريب کانديدای رقيب می‌کنند.»

روز پنجشنبه نیز شبکه پیام کوتاه تلفنی در ایران قطع شد که شرکت مخابرات ایران یک روز پس ضمن اتایید این خبر اعلام کرد نهادهایی غیر از این شرکت اقدام به قطع شبکه پیام کوتاه تلفنی کرده‌اند.

قطع شدن شبکه پیام کوتاه تلفنی که اصلاح‌طلبان در چند روز گذشته احتمال آن را پیش‌بینی کرده بودند، به نگرانی نامزدهای رقیب محمود احمدی‌نژاد در مورد دستکاری در آرا افزوده است.

مرتضی الویری رئیس کمیته صیانت از آرای ستاد مهدی کروبی،در این زمینه به رایدو فردا گفت: «قرار بر اين بود که با استفاده از اين سيستم با ناظران صندوق‌ها در تماس باشيم و از اين سيستم برای اطلاع‌رسانی از تخلفات استفاده کنيم ولی اکنون با قطع آن کار ما دشوار می‌شود، بايد به شيوه جايگزين فکر کنیم.»

در همین زمینه مرتضی حاجی، دبير اجرايی کميته صيانت از آرای ستاد ميرحسين موسوی، گفت: «اين سيستم برای ايجاد ارتباط بهتر با نمايندگان ميرحسين موسوی در سراسر کشور ايجاد شده بود اما متأسفانه، از ظهر پنجشنبه، شرکت‌های خدمات‌دهنده اين سيستم با مشکل مواجه شدند و اين سيستم دچار اختلال و در نهايت به طور کامل قطع شد.»

دبير اجرايی کميته صيانت از آرای ستاد ميرحسين موسوی، افزوده است: «اطلاع‌رسانی به نمايندگان حاضر در سر صندوق‌های رای حق قانونی کانديدا است و در عصر ارتباطات، ايجاد اختلال در اين سيستم کاری غيراخلاقی و غيرقانونی است.»نارسایی‌های فراوانی دیده شده است

خبرگزاری آلمان به نقل از ایرنا گزارش می‌دهد که در بسیاری از مراکز انتخابات تعرفه‌های انتخاباتی تا ظهر به پایان رسیده و مردم در صف‌های طولانی منتظر رسیدن تعرفه‌اند. به گزارش "قلم نیوز" نیز، دکتر بهزادیان‌نژاد، رئیس ستاد مهندس موسوی، در مورد نارسایی‌های انتخابات از جمله گفت: از گوشه و کنار کشور، به خصوص غالب شهرهای بزرگ، خبر می‌‌رسد که مردم در صفوف بلند در انتظار دادن رای خود هستند. ساعت‌هاست که به آنان پاسخ می‌دهند، تعرفه به اندازه‌ی کافی موجود نیست، در حالی که بنابر اظهار وزارت کشور ۵۹ میلیون تعرفه چاپ شده و در اختیار این وزارتخانه بوده است. این واقعیت حاکی از آن است که وزارت کشور در انجام فعالیت خود ناتوان است یا اهداف دیگری را دنبال می‌کند. تداوم این وضعیت از دیدگاه این ستاد می‌تواند بی‌اعتنایی به انتخاب مردم و اخلال در این انتخابات تلقی شود. دکتر بهزادیان‌نژاد، رئیس ستاد مهندس موسوی، در ادامه گفته است: در صورت تداوم این وضع آقای مهندس موسوی مستقیما در این باره با مردم سخن خواهد گفت.

ناشناس گفت...

رسانه ها زمینه رو برای پذیرفتن رئیس جمهور جدید آماده میکنه... سایت های میرحسین موسوی فیلتر شده...
ترس از این دارم که این کارها زمینه تقلب را برای انتخاب دوباره احمدی نژاد آماده کنه.
اگه احمدی نژاد رو دوباره سر کار بیاورند، من به نوبه خودم به این نتیجه اعتراض میکنم.
هر نتیجه ای قابل قبول هست به غیر از انتخاب دوباره احمدی نژاد.

مسعود منور گفت...

امروز روی شبکه شما و خصوصا بی بی سی فارسی نویز زیادی ارسال میکنند. قطع کردن شبکه های ماهواره امر سابقه داری است. دقیق میدانم که کانال های سیاسی ایران روی تله استار توسط بیم ارسالی ایران که در کوبا مستقر شده بود(روی همان فرکانس) از کار افتادند.که کاری غیرقانونی است. علی ایحال ایران هیچ ابایی از این کارها ندارد. اگر شده از محل حکومت حماس، لبنان، سودان وخلاصه هرجایی نیروداشته باشد این کار را میکندو از شفاف سازی شما میترسند. شما و بی بی سی فارسی با بحث های کارشناسی تاثیر زیادی در روشنگری مردم داشتید. علت این کار 1- نفوذ بالای شما در بین مخاطبان ایرانی است 2-میخواهند این رای بالا را به حساب رهبر بگذارندو شما را هم دشمن کشور و مردم(نه حکومت!) معرفی کنندپس نمیخواهند مردم بشنوند که شما هم دعوت به شرکت در انتخابات کردید تا بگوین آنهایی که رای دادن کنار رهبر و روبروی شمایند! این صحبت از صبح تا حالا تکه کلام مجریان صداوسیما بوده است.

الکی خوش گفت...

احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوست .

گام بعدی نوبت ولایت فقیه و دیکتاتوری مذهبیست .

ناشناس گفت...

سلام

بدنبال قطع سیستم پیامک ، سرور سایت

های کلمه و قلم نیوز متعلق به میر

حسین موسوی بعلت کثرت مراجعین

از کار افتاد !

با این اتفاق عملا آخرین امکان اطلاع

از بیانیه های ستاد ایشان و اخبار

واقعی انتخابات در داخل ایران از

بین رفت

خواهشمند هستم شما این زحمت را مانند

گذشته تقبل نمایید . بسیار ممنون

ناشناس گفت...

شک نکنید که موسوی در مرحله اول برنده می شود. زیرا ما مستقیم این را داریم مشاهده می کنیم. بنابراین تقلب بی تقلب... خامنه ای خودش هم این را درک کرده است... می گویند خامنه ای هم این موضوع را قبول کرده است

ناشناس گفت...

رسانه ها زمینه رو برای پذیرفتن رئیس جمهور جدید آماده میکنه... سایت های میرحسین موسوی فیلتر شده...
ترس از این دارم که این کارها زمینه تقلب را برای انتخاب دوباره احمدی نژاد آماده کنه.
اگه احمدی نژاد رو دوباره سر کار بیاورند، من به نوبه خودم به این نتیجه اعتراض میکنم.
هر نتیجه ای قابل قبول هست به غیر از انتخاب دوباره احمدی نژاد.

سرکار خانم زندی گفت...

محمود هاله نوری نژاد با امام زمان مخصوص خودش که منتظر اولین انفجار بمب اتمی بر سر اسراییل برای ظهوربود دوباره از صحنه بیرون رفتند تا زمانی که دوباره مردم از انتخابات قهر کنند و احمدی نژادی دیگر برای بردن آبروی ایران و ایرانی ظهور کند..

قیس محمدبور(دبی) گفت...

اکرتقلبی صورت نکیرداقای موسوی با اختلاف جند میلیونی ریس جمهورخواهدشد.دردبی اراحداقل95%به سوداقای موسوی بود

ناشناس گفت...

درود بر کورش کبیر
درود بر پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران

ما رآی نمی دهیم.‏
هنوز هم جماعتی هستند‎ ‎که می خواهند نظام ولایی که میراث آقای خمینی است رااصلاح کنند.‏
آنچه بر اساس سوابق این حضرات و حتی سخنان امروزشان می توان برداشت ‏کرد این است که اینان جز برای توجیه نظام ولایی و ساختن چهره ای جهان پسند ‏‏( پوسته آرایی) هدف دیگری ندارند . اینان بارها و بارها به اعمال خود افتخار ‏کرده اند و حتی یکبار هم نشده که به نقد گذشته خود بپردازند.‏
تغییر شجاعت می خواهد و صلاحیت . اینان با این سوابق روشن نه صلاحیت تغییر دارند و ‏نه شجاعتش را . و البته اینگونه به نظر می رسد که اینان با به راه انداختن این بازی قدرت ‏به همراه دوستان آشکار دیروزین و پنهان امروزین اصول گرا (بنیادگرا) یشان ، هدفی جز ‏توجیه ساختار ظالمانه و ضد آزادی و برابری موجود که در واقع ساختاری ضد توحیدی ‏است را ندارند.‏
برای دوست عزیزمان: وفا مستقیم
‏7 تن از دانشجویان ایران
زنده باد کورش کبیر

ناشناس گفت...

اوباما : از استقبال زیاد مردم ایران می توان پیام تغییر را شنید

آفرین به آقای اوباما زیرا پیام
مردم ایران بخوبی فهمید

ناشناس گفت...

تو را به خدا با اطلاع رسانی سریع

جلوی تقلب را بگیرید

طنز ایرانی گفت...

احمدی نژاد با هاله نور چهار سال گفت مهدی بیا ولی مردم امروز گفتند مهدی فعلا نیا
چهار سال دیگه سر بزن تا ببینیم چه میشه بیای یا نیای ?!!

ناشناس گفت...

سلام

لطفا همانند بی بی سی برنامه فارسی را تا صبح ادامه دهید . این یک ضرورت بسیار مهم است .لطفا

ناشناس گفت...

من بعد از 20 سال رفتم رای دادم. اما باورت نمیشه وقتی دیدم که برای رای دادن باید وارد مسجد بشم پیش خودم گفتم: دیدی سیامک بازم اشتباه کردی. آخه مسجد جای رای دادنه؟!؟!

ناشناس گفت...

آقای وفا مستقیم. با سلام و درود .در این هیاهوی انتخابات، مظلومیت بچه های متحصن جمعیت آل یاسین در آرامگاه آقای خمینی و فشار نیروهای امنیتی به نمایندگان این جمعیت فراموش نشود.

بابک از کرج گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=8APj4DYu1bM
کرج ساعات آخر آزادی تبلیغات
کرج تا صبح مملو از طرفداران موسوی بود .

ناشناس گفت...

دوران نژاد احمدی چهار سال حکومت خرافه و بربریت و استبداد بود
باشد که انتخابات امروزراهنمای مردم برای ریشه کنی همیشگی نظام استبدادی ولایت فقیه شود.

ناشناس گفت...

موسوی برنده انتخابات هست اگه تقلب نباشد که بعید است این متن را نوشتم برای انتخابات
غم نا ازموده خویش را در کدام بوته آزمایش می آزمائی و آیا فرصت دوباره بودن را در تکرار مکرر یک رنگ می جوئی آیا باید سبز بود و سبز دید بدین ترتیب رویای نا خواندهائی از پس این غمها مجال تازهائی می یابد. آیا آن کس که در گوش من زمزمه می کند هنوز هم به من می گوید بنویس و بگذار همهمه این غمها تو را به فراموشی نبرد بنویس که آخرین صدا خوب میداند پایانی هم وجود دارد و خط پایان همان جائی ایست که تو در ابتدا آن ایستاده ائی مهم نیست که تو چه می کنی و یا با تو چه خواهند کرد مهم اینست که بدانی چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه سایه های تردید بیش از همه رنگ می بازند . براستی بنویس این هم گذری ایست از بستری تاریخی با آزمون و خطا. ومن به انچه که به دوامت می انجامد فکر می کنم بنویس که تاب من اخرین توان تو در این راه خواهد بود و زمزمه های بیداری این شب ما را به سکوت متهم نخواهد کرد بنویس بنویس که تو می توانی به براوردی از تاریخ دل خوش بداری و به باور ایندگان بگوئی ایران سرزمینی بود که من دوست میداشتم. هایده

babak176 گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=8APj4DYu1bM
کرج - ساعات پایانی تبلیغات
بابک از کرج

ناشناس گفت...

میدانید امروز چه شد ?
ظهور امام زمان چهار سال به تاخیر افتاد !
هاله نور پر
وزیر کشور با دکترا قلابی پر
ولی ......
یک میلیارد دلار هم پر !!!!
ناراحت نباش محمود جان رفتی ولی یک میلیارد هم بردی !!!

قیس(دبی) گفت...

لطفاراجع به این دوره لقب( نهضت قلم) فراموش نشود.درایران ازخودکارهایی استفاده میشودکه بعداز10دقیقه جوهران باک میشودبه همینخاطر مردم باخودکارهای خودشان به بای صندوق های رای میروند

مرتضی گفت...

همه شواهد امر حاکی است که مهندس موسوی انتخابات را برده است
من پیشگو نیستم
به وبسایت من هم یه سری بزنید
www.Mir-Hussein.40s.ir

ناشناس گفت...

با سلام -- من و خانواده ام اصلا رای ندادیم چو هر دو طرف همدیگر را به دروغگویی متهم می کنند ---

ناشناس گفت...

با سلام
من در محله اقدسیه تهران امروز خیل عظیم ملت رو برای رای دادن به آقای موسوی با شور و هیجان خاصی ملاحضه کردم و حتی یک نفر هم ندیدم که به احمدی نژاد رای دهدو به خودم می بالیدم که ایران در راه رسیدن به اصول اولیه دموکراسی قدم بر می دارد.
شاهد

shahed گفت...

با سلام
من در محله اقدسیه تهران امروز خیل عظیم ملت رو برای رای دادن به آقای موسوی با شور و هیجان خاصی ملاحضه کردم و حتی یک نفر هم ندیدم که به احمدی نژاد رای دهدو به خودم می بالیدم که ایران در راه رسیدن به اصول اولیه دموکراسی قدم بر می دارد.
شاهد

مرتضی گفت...

آخر نفهمیدیم این هاله آسمانی که محمود ازش حرف میزد چطور به سیب -زمینی تبدیل شد ؟!!!
در ضمن
تا رای نداده اید محل اخذ رای را ترک نکنید
www.Mir-Hussein.40s.ir

ناشناس گفت...

آرای سنگاپور، مجموع 263، میرحسین موسوی 207، کروبی 35، احمدی نژاد 17 و رضایی 4

ناشناس گفت...

امروز صبح به نانوایی رفتم دیدم سه نفر به شاطر می گفنتد: " خائن ، برای چه به احمدی نژاد رای دادی ؟ در جواب گفت : آقا او را تایید کرده است. دوباره گفتند: خائن چه کسی آقا را تایید کرده؟

گفتنی است خود من و خانوانواده ام بعد از بیست سال برای اولین بار در انتخابات شرکت کردیم به امید آنکه پشیمان نشویم.
زنده باد عشق و آزادی ...

mamal گفت...

فكر مي كنم ديگر زمان تصورات واهي به پايان رسيده و اگرچه شركت در انتخابات به خودي خود تائيد اين رژيم نيست اما پاياني بر كساني است كه خيالات واهي مي پرورند

mamal گفت...

فكر مي كنم ديگر زمان تصورات واهي به پايان رسيده و اگرچه شركت در انتخابات به خودي خود تائيد اين رژيم نيست اما پاياني بر كساني است كه خيالات واهي مي پرورند

ناشناس گفت...

-- با سلام ---
امید وارم با آمدن رئیس جمهور جدید(آقای میر حسین موسوی) تکنولوژی ایران هم پیشرفت کند بخصوص در زمینه کامپیوتر و اینترنت --

ناشناس گفت...

با سلام فريبا هستم از شهركرد
امروز من راي دادم تا بتوانم نقشي در پيروزي ازادي بر استبداد داشته باشم اگه تقلبي صورت نگيره حتما عشق و ازادي برنده ميشه
مطمئنم و دعا ميكنم

ناشناس گفت...

با وجود اینکه بسیاری از مردم بعلت نبود برگ رای موفق به رای دادن نشده اند انتخابات را خاتمه یافته اعلام کردند!!!

ناشناس گفت...

به آقای اوباما بگوید که متن تبریک خود را برای آقای موسوی را آماده کند لطفا از عبارات فارسی هم استفاده نماید

حسین از آلمان گفت...

حسین از آلمان

چرا ایرانیان از این فرصت استفاده نمی کنند و خواستار رای گیریهای آزاد نمی شوند. تمام کسانی که در رای گیری این حکومت منفور شرکت کرده اند باید از خود بپرسند که آیا لیاقتشان همین چند تا کاندیدای اسلامگراست؟ آیا فرموش کرده اند که اگر 90% آنها می خواستند که کاندید شوند؛ شورای نگهبان آنها را سلب صلاحیت می کرد؟ واقعا که به این کم توقع بودن ایرانیان باید تاسف خورد.

ناشناس گفت...

با سلام به دوستان
احمدی قربانی سیاستهای رژِیم شد.
در این انتخابات به اصطلاح آزاد سیاستهایی که رژیم در پی آن بود به تحقق پیوست
دوستان میگن رهبر از احمدی نژاد طرفداری کرده برای همین به موسوی و دیگر کاندیداها رای دادیم به نظر من حکومتی که سی سال این ملتو فریب داده اونقدر آگاهی داره که بدونن اگر خامنه ای بیاد بگه به فلانی رای بدید و یا فلان کارو بکنید مردم از لجشون خلاف اونکار می کنن
بنظر من همه اینا بازیه و اینا از همون اول قصد داشتند که موسوی رئیس جمهور بشه.بالاخره رهبر هم که اتصال به آسمونه میدونه وجود احمدی نژاد کار این رژیمو و خود رهبریو تموم می کرد اینا از غولی که خودشون ساختن ( سپاه ) و دیگر قابل کنترل نیست می ترسن و از کودتای نظامیان و نابودی رژیم ملایی نگرانند
احمدی نژاد هم بعداز شکست همانند پالیزدار به خاطر حرفاش محکوم میشه و میره تو زبالدان رژیم.
و دوباره حکومت ملایان تازه نفس تائید شده توسط مردم باقی میمونه با یه چهره تازه

Shahrokh گفت...

ایرنا همین الان خبر داد که احمدی نژاد با اکثریت مطلق برنده شد:http://www.irna.ir راست و دروغش گردن خودشون. ولی اگه راست باشه بزرگترین تقلب تاریخه!

شهاب گفت...

اگر مردم ما بیشتر فکر میکردند به یک اصلاح طلب واقعی رای میدادند.به نظر من موسوی یک اصول گرای اصلاح طلب هست.
بااحترام به طرفداران اقای موسوی.
من به اقای کروبی رای دادم.......دلیلاشم همه میدونید...اگر موسوی برنده شه مدیر تبلیقات موسوی برنده شده نه اقای موسوی و برناهه هاش...

سروش علیزاده گفت...

احمدی نژاد و باند قدرت و استبداد در حال دزدیدن ایران هستند هم میهنان بپا خیزید .

یک ایرانی بامزه گفت...

نخیر مثل اینکه احمدی نژاد با بمب اتم بر سر اسراییل و دست در دست امام زمان در راهند .

نیلو از تهران گفت...

با آمار تقلبی وزارت کشور

تهران بسرعت چهره نظامی به خود می گیرد. وزارت کشور که اعلام کرده بود از صبح فردا نتایج آراء را بتدریج اعلام خواهیم کرد، شتابزده یک آمار من درآوردی را اعلام کرد که بموجب آن احمدی نژاد تاکنون نفر اول است!

شواهد نشان میدهد که آرایش نظامی برای جلوگیری از اعتراض مردم به تقلب انتخاباتی باشد و از سوی دیگر وزارت کشور نیز شتابزده و برای جلوگیری از دخالت رهبر جمهوری اسلامی یک آماری را اعلام داشت تا او را در برابر عمل انجام شده قرار دهد. بویژه که میرحسین موسوی در مصاحبه کوتاه امشب خود از رهبر خواست دخالت کرده و جلوی دگرگون اعلام شدن نتیجه انتخابات را بگیرد. فاجعه ای که در حال وقوع است، درست همان شیوه عمل کودتائی و دروغگوئی 4 سال گذشته احمدی نژاد است.

ناشناس گفت...

هم میهنان !
مقاطعی هست که یک ملت باید در برابر زانو زدن در برابر جلاد خود و قیام ملی یکی را انتخاب کند و اکنون در یکی از این مقاطع تاریخی هستیم ..

مهدی موعود گفت...

بیماری روانی مبتلا به اسکیزوفرنی و افکار آخرالزمانی بنام احمدی نژاد ایران را بسوی نابودی میبرد..
آرای مردم را دزدیدند پیش بسوی حمله اتمی به اسراییل و ظهور امام زمان و مدیریت جهان !!!

یک ایرانی گفت...

اوبامای عزیز
بزودی باید هویجها رو بریزی دور و هر چی چماق داری ورداری بیای سر وقت جمهوری اسلامی و احمدی نژاد دیگه برای مردم ایران برای رهایی از چنگال دیکتاتوری راهی بجز راه عراق نمانده است .
ننگت باد دیکتاتور لعنت ابدی ملت ایران بر هیتلر زمانه محمود هاله نوری نژاد

آژیر خطر گفت...

یادتونه صدام هم آخر حکومتش رفراندمی با نتیجه صد در صد بنفع خودش بر گزار کرد ?!!

و اینک تاریخ تکرار میشود .

ناشناس گفت...

بزرگ ترین تقلب تاریخ در راه است

بزرگ ترین تقلب تاریخ در راه است

بزرگ ترین تقلب تاریخ در راه است

بزرگ ترین تقلب تاریخ در راه است

بزرگ ترین تقلب تاریخ در راه است

بزرگ ترین تقلب تاریخ در راه است

ناشناس گفت...

حقارت ،بدبختی ،فلاکت ،بیکاری ،تورم ،فقر،فساد،فریبکاری،و دروغگویی برای چهار سال دیگر تمدید شد

تحلیل گر نهایی گفت...

کودتای از قبل برنامه ریزی شده احمدی نژاد ,
حکومت نظامی بدون اعلام رسمی همراه با سایر اقدامات ,
امتحانت دانشجویان در روز های آینده تا سه شنبه لغو شد
تا دانشجویان امکان تجمع و اعتراض در دانشگاهها نداشته باشند
و باینترتیب پیروزی ملت تبدیل به استیلای دیکتاتوری و فاشیسم میشود .

ناشناس گفت...

خطاب به مردمی که رای دادن میخوام بگم که:
با خودکارای خودتونم رفتید و باز سرشکسته برگشتین.آخه آدم چند دفعه باید تو یه امتحان رد بشه.
امیدوارم حالا فهمیده باشین که خودکار رهبری یه چیز دیگه اس
آریا

جنبش اعتراضی گفت...

کودتای احمدی نژاد و سپاه و بسیج علیه رای ملت
با آمار تقلبی وزارت کشور
یادتونه صدام هم آخر حکومتش رفراندمی با نتیجه صد در صد بنفع خودش بر گزار کرد ?!!

این دولت سیب زمینیست شما ملت سیب زمینی نباشید

Arman گفت...

با شنیدن خبر پیروزی احمدی نژاد خود را موظف دیدم که به آقای چهارلنگی مجری تلویزیونی و تمام طرفداران آقای احمدی نژاد (صدای آمریکا) تبریک بگویم.

رستم گفت...

همه با لباس و هر رنگ سبز که میتوانید بیرون بیایید .

آلنده گفت...

دیکتاتور کوتوله محمود هاله نوری نژاد
مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر دیکتاتور
دیکتاتور کوتوله ایران شیلی نمیشه

مسعود منور گفت...

پیش دستی خامنه ای برای جلوگیری از انقلاب مخملی به چه قیمتی؟
هرچه از دوستان و اقوام در شعب تهران و شهرستان و حتی روستاها سوال کردیم آقای موسوی بطور میانگین30 تا 50 درصد جلوتر از احمدی نژاد بنظر میرسید. بررسی رفتار احمدی نژاد در حمله به ارکانی همچون هاشمی رفسنجانی و سکوت روحانیون سنتی در قبال آن، رفتار صداوسیما بعنوان مسئول اصلی کمپین احمدی نژاد، موضعگیری کیهان و سپاه در خصوص انقلاب مخملی و طرح آمریکایی، قطع کردن سیستمهای مخابراتی و SMS ، تمام شدن تعرفه های رای و روال بسیار کند رای گیری و خسته سازی مردم و... نشان از آن دارد که متقلب و دروغگوی اصلی خامنه ای است. همانطور که ننه جون کروبی تورم را حس میکرد مردم همه چی را خودشان حس کرده اند.این روال پروژه خامنه ای برای تصفیه دوستان قدیمی و جلوگیری از زیر سوال رفتن سیاست ایشان در قبال بمب هسته ای، تحریم های بین المللی، دخالت در لبنان و فلسطین، تداوم دشمنی با آمریکا و ... نشان میدهد که همانطوری که پیشترها امثال جنتی گفته بودند اجازه نمی دهند دوران خاتمی تکرار شود(علی رغم حضور اسطوره ای مردم). کروبی که حرف از ساختار شکنی کرد از نظر خامنه ای باید خرد میشد تا بفکر محدود کردن رهبری نباشد و ... اینها همه نشان از مهندسی شدید تیم خامنه ای دارد.

ناشناس گفت...

همانطور که میدانیم این حکومت با خون و خونریزی روی کار آمد. همه به موسوی رای دادیم ولی چون رهبری میدانست اگر موسوی انتخاب شود رفتنی است ، احمدی نژاد را به عنوان دهن کجی به مردم و حفظ بقا انتخاب کرد . اکنون همه دیگر باید بفهمیم در حکومت اسلامی جایی برای آزادی وجود ندارد.ایران دیگر روی خوشی نخواهد دید.چاره ایران فقط نبرد مسلحانه است .حمله نظامی به ایران تنها راه نجات ایرانیان از دست چنین حکومتی خواهد بود.
پیام

ناشناس گفت...

خواهش میکنم نظر من را بگذارید، مردم ساکت نمانید این همه تقلب ،چطور به این راحتی دورغ می گویند. از کاندیداهای خود بخواهید از رای شما حمایت کنند مثل آقای خاتمی با یک عذر خواهی موضوع را خاتمه ندهند مردم حق دارند که بدانند چرا و چگونه با اینجا رسیدیم یاسی وحشتناکی در بین مردم دیده می شود و بیشتر از یاس مردم شوکه شده اند یعنی مگر می شود در انتخابات به این بزرگی حتی یک رای باطله وجود نداشته باشد؟

ناشناس گفت...

سلام
ميخواستم به چند نكته در رابطه با موضوع انتخابات فرمايشي در ايران اشاره كنم اول اينكه براي بدست اوردن هر چيز ي بايد هزينه داد براي رسيدن به يك جامعه ي دموكراتيك هم بايد هزينه داد مردم وقتي ميتوانند پرداخت هزينه در معناي واقعي را درك كنند كه به جاي اينكه اين مسئوليت را از دوش خود به ديگري منتقل كنند اول از خودشون شروع كنند ولي مي بينيم مردم ما به قدري تن پرور هستند كه قبل از انتخابات مي ريزند توي خيابان و همه كاري مي كنند ولي وقتي رژيم بعد از انتخابات به اونها دندان نشان ميدهد مثل كبك از ترس سرشان را زير برف ظلم و ستم بار ديگر فرو ميبرند و سعي ميكنند با سرگرم كردن خودشون به شكم و مال و غذا وضد حال زدن و خاطره ي ملا نصر الدين تعريف كردن به نوعي از اين ننگ بزرگ فرار كنند
دوم اين كه اگر در اين مملكت عده اي در برابر رژيم قد علم كنند با اين مردم دو رو و منافق نمي توان اطمينان داشت كه ايا حمايت مي شوند يا نه مثلا وقتي توي خيابان مامور دولتي به دختري تعرض مي كنه مردم فقط بلد هستند نگاه كنند و اه بكشند به عبارتي دچار مرگ تدريجي شدند يا مثل قضيه ي اقاي عصان لو رئيس صندي كاي اتوبوس واحد ويا بسياري ديگر از زندانيان سياسي كه فكر مي كردند اگر به پا خواستند اين مردم پشت اونها هستند در حالي كه ملت ما سي سال است كه كوفي بودن خودش را ثابت كرده است باز هم صد رحمت به كوفي ها اگه با امام حسين همراهي نكردند ولي بعدش با قيام هايي كه كردند تا حدي ابروي از دست رفته ي خودشون را اعاده كردند ولي اين مردم دست كوفي ها رو از پشت بستند
سوم اين كه بيسوادي ويا حتي باسوادي ولي اطلاع نداشتن از اوضاع و احوال بزرگترين صدمه ها را در طول تاريخ به همه ي مبارزين راه ازادي وارد كرده است شما فكر ميكنيد كسي كه از اوضاع مملكتي بي خبر است و نه از ماهواره نه اينترنت و........بهره مند نيست واهميتي براي اخبار درست وموثق قائل نيست وسعي ميكنه سر خودش را با اخبار دروغين رسانه هاي جمهوري اسلامي گرم كنه و سي سال شستشوي مغزي شده و از صد جا مي خوره ايا ميتونه اين همه راحتي رو كنار بگذاره و به قول معروف مگه خره كه وقتي خرش از پل گذشت قصه ي ديگرون رو بخوره
و مطلب اخر اينكه اگر ملت خواب باشه با يك تلنگور بيدار ميشه ولي اگر خودش رو به خواب بزنه هيچوقت بيدار نخواهد شد كه ملت سي سال هست كه خودش رو به خواب زده اين رو از اونجا مي شه فهميد كه حالا يعني صبح روز شنبه 23خرداد ديگه مير حسيني هاش نيستند و كر كري خواندن جلوي نيروي امنيتي يعني جگر داشتن نه قبل از انتخابات
وقتي مردم ياد بگيرند كه براي پرداخت هزينه نبايد مثل پيروان امام علي اين دست و اون دست كرد و گفت كه امروز هوا گرم و فردا هوا سرد و حالا كه هوا خنك هست بگذار كمي استراحت كنيم و.........وكمي براي زندگي خودشون و بچه ها شون ارزش قائل بشوند اونوقت ايران ميشه امپراطوري ايران نه يك گربه اي كه از ترس قومپوز كرده و با مظلوميت به شير وببر و پلنگ نگاه مي كنه
اينها بخشي از فشار و رنجي بود خيلي خيلي كوچولو و ناچيز از درد و مصيبت يك دانشجو كه به واسطه ي كوفي گري همين مردم مكار و منافق و دو رو چند ترم از تحصيل محروم شد و مدتي در بازداشتگا ه وزارت اطلاعات بوسيله ي مشتي حيوان مورد تهاجم و وحشي گري قرار گرفت تا براي هميشه اين جمله در خاطرش باقي بمونه كه براي كوفي جماعت نبايد دل سوزاند و اين كه سگ زرد هميشه برادر شغال هست تا زماني كه در يك دادگاه صالحه خلاف اون اثبات بشه
خدانگهدار

ناشناس گفت...

اعوان و انصار احمدی نژاد این دفعه تعریف اکثریت را با اقلیت عوض کرده اند.
کاری ندارد! مثل اینکه در تعریف بی کاری این کار را کردند.

نسل انقلابی ایران هنوز با مقاومت، صلابت و اگاهی می گویند


اگر خدای به من فرصتی دهد یک روز کشم ز مرتجعین انتقام آزادی


اگر آگاه نباشید، این دفعه می بینید که دروغ، تقلب و سرکوب اساس نظام امام خمینی را فرو می ریزد.

باش تا اجل معهود جلوی امل نامحدود را بگیرد و بساط ظلم با وزش باد انقلاب معدوم شود.

ناشناس گفت...

2*2=هرچقدرکه بخواهند نتیجه بزرگ انتخابات ایران

ناشناس گفت...

گویا سناریوی دهشتناکی در این هیاهوی انتخابات برای اعضای متحصن جمعیت آل یاسین در حرم آقای خمینی در حال رقم خوردن است.از همه بشر دوستان و انسانهای آزاده تقاضا می کنیم نسبت به اطلاع رسانی این فاجعه در حال وقوع همت گمارند.

Unknown گفت...

رامین =
به نظر من حالت روحی و روانی مردم ایران (کسانی که به موسوی رای دادنو رای های خاموشی که برای جلوگیری از ادامه اشتباهات احمدی نژاد امده بودند) مانند کسانی است که در یک سرمایهگزاری بزرگ دچار ورشکستگی شدن و نتیجه حضور خودشان را مهر تاییدی بر علکرد حکومت می بیینند نه تحقق خواسته خودشان، در یک کلام از شوک این سوءاستفاده کاملا سرخورده شده اند، و کل این ماجرای کاندیدا ها را یک نمایش بزرگ میدانند ، نه مرحلهای برای گزار به دموکراسی.

جنبش اعتراضی گفت...

میدانید چرا احمدی نژاد قبل از انتخابات سیب زمینی توزیع کرد ?

میخواست ثابت کنه ملت ایران هم مثل سیب زمینی بی غیرت و بی رگ است !!


ثابت کرد ??....!

ناشناس گفت...

قبل از اینکه اوضاع از تب و تاب بیفتد برای اعتراض بپا خیزید ..

سبز بپوشید و با رنگ سبز بیرون بیایید ...

اعتراض کنید و رای خود را از این دزدان رای ملت بگیرید

ناشناس گفت...

پیام موسوی
من بنام ملت ایران دربرابر این تقلب می ایستم!
بموجب این پیام، میرحسین موسوی از مقاومت تا آخر خط، برای جلوگیری از تقلب بزرگ (کودتا) سخن گفته و تاکید کرده است که اگر هرچه زودتر دستور توقف نتایج دروغ انتخاباتی متوقف نشود، از مردم خواهد خواست برای دفاع از رای خود به خیابان ها بیآیند.
او گفته است، متقلبین بیش از این نمی توانستند بکنند که کرده اند و بالاتر از این دیگر نیست مگر اسلحه به روی مردم بکشند.
با به خیابان آوردن نیروهای نظامی بزرگترین لطمه را به اعتبار ملی شریف ترین قوای نظامی ایران در تاریخ این کشور، یعنی سپاه پاسداران زدند.

ناشناس گفت...

مخملباف امروز عصر گفت "موسوی پیروز شده است و به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و از مردم خواست بهانه به دست شکست خوردگان ندهند. "
ولی ناگهان تمام رای ها برگشته است به نفع احمدی نژاد به نظر شما این کودتا نیست؟ حتی به رهبر هم اعلام شده و او هم تایید کرده است و برنامه ریزی جشن پیروزی هم انجام شده بود. ولی یکهو می ریزند دفتر قیطریه رو می بندند و بعد هم...

باید اعتصاب کنیم الان باید حامیان آقای موسوی از ایشان حمایت کنند حامیان قدرتمند ایشان مثل آقای رفسنجانی باید به مردم کمک کنند.

ناشناس گفت...

به نظرهمه این نمایشنامه برای این بودکه مردم را به صندوق رای بکشانند و به دنیا نشان دهند که مردم طرفدار رژیم هستند.
در ضمن امروزدر شیرازدر چهارراه پارامونت هزاران نفر به نشان اعتراض به این خیابان آمده اند و هم اکنون مردم در حال رقصیدن (به نشانه اعتراض)خیابان را بند آورده اند.

ناشناس گفت...

مردم با فداکاری در رای گیری شرکت کردند و نتیجه اعتماد خودشونو با اعلام نتیجه آراء دیدند.
هم اکنون منتظر اقدام و دفاع آقایان موسوی و کروبی جهت صیانت از آراء خودشون هستند.
این آخرین فرصتی هست که مردم به این آقایان میدهند.اگر به روال گذشته بخواهند پشت مردم را خالی کنند خود من به عنوان یک ایرانی حاضر به دفاع در مقابل هرگونه حمله ای از هر کشوری را به ایران نیستم چون دولت مردان ما استحقاق هیچگونه همکاری رو از طرف مردم ندارند.

ناشناس گفت...

آقای موسوی اشتباهی فکر میکردند که احمدی نژاد دیکتاتوره. حالا ما میبینیم دیکتاتور اصلی کیه.

حمید-تبریز گفت...

الان می فهمم معنی حرف احمدی نژاد رو که گفت:100کشور از ما الگوی مدیریت خواستند یعنی چه؟ یعنی چطوری تقلب کنیم دروغ بگیم و....و در نهایت کشور رو به نحو احسنت اداره کنیم و مردم هم نتونند اعتراض کنند.

جمشید از دیار ترک ایران گفت...

بازهم واسه دانشگاه آکسفورد وظیفه مهمی محول شد. هماهنورکه میدانید دانشگاه آکسفورد واژه "کردان" را بمعنای فریب عموم مردم وارد دیکشنری آکسفورد نمود. اما باید یک هم معنی یا سینونیم به اون کلمه اضافه کنه. کلمه انتخاب دهم ریاست جمهوری ایران بمعنای فریب عموم مردم.

ناشناس گفت...

این خانه تاریک است...


بچه که بودیم دلهره خوردن توپ به شیشه پنجره همسایه نمی داشت از آن شوت های جانانه بزنیم و از ترس آمدن مادر بزرگ موقع خوردن شیرینی های عید، شیرینی نخودچی ها در گلویمان گیر می کرد.

بزرگ شدیم و باز هم می ترسیدیم از پدرمان از حراست دانشاه و کمیته موقعی که بستنی میوه ای می خوردیم. ولی دست کم امیدی داشتیم که بالاخره روزی می آید که انقدر نترسیم که برای داشتن خوشی های ساده زدنگی مان سگ لرزه نزنیم روزی که بتوانیم فریاد بزنیم که بگذارید شاد باشیم بگذارید یک کم نترسیم.

صدای آزادی را شنیدیم. دیگر لازم نیست سیب زمینی بگاریم! امروز رای دادم. یکبار نترسیدم. یک بار پشت کردم به ترس از دروغگویی مرشد ترس از ریا کاری مفتش ....

امروز به ترسم پشت کردم...

نتایج اعلام شد و من خیره خیره به آینه نگاه می کنم.

امیدم را فروختم؟

دهانم تلخ شده است. دیگر نمی ترسم اما خانه بدجوری تاریک است...

المیرا

عاطفه گفت...

درود . کاش خدا معجزه می کرد و روی سر این شیاطین شاخ در می آمد . چقدر دزدند این جماعت . همه ی مردم در ایران به خاطر موسوی به پای صندوق ها رفتند اما باز این نظام رفتن مردم به پای صندوق ها را به پای نظر مثبت داشتن مردم به نظام زد . من از منبع موثقی از نیروی انتظامی خبر دارم که اصلا آرا شمارش نشده و بر طبق نظریه ی سایت انتخاب این اعداد از یک فرمول ساده نمودار خطی به طرز کودکانه ای به دست آمده و با نسبت مساوی با موسوی به آرا امپراطور دروغ اضافه شده است . مرگ بر دیکتاتور دروغگوی متغلب .

ناشناس گفت...

کارمندان وزارت کشور دادن بیرون:

افراد واجد شرایط رای: 49322412
افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078
تعداد آرای باطله: 38716 1
میرحسین موسوی خامنه 19075623
کروبی 13387104
محمود احمدی نژاد 5698417
محسن رضایی میرقائد 3754218

لطفا در اطلاع رسانی این خبر ما را یاری کرده و به دیگران خبر دهید

ادبيات يعنی غواصی و سياست يعنی موج‌سواری

Aya in doroste? shabakeye shoma ino elam karde?

ناشناس گفت...

سلام ما ایرانی های خارج از کشور چکار می توانیم بکنیم؟ از شما می خواهیم که یک پتیشن بگذارید تا همه در آن رای بدهند. و نتایج آن را برای همه دنیا از جمله رییس جمهور آمریکا بفرستید.

فریادگران گفت...

اتفاقی که درباره انتخاب مجدد احمدی نژاد و آن هم با این درصد تقلب افتاد یک درس بزرگ برای همه دارد .
اینکه سکوت در برابر ظلم باعث می شود که این اختاپوس مهیب در جمهوری اسلامی روز به روز تشنه تر به خون عدالت و عدالتخواهان شود و هر روز قربانیان بیشتری بگیرد .
ایکاش همه شاهدان این فاجعه این درس را بگیرند و هوشیار شوند که نتیجه سکوت کردن در برابر ظلم به یک نفر یا یک جمع یا یک طیف نتیجه اش این می شود که امروز ظلم و پایمال کردن حق و تکه پاره کردن راستی و درستی در سطحی به این وسعت اتفاق می افتد که حتی رای و نظر چند ده میلیون انسان را جابجا می کنند.
نابود کردن این اختاپوس بی عدالتی حمایت همه ملت ایران و همه جهان را می طلبد .
سکوت نکنید

ناشناس گفت...

حالا تا دولت آمریکا و اقای اوباما بفهمند که نباید بازی جمهوری اسلامی را بخورند.
این چند وقت بنا به ملاحظات پشت پرده خیلی رعایت جمهوری اسلامی را داشتید و همه جوره اخبار مربوط به جنایات اینها را سانسور کردید و نگفتید به این حساب که روابط حسنه شود. اما امروز بر شما آشکار شد که این ها برای هیچ چیز و هیچکس اهمیت قائل نیستند و فقط در فکر قدرت طلبی خودشان هستند. برایشان هم مهم نیست که مردم ایران را ابزار دست خودشان کنند یا شما را یا بقیه دولتهای جهان را .

ناشناس گفت...

من از 3 سال پیش به همه میگفتم آقای احمدی نژاد برای 4 بعدی هم انتخاب شده.
الان هم هشدار میدهم قدم بعدی او این ست که مثل چاوز با یک همه پرسی جعلی برای همیشه رئیس جمهور کشور بماند!.
مردم آگاه باشند که اگر امروز در برابر او کوئاه بیایند، برای همیشه باید او را تحمل کنند!.
بحث 4 سال بهیچ وجه مطرح نیست!.
مهدی ی از تهران

دیکتاتور کوتوله گفت...

عاطفه جان
حتی اگر روی سر این شیاطین شاخ هم سبز بشه باز این ملت گول میخورند و فکر میکنن اینا فرشتن .!
احمدی نژاد بعد از توزیع سیب زمینی بین مردم گفت :
ملت سیب زمینی تو لایق همینی !

roya گفت...

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس ) انتخابات رياست جمهوري در ايران را که به پيروزي احمدي نژاد منجر شد، نشانه اتحاد و همبستگي ملت و حاکميت در ايران برشمرد و آن را الگوي جديدي از مردم سالاري معرفي کرد!!!!

اینها همونایی هستند که شهرهای اسراییلو به موشک میبستند ولی وقتی اسراییل در جواب به غزه حمله کرد فریاد وامسلمانا و حقوق بشر سر میدادند
همونایی که احمدی نژاد براشون سیب زمینی فرستاد ولی چون اسراییل اجازه نداد برای جلوگیری از گندیدن سیب زمینیها جلوی ملت ایران ریخت و روغن ریخته رو نذر امامزاده کرد
http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=545361

ناشناس گفت...

ضمن تسلیت کودتای 22 خرداد,

به آقای موسوی میگویم
از نظر ملت شمارئیس جمهورید
و طبق قانون اساسی باید تا پای جان از حق ملت دفاع و از گروگان گرفتن آن توسط چند نظامی دیکتاتور جلوگیری کنید .
پیامی هم به پاسداران کودتاگر
دیکتاتور حیا کن
مملکتو رها کن

ناشناس گفت...

سلام

الان ساعت 9 صبح در تهران هست در سطح شهر بوی تند سوختگی به مشام میرسه ، تمام سایت ها فیلتر شده و موبایل ها همچنان قطع هستند ، جوون ها دمتون گرم بازم باید با این دروغگوها مقابله کرد

Unknown گفت...

با سلام ،
من ایران آزادیخواه هستم از ایران نامه ایی را خطاب به آقای موسوی نوشته بودم که اینجا قرار میدهم اگه امکان داشته باشه در برنامه تلویزیونی پخشش کنید ،ممنونم
خدمت جناب آقاي مهندس مير حسين موسوي
كانديداي محترم دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري
با سلام و احترام و ابراز تاسف از نحوه برگزاري و اعلام نتايج انتخابات ، مطالبي در اين مورد داشتم كه عرض ميكنم و سئوالاتي دارم كه اميدوارم جواب داده شود.
درست است که ملت ایران مردمی احساسی بوده و از روی احساسات رای میدهند و متاسفانه هنوز به آن بلوغ فکری دست نیافته اند که از روی بررسی و عقلانیت رای بدهند ، ولی بررسی های جامعی که قبل از انتخابات بعمل آمده بود و شور و حالی که در مردم برای حمایت از شما وجود داشت ، تصور چنین اختلافی را در میزان آرا هرگز پیش بینی نمی کرد ، تنها احتمال وجود معجزه ایی است که از مردم سالاری دینی ومعجزه هزاره سوم بعید نیست و بقول حافظ لسان الغیب :
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید دیگران هم بکنند آنچه مسیحا میکرد.
مسئله ايي كه وجود دارد و عدم اعتماد آدمي را به نظام عميقتر ميكند ، اينست كه افرادي مثل شما و آقاي خاتمي و ديگر عزيزان با همه احترام و عظمتي كه داريد و به موجب سوابق سياسي تان انسانهاي سياستمداري هستند و بحق موضوع تقلب در انتخابات را از قبل پيش بيني كرده بوديد ، و با علم به اينكه مسئولين فعلي مصممند به هر قيمتي كه شده حتي آتش گرفتن كل سرزمين پارسي اجازه ندهند نتيجه ايي غير از خواست خودشان از صندوقها در بيايد ،چرا فكر كرديد انتخابات سالمي برگزار مي شود و مي توانيد از ارا خودتان و ملت حفاظت و صيانت بكنيد و اينچنين مردم را به صحنه كشا نديد تا چپاولگران ارا انها را به یغما برده و اقتدار گرايان آنرا برگ زرين ديگري بر افتخارات خود شمرده و توجيهي بر اعمالشان بحساب بياورند كه اكثريت مردم از وضعيت موجود راضيند و اين بار به پشتوانه 24 ميليون راي ساختگي ، امثال شما و افكارتان را براي مدتي ديگر مصلوب و محبوس نمايند .
جناب آقاي موسوي شما كه پس از بيست سال سكوت (گرچه دير بود) به حق احساس خطر كرديد و به صحنه آمديد، بر اساس كدام فرضيه و شم سياسي و اعتماد به مسئولين در صحنه رقابت ها مانديد ؟ كه اگر فكر كرديد تقلب نمي شود پس به اينها خوشبين بوديد و اگر نمي دانستيد ! مغاير با درايت سياسي شماست ، و شق سوم كه خدا كند مقرون به صحت نباشد اينست كه شما نيز نقشي را در اين سناريو بعهده گرفته بوديد كه احساسات مردم را تحريك نموده و اينچنين آنها را به صحنه بكشانيد تا سوار بر موج احساسات مردم حماسه ديگري از طرف مردم در تاييد وضع موجود ايجاد گردد و سند ديگري باشد برتاييد ادامه مسير منحرف شده انقلاب اصيل و اسلامي توسط تشنگان زر و زور و شيفتگان قدرت ! آيا درست نبود كه يكروز مانده به انتخابات انصراف خود را به جهت وجود شائبه تقلب اعلام ميكرديد ! آيا در اينصورت شما به دموكراسي بيشتر كمك ميكرديد يا با ماندن تان؟ .
جناب آقاي مهندس موسوي انتظار دارد ضمن پاسخ به سئوال فوق در مورد اينكه ملت و كشور عزيزمان با تمام درماندگي و خستگي مجبور است حداقل چهار سال دیگر حقارتها و پسرفتها و حیف و میل شدن سرمایه های ملی را نظاره گر بوده و تحمل کند چكار خواهيد كرد ؟ و آيا مسيري را براي رسيدن به دموکراسی واقعی ايجاد خواهيد كرد كه هزينه كمتري براي ملك و ملت داشته باشد ؟ گرچه ما مي دانيم رسيدن به دموكراسي واقعي هزینه بسیار بالایی دارد که باید پرداخته شود ولي ملت ما بالغ بر صد سال است كه هزينه ميدهد و متاسفانه بحاي نزديك شدن از آن فاصله ميگيرد و به جاي جمهوري اسلامي به حكومت اسلامي كه از همان اول انقلاب خواست تعداد محدودي بود بيشترسوق مي يابد .
آيا شما و هم فكرانتان كاري خواهيد كرد ؟ و يا گوشه عزلت و سكوت را اختيار خواهيد كرد ؟
باميد ايراني آباد و آزاد كه مردم حق تعيين سرنوشت خودشان را داشته باشند .
با تشكر -ايران آزاديخواه

صدیقه گفت...

نتیجه انتخابات ایران پیروزی دیکتاتوری بر دموکراسی است. متاسفم برای آقای خامنه ای که اینگونه رای خودش رو بر رای 30 میلیون مقدم می دونه، آقای خامنه ای احساس می کنه معصوم هست و جانشین خدا بر زمین ولی ایشون یک دوغگوی دیکتاتور هست که به جای تاج پادشاهی عمامه به سر می گذارد. و تصمیم داره همراه با آقا زاده هاش(آقا محتبی و میثم و...) و با کمک نوچه هاش(دروغی نژاد و ...)حکومت نازی در ایران به پاکنه.

ناشناس گفت...

شما در اخبار خبر تبریک محسن رضایی به احمدی نژاد را آورده اید یعنی همان چیزی را که اخبار صداوسیما گفت. خوب بابا برید اطلاعیه ایشان را بخوانید صدای اعتراض ایشون که از تبریکش بلندتره. هرچند اون کارشو هم ناشی از توپیدن دیکتاتوری ولی فقیه میدانم و کار بدی بوده.

نکته دیگر: علما مخالف این روش حکومت داری هستند و آن را به زیان وجهه اسلام میدانند نظرات آنها را بگیرید.
در این باره نظر من:

علما با الهام از خداوند و روح الهی انبیا همیشه برای همه ملت مسلمان و حتی غیر مسلمان نقش پدری بازی کرده اند. از این رو نمی توانم ببینم که رهبر ظاهرا روحانی کشور خود در قامت رئیس گروه و حزب درآمده و بدنبال تشویق بخشی از فرزندان ملت و سرکوب بخش بزرگتر ملت است.از علما بپرسید آیا میدانید با مردم در خیابانها چه میکنند؟ اگر بلی چرا صدا بلند نمی کنید؟ این اصولی که در مساجد به ما تزریق کرده اید پس کی باید بکار رود؟ اجازه ندهید در ایران به اسم اسلام این جنایتها تکرار شود.

. اگر اسلام و امام را دوست دارید امانت دار باشید آقای خامنه ای به چه مجوزی اجازه داده اند در امانت مردم خیانت شود. چرا دروغ گفتند که مردم احمدی نژاد را انتخاب کرده اند. آیا با اینکار عدالت ایشان خدشه دار نشده؟ آیا هدف وسیله را توجیه میکند؟ آیاایشان فقط میفهمد و نخست وزیر مورد تایید امام هم نمی فهمد. چرا شعور مردم را به بازی میگیرند و دایره خودی ها را اینقدر کوچک میکنند؟ کلی شهید داده و جبهه رفته دنبال موسوی بودند خصوصا آن بخشهایی که هیچگاه دنبال استفاده از نتایج مادی برای زحمات جبهه و جنگ نبوده اند. شما را چه شده که سردار محصولی و سواستفاده چی های ریاکار سپاه شده اند سینه چاک شما. خوب شد امثال سردار کاظمی ها رفتند و لغزش حکومت شما را ندیدند. اولین حکومت شیعی را دارید به جایی میرسانند که بن بست است. به خود اسلام نزد ملت ضربه زده اند آیا شاه بیشتر از حکومت ولایی ایشان به اسلام ضربه زد؟ به هيچ شکلی بهتر از اين نظام نمی تونست يادآوری نظام شاهنشاهی را بکنه.

ناشناس گفت...

موسوی: به قیام سبز خود علیه راهزنی سیاسی و دزدی رای ملت ادامه دهید اعتصاب و نافرمانی مدنی
میر حسین موسوی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای از هواداران خود خواست همچنان «به صورت مسالمت آمیز و با رعایت اصل عدم برخورد مخالفت‌های مدنی و قانونی خود را در سراسر کشور ادامه» دهند و نیروهای نظامی و انتظامی را دعوت کرد که علیه مردم به خشونت دست نزنند.

وی از طرفدارانش دعوت کرده که «از رنگ سبز که نماد معنویت و آزادی و عقلانیت دینی و مداراست و شعار دست بر ندارند.

به گفته موسوی رنگ سبز و شعار «همچنان وحدت‌بخش صفوف ملت ما و بهترین وسیله ارتباط دل‌ها و خواسته‌های ما با هم خواهد بود.»
میرحسین موسوی در پایان به نیروهای نظامی و انتظامی نیز توصیه کرده است که علیه مردم دست به خشونت نزنند

ناشناس گفت...

ستاد میرحسین موسوی در فراخوانی اعلام کرده است که حامیان میرحسین موسوی، فردا، دوشنبه در سراسر كشور راهپیمایی میكنند.
بنا بر فراخوان ستاد میرحسین موسوی در تهران این راهپیمایی از میدان انقلاب به سوی میدان آزادی انجام میشود و میرحسین موسوی خود پیشاپیش راهپیمایان خواهد بود.
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090614/143/143.html?id=1754040

Kambiz گفت...

آماراصلی آرا از وزارت کشور لو رفت توسط بعضی از کارمندان و به شرح زیر میباشد به امید پیروزی.............. کارمندان وزارت کشور دادن بیرون:

افراد واجد شرایط رای: 49322412

افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078

تعداد آرای باطله: 38716 1

میرحسین موسوی خامنه 19075623

کروبی 13387104

محمود احمدی نژاد 5698417

محسن رضایی میرقائد 3754218

لطفا در اطلاع رسانی این خبر یاری كنيد

Unknown گفت...

سلام عرض می کنم
به خدا ما هم آدمیم،
شما را به خدا صدای ما را هم به گوش مسئولان برسانید. من بدبخت کارم طوری است که باید هرروز صبح از "مامازن" در شرق تهران به تهران بروم و عصر بازگردم ولی هروقت مثل امروز آقایان مثلا احمدی نژاد یا خامنه ای سخنرانی دارند دیگر اتوبوس و مینی بوس گیر نمی آید چون بسیج و فرمانداری همه اتوبوس ها و مینی بوس ها را می گیرند و مردم منطقه ما را به تهران می برند . البته خدا خیرشان بدهد چون که به هر نفر 50 هزارتومان هم خرج سفر می دهند ولی لااقل فکری هم به حال ما که ماشین نداریم و اول وقت باید تهران باشیم بکنند. امروز من مجبورشدم با سواری های کرایه بروم و برگردم . تازه سواری هم گیر نمی آمد . آخر مگر ما چقدر حقوق می گیریم؟ دولت که این همه خودش اتوبوس دارد ، چرا از اتوبوس ها و مینی بوس های خودش استفاده نمی کند ؟
امیر

ناشناس گفت...

انگلیسیهای خاین بدانند مردم چشمشان را روی ارتباط تمساح یزدی و آنها و نقششان در طراحی کودتای اخیر نبسته اند.

ناشناس گفت...

قبول نتایج غیر قانونی انتخابات ایران از سوی جامعه ی جهانی مخصوصا ایالات متحده و کشورهایی چون فرانسه و آلمان، و پذیرش احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران و مذاکره با او و مشروعیت دادن به دولت وی، به معنی خیانت به حقوق بشر و نقض آشکار حقوق بشر از سوی کشورهایی است که داعیه ی دفاع از حقوق بشر را دارند.

Nooshin گفت...

نمایندگان مجلس در مقابل دزدی و سرقت رای ملت سکوت کرده اند
در حالی که نام خود را نماینده ملت مینامند و بهمین نام حقوق میگیرند ,
نمایندگانی که شورای نگهبان انتخاب کند از این بهتر نمیشوند
اینها مزدبگیران ولایت فقیه و شورای نگهبان هستند و ذره ای برای پایمال شدن حقوق ملت ارزش قائل نیستند .

ناشناس گفت...

جناب وفا مستقيم
با تشكر از برنامه بسيار پر بار شما من فكر ميكنم در اين انتخابات آقاي خامنه اي و ياران ايشان در يك منفي اشتباه كردند و نتيجه آن شد كه امروز در ايران و جهان ميبينيم.
اين آقايان فكر ميكنند كه دور از شان ايرانيان عزيز ،با عده اي نادان روبرو هستند و در اين كشور هيچ كس از رياضيات و آمار چيزي نمي داند.

ناشناس گفت...

لطفا لینک زیر را ببینید من هیچ نظر خاصی نمیدهم!
توضیح: نامه ارسالی آقای محصولی جهت خامنه ای و اعلام نتایج آرا به ایشان!
http://www.freeimagehosting.net/uploads/3315eba8bd.jpg

ناشناس گفت...

به نظر من مردم فقط به پیام آقای خامنه ای لبیک گفتند و بصورت حداکثری در انتخابات شرکت کردند.تعجب میکنم از اینکه حال این بلاها را سر مردم می آورند.
آقای خامنه ای!مردم که کاری به شما نداشتند و شما نیز روز به روز به قداست خود می افزودید دیگر این چه اصراری بود که مردم را به حضور حداکثری دعوت کنید.حال که این اتفاق افتاده لااقل، اگر دین نداری آزاد مرد باش.

ناشناس گفت...

‫با سلام وتشکر استدعا میکنم طراحی سایت را بصورتی بفرمائید که در مورد هر مطلبی که مسئولین جمهوری اسلامی میگویند و یا هرخبر درج شده ، ما بتوانیم نظر داده وخوانندگان ازطریغ سایت شما به اخبار صحیح دسترسی داشته ومسئولین نظام دیگر با فرض نادان بودن ملت بزرگ ایران نتوانند مطالب غلط وغیرواقعی را عنوان نمایند. با تشکر مجدد .

دخو گفت...

کسانی که از برکت وجود احمدی نژادکذاب در این سالها به نان ونوایی رسیده بودند زودتر از همه به وی تبریک گفتند مثلا" رهبرحزب الله لبنان یا رهبر حماس یا رییس جمهور ونزوئلا .
در سرکوب قیام مردم نیز اعضای این گروه های تروریستی به شکل گاردضدشورش دستشان به خون جوانان ایران آلوده شد.
من می خواهم به آنان بگویم که بترسید از روزی که ملت ایران بر دولت جهل ودروغ پیروزشود و جلوی سیل کمک های ایران به شما دریوزگان را بگیرد.مطمئنا" الان دولت اسراییل بسیارخوشحال است که ایرانیان ماهیت این تروریست ها را شناخته اند.

ناشناس گفت...

با سلام متاسفانه صحنه های چند روز پیش خیلی تکان دهنده و غم انگیزه من در مشهد هستم و دیدم جوانی که در تاکسی به شدت به احمدی نژاد انتقاد میکرد موقعی که داشت پیاده میشد توسط یک مسافر لباس شخصی که بیسیم داشت غافلگیر شد و دست بند خورد .واقعا شدت سرکوب زیاده

ناشناس گفت...

سلام وفا جان.
از شما به خاطر غيرتي كه نسبت به ايرانو ايراني داريد سپاس گزاري ميكنم.من فوق ليساني بيماري شناسي گياهي دارم و هنوز بيكارم اقاي حاتم طاعي(احمدي نژاد).دولتي كه براي سركوب مردمش به عوامل بيگانه روي بياره(عوامل حزب الله)بيغيرتي بيش نيست.
پيامبر(ص):حكومت به كفر پابرجاست ولي به ظلم نه.به اميد بازگشت عزت ايرانيان.(سينا)

ناشناس گفت...

مدیریت یک شرکت تولیدی هستم، تعداد 45 نفر پرسنل در شرکت من کار می کنند. که پس از پرسش از تک تک پرسنل بعد از انتخابات دیدم که فقط 3 نفر به احمدی نژاد رای داده اند. حال در مورد 68% آرای احمدی نژاد شنونده اظهار نظر کند.

در یک هفته گذشته به گاه حالت افسردگی را در خودم یا افرادی که با آنها ارتباط کاری دارم، احساس کردم. امیدوارم اتفاقات آتی که با کمک ملت همیشه در صحنه و همیاری شبکه های VOA ، BBC و یا اینترنت رخ خواهد داد صلاح مردم ایران را رقم بزند.
با چند نفر از افرادی که در بخش های مختلف جامعه ارتباط کاری یا دوستی دارم، همه هم عقیده هستیم هر گونه همکاری با هر بخش دولت و یا حتی سرباز زدن از وظایف قانونی یکی از راه های مبارزه با دولت جاری می باشد هر چند شواهد گویای آن است که تک تک مردم ایران این نتیجه را گرفته اند . زنده باد دموکراسی

انتخاب اوباما حاصل عشق، همدلی و یک سری روحیات سازنده آینده بود و اتفاقات ایران نتیجه دیکتاتوری.

به گفته مادربزرگم زمان پهلوی تکرار شده.

ناشناس گفت...

this is about Iranian students ,i am wondering why university students around the world do not support Iranian students in Iran i believe they must show their support.and i pry that they will.

ناشناس گفت...

تظاهرات ها و اعتراضات عمومی در شهرهای بزرگ ایران دود ناشی از آتشی است که از قدرت طلبی در داخل هسته قدرت حکومت شعله گرفته است. این مردم هستند که پس از 30 سال هنوز قربانی قدرت طلبی طیف کوچکی از جامعه میگردند. راهکار فقط برپایی همان آرمان 120 ساله مشروطیت است که افسوس فراموش گشته است، نه استفاده از اعضای هزار فامیل قدرت فعلی ایران؛ که نیاکان ما گفته اند: فامیل گوشت یکدیگر را بخورند، استخوان آن را باقی میگزارند.

ناشناس گفت...

تظاهرات ها و اعتراضات عمومی در شهرهای بزرگ ایران دود ناشی از آتشی است که از قدرت طلبی در داخل هسته قدرت حکومت شعله گرفته است. این مردم هستند که پس از 30 سال هنوز قربانی قدرت طلبی طیف کوچکی از جامعه میگردند. راهکار فقط برپایی همان آرمان 120 ساله مشروطیت است که افسوس فراموش گشته است، نه استفاده از اعضای هزار فامیل قدرت فعلی ایران؛ که نیاکان ما گفته اند: فامیل گوشت یکدیگر را بخورند، استخوان آن را باقی میگزارند.

mehrdad گفت...

با سلام
به نظرمن کاری که سباه وطرفداران آقای احمدی نژاد کردند و رهبر ايران خامنه ای
آن را تائيد کرد. که يا بايد در مقابل کودتا انتخاباتی سباه را اطاعت کند يا مقابل سباه
بايستد. چون خود آقای خامنه ای گرداننده اين سناريو بوده است.
بس مشکل اصلی جامعه ايران اين است که مردم دمکراسی آزادی می خواهند ولی
رژيم ولايت فقيه جوابگوی اين دموکراسی نيست و مانع آن است.

با تشکر. مهرداد . سوئد . کوتنبرگ

ناشناس گفت...

یک چشمم اشکه و یک چشمم خون.لبهام الله اکبر می گه و مشتم گره شده... وقتی فکرشو می کنم که جوانان کشورم خواهرها و برادرهام یک هفته پیش نفس می کشیدن و زندگی می کردن و آرزوها و هدفهایی داشتن ولی به یکباره به خاک و خون کشیده شدن تنها بخاطر اینکه کاملا متمدنانه حق خودشونو مطالبه می کردن قلبم از جا کنده می شه . دیکتاتورها خودشان بازیشون رو به اینجا کشیدن اما کسی که پیروز می شه مردم شجاع و باشعور و متمدن ایرانه ... با آرزوی صبر برای داغداران و احقاق حقمان از جنایتکاران... قطره سبز

ناشناس گفت...

آنچه می خوانید نظرات یکی از اساتید دانشگاهی ایران است که همچون هر انسان ازاده و ازاد اندیشی در این روزگار شاهد فرود آمدن دشنه های دژخیمان خونخوار و فرو رفتن پنجه های پلید ضحاکیان زمان بر پیکره این کهن مرز و بوم است. می پنداشتیم که دیگر داستان های نقل شده از دوران مغول فقط در لابلای ورق های تاریخ مدفون شده است و ضحاک مار بر دوش در گذشته های دور بوده است که برای بقای چند روزه خود هر شب سفره ایی رنگین از مغز جوانان این مرز بوم می گسترانید تا هجمه های آن مار های حرص و جاه و قدرت طلبی دمی فرو کش کند.
کجایید تاریخ نویسان تا قلم ها بر دست گیرید و این بار بنویسید که در قرن با صطلاح مدرن اصل ضحاکیت همچنان پا بر جاست و اینبار نه لشگریانی از دور دست ها که مغولان در همین خانه پرورش یافته اند.
اما جوانان ایران آموخته اند و می دانند که نه ضحاکی بر این خاک باقی خواهد ماند و نه جور مغول بر این کهن بوم بر مستولی خواهد شد.
امروز آورد گاه ایرانیان با شیاطین ظلم بر پاست و فرزندان این سرزمیین آمده اند تا خانه از بیگانگان تهی سازند.

آریا گفت...

درود
یادم هست بار اولی که در مدرسه درس تاریخ را خواندیم در صفحه اول آن بزرگ نوشته بود " چرا تاریخ می خوانیم " و جواب این بود که برای عبرت از گذشتگان اما واقعا دنیای عجیبی است که دوباره تاریخ دارد تکرار می شود ولی سرکردگان رژیم نمی توانند این را بفهمند . این که زمانی یک شعار این بود که توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد . الان هم مصداق دارد اینها فکر میکنند با کشتن مردم همه چیز تمام خواهد شد اما تاریخ نشان داده است که عکس آن اتفاق خواهد افتاد
به امید پیروزی همه ایرانیان آزادی خواه
آریا از جهرم

سرکار خانم زندی گفت...

در این سایت میتوانید متن فارسی‌ را با حروف لاتین (به صورت mesle in, Pinglish) بنویسید تا در پایین‌ترین ویرایشگر به خط فارسی‌ تبدیل شود. متن نوشته شده را می‌توان به صورت مستقیم ایمیل کرد، به صورت فایل در کامپیوتر ذخیره نمود، و یا آنرا در برنامه یا سایت‌های دیگر کپی‌ کرد
www.behnevis.com

دانیال شهرکی گفت...

از ابتدا هم مشخص بود که نتیجه همان می شود که از ابتدا حدس زده بودیم.تظاهرات و راهپیمایی میلیونی مردم،تجمع آشوبگران خوانده خواهد شد و رهبر انقلاب نیز طی سخنانی صریح حکم تیر را صادر خواهد کرد و برادران سپاه و بسیج و لباس شخصی های پاد وحشت نیز ملت را قلع و قعم خواهند کرد.باور بفرمایید چنانچه موسوی فتیله را پایین نکشد رهبر انقلاب در سخنرانی آتی حکم جلب و محاکمه وی را صادر خواهد کرد.
گلستان - گالیکش - دانیال شهرکی

ناشناس گفت...

ندا که فلسفه میخواند به خیابان می آید. آقا سلطان همچون همیشه حماسه یی می آفریند. هو در کالبد ندا به قربانگاه آمده. آرش مرگ او را در چله کشیده و ناباوران را به اسرار این راز فاش میگرداند.آهل فضل در جهان به هول افتادند و سحر سامری خامنه نمیتواند بر خصمان خیره چیره افتد.
خیالی سبز بر روان تاریک نقش میبندد و انکار فرعون بت پرست سودی برایش ندارد. جهانیان نا خواسته به هیجان می آیند و آنگاه موسی در پناه کروبیان مامور میشود که قوم را به سوی آزادی رهنمون شود. م. جویان