۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

خارج از دستور - لینک بحث آزاد

همراهان ارجمند!

ماه می با 63 نظر در این لینک شرکت کردید. نظرهایی که هنوز و هر روز جای بحث و تفکر بسیار دارن!

اینهم خارج از دستور ژوئن!!!

اینهم برای نگاهی به مطالب خارج از دستور ماه می

۳۵ نظر:

ناشناس گفت...

hello
من از ارومیه هستم خواستم به گوش مسئلین برسونم که شما که ادعای کشور پیشرفته و ابرقدرت جهانی بودن میکنید، یک فکری به حال وضعیت آب آشامیدنی ارومیه بکنید که با یک مختصربارش باران 48 ساعت آب را به روی مردم قطع نکنید.
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

چراغی گفت...

بدرقه ملوانان متجاوز انگلیسی از طرف ریئس جمهور یعنی احمدی نژاد نشانه ترس از اولتیماتوم انگلیس و ننگ و آبروریزی برای ایران بود ملوانان را باید با اردنگی بیرون مینداختند نه با هدیه و بدرقه رئیس جمهور !!!
احمدی نژاد خجالت بکش

ناشناس گفت...

‫اگر واقعأ مایل به طرح سئوالات واقعی مردم ایران هستید چرا این دو سئوال مهم و مطرح بین مردم را نمیکند
‫−۱ چرا هرکسی را که آقای خامنه ای جهت ریاست جمهوری معرفی میکند مورد تنفر ملت است. مثال احمدی نژاد−ناطق نوری
‫ولایتی....
‫−۲ آیا کسی که انتخاب او چنین افراد فاصدی هستند سفیه است ویا ملت بزرگ ایران.

ناشناس گفت...

در جواب دوست ناشناس که چرا هرکسی را که آقای خامنه ای جهت ریاست جمهوری معرفی میکند مورد تنفر ملت است علت اینستکه خود خامنه ای مورد نفر ملت ایرانست کسی که بیست سال با زور و زندان و شکنجه مخالفین سر کار باشد مورد تنفر خواهد بود .

سروش علیزاده گفت...

سالمرگ خمینی بر همه ایرانیان ضد دیکتاتوری و استبداد مبارک باد !

ریئس جمهور گفت...

احمدی نژاد در مناظره با کروبی دروغ‌های جالبی گفت که کروبی به دلیل بی اطلاعایی از آمار و اقتصاد مثل یک بچه گول خورد و ساکت ماند. سه مثال می‌زنم. وقتی احمدی‌نژاد نرخ‌های تورم ایران را با کشورهای دیگر مقایسه میکرد نمودارهای زیر را نشان داد:
اول نمودار متوسط نرخ تورم دوره‌ی او با دوره‌های پیشین.



مقایسه متوسط نرخ تورم دارههای مختلف دولتها در مناظره احمدی‌نژاد

مقایسه متوسط نرخ تورم دوره‌های مختلف دولت‌ها در مناظره احمدی‌نژاد

او چنین گفت: دولت من نرخ تورم پایینتری نسبت به همه دوره‌های پیشین داشته چون اگه “چهارساله” ریاست جمهوری من را با “چهار ساله اول “ دولت‌های پیشین (خاتمی، رفسنجانی و موسوی) مقایسه کنی کمتر است.



دروغ اول
دروغ جالبی است که با یک کلک گفتاری انجام شده. پایین ترین نرخ تورم در همه این سالها مربوط به چهارساله دوم خاتمی است اما احمدینژاد با ترفند ذکر چهارساله اول خودش را بهتر از بقیه نشان داد. یعنی خودش را فقط با چهار سال اول بقیه مقایسه کرد! در حالی که از نظر عددی تورم دوره او با تورم دوره رفسنجای قابل مقایسه است.

دروغ دوم
من به آمارهای بانک مرکزی رجوع کردم. فریب اصلی این است که در مورد تورم فعلی سکوت میکند. اولا ایشان در مناظره تورم فعلی را زیر 15 میخواند در حالی که طبق آمار سایت بانک مرکزی این تورم 15.5 درصد است (فروردین). بعد می‌گوید تورم در حال کم شدن است اما طبق پیشبینی که بر اساس دادههای بانک مرکز انجام دادم(*)، تورم تا پایان دوره ریاست جمهوریاش (تا آخر 88) بیش از چهار ساله اول رفسنجانی نیز می‌شود. به شکل نگاه کنید!



نرخ تورم دوره‌های مختلف دولت بر اساس آمار بانک مرکزی

نرخ تورم دوره‌های مختلف دولت بر اساس آمار بانک مرکزی

نمودار دوم متوسط نرخ تورم در قاره‌های مختلف
رییس جمهور ایران نموداری نشان می‌دهد که نرخ تورم در همه دنیا در حال افزایش است. به بازه زمانی این آمارها که با رنگ قرمز مشخص کردم توجه کنید.

نرخ تورم قارههای مختلف در بازه زمانی 2006 تا 2008 توسط احمدی‌نژاد ارائه میشود

نرخ تورم قاره‌های مختلف در بازه زمانی 2006 تا 2008 توسط احمدی‌نژاد ارائه می‌شود. یعنی سال 1385 تا 1387

دروغ سوم
بعد از نشان دادن این با کمال زیرکی می‌گوید که طبق آمارها نرخ تورم در ایران در حال کاهش است و با این مدیریت ما زیر 10 درصد نیز می‌آید. در حالی که تمام دنیا در حال افزایش است!



بگذاریم دوباره به آمارهای بانک مرکزی رجوع کنیم. در همان دورهای که رییس جمهور نرخ تورم قاره‌ها را نشان داده نرخ تورم ایران را ببینید که چطور مثل یک موشک به هوا رفته است!



تورم سالیانه در دوره احمدی‌نژاد (بازه زمانی 1384-تا 1388) بر اساس دادههای بانک مرکزی دولت خودش

تورم سالیانه در دوره احمدی‌نژاد (بازه زمانی 1384-تا 1388) بر اساس دادههای بانک مرکزی دولت خودش

مقایسه این‌دو نیز خالی از لطف نیست. خوب که نگاه می‌کنیم می‌بینیم در همین مدت متوسط نرخ تورم در ایران 2 برابر افریقا و 4 برابر جنوب شرق آسیاست!



پس تورم در ایران در همان دوره کم نشده. اما شاید منظور رییس جمهور کاهش نرخ تورم در سه ماه اخیر باشد. باشد… باشد. بیایید منصف باشیم و نرخ تورم ایران را با امریکا در چند ماه اخیر مقایسه کنیم. امریکایی که به قول ایشان در حال فروپاشی است و سخت‌ترین بحران اقتصادی‌اش را تحمل می‌کند.



مقایسه نرخ تورم ایران و امریکا از فروردین 1387 تا فروردین 1388 March 08-March-09

مقایسه نرخ تورم ایران و امریکا از فروردین 1387 تا فروردین 1388 March 08-March-09

جالب است! بر خلاف ادعای رییس جمهور ایران، نرخ تورم در امریکا نیز در همین دوره کم شده است! همانند ایران! می‌بینید احمدی نژاد با مقایسه دو دوره زمانی متفاوت مخاطب را گمراه کرد و کروبی اصلا نفهمید! او با این زیرکی سعی کرد نشان دهد که وضع اقتصاد ایران بر خلاف همه دنیا در حال بهبود است در حالی که حقیقت برعکس این است!

ناشناس گفت...

در جواب sohrab

شما از کجا می دونید همه مخالف خامنه ای اند

دلیلش اینه که شما همیشه مخالفای خامنه ای رو دیدید
دو کلام با موافقان خامنه ای تو عمرتون حرف نزدید

من رو متهم به چیزی نکنید لطفا!!!!
من رو متهم به چیزی نکنید لطفا!!!!
من رو متهم به چیزی نکنید لطفا!!!!
من رو متهم به چیزی نکنید لطفا!!!!

ناشناس گفت...

در جواب ناشناس 7/6/09 09:19
اتفاقا با موافقین خامنه ای هم صحبت کردم که همشون نوعی حقوق مادی از این کار میگرفند ولی اکثر ملت به این دلیل ساده از خامنه ای متنفرند چون شاهد زندان و شلاق و ضرب و شتم کارگران بینوایی هستند که فقط به دستمزد عقب افتاده خود اعتراض داشتند و خامنه ای پول ایران را به گروهک عربی حماس میدهد و یا ملت شاهد ضرب و شتم معلمانیست که در تظاهرات فقط حقوق حقه خود را میخواستند آیا انتظار دارید کارگران و معلمان و دانشجویان به ضربات باتوم نیروی انتظامی و سپاه عشق بورزد ?!!!
و به خامنه ای آفرین بگوید که بجای نجات خانواده کارگران گرسنه جواب آنها را با شلاق و زندن و شکنجه میدهد ?

هاله نور گفت...

کاملا با سهراب موافقم اکثر اقشار ملت دانشجویان , کارمندان اتوبوسرانی , کارگران و معلمان و ..
مزه شلاق و زندان خامنه ای و احمدی نژاد را چشیده اند و نمیدونم طرفدار احمدی نژاد و خامنه ای غیر از یک عده که منفعت مادی میبرند چه کسانی میتوانند باشند ؟!
ضمن اینکه سهراب نگفت همه, بلکه به معدودی حقوق بگیر مستقیم خامنه ای اشاره کرد که بازوی سرکوب او و احمدی نژاد هستند .

هاله نور گفت...

نماینده احمدی نژاد
در تفسیر خبر امشب دوشنبه
بجای جواب به دروغ احمدی نژاد در مورد نامه باصطلاح معذرت خواهی ادعایی محمود هاله نوری نژاد فقط به موسی بد و بیراه گفت ! باینترتیب حتی به محسن رضایی هم که این دروغگویی احمدی نژاد را فاش کرد توهین کرد و اعصابش بهم ریخته بود !!!

هاله نور گفت...

تابناک گفت :
حجت الاسلام محمدتقی سبحانی، عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی در قم که از حاضران در جلسه معروف دیدار آقای احمدی نژاد با آیت ا... جوادی آملی بوده است، روایت احمدی نژاد از هاله نور در محضر آیت ا... جوادی آملی را تایید کرد.
http://www.youtube.com/watch?v=vZXyNdq8IOM

آرتین کردستانی گفت...

من به عنوان یک شهروند ایرانی این را عرض می کنم،که ما در ایران حتی برای انتخابات ریاست جمهوری محدودیت داریم ومحدودیت ما در انتخاب است.ماباید ازمیان دروغ گو و دروغگوتر یکی را انتخاب کنیم از میان دزد و دزدتر ازمیان خائن وخائن تر... ما حق انتخاب داریم اما ایا با توصیفات با این انتخاب است یا تحمیل و این نوع تحلیل مرا میتانید در مناظره ها یافت مناظره های که به جای گفتن خدمات فقط از دزدی و دروغ حرف می زنند واین در حالی است که این کشور جمهوری اسلامی است.اسلامی که مسئولیت به جای خدمت شده است جایگاه قدرت ،دزدی و...
به امید روزی که حق بر ایران حاکم باشد و مسئول به جای اینکه از مسلمان نامهای دروغ گو انتخاب شوند از میان خادمین ایرانی یهودی،کلینی،مسیحی،عرب،کردو...ازمیان خادمان خادمان خادمان ایرانی ایرانی ایرانی انتخاب شوند

ناشناس گفت...

برنامه تفسیر خبر روز 17 خرداد واقعا اعصاب خورد کن بود. من به عنوان یک مشتری دایمی برنامه های تفسیر خبر واقعا کلافه شدم. موضوع برنامه انتخابات ایران است ولی قسمت عمده آن به تفسیر انتخابات لبنان می گذرد و بعد آقای چالنگی مجبور است تند تند از مهمانان سوال کند و مدام از آنها بخواهد که حرفشان را تمام کنند. خب واقعا اگر اینقدر وقت کم دارید یا وقت برنامه را بیشتر کنید یا اینهمه افراد مختلف دعوت نکنید و یا اینکه اخبار غیر مرتبط وسط برنامه پخش نکنید.
یک هوادار از آقای موسوی و یک هوادار از آقای کروبی هم دربرنامه بودند که اصلا وقت نشد درست و حسابی صحبت کنند. من انتظار داشتم که در برنامه کمی در باره حرفهایی که این هوادارها می زنند صحبت بشود ولی فقط تند و تند و سر هم بندی چند سوال شد و تمام...
صدای آمریکا دارای استانداردهای پخش بالایی است ولی برای ما مردم که برنامه های خیلی محدودی که بتوانیم به آنها اعتماد کنیم باید یک کمی دقت بیشتر بشود.

امیربلندیان گفت...

قطعن آنچه که هم اکنون در ایران رخ میدهد برطبق همه نرمهائی که میشناسیم نمیتواند یک اخذ تصمیم واقعی از مردم درخصوص چگونگی اداره امور کشورشان آنهم در جهان کنونی بحساب آید و یا تلقی شود. با مطرح نمودن این سرفصل به فهم چرائی موضوع در ذیل میپردازم:
با توجه به ساختار نظام و قانون اساسی آن نهادهائی با عناوین مختلف از سوی قدرتمندترین مجموعه ج.ا بنام نهاد رهبری انقلاب مدیریت میشود که بنا به اراده و فرمان رهبری قادرند هرگونه خواست و مطالبه مردم را بایکوت نموده آنرا بنفع آراء و منویات رهبر انقلاب که ناشی از وجه تنها رگ حیاتی نظام یعنی وجه مذهبی آن برگردانده اراده و خواست عمومی را براحتی به گوشه ای بیافکنند.این در واقع همان جریانی است که کشتی اصلاحات را بگل نشاند و با توسل به هر وسیله ای ولو خلاف آموزه های دینی و مذهبی شان مانع حرکت تکاملی تفکر اصلاحی شد.حرکتی که حتی از داخل نظام بود و کاری به ساختارهای دینی و اسلامیت نظام نداشت .
مسئله دیگر اینکه در طول سی سال گذشته ج.ا همزمان با تولد منحوس خود اقدامات متعدد و ریشه ای را بکاربست تا فرهنگ و ذائقه مطالباتی ملت تحت امر را دگرگون یا بعاربت درستر نابود سازد این اصل با تصویب قوانین مختلف محدود کننده آزادیهای فردی و اجتماعی و در بسیاری موارد بهمراه اعمال فشار و بکارگیری روشهای گوناگون سرکوب میسر شد.ضمن اینکه رفته رفته جو رعب و وحشت در جامعه چنان حاکم گردید که دیگر کسی جرات طرح خواسته های صنفی خود را هم حتی نکرد.عده قلیلی از پیشروان و اصحاب اندیشه و نظریه پردازان مترقی نیز به انحاءمختلف ساکت و یا در حقیقت به برکت وجود نظام دیکتاتور مذهبی ایران خفه شدند .
مردم از درک و کسب آگاهی از حقوق مبتدی خود محروم گشتند و اینکه بعنوان صرفن" یک انسان "دارای چه آزادیهائی هستند غافل ماندند تا جائیکه امروز روز فقط و فقط دختران و زنان ما عقب رفتن و یا کوتاهترشدن روسری و مانتوهای خود را بعنوان مطالبه ای اساسی در کف جامعه و در میان توده های عوام تحت نام "آزادی"معرفی نموده عاملی برای حضور خود در انتخوابات میدانند.در صورتیکه مهمترین تحدید کننده آزادی ساختار و ماهیت مذهبی دینی نظام است و هیچ یک از کاندیدا های منتصب ج.ا از رهائی و جدائی دین از سیاست و در واقع محدود ساختن دین و بردن آن از حوزه زندگی اجتماعی به حوزه شخصی و خصوصی مردم که مهمترین مالفه و عامل پیشرفت و تکامل و در حقیقت ضامن یک زندگی شایسته برای هر انسان فارغ از هرگونه آپارتایدمیباشد سخنی بمیان نیاورده اند در حالیکه توده های عظیم مردمی را که تشنه آزادیند را جهت حمایت از خود بدنبال خود میکشند.
در خاتمه بعقیده من اگر انسانها از حدود و حقوق مبرهن خود که پذیرفته ءجوامع پیشرو هست آگاه بودند یفین دارم که در این بزنگاههای تاریخی بگونه ای دیگر و موثر ومتغیرتر از آنچه که اینک رخ میدهد عمل مینمودند.
ممنون وفاجان.

امیربلندیان گفت...

وفا جان در اظهار نظر شماره چهاردهم سیستم برخی کلمات را خورده و غلطهای املائی بوجود آورده که ضمن پوزش و اصلاح مجددن ارسال میکنم و در صورت امکان نظر شماره 14 بنده را حذف فرمائید .
باسپاس فراوان.
-------------------------------
قطعن آنچه که هم اکنون در ایران رخ میدهد برطبق همه نرمهائی که میشناسیم نمیتواند یک اخذ تصمیم واقعی از مردم درخصوص چگونگی اداره امور کشورشان آنهم در جهان کنونی بحساب آید و یا تلقی شود. با مطرح نمودن این سرفصل به فهم چرائی موضوع در ذیل میپردازم:
با توجه به ساختار نظام و قانون اساسی آن نهادهائی با عناوین مختلف از سوی قدرتمندترین مجموعه ج.ا بنام نهاد رهبری انقلاب مدیریت میشود که بنا به اراده و فرمان رهبری قادرند هرگونه خواست و مطالبه مردم را بایکوت نموده آنرا بنفع آراء و منویات رهبر انقلاب که ناشی از وجه تنها رگ حیاتی نظام یعنی وجه مذهبی آن برگردانده اراده و خواست عمومی را براحتی به گوشه ای بیافکنند.این در واقع همان جریانی است که کشتی اصلاحات را بگل نشاند و با توسل به هر وسیله ای ولو خلاف آموزه های دینی و مذهبی شان مانع حرکت تکاملی تفکر اصلاحی شد.حرکتی که حتی از داخل نظام بود و کاری به ساختارهای دینی و اسلامیت نظام نداشت .
مسئله دیگر اینکه در طول سی سال گذشته ج.ا همزمان با تولد منحوس خود اقدامات متعدد و ریشه ای را بکاربست تا فرهنگ و ذائقه مطالباتی ملت تحت امر را دگرگون یا بعبارت درستر نابود سازد این اصل با تصویب قوانین مختلف محدود کننده آزادیهای فردی و اجتماعی و در بسیاری موارد بهمراه اعمال فشار و بکارگیری روشهای گوناگون سرکوب میسر شد.ضمن اینکه رفته رفته جو رعب و وحشت در جامعه چنان حاکم گردید که دیگر کسی حتی جرات طرح خواسته های صنفی خود را هم نکرد.عده قلیلی از پیشروان و اصحاب اندیشه و نظریه پردازان مترقی نیز به انحاءمختلف ساکت و یا در حقیقت به برکت وجود نظام دیکتاتور مذهبی ایران خفه شدند .
مردم از درک و کسب آگاهی از حقوق مبتدی خود محروم گشتند و اینکه بعنوان صرفن" یک انسان "دارای چه آزادیهائی هستند غافل ماندند تا جائیکه امروز روز فقط و فقط دختران و زنان ما عقب رفتن و یا کوتاهترشدن روسری و مانتوهای خود را بعنوان مطالبه ای اساسی در کف جامعه و در میان توده های عوام تحت نام "آزادی"معرفی نموده عاملی برای حضور خود در انتخوابات میدانند .در صورتیکه مهمترین تحدید کننده آزادی همان ساختار و ماهیت مذهبی دینی نظام است و هیچ یک از کاندیدا های منتصب ج.ا از رهائی و جدائی دین از سیاست و در واقع محدود ساختن دین و بردن آن از حوزه زندگی اجتماعی به حوزه شخصی و خصوصی مردم که مهمترین مالفه و عامل پیشرفت و تکامل و در حقیقت ضامن یک زندگی شایسته برای هر انسان فارغ از هرگونه آپارتایدمیباشد سخنی بمیان نیاورده اند در حالیکه توده های عظیم مردمی را که تشنه آزادیند را جهت حمایت از خود بدنبال خود میکشند.
در خاتمه بعقیده من اگر انسانها از حدود و حقوق مبرهن خود که پذیرفته ءجوامع پیشرو هست آگاه بودند یقین دارم که در این بزنگاههای تاریخی بگونه ای دیگر و موثرتر ومتغیرتر از آنچه که اینک رخ میدهد عمل مینمودند.
ممنون وفاجان.

ناشناس گفت...

چرا دنیا با وجود اینهمه نارضایتی از رژیم هنوز تکلیفش روشن نیست اینها هر کسی رو که مخالف باشه می کشند پس تا کی باید صبر کرد چطور در جاهای دیگر یوگسلاوی عراق و..... ریشه ی حکومتهای زور گو رو کندید اما حالا صبر ایوب دارید باراک جان کتکشون بکن و در قرن 21 ما را از قرون وسطی عبور بده

ناشناس گفت...

خدا باراک جون رو نگه داره برای بی غیرتا

roya گفت...

ادعای عدالت احمدی نژاد در حالیست که از علی کردان وزیر خودش با مدرک جعلی حمایت کرد
طبق قانون و عدالت هر جاعل مدرک به سه ماه زندان و انفصال از مقامات دولتی محکوم میشود ولی احمدی نژاد عدالت طلب !
سه ماه وقت مجلس را گرفت و در برابر خواست نماینگان ملت مقاومت کرد اینهم ادعای عدالت محمود هاله نوری نژاد

hassan گفت...

سلام.مردم ایران محکوم به مرگ هستند انها 22 خرداد ازادانه نوع مرگ خود انتخاب می کنند 1/رضایی میگوید بهترین راه گردن زدن است!لزومی ندارد که انها را گرسنه و تشنه بکشیم2_موسوی میگوید باید همان روش سنتی حلق اویز کردن را ادامه داد3_کروبی معتقد است انها نباید بفهمند که محکوم به مرگند.می شود به راحتی انها را مسموم کرد و کشت.احمدی نژاد میگوید ما انها را قرار نیست به همین راحتی خلاص کنیم .باید انها را گرسنه و تشنه نگه داشت بعد با مسخره و خنده انها را سنگسار کرد.

خامنه ای گفت...

دست به دست هم از دستیابی رژیم ایران به بمب اتمی جلوگیری کنیم
http://www.hamdastan.com/

ناشناس گفت...

Vafa jan
بابا زبونمون مو درآورد برنامه ویژه صبحگاهی رو بزارید روی سایت

ناشناس گفت...

اخبار سراسری ساعت 14 خرابیهای راهپیمایی دوشنبه 25 خرداد را به راهپیمایان طرفدار نامزد های معترض نسبت داد !
می خواهم بگویم چطور از میدان امام حسین تا میدان آزادی هیچ خرابی بوجود نیامد و تمام راهپیمایان در سکوت دستهایشان را به نشانه ی طلب آزادی بالا می گرفتند ولی در میدان آزادی یکدفعه آن جمعیت آرام به مراکز دولتی حمله کرده و آتششان زدند؟؟؟!!!
آقای ضرغامی مردم عادی ما هیچ سلاحی ندارند تا بوسیله ی آن بطرف پایگاه بسیج تیراندازی کنند اگر سلاحی داشتند که در برابر تجاوز نیروهای ناشناس!!!( به گفته آقای حیاتی گوینده ی اخبار ساعت 14 ) که به کوی دانشگاه حمله کردند و چندین دانشجوی معترض را کشته و زخمی کردن ، بی دفاع نمی ماندند .
باید برایتان یادآوری کنم که راهپیمایی میلیونی طرفداران موسوی و کروبی ، کیلومترها نه تنها بدون خشونت ، بلکه با سکوت محض برگزار شد و خود می دانید که چه کسانی از این سکوت معنادار بر خود می لرزند و قصد کشتن این مردم بی دفاع در برابر اسلحه های جنگی آنان را دارند .
آن بسیجی پادگان عاشورا به چه حقی در برابر رفتار مسالمت آمیز مردم تیر هوایی شلیک کرده و سپس بسمت مردم بی دفاع شلیک می کند و یک نفر را به کشتن می دهد و تعدادی را زخمی می کند ؟
آشکار است که کسانی قصد بهم زدن این اعتراض مسالمت آمیز به خیانت به آرای مردم را دارند که مسلح به انواع سلاح های گرم و سرد هستند و از درون پادگانها و پایگاههای نظامی بدون دلیل و مجوز بسمت مردم بی گناه و بی دفاع اقدام به تیراندازی میکنند .
آقای ضرغامی جمعیت میلیونی هواداران موسوی و کروبی عده ای اراذل و اوباش و یا خس و خاشاک و یا اغتشاشگر و آشوبگر نیستند بلکه این القاب در حقیقت متعلق به کسانی است که با یورش بوسیله ی انواع سلاح ها بسمت مردم بی دفاع اعم از پیر ، کودک ، جوان ، زن و مرد قصد بهم زدن آسایش و روان عمومی را دارند .
می خواهم بگویم کسی که 24 ملیون رای ملت را پشت سر دارد چه واهمه ای از اعتراض های آرام مردم دارد که آنها را خس و خاشاک بنامد ویا به آنها توهین کند و بگوید آنها ایادی صهیونیستی و گماردگان دشمنان ایران هستند . آیا این 24 ملیون این اطمینان را نمی دهد که سر شمارش آرا نمایندگان و ناظران سایر نامزدها را از وزارت کشور اخراج نکنند ؟ یا درخواست بازشماری آرا در ساعات اولیه توسط نامزدهای دیگر مورد تمسخر و عدم تایید قرار بگیرد ؟
ضرب المثلی در زبان فارسی داریم که بخوبی عدم صحیح بودن نتیجه ی انتخابات را نشان می دهد که :
" آنکه را حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ "

سرکار خانم زندی گفت...

به این ماموران احمدی نژاد باصطلاح قانون دوست میگم شما رای 34 مییون نفر را دزدیدید و حالا هم به این مردم بیدفاع که تجمع و اعتراض قانونی میکنند حمله میکنید و عوامل خود را م برای تخریب میفرستید تا بهانه ای برای کشتن این ملت نجیب داشته باشید , احمدی نژاد با ناپدید کردن میلیادها دلار بزرگترن دزد است و هرگز نباید دوباه سر کار باشد .

ناشناس گفت...

به تلفن برکف دژخیمان که در برنامه صبحگاهی از آتش بیاری و اطلاع رسانی صدای آمریکا ناراحت بود میگم :
چطور شماها زمان شاه از اطلاع رسانی رسانه های خارجی خوشحال بودید?
ولی حالا که خودتان به سرکوب و چپاول ملت ایران مشغولید از اطلاع رسانی ناراحت هستید ? مگر کار زشتی میکنید که نمیخواهید کسی آنرا بفهمد?
چرا باید همه سکوت کنند تا شما با خیال راحت به خیانت و جنایات و ددی رای مردم بپردازید ?

ناشناس گفت...

وفا به همکاران بگو توی سایت به جای برنامه بامدادی زن امروز آپلود شده

ناشناس گفت...

با سلام و با احترام فراوان
می دانم که یک مقداری بی ربط است ولی به نظرم لازم است.
قبلا در برنامه های صدای آمریکا اسم آقای سیگارچی را زیاد می شنیدیم و من مطمئن هستم که ایشان به کارشان کاملا مسلط هستند و بسیار زحمت می کشند. ولی جدیدا ایشان جلوی دوربین هم آمده اند. آیا فکر می کنید ایشان مناسب هستند؟ یعنی با وجود مجریان ماهری که دارید و همینطور کارشناسان خبره صدای آمریکا آیا فکر می کنید واقعا به وجود ایشان جلوی دوربین نیاز هست؟ به هر حال مشکلات تکلمی ایشان و همچنین قرار دادن ایشان کنار مجریان و کارشناسان خبره صدای آمریکا باعث کاهش کیفیت برنامه می شود. به هر حال علاوه آموزشها یک سری مهارت ها و فیزیک یک اجرا کننده برنامه هم مهم هست که از نظر من که بیننده همیشگی برنامه های صدای آمریکا هستم ایشان فاقد این توانایی ها هستند. خواهش می کنم این مطلب را فقط به چشم یک گلایه کوچک نکاه کنید.

ناشناس گفت...

لطفا به آقای چالنگی بگویید که درست است که ایشان در برنامه شان باید برنامه را در کنترل خودشان داشته باشند و بحث را در چهارچوب برنامه پیش ببرند ولی جدیدا ایشان به یک جور دیکتاتوری مبتلا شده اند و حرفهای مهمانان را طوری قطع می کنند که اعصاب آدم خورد می شود در صورتیکه حرف بعضی مهمانان واقعا جالب است و گاهی وقتی حرف یک مهمانی را قطع می کنند که یک سوال خیلی بی ربطی از مهمان دیگر بپرسند. برای من عجیب است که ایشان جدیدا چرا اینقدر عصبی شده اند...

ناشناس گفت...

Way bar hale melate ma
!!!!!
Ensan waghati dar in daghayeghe buhrani wazo ozae Iran ra az shabake haye mokhtalefe tel. Europa minegharad, wa shahede sahne haye delkharash ke mardome bighonahe Iran tawasute mamorin amniyati aghaye " Rahbar " ke be tore wahshiane wa ghere ensani sar kob, wa ghalo gham mishawand, ghamghino moteaser shode, wa az khod ba cheshmani ashk alod miporsad in che mosibati bud ke be esme eslam dar in gharne 21, bar sare melat wa sar zamin ma Iran amad, ke mardom hich hoghoghi nadashte, wa hata ejazeye dad khahi ham be anha dade nemishawad. Momorini ke bayad hafeze jano male mardom wa keshware Iran bashand, hal khode anha be dastore Rahbareshan ba chobo chomagh wa batome barghi dar khiyabn ha moghabele melat khod saf arai karde, wa hata be mobarezeye mosalahane ham barkasteand, wa ba malati bi ghonah wa dast khali ke khaste i juz hoghughe awaliye khod, wa haghighat jui dar shomareshe arai ke anha dar in entekhabat be kandida haye khod be sandogh haye ray andakhteand nadarand. Hal sual in ast ke aya in barkhord haye faj wa na jawanmardane in hokomate eslami ke tawasute in aghayane basiji wa hezbulahi wa mamorin amniyati wa polic, ke be zano mard, piro jawan in mamlekat emal mishawad, wa anha ra rawaneye bimarestan ha wa ya ghorestan ha minamayand rawast? Aya in rawast ke in mozduran hokomati ke az sar ta pa mojahaz wa mosalah bude, wa dar moghabele mardomi ke dar dasteshan chizi bejoz jek parcheye sabz wa ya yek shoare azadi nist wa mosalemat amiz tazahorat mikardand, in chenin barkhord na ensani namayand, wa anha ra khonino malin konanad? Aaya in ham watanan bi ghonah doshmanani hastand ke ba aslahe dar moghabel ishan istadeand ke anha in melat ra in chenin ghalo gham mikonand? Aya shoma i ke be roye in jawanan azize daneshju aslehe mikeshid wa anha ra dar khon ghute war karde, mikoshid doshmanane shoma wa melat Iran hastand? Jawanani ke tanha arman haye azade khahi darando bas, bayad in chenin koshte wa khoneshan rikhte shawad? Wa akhar sar Ghatelin anha hata shahamate estadeghi ra ham nadashte bashand, wa ba wujude dashtane aslahe dar dast, mesele jek na jawanmard pa be farar ham beghozarand? Aya in hame zolm rawast? Be hogheghe mardomi ke juz azadi chize dighari ra motalebe nemikonand. Hal to i basiji wa hezbolahi ke shadidan ham be eslam iman dari, wa khod ra mosalman minami wa hata be haj ham rafte i,wa be ghole khod ruzaneh ham 5 bar be darghahe khodawand istade wa namaz be jay miawari wa ora misetai, aya che ghone khahi tawanest ba wojdan khod kenar biyai, ba elme be inke khod midani ke che karde i, wa saat ha dar in ruz haye ghamghin.................

( Ghesmate awal )

ناشناس گفت...

( Edameye ghesmate awal )

Way bar hale melate ma ........

ba che na edalati bar ham watanane bighonah wa daste khali khod rawa dashte i, wa anha ra bar ruye zamin ha keshide i wa be zarbe chobo chomagho batom, khonino malin karde i ? Jawabe haman khodai ke behesh enghader ham imano eteghat dari, wa miparesti che khahi dad? Labud khahi ghoft "Rahbarat" dastor dadae bud wa to faghat jek mojri aml bish nabude i ? Aya wojdani saheb hasti ke to ra wadar be fekar kardan konad ke to dar in ruz haye bad az 22 mahe khordad chand hezar nafar az afrade bi ghonah ra ke jaye padar wa madar wa ya khaharo baradarane to mitawanestan bashand kotak zade wa zakhmi nemude i? Aya wojdani saheb hasti ke to ra wadar be fekar kardan konad, ke to ba che sar bolandi wa rezayate khoda in hoghoghe khordad mah 1388 khod ra nane shab tahiye karde wa, bar sare sofreye zano farzandanat wa ya pedar madarat bebari? Aya in ghodrat wa estebdad ke "Rahbarat" be tarighe zur wa tajawoz be melate setam dide Iran dar ekhtiyare to wa hamdastanat ghomashte shode ast, wa ya be zabane dighar, in pul wa padashti ke az darghahe Rahbart daryaft minamai, in ghonehe tora nabina karde ast!!!, ke hata nemitawani hich no rahmo morowat dar haghe ham nue dardmande khod az aghshare mokhtalef jamee bekoni? Wa piro jawan ra morede setam wa azare birahmaneye khod gharar midahi? Wa nemidani ke che amal ghere ensani anjam midahi? Ta kay? Ta kay zur wa estebdad? In ra bedan ruzi to wa hamdastanat ham bayad be amale kardeye khod be in melat jawab pas bedahid !!, wa motmaen bash an ruz dur nist !!. Wa Ahmadinejad wa Rahbart ham ke emruz ba rikhtane khone jawanane Iran, ba zur mikhahand pa bar dushe in melate sharif wa setam dide boghozarand, wa khod ra be rase in herame, sar kob wa zur ghoi resanande, wa tajo takhte estebdade khod ra dobare 4 sale dighar be yari shoma hefz namayand, motmaenan anha ham bayad mesele to ruzi be mardome wa melate Iran, wa in khon haye rikhte shode jawab pas dahand, wa be paye mize mahakeme meli keshide shawand. Bari jomleye akhr ra beghoyam ke Rahbarat Khamanei, wa Ahmadinejad hi sanghe edalate mardome mazlume Felstin ra bar sineh mizanand, ke in dolate zaleme Israel ba in mrdome bichare in chenino an chenan kard, hal man az to mikhaham beporsam ey basiji ey lebas shakhsiye hezbulahi,wa mamorine amniyati nezame jomhoriye eslami, shoma ha khod che kardid bar Irano bar Irani be dastor Rahbare jomhoriye eslami dar in mahe khordad 1388 ? Aya edalat ra bas faghat bayad dar Felstin jostejo kard???.... Az Alman
jek irani ke dar in soghwari bozorghe meli Iran ba ham watanane dardmande khod sharik ast

ناشناس گفت...

سلام من واقعا متاسفم که صدای آمریکا به جایی رسیده است که آقای سازگارا آن را تحریم کنند. لطفا به مسوولان صدای آمریکا از طرف من و خیلی از ایرانی ها بفرمایید که صدای آمریکا را کسانی مثل آقای سازگارا و آقای نوری زاده و بسیاری از کارشناسان محترم آن صدای آمریکا کرده اند. متاسفم که امروز در بالاترین لینک هایی بوجود آمده اند برای تحریم صدای آمریکا. از وقتی این جریان کودتا شروع شد ما همه ناراحت بودیم که اخبار صدای آمریکا خیلی عقب تر از جامعه است. قبول دارم که می خواهید خبر تایید شده را پخش کنید ولی من می خواهم بدانم که مثلا خبر کشته شدن چند نفر در تهران را چطوری تایید می کنید؟ منتظرید که در شبکه های دیگر چند بار گفته شود بعد شما اعلام کنید؟ آیا از مسوولان دولت ایران می پرسید؟ چه کسی باید خبر های داخل ایران را از تظاهرات ها و... تایید کند؟ از روزی که صدای آمریکا را شناختم (زمانی که فقط دو ساعت برنامه داشت) تا به امروز پیگیر تمام برنامه های آقای سازگارا و آقای نوری زاده بوده ام. در این شرایط نابسامان که مردم به شدت به اخبار و راهنمایی از طرف کارشناسان احتیاج دارند(من نمی گویم شما هدایت مردم را بر عهده بگیرید) شما گاهی مهمانانی را دعوت می کنید که اصلا حرفی برای گفتن ندارند و فقط حرف شما را تایید می کنند!!!!
مدام می گویید این حرف مسوولیتش با ما نیست مسوولیتش با آقای فلان است. منطقی باشیم حرفی که زده می شود در یک رسانه مسوولیتش علاوه بر گوینده بر عهده رسانه هم هست زیرا این رسانه بوده که آن شخص را دعوت کرده است. متاسفم که می بینم صدای آمریکا هم دارد از دستمان می رود. اگر واقعا برای مردم ایران کاری می کنید (چون تا آنجا که من اطلاع دارم بودجه صدای آمریکا از دولت آمریکا تامین می شود برای کمک به مردم ایران) این ره که می روید به ترکستان است.
با احترام
یک بیننده قدیمی صدای آمریکا

ناشناس گفت...

فکر می کنم احمقانه ترین کار ممکن این بود که شما برنامه اقای سازگارا را متوقف کردید اقای سازگارا یک طرف و بقیه یک طرف دیگر تا امدن مجدد اقای سازگارا صدای امریکا تحریم است

ناشناس گفت...

مارک سانفورد، فرماندار ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا به داشتن رابطه نامشروع اعتراف کرده است.می گوید از این سمت استعفا خواهد داد.
ای بابا از سردار زارعی ایران یاد بگیرید که تیمسار احمدی مقدم فرمانده ایشان که باجناق احمدی نژاد است قضیه را ماستمالی کرد بطوریکه امروز اصلا کسی قضیه سردار زارعی یادش نیست , بدون مجازات ولش کردند رفت در حالیکه بقیه مردم را سنگسار میکنند .

ناشناس گفت...

با درود
من هم کاملا با آن دوست محترم که از صدای آمریکا به دلیل تحریم آقای سازگارا انتقاد کرده بودند موافقم. من هم از طرفداران پر و پا قرص صدای آمریکا بوده ام از زمانی که فقط از طریق رادیو پخش می شد و تنها 2 ساعت در روز. امروز هم مثل هر چهارشنبه بی صبرانه منتظر بودم که برنامه تفسیر خبر را با حضور آقای سازگارا ببینم ولی با کمال تعجب دیدم که ایشان در برنامه حاضر نیست. در این برهه حساس، تفسیرهای آگاهانه ایشان برای من و هزاران بیننده دیگر بسیار با ارزش است. به همین جهت به وب سایت ایشان سری زدم تا شاید بتوانم مطلب جدیدی پیدا کنم. و آنجا بود که متوجه شدم ایشان دیگر به صدای آمریکا نخواهند رفت به دلیل کارشکنی های آقای سجادی آنهم به دلیل نامعلوم!
واقعا جای بسی تعجب و تاسف است. آن از پوشش خبری صدای آمریکا که همیشه ساعتها از بقیه خبرگزاریها عقبتر است و آینهم از این دسته گل آقای سجادی. واقعا دست شما درد نکند.
حال اگر صدای آمریکا واقعا یک رسانه آزاد است باید حداقل برای مردم شرح دهد که چرا یک چنین تصمیمی اتخاذ کرده و آقای سازگارا چه مشکلی داشتند که کنار گذاشته شدند.

با تشکر
شهرام

keyvan گفت...

سلام و با تشکر از برنامه خوبتون
یک نظر داشتم که لطف کنید و اون رو بگین تا همه بدونن.
لطفا به آقای احمدی نژاد که اینهمه از قانون دم می زنن و شورای نگهبان رو فصل الخطاب می دونن بفرمایین مگر این شورای نگهبان همون مرجعی نیست که آقای هاشمی رو در دور قبلی و آقای ناطق نوری رو در سال 76 برای تصاحب موقعیت کرسی ریاست جمهوری این مملکت تایید کردن ؟
مگر فرزندان این افراد از نضر شما فساد اقتصادی ندارن؟ حالا من که یک جوان هستم تو این مملکت ای تناقض رو چه جوری تحلیل کنم؟
1.شورای نگهبانی که آدمای فاسد رو برای ریاست جمهوری تایید می کنه؟ یا
2. شورای نگهبانی که فردی دروغگو و بی ادب رو مورد تایید قرار میده؟
در هر حال این شورای نگهبان که حساس ترین موقعیت رو داره چه آقای احمدی نژاد درست گفته باشه تهمتش رو چه نگفته باشه فاسده !!
جالبه نه؟!

یک ایرانی میهن دوست گفت...

از اینکه اسراییل با توسعه روابط با آذربایجان خشم جمهوری عرب پرست و فلسطینی ولایت فقیه را برانگیخته است خوشحالم .
یک ایرانی میهن دوست