۱۳۸۶ بهمن ۱۶, سه‌شنبه

در ادامه...

هنوز دوست دارم نظرهای شما رو راجع به دهه سالگرد انقلاب بدونم. هفته پیش اونو مطرح کردیم ولی بعد درگیر اخبار روز شدیم. بازم نظر بدین.

در ضمن، این تبلیغات 113 رو دیدین؟ چی فکر میکنین؟

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

اینکه این انقلاب سرانجامش اونی شد که الان می بینیم اصلا تصادفی نیست. نگاه کنید به اکثریت مردمی که در تظاهراتها شرکت می کردند. زنهای چادر سیاه(بخوانید کلاغ سیاه) اکثریت را در بین زنان تشکیل می دادند. می دانم که در اون بین دو تا زن چریک فدایی هم بودند که روسری و چادر نداشتند ولی اکثریت مهم است. نگاه کنید به تمام گروهای سیاسی که در آن انقلاب "شکوهمند" شرکت کردند. نهضت آزادی، مجاهدین، چریک فدایی، توده ای، پیرمردهای جبهه ملی که حیف اون اسم برای اونها. قدرت دست هر کدام از این شرقزده ها می افتاد کما بیش همونی میشد که شد. انسانها با باورها و جهانبینیشان سرنوشت یک کشور را رقم می زنند. با این جماعت و آن باورها به کجاها می توانستیم برسیم که نرسیدیم. به تو وفا مستقیم توصیه می کنم هر موقع امثال سازکارا در برنامه داشتی اینقدر politically correct با هاش برخورد نکنی.

وفا گفت...

اسی و ناشناسان عزیز. متاسفم ولی موضوع مشخصه و نظرهای شما در مورد موضوع محترم. اسی جان اینجا آزادی راجع به موضوع بگی. نظرهات محترمه و اگه یه وبلاگ راه بندازی فرصت بیشتری خواهی داشت تا نظرهاتو به اطلاع بازدیدکننده هات برسونی. بازم ممنونم

Unknown گفت...

113چيه؟

ناشناس گفت...

تبليغات113چيه؟كجاست؟

وفا گفت...

113 تلفن اطلاع رسانی وزارت اطلاعاته که اخیرا ویدیوی تبلیغاتی رو پخش می کنه که اول انیمیشن کاخ سفید رو نشون میده و وانمود میکنه عده ای مشغول "توطئه" علیه ایرانن بعد چند مرد میونسال رو در پارک نشون میده که از شکست "نقشه های" استکبار صحبت میکنن و همینطور از پیشرفت دانشمندهای ایرانی بعد دوتا جوونو نشون میده که یه مرد بزرگتری بهشون امید می ده که اقامت آمریکا خواهند داشت و بهشون نقشه و اسلحه و دلار میده. صجنه بعدی یکی از اون پسراس که به خونه میاد. خواهرش از مادر مریضش مراقبت میکنه و تا پسره بره دوش بگیره به سراغ کیفش میره و از "نقشه" با خبر میشه. خلاصه به اطلاعات خبر میده و اطلاعات "باند" رو دستگیر میکنه. پسره با اطلاعات همکاری می کنه و اونا هم قول آزادی و تخفیف مجازات بهش می دن.

به نظر شما این داستان پردازی چه دلیلی داره؟ آیا استفاده از دشمن فرضی که سیاست تازه ای نیست هنوز هم در بین مردم موثره؟ آیا مردم به وزارت اطلاعات اعتماد دارن؟

ناشناس گفت...

سازندگان این جور تبلیغات فیلمهای هالیوودی و بزن بزن زیاد نگاه می کنند. ایکاش میشد به این کودنها خندید. ولی متاسفانه این جماعت با این افکار دارند در آن مملکت حکومت می کنند برای همین است که من نظرم بر این است که هنوز بسیاری از ما به عمق فاجعه ای که بدان گرفتاریم و آن جمهوری اسلامی نام دارد پی نبرده ایم.

ناشناس گفت...

آمريکائيان اشتباه نکنند، ظهور رژيم اسلامي اتمي با آن اقدامات و سوابق تروريستي مي تواند بشدت بر اقتصاد آمريکا ، درآينده، اثرات منفي گذارد. آنها بايد به کانديدائي راي بدهند که بتواند محکم برابر رژيم تروريستي به ايستد.

ناشناس گفت...

با یکی از اشخاص فعال در قبل و بعد انقلاب که صحبت میکرم به نتیجه های جالبی دست یافتم که براتون میگم
1- حرف محمد رضا پهلوی در واقع فراتر از درک مردم بود ولی روحانیون تونستند با زبون مردم باهاشون صحبت کنند به همین دلیل مردم حرف اونارو قبول کردند به نوعی عوام فریبی بود
2- شاه آدم اورتی بوده یعنی پوله نفت و همه رو خرج می کرده در واقعه اون موقع کسی مشکل مالی نداشت ولی شاه به آینده فکر نمیکرد
3-دلایل بالا مزین بر علت شد که مردم فکر کنند وقتی آیت الله خمینی بیاد ایران میشه بهشت بررین و هیچ مشکلی نیستو از این جور حرفا ((البته حقم داشتن خوب خیلی وعده میداد ))
4- از اونجایی که دوستان محمد رضا پشتشو خالی کردند باعث شد که حکومت از بین بره
5- بعد انقلاب جریان بنی صدر پیش اومد و بعد از اینکه بنی صدر نتونست نخست وزیر روشنفکرشو به مجلس تحمیل کنه و رجایی و به ناچار پذیرفت و بعدش مشکلات جددی در مجلس و کشت هزاران نفر از گروه مجاهدین خلق باعث شد که مجاهدین خلق تصمیم گرفتن خون و با خون بشورن و این شد که جریان بمب گزاری پیش اومد.
6- بعد از این قضایا مردم تازه فهمیدن که چه اشتباهی کردن و چون نمیتونستن حرف بزنند چون اون دوران به شدت در خفقان بگیر و ببند های سیاسی بود و هرکس حرف میزد سرش بالای دار بود .
در نهایت باید بگم که بعضی وقتها اشتباهاتی پیش میاد همیشه اون چیزی که دلت می خواد اتفاق نمی افته

ناشناس گفت...

در مورد بحث 4شنبه تفسير خبر اين هفته بايد بگويم که آخوندها (خميني، بهشتي، رفسنجاني، خامنه اي و...) از اول شروع انقلاب به مردم دروغ گفتند تا امروز و با شيادي و شيطان صفتي مردم را فريب داده اند و همه معترضين را قتل عام کرده اند. جمهوري اسلامي يعني يکي ازفاشيستي ترين و دروغگو ترين و ضد مردمي ترين رژيم تاريخ بشري

ناشناس گفت...

رژيم تروريستي آخوندي، در حال حاضر مثل يک غده بدخيم سرطاني دارد کل منطقه خاورميانه را آلوده "نيت تروريستي" خود ميکند. دخالتهاي آشکار رژيم آخوندي در عراق ، لبنان ، فلسطين ، افغانستان و... باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگي در اين کشورها شده است( حال از دزدي از چاه ها و لوله هاي نفت عراق نمي گوئيم!) . به نظر ميرسد، باانجام يک عمل جراحي دقيق ، ناگهاني و همه جانبه و خروج اين غده سرطاني از منطقه ، ساير کشورها روي آسايش و آرامش را خواهند ديد.همزمان با انجام اين عمل جراحي، بايد کليه عوامل ، نمايندگان، ديپلمات نماها!و مزدوران رژيم آخوندي دراين کشورها دستگيرشوند تا جلوي اقدامات تروريستي تلافي جويانه گرفته شود.

ناشناس گفت...

سالروز برافراشته شدن پرچم ذلت
بیچاره شدن ملت
خواهر و برادر شدن بی علت
به باد رفتن عزت و شوکت
رسیدن به قله خفت
و آغاز حکومت وحشت
بر ما مردمان بی غیرت
مبارک باد

ناشناس گفت...

vafa jan be nazaram age in nezam ba ye taghirati kochak nazire saman dehi eghtesad,azadihaye hoghoghi va fardi va dost bodan ba keshvarhaye oropayi va emrica behtarin nezame

ناشناس گفت...

emroz dasht akhbar 20.30 doctor norizadaro neshon midad vafaye azizam mikham az ishon soal beshe ke ghablan az avamel pahlavi bodan?chon akhbar in jori neshon dad age emkan adre in soal farda dar barname mizegerd porside she va man ham nazaram ine ke ba ye seri taghirat in nezam nezame idealiye

ناشناس گفت...

قابل توجه ی امیر که راجع به نوری زاده سوال کرده بود: این آقای نوری زاده چند وقت پیش در یکی از سایتها نامه ای که او در آن اوایل انقلاب برای خمینی نوشته بود را می خواندم. او چنان خمینی را بالا برده بود که انگار شب قبلش او هم خمینی را در ماه دیده بود. شاید نوری زاده بگوید در آن زمان همه خمینی را در ماه می دیدند. نیازی نیست راه دور برویم ما که در آن زمان بچه بودیم ولی دوران خاتمی را یاده مان هست و خوب یادم هست که نوری زاده هر جا که یک دوربین و میکروفن گیرش می آمد از دیدن خاتمی در ماه می گفت و می نوشت. نوری زاده هم آزاد است هر که رادوست دارد در ماه ببیند ولی در آن زمان اگر کسی از خاتمی انتقاد می کرد همین امثال نوری زاده جلویش می ایستاد و خاتمی را تطهیر می داد. دلیلش برای من روشن است این جماعت شخصیت و جهانبینیشان آنقدر اسلام زده است که صد تا کروات رنگ و بارنک هم بزنند تغییری در افکارشان نخواهی دید.

ناشناس گفت...

خسته نباشید آقا وفا .
وفا جان بنظر من همانطور که برنامه های آگاهی دهنده صدای امریکا در ایران بسیار بسیار موثر است تبلیغات دروغین و برنامه های تنظیم شده که هدفشان دقیقا شستشوی مغزی مردم داخل ایران است از طرف رسانه های داخلی بی تاثیر نیست . بستگی به مخاطبان دارد . ولی برای کسی که از اطلاعات آزاد بی بهره است تبلیغاتی مثل 113 در غالب فیلم و سریال و ... روی مغزش بطوری آهسته آهسته تاثیر داشته و طی سالیان باعث شستشوی مغزی بسیاری از مردم شده است . ولی مردمی که اهل تفکر هستند و میدانند چه میخواهند این برنامه ها بی تاثیر بوده و خواهد بود . خیلی رک بخوام بگم آدم حسابی که گول تبلیغات این حکومت رو نمیخوره ... اینم باید بگم که این حکومت خیلی خرج اطلاعات میکنه ... خیلی زیاد.تعجبی هم نداره زیرا از سایه خودش هم وحشت داره. مردم آزادیخواه از این وزارت اطلاعات متنفرند و مردم طرفدار حکومت هم برایش دعا میکنند . !! در هر حال این سازمان زورش به جهان نخواهد رسید ولی میگیره از پالون مردم داخل ایران.
وفا جان در نظرات پستهای قبلی دیدم که پیام شخصی که به من تهمت زده بود از سازمان سیا پول میگیرم را حذف کرده اید . البته من میدونم شما به حرفهای بیهوده و تهمتهای بی اساس رو اجازه نمیدید. سازمان سیا اگر میخواست پولش را بیخودی خرج کنه کار امریکا تمام بود ...
:)
راستی این وبلاگ هم فیلتر شد . من که تعجب کرده بودم چرا یک هفته دیر فهمیدند... از همون شب اول انتظار میرفت فیلتر شود .
به هر حال مرسی از زحمات شما...

ناشناس گفت...

وفا جان شاید به دلیل استفاده از فیلتر شکن موفق نشدم با استفاده از تعیین هویت وارد بشم ... نمیدونم..
بله این حکومت میگوید ابرقدرتی شده است یا شاید میخواهد بزودی ابرقدرت باشد . ابرقدرتی که جرات رسانه آزاد را ندارد و اگر فقط یکماه ازارسال پارازیت روی موج متوسط رادیو فردا خودداری کند کارش تمام است .

ناشناس گفت...

منم با دوستان موافق هستم با یک کمی تغییر این نظام بهترین نظامه.البته اگه برداشتن ولی فقیه.شورای نگهبان.تظاهر.دروغگویی.چاپلوسی.تفتیش عقاید.محدودیت برای غیر خودیها.به باد دادن ثروت ملت و .........را یک کمی تغییر بدانیم.

ناشناس گفت...

جناب وفا خان وجمشید خان /من تهرانپارس سکن هستم دربولوار پروین اینجا یدونه چادر زده اند ودرجلو چادریونه آخوند ایستاده با چند ورق تبلیغاتی ازاین انقلاب منحوس یدونه سرباز با یک پاکت شیرینی ولی مردم بی خیال بدون توجه به آنها رفت وامد می کنند/ارادتمند پژمان

ناشناس گفت...

وفای عزیز سلام
من میخواهم بخاطر فرا رسیدن سالگرد انقلاب سال1357
به چند نکته اشاره کنم.زیرا که وظیفه نسل قبلی که خود من جزئی از ان هستم میدانم که ملت ایران مخصوصا جوانان عزیز را از حقایق سیاسی که قبل از انقلاب در ایران وجود داشت اگاهی دهم.
در زمان حکومت شاه فقط ازادی سیاسی وجود نداشت وشخصی نمیتوانست با سیاست شاه مخالفت کند. ولی ازادی های دیگر وجود داشت. در زمان شاه حجاب اجباری نبود و بی حجابی اجباری هم نبود. ازادی فردی در همه سطوح وجود داشت.ازادی دینی کاملا وجود داشت. وکسانی که که میگویند برای اسلام انقلاب شد دروغ محض میگویند. شاه یک دیکتاتور لائیک بود و مردم انقلاب نکردند که یک دیکتاتور لائیک رابا یک دیکتاتور مذهبی جایگزین کنند که کل ازادی ها را از انها بگیرد و صد برابر بد تر باشد.حقیقت این است که خمینی به مردم دروغ گفت و انقلاب را پس از پیروزی غصب کرد و به بیراهه برد ونتیجه این خیانت او بملت ایران همین وضعیت اسفباری است که اکنون د امن ایران و ایرانی را گرفته است. متشکرم.

ناشناس گفت...

درود به شما وتشکر ازبرنامه ووبلاگ خوبتان
اما یک روز قبل از راهپیمایی در تمام ادارات وپادگانها وارگانها ومدارس لیستی از افراد ان سازمان فراهم
می کنند واین لیست توسط کارگزینی مهیا می شود ودو محل برای امضا هر شخص وجود داردکه یک امضا
برای رویت وابلاغ به فرد وجود دارد وامضا دیگر روز بعد در محل راهپیمایی توسط افراد شرکت کننده امضا میگردد واین لیست روز بعد به حراست یا بازرسی اداره داده می شود واز انجا برای وزارت اطلاعات فرستاده می شود و این وضعیت پیشرفت یک فرددر سازمانی که مشغول است را شامل می شود کسانی که شرکت کرده اند تشویقی واضافه حقوق میگیرند وکسانی که شرکت نداشته اند تکلیفشان معلوم است در مدارس هم دانش اموزان را تهدید به کسر نمره انظباط می کنند ودر پادگانها سربازان را اضافه خدمت می گیرند وگروهی هم که تفریحی ندارند از نمایشهایی که در روز راهپیمایی در خیابانهای محل راهپیمایی میباشد وتنها روز شادی است که هرگونه شادی ورقص وموسیقی ازاد میباشد وخود حکومت هم ازان حمایت می کند وروز های دیگر هیچ جای ایران این امکان وجود ندارد خانوادگی با امنیت کامل در این شادی ها شرکت می کنند
باتشکر ازشما
کاوه ازایران