۱۳۸۶ دی ۲۹, شنبه

چند نکته...

استقبال شما منو غافلگیر کرده و تو فکرم که چه جوری از عهده کارهای وبلاگ بر بیام که یه وقت فکر نکنید یه قولی دادم ولی زدم زیرش. تا من خودمو با سرعت اظهار نظرهای سنجیده شما وفق بدم از شما چند خواهش دارم. تا حالا کامنتی رو حذف نکردم برای اینکه محیط گفتگومون بی پرده و شفاف باشه ولی برای اینکه بتونم بدون نگرانی به اینکار ادامه بدم به کمک شما نیاز دارم.
هدف این وبلاگ اینه که درباره رویدادها و جریاناتی که به نوعی به ما مربوط میشه تبادل اندیشه کنیم بنابر این اگه پیشنهادی یا انتقادی درباره برنامه های صدای آمریکا دارید یا نظری راجع به مجریان بهتره با ایمیل اون برنامه ها تماس بگیرید.
نکته دیگه این که در کامنتها از کلمات شعاری کمتر استفاده کنیم که اصل مطلب فدای احساسات ما نشه. میدونم کار سختیه ولی اصل مطلب خودش گویاست. انتخاب با شماست و این فقط یه خواهش صمیمی بود

۳۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
چشم حتما من به نوبه خودم سعی میکنم اینکارو بکنم و شعاری حرف نزنم
راستی ببخشید که اسم و مشخصاتمونو نمیدیم ما توی ایران هستیم و خود شما از وضعیت بگیر و ببند اینجا خبر داری آدم میترسه !

کارتن خواب گفت...

بادرود
ممنون از ابتکار جالب شما برای بازخورد نظرات مخاطبین سالهاست که من شنونده و بینده برنامه های شماهستم گاهی اتفاق میافتد که نظری و نکته ای احتیاج به اظهارنظر بلادرنگ دارد که شوربختانه به دلایل مختلف امکاننپذیر نبوده است در ارتباط با این وبلاگ آیا منحر به بحثهای جمعه و شنبه است یا به کلیه برنامه های تفسیر خبر اختصاص دارد لطفا در صورت امکان پاسخ دهید

ناشناس گفت...

سلام گرم و صميمي من در اين روز هاي سرد زمستاني ( تو ايران و احيانا كشور شما )به وفا ( چهره آشنا در كادري آشنا )

ببخشيد كه يه كم اول كار رسمي گفتم .
ببخشيد ديگه ... بار اوله كه ميام اينجا ... اميد وارم موفق باشيد تو وبلاگتون

خوب ... برنامه شنبه 29 دي 86 را ديدم ... چرا زمانبندي مباحث ها تنظيم شده و منصفانه نبود ؟ دو دقيقه اون آخر كار خيلي كم بود واسه دانشجو يان ... بيشتر مشتاق شنيدن بوديم ... خبرهاي جالب و مهمي بود كه دوست داشتم بيشتر راجع بهش مطلع بشم ... ولي خوب ... از سايت ديدم

نمي دونم كه تو برنامه چهار شنبه كه دكتر سازگارا و دكتر نوري زاده هستند ( 3 بهمن ) هستي و اجرا داريد يا نه ؟؟..
چند تا سوال داشتم كه مي خواستم ببينم اگه بشه تو فهرست سوالات بگذاريد و با شما بيشتر هماهنگ كنم
برنامه روز هاي شنبه و سه شنبه و چهارشنبه ساعت 11 شب به نظر من فعال تر و پر بيننده تر هست ...

علت هايي هم به نظر من داره كه تو نظرات بعدي ام بهتون مي گم

ببخشيد كه زياد حرف زدم
ممنون

ناشناس گفت...

وفاي عزيز مجددا سلام

ببخشيد كه من تو پست قبلي زياد حرف زدم ولي دوست داشتم يه سري از نظرات كلي ام را راجع به خود شما و نحوه كارتون و ديد ما ايراني ها تو كشور ايران نسبت به فعاليت هاي شما را براتون روشن كنم ...

ولي از اين پست به بعد سعي مي كنم كه تو زمينه و بحث ايجاد شده اظهار نظر كنم تا نظم وبلاگ هم بهم نخوره

ممنون و ببخشيد

ناشناس گفت...

سلام وفا جان :
نیما هستم . خواستم ازت درخواست کنم که وبلاگ را هذفمند کنی و به صحبت ها پاسخ بدهی این خیلی ارزشمند است .و یک حس احترام متقابل را بوجود می اورد.
اما راجع به مرثیه خوانی اقای مهندس باید بگم این کار نمیدونم بر طبق مقررات سیستم v.o.a چگونه است ولی جامعه مسیحی و یهود در سایر تلویزیونها انواع برنامه های تبلیغ مذهبی دارند ضمن انکه اعیاد را جشن میگیرند و اعلام میکنند حالا این اقا نیز یکی از مناسبتهای تاریخی مسلمانان را یاد اوری کرده .البته حقیقتا این سیستم حاکم در ایران بلایی سر ما اورده که حالمان از هرچی مرثیه و مرثیه خونی است بهم میخورد .

ناشناس گفت...

خيلي آمريكا بي عرضه تشريف داره كه با اينهمه توهين و تحقيري كه از طرف مقامات ايران شده هيچ عكس العملي نشان نداده و هنوز مثل يك ترسو حرف مي زنه ؛ در صورتيكه بايد حمله كنه و كار ايران را يكسره كنه.

ناشناس گفت...

جناب مستقیم گرامی!
راه اندازی وبلاگ برای یک برنامه پر مخاطب کار جالبی است. شاید به این شکل امکان ارتباط برای کسانی که نقدهایی به برنامه شما هم دارند فراهم می شود.
فعلن یک نکته:
به امار نظرسنجی در مورد شرکت در انتخابات دقت کنید ف نباید شما را به اشتباه بیندازند ف جامعه اماری اینترنت در ایران کاملن متفاوت از وضعیت درون جامعه است ، از سوی دیگر مخاطبان در وبلاگ و سایت نیز تفاوت دارند مثلا اگر این نظر سنجی در سایت اصلاح طلب آفتاب بود و یا در سایت اقتدارگرای فارس.
به هر حال این اتفاق خوبی است که شاید بیشتر صدای رفرم خواهان درون کشور شنیده شود حتی اگر بر جهتگیری برنامه ی شما کم اثر و یا بی اثر باشد.
امیدوارم به این زودی ها فیلتر نشوید. شاد و پایدار باشی.

ناشناس گفت...

آقای مستقیم سلام.من دو سوال دارم.در ابتدا راجع به انتخابات نظر سنجی کرده بودید که نظر من منفی بود ولی با تردید.من تصمیم ندارم در انتخابات شرکت کنم چون کاملا آینده این مملکت نا امید شدم.من تمامی دوره های قبلی انتخابات شرکت کرده بودم فقط به این امید که بین بد و بدتر بد را انتخاب کرده باشم.نمی دونم کارم درست بوده یا نه.و امسال شرکت نمیکنم
چون اقلا خیالم با خودم راحته که با این کارم حداقل به خودم ثابت کردم که این دولت رو به رسمیت نیمی شناسم.
اما یه سوال سخت و بزرگ : آینده ما مردم چی میشه؟ من 26 سالمه و تا جایی که یادمه در آرزوی این بودم که اوضاع بهتر بشه ولی متاسفانه سال به سال دریغ از پارسال.در برنامه ها و تلویزیون های مختلف همه از جنایات دولت حاضر و .... صحبت میکنند ولی اگر توجه کنید فقط همه حرف میزنند و بذپد بیراه میدن.هیچ کس نیست که یک راهکار صحیح و منطقی ارائه بدهوما متاسفانه یاد گرفتیم که همیشه از روی احساسا حرف بزنیم.پر حرفی کردم.سوال بعدی من اینه که ما پاسخ به سوالات و نمظراتمون رو باید از طریق وبلاگ پیگیری کنیم یا اینکه از طریق برنامه تفسیر خبر؟ با تشکر و به امید روزهای بهتر برای ما مردم ایران.

ناشناس گفت...

وفای عزیز:موافقم!در خصوص انتخابات آتی مجلس جمهوری اسلامی ناگفته های بسیاری هست که زمان زیادی را میطلبد.
امیربلندیان.

ناشناس گفت...

سلام:
من نمیدونم شما چند سال از ایران دور هستین. اما خواهش میکنم اسلام رو زیر سوال نبرین مردم ما هر چی که از سیاست بدشون اومده باشه اسلام رو رو سرشون میذارن. نگید که تو املی و نمی فهمی... نه اتفاقا در این مورد من همیشه فکر میکنم .از ابتدای صحبت دکتر دیبا هم که گفته بود امیدواره یه روزی مردم از شر رسوم غیر ایرانی آزاد بشن اصلا خوشم نیومد.اتفاقا عزاداری محرم یه رسم کاملا ایرانیه که عرب های عراق از ما یاد گرفتن.دین ما مال ماست و هیبچ ربطی به سیاست نداره.زنده باد ایران پاینده باد اسلام مستدام باد راه امام حسین خدانگهدار

ناشناس گفت...

ba salam be vafa mostaghim aziz zemne tashakor az barnamehaye khobeton va khaste nabashid be hame dastandarkarane seda emrica omidvaram ke betonim ba tafsiri vaghe binane va bedone shoar nazarate khodemono ba shoma darmiyon bezarim dar morede majles dar sorate bodane yek chehre shakhes osolgara ya eslahtalab hame mitonim dar entekhabat hozori faal va porang dashte bashim

ناشناس گفت...

صحبتهاي ابتداي برنامه ديشب آقاي افشاري منو به ياد خوندن دعاي فرج احمدي نژاد در سازمان ملل انداخت
آقا، از شما خواستن كه راجع به فلان مساله سياسي و اجتماعي اظهار نظر كني، نخواستن كه اعتقادات رو به رخ مردم بكشي!

با تشكر

بیژن Bijan گفت...

[b]آقاي مسقيم فرموده بودند:
هدف این وبلاگ اینه که درباره رویدادها و جریاناتی که به نوعی به ما مربوط میشه تبادل اندیشه کنیم.

باز هم پيشنهادم رو تكرار ميكنم كه براي اينكه چنين چيزي به بهترين نحو عملي بشه نياز به يك اننجمن گفتگو يا Forum هستش...با امكانات مختلف انجمن گفتگو٫ ميتوان يك آرشيو ماندگار از صحبتهاي مختلف بدست آورد.حتي هر شخصيت حقيقي يا حقوقي مانند كارشناسان برنامه ميتوانند با اطمينان از اينكه هويتشان در يك محيط مجازي حفظ ميشود به بحث با سايرين بپردازند.

***********
علي رضا الف (امامي) فرموده بودند:
برنامه روز هاي شنبه و سه شنبه و چهارشنبه ساعت 11 شب به نظر من فعال تر و پر بيننده تر هست ...

با شما موافقم.بخصوص برنامه هاي چهارشنبه كه دكتر سازگارا و دكتر نوريزاده مهمان هستند از غناي خاصي برخوردار است.
[/b]

ناشناس گفت...

وفا جان یه عالمه ممنون فقط یه تذکر کوچک :
املای درست "غافلگیر" می باشد و نه "قافلگیر"
سپاس

ناشناس گفت...

سلام آقای وفا
قبل از همه چیز ازتون تشکر میکنم که این فرصت رو در اختیار بیننده هاتون قرار دادین. من نظرسنجی شما رو راجع به انتخابات دیدم. اگه ممکنه راجع به این مسئله در برنامه تون هم بحث کنید. راستش من یکی از کسانی هستم که از این دولت و حکومت و تمام وابستگانش بدم میاد و واقعا تو این جهنمی که اینجا به پا کردند گیر افتادم. خودم هم تو انتخابات قبلی رای ندادم، با این وجود فکر نمیکنم رای ندادن مشکلی رو حل بکنه آخرش اینه که میخوایم به همه نشون بدیم که ملت ایران با دولت مخالفند، خوب اینو که همه دنیا میدونند و یادمون نره همیشه یک عده ای که کم هم نیستند پای ثابت صندوقهای رای هستند. کسانی که دو سه تا شناسنامه دارند یا با شناسنامه اموات رای میدن یا همونایی که میرن راهپیمایی، اینا اجازه نخواهند داد تحریم انخابات اصلا دیده بشه.
به نظر من احمدی نژاد رو کسانی که رای دادند رئیس جمهور نکردند اونایی که رای ندادند باعث شدند احمدی نژاد رئیس جمهور بشه و مملکت ما رو 10 سال به عقب برگردونه. به هر حال نتیجه انتخابات خوب یا بدش زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میده. خوبه که از هموطنامون بخواهیم رای بدن اما با چشم باز این کارو بکنند. اینایی که گفتم شعار نبود خواهش بود و نظر.
در پایان هم برای شما و همکارانتون آرزوی موفقیت و برای هموطنان اسیر وطن آرزوی رهایی میکنم.

sooskepir گفت...

سلام وفا جان از اینکه میشه با هم راحت حرف زد خیلی خوشحالم الان چیزی به ذهنم نمیرسه دوستت دارم

ناشناس گفت...

با سلام خدمت آقای وفا مستقیم و وبگردان محترم .
من فکر می کنم تا زمانی که مردم ایران در محاصره و سانسور اطلاعاتی رژیم ملاها باشند تمام این روشنگریها و اطلاعاتی که از سوی رادیو و تلویزیونهای سراسر دنیا پخش می گردد فایده چندانی نخواهد داشت . من به چشم خودم می بینم که بسیاری از مردم همچنان با این همه فشار چه سیاسی و چه اقتصادی دل و روحشان برای این ملاها پر می زند . یک امام می گویند هفتاد تا از کنارش بیرون می زند . چون جمهوری اسلامی رگ خواب و نقطه ضعف مردم عامی ایران که همان اسلام و خدا و قرآن است را می شناسد و از همین حربه نیز استفاده می نماید . اگر بخواهیم کاری شایسته در باره ایران و قدمی بلند در راه آزادی ایران برداشته شود بایستی اندیشید که چگونه می توان این سد سانسور را دور زد و اطلاعات درست و حقیقی را به سمع وبصر مردم ایران رساند . به قولی تا اطلاعات درست و همه جانبه به دست مردم نرسد نمی توانند درست تصمیم بگیرند و در دایره باطلی که در دخمه خانه عالیجنابان سرخ پوش و خاکستری برای این مردم مهیا گردیده می افتند . پس به نظر من قدم اول در این راه پیدا کردن راهی برای شکستن سانسور دولتی در ایران است و اینکه همه کس بتواند به راحتی از نظرات و اخبار و اطلاعات و واقعیات بیرون از مرزهای ایران اطلاع پیدا نمایند . خواهش می کنم اگر کسی با این نظر موافق است نظر تکمیلی و یا راههای احتمالی مبارزه را عنوان نماید .

ناشناس گفت...

سلام وفا جان

من یک پزشک هستم ساکن یکی از شهرهای غرب ایران ودر اغاز از ابتکار جالب شما در بازکردن دریچه دیگری برای ارتباط مردم تحت ستم ایران با افراد اگاهی چون شما و دیگر همکاران دوست داشتنیتان در صدای امریکا که نظرات مردم عزیز ایران را منعکس می کنید تشکر میکنم .من مطالب زیادی برای ارسال به حضور شما دارم که در اینده ارسال خواهم نمود .ولی فعلا در این مقال کوتاه از شما تشکر می کنم و وقت و مکان را به سایر هموطنان می دهم.

(وفا جان من ادرس ای میل شخصی شما را هم نیاز دارم که در صورت امکان به نحوی برای انجانب ارسال بفرمایید حتم دارم از دوستی شخصی با یکدیگر همه بهره مند خواهند شد)

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
ببین اگر یک خلاصه از موضوعات و حرفهایی که در برنامه ات مطرح میشه در وبلاگت بزاری خیلی خوبه
مثلا من نمی دونم دیشب اول برنامه ات بین دیبا و افشاری چی پیش اومد چون اول برنامه ات را ندیدم ولی آخرش که گفتی خیلی کنجکاو شدم

بیژن Bijan گفت...

جناب رابين بوق فرموده بودند:
پس به نظر من قدم اول در این راه پیدا کردن راهی برای شکستن سانسور دولتی در ایران است و اینکه همه کس بتواند به راحتی از نظرات و اخبار و اطلاعات و واقعیات بیرون از مرزهای ایران اطلاع پیدا نمایند . خواهش می کنم اگر کسی با این نظر موافق است نظر تکمیلی و یا راههای احتمالی مبارزه را عنوان نماید .



كاملا صحيح است.
يك ايده نيز در اين مورد دارم اما من كه كاره اي نيستم و فقط ميتونم نظرم رو مطرح كنم.
بنظر من حال كه امريكا در غرب و شرق و جنوب و شمال ايران ٫ داراي انواع پايگاه هاي مختلف است ٫ چرا اقدام به راه اندازي فرستنده هاي قدرتمند تلوزيوني نميكند تا مردم بخش زيادي از ايران بتوانند بدون نياز به تجهيزات ماهواره اي به برنامه ها و اخبار صحيح دنيا دستيابي پيدا كنند.
مثلا دولت امريكا ميتواند همين برنامه هاي صداي امريكا را با فرستنده هاي قوي براي مردم ايران ارسال كند.

البته نميدونم كه اينكار منع قانوني يا حقوقي دارد يا خير...

arash گفت...

1-از نیما که در بلاگ قبلی از مردم خواسته بود رای بدن میخوام نه خودشو ونه بقیه رو گول نزنه انتخابات که یک نمایش بیشتر نیست و حتی اگه رای واقعی خونده بشه قدرت حای دیگه است که ظاهرا کسی با اون نمیتونه مقابله کنه اگه واقعارژیم رو قبول داری برو رای بده ولی مردم رو وادار به انتخاب بین بدو بدتر نکن تا بحال هزاران نفر در راه ازادی کشته دادیم ولی امثال تو باعث هدر رفتن این همه خون وخریدن اعتبار برای جمهوری اسلامی
میشوید.ازتون خواهش میکنم مردم رو احمق فرض نکنید
2-از آقای افشاری میخواهم عقاید مذهبیشونرا برای خودشون نگه دارن
با احترام به نظر ایشون باید بگم این برنامه جای پخش اعلامیه مذهبی نیست
بهتره اینو هم بدونید که امام حسین گفته:"بدترین اعراب از بهترین عجم بالاتر است"
3-سخن آخرم با آقای وفاست .امیدوارم این وبلاگ منحصر به شما نباشد و آقای چالنگی هم در آن مشارکت کندوبهتر است از قبل موضوع برنامه یا سر تیتر اخبار مورد بحث را بیان کنید

ناشناس گفت...

ba dorood
be nazare man dar iran baraye residan be democrasi va azadi vaghee pish az hame ehtiaj be pishrafte farhangi va etelaati mardom hasesh, man be onvane 1daneshjuye dakhele iran ke zire feshare shadid az suye dolat gharar dare mikham begam in feshar bar man na tanha az samte dolat balke kheyli amightar az un az samte besyari az khode mardome ke anchenan rabte mostaghimi ba dolate iran ham nadare, dar vaghe in tanha dolate iran nist ke marize in mardome iran hasand ke marizan va daruye marizie unha ham hamun erteghaye farhangi va agahi az hoghugheshun va inke bayad baraye un bejangand, ye mesale sade mizanam, dar 18 tir ke dashtan daneshjuharo az samte dolat sarkube be un shedat mikardand che vakoneshi az mardome iran dide shod aya in vakonesh ghabele moghayese ba vakonesh anha dar bargozarie marasemi hamchon ashura v atasua has? hala fek konam motvaje shodid ke moshkele asasi kojas?
tnk u

ناشناس گفت...

وفا جان سلام

اگر می شود موضوع برنامه هرشب رو کمی قبلتر از برنام در این وبلاگ اعلام بکنید که ما هم بتونیم در رابطه با موضوع برنامه سوالی مطرح کنیم و یا حتی نظری بدهیم.
برای مثال من در رابطه با برنامه دیشب در حین برنامه سوالی مطرح کردم که چون موضوع برنامه عوض شده بود، به سوال من هم پرداخته نشد.

ممنون می شم اگر این مورد رو هم مد نظر قرار بدهید.

ناشناس گفت...

وفای عزیزم:
خیلی دلم می خواست با اسم و نام وبلاگم برایت پیام می گذاشتم.اما افسوس که دانشجویی ستاره دار هستم و با حکم سفیدی که زمان ثبت نام برای اخراج مجبور به امضای آن شدم.دلت شاد و حضورت مستدام.
بهرام

ناشناس گفت...

سلام وفا جانااولتعجب مي كنم اين سايت تا كنون بسته نشده بعد يك انتقاد از مجري برنامه هايتان اقاي بهار لو دارم از رفتارش در اجراي برنامه ها ادم رو ياد مجري هاي در زمان صدام حسين عراق مي اندازد بسيار جانبدارانه برخورد مي كند از شما براي اجراي بيطرف و شيرين بسيار سپا سگزارم اصولا بايد در يك جو ي دمكراسي مجري ها مثل حضرتعالي باشند از اقاي چهارلنگي نيز در برنامه تفسير خبر روز 20 januarدر بر خورد با اقاي دكتر حقيقي از تورنتو اصلا انتظار نداشتيم اجازه حرف زدن به بنده خدا نمي داد بلاخره فرق دموكراسي با ديكتاتوري را شما به بياموزيد

dsp-eas گفت...

با عرض سلام خدمت دست اندر کارانVoA
بزرگترین سوالی که من با مشاهده رسانه های فارسی زبان سیاسی اپوزیسیون به ذهنم خطور می کند این است که چرا اکثر مباحث با فرض استمرار ساختار حاکم بر ایران پیش می رود
و سیاستمداران محترم فارسی زبان با نادیده گرفتن جو نژادی و فرهنگی حاکم بر ایران(با توجه به این واقعیت که در ایران تورک ها با 30میلیون نفر جمعیت اکثریت نژادی دارند و فارس ها تنهابا حدود 10 میلیون نفر جمعیت اقلیتی هستند که زبان و فرهنگ خود را طی 80 سال به ملتهای ساکن در کشوری که ایران نامیده می شود تحمیل کرده اند) در ظاهر تنها به حذف جمهوری اسلامی می اندیشند و دز حقیقت ترس و واهمه آنها از اینکه با تضعیف جمهوری اسلامی هویت طلبان ملی(تورک ها،کورد ها،بلوچ ها ، عرب ها،تورکمن ها و..)در سراسر ایران قدرت بگیرند موجب شده که در اصل آنها برای ابقای جمهوری فاشیستی آخوندی اسلامی ایران دعا کنند
بنابر این من از VOAبه عنوان یک رسانه مستقل انتظار دارم که با سیاست بی طرفی نسبت به سرنوشت ملت های ساکن در ایران بی توجه نبوده و در برنامه ها و مباحث خود بحث های اداره ایران آینده ایران به صورتهای فدرالیسم،کنفدراسیون و یا تجزیه ایران را نیز بگنجاند

ناشناس گفت...

hiاقای مستقیم یکم از برنامه های اگاهی دهنده شما تشکر میکنم.دوم اینکه در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات مجلس هشتم میخواستم بدونم هفتا مجلس قبلی چه گلی به سر ملت زدند که مجلس هشتم بخواهد بزند هنوز در کشور یک ازاد راه درست حسابی نداریم یک راه اهن سریع السیر نداریم بیکاری و گرانی هم که بیداد میکند اگه میخواستن درست کنن اون هفتای قبلی درست میکردند.در ضمن اگر دیدی تهدیدت کردند بدون که کارتو درست انجام دادی. پیروز از کرمان

ناشناس گفت...

با درود
خيلي خوشحال شدم اين وبلاگ لازم بود و سپاسگزارم.اگر در نظر خواهي حداقل سن راي دهندگان مشخص بشه خوبه تا بعد به درد بخوره.چرا خانمها در تمام موارد نصف حساب ميشوند ولي در مواقعي كه آقايون نياز دارند مثل راي گيري نه.همينطور چرا سن راي انقدر پايينه ولي در بقيه موارد جوانها حق ندارند.يك پيشنهاد براي كسانيكه ميخواهند در انتخابات شركت كنند تاريخ رو ورق بزنن ببينند تا حالا چند بار اين راي گيريها انجام شده.چه فرقي كرده.اگر فقط يك بار هيچكس راي نده چي ميشه.مردم كه 30 سال راي دادند يك بار راي ندن شايد بهتر شد(خودم هم تا حالا 3 بار راي دادم) ديگه نبايد اشباه كرد.با تغيير چهره باطن آدمها عوض نميشه.فكر ميكنم انتخابات موضوع مهميه لطفا بيشتر بهش بپردازين.برنامه يكشنبه خوب بود خيليها هستندكه مثل دكتر حقيقي فكر ميكنن كه به نظر من اشتباهه. تاريخ اينو ميگه.پله ترقي اين رژيم نشيم.

ناشناس گفت...

وبلاگ مشابهی با همین نام در بلاگفا ثبت شده. آیا مربوط به همین وبلاگ است با عوامل جمهوری اسلامی؟!

وفا گفت...

ناشناس عزیز من وبلاگ دیگه ای ندارم. وبلاگی که نوشتی مطالب منو عینا پست کرده که باعث تاسفه. ولی ما ارتباطمون از همین راهه اگر هم عوض بشه از برنامه تلویزیونی اعلام می کنم. مرسی از تو

ناشناس گفت...

دردود به شما جناب مستقیم عزیز راستش اینقدر کلافه و سردرگم هستم که نمیدونم از کجا شروع کنم!سالیان ساله که برنامه های عالی صدای آمریکا رو میبینم اما دریغ که جرات تلفن زدن و اظهار نظر نداشتم صادقانه بگم .فقط یه سوال دارم امیدی به اصلاح این مملکت محنت زده سراپا خرافات ، دروغ، نیرنگ ، حقه بازی ، شمایل پرست مرده پرست، جاهل، نان به نرخ روز خور وقاتل دینی پرست هست؟؟؟؟؟؟ یا منم مثل خیلی های دیگه با وام گرفتن و کلاه سر بقیه گذاشتن پول جمع کنم و برم یه کشور دیگه بلکه بتونم بقیه عمرم رو زندگی کنم؟

ناشناس گفت...

اقای وفا خان سلام

لطفا به راهکارهای نجات مردم از اوضاع

نیز ببردازید.


درودبرهمه کارکنان بخش فارسی