۱۳۸۶ بهمن ۷, یکشنبه

آگهی !!!

پخش زنده گزارش سالانه رئیس جمهوری آمریکا درباره وضعیت کشور. سه شنبه هشتم بهمن پنج تا هفت بامداد از شبکه خبری فارسی صدای آمریکا همراه با تحلیل و بررسی.

برای اطلاعات بیشتر روی عکس کلیک کنید.
بعدا اضافه شد:
پرزيدنت بوش، آخرين سخنرانی سالانه خود را در مقابل کنگره ای که اکثريت آن را نمايندگان حزب دمکرات تشکيل می دهند، ايراد می کند.
در سخنرانی های قبلی، پرزيدنت بوش، طرح هايی را از جمله در زمينه راه های ايمن تر کردن کشور در مقابل تروريسم و موضوع جنگ عراق ارائه داد. امسال در سال پايانی رياست جمهوری خود، انتظار می رود آقای بوش بر راه های جان بخشيدن به اقتصاد کساد آمريکا تاکيد کند.
برگزيده منتشر شده از مطالبی که پرزيدنت بوش در سخنرانی وضعيت کشور مطرح خواهد کرد حاکی از آن است که وی از جمله به مسئله اقتصاد، مسکن، آموزش و پرورش، اهميت بازرگانی، مبارزه با تغييرات اقليمی، مسئله مهاجرت، مسئله عراق و ايران می پردازد.
در زمينه عراق، پرزيدنت بوش می گويد: "سياست خارجی ما بر اساس يک فرض منطقی استوار شده است؛ اينکه انسانها، در صورتی که از موقعيت مناسبی برخوردار باشند، آينده ای به سوی آزادی و صلح را برخواهند گزيد."
به گفته آقای بوش، بسياری از تصاوير هفت سال گذشته، هم هشيار کننده بوده اند و هم اين يادآوری شوم که تروريست ها و افراطی ها، اين مردان شرور، از آزادی و از آمريکا نفرت دارند.
از اين رو، به گفته پرزيدنت بوش، با آنکه دشمن همچنان خطرناک است و هنوز کارهای زيادی بايد در اين راه صورت بگيرد، اما از عملکرد نيروهای آمريکايی و عراقی در خاک عراق نتايجی حاصل شده که تا يکسال پيش برای تعداد اندکی متصور بود.
پرزيدنت بوش خطاب به مردم ايران می گويد: "پيام ما به مردم ايران روشن است: ما هيچ ستيزی با شما نداريم، ما به سنت های شما و تاريخ شما احترام می گذاريم و مشتاق روزی هستيم که آزادی خود را به دست بياوريد."
پيام به رهبران ايران نيز به گفته آقای بوش روشن است: اينکه غنی سازی اورانيوم در ايران به تعليق در بيايد تا مذاکرات بتواند از سر گرفته شود و ايران بتواند به جامعه جهانی بپيوندد.
جرج بوش از رهبران ايران می خواهد که قصد خود را از برنامه هسته ای و عملکرد گذشته خود را در اين زمينه روشن سازند، به سرکوب های داخلی پايان دهند و حمايت خود را از تروريسم متوقف کنند.
پرزيدنت بوش می گويد "اما مهمتر از همه اين را بدانيد: آمريکا با کسانی که نيروهای آمريکايی را در خطر قرار می دهند، مقابله خواهد کرد. ما در کنار متحدانمان خواهيم بود و از منافع حياتی خود در خليج فارس دفاع خواهيم کرد."

۸ نظر:

ناشناس گفت...

با درود به وفا ی نازنین ،
از آنجاییکه نمیدانم چگونه با برنامه میز گردی با شما تماس بگیرم از این مکان استفاده میکنم تا پاسخ سفیر آلمان در امریکا را بدهم.
ایشان گفتند که قوه قضاییه در آلمان مستقل بوده و دولت تاثیر گذار در تصمیمات این ارگان نیست.
پس چگونه است که پیشنهاد آزادی تروریست آلمانی بعد از بیست و پنج سال زندان بدلیل اعتراض و مخالفت خانواده مقتول (شلایر) و صدر اعظم و رییس جمهور آلمان رد شد و ایشان هنوز در زندان هستند؟؟؟
آیا کشتن یک آلمانی جرمی بالاتر از قتل عام چندین ایرانیست؟
بهتر نیست به جای حقوق بشر ، از حقوق اروپایی ها و یا در یک کلام حقوق غرب استفاده کنید؟

ناشناس گفت...

خیلی خوبه که یک ولاگ درست کردید

ناشناس گفت...

سلام
فردا منتظر حكم حكومتي رهبر انقلاب در باره رد صلاحيت ها باشين.
من كه اميدوارم با اين حكم روند انتخابات به سمت باز تر شدن فضا پيش بره.

ناشناس گفت...

نظرات مخالف به قوام و مردمي بودن برنامه كمك مي كنه.اميدوارم موفق باشيد

ناشناس گفت...

دوستان گرامی
با کمی تامل در رسانه های گروهی خارج از کشور متوجه خواهیم شد که هرگاه بحث جدی و مرتبط با شرایط حاد جامعه باعث جلب توجه اکثریت مخاطبین میشود گروهی سازمانیافته با حمله همه جانبه سعی در لوث کردن و انحراف افکار میشوند برای مثال در بحث یکشنبه شب گدشته و هفته قبل که شخصی بنام دکترحقیقی در آن شرکت داشت عده ای به جمشیدچالنگی تاختند که چرا با آقای حقیقی برخورد گزینشی کرده و وقت لازم به وی داده نشده است و این در حالیست که بیشترین وقت را حقیقی به خود اختصاص داد و با لفاظی و مغلطه و بازی با کلمات سعی در گرم کردن تنور معروف انتخابات داشت چالنگی در کل مجری خوبی است هرچند ایراداتی دارد ولی در اداره کردن بحث بیطرف است

Unknown گفت...

من نگاهی به تحصیلات آقای حقیقی کردم.ایشان مدرک PhD ( دکترا) خود را از ایران دریافت کرده اند. احتمالا ایشان هم از کسانی است که تز دکترا خود را از روزنامه فروشی ها خریده اند یا سفارش داده اند کسی برای وی نوشته است.این فرد احتمالا از مامورین اطلاعاتی بوده است که وی را برای دریافت دکترا به دانشگاه فرستاده اند. هیچ دکتری واقعی در ایران همچنین تفکری ندارد که ایشان دارد. دکتر شجاعی یک استاد واقعی است و او(حقیقی) را بخوبی شناخت که یک دکتر قلابی است. درود بر دکتر شجاعی.
لطفا این فرد ( حقیقی)را دعوت نکنید. ایشان یک استاد قلابی است.

ناشناس گفت...

besiyar az ettela resani binaziretoon mamnoonam ..hamin akhbare kooye daneshgah ro 3 rooze tamam pooshesh dadid vali BBC dar in 3 rooz sookoot kard va faghat akhbare ghazzeh ro gozaresh mikard dorost mesle jomhoori eslami !!zendeh bad voa

ناشناس گفت...

dar zemn in doctor haghighi bood ke vasate harfe aghaye chalangi miparrid va nemigzasht ke vey sohbat konam.man ham motmaennam az avamele jomhoori velayate faghih ast ..!