۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

خارج از دستور - لینک بحث آزاد

حرف برای گفتن بسیار است و موضوعات وبلاگ محدود... این فضا برای تبادل افکار در مورد موضوعاتی است که از نظر شما مهم هستند اما جای دیگری در وبلاگ برای ابراز آن نیست... هر چه خارج از دستور دارید بر سر این لینک بزنید!

۷ نظر:

خیزش سبز گفت...

ملت و دولت شجاع و قهرمان و سرافراز آمریکا درود و همدردی من را بمناسبت انفجار تروریستی در افغانستان بپذیرید .
نبرد دلاورانه و افتخارآمیز و خستگی ناپذیر شما رابر ضد طالبان و القاعده و تمامی دشمنان شرف و انسانیت و تمدن و پیروان قوانین وحشیانه ضد بشری میستایم و آرزو دارم در کنار شما و مانند شما قهرمانان برای تحقق صلح و دمکراسی در جهان تلاش کنم .
به امید روزی که طالبان و القاعده و همه اهریمنان و شیادانی که با فریب انسانها جان و زندگی آنها و بقیه را میگیرند برای همیشه بهمراه رژیم جنایتکارحاکم برایران از صفحه روزگار محو شوند.
قلب من و مطمئنا همه مردمان صلح دوست و آزادیخواه جهان با شماست .

دزد رای ملت گفت...

پس از ۱۶ سال جامعه مدرسین آیت‌الله صانعی را واجد شرایط مرجعیت ندانست!!
ایدئولوژی بازیچه و در خدمت دیکتاتوری , اسلام در بازیچه دیکتاتوری ولایت فقیه ,وطنپرستی بازیچه نازیسم , طرفداری از طبقه کارگر در خدمت کمونیسم و بازیچه استالین , تا بوده همین بوده .
http://www.radiofarda.com/content/F7_Saanei_is_not_Marja_Conservatives_says/1919419.html

رستم فرخزاد گفت...

چند سال پیش شخصی به اسم امیرعباس فخرآور به عنوان فعال دانشجویی از آمریکا سر در آورد. از همان روز اول به دلایل مختلف اینجانب حقیر کاملا به این شخص مشکوک بودم به همین دلیل بسیار به دقت تمام مسائل پیرامون ایشون رو زیر نظر گرفتم و مدتهاست به طور یقین به نفوذی بودن این شخص ایمان کامل دارم. خوشبختانه پس از مدتی در خیلی از محافل سیاسی هم به این بابا شک کردند و ایشون رو زیاد بازی نگرفتند.
امروزه خبر و فیلم بازداشت برادرشون از ایران به بیرون اومده. در صورتی که تا کنون هیچ کدام از بازداشتیها امکان ملاقات با خانوادشون رو در مراحل مقدماتی نداشتند در این فیلم به صورت مثلا مثلا مثلا مخفیانه خانواده فخر آور هنگام ملاقات با فرزندشون یک فیلم هم تهیه میکنند.

من دقیق نمیدونم این سیاه بازی آخری به چه دلیل است و آیا هدف حکومت ایجاد یک کمپین بین المللی و سپس نفوذ دادن مجدد مهره سوخته شده ای به اسم فخرآور به داخل جنبش هست یا چیز دیگه.
فقط میدونم که امروز فردا گند این سیاه بازی هم در میاد.



rostamfarokhzad.blogspot.com

رستم فرخزاد گفت...

حیف این وبلاگ با این page rank و تعداد بازدید نیست سالی یک بار بروز بشه؟

اگه حسشو نداری میخوای یک مکانی بزار حداقل بچه های دیگه هرکی مقاله خوبی داره با هماهنگی خودت اینجا بزاره.

این هم نظری بود.

ناشناس گفت...

با سلام من یک نفر هستم که اسم حرکت دموکراسی خواهانه خودمون رو گذاشتیم "جنبش سبز".
خدا رو شکر چند ماه میشه که ما رو میزنند و دستگیر میکنن و زندان مببرند و هر وقت هم که میخوان بترسوننمون چند تا از هموطنانمون رو اعدام میکنن !
این حکومت ولایت مطلقه فقیه جاهل نام دارد.
حالا من به عنوان یکی از سبزها که دوست داریم خودمون دموکراسی رو در وطنمون وبا دستهای خودمون بسازیم از کشورهای بزرگی که ادعای دموکراسیشون گوش ما رو فقط کر کرده ولی دلمون رو آروم نمیکنه یک خواهش یا بهتر بگم تمنا دارم. و امید وارم با مطرح کردن پیشنهاد به شما بزرگوار سبز ,همانند همیشه شاهد تلاش شما برای جامع عمل پوشاندن به این مهم باشم
چندی پیش در یکی از روزنامه های اروپایی پیشنهادی شده بود به دولتمردان برای کمک به این جنبش مردمی که قطعا شما بیشتر در جریان این پیشنهاد هستید . اما نمی دونم چی شد که همگان این پیشنهاد رو به ورطه فراموشگی سپردن و من دیگه هیچ کجا خبری ازش نشنیدم.
و اون پیشنهاد "بمباران اینترنتی فضای ایران" بود. که به نظر من و بسیاری از هموطنان بهترین کمک به جنبشی هست که دست خالی حتی از نظر دسترسی به اینترنت کار بسیار سخت و پرخطری در مقابل رژیم جور و جهل و فساد دارد.
همانطور که درجریان فعل و انفعالات درون ایران هستید شاید بزرگترین ,سرسخت ترین, و غیرقابل کنترل ترین وسیله ای که مثل خنجر بر پیکر نحیف این رژیم فرو میره تبادل اطلاعات بین درون ایران با خارج از ایران و خبرگذاری ها است.
امیدوارم گوشی شنوا و زبانی برای بیان این خواسته جمعی از دانشجویان پیدا کرده باشم
آقای چالنگی عزیز خواهش میکنم این مسئله مهم رو از طریق برنامه تفسیر خبر مطرح کنید.

انسان سکولار گفت...

دوست من آیا شما در صورت موفقیت در تلاشتان در آزاد سازی ایران جهت ادامه ی زندگی به زادگاه برمیگردید یا در کشور جدیدتان خواهید ماند.
البته موضوع را شخصی نکنید پسر خوب تندی سئوالم موضوع میهنی است.
اما جواب؟

انسان سکولار گفت...

من در کمال ادب و صداقت یک سئوال کردم که میبینم حتی متن سئوال هم آورده نشده است.
چرا؟