۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

16 آذر امسال را چگونه گذراندید؟

تب و تاب 16 آذر امسال در خیابانها و کوچه و برزن ها و در پنجره های تو در توی اینترنت مشهود است. فرصتی است که اینک به انتظاراتتان از 16 آذر امسال بیاندیشید و فردا تجربه خود چه در دانشگاه و کوچه و خیابان و چه در اینترنت و دیدن ویدئوها و خواندن اخبار آنرا با دیگران در اینجا در میان بگذارید...
موضوعات پیشنهادی:
16 آذر امسال چه ویژگی خاصی داشت؟
تحولات و اقدامات جنبش سبز رو در این روز و از روزهای بعد از اعلام نتایج انتخابات تا امروز چگونه ارزیابی می کنید؟
برخورد دولت با این تحولات رو چگونه می بینید؟ آیا تغییری در رفتار دولت مشاهده می کنید؟
نقش اینترنت و وبلاگ ها را چگونه دید؟
یک تجربه شخصی از این روز بیان کنید؟

۱۶ نظر:

ایرانی گفت...

بعضیها میگن
حجتیه = صهیونیسم ! هنوز تحت تاثیر تبلیغات جمهوری اسلامیه صهیونیسم یعنی ناسیونالیسم اسراییلی مثل ناسیونالیسم ایرانی ولی حجتیه یعنی اعتقاد به ظهور مهدی در میان آتش و خون بنابراین لطفا هر چه از دهنتان در میاید ننویسید , من یک ایرانی مسلمانم و افتخار میکنم که با صهیونیستها دوست باشم .

فرحناز از تهران گفت...

ا در دولت و ارتش اسراییل افسران عرب و مسلمان وجود دارند و میتوانند حتی به ریاست جمهوری برسند مثلابنیامین العیذر یک وزیر عراقی الاصل و زبان مادری اش عربیست پس کشتن و تبعیض ملل دیگر حرف درستی نیست در ضمن اسراییل قطعنامه تقسیم اولیه سامان ملل را قبول کرده بود این اعراب بودند که بجای صلح دست به حمله زدندواسراییل کاری جز دفاع از موجودیت خود انجام نداده است .الان هم دارد در برابر موشک اندازی حماس و حزب الله بداخل شهرهای خود دفاع میکند شما بودید از خود دفاع نمیکردید ?

سروش علیزاده گفت...

ازشما میپرسم اگه یک گروهی شبیه حماس و حزب الله دائم از اونطرف مرز موشک بندازن توی شهرهای مسکونی کشورت چکار میکردید? آیا برای سروبیون به غزه حمله نمیکردید?
مگه خود ایران روستاهای کرد نشین مرزی عراق رو در جواب حملات پژاک به توپ نمیبنده ? پس اسرایل هم حق داره به موشک اندازیهای حماس و حزب الله جواب بده و نگران بشه که بزودی بمب اتم احمدی نژاد بدست اینها برسه ..

ثمین گفت...

محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور دوباره معترضان را تهدید کرد
منظورش اینه که تا حالا کم به معترضین در زندانها تجاوز کردند حالا میخوان به زن و مرد و پیر و جوان تجاوز کنند

ایرانی گفت...

طرفداران خامنه ای که ادعا میکنند طرفداران خامنه ای و احمدی نژاد بیشترند چرابه مخالفان طبق قانون اساسی اجازه راهپیمایی مسالمت آمیز نمیدهید که ما دو سه نفر به خیابان بیاییم و همه بفهمند چقدر ما کم تعداد هستیم و آبرویمان برود ?!!
اگر راست میگویید یکبار و فقط یکبار مجوز راهپیمایی طبق اصل بیست و هفت بدهید !!

ثمین گفت...

رفتار دولت اسرائیل با فلسطینیان قابل مقایسه با رفتار حکومت ایران با مخالفان خود نیست. در ایران افراد به صرف عضویت در گرو‌ه‌هایی که به مبارزه‌ی مسلحانه باور دارند دستگیر و اعدام می‌شوند. با این معیار یک نفر از اعضای حماس نباید در اسرائیل و نوار غزه و کرانه‌ی باختری زنده بمانند. اما دولت ایران معترضانی را که تنها به راهپیمایی سکوت اقدام کرده بودند در شرایط غیر جنگی به گلوله می‌بندد، کاری که حتی دولت اسرائیل انجام نمی‌دهد.

ناشناس گفت...

حیدر مصلحی تصریح کرد: رفسنجانی مشروعیت ولایت فقیه را در گرو مقبولیت مردمی میداند و اعتقاد دارد که هرگاه مردم پذیرای ولیفقیه نبودند وی [ولی فقیه] باید از این سمت کنارهگیری کند.!!
ظاهرا ایشان چنان ایران را ملک و ارث شخصی ولی فقیه میداند که این حرف را بعنوان گناه کبیره ذکر میکند , از این بهتر نمیشوداز اینها اعتراف گرفت که... ولایت فقیه حکومتی دیکتاتوریست که برای مقبولیت مردم ارزشی قائل نیست !!
http://www.radiofarda.com/content/F8_RAFSANJANI_INTELLIGENCEMINISTER_ACCUSATIONS/1900599.html

سروش علیزاده گفت...

جان مادرتون به این مهدی فلاحتی بگین اینقدر توی تفسیر خبر حرف نزنه پنج دقیقه سوالشو مطرح میکنه و گاهی به کارشناسا میگه دو دقیقه برای جواب دادن وقت دارید !!!

شهرام بیطار گفت...

درود بر شما وفا عزیز . چقدر خوشحال شدم که دیدم هنوز اینجا هستین و مینویسین . در مورد 16 آذر امسال هم و تفاوتش با سال های دیگه که میشه گفت مثل همه مناسبت های امسال سبز بود . اما تفاوتش با مناسبت های دیگه امسال در این بود که دیگه کارد به استخون حکومت رسیده و با قضیه عکس امام میخوان سرکوب خیلی شدید تری رو تدارک ببینن . خدا به مردم بیچاره داخل ایران رحم کنه




با درود و سپاس فراوان : شهرام

ایرانی گفت...

برای اینکه ثابت کنیم حجاب اجباری برای زنان نقض حقوق بشر است برای نابودی این قانون و تحقیر این رژیم و اینکه قانونی علیه حجاب گذاشتن مرد وجود ندارد برای نشان دادن حقارت این رژیم همه مردان حجاب بگذارند و به خیابانها بیایند قوانین ناقض حقوق بشر این رژیم نکبت سی ساله را به مسخره و چالش بکشیم

ایران ویران گفت...

ادامه جنجال در ايران بر سر نمايش پاره كردن عكس آيت الله خمينى !!
تجاوز به هم میهنان و دختران و پسران این مملکت غیرت این ریاکاران را بجوش نیاورد !! حالا از پاه شدن عکس دیکتاتور سابق ناراحت شده اند بگذار تا بخندم چون ابر در بهاران !!!!!

دزد رای ملت گفت...

تایمز لندن: ایران در حال تلاش برای آزمایش جزء کلیدی از بمب اتمی است..
این خبر تنها یک نتیجه گیری دارد
تاریخ از اوباما و کارتر دمکرات بعنوان دو رئیس جمهور بیعرضه و ضعیف آمریکا در عرصه سیاست خارجی نام خواهد برد کارتر سی سال پیش باعث بوجود آمدن جمهوری اسلامی شد و اوباما هم امروز باعث مسلح شدن آن به بمب اتمی و فاجعه ای هولناک خواهد شد .

مجید کاووسی گفت...

آقای مستقیم کجائید؟
پیدایتان نیست.

ایران امروز گفت...

به کلینتون وزیر خارجه آمریکاگفت تحریم های تازه علیه ایران ضروری است ..
این همان کلینتونیست که یکسال قبل برای خوشامد اوباما سیاستهای جرج بوش را در تحریم و انزوای جمهوری اسلامی شکست خورده دانست و بقول خود راهکار مذاکره و نرم را در پیش گرفت و با تلف کردن وقت یکسال دیگر فرصت دادند تا آخوندها به بمب اتمی برسند یادش بخیر پرزیدنت بوش شجاع و بیباک که لرزه بر پیکر پوسیده جمهوری اسلامی انداخته بود , دمکراتها همیشه باعث خفت و خواری آمریکا بوده اند .

ابن سینا گفت...

خالد مشعل گفت: در صورت حمله اسراییل، در کنار ایران می ایستیم
دیدیم وقتی امارات متحده عربی سه تا جزیره جزایر ایرانی رو عربی خواندند چطور کنار ایران ایستادی !!
امارات متحده عربی تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی رو متعلق به اعراب و ایران رو اشغالگر خوند حتی سوریه و فلسطنیها هم زیر اعلامیشو امضا و تایید کردند ! خالد مشعل هم صداش درنیومد تو فعلا کنار خامنه ای و احمدی نژاد کودتاچی واستا که بقول معروف تا پول بدی رفیقتم عاشق بند کیفتم !

فرحناز گفت...

آیا میدانید علیرغم بخشنامه بی خاصیت ممنوعیت موقت سنگسار در ایران این قانون بمعنای لغو این قانون نبوده همچنان اجرا میشود ? آخرین موردچند ماه قبل در قبرستان بهشت رضای مشهد انجام شد و هم اکنون هشت نفر در انتظار سنگساردر زندانهای ایران اسلامی بسر میبرند? آیا میدانید آن بخشنامه بیخاصیت بمعنی حذف این قانون نبود و علمای شیعه حذف آنرا بدعت و ضربه ای به اسلام میدانند ?!!
اسلام عزیز هزار و چهارصد سال قبل با زور شمشیر به تمدن ایرانی تحمیل شد و امپراطوری ایران را جزو بلاد مسلمین کرد ?
قابل توجه شیعیان ایرانی مومن و طرفداران اسلام عزیز و با توجه به قانون سنگسار در ایران
http://www.iranianuk.com/article.php?id=44655%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%D9%8A%D8%B1%D9%8A