۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

یک دنیا سپاس!!!

دوستان و همراهان ارجمند!

از این همه محبت شما شرمنده ام! رشته الفت و دوستی من و شما هرگز گسستنی نیست و این ارتباط همچنان از طریق این وبلاگ برقرار خواهد بود. برخی از دوستان جویا شدند که چرا از صدای آمریکا رفتم. هرچند این تصمیم بخشی از زندگی خصوصی من است و در برنامه تفسیر خبر هم مطرح شد ولی از آنجائیکه خود رو به شما نزدیک حس می کنم و نمی خواهم سوتفاهمی پیش بیاید به همین مختصر بسنده می کنم که برای مدتی نیاز به کسب دانش بیشتر و تجربه ای دیگر داشتم و در عین حال که مدیریت محترم صدای آمریکا در این مسیر نهایت همراهی را داشت ولی برای حصول این هدف برداشتن این قدم با وجود موانع دشوار عاطفی و حرفه ای اجتناب ناپذیر بود. به قول غربی ها یک ژورنالیست همیشه ژورنالیست خواهد بود. این وبلاگ همچنان در اختیار شماست و من هم در این مسیر با شما همفکر و همراه خواهم بود. تا دیداری دیگر از واشنگتن بدرود!

۲۲ نظر:

roya گفت...

بسیار عالیه که این وبلاگ همچنان زیر نظر وفامستقیم خواهد بود , مدیری لایق و بینظیر و در عین حال بیطفر برای ما کاربران وبلاگ تفسیر خبر.
درود بر وفا مستقیم و خوشحالم از ارتباط وبلاگی با تو .

ناشناس گفت...

هر جا هستید موفق وپیروز باشید.
کیارش از کرمانشاه

ایمان قانع گفت...

جای شما بی شک خالی خواهد بود.

شهرام بیطار گفت...

سلام وفا عزیز . الان که اومدم بلاگت انقدر حالم گرفته شده که نمیدونم چی بگم . از اینکه هنوز بلاگت هست و میتونیم از اینجا با ها ارتباط داشته باشیم و نظراتت رو بخونیم خوشحالم . اما از اینکه دیگه اون چهره با نمک و اون صدای گرمت رو نمیتونیم ببینیم و بشنویم خیلی دلم گرفته . تو رو خدا این جا رو داشته باش و هر چند وقت یه بار از این طریق با هم تبادل نظر کنیم . هر جا هستی و هر کاری که میکنی بدون که قلب و روح و آرزوهای خوب ماها همیشه با تو هستش . تفسیر خبر با تو متولد شد و با تو رنگ گرفت . امیدوارم مسئولین صدای آمریکا هم هر چه زودتر دوباره تو رو به ماها برگردونن




با درود و سپاس فراوان : شهرام

امیربلندیان گفت...

خب..که اینطور...گرفتم دوست گرامی.
همیشه یه ژورنالیست بوده ای و خواهی بود...
اما ژورنالیستی که فقط و فقط بدنبال حقایق بودی و نه مثل تازه به دوران رسیده هائی که حتی الف الفبای خبرنگاری حتی هجی هم نمیتوانند بکنند!!!!!!

مکافات عمل گفت...

جمهوری استبدادی و خونخوار و تروریست پرور ولایت فقیه تازه داره مزه بمب گذاری انتحاری رو میفهمه, هر چی عوض داره گله نداره!
اینهمه تو عراق و لبنان و اسراییل بمب و تروریست انتحاری فرستادی حالا خودت نوش جان کن !
چو بد کردی مباش ایمن ز آفات
که واجب شد طبیعت را مکافات !
مکافات عمل

هاله گفت...

چهار سال شعار احمدی نژاد مبنی برحق مسلم ایران طبق این پیشنویس ايران ۷۵
درصد از اورانيوم با غلظت کم خود را به روسيه میفرستد و در مقابل اورانيوم
با غناى ۲۰ درصد تحويل مىگيرد. سپس فرانسه آن را به ميله های سوخت تبديل
کند
حمدی نژاد مردم را هالو فرض کرده ! کسیکه وزیرش هلو باشد و هاله نور هم دارد از این بهتر نمیشود ! نتیجه طبق معمول دروغگویی و ذلت است

دولت هلو و هالو و هاله نور !!

بسیجی جان بر کف گفت...

حدس من این است که آمریکایی ها در پشت صحنه با برخی از کشورها زد و بندهایی دارند تا به بهانه تأمین سوخت نیروگاه اتمی، مواد غنی شده در ایران به میزان ۴ ونیم درصد را از ما بگیرند.
ما نمیگذاریم سرمان را کلاه بگذارید پایان عمر آمریکا و اسراییل نزدیک است.
بسیجی جان بر کف

roya گفت...

این روزنامه در ادامه می‌افزاید بر اساس برآورد کارشناسان سازمان‌های اطلاعاتی ، در مرکز غنی‌سازی قم حداقّل ۲۰ سال طول می‌کشد تا اورانیوم غنی شده با درجه خلوص لازم برای یک سال یک نیروگاه معمولی برق ۱۰۰۰ مگاواتی تولید شود.این در حالی است که سانتریفوژهای مستقر در قم قادرند اورانیوم غنی‌شده را برای تولید دو تا سه بمب اتمی در سال تولید کنند!!

ناشناس گفت...

شهیدی دیگر از تبار جنبش سبز ایران
شهید مصطفی کاشانی رسا ، عضو ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در قیطریه .
تاریخ ومحل شهادت : 24/3/88 ، ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در قیطریه .
شهید مصطفی کاشانی رسا ، یکشنبه شب پس از کودتای انتخاباتی 22 خرداد هنگام سردادن شعار الله اکبر روی پشت بام ستاد انتخاباتی مهندس موسوی ، دراثر تهاجم نیروهای بسیجی حامی دولت کودتا به شهادت رسید . مهاجمین به ساختمان ستاد ، پس از شلیک گلوله به طرف وی ، او را از بالای بام ستاد به پائین پرتاب کردند و دراثر شدت جراحات وارده جان سپرد . او تنها فرزند ذکور خانواده اش بود ودو خواهر بزرگتراز خود داشت . خانواده وی در اثر فشار وتهدید نیروها وعوامل کودتا ، نتوانستند مراسم ختم وبزرگداشت او را در مسجد نزدیک محل سکونت برپا دارند ولذا بناچارمراسم ختم او درمسجدی در سیدخندان برگزار شد .
برگرفته ازوبلاگ sabzvabidar.blogfa.com

آرزو گفت...

مگر احمدی نژاد نمیگفت در مورد حق مسلم ملت ایران مذاکره نمیکند پس چرا امروز سر بیست درصد و پنج درصد چانه میزند ?
!!

لایق گفت...

بنا به گزارش شاهدان عینی در نمایشگاه مطبوعات روز گذشته و در جریان حمله به مهدی کروبی که منجر به زخمی شدن سر وی شد، برخی عناصر بدسابقه شاغل در رسانه‌های کوتاچیان نیز حاضر بوده‌اند."حسن روزی طلب" دبیر سرویس سیاسی روزنامه دولتی ایران از جمله عاملان اصلی حمله به مهدی کروبی بوده است!!
http://advarnews.biz/politic/9721.aspx

خیزش سبز گفت...

تا حکومت اسلامی در ایران حاکم است ورود بمب و تروریست به عراق ادامه خواهد داشت
کسی منکر وحشتناک بودن وضع عراق نیست ولی علت آن نه حمله آمریکا بلکه دخالتها و بمب گذاریهی جمهوری اسلامیست اگر ولایت فقیه دخالت نمیکرد و بمب کنار جاده ای و تروریست آموزش دیده به عراق نمیفرستاد شما هم اینجا از اوضاع بد عراق سخن نمیگفتید چون ایران اسلامی میترسید و همچنان میترسد عراق سکولار و آزاد آبروی رژیم افراطی اسلامی ایران ا ببرد که در سی سال جز نکبت نصیب ملت خود نکرده است

Negar گفت...

ایران با بمب گذاری در عراق سعی میکند آمریکا را از حمله به ایران بترساند مثلا بگوید ایران هم مثل عراق خواهد شد غافل از اینکه وضع عراق نتیجه دخالت جمهوری اسلامیست و با نابودی رژیم ایران همه منطقه نفس راحت خواهد کشید .

ناشناس گفت...

با آرزوی موفقیت وفاجان... موفق باشید و امیدوارم دوباره ببینمت

دختر بی مکان گفت...

بابا این وبلاگ چرا منجمد شده ? یه تاپیک جدید بزارین ما که همش در مورد مسائل مختلف باید زیر موضوع خداحافظی وفا کامنت بگذاریم !
آخه چه ربطی داره ?اینجا نوشته یک دنیا سپاس !و زیرش کامنتای مختلفه که از روی ناچاری اینجا گذاشتن , وفا مگه قرار نبود مثل سابق وبلاگ رو به روز کنی پس کجایی تو ?

آزاد گفت...

با عرض سلام
امیدوارم هر کجا هستید موفق باشید و دوباره روزی شما را ببینیم
خوشحالم که به عنوان یک وطن پرست هم چنان از طریق وبلاگ با دوستان خود ارتباط دارید و این پل ارتباطی مردم را حفظ می کنید
به امید روزی که شما را در تلوزیون ملی ایران در تهران ببنیم
موفق باشید

mina گفت...

مرسی علی جوانمردی خوب جوابی دادی در حین بیطرفی نگذاشتی یک خبر دروغ رو اون تلفن برکفه القا کنه که بدروغ میگفت از قول ریس بانک جهانی تورم در حال کم شدنه !!, وظیفه صدای آمریکا اطلاع رسانی صحیحه و تو دقیقا بوظیفت عمل کردی یعنی اون مامور رو گذاشتی نظرشو بگه ولی نگذاشتی خبر دروغی رو از قول یک سازمان دیگه از صدای آمریکا پخش کنه آفرین بر این مدیریت بیطرفانه و در عین حال دقیق و اطلاع رسانی درست و با تشکر از الناز بخاطر خواندن بموقع کامنت ها و حفظ بیطرفی و تعادل برنامه

Roya گفت...

از باریک بینی و دقت علی جوانمردی متشکرم در مورد اونی که با همون صدای قاچاقچی در نقش ثروتمند دوباره تلفن زده بود! علی جوانمردی با درایت و هوشیاری عالی مچ این ثروتمند که حرفای متناقض میزد و در عین حال فقیر شد!!! و پول بنزین نداشت رو گرفت آزادی بیان درست ولی حیله و خیمه شب بازی درآوردن رو حداقل باید برملا کرد تا برنامه رو مسخره نتونن بکنن .

سپهر گفت...

وفای نازنين،
شما جوانی بسيار توانا هستيد و همه دروازه های پيشرفت بروی تان باز است.
اميدوارم در آينده پس از دستيابی پيروزی های پيشتر شما را جايی ديگر در اين
"دهكده" ببينم.
دوستار شما
سپهر

من ريسمان عشق ترا پاره می كنم
شايد گره خورد به تو نزديك تر شود

سروش علیزاده گفت...

سوئد: ایران دوباره همان کلک‌های قدیمی را زده است
http://www.radiofarda.com/content/F8_IRAN_SWEDEN_BILDT_USING_OLD_TRICKS_OFFER_ENRICHMENT/1865037.html

حالا دیدید که این رژیم بسوی نابوی اسراییل با بمب اتمی پیش میرود ? آیا بهتر نیست با حمله نظامی این رژم را سرنگون رد تا از کشتار هفتاد میلیون ایرانی در جنگ اتی در صورت محو اسراییل جلوگیری کنیم ?

رستم فرخزاد گفت...

وفا جان با درود فراوان،
امیدوارم در هر جا و هر سنگری که فعالیت میکنی موفق و پیروز باشی، شک ندارم در آینده ای نزدیک در شبکه ها و روزنامه های بزرگ آمریکایی آغاز به کار می کنی،
یاد روزهای خوش میزگردی با شما هم بخیر. انصافا دیگه اون صدای آمریکا رو باید توی خواب دید.
امیدوارام این مسائل ربطی به روابط بین 2 تا کشور نداشته باشه. چون همونطور که همه ایرانیها ازش وحشت داشتند دقیقا بعد از روی کار آمدن دمکراتها، صدای آمریکا روند رو به نزولی داشته و به جای گویندگان و گزارشگرانی که هرکدام یک مفسر خبری بودند یک عده اخبار گو پر شده که کارشان فقط روخوانی متن خبر است، کاری که عمه من هم در سن 70 سالگی به راحتی انجام میدهد.