۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

اظهارات کلینتون در مورد برنامه اتمی ایران


ان پی آر گزارش داد هیلری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، به ایران هشدار داد در صورت ادامه تلاش برای دستیابی به تسلیحات اتمی با تقویت نیروی دفاعی همپیمانان منطقه ای خود به آن پاسخ خواهد داد.


فایننشال تایمز نوشت سخنان کلینتون در تایلند پاسخی برای عقب نشینی ایران از قبول پیشنهاد پرزیدنت اوباما برای مذاکره با ایران بود. کلینتون تاکید کرد آمریکا می تواند در صورت دستیابی ایران به بمب اتمی "چتری دفاعی بر فراز منطقه خلیج فارس بگسترد."


تلگراف لندن نیز ضمن اشاره به این مطلب نوشت "کلینتون یادآور شد پیشنهاد مذاکره با ایران برای همیشه روی میز نخوهد ماند" تلگراف نوشت "سخنان کلینتون به شکلی تنظیم شده بود که تاکید کند ایران با ساختن تسلیحات اتمی امن تر نخواهد شد." وزیر امور خارجه آمریکا افزود "ما همچنان در را باز نگه می دازیم" و در عین حال گفت ساعت اتمی در حال کار است و از هدر رفتن زمان باقیمانده حکایت دارد.


چی فکر می کنین؟

۲۴ نظر:

farid salavati گفت...

فرزندم من هفتاد سال است که نماز می خوانم

روی پیشانیم حتی به اندازه یک نخود جای مهر نیست ،

چگونه شما با این سن کمت روی پیشانیت جای مهر حک شده ؟

سپیده گفت...

ان پی آر گزارش داد هیلری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، به ایران هشدار داد در صورت ادامه تلاش برای دستیابی به تسلیحات اتمی با تقویت نیروی دفاعی همپیمانان منطقه ای خود به آن پاسخ خواهد داد___________________________________________________________________

من متعجبم که سیاستگزاران و مقامات دولتی و امنیتی آمریکا چرا اینقدر ساده اندیش و ساده لوح اند!!
مقامات آمریکا منتظر پاسخ چه کسی هستند؟ دولت نامشروع کودتا ؟ یا رهبر نامشروع ؟ در حال حاضر همه میدانند که کودتاچیان در ایران حاکم شده اند و آنها هیچ مشروعیتی ندارند . چطور این مساله به این مهمی را سیاستگزاران و مقامات دولتی و امنیتی آمریکا متوجه نشده اند . من واقعا متاسفم از این همه ساده اندیشی و این همه اشتباه

هاله نور گفت...

سایت فارسی رادیو بی بی سی همچنان برای رضایت جمهوری اسلامی تلاش میکند خبرهای کشته شدن تظاهرکنندگان و سخنان مخالفین را مسکوت بگذارد در حالیکه سایت رادیو فردا با اخبار ایران بروز میشود
بی بی سی فارسی خبرهای بی مشتری و مسخره ای مثل تقلب در انتخابات قرقیزستان یا قانون تک فرزندی چین را در صفحه اول خود گذاشته!
برای گردانندگان سایت فارسی بی بی سی متاسفم .

آزاد گفت...

جناب مستقیم با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از برنامه خوب شما سوالی داشتم خواستم بپرسم آیا در فیسبوک شما آی دی دارید اگر دارید لطفا یا در وبلاگ یا به طور خصوصی برای من ارسال نمائید
با تشکر از شما

roya گفت...

آقای کروبی نحوه برخورد خشونت بار با معترضین را « غم انگیزتر» از برخورد سربازان اسرائیلی با فلسطینی ها دانسته است..باید خدمت ایشان عرض کنم فلسطینیها برای اسراییلیها بیگانه و دشمن خارجی محسوب میشوند که رسما با اسلحه خواستار محو و نابودی کشور اسراییل هستند ولی جمهوری اسلامی از ابتدای حیات استبدادی خودبا ایرانیان و هموطنان خود به جنگ و سرکوبگری پرداخته و جواب اعتراضات مسالمت آمیز مردم خود را با زندان و شکنجه و اعدام میدهد بنابراین مقایسه با دولت دمکرات اسراییل که مردم داخل آن آزادی بیان و انتقاد از دولت خود را دارند نوعی عوامفریبیست آقای کروبی شما باید دمکراسی را از دولت اسراییل نسبت به اسراییلیهاو هرکس شناسنامه اسراییلی دارد یاد بگیرید .

ناشناس گفت...

سرخط‌ خبرها (منبع : رادیو فردا)
کروبی: برخورد ها غم انگیزتر از برخورد اسرائیلی ها با فلسطینی هاست
۱۳۸۸/۰۵/۰۳ مهدی کروبی در نامه ای به محسنی اژه ای، وزیر اطلاعات، با ابراز تاسف عمیق از نحوه برخورد خشونت بار با حوادث اخیر،خواستارشناسائی عاملان آن شد.آقای کروبی همچنین با اشاره به وضعیت نامعلوم بازداشت شدگان،خواستارشد که دستکم اجساد کشته شدگان به خانواده هایشان تحویل داده شود.
به گزارش سایت سحام نیوز،مهدی کروبی در این نامه طولانی، نوشته است «اینک سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور،به غیر شفاف ترین و مخوف ترین ابزار برای سرکوب مردم تبدیل شده است».
آقای کروبی نحوه برخورد خشونت بار با معترضین را « غم انگیزتر» از برخورد سربازان اسرائیلی با فلسطینی ها دانسته و نوشته است:« حداقل صهیونیست های غاصب در برخورد با زنان ملاحظاتی دارند ولی ماموران جمهوری اسلامی ایران زنان را در مقابل چشم دیگران کتک می زنند».
کروبی در نامه اش به محسنی اژه ای، از عدم پاسخگوئی مقامات در باره این وقایع، سخت ابراز تاسف کرده و نوشته است این برعهده وزارت اطلاعات است که عاملان این حوادث را شناسائی و معرفی کند و افزوده است : چرا هیچگاه اقداماتی که از سوی نیروهای لباس شخصی و بسیج انجام می گیرد مورد بررسی قرار نمی گیرد؟

ناشناس گفت...

کلیپی تاثر برانگیز برای اولین بار

http://www.youtube.com/watch?v=EuRdZfc460w

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=fLU5f6sqqZw&eurl

شنبه سه مرداد میدان ونک

ناشناس گفت...

salam bar shoma,
saati pish khabari besyar nagovaar az shahadate yeki az doostan dar zendaane evin be naame Amir Javadifar, motevalled 1362, bacheye Rasht shenidim. hamegi besyar moteasser o andoohgin hastim. in pesare por ehsaas o saade dar rooze 18 tir be jorme inke az niroohaye zedde shooresh farar nakard va ba aramesh az mahal door mishode tavassote anha ba in tahdid ke "mikhay begi kheyli shojayi" besheddat zarb o shatm va sepas dastgir shode va saranjaam be zendaane manhoos o manfoore evin borde shod. chand saale pish oo madare khod ra be elleate bimari az dast dade bood va emrooz, 3 amordad, khabar dadeh and ke baraye gereftane jenaaze byayid.
nefrin o nang o marg bar rezhime zolm ba dastaane ta mefragh be khoone bigonahan aloodeh.
aghayane aziz,
ma doostane dardmande Amir az shoma entezar va ested'a darim in jenayat ra manande digarha efsha konid, dar barnameye khod az oo yad konid, dar matalebetan benevisid, be sazmanaha, nahadha, har koja ke sedaye haghtalabi va dardmandi shenide mishe e'lamm konid. az shoma khahesh mikonim nagozarid in jenayat maskoot bemanad.
khaahesh mikonim sedaye ma ro be donya beresanid.

nagozarid dar in zolm tanha bemanim,

bachehaye Rasht,doostane zende yaad Amir Javadifar

ساسان گفت...

دراز کردن دست از سوی آمریکا به سوی رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی که در حال حاضر توسط دولت کودتایی اداره میشود از کارهای اشتباه اوباما بود که همچنان دست اوباما دراز شده باقی مانده است !! براستی اوباما با چه کسی در رژیم فاشیستی - مذهبی جمهوری اسلامی می خواهد دست بدهد؟
در حالیکه دستان اوباما برای دست دادن با دولت کودتایی رژیم استبدادی دراز شده باقی مانده است ، رژیم تهران در آمریکای جنوبی دارد با کمک روسیه و کره شمالی ، پایگاههای تروریستی و نیز موشکی خود را آماده میکند .
در چند ماه آینده که رژیم جمهوری اسلامی بمب اتمی خود را به سازد ، با اسقرار آن در آمریکای لاتین ، آمریکا را مورد تهدید قرار خواهد داد و با شلیک اولین موشک به سوی خاک آمریکا وضعیت اقتصادی آمریکا به شدت سقوط خواهد کرد .
بی تجربگی اوباما در برخورد با رژیم تروریستی جمهوری اسلامی ، آمریکا و جهان غرب را با مشکلات بسیاری مواجه خواهد کرد

ناشناس گفت...

http://www.4shared.com/file/120759148/4223646d/22_online.html
http://www.4shared.com/file/120759877/f66011b0/33_online.html

دو کلیپ جدید و بی نظیر - لینکهای دانلود برای نگاه کردن آنها در بالا موجود است - برای اولین بار در وبلاگ تفسیر خبر و اختصاصی برای وفای عزیز

شهرام بیطار گفت...

درود بر شما وفا مستقیم عزیز
دقیقاً همین طوره و دستیابی ایران به بمب اتمی نه تنها فایده ای نداره برای اینها بلکه باعث نا امنی بیشتر هم میشه و وضعیت مثل پاکستان میشه . اما حیف که فرصت ها داره یکی یکی از دست میره



با درود و سپاس فراوان : شهرام

esi گفت...

من اگر هم فکری داشته باشم با شما جيره خواران و کذابان در ميان نمی گزارم.
اسی
http://esi-osyan.blogspot.com/
نطرات من در اين ادرس هست

م گفت...

خبر گزاری جمهوری اسلامی ایرنا در روز دوشنبه 5/5/88 می نویسد.
مسکو تعهدي را براي توقف برنامه هسته اي ايران نمي پذيرد
مسکو- پروفسور"آندرانيک ميگرانيان" مشاور "بوريس يلتسين" رييس جمهوري اسبق روسيه اعلام کرد : روسيه زير بار تعهد براي جلوگيري از اجراي برنامه هسته اي ايران نمي رود.
حال که اینگونه روسیه از برنامه های اتمی ایران حمایت می کند .
آیا دولت و مجلس آمریکا فقط باید با ایران برای جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح هسته ای مقابله کند.
و یا اینکه چنین اظهاراتی از سوی کشوری مثل روسیه را نیز جدی قلمداد کند.
http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=606178

ناشناس گفت...

سلام متاسفانه این فرکانسهای امواج کوتاه
صدای امریکا در ایران ضعیف هستش و کیفیتش پایین هستش و تعداد فرکانس های رادیویی را بیشتر کنید و لطفا این مشکل رو به مدیران یا بخش فنی صدای امریکا بگویید

ناشناس گفت...

سلام،

ما چند دانشجوی ايرانی مقيم آمريکا هستيم که مدت زيادی است که به دنبال راهی هستيم تا اين بلاگ را که ساخته ايم از طريق صدای آمريکا به گوش ايرانيان مقيم در ايران برسانيم. اين بلاگ درمورد يک روش بسيار ساده و بی خطر برای سبز کردن خيابان های ايران است.من از شما خواهش دارم پستری که ما طراحی کرده ايم از برنامه خود پخش کنيد و آدرس بلاگ را نيز در زيرنويس برنامه قيد نماييد. ما به کمک شما نيازمنديم.
http://paintirangreen.blogspot.com

با تشکر فراوان

میم گفت...

جناب مستقیم سلام .
از اینکه به عنوان یک خبرنگارمیبینم یک ایرانی همکار اینقدر به کارش مسلط است بر خود میبالم واز شما درس میگیرم.
امادر مورد موضوع باید بگویم اقای اباما به جای اینکه با دیپلماسی مشکل ایران را به سمت سازمان ملل و شورای امنیت سوق دهد ایران را در برابر خود و اسرائیل قرار داده است . که اگر اینطور میشد شاید رژیم در برابر نیروی نظامی تمام ملل از پای در میامد ولی با طرح دوستی با ایران و گفتگو در کارنامه خود دیپلماسی سوخته ای خواهد داشت که او را از بازگشت دوباره به کاخ سفید در 4سال دیگر باز خواهد داشت .

ناشناس گفت...

با سلام
با توجه به عملکرد 30 ساله ای که این حضرات داشتند و عدم وجود نیروگاه هسته ای که نیازمند سوخت هسته ای باشه و عدم توان استفاده از کلاهک های هسته ای در برابر قدرت های دیگر ، به نظر من اینها سلاح هسته ای رو برای سرکوب ملت می خواهند باور کنید بعید نیست اگر قافیه را باخته ببینند در چند شهر بزرگ ایران یکی دو تا بمب اتمی بندازند و بعد هم به اسم اسراییل و آمریکا و دشمنان خیالی این ملت تمامش کنند.

roya گفت...

بعضیها میگن ترجمه حرفای احمدی نژاد نمیگه خودش شخصا اسراییل رو محو میکنه مثل گالووی جیره خوار جمهوری اسلامی
ببخشید شما انتظار داشتید احمدی نژاد رسما به اسراییل اعلان جنگ بده و بگه به حضرت عباس خودم بمب اتم رو میندازم رو کله اسراییل ? این دیگه کجاش ترجمه غلطه که میگی اسراییل محو خواهد شد ?مگه باید ده بار قسو بخوره خوب معلومه هیتلر هم در کتاب نبرد من قبل از جگ نوشته بود آلمان به فضای حیاتی روسیه نیاز داره ولی قسم حضرت عباس هم نخورد که من شخص خودم به روسیه حمله خواهم کرد ولی مقاصد او روشن بودند ولی کسی جدی نمیگرفت .

خاقان گفت...

سخنان سپیده را تائید میکنم ...واقعن که....

ناشناس گفت...

سلام

آقا وفا شخصي كه برنامه صداي آمريكا بدنبال احراز هويت اوست ، كت شلوار مشكي – سر بدون مو – كه با كلت به سوي جمعيت شليك ميكرد:
به احتمال زياد از آموزگاران تير اندازي در صنايع دفاع ميباشد و در امر تير اندازي نيز استاد مسلم است. اما نام او را نميدانم.
لطفا" اين را به آقاي چالنگي نيز بگوييد . پيدا كردن فيس بوك آقاي چالنگي بسيار مشكل است و من نتوانستم آن را پيدا كنم .
تماس با شما نيز به توسط E MAIL امكان پذير نيست و شما يك ادرس اي ميل مستقيم نداريد .

ارادتمند.
نام مستعار - سينا

م گفت...

با سلام و احترام خدمت دوست عزیز میم
که نام مستعاری شبیه به نام مستعار من که "م" است برای خود انتخاب کرده اید.
امیدوارم این تشابه اسم مستعار این ابهام را بوجود نیاورد که اینها نظرات یک نفر است.
اگر شما میخواهید از نام مستعار شبیه به من استفاده کنید .
لطفا" بگوئید من نام مستعار خود را عوض کنم.
چون معمولا" من در بلاگها حضور دارم.

ناشناس گفت...

سوال من برای تفسیر خبر این است که اتفاقات پس از انتخابات ایران نشان داده که تمام کشتار ها و سرکوبی ها بدست خامنه ای بوده که در نماز جمعه به صراحت گفت و اخطار داد. حال خواستار محاکمه احمدی نژاد چه فایده ای دارد؟ خامنه ای دستور همه قتل ها را داده و اوست که برای جنایت علیه بشریت باید محاکمه شود.

لیلا از تهران

ناشناس گفت...

لطفا با پخش این خبر جوانان اسیر را یاری کنید!



هم اکنون از تهران با تماس تلفنی خبر دادند رژیم دست به اعدام جوانان دستگیر‌شده‌ای با نام فروشندگان مواد مخدر زده است که این جوانان ندامت‌نامه امضا نمی‌کنند و در زندانها اعتراض‌های خیابانی خود را پذیرفته و روبروی ماموران رژیم ایستادگی می‌کنند. از مقامات مسئول جهانی بخواهیم تا از اعدام جوانان دستگیر شده به نام دزد و قاچاقچی و متجاوز جلوگیری کنند. این خبر از شخص موثقی که فرزند برادرش در تظاهرات دستگیر شده و جزو اعدام‌شده‌های دو روز پیش است داده شد. تمنا داریم این خبر مهم را برای جلوگیری از اعدامهای بیشتر جوانان به همه مردم جهان آگاهی دهید تا به گوش مسئولین موثر بین‌المللی برسد تا شایدکاری بکنند .