۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

پیچیده شدن روابط ایران و اتحادیه اروپا

با سخنان مقامات ایرانی مبنی بر "رد صلاحیت اتحادیه اروپا برای مذاکرات" برنامه هسته ای ایران، کارشناسان شاهد "تنش فزاینده" میان اتحادیه اروپا و تهران هستند. در عین حال برخی شک دارند اروپا با "قاطعیت" پاسخ دهد. لا استمپا در ایتالیا نوشت "همچنانکه رژیم ایران کنترل وضعیت موجود را در دست می گیرد، صدای خود را در مورد برنامه هسته ای در برابر غرب بلند تر کرده است." ال ریفورمیستا می نویسد تنش میان اروپا و ایران "بیشتر خواهد شد" اما بر می افزاید "به نظر نمی رسد تدبیری مستحکم در قبال ایران در نشست گروه هشت اتخاذ شود." ایندیپندنت لندن نوشت اتحادیه اروپا اقدام علیه ایران را بررسی کرده است اما به نظر می رسد "اشتیاق کمی برای اقدام مشترک آنها" وجود دارد. لوموند در فرانسه می نویسد تحریم ها علیه ایران "شمشیر دو لبه ای هستند که ضربه آن بیشتر به مردم وارد می شود."

چی فکر می کنین؟

۳۳ نظر:

Farid Farkhondeh kish گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
م گفت...

اگر در روز 13 آبان نیروهای رادیکال ایرانی به سفارت آمریکا حمله برده و ان فجایع را که جهان و ایرانیان از یاد نخواهند برد را رقم زدند.
اینک پس از گذشت 30 سال قبل از دستگیر کردن نیرو های سفارت انگلیس سایت خبری فارس نیوز با شهامت تمام نوشت بار دیگر 13 آبان دیگری را رقم خواهیم زد.که پس گذشت حدود یک هفته و عقب افتادن برنامه آنها توانستند کارمندان ایرانی سفارت انگلیس را دستگیر کنند.
حال چه نقشه های شوم دیگری در سر داشتند که با شرایط کنونی نتوانستند به آن برسند خدا داند.
با این نیرو های رادیکال که به اعمال ضد انسانی و بعضا" وحشیگری اقدام میکنند نباید با راههای غیر رادیکال برخورد کرد.
اما این را هم بدانید که اینها عده ای محدودند که قدرت را با زور تصاحب کرده اند. و مردم ایران جدا از این افرادی هستند که متاسفانه نماینده ایران معرفی می شوند.
بیشتر از این نگذارید این نیرو ها قدرت بگیرند که نه تنها به سود ایران نیست بلکه کل جهان را ممکن است در خطر قرار دهند.
مردم ایران هم کم به آتش این افراد نسوخته اند.
حساب مردم ایران را از این افراد جدا کنید.
زیرا ایرانیان مردمی متمدند و اهل گفتگو.

مهدی گفت...

سلام به همه دوستان.
سرلشکر فیروزآبادی علت این «بیصلاحیتی» را «دخالت» اتحادیه اروپا در «آشوبهای» ... در ناآرامیها متهم کردند؛ اتهامی که از سوی مقامهای دیگر کشورهارد شده است.

من میخواهم یگویم بالاتر از این مقام دیگر مقامی در جمهوری اسلامی نیست که رد یا قبول کنند...
میخواهم بگویم جناب سرلشکر این همه باتوم و گلوله و ترس و رعب،از سوی کدام دولت بود??
این همه فیلم و عکس که نشان می دهد مامورین لباس شخصی،گاردی ها،ضد شورش و مامورین انتظامی مشغول شلیک کردن به مردم و زد و خورد هستند به منازل مردم هجوم می برند تخریب می کنند می زنند و فاجعه می آفرینند،ترس درست می کنند را نمی بینید??
مطمئنم که تمام اینها را مطلع هستید.
تا کی باید سر زیر برف کرد??
بی شک جناب سرلشکر عزیز:
شما این رد صلاحیت ها را که سی سال است در ایران پیش میبرید و فقط مصرف داخلی داردرا نمیتئانید با کودکانه ترین بیانات در رسمی ترین تریبون ها بیان کنید.
ما به جامعه جهانی وابسته ایم و نمی توانیم خودمان را گول بزنیم.
شما با بیانات تند و تو خالی ملت ها را رد صلاحیت می کنید،و ملت ایران شما را رد صلاحیت می کند.

farid salavati گفت...

اگر زحمتی نیست!!!!

ناشناس گفت...

مزدوران رژیم با چهره ناشناس در شهر رفت و ‏آمد می کنند

سایت آینده نیوز در تهران: در پی برخی رویکردهای جانبدارانه صداوسیما در ‏حوادث پس از انتخابات، مردم واکنش های گوناگونی به چهره های مقابل دوربین نشان ‏می دهند!‏ "ز.ر" گوینده جوان بخش‌های خبری که حس ویژه در خواندن خبرها از خود نشان می‏دهد، هفته گذشته پس از اینکه سوار تاکسی شد، با واکنش تند راننده مواجه شده و مجبور ‏به پیاده شدن از این تاکسی می‌شود.‏ در مورد مشابه دیگری یکی از کارمندان صداوسیما هنگام حساب کردن کرایه تاکسی، ‏وقتی کارتش در معرض دید راننده قرار می گیرد، با جمله ای بسیار دردناک روبرو می ‏شود: " نمی خواد کرایه بدی، نون زن و بچه من نجس می شه!‏" در مورد دیگری یکی از مجریان مرد مشهور که در انتخابات برای یک کاندیدا ‏انواع و اقسام خدمات را انجام داده، ‏هنگام توقف پشت چراغ قرمز در یکی از تقاطع های پر رفت و آمد تهران با واکنش تند ‏چندین شهروند مواجه شده و از آن روز به بعد، با چهره ناشناس در میان مردم رفت و ‏آمد می کند.

ناشناس گفت...

بنظر من بهترین برخوردی که اتحادیه اروپا میتونه داشته باشه، اینه که بقول خانم عبادی دولت ایران رو از لحاظ سیاسی تحریم کنه.دولت آقای احمدی نژاد در داخل ایران از مشروعیت نسبی کمی برخورداره و این نسبت، بعد از انتخابات و برخوردهای نیروهای امنیتی، کمتر هم شده چون حتی کسانی هم که به ایشون رای دادند این برخوردهای غیر قانونی با مردم رو تقبیح میکنن.تقلیل روابط سیاسی از طرف غرب و اتحادیه اروپا، میتونه به یک حمایت عملی از جنبش اصلاحی داخل کشور تبدیل بشه.
نظر بعدی من مستقیما به موضوع پست شما مربوط نمیشه ولی مربوط به وضع جاری ایران هست:
متاسفانه امروزه در سیاست داخلی و خارجی، دولت و نظام جمهوری اسلامی، اندیشه و عمل در جهت منفعت یا مصلحت، جای " حقیقت " رو گرفته.
از رهبری نظام گرفته تا یک بسیجی چماق بدست، بصورت علنی قوانین اسلامی و حتی حکومتی رو زیر پا میگذارن و وقتی جوابی مستند بر قانون، بخاطر این اعمال پیدا نمیکنن، میگن : " شاید بعضی از این مردم معترض حقیقت رو میگن، "اما" مصلحت چیز دیگه ایه... "
بقول مرحوم دکتر علی شریعتی : " بر پدر بعد از "اما" لعنت ..."
دکتر شریعتی این جمله رو، خطاب به کسانی که همین جواب رو در زمان قبل از انقلاب به مردم معترض میگفتن در یکی از سخنرانیهاش بیان میکنه.
حرفام طولانی شد ببخشید.
با تشکر.
مهدی از تبریز

roya گفت...

همتای احمدی نژاد جو بایدن است نه اوباما .
دیکتاتور کوچولوی ما افاضه کلام کرده که میخواد با همتای آمریکایی خود پرزیدنت اوباما مناظره کنه !! بر فرض آمریکا با دزد رای ملت ایران بخواد مذاکره کنه همتای احمدی نژاد معاون رهبر کشور یعنی جو بایدن است چون احمدی دیکتاتور نفر دوم و خامنه ای دزد اصلی آرا ملت ایران و رئیس جمهور مادام العمر ولایت فقیه است !!

roya گفت...

Ahmadinejad counterapart is joe biden not Obama.
Ahmadi the petti dictator of IRAN announced his declaration to negotiate with his counterapart president obama!
He should be mentiond his counterapart is vice president joe biden not Obama because the main leader and dictator in IRAN is khamneyi who has stolen Iranians votes.

Unknown گفت...

سلام
اقا مگر قرار است بنشينشم و ببينيم اروپا مي خواهد چه تصميمي برايمان بگيرد؟ ايرانيان: كي ميخواهيم باور كنيم كه فقط خودمان بايد صفوفمان را فشرده تر كنيم.

ناشناس گفت...

قطع رابطه ایران با اتحادیه اروپا
مثل کره شمالی قطع ارتباط می کنن مردم علف بخورن
باید هم با این روند بخورن
چی می شه مگه ؟
واسه سلاخی تو خیابانها چاق تر می شن بهتره

ناشناس گفت...

عکس؛ اشتغال زایی از نظر احمدی نژاد: کار برای چینی ها
http://www.iranpressnews.com/source/061659.htm

عکس؛ صندوق های انتخابات دست ما بود:
http://www.iranpressnews.com/source/061699.htm

ناشناس گفت...

برخورد قضایی با هسته های سازمان یافته از طریق اینترنت و همکاری کنندگان با شبکه های ماهواره ای مخالف نظام

آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي طي بخشنامه‌اي به واحدهاي قضايي سراسر كشور دستور برخورد جدي با عوامل توسعه شبكه‌هاي ماهواره‌اي مخالف نظام صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي قوه قضائيه، آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي رئيس قوه قضائيه بخشنامه‌اي درخصوص برخورد جدي با توسعه روزافزون شبكه‌‌هاي ماهواره‌اي مخالف نظام به واحدهايي قضايي سراسر كشور صادر كرد.

متن كامل اين بخشنامه به شرح ذيل است:

«به واحدهاي قضايي سراسر كشور»

توسعه كمي و كيفي روزافزون شبكه‌هاي ماهواره‌اي مخالف نظام مستلزم اقدامات جدي در جهت برخورد با اين پديده است لذا مقتضي است رؤساي كل محترم دادگستري استان‌ها و قضات سراسر كشور موارد ذيل را مدنظر قراردهند؛

1- رؤساي كل دادگستري استان‌ها مكلفند شعبي از دادسرا و محاكم جزايي مركز استان را جهت رسيدگي به پرونده‌هاي مذكور با تصدي قضات مجرب به صورت تخصصي درنظر بگيرند و ترتيبي اتخاذ نمايند كه متصديان امر قضا در رسيدگي به پرونده‌هاي مذكور از نظرات كارشناسان و مسئولان امنيتي نهادهاي مرتبط جهت شناسايي مقاصد، اهداف و پشتيباني‌هاي مالي و سياسي و اطلاعاتي شبكه‌هاي موصوف استفاده نمايند تا با اشراف بيشتر صدور احكام جامع و بازدارنده ميسر شود.

2- درخصوص افرادي كه به نحوي از انحاء با شبكه‌هاي مذكور همكاري مي‌نمايند و يا در قالب هسته‌هاي سازماني كه از طريق سايت‌هاي اينترنتي ايجاد مي‌گردد، عضويت مي‌يابند مستنداً به مواد 498 ،499 ،500 ،504 ،508 و تبصره ماده 510 قانون مجازات اسلامي، حسب مورد اقدام قضايي مناسب صورت پذيرد.

رؤساي كل دادگستري استانها مسئوليت نظارت بر حسن اجراي اين بخشنامه را به عهده دارند.

!!!نتیجه گیری با خوانندگان عزیز!!!

روزبه گفت...

آیا مجری خوبی مانند بیژن فرهودی (که یک مویش به صد تا حضرت آقای چالنگی می‌ارزد و خوشبختانه ادا و اطوار چالنگی‌وار ندارد) متوجه نیست که صدای ۱-۲ نفر همیشه به طور مستقیم یا غیر مستقیم موضع نظام مقدس اشغالگر ایران را بطور «تلفنی» از برنامه‌های voa تبلیغ می‌کند؟ تشخیص این ۱-۲ تا صدای تکراری که یک بار خود را حسین می‌نامد و وقتی که بحواهند خود را مردمی‌تر نشان بدهند مهرداد و کامبیز می‌شوند و همان حرف‌ها را باز می‌گویند، خیلی کار سختی است؟ آیا نمی‌دانید که امکان تلفن کردن افراد عادی جامعه از ایران به رسانه‌های دنیای آزاد مانند voa و bbc در حال حاضر وجود ندارد بجز برای خواص و وابستگان به دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامي؟

دولت کودتایی هاله نور گفت...

http://www.radiofarda.com/video/2304.html

تصاویر ویدئویی جدید از تیراندازی مستقیم به سوی مردم

مینا گفت...

>>>رئیس اتحادیه اروپا اعدام ۲۰ نفر در ایران را محکوم کرد <<<
این محکوم کردن ها به چه دردی می خورد؟ اروپا و آمریکا باید رژیم جمهوری اسلامی و دولت نامشروع آن را با تحریم شدید و فوری مواجه کنند تا رژیم بفهمد جهان آزاد با او مخالف است . اروپا و آمریکا باید با رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی همانند رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی ، رژیم صدام ، رژیم طالبان و.... برخورد کنند . چرا اینقدر با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی اینقدر مماشات میشود ؟!

م گفت...

می خواستم راجع به اون خانم یا آقای ناشناس که در مورد برخورد قضائی با کسانی که با شبکه های ماهواره ای ارتباط داشته باشند نوشته است بگویم:
حرف رئیس جمهور دزد آرا به یادم آمد که می گفت:
آزادی در ایران نزدیک به مطلق است.
این دیگه از مطلق ترین جلوه های آزادی در ایران است.

Unknown گفت...

سلام
واقعا شرم باد و صد شرم بر اين تنبلي و ما ملت تنبل . چقد بي قيرتي مي خواد ؟ اقا اين مملكت درست بشو نيست. چقد راحت گرفته نشسته ا قا ميگه اروپا و امريكا چرا فكري بحال ما نمي كنن. واقعا بهتر از اين رژيم هم نميارزيم اقايون. دخترهاي اين مردم رو گرفتن به بهانه اينكه بد حجابند بردند بهشون تجاوز كردن بعد ولشون كردن. بابا بيچاره ها ديگه چيكار كنند كه اين مردم عصباني بشن و خودشون يه فكر جددي بحال خودشون بكنند. نه اقا. رفسنجاني لقب برازنده اي به اين مردم داده: مردم فهيم!!!!!!!

Ahmad گفت...

اخیرا" اتفاقاتی باعث شده که خامنه ای دچار توهم و خودبزرگ بینی شود که این مسئله را در سخنرانی اخیر وی ( دوشنبه 6 جولای 2009 ) و اولتیماتوم به سایر کشورهای جهان ، به وضوح می توان دید . عمده این اتفاقات عبارتند از :
1 – نامه پرزیدنت اوباما به او و تمایل امریکا به حل مسالمت آمیز مسئله هسته ای ایران از راه مذاکره .
2 – پیروزی ظاهری او در کودتای نظامی برعلیه ملت ایران پس از انتخابات 22 خرداد.
ولی متاسفانه او به قدری کوته نظر و کم اطلاع است که نمی فهمد :
اولا" رییس جمهور کشوری مثل امریکا فقط بخاطر جلوگیری از خونریزی ، راه مذاکره را پیشنهاد کرده است وگرنه حمله نظامی به کشوری مثل ایران آن هم درموقعیتی که مردم کاملا" از رفتار رژیم سرخورده شده اند برای امریکا بسیار ساده است .
ثانیا" در همه کودتاها ، نیروی نظامی تا دندان مسلح ابتدا بر مردم بی دفاع ظاهرا" پیروز می شود ولی این پیروزی برای کودتاچیان مایه افتخار یا قدرت نیست و در درازمدت نیروی ملت بر توپ و تانک حکومت غلبه می کند. اگر خامنه ای کمی تاریخ را بخواند می فهمد که این سرنوشت محتوم همه دیکتاتورهاست

ناشناس گفت...

عکسی بدون شرح

http://www.iranpressnews.com/source/061797.htm

Nooshin گفت...

تفاوت نقل قول از موسوی درباره عدم مشروعیت دولت احمدی نژاد را ببینید!
بی بی سی فارسی کاملا برای رضایت جمهوری اسلامی این حرف موسوی را سانسور کرده و اثری از این عبارت دیده نمیشود بطوریکه بنظر میرسد مفهوم گزارش بی بی سی فارسی اینسکه موسوی مردم را متهم به اغتشاش و آنها را محکوم کرده است !! بی بی سی فارسی
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/07/090707_aa_mousavai_meeting.shtml
سایت صدای آمریکا
http://www.voanews.com/persian/2009-07-07-voa2.cfm
رادیو فردا
http://www.radiofarda.com/content/f4_mousavi_legitimacy_state_protest/1770796.html

ناشناس گفت...

جه فکر مي کنيد درست است نه چه فکر میکنين .ضمير فعل شما چی است ؟اگر "شما" است،فعل بکار برده شده غلط است .

ali گفت...

سلام وفا عزیز،

اگر برات مقدور باشه لینک دیدن یا دانلود برنامه

۳۰ آوریل با آقای دمسکیتا را برامون بگذار.

ممنون،

علی‌

abdoreza گفت...

چگونه حکومت ایران مدعی بسط و توسعه حکومت اسلامیست وقتی در برابر مسلمانان چین سکت کرده است و برای منافع خود هر روز روابط خود را با این کشور بسط می دهد

وفا گفت...

ناشناس عزیز "خودمونی تر" چی فکر می کنین در لفظ محاوره ایست. ولی مهم فکر شماست با هر قاعده ادبی که اونو ابراز می کنین یا می کنید!!!

ناشناس گفت...

در این نوشتار قصد دارم آنچه در حافظه ام هست را در میان بگذارم تا تنویری باشد برای راهیکه در پیش است بی آنکه بخواهم بر کوس نا امیدی بکوبم.
اتحادیه اروپا ظاهرن در نظر دارد در اجلاس روز شنبه در خصوص فراخوانی سفرای خود از تهران اعلام نظر کند.
این عمل فی النسفه حرکتی قابل توجه و تقریبن برخوردی شدید در تعاملات دیپلماتیک محسوب میگردد.اما...حکومت ج.ا.ا بتجربه و مسبوق به سابقه ثابت نموده درمقابل اینگونه اقدامات انعطاف پذیری چندانی ندارد . چنانچه در قضایائی چون حکم قتل ر*ش*د*ی وهمچنین جریان دادگاه میکنوس برلین اروپائیان همین حرکت را انجام دادند ولی پس از گذشت مدتی سفرای خود را دست ازپا درازتر به تهران گسیل داشتند تا جاده ها را برای مراودات اقتصادی و تجاری هموار سازند.
لذا بایستی اتحادیه اروپا و یا هر حکومت و دولت مترقی را ما ملت وادار نمائیم تا اقداماتی بنیادین و ملموس و نتیجه بخش بعمل آورند.برای تحقق این مهم ابتدا باید اهداف بروشنی مشخص شده و ابزارهای معین برای نیل به این اهداف را بدرستی و بطور کامل بدست آوریم.کوشندگان راه آزادی از الگوهائی چون مجادلات گاندی و یا روشهای مقابله با حکومت سرهنگهای یونان سخن میرانند که ضمن احترام بهمگی که بنوبه خود میتواند منشاءاثر باشد باید بگویم در بعد خارجی و خاصه وجه اروپائی که در این نوشته بدان پرداخته ام باید از الگوهای موثر استفاده گردد : اگر اندکی سرمان را بالا بگیریم خواهیم دید که چگونه شاخه سیاسی گروهی مبارز در همسایگی ایران از تمام ظرفیتهای اتحادیه اروپا بهره گرفتند تا مطالبات خود و مردم داخل کشورشان را محقق سازند.(منظور نظر مبارزهء مسالمت آمیز صرف میباشد و استفاده از هرگونه روش و ابزاری غیر از این مردود بوده و پذیرفته نیست).
پس اگر قرار است از الگوئی مناسب برای تاثیر در سیاستهای اتحادیه اروپا در قبال ج.ا.ا بهره گیری شود روش آن مبارزانی که توانستند تا قلب پارلمانهای دول مختلف اروپا نفوذ کرده سیاسیون بسیاری را باخود و مطالبات مردم همراه سازند میتواند موثرتر باشد که شایسته است ما نیز از استراتژیهای آنان منتفع شویم.
-----------------
وفاجان خودت میدونیکه چرا...

ناشناس گفت...

در هجدهم تیرماه ۱۳۷۸، نیروهای لباس شخصی و نیروی انتظامی وارد کوی دانشگاه تهران در خیابان امیرآباد شمالی شدند؛ در این حمله دست کم یک نفر کشته و شمار بسیاری زخمی شدند. قوه قضائیه جمهوری اسلامی پس از این حوادث تنها یک سرباز نیروی انتظامی را برای دزدیدن یک ریش تراش دانشجویان مجرم شناخت.

منبع : رادیو فردا

در ضمن وفا جان تو کشوری که در حد میلیون تو انتخابات تقلب میشه چه فرقی میکنه!؟ بعضی ها خیلی باهوشند - درسته "چی فکر می کنید" درست تره تا "چی فکر می کنین"!!!

ناشناس گفت...

--- یک بام و دو هوا ---

تنها دلیل سکوت ما در برابر کشتار مسلمانان ارومچی ؛ نکند به کشور دوست و برادر، «چین» بر بخورد!


مردم امروز در کوچه و خیابان این پرسش را از هم می‌پرسند که چه فرقی میان مسلمانان فلسطین و چین هست؟ این پرسش بسیاری از مردم کشورمان است که بی‌پاسخ ماندن آن در درازمدت، نوعی بی‌اعتمادی را در آنها تقویت خواهد کرد... آیا دولت احساس نمی‌کند که تعلق بسیار به دوستان چینی، به سیاست نه شرقی و نه غربی و به آزادگی نظام جمهوری اسلامی ایران، در عرصه بین‌المللی لطمه می‌زند؟

ادامه در آدرس زیر (لینک اصلی خبر) :
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=54761

ناشناس گفت...

فیلم تبانی محسنی اژه ای با یک شیاد کلاهبردار که دهها پرونده در دادگاههای ایران داره رو ببینید./ این یک زلزله است

http://www.youtube.com/watch?v=LpEfzBS1Ato

ناشناس گفت...

انفجارهای پی در پی در عراق 42 کشته برجای گذاشت
میبینم که رژیم ایران با بلند شدن زمزمه حمله اسراییل و در واقع دفاع اسراییل از موجودیت خود باز با ایجاد انفجار در عراق قصد دارد افکار عمومی آمریکا را بترساند تا جلوی همراهی آمریکا در حمله به ایران را بگیرد , تا این رژیم ام الفساد تروریسم در منطقه ازبین نرود انفجارهای انتحاری و تروریستی ادامه خواهد داشت.

رستم فرخزاد گفت...

اتحادیه اروپا برخلاف همیشه واکنش خوبی داشته . البته انگلیس در این میان تغییر موضع داده که چیز زیاد عجیبی نیست. امروز در حالی که سالروز 18 تیر بود کل برنامه بی بی سی فارسی در مورد تاریخ موزیک پاپ و راک و گل و بلبل و هرچیزی بود بغیر از وقایع ایران. در اخبارشون هم تا اونجا که دیدم فقط خیلی سطحی اشاره کردن که "تعدادی تجمعات پراکنده ای در برخی از نقاط تهران انجام دادند"!!!!!

rostamfarokhzad.blogspot.com

یک ایرانی گفت...

باید مانند زمان آلمان هیتلری ارتش آمریکا به کمک مردم ایران بشتابد و مردم همزمان با کمک این ارتش آزادیبخش جمهوری اسلامی فاشیستی درگیر در جنگ را برای همیشه به زباله دان تاریخ بیندازد ,
قدرت گشتاپوی جمهوری اسلامی از زمان هیتلر هم بیشتر است حداقل زمان هیتلر جرات شلاق زدن و بریدن دست و پا و سنگساراعلام در روزنامه ها را نداشتند, جمهوری اسلامی در روزنامه ها با افتخار این نوع مجازاتها را اعلام میکند !!!

Unknown گفت...

يك ايراني محترم
شرم كن. كم از امريكا و اروپا كمك بخواه. تعداد اخوندها كلا 30-40 هزار راس هستش . و اين در حاليست كه فقط 2-3 هزار راس از انها به شما 70 مليون ادم به اصطلاح حكومت ميكنند. خوش بحال اخوندها كه گربه رو دم حجله ملتي فهيم مثل ما ملت ايران كشتن.

پدرام رحیمی گفت...

بنظر من اسراییل باید نابود شود به هر وسیله از جمله بمب اتمی
بر فرض آمریکا و زیردریایی اسراییل از نقطه نامعلوم تلافی کنند و همه ایران نابود شود همه شهیدند و به بهشت خواهند رفت و همه ملت ایران هم همین را میخواهند مثل رهبر ما احمدی نژاد
یا حسین