۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

خارج از دستور- لینک بحث آزاد

همراهان ارجمند از توجه شما به این وبلاگ ممنونم.

در ماه گذشته لینک بحث آزاد شاهد 35 نظر بود. طبیعی است که توجه عمومی به مسائل انتخابات و حوادث پس از آن بود که بیش از 550 نظر در این مورد در ماه گذشته منتشر شد.

این شما و این خارج از دستور ژوئیه!!! یا جولای!!! مهم نیست، مهم اینه که شما چی فکر می کنین!!!

خارج از دستور ماه ژوئن

۸۰ نظر:

ناشناس گفت...

1 – امروز، 10/4/88 ، حرفهای یک دانشجوی ایرانی را در سایت رادیو فردا می خواندم که در جریان تظاهرات 18 تیر بازداشت و شکنجه شده است ( چرا بازداشت شدم و چه بر سرم آمد ... ) . مو بر تن انسان راست می شود . توجه داشته باشید که هم اکنون هزاران تن از جوانان ایران دقیقا" تحت چنین شکنجه هایی قرار دارند. خامنه ای روی چنگیز را سفید کرده است.
2 – اگر به سایت رادیو فردا رفتید ، مطالب یکی از رهبران سابق لباس شخصی ها را بخوانید ( کبوتران ولایت یا پیک وحشت ) . متوجه خواهید شد که این گروه ها مستقیما از رهبری دستور می گیرند و تحت حمایت او هستند. ضمنا وی اطلاعات بسیار جالبی هم از افراد عراقی و لبنانی که همراه با بسیج به قلع و قمع مردم ایران می پردازند دارد.

Sahand گفت...

من یک پزشک ایرانی هستم . من قبلا آقای دکتر آرش حجازی را نمی شناختم . ندا او را به من شناساند. من تازه پی بردم که او نویسنده و مترجمی تواناست که تاکنون بیش از 26 کتاب ترجمه و تالیف کرده است. من به وجود زنانی مانند ندا و مردانی مانند دکتر حجازی افتخار می کنم . کاری که دکتر حجازی کرد باعث شد که رژیم نتواند خون ندا را پایمال کند . فیلم بردار گمنامی هم که صحنه قتل ندا را جاودانه کرد ، در خلق این حماسه نقش مهمی دارد.
به آقای احمدی نژاد ، امپراطور دروغ ، و باجناغش ، سردار احمدی مقدم و دادستان رژیم ، سعید مرتضوی و رهبر هم که الان در حسرت دستگیر کردن و اعتراف گرفتن از دکتر حجازی می سوزن ، تسلیت عرض می کنم . او اگر به دست شما می افتاد ، زن و تنها فرزندش را گروگان می گرفتید تا به خزعبلاتی که شما دیکته می کردید ، اعتراف کند. به خدا که شما دست گشتاپو را از پشت بسته اید.

ناشناس گفت...

سی ام خرداد ماه 88 هفده شهریور دیگری بود
انشاءالله رژیم تا 5 یا 6 ماه دیگر فرو می ریزد

IRAN گفت...

ما مردم ایران از جامعه جهانی در خواست می کنیم که سید علی خامنه ای و سایر سران جمهوری اسلامی که دستشان به خون انسان های پاک این مملکت آلوده است ، به جرم جنایت علیه بشریت در یک دادگاه بین المللی محاکمه شده و به جزای اعمال وحشیانه خود برسند.

ناشناس گفت...

selam. agayun kheyli motassefam bara hametun. chon:agaya khatemi ke farmudid bar aleyhe demokrasi kudeta shode, aslan mage demokrasii ham vojud daste ke bar aleyhesh kudeta beshe??khahesh mikonim dige mardom ro nafaribid va ye zarre be harfahayi ke mizanid deggat konid. ma ahmag nistim! be govle agaye rafsanjani fahim ham nistim. ayande neshun khahad dad ki fahim hastesh. agaye musevi entekhabe ahmadinejad ra geyre ganuni khandeid: magar dar in keshvar ganun hokmfarmast ke geyre ganuni mikhanid.magar geyr az in ast ke agar shoma ham entekhab mishodid bayad pishe paye agaye khamenei zanu mizadid va agaye rafsanjani dobare be chapavol kardanesh bo daste baztari edame midad. gar che alan ham chapavol mikonand. dar keshvari sohbat az demokrasi ve ganun mikonand ke zirbenaye har doye an gablan peyrizi shode bashad. dar keshvare ma zirbanaye ekhtenag ba hozure fardi be name rahbar ke balatar az ganun ast peyrizi shode. zirbanaye anti demokrasi ham ba gavanine shari va shoraye negahban ve diger sazmanhaye shabihe in peyrizi shode ast. in noe hokumet ham be raghme shoare mardom faribaneye: marg bar esrail-e in hokumate eslami; vabaste budane in hukumat ra be tashkilate masoniye esrail sabet mikonad. magar ne inke sude jomhuriye eslami bishtar az har kas nasibe lobihaye yahudi usa shode?? magar na inke zarare jomhuriye eslami bishtar az har kas nasibe manabee zir zaminiye iran va dar natice mardome iran shode? chera? chon az sar ta tah bisavadha, agayun deggat konid dar garne 21 om bisavadha bar in sarzamin hukumat mikonand. sude in ham nasibe lobihaye yahudi shode. agar risheye yek jarayani az shoma penhun shode, yek rah bagi munde ta risheye in jareyan ro kashf konid. un rah chiye miporsid? arz konam ke :be natijeye in jareyan tavajjoh kon va bebin che jesi az in jareyan sude bishtari nasibesh mishe. gatan rishe dar an jay tavani yaft. bishtar az in chera mardom faribi mikonid? az shoma baid ast agayan. magar dar keshvari ke shoraye negahban ve che midanam maslahate nezam va va va ... bashad va kandidaha hatman bayad az filtere eddei bi savad begzarand sohbat az demokrasi mikonan? drugh gu doshmane khodast. chera durugh guyi mikonid?
besmellaherrahmanerrahim: va eza gila lahom la tofsedu fel-arze, galu innema nahnu muslihun> aia ennahom homol-mofseduna va laken la yashurun* bagare 11.12-

ناشناس گفت...

روی سخنم با دولتمردان نامرد ایران هست
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
این بسیجی ها که عکس و فیلم کشتار مردم توسط آنها در همه جای وب به چشم می خوره
انکار قتل عام مردم توسط مقامات دولتی مثل اینه که روز رو بگن شب من از این وزیر اطلاعات تعجب می کنم که باز می خواد راه سعید امامی معاونت امنیت داخلی وزارت رو طی کنه و به مردم دروغ بگه آقای محسنی بترس از بلایی که سر سعید امامی اوردن سر تو بهم بیارن اینهمه دروغ به مردم نگین و خون مردمو نریزین ؟

ناشناس گفت...

سلام خدمت شما کارکنان عزیز صدای امریکا یک پیشنهادی داشتم اگر می شه برنامه های تلویزیون صدای امریکا که از ساعت 6 بعدظهر به وقت ایران اغاز می شود وتا ساعت 1نیمه شب به پایان می رسد لطفا تمام برنامه هاتونو روی موج متوسط ردیف 1593 کیلوهرتز پخش کنید متاسفانه فقط شما 3 ساعت از برنامه هاتونو رو از این فرکانس پخش می کنید لطفا تمام برنامه هاتو نو از ساعت 6 بعدظهر به وقت ایران اغاز می شود وتا ساعت 1نیمه شب به جز امواج کوتاه از این فرکانس هم پخش کنید مرسی از شما خداحافظ

اردشیر گفت...

غیرتمندان جهان ، نوکیا و زیمنس را تحریم کنید :
به دنبال فروختن تجهیزات جاسوسی پیشرفته از طرف شرکت نوکیا – زیمنس به رژیم ایران که از آن در جهت سرکوب مخالفان و شنود تلفن های همراه استفاده می کند از مردم ایران و جهان می خواهیم که از همین امروز از خرید کلیه وسایلی که مارک این دو شرکت را دارند خودداری کنند.
ضمنا از دول بزرگ غربی به ویژه امریکا انتظار داریم فورا نسبت به برقراری احکام سخت تنبیهی برای این دو شرکت اقدام نمایند .
لازم به یادآوری است که شرکت مذکور به انگیزه کسب سود بیشتر دست به این کار زده و تجهیزات فوق را چندین برابر قیمت به ایران فروخته و اخیرا نیز به این جنایت خود اعتراف کرده است .

کودتای مخملی گفت...

دولت اردن شبکه های تلویزیونی وابسته به دولت ایران را بست .
دولت ایران هم مانع از فعالیت شماری از رسانه های خبری در ایران شده بود.
اردن متشکریم.
از همه دنیا میخوایم جمهوری اسلامی و عواملش را در انزوا قرار دهند .
اوباما تو هم کمک کن جمهوری اسلامی و عواملش را در انزوا قرار دهیم.

وفا گفت...

محمدرضای عزیز اطلاعات آقای بوئنو در این وبلاگ هست می تونی در قسمت جستجوی بالای صفحه اسم او رو وارد کنی پنجشنبه سی آوریل اینهم لینکش
http://tafsirkhabar.blogspot.com/search?q=%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C
در ضمن چون ایمیل شخصیت رو در کامنت گذاشته بودی منتشرش نکردم

ناشناس گفت...

گزارش ستاد میر حسین موسوی از شبهات گسترده مبنی بر تقلب در انتخابات

http://norooznews.net/photo/gozaresh.pdf

م گفت...

الان که پای اینترنت نشسته ام ساعت 10 شب به وقت تهران است.
صدای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور از همه جا بگوش می رسد.
گوئی اینجا به لرزه درآمده است.
چه کسی فکر می کرد روزی فریاد الله اکبر دشمن رژیم اسلامی شود.
همه هم صدا با راههائی که جمهوری اسلامی نتوانسته جلوی آنرا بگیرد اعتراض خود را بیان میکنند.

Unknown گفت...

اقايون ايراني
خانمها و دخترهامون خيلي با قيرتند. ترو خدا بيايد ما هم خجالت نكشيم و بي تعارف باشيم. اگه از جمهوري اسلاهي خوشمون مياد بي رودروايسي اعتراف كنيم و بشينيم يه كناري و تماشا كنيم و هر روز يه اداي اعتراض دراوردن اونم مثل بچه هاي خجالتي و كم رو كه هي براي كاري دنبال بهانه ميگردن ولي ازبس كمرواند همه بهانه هارو مي پرونند نكنيم.عيب داره وا...
اصلا بهانه رو ميخوايم چيكار؟ چرا خجالت ميكشيم بگيم اقايون فقط براي اينكه ازتون خوشمون نمياد نميخوايم روحاني و طرفداراشون بر ما حكومت كنند.فكر ميكنيد خاهنه اي و رفسنجاني يه لبخند مليح ميزنند و ميگن نه ببينيد چقد خوشگليم ما.ولي وقتي ميگي قاتل و يا دزد . هزار جور حرافي ميكنن و متقاعدتون ميكنن كه اشتباه كرده بوديد ويا انگلستان و امريكا بهتون ياد داده بود.پس دنبال بهانه نگرديد و مثل مرد اعلام نفرت كنيم اگر در اين نوشته هاتون صادقيد.
اگر منتظر اين هستيد كه اقاي موسوي رهبري كنه تا به جايي برسونه شما رو باز هم متاسفم براتون. چون حامي ايشون يعني اقا رفسنجاني پشتشو خالي كرد. يعني فيلم رو بازي كردند و تموم شد. اقا موسوي هم كه ظاهرا فرمودند بادبادك سبز هوا كنيد برا اعتراض. يا يه چيزي تو اين مايه ها. . پس ندا و بقيه چي؟ خب حالا كاري كه شده ديگه.اين اقايون هم بالاخره گفتن تحقيق ميكنيم قتل ندا رو...... ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

یک معلم از کرمانشاه گفت...

سالها بود که ملت ایران و حتی جهان همچین حماسه ای را ندیده بودند . فریادی بر خواسته از دل تاریکیها بر علیه ظلمت و خفقان و استبداد.آن هم از جانب ملتی که بیش از دویست سال تحت ستم و بیداد و استبداد اسلامی و غیر اسلامی بوده.ملت ما باید بداند که رهایی از بیداد و استبداد هزینه خواهد داشت و نباید انتظار داشت که این ندای آزادیخواهی چند روزه به ثمر برسد و با حفظ امید در دل موجبات یاس و نا امیدی کور دلان مستبد را فراهم کرد. البته ملت دنیا و خصوصا" دولت مردان دنیای غرب و آمریکا که داعیه دموکراسی و استبدادستیزی دارند نیز بدانند که در این برهه از زمان که ملت ستمدیده ایران نیازمند یاری آنها هستند اگر دریغ کنند همانند کودتای ننگین 28 مرداد 1332 لکه ننگ دیگری خواهد بود برپیشانی آنها.و نسلهای آینده تمام دنیا نیز این را فراموش نخواهد کرد . دنیای غرب و آمریکا این را هم بدانند که اصرار آقای خامنه ای ویاران سفاک او ( نوکران روسیه کمونیست) بر تداوم رییس جمهوری احمدی نژاد علاوه بر ادامه حکومت ننگین خود . دست یابی به سلاح هسته ای است که در آن صورت هیچ یک از ملل دنیا از ظلم و بیداد این رژیم در امان نخواهند بود.بنابر این ما ملت ایران از تمام دولتمردان آزاده و آزادیخواه جهان تقاضا داریم که هیچگاه این دولت غاصب (احمدی نژاد) را به رسمیت نشناسند و نسبت به قیام شکوهمند مردم شریف ایران بی تفاوت نباشند.و نباید فکر کنند که چون تجمعات و راهپیماییها کم شده پس ملت خسته و مایوس شده است. هرگز چنین نیست و خشم و کینه مردم هر روز بیشتر میشود و سرانجام پیروز میشوند. البته ملت دنیا باید این نکته را هم در نظر بگیرد که قیام مردم شجاع ایران خصوصا" مردم تهران در شرایط بسیار دشواری است واقعا" جنگ سکوت .نجابت. وشجاعت وانسانیت است در برابر ظلمت.شقاوت . حیوانیت وبیرحمی . واقعا" چنین ایستادگی و جانفشانی در برابر این مزدوران شقی ودرنده خو حتی برای یک لحظه هم غرور آفرین است . در پایان از زحمات صدای آمریکا وهموطنان عزیزم در خارج از ایران که در رساندن ندای مظلومیت ایران به گوش جهانیان در این مدت واقعا"سنگ تمام گذاشتند سپاسگزارم . درود بر تمام آزادیخواهان و آزاد اندیشان جهان.و ننگ بر استبداد و ظالمان و مزدوران و حامیان آنها.

Unknown گفت...

گفته احمدجنتي مبني بر محاكمه عده اي از كارمندان سفارت انگلستان يك چيزي شبيه شعار مرگ بر اسرائيل روحانيت است و فقط جهت رد گم كردن ميباشد. مگر نه اينكه در زمان مشروطه روحانيت با تحسن در حياط سفارت انگليس (عكس مربوط به اين تحسن در ارشيوهاي روزنامه ها موجود ميباشد) و با حمايت يهوديان انگليس جريان مشروطه را مشروعه كردندو احكام شرع را به ايران قالب كردند جان روحانيت را نجات دادند تا با استفاده از روحانيت (كه در راس ان حزب كثيف حجتيه قرار دارد) ايران را كه دارنده يكي از بزرگترين منابع نفتي است به جهالت بكشند و كنترل جريان نفت برايشان ساده تر گردد. انقلاب اسلامي هم در همين راستا برنامه ريزي شد. مردم ايران اين يك پيام جدي است. تا در قم مركز حزب حجتيه و حوزه ضد علم علميه به اتش و خون كثيف اين اقايان كشيده نشود و اين كشور را از دست زاهدان ظاهر پرست يعن اين از خدا بي خبران بي سواد وطن فروش نگيريم و حكومت قانون و كشور جمهوري ايران را (كه در ان نه احزاب ايدوؤلوژيكي و اعتقادي بلكه احزابي با برنامه هاي اقتصادي و حقوقي و اجتماعي و با سياست بهره برداري از منابع و ديگر پتاسيلهاي اين كشور فقط و فقط به نفع اين مردم)بنا ننهيم اوضاع هميشه بر همين منوال پيش خواهد رفت. در اين ميان از دوستان و بزرگواران در صداي آمريكا متشكريم.

یک ایرانی گفت...

سالگرد استقلال آمریکا رو تبریک میگم زنده باد آمریکا
و ایران آزاد
و دوستی دو کشور آزاد
بعد از رهایی از شر جمهوری اسلامی و ولایت فقیه .
یک ایرانی

Unknown گفت...

اين اقا يا چند روز مانده به عيد نوروز شهيد گمنام تشييع ميكنه يا وقتي توي خيابانها اعتراض هستش قاچاقچي هعدام ميكنه.ايا واقعا قاچاقچي اند؟جاي فكرش باقي ...

roya گفت...

درود بر جان مک کین شجاع و با غیرت ,
میدانید چرا اوباما رئیس جمهور شد ? چون افکار عمومی تحت تاثیر بمب گذاریهای عراق بدون توجه به اینکه این انفجارها بدست ایران انجام میشود از جرج بوش و جمهوریخواهان ناراضی بود,غافل از اینکه جمهوری اسلامی با ماکیاولیسم و حیله گری و ارسال بمب و تروریست به عراق سیاست آمریکا را در اداره عراق اشتباه جلوه داد .متاسفانه در گمراه کردن افکار عمومی ملت آمریکا جمهوری تروریست پرور اسلامی تا حد زیادی موفق بوده تا به اهداف ویرانگر خود برسد .

AHMAD گفت...

با نظر رویا کاملا" موافقم و تعجب می کنم که سازمان های عریض و طویل اطلاعاتی و تحلیلی امریکا به این سادگی فریب سیاست های رژیم ایران را می خورند. قضیه خیلی ساده است . مردم ایران از صمیم قلب امریکا و امریکاییها را دوست دارند . دولت ایران برضد منافع امریکا در منطقه به شدت فعالیت می کند . اعمال ضد امریکایی این رژیم حد و مرزی ندارد . این رژیم فقط برای کم کردن فشار بر روی خود و وقت کشی ، مذاکره می کند و در هر حال تنها راه بقای خود را در داشتن بمب هسته ای می بیند. نوشتن نامه برای سران این رژیم و مذاکره با آنان مانند آن است که دسته ای از جانوران گرسنه و وحشی به شما حمله کنند و شما بگویید " ما از راه مذاکره سعی می کنیم آنان را متقاعد کنیم که دست از این حمله بردارند!! ". تحریم ایران در حالی که روسیه و چین عملا" این تحریم ها را زیر پا می گذارند مسخره است .
آنچه امریکا و غرب تاکنون در مقابل رژیم ایران انجام داده اند قطعا" در آینده ای نزدیک به مسلح شدن ایران به جنگ افزارهای هسته ای می انجامد . حال سوال این است که چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی ؟ روزی ملا نصرالدین سنگ یک من ( سنگی که به اندازه شش کیلو گرم وزن داشت و برای توزین کالا به کار می رفت ) را به بیضه های خود بسته بود و از درد داد می کشید . حالا حکایت غرب است که اول با مماشات اجازه می دهد کشورهایی مثل ایران و کره شمالی به بمب هسته ای دست یابند و بعد کاسه " چه کنم " در دست می گیرد !!
می ترسم که حسن نیت بیش از حد آقای اوباما کار دستش بدهد. ارسال نامه برای خامنه ای باعث شد که این رژیم به خود مغرور شده و جرات کند که به تقلب گسترده و سپس کودتای انتخاباتی و کشتار وسیع مردم دست بزند . این رژیم طبل تو خالی است لطفا" بادش نکنید چون امر بر خودش هم مشتبه خواهد شد.

ناشناس گفت...

صحبتهای خامنه ای رو شنیدم کشتار مردمو به گردن دشمنا انداخت بازم عین همیشه
یکی به من بگه دشمنا کیاان ها ؟؟؟؟؟؟
چرا دست از سر مردم ما ور نمی دارن عین بختک افتادن به جون ملت ها.........
ما که بلاخره نفهمیدیم دشمنا کیاان
اگه شما فهمیدین بگین؟

رستم فرخزاد گفت...

با درود به همه دوستان،
مطالبی که در زیر می خوانید بخشی از مقاله این جانب با نام "انتصابات ریاست جمهوری" است. در صورت تمایل میتوانید کل مقاله را در این آدرس مشاهده نمایید.

http://rostamfarokhzad.blogspot.com/

==================

... حال رژیم مانده است و قسمت اعظمی از بدنه اصلی آن که کاملا جدا شده و در مقابل حکومت قرار گرفته و مردمی که تازه راهکارهای مدرن اعتراضات مدنی را یاد گرفته و خیلی زود در آن حرفه ای شدند و آبرویی که در دنیا از رژیم اسلامی رفته و یک اتفاق نظر همه جانبه داخلی و خارجی در مقابله با حکومت دیکتاتوری پیدا شده.

البته اگر در آخر بخواهیم تحلیل خود را کامل کنیم، بنده تنها راه برون رفت موقت از این مخمصه و نجات رژیم را یک تصادف ساختگی و یا یک سانحه سقوط هواپیما برای احمدی نژاد میدانم. به این وسیله نگاه همه مردم به عنوان اولین مظنون این ماجرا، یک راست می رود به سوی رفسنجانی و رژیم هم فرصت پیدا میکند تا با معرفی یک کاندیدای به ظاهر اصلاح طلب و در باطن اصولگرا تا حدی به آرامشی موقتی باز گردد.

ناشناس گفت...

چرا تلویزیون هاتبرد شماقطع است؟ سایتتون چرا بالا نمی آیدو خطا میدهد؟

ناشناس گفت...

در مورد اقرار گیری و اعترافات تلوزیونی فعالان سیاسی و روزنامه نگاران حکایتی از موارد مشابه دوران استالین به استناد اسناد و مدارک متقن نقل میشود تا عزیزان خود بقضاوت بپردازند:
استالین مخالفان در هم شکسته خود را به ژرفای بی بنخواری و خفت می افکند.اندیشمندان بالشویسم را مجبور میکرد تا مانند زنان بینوای قرون وسطائی رفتار کنند که هر عمل جادوگری و جزئیات هرزگی خود با اهریمن را برای دستگاه تفتیش عقاید شرح میدادند!
این گفت گوئی است که ویشینسکی دادستان کل شوروی دوران استالین در انظار عمومی با کامنف (یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب کمونیست و متهم به خیانت به استالین ) انجام داد:
ویشینسکی :درباره مقالاتی که شما مینوشتید و در آنها به حزب ابراز وفاداری میکردید چگونه باید داوری کرد؟آیا همگی نیرنگ بود؟
کامنف:نه....چیزی بیش از نیرنگ.
ویشینسکی :نامردی؟
کامنف:بدتر از آن!
ویشینسکی :بدتر از نیرنگ و نامردی ، .....پس کلمه مناسب را بیابید.....آیا خیانت بود؟
کامنف:شما کلمه مناسب را یافتید!
ویشینسکی:متهم زینوویف (یکی دیگر از متهمین و عضو کمیته مرکزی) آیا این حرف را تائید میکنید؟
.....بله.
ویشینسکی:خیانت....نامردی...دودوزه بازی؟
زینوویف.:بله.
و کامنف بدین ترتیب اعتراف به گناه خود را خلاصه کرد:((زندگی من دوباره نجات داده شد اما هر چیزی حدی دارد....بزرگواری پرولتاریا حدی دارد!!! و ما به این حد رسیده ایم....در اینجا ما پهلو به پهلوی مأموران اداره های پلیس ضد جاسوسی نشسته ایم ....پیش از اینکه سرنوشت ما در اینجا بر نیمکت اتهام با یکدیگر گره بخورد ، سلاحهای ما مشترک بود ، .جنگ افزارهای ما با یکدیگر پیوند خورده بود. ، ما به فاشیسم خدمت کرده ایم و ضد انقلاب را علیه سوسیالیسم سازمان داده ایم.!!این راهی بود که ما در پیش گرفته بودیم....این ورطه خیانت قابل تحقیری است که ما در آن افتاده ایم)).
و زینوویف اینچنین ادامه سخن کامنف را گرفت:((.....من خود را گناهکار میدانم....گناه سازماندهی بلوکی که میخواست استالین و دیگر رهبران را بقتل برساند بعهده من است....ما با تروتسکی پیمان بستیم .بلشویسم معیوب من به ضد بلشویسم بدل شد و من از راه تروتسکیسم به فاشیسم رسیدم)).
در خاتمه این خیمه شب بازی ویشینسکی فریاد زد:((این سگهای هار سرمایه داری میکوشیدند بند از بند بهترین مناطق سرزمین ما شوروی را از هم بگسلند....من بنام دادستانی صدای بر آشفته خود را با صدای تندروار میلیونها انسان هماوا میسازم...من درخواست میکنم که این سگهای هار جملگی تیرباران شوند)).*-۱
حال چرا افرادی با آن سوابق انقلابی و تحمل زندانهای تزار بدین ترتیب تسلیم میشدند و شهادتهای دروغ میدادند به جرائمی که مرتکب نشده بودند اعتراف میکردند و به خود اتهام میزدند؟
تحقیر ، فحاشی ، بی خوابی ممتد ، بازجوئی های شبانه روزی و انواع شکنجه ها متهم را از پای در می آورد و او را به بیتفاوتی میکشاند بطوریکه حاضر میشد هر چه به او میگویند بپذیرد.
یکی از بلشویک های قدیمی پایان غمبار ماجرای روبرو شدن بازجو با متهم را چنین شرح میدهد:
...تو سگی؟ بله من سگم.
...تو خائنی؟بله من خائنم.
....تو توطئه گری؟بله من توطئه گرم...
...تو میخواستی استالین را بقتل برسانی؟بله من میخواستم او را بقتل برسانم.*-۲
بله تاریخ شاهد اقاریر و اعترافات ساختگی بسیاری از ایندست بوده است.ما بهیچ وجه به این جوانانمان خرده نمیگیریم و به ایشان حق میدهیم که اینچنین رفتار نمایند.
*-۱-پیامبر مطرود.
*-۲-در دادگاه تاریخ.

ناشناس گفت...

میجنگیم میمیریم ساکت نمی نشینیم
متولد دهه ی شصت ... نسلی که ما هستیم
خدا خوابی ؟ نمی بینی؟

که داغ یاد تو دارد به پیشانی
کسی که داغ را بر سینه ی یاران نهاده
ای خدا یک جمله ی ساده!
قرن ما سکوتت را نمی بخشد و قصه ما همانا قصه دهقان و بلدرچین است و کس نخارد پشت ماجز ناخن انگشت ما

www.lorestan11.com

ناشناس گفت...

حضور سنگین و پر تعداد پلیس در خیابان احمد آباد و میدان ملک آباد مشهد را در امرز هجده تیر گزارش میدهم .

سروش علیزاده گفت...

در مخالفت با نظر (م) باید بگم
گزینه خونین تر بیشتر نه برای جو بایدن و نه آمریکا و حتی اسراییل مورد قبول نبوده است لطفا شعار ندهید استدلال کنید
آنها اتفاقا چند سال است که تلاش خود را برای حل صلح آمیز کرده اند بنظر من دیگر جمهوری اسلامی نمیتواند از حمله نظامی گله داشته باشد چون دائم شعار محو اسراییل از روی زمین داده و همچنان بسوی بمب اتمی پیش میرود .

ناشناس گفت...

شاهین سول
ریاست جمهوری در یرانمانند یک شهردار است آقای قالی باف شهردار تهران است و اقای احمدی نژاد فعلا شهراد ایران...
از یک شهردار چگونه میشه خواست که به امور انظاطی و مراقبتی دقت داشته باشه ... مگر وزیر اطلاعات . وزیر کشور و امور انتظامی زیر نظر رئیس جمهور نباید باشند ... و ایشان نباید به آنها دیکته کند که این چه برخوردیست که با مردم میکنید ...
پس قبول کنید که ایشان فقط یک شهردار ( ایران) هستند... نه بیشتر

اردشیر گفت...

1 - در تاریخ 09/7/2 یعنی نه روز پیش در پیامی که هنوز در همین صفحه موجود است از هموطنان خود و همه آزادیخواهان جهان خواستیم که شرکت نوکیا- زیمنس را بخاطر فروش تجهیزات پیشرفته جاسوسی تحریم کنند . همزمان بسیاری از مردم هم به همین فکر افتاده بودند. روزنامه " اعتماد ملی " چاپ امروز ( بیستم تیرهشتادوهشت ) نوشته که طبق گزارش های میدانی و اظهار نظر فروشندگان گوشی تلفن های همراه ، میزان فروش گوشی نوکیا نصف شده است . اقتصاد پاشنه آشیل این رژیم و حامیان آن است .
2 – بنا به گفته کارمندان بانک ملی ، دولت به بانک ها دستور داده که پنجاه میلیارد تومان وام بدون بهره به افراد تحت پوشش کمیته امداد بدهند و در مورد معرفی ضامن از سوی وام گیرنده ، سخت گیری نکنند. لازم به یادآوری است که این افراد اغلب امکان بازپرداخت وام های دریافتی راندارند. این مبالغ نیز مسلما" به 37 هزار میلیارد تومانی که دولت به نورچشمی های خود طی دو سال اخیر وام داده وبه اقرار رییس کل بانک مرکزی ، هیچیک بازپرداخت نشده ، اضافه خواهد شد. وام ششصد میلیارد تومانی به وزیر کشور دولت کودتا نیز از همین دسته است .
3 - دیوان محاسبات همچنان اظهار می دارد که یک میلیارد دلار ( هزار میلیارد تومان ) از پول نفت که باید توسط دولت به خزانه واریز می شد ، واریز نشده و به همین علت وزیر نفت( نوذری ) را احضار کرده است . این دزدی در سال 1385 اتفاق افتاده است .

م گفت...

می خواستم موضوعی را در بحث آزاد که امشب در تهران اتفاق افتاده بیان کنم.
امشب 20 تیر ماه 88 حدود ساعت 11 شب جلوی خودروی یکی از بستگان من را نیروی بسیج در یکی از مناطق تهران با تفنگ خود فقط جهت کنترل گرفته است.
او ایست کرده زیرا دز غیر این صورت حکم تیر دارند.
او را به پشت کرده دستهای او را بالا برده و جیبهای او را گشته است.
سپس کلیه وسایل خودرو او را با توهین و اهانت به زمین ریخته و بطوری که اگرکوچکترین حرفی می زده است امکان تیر اندازی هم بوده.
پس از اینکه هیچگونه مورد مشکوکی (مثلا" مشروبات الکلی) پیدا نکرده او را رها کرده اند و به سراغ خودرو دیگری رفته اند.
این ایست بازرسی بسیج است که در بیشتر مناطق تهران مستقر هستند و به هر خودروئی که بخواهند می توانند ایست بدهند.
حتی اگر حرفی بزنی که به انها خوش نیاید بهر حال مسلح هستند و خدا داند که چه می کنند.
این فرد که از او سخن میگویم پسری 22 ساله است.
وقتی به خانه آمد حس کردم تمام غرور و غیرت او به زیر علامت سوال رفته است.
آری جمهوری اسلامی بدان اینها همه فریاد می شوند و تو را نابود خواهند کرد.
اکنون که برای شما این مطلب را می نویسم چهره برادرم به ذهنم می آید و رفتاری که با او شده و غرور له شده اش و اینکه هیچ جرمی نداشته جز اینکه خانه نبوده است.
اشک در چشمانم حلقه زده و می خواهم فریاد بزنم.
شاید اینجا صدای جوانان ایرانی شنیده شود.

ناشناس گفت...

مهم : لطفا برای تماس با برنامه چند ID در Skype و Messenger ها اعلام نماييد. کليه تماس های تلفنی به مقصد شماره های شما از داخل کشور کنترل و محدود شده است

دولت کودتایی هاله نور گفت...

رجب طيب اردوغان، نخست‌وزير تركيه جداي از آنكه كراوات مي‌زند، هرگز نه ادعاي رهبري جهان اسلام را داشته، نه خود را مدافع حقوق محرومان و ضعفا در دنيا اعلام كرده، نه گفته كه مي‌خواهد در برابر نظام سلطه بايستد، نه اعلام كرده كه سازمان ملل، شوراي امنيت و آژانس بين‌المللي هسته‌اي را به رسميت نمي‌شناسد و نه براي خانم محجبه مصري كه در آلمان به قتل مي‌رسد تشييع‌جنازه سمبليك به راه انداخته. مع‌الذالك آنقدر در سياست خارجي‌اش عزت دارد كه براي بيش از يكصد مسلماني كه در چين به دست نيروهاي چيني‌ كشته شدند و صدها نفر ديگر، كه در ناآرامي‌هاي اخير آن كشور بازداشت شده‌اند، به رهبر چين اعتراض كرد و برخورد با مسلمانان در آن كشور را نسل‌كشي خواند. او آنطور براي مسلمانان ديگر مرام داشت كه به روس‌ها نيز در قبال كشتار مسلمانان چچن اعتراض كند.
يقينا بسياري از مسلمانان جهان از «برخورد دوگانه» مسوولان ايران در قبال پايمال شدن حقوق مسلمين در دنيا در‌شگفت‌اند. در حالي كه ما در قبال قتل‌عام 184 مسلمان چيني سكوت كامل مي‌كنيم، كه انگار هيچ اتفاقي نيفتاده، همزمان با آن وقتي يك شهروند آلماني به يك شهروند ديگر كه مسلمان هست و محجبه حمله كرده و او را به قتل مي‌رساند ما تشييع‌جنازه سمبليك راه مي‌اندازيم. غرب و شرق، شمال و جنوب و صدر و ذيل بشريت را به زير سوال برده و آن را محكوم مي‌كنيم. يا در خصوص موضع‌گيري رئيس‌جمهور فرانسه در قبال مساله حجاب زنان مسلمان در آن كشور يقه چاك كرده و دستار مي‌دريم، در عين حال نسل‌كشي، شكنجه سازمان‌يافته، بازداشت گسترده و از بين رفتن يك ملت مسلمان به نام چچن را اساسا نمي‌بينيم.

pooneh گفت...

در هشتم ماه مِه 2004، آقاي احمد خُرم، وزير راه و ترابري فرودگاه بين المللي امام خميني را افتتاح كرد. هواپيمايي كه قرار بود در اين فرودگاه بنشيند مجبور شد كه فرود خود در اين فرودگاه را يكسره لغو كند، چون تانك هاي سپاه باند فرودگاه را اشغال كرده و خواستار آن شدند كه كنترل و اداره فرودگاه در دست نيروهاي سپاه باشد. چند ساعت بعد، فرماندهي مشترك نيروهاي نظامي اعلاميه اي صادر كرد و توضيح داد كه اشغال و بسته شدن فرودگاه به "دلايل امنيتي" و به خاطرِ "حضور شركت هاي خارجي بوده است.ولی در اصل، سپاه مي خواست خود كنترل فرودگاه را در دست داشته باشد تا انواع کالا را بدون گمرک و به راحتي بصورت غير قانوني وارد كندو وجود يك شركت خارجي، در اداره فرودگاه، مانع از اقدامات غير قانوني و قاچاق مي شد. در نهايت، ترفند سپاه مؤثر واقع شد. مقامات ايراني قرارداد خود را با شركت هاي خارجي، البته با پرداخت جريمه هاي سنگين، فسخ كردند.

در سوم اكتبر 2004 ، سپاه خُرم را مجبور به استعفا كرد. قرارداد هاي فسخ شده با تركيه، سفر رسمي محمد خاتمي، رئيس جمهور وقت، را به تركيه به عقب انداخت. سرانجام، شش ماه ديگر طول كشيد تا فرودگاه، تحت مديريت دوستان جديد سپاه، باز شود! اين ماجرا، به روشني نشان مي دهد، كه قدرت سپاه پاسداران، از خودِ رياست جمهور و دولت نيز بيشتر است. بنا به گزارش روزنامه ايران، در همان هجده ماه اول " ميليارد ها دلار وسائل لوكس، تلفن همراه و لوازم آرايش از فرودگاه امام خميني به طور قاچاق وارد كشور شده است
رجوع کنید به مقاله "قاچاق ميلياردي از گمرك فرودگاه" روزنامه ايران، 29 سپتامبر 2007.
بیخود نیست تلفن برکفان میگفتند در برنامه شما مطبوعات آزاد دشمن ما هستند !!!

رهبر گفت...

پلیس ضد شورش محمودو ببر بشورش

توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد .

ناشناس گفت...

من یکی از برنامه هایی که همیشه نگاه می کردم صدای امریکا بود متاسفانه یک ماه هاتبرد قطع شده و هرچی با ماهواره جستجو می کنم پیدا نمی شه
لطفا و خواهشا مشکلو رفعش کنید

ناشناس گفت...

یک سایت جدید اصلاح طلب آغاز بکار کرد
این سایت با نشانی Mowjcamp.com و با نام « موج سبز » از جمله نوشته است که حامیان میرحسین موسوی و معترضان به نتایج انتخابات و حوادث پس از آن، در گروههای اینترنتی و کلوپ‌های فضای مجازی اعلام کرده‌اند که جمعه این هفته پس از شرکت در نماز جمعه که به امامت هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد، برای اعلام حضور و تداوم اعتراض، شرکت و راهپیمائی خواهند کرد.
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090714/143/143.html?id=1776725

ناشناس گفت...

احمدی نژاد به مشهد فرار کرد
( از ترس نمازجمعه رفسنجانی )
ابراهیم نبوی به رفسنجانی:
ده سال قبل برایتان لطیفه ای ساخته بودم که " کسی که مصلحت خودش را تشخیص نمی دهد، چگونه می تواند مصلحت یک نظام را تشخیص بدهد؟" به شخصیت خودتان، طرفداران تان، آن ده میلیون نفری که در انتخابات قبل به شما رای دادند، به ما که بارها از شما حمایت کردیم، به فائزه ای که بدترین اهانت ها را شنید فقط بخاطر اینکه از شادابی و حق زنان دفاع کرده بود، به خانواده محترم تان، به همسر شجاع تان که توی دهن احمدی نژاد زد، احترام بگذارید و خودتان را برای یک مشت زورگوی چماقدار و مخالف ایران و ایرانی خراب نکنید. شما اینقدر وقت ندارید که ده سال یا بیست سال بعد بتوانید اشتباه تان را اصلاح کنید. من به شخصه قول می دهم اگر به نماز جمعه بروید و کوچکترین حرفی علیه جنبش سبز بزنید، یا از آیت الله خامنه ای دفاع کنید، یا از سلامت انتخابات دفاع کنید، تا پایان عمرم علیه تان هجو و هزل و طنز خواهم نوشت و از حق خودم و مردم نخواهم گذشت. ما منتظر هستیم که بیایید و کار درست را بکنید، وگرنه خودتان را عاقبت به شر نکنید. یا به نماز جمعه نیایید، یا اگر می آئید به حقوق ملت تمام و کمال احترام بگذارید.

ناشناس گفت...

دست اندر کاران و مجریان محترم
VOAPNN


با درود فراوان


اینجانب طرحی بنام "طرح ندا" برای جاودان کردن نام و یاد جانباختگان ونیز خیزش اخیر
هم میهنانمان در سراسر دنیا دارم. برای عملی کردن این طرح نیاز به یک چهره شناخته شده بین المللی است .
هرچند برای اجری طرح ندا درمقیاس کوچک تر, مثلأ در شهر محل اقامت من در سوئد, طرح ندا بوسیله تنها شخص من هم قابل اجرا است, ولی این طرح در مقیاس بزرگتر و بین المللی نمود و وجه سزاوارتری از خیزش بزرگ مردم ایران را در دید جهانیان بدنبال خواهد داشت . برای این مهم, من نیاز به تماس با سرکار خانم خانم شیرین عبادی دارم . لطفا مرا یاری فرمایید تا با ایشان تماس بر قرار کنم .

خواهشمندم جواب این نامه را حتمأ بدهید .

با سپاس از مهرتان .

پاینده ایران

ناشناس گفت...

احمدی نژاد تحفه آرادان
بهتر نیست بجای خرید وسائل شنود و تجسس اینترنتی بفکر تهیه قطعات نو برای هواپیماهای مسافربری این ملت بدبخت فلک زده باشی ?
تو که همه چیزو از بازارسیاه میخری این یکی رو هم میخریدی ..
البته تنها چیزی که برات مهم نیست که جان مردم ایرانه
ولی عربهای فلسطینی از ملت ایران مهمترند آخه خودت هم جاسوس عربا هستی

ناشناس گفت...

با سلام مي خواستم به اقاي احمدي نژاد به گويم كه چه عجب نگفت سگوت هواپيما كار دشمنان نظام است و به جاي اين كارها به فكر اصلاح روابط با دولت امريكا باشد تا مردم بيگناه تاوان ندانم كاريهاي دولت مردان ايران را ندهند.....

kc گفت...

لباس شخصی های خامنه ای روز جمعه 26 تیر 88 ، شادی صدر ، فعال حقوق زنان و حقوقدان و فعال حقوق بشر را در بلوارکشاورز تهران ربودند. در جریان این آدم ربایی خانم صدر مورد ضرب وشتم قرار گرفت و روسری و مانتوی او کاملا" از تنش خارج شد.
دخو: حالا تازه داره حالیم میشه که اسلامی که خامنه ای میگه یعنی چه . یعنی چندتا مرد قلچماق ، زن مردم را روز روشن بزنن و لباساشو از تنش دربیارن و بدزدنش . بابا اینا عجب قرائت مدرنی از دین داشتن و ما خبرنداشتیم . حالا هی بهشون بگین " متحجر" !!!

ناشناس گفت...

با درود
ایران نمونه بارز و عملی برای مفهوم استعمار نوین است.
آمربکا می تواند با انتشار قسمتی ازاسناد مخرمانه خود که نشان می دهد بیشترین تاثیر و نقش رادر شکلگیری انقلاب اسلامی داشته است بهترین کمک را به ملت ایران نماید.

janam fadaye mihan

roya گفت...

تصرف حوزه نفتی ایران توسط عراق !
دولت وطن فروش احمدی نژاد بعد از واگذاری دریای مازندران به بیگانگان خیانتی دیگر آفرید و آخرین آن نخواهد بود چون احمدی نژاد دشمنی جز ملت ایران و دوستی جز بیگانه ندارد

به گزارش خبرنگار «آینده»، ماه گذشته تیم بهره‌برداری نفتی عراق به همراه گروهی از نیروهای ارتش این کشور به یکی از حوزه‌های نفتی ایران در نوار مرزی حمله کرده و پس از تصرف اقدام به آغاز عملیات استخراج نفت کردند. با این وجود مراجع مسئول در وزارت خارجه و نیروهای مسلح تنها به ارسال نامه‌ای بسنده کرده و طرف عراقی نیز با بی‌اعتنایی به نامه‌های ایران، به بهره‌برداری ادامه می‌دهد.

این در شرایطی است که مطابق با توافقنامه 1975 الجزیره و قوانین بین‌المللی طرف عراقی به هیچ‌وجه مجاز به این تجاوز آشکار نیست.

اقدام مذکور در حالی صورت می‌گیرد که با وجود گذشت 6 سال از سقوط حزب بعث و به قدرت رسیدن دولت جدید در عراق، تا کنون اقدامی در جهت اجرای بندهای تعلیق شده قرارداد الجزایر و حل اختلافات مرزی ایران و عراق از سوی بغداد صورت نگرفته است. علاوه بر آن‌که شکایات ایران از صدام و غرامت صد میلیارد دلاری جنگ تحمیلی نیز مسکوت مانده است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=3925
http://donbaleh.com/link/116572

اردشیر گفت...

درادامه فعالیت های جهانی جهت تحریم دو شرکت نوکیا و زیمنس که تجهیزات شنود مکالمات تلفنی و جاسوسی اینترنتی را به دولت خونخوار ایران فروخته اند ، شرکت زیمنس احتمالا" یک معامله پرسود در لس آنجلس را از دست خواهد داد. خانم شیرین عبادی از مقامات لس آنجلس خواسته است که این قرارداد چند میلیون دلاری را با زیمنس امضا نکنند . وی همچنین از مردم کالیفرنیا خواست تا با ارسال نامه به نمایندگان خود، خواستار تحریم زیمنس شوند.
مردم ایران نیز این دو شرکت را تحریم کرده اند به طوری که روزنامه اعتماد ملی نوشت : فروش نوکیا در ایران نصف شده است.
زیمنس سال گذشته معامله ای به ارزش 619 میلیون دلار با ایران داشت.

Nooshin گفت...

احمدی نژاد برای قتل یک مسلمان بدست یک افراطی روس تبار دولت آلمان را مسئول میداند و متهم میکند ولی به دولت چین برای قتل چند صد مسلمان چیزی نمیگوید آیا طرفداری احمدی نژاد از مسلمانان واقعیست یا فقط ملاحظات سیاسی و جان مسلمانان ارزشی برای ایشان ندارد ?.

کودتای مخملی گفت...

سپاه پاسداران در سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس مقصر بود چون آشوب و درگیری قایقهای تندرو سپاه در آن منطقه محیط جنگی و پر خطری را در خلیج فارس ایجاد کرد که باعث اشتباه ناو آمریکایی شد که در دفاع از خود و بتصور پشتیبانی هوایی دشمن از قایقهای تندرو سپاه دست به شلیک موشک بسوی آن زد .
همچنین هواپیمای آموزشی سپاه در سال 1371 برفراز فرودگاه مهر آباد با برخورد به هواپیمای مسافربری باعث سقوط آن شد.که بدستور رژیم سروصدای قضیه را خواباندند.

ناشناس گفت...

قبل از اینکه دیر شود باید ایران را از دست روسیه و چین رهانید در غیراینصورت ایران بطور کامل به یک مرکز تولید بمب هسته ای برای برای تروریستها تبدیل خواهد شد . آقای اوباما نیز به جای خیال پردازی و تفکر به وجه بین المللی شخصی بهتر است به کشور خود فکر کند که بخاطر سهل انگاری ایشان ویران خواهد شد.

ندای آزادی - تبریز

ناشناس گفت...

88/4/29
قبل از اینکه دیر شود باید ایران را از دست روسیه و چین رهانید در غیراینصورت ایران بطور کامل به یک مرکز تولید بمب هسته ای برای برای تروریستها تبدیل خواهد شد . آقای اوباما نیز به جای خیال پردازی و تفکر به وجه بین المللی شخصی بهتر است به کشور خود فکر کند که بخاطر سهل انگاری ایشان ویران خواهد شد.

هاله نور گفت...

اگریادتان باشد احسان طبری و نورالدین کیانوری از سران حزب توده هم بعد از رفتن به زندان ولایت فقیه مسلمان و آنهم از نوع شیعه شدند !! و ازبعد باصطلاح اسلام آوردن آزاد شدند ولی چند سال بعد با آمدن گالیندوپل نماینده سازمان ملل در حقوق بشر پرده از شکنجه خودشان در زندان برداشتند بخصوص کیانوری اظهار داشت که دست او را زیر شکنجه شکسته بودند تا مسلمان شود! و بعد رژیم بجرم این باصطلاح خبررسانی به بیگانگان دوباره او را به زندان افکند و تا آخر عمر او و همسرش مریم فیروز را را اذیت و آزار کردند

ناشناس گفت...

وفا چرا اینقدر سایت فارسی صدای آمریکا بی نظم شده الان سه شنبه ات هنوز برنامه خبرها و نظرهای روز دوشنبه 20 ژوئیه رو آپلود نکردید.

رستم فرخزاد گفت...

درود وفا جان.
ایمیل آدرس شما عوض شده؟ اگر عوض شده محبت می کنید ایمیل جدید رو ارسال کنید؟

Iniran Amnesty گفت...

I am convinced that there exists a link between the killing of the innocent Egyptian lady (and her baby) and the barbaric, ugly, inhuman, criminal Islamic regime in Iran and other Islamic animals like
Alqaida. Thank god and thanks to the civilized western governments and their societies there are
only a few exceptions like the guy in the German court with MENTAL ILLNESS who cannot distinguish between Islamic criminals (such as those in Iran) and a lady who is wearing Islamic clothes.
He suddenly saw a symbol that reminded him of barbarian heart breaking acts that had been committed by a regime against it’s own people that he earlier had witnessed on TV and youtube.
He asked himself: If his country welcomes people from Iran to migrate to his country, is Iran’s current
situation what he has to expect for his future in Germany? His government in his democratic
country has obliged itself to guarantee it’s citizen’s security through it’s UNIFORMED police force, is
he prepared to change that?

In Iran there are horrific war crimes being committed continuously (Neda, Sohrab, Mohammad, Taraneh….) and courts in the Hague must prepare themselves for reception of these criminals.

hgghjghjghjgh گفت...

سناتور مک کین باید به توافقی برای تحریم ایران برسد که همه جانبه باشد .

Atheist گفت...

atheist
چرا در این شرایط خاص از دکتر رامین کامران و دیگر لیبرالها دعوت نمی کنین؟

Arash گفت...

از اجرا ی زیبای الناز کیانی زیبا و خوش صدا در برنامه روی خط متشکرم

پریسا گفت...

نامه و گله به پدر محسن روح الامینی

سلام جناب اقای {برادر } روح الامینی.
انقدر در برابر شما و سن و سال و جاه و مقامتان کوچکم که نمیتوانم بگویم تسلیت اما به خودم برای از دست دادن جوان شیردل شیرپاک خورده ای مثل محسن تسلیت میگویم.
میدانم نامه من نه به دستتان میرسد و نه میخوانید اما شاید باد زمزمه ای به گوشتان برساند.
من گردی از ان خس و خاشاک هستم که احمدی نژاد و رهبر معظمت { انوقتها فکر میکردیم معظم یعنی بزرگ} معتقدند بی بی سی و موساد و سیا هوا کرده اند.
امده ام ازتان بپرسم محسن شما را کی علم کرده بود؟ امدم تشکر کنم ازتان که رفتید به مادر سهراب تسلیت گفتید و با یاداوری اینکه مشاور وزیر سلامت هستید برای او و دیگر عزیزانش طلب سلامت کردید.
خیلی ممنون که به عنوان یک پزشک پیگیر قتل ندا و بقیه شهدا شدید.دستتان درد نکند که با یک بیانیه ساده و حداقلی به پیروی از بسیاری از ایات عظام پشتیبان حق خواهی جوانان شدید..
سپاس از همه ی مرحمتی که به خلق خدا داشتید مزدتان این نبود.
اقای { برادر} روح الامینی خدا دادنی و گرفتنی نیست.خدا قبضه ی یک تفکر شدنی نیست.خدا شاید عادل باشد اما خدای شما تنها نیست که در تمام این سالها به نامش حکومت کردید.
خیال میکنید خلق الله خدا را به اندازه شما نمیشناسند ولی ما یک چیز را زودتر از شما فهمیدیم.اینکه خدا چوبی دارد که اینروزها بدجور دارد صدا میدهد.
اینها را محسنتان هم فهمیده بود که فدا شد.همان خدا مرا نبخشد اگر حرفی میزنم که خیال کنید دارم ریشخندتان میکنم.. نه !!!
من نماینده نسلی هستم که امده خدا را از شماها پس بگیرد..این روح پاک محسنتان است وگرنه من کجا و نامه نگاری با شما کجا ؟
مطلع هستید اقای {برادر} روح الامینی که اینروزها بیشتر از زمان شما خدا را بازیچه قدرت کرده اند.
و شما خوب میدانید که قدرت فاحشه ی هوسبازیست که خوی انسانی را به ثانیه ای لذت میفروشد و هرچه هستی است با خودش به لجنزار فرو میبرد.
چرا در برابر دستگیریها ساکت بودید؟ چرا از یاران قدیمتان و به قول خودیهایتان بچه انقلابیها یاد نکردید؟ چرا در برابر دستگیری حجاریان به عنوان یک پزشک حداقل وجدان به خرج ندادید؟
اسم اشنایی نیست برایتان امیدرضا میرصیافی؟
شرم بر من اگر رییس انستیتو پاستور مملکتم شمایید.
این رهبری چه تخم دوزرده ای قرار است بگذارد و چه دانش ماورایی دارد که اینهمه خون باید فدایش شود ؟
به محسن میبالیم و برایش اشک میریزیم چون مثل شما نبود.چون در سالگرد ۱۸تیر رفت برای جنگ با استبداد.18 تیر را که به خاطر دارید؟
همان روزی که شهیدی داشت و زندانیهایی و مظلومی به اسم اکبر محمدی. زیاد به مغزتان فشار نیاورید. محسن را مجسم کنید او را دیده اید.
این گله است..درد دلی مجازی است..خون دلی فروخورده است که هرگز نتوانستیم به زبان بیاوریم و امروز محسنتان خون داده تا ما زبان باز کنیم.
حالا میدانید و دیگر میتوانید شاهد باشید بر اینکه ما امریکا و اسرائیل و انقلاب مخملی نیستیم.
ما محسن و سهراب و ندا و انهایی هستیم که ابتدا برای پس گرفتن رای امدیم و حالا انقلاب خونین در پیش داریم.
دیگر منکر خونها نیستید که هستید؟!!
نکندبخواهید مثل وزیر لنکرانی چشمتان را ببندید و فقط دنبال خون مروه شربینی باشید.!!!
از ما میگذرد اما شما { برادر} روح الامینی به خودتان و وجدانتان و فرزندانتان مدیونید.
,والسلام

ناشناس گفت...

پدر محسن روح‌الامینی بعد از مشاهده جسد فرزندش :
جنازه‌اش را که دیدم متوجه شدم که دهانش را خرد کرده‌اند!!
راه افتادم و به پزشکی قانونی رفتم. مشخص شد که فرزندم را وقتیکه گرفته‌اند مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و او را مجروح کرده‌اند. جنازه‌اش را که دیدم متوجه شدم که دهانش را خرد کرده‌اند. فرزندم انسان صادقی بود. دروغ نمی‌گفت. مطمئنم هرچه از او سؤال کرده‌اند، درست پاسخ داده است. آنها احتمالاً نتوانسته اند، صداقت او را تحمل کنند و وی را به شدت، کتک زده و زیر شکنجه کشته‌اند. با عنایت مسؤولین، پرونده پزشکی او را مطالعه کردم، محل فوت او را لاک گرفته بودند. مشخص شد که بعد از مجروح شدن، به او نرسیده‌اند تا خون او عفونی شده و دچار تب شدید بالای ۴۰ درجه گردیده و از شدت تب، دچار بیماری مننژیت شده است. او را ساعت سه و نیم بعد از ظهر چهارشنبه به عنوان فرد مجهول‌الهویه به بیمارستان شهدای تجریش منتقل و صبح روز پنج شنبه جسد او را به سردخانه تحویل می‌دهند. آنها، پس از یک هفته، ما را در جریان قتل فرزندم، قرار دادند.»


حسین علایی در ادامه می‌نویسد که برای تحویل جسد محسن روح‌الامینی از خانواده وی تعهد گرفته‌اند که شکایتی از هیچ فردی نداشته باشند.
http://www.radiofarda.com/content/F8_SEPAH_GENERAL_ROUHOLAMINI_TORTURE/1785554.html

ناشناس گفت...

به نظر من بزودی شاهد عقب نشینی حکومت در مورد انتخابات خواهیم بود ولی باید بدانیم که هر نوع تصمیمی در مورد تجدید انتخابات دارای پیش شرط هائی است :
1- قانون اساسی در مورد اختیارات رهبری تصحیح شود.
2- عاملان دستگیری ها و کشتارهای بعد از انتخابات معرفی و محاکمه شوند.
3- انتخابات مجدد توسط یک سازمان مستقل و تحت نظارت گروهی مستقل و بی طرف برگزار شود.
در غیر این صورت دوباره حرکت های مردمی مانند انقلاب 57 مصادره خواهد شد.

ناشناس گفت...

دوستان آن طرف آب ، ما با فيلتر شكن نميتوانيم فيلمها را ببينيم لطفا آنها را توسط ايميل براي ما بفرستيد . البته امروز يك فيلم از پرتاب دانشجوها با دست بسته ار پشت بام براي من آمد كه هنوز متشنج هستم وحشتناك تر از همه چيزهايي كه تا حالا ديده بودم صحنه مرگ ندا در پاي آن هيچ است

ناشناس گفت...

من فكر ميكنم اگر يك گزينه ديگر به سوال نظر خواهي تان اضافه كنيد درست تر ميشود يعني سوال اين باشد كه منظور شما از رفراندوم چه رفراندومي است ؟
مشروعيت دولت يا كل نظام يعني همان چيزي كه حضرت امام در سي سال قبل وعده آن را دادند

دانشجو گفت...

- به گزارش خبر آنلاین توجه کنید !
به دنبال انتشار اخباری در مورد سفرهای مکرر یک مقام دولتی به هند این سایت پرسش هایی در مورد آقای مشایی را مطرح کردو اعلام نمود پاسخ رئیس دفتر آقای احمدی نژاد به این پرسش ها می تواند ابهامات را برطرف کند. در یکی از این پرسش ها خطاب به مشایی آمده است: آیا درست است که با مرتاضی ایرانی الاصل و زرتشتی مسلک در هند ارتباط دارید؟ همچنین در پرسش دیگری آمده است: - این سخن همراهانتان که در برخی سفرها ناگهان دستور توقف خودرو را صادر و برای دقایقی لابه لای درختان کنار جاده گم می شوید و پس از آن ادعا می کنید با رابط امام زمان حرف زده اید دروغ است؟

امپراطور گفت...

اگرمسئولین هواپیمایی به جای سرعت زیاد می گفتند «سبقت غیرمجاز» باعث سقوط هواپیما شده باز هم باور می کردیم! با شعور مردم بازی نکنید.

امپراطور گفت...

پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از سرعت غیرمجاز هواپیماها روی باند که باعث حادثه فرودگاه مشهد شد، توسط راهنمایی و رانندگی سرعت گیر نصب شود!!

ناشناس گفت...

اين كه بازداشتگاه تعطيل شد يعني چه ؟


زنداني هايش را چه كردند ؟
چرا اصلا چنين محلي وجود داشته است ؟
و دهها چراي ديگر كه همه و همه تاييد همه حرفهاي مردم تا حالا بوده

ناشناس گفت...

من كه ديگر چيزي براي گفتن به فرزندانم ندارم . همه آن چيزهايي كه آنها در طي اين سي سال ميگفتند و من ميزدم توي دهنشان درست از آب در آمده .
مسئول اينهمه خيانت كيست ؟
زمان بني صدر همه خائن بودند . دوران هاشمي پر از خيانت بود . خاتمي و دولتش خائن بودند خلاصه هر كس آمد فقط خيانت و سر سپردگي قبلي ها را ثابت كرد !!! خوب بابا پس مردم حق دارند ميگويند چنين نظامي را نميخواهيم .

ناشناس گفت...

به نظرم بهتر است دوباره موضوع زندان گوانتانامو را باز كنيد و اين دفعه اتفاقات آن را با كهريزك مقايسه كنيد

ناشناس گفت...

يكي بود يكي نبود . سي سال بود كه توي يك شهر عده اي زورگير مردم را به گروگان گرفته بودند و هر كاري دلشان ميخواست ميكردند مردم هم اينقدر ضعيف شده بودند كه براشون جك در آورده بودند كه هر بلايي كه سرشون بياري صداشون فقط براي اين در مياد كه بگن مامورها را زياد كنيد كه توي صف كتك زياد معطل نشيم . تا اينكه روزي در اثر يك توهين بيش از حد بزرگ مردم خشمگين شدند و صدايشان خيلي در آمد . طوري كه زورگيران با چوب و چماق سردو گرم افتادند به جان مردم . اما اينبار قضيه فرق كرده بود يعني مثلا يك پيرمرد فقير كه سي سال كنار خيابان گدايي ميكرد وقتي ديد يكي از اين چماقدارها دنبال يكي كرده عصايش را انداخت جلوي او . آن طرف تر زن خانه داري زنبيل ميوه هايش را عمدا انداخت تا ميوه ها جلوي دستو پاي چماقدارها را بگيرند. آن طرف تر كودكي پوست موزش را پس از خوردن انداخت جلوي پاي چماق دار ديگري . و خلاصه هر كس به فراخور موقعيت و امكاني كه دم دست داشت وارد صحنه شد و آنقدر ابتكار بخرج دادند كه تا سالها مردم دنيا نياز به ابتكار جديد ندارن و خلاصه در چشم به هم زدني چيز عظيمي بوجود آمد كه پدر بزرگها و مادر بزرگها اسمش را قدرت مردم گذاشته بودند كه خيلي وقت بود مردم داشتن آن را فراموش كرده بودند . القصه كار زدو خورد به شب رسيد كه يك دفعه همه مردم با هم اتو هايشان را به برق زدند پنج دقيقه صبر كردند و آن را در آوردند و ناگهان برق شهر قطع شد . و مردم هم راحت توي خونه هاشون نشستند چون ديگه ميدونستند كه قدرت فقط در دستان متحد آنهاست . آره بچه هاي خوب ديگه از فرداي اون شب مردم هيچ زورگويي توي اون شهر پيدا نكردند چون همه از ترس مردم فرار كرده بودند و مردم با خوشي و خوبي زندگي كردند .

ناشناس گفت...

نگوييد گوانتانامو اونجا كه كسي را نكشتند ضمنا افشاي آن هم توسط رسانه هاي خود امريكاي جنايتكار بود محاكمه هم كردند . بگوييد آشويتس

ناشناس گفت...

لطفا نوشته ها را به ترتيب جديد از بالا مرتب كنيد تا مجبور نباشيم براي خواندن جديدها تا ته صف برويم و فورا مطالب جديد را بخوانيم

پزشک ایرانی گفت...

مسعود پزشکيان از نمايندگان کنونی مجلس شورای اسلامی و وزير بهداشت دولت محمد خاتمی می گويد: پزشکی قانونی درگذشت محسن روح الامينی را در زندان به دليل بيماری مننژيت رد کرده است. سعيد مرتضوی ، دادستان تهران به اعضای کميته پيگيری وضعيت زندانيان اخير گفته است که محسن روح الامينی و محمد کامرانی بر اثر مننژيت در زندان درگذشتند.
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090729/143/143.html?id=1788034
صب قمعمول سات رادیو بی بی سی چیزی در این مود نگفته و رادیو فردا بسیار خوب اطلاع رسانی میکند .

ناشناس گفت...

دو پيشنهاد مخابراتي يكي بسيار ارزان ديگري بسيار گران
ارازان اينكه به دوستانمان در اونجا زنگ بزنيم و اونها مكالمه را پاس بدهند به شما و گرانش اينكه يك ماهواره با ارتفاع كم بگذاريد بالاي ايران تا امواج اف ام تلويزيون معمولي و ماهواره را بفرستد پايين خرجش را هم از ايراني ها بگيريد
mosh

زندانی سیاسی گفت...

خبر مهم و فوری
سران رژیم در حال فرارند
هیجده میلیارد دلار و نیم در یک کامیون از ایران در ترکیه !
20 تن طلا و 5/7 میلیارد دلار که جمعا 5/18 میلیارد دلار است، در بازرسی گمرکی آنکارا کشف شد
http://www.peiknet.com/1388/08mor/08/PAGE/torkie.htm

ناشناس گفت...

13 ساله ها
به مناسبت سيزدهمين سلگرد تولد پسرم جشني گرفته بوديم و دوستانش را دعوت كرده بوديم . پس از مراسم كيك و كادو و شادي هاي مرسوم كودكانه بچه ها رفته بودند توي اتاقي و با هم صحبت ميكردند بدون اينكه قصدي داشته باشم اما چون خيلي هم با احساسات صحبت ميكردند حرفهايشان را ميشنيدم . يكي ميگفت توي بالاترين نوشته بود دليل سقوط هواپيماها پارازيتهايي است كه روي ماهواره ها مي اندازند . اون يكي ميگفت نه بابا هواپيماهاي روسي كه تجهيزات پيشرفته ندارند كه پارازيت روشون اثر كنه . يكي ميگفت ما هر شب ساعت 9 بخاري برقي رو به برق ميزنيم و كلي هم خونه گرم ميشه اما برق قطع نميشه . اون يكي ميگفت ديوانه براي اينكه بايد سر پنج دقيقه اون رو قطع كني مهم اينه كه عده زيادي اول مصرف را بالا ببرن و بعد يكهو اون رو قطع كنن
همچي تخصصي صحبت ميكرد كه انگار يك مهندس برق داره صحبت ميكنه . اون يكي ميگفت حداقل پنج ميليون نفر بايد در يك زمان اين كار را بكنن كه حالا حالا ها طول ميكشه تا مردم ياد بگيرن . يكي ميگفت اينها همه براي اينه كه باز هم يك وليعهد ميخواهد پدرش را بكشه و شاه بشود يكي داد زد كه نخير فكر نميكردند كه مردم هنوز زنده باشن يك غلطي كرده اند و توش موندن نميبيني چطور پشت سر هم اشتباه ميكنن خودشون هم گيج شدن . يكي پريد وسط و گفت مردم بايد راي شون رو پس بگيرند . يكي ديگه گفت حالا ديگه دير شده اون مال موقعي بود كه اينهمه آدمها رو نكشته بودند حالا ديگه بايد رفراندوم بشه . يكي گفت با اين دولت متقلب كه نميشه رفراندوم كرد . يكي بهش گفت سوال رفراندوم مهمه والا مثل سي سال قبل دوباره مردم گول ميخورند و باز يكي گفت اصل كار اينه كه بايد حساب دين از حكومت جدا بشه و دين توي سياست دخالت نكنه
خلاصه صحبتهاي بچه ها داغ داغ بود و من چيزهايي شنيدم و ياد گرفتم كه روحم هم از آنها خبر نداشت و چيزي كه براي من از همه عجيب تر بود اين بود كه اغلب اين بچه ها رو من ميشناختم و اغلب از خانواده هاي سنتي مذهبي جامعه بودند كه خيلي هاشون حتي ماهواره هم نداشتند اما بچه هاي سيزده ساله آنها طوري صحبت ميكردند كه گويي كارشناسان سياسي شبكه هاي تلويزيوني دارند با هم بحث و جدل ميكنند . بعد از ساعتي چشن تموم شد و همه رفتند خونه هاشون موقع خواب من و همسرم نشسته بوديم و مات و مبهوت همديگر رو نگاه ميكرديم اما هر دومون تقريبا به يك چيز مشترك فكر ميكرديم و اون اينكه اين نسل رو ممكنه بشه زندان كرد يا كشت اما ديگه نميشه فريب داد .

ناشناس گفت...

فيلم عظيم بعدي در هاليوود
فهرست خامنه اي
كارگردان استيون اسپيلبرگ
براساس حوادث بازداشتگاه كهريزك
تماشاي اين فيلم براي افراد زير 18 سال ممنوع ميباشد .

ناشناس گفت...

باتون خورده تو سرت ، با بدبختي خودت را ميرسوني خونه و ميخواهي فيلمي كه به خاطرش باتون خوردي و نزديك بود بروي و برنگردي را بفرستي براي صداي آمريكا . ميروي روي سايتش و شروع ميكني به گشتن دنبال صفحه اي ، آدرسي و يا نشانه و راهنمايي اما هيچي پيدا نميكني . هي ميري صفحه اصلي رو از بالا تا پايين ميخوني چيزي پيدا نميكني، ميري صفحه صدا و تصوير ، خبري نيست ، در باره ما و .. خلاصه بعد از نيم ساعت عصباني ميشي و چند تا ... به طراح اين سايت حواله ميكني و ميروي سايت بي بي سي و در ايكي ثانيه ميفهمي كه چي به چيه و چه بايد بكني و فيلمتو ميفرستي براي بي بي سي

تو را به خدا خودتان را بگذاريد جاي يك مراجعه كننده كه ميخواد با يكي از شما ها و يا با يك بخش و يا اصلا به صورت كلي چيزي براي شما بفرسته چه خاكي بايد تو سرش بكنه
نميشه كه انتظار داشته باشين يك دفتر آدرس داشته باشيم و چيزهايي كه توي برنامه ميدهيد را يا غلط غلوط ياداشت كنيم و الان هم يادمون باشه كجا گذاشتيمش و بخواهيم از اون استفاده كنيم بايد همينكه بيايي توي سايت فوري بدوني چي به چيه
حيف كه دوستتان داريم و جز شما هم كسي رو نداريم و همين ارتباط نيم بند با اينترنتمون هم به ياري فيلتر شكن شماست والا
mosh

ناشناس گفت...

گفتگو
داشتم با دوستم از تظاهرات بر ميگشتيم ميگفت اينها ديگه اجازه نميدهند كه مردم بتوانند جمعيتهاي ميليوني درست كنند و فيلم آن را به دنيا مخابره كنند و ميخواهند كاري كنند كه مردم براي هر جمعيت كوچكي هم كه درست كنند هزينه گزافي را پرداخت كنند . گفتم آره درسته مرم هم كه دستشون خاليه و كاري نميتونن بكنن . دوستم گفت نه اتفاقا دستشون خيلي هم پره فقط خودشون خبر ندارند . گفتم چطور ؟ گفت ببين فرض كن فردا قرار بشه اعتصابي صورت بگيره . خيلي ها بنا به دلايل مختلفي ميترسند كه سر كار نرن قبول داري ؟ گفتم آره خوب . گفت ولي فرض كن قرار بشه اعتصابي بشه و كسي هم نگه كه تو سر كار نري و اتفاقا بگن كه حتما سر كارت برو فقط به بچه ها يا عيال بگو كه سر ساعت 8 صبح برق سراسرس رو قطع كنن . گفتم مگه ميشه اينها همه حرفه كو اينهمه گفتن ساعت 9 اتو بزن به برق زديم چي شد ؟ دوستم گفت همينه ديگه اشكال همينجاست . اين كار در عين سادگي درست مثل ساختن بمب اتم ميمونه كه بايد هي زحمت بكشي و اورانيوم رو غني تر و غني تر بكني وقتي كه حسابي غني شد حالا كافيه دو تا تكيه نيم كيلويي از اونو بگذاري كنار هم و ببيني چه نيروي وحشتناكي رو آزاد ميكنه . در مورد برق هم بايد حداقل پنج ميليون نفر همزمان اين كار رو انجام بدن و اين نميشه مگر به مرور و اينكه تبليغ بشه كه هر شب درست بموقع و دقيقا پنج دقيقه اينكار رو انجام بدين حالا چه برق قطع بشه و چه نشه تا بلاخره تعداد اونهايي كه اين كار رو ميكنن برسه به پنج ميليون نفر و اونوقته كه مردم اين قدرت عظيم رو پيدا ميكنن كه هر وقت خواستند دكمه برق كشور رو بزنن يا به عبارتي دكمه خاموشي رژيم رو . اونهم بدون اينكه كوچكترين خطري رو متوجه خودشون بكنن . به دوستم گفتم خوب چطوري ميشه اينو جا انداخت . گفت كافيه بشه اينو به گوش كسايي رسوند كه حرفشون در دنيا شنيده ميشه و خيلي ها هم اين روزها گوششون تيز حرفهاي اوناست . گفتم مثلا كي ؟ گفت همين سازگارا . گفتم بابا اون كه موضوع اتو به برق زدن رو گفته . دوستم گفت آره ولي مردم هنوز توجيه نشدن كه يعني چي . گفتم باشه من كه به كسي دسترسي ندارم و خوشبختانه اين افراد سياسي ما هم كه ايميل مشخصي از خودشون جايي نميگذارن كه بشه باهوشون تماس گرفت من اينو يك جايي مينويسم شايد يك آدم باوفا پيدا بشه و اونو به اونها هم منتقل كنه . داشتيم اينها رو ميگفتيم كه يكي از كنارمون رد شد و گفت برو سازگارا دات كام و همين موقع يكي ديگه گفت فايده نداره با فيلتر شكن همه اش ارور ميده و نميشه چيزي بنويسي ايميلشم راه نميده . همون اگه يك آدم باوفا ميشناسي بگو اين كار رو بكنه . كه خوشبختانه من يكي شو ميشناسم . شما هم ميشناسين .
قصه گو

ناشناس گفت...

اقا اين موش راست ميگه يك جاي مشخص و واضحي براي كساني كه ميخوان ارتباط داشته باشن مشخص كنيد . براي انتقال فايل هم لطفا از پروتوكل
https
استفاده كنيد

گربه

ناشناس گفت...

در اخبار امروز بي بي سي انگار نه انگار كه ديروز در تهران خبري بود و خبر مهمشان بستن كمربند ايمني براي جلوگيري از حوادث رانندگي بود و تحريم بنزين توسط سناي آمريكا . واقعا كه به اين انگليسي ها نميشه اعتماد كرد حيف از فيلمهايي كه براشون فرستاديم من كه ديگه كاري به اين شبكه ندارم دم شما وي او اي ها گرم

ناشناس گفت...

بي بي سي از ديروز يعني چهلم ندا نگاهش را از روي ايران برداشت . من هم ديش بي بي سي ام را برداشتم آقاي صادق صبا جدا كه دستتان درد نكند رياستتان مبارك اما مردم ايران به هيچ رسانه اي نياز ندارند يك ارتباط دروني در طي سي سال دل همه را به هم وصل كرده و نوعي تله پاتي بين آنها حكمفرما شده . زماني شريف امامي ميگفت اگه شما نگي بي بي سي ميگه اما حالا شما نگي وي او اه ميگه فقط روسيهي اش براي شما ميمانه

ناشناس گفت...

خبر صفحه اول همشهري اين بود
صداي شجريان از صدا و سيما پخش نخواهد شد

هموطن

همين امروز يكي از كارهاي شجريان را خريداري كن

زندانی گفت...

میخواستم از آقای محمدحسين آقاسی بپرسم آیا با توجه به ناپدید شدن مشکوک رابرت لوینسون و دستگیری اخیر سه آمریکایی فکر نمیکنید جمهوری اسلامی در صدد گروگنیری از آمریکا و معطوف کردن توجهات از تقلب انتخاباتی خود و بمب اتمی به جای دیگریست