۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

تا چه اندازه به دولت خود اعتماد دارید؟

در میزگرد امشب با شما هستیم و فقط با شما!


تا چه اندازه به دولت خود اعتماد دارید؟

آیا دولت احمدی نژاد در انجام تعهدات خود موفق بوده؟

کدام سیاست دولت برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

بنا به آخرین نظرسنجی که از سوی روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبر ای بی سی منتشر شد ، به رغم مشکلات عمده اقتصادی موجود در کشور ،حدود هفتاد درصد شهروندان آمریکا نحوه عملکرد پرزیدنت اوباما را تائید می کنند.

در اوائل ماه ژانویه ، اواخر دوران ریاست جمهوری جرج بوش با آنکه وخامت اوضاع اقتصادی با امروز چندان متفاوت نبود، میزان محبوبیت پرزیدنت بوش حدود سی درصد بود. باراک اوباما با پیام تغییر، مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرد و به نظر می رسد مردم در این راه از او حمایت می کنند. دولت جمهوری اسلامی نیز می گوید خواهان پیشرفت و بهبود وضعیت زندگی شهروندان ایران است. نظرسنجی علمی مشابهی با آمریکا در این زمینه در ایران انجام نشده است. با این حال برخی از گزارشهای دولت حاکی از حمایت گسترده مردم از محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی است. اما چند ماه پیش رسانه های غیردولتی از انجام یک نظرسنجی از سوی مرکز پژوهش های مجلس خبر دادند که بر اساس آن محمود احمدی نژاد در پائین ترین سطح مقبولیت از نظر افکار عمومی قرار دارد. شما تا چه اندازه به دولت خود اعتماد دارید؟

چی فکر می کنین؟

در نظر سنجی این بلاگ هم شرکت کنید

۱۴۵ نظر:

Nooshin گفت...

اعتماد به دولت احمدی نژاد با آن پشتیبانی از علی کردان وزیر کشورش با مدرک قلابی بهیچ عنوان امکان پذیر نیست احمدی نژاد گنجشک رارنگ میکند و به جای قناری می فرو شد .احمدی نژاد وقاحت را به حدی رساند که حتی بعد از برکناری علی کردان از طرف مجلس باز هم طلبکار بود و میگفت به علی کردان دروغگو ظلم شده است و مجلس وداع با شکوهی از این آدم جاعل و متجاوز برگزار کرد !

Tafakor گفت...

واقعیت این است که حتی در دمکراسی های جا افتاده هم دولت ها کار هایی می کنند که اکثر مردم با آنها مخالفند. آین طبیعی است زیرا دولت نمی تواند تک تک مردم را راضی کند. اما اگر رئیس جمهور و یا نخست وزیری که رئیس دولت است قبل از انتخابات قول هایی می دهد اما بعد از روی کار آمدن برعکس آنها رفتار می کند این دیگر سخنی دیگر است. بعنوان مثال احمدی نژاد برای گرفتن رای جوانان و زنان در تلویزیون صریحا موضع خودش را در مورد موی سر و حجاب چنان اعلام کرد که گویی او کارهایی بسیار مهمتر دارد و به نحوه ی پوشش دختران و پسران کاری ندارد. او مردم را فریب داد. او حتی نگذاشت چند ماهی هم بگذرد و کار های مهمش را اول انجام بدهد بعد جوانان را بخاطر پوشش و موی سرشان مورد ضرب و شتم قرار بدهد. او بلافاصله بعد از روی کار آمدن عکس حرف هایی که در تلویزیون زده بود را عمل کرد. به نظر من او بعد از این کار یعنی بلافاصله بعد از روی کار آمدن اعتمادش را بین مردم از دست داد.

roya گفت...

سیاست هدایت احمدی نژاد به سمت جنگ با فریادهای محو اسراییل خطرناکترین و مهمترین برای ملت ایران است , احمدی نژاد برای اینکه توجه مردم را از بیکفایتیهای خود در اداره مملکت به جای دیگری منحرف کند اسراییل را بهانه کرده حال آنکه این فلسطینیها و اعراب بودند که پشت سر صدام ایستادند و هنوز هم ایران را اشغالگر جزایر سه گانه خلیج عربی میخوانند , حتی سوریه و فلسطینیها حاکمیت ایران را بر تنب بزرگ و کوچک قبول نمیکنند.

سنگسار stoning to death گفت...

به نظر شما بزرگترین دروغ احمدی نژاد کدام است؟
اینکه کسی به مدل مو ولباس بچه ها چیکار داره ? هاله نور ?
آوردن نفت سر سفره مردم ?
اینکه پرونده هسته ای بسته شده ?اینکه ملوانان انگلیسی رو از رو رافت اسلامی آزاد کرده وربطی به اولتیماتوم ۴۸ ساعته نداشته?
یا ماجرای دختر ۱۶ ساله که تو خونه انژری هسته ای تولید میکنه?
جایزه کسانیکه نتونن بزرگترین دروغشو تشخیص بدن یه احمدی نژاد برای چهار سال دیگه است!

ناشناس گفت...

یکی از دروغهای وقیحانه احمدی نژاد در داخل نداشتن کسر بودجه است آنهم در حالیکه سایر وزرای دولت از بهداشت گرفته تا آموزش و پرورش از کسری بودجه وحشتناک وزارتخانه های خود حرف میزنند ! معلوم نیست احمدی نژاد در کدام جهان سیر میکند لابد در جهان سحر آمیز هاله نور !!

ناشناس گفت...

احمدی نژاد بقول فاطمه رجبی معجزه قرن است البته معجزه در دروغگویی چون دانشجویان را به خاک و خون میکشد و طرح امنیت اجتماعی امان مردم بریده و احمدی نژاد وقیحانه دم از مهرورزی و عدالت میزند و میگوید کسی به لباس و مدل موی مردم کاری نداره !!

ناشناس گفت...

بزرگترین خیانت احمدی نژاد اینستکه برای حفظ مقام خود خواستار محو و نابودی اسراییل شده کشوری که تا بحال هیچ چشمداشتی به خاک ایران نداشته و برعکس چند کشور عرب هستند که ادعای ارضی به ایران دارند و بمحض ظهور موجودی مثل صدام حسین دیدیم که همه از جمله یاسر عرفات فلسطینی خود را در آغوش صدام انداختند و پاداش این همه دشمنی ایران با اسراییل را دادند .

ناشناس گفت...

وزیر سابق بازرگانی و همچنین رییس سازمان بودجه سخن از ناپدید شدن میلیاردی پولهای نفت میگویند آیا به رژیمی که خود مسئولانش از گم شدن پول ملکت سخن میگویند میود اعتماد کرد؟ این دیگر حرف بیگانگان نیست اعتراف خود مقامات مملکت به پول دزدی در دولت احمدی نژاد است !!

زندانی سیاسی گفت...

ما مردم زلزله زده بم که هنوز بیخانه و کاشانه هستیم و ما کودکان خیابانی و معلمان و کارگرانی که ماهها حقوق نگرفته ایم نمیخواهیم پولمان صرف خانه سازی در نیکاراگوئه و ونزوئلا و یا کمک به عربهای غزه و حزب الله لبنان شود چکار باید بکنیم ؟
آیا باز هم باید به آقای احمدی نژاد رای بدهیم تا پروژه بمب اتم خود را پیش ببرد و با موشک دوربرد بر سر اسراییل بکوبد ؟

ناشناس گفت...

اگر در نتیجه تهدیدات مکرر احمدی نژاد به نابودی قریب الوقوع اسراییل , این کشور دست به حمله بزند عموم ملت ایران به اسراییل حق میدهند چون موجودیت خود را در خطر دیده است و همه این فجایع در اثر سخنان موجودی بنام احمدی نژاد پیش خواهد آمد

ناشناس گفت...

احمدی نژاد پیشرفتهای علمی مملکت را هم به حساب خود میگذارد گویی قبل از او مغز ایرانی کار نمیکرده و در اثر سیاستهای مهرورزانه که نمونه آنرا در سرکوب و بخون کشیدن دانشجویان امیرکبیر دیدیم شکوفا شده است !
احتمالا تلفن برکفان امشب روی همین مسئله مانور میدهند و ذکری از شلاق زدن کارگرانی که فقط دستمزد خود را میخواهند نمیکنند!

امیربلندیان گفت...

وفا جان : "اعتماد به حاکمیت "حتی در مقولهء حفظ امنیت جانی شهروندان (که مبتدی ترین حق هر شهروند میاشد)نیز هم اینک در ج.ا زیر سوال است! مگر عمال همین حکومت در زندان اوین خانم کاظمی را بقتل نرساندند در حالی که وی تنها یک خبرنگار بود؟چگونه میشود به حکومتی اعتماد نمود که رئیس جمهورش چشم در چشم مردم اطمینان میدهد که با نوع پوشش جوانان مسئله ای ندارد اما خانم دکتر بنی یعقوب را بهمین اتهام دستگیر و سپس تحت بازداشت بقتل میرساند؟ میتوانید مصاحبه احمدی نژاد با شبکه دو تلوزیون ج.ا را در کنار اذیت و آزار ماموران امنیتی همزمان نمایش دهید تا تکلیف اعتماد و عدم اعتماد بروشنی مشخص گردد.موارد دیگر پیشکش...

pooneh گفت...

خبرهای خوش هسته ای و موشکی بصورت علنی و خبرهای ناخوش غیرعلنی ضرب و شتم کارگران و معلمان تهیدست و دانشجویان و برخورد خشونت آمیز با کارمندان اتوبوسرانی از قبیل منصور اسانلو از ویژگیهای دولت مهروزی احمدی نژاد بود .
مخصوصا مژده هرروزه محو اسراییل اعتماد مردم را به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای و موشکی احمدی نژاد کاهش داده است

ناشناس گفت...

اسفند ماه گذشته در مراسم استقبال از محموله های اورانیوم ارسالی از روسیه احمدی نژاد بجای هر حرفی گفت روزهای عمر اسراییل به آخر نزدیکتر شد ! من که نه تنها بعنوان ایرانی اعتمادی به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ندارم بلکه کاملا مطمئنم کشورم به دست افراطیون ایدئولوژیکی افتاده که مانند هیتلر آنرا داخل جنگ و نابودی خواهند کرد .
احمدی نژاد مدتهاست که پرده از نبات دیوانه وارش برداشته است

ناشناس گفت...

سلام بر راديو فردا و با خسته نباشيد
متاسفانه در بسياري از موارد دولت آقاي احمدي نژاد و شخص ايشان پاسخگو نيستند - براي مثال در كمتر موردي اقدام به معرفي مفسدان اقتصادي شد . نرخ دقيق تورم و بيكاري هم به درستي گفته نمي شود . دولت خبر از افزايش حقوق كارمندان دولت مي دهد در حاليكه با توجه به كاهش جهاني قيمت ها باز هم ما در ايران شاهد پايين آمدن قيمت ها و كالاهاي اساسي مردم نيستيم .
آقاي احمدي نژاد در جواب به جعلي بودن وزيرشان ميگويند "براي خدمت كردن نيازي به اين كاغذ پاره ها نيست" .
با سپاس - نيلو از تهران - با بهترين درودها و آرزوها

ناشناس گفت...

اعتماد ما به دولتمان به همان اندازه است که هر چه بگوید برعکسش را خواهیم پذیرفت...
دولت اگر در ارتباط با مردم صادق بود این همه دانشجوی و زنان معترض نداشتیم؛دولت اگر صادق به امثال آیت الله بروجردی و آقای ایلیا آن هم در آستانه انتخابات فشار وراد نمیکرد

ناشناس گفت...

دولت ایران از دروغگو ترین دولتهاست و محصولات آن برای مردم ایران تماما عذاب و رنج است... نفض آشکار حقوق بشر از دی ماه تاکنون هم مصداق بارز آن است

ناشناس گفت...

ماجرای علی کردان وزیر کشورش با دکترای قلابی مشتی نمونه خروار از عدالتخواهی احمدی نژاد بود . بجای مجازات جاعل مدرک مطابق قانون از علی کردان تجلیل کرد و مدارک تحصیلی را کاغذ پاره خواند !دکترای مثل قطعنامه های شورای امنیت ولی کارمندان متخلف دیگر و حتی کارگرانی که فقط دستمزد خود را میخواهند مجازات میکند جالب انجاست که خطاب به دنیا و آمریکا میگوید عدالتخواه باشید.

طنز ایرانی گفت...

از دیگر مظاهر عدالتخواهی و مهروزی احمدی نژاد بخشش سردار زارعی است
در حالیکه شاهد سنگسار و اعدام زناکاران هستیم احمدی نژاد سر و صدای زناکاری سردار زارعی را خواباند و او را مشمول مهروزی و عدالتخواهی کرد !!
اعتمادی به عدالتخواهی دولت ندارم

ناشناس گفت...

چگونه می‌توان به دولتی که 1 میلیارد دلار پول نفت در آن ناپدید می‌شود و سپس تمام قضیه را انکار می‌کنند گویی ماجرا همانند افتادن یک خودکار از جیب بوده است، اعتماد داشت؟!

ناشناس گفت...

احمدی نژاد نمی تواند نماینده ریس جمهوررمردمی با هوش همچون ایرانی ها باشد. این فرد توسط خامنه انتخاب شده است. بنابراین بحث کردن در این خصوص معنا ندارد. این فرد نماینده آقای خامنه است تا مردم بزرگ ایران. هیچ اعتمادی به این فرد که الان اصلا وجود ندارد

ناشناس گفت...

از هر زاویه ای که به این دولت نگاه کنید چیزی جز دروغ ، فساد و بی عرضگی مدیریتی نمی بینید.
سیاست چیز کثیفی است اما احمدی نژاد روی هر کثیفی را سفید کرده است :
1- جنجالها بر سر مفاسد اقتصادی و خاموش شدن آن
2- دروغ در مورد حجاب و جوانان
3- دروغ در مورد روابط خارجی و عالی جلوه دادن ان
4- دروغ در مورد تورم و تکذیب پیاپی آن
5- فاجعه مدرک تقلبی یک وزیر
6- فاجعه تقلب در مجلس برای کسب امضا
7-انتخاب یک وزیر میلیادر دزد بر خلاف شعارهای اهمیت به فقیر ها
و دهها مورد دیگر

ناشناس گفت...

Ba Dorod
Blog Shoma Dar iran Filter Hast Va iraniane Dakhel nemitavanan Dar Nazar Sanjie Shoma Sherkat Konan

ناشناس گفت...

man be doolat iran etemad nadaram, ama be resaneh shoma ham etemad nadaram

ناشناس گفت...

اعتمادى كه به دولت ايران نيست . البته نظر ما كه مهم نيست چون در ايران فقط نظر يك نفر مهم است . ان هم رهبر است. هيچ اعتمادى به اين نظام نيست مصلا بعد ٣٠ سال هنوز آب و برق مجانى را نديديم

ناشناس گفت...

واقعا به دولتی که هر روز در ازای جذب حامی در مجامع بین المللی باج به کشور های .... می هد و نان را از مردم خود گرفته و پول آن را به کشورهای دیگر میدهد میتوان اعتماد کرد؟؟
آیا وضع اقتصادی مردم این قدر بی اهمیت تر از تو دهانی زدن به آمریکا و غرب است ؟

ناشناس گفت...

پیشنهاد می کنم یک گزینه دیگر هم در نظر سنجی خود اضافه کنید وآن این است : " متنفرم از دولت"

houman az karaj

ناشناس گفت...

همین آقایانی که در این نظر سنجی رای اعتماد داده اند چگونه به دولتی رای اعتماد می دهند که به آنها هیچ اعتمادی ندارد و سایتهای اینترنتی را فیلتر می کند و جواب دهند چگونه از فیلترینگ عبور کرده و اینجا رای میدهند آیا این سه بر بی اعتمادی آنها بر دولت نیست !! چگونه کانلهای ماهواره ای را می بینند در صورتی که در رژیم جمهوری اسلامی این یک جرم محسوب می شود !!!

ناشناس گفت...

از دیدگاه سران جمهوری اسلامی ، دولت احمدی نژاد برای جراحی فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی با دروغ و نیرنگ بر سر کار آمده است. اعتماد و عدم اعتماد ما از دیدگاه این آقایان معنای خاصی ندارد، اگرچه در نهایت این ما هستیم که می بایست در برابر این حکومت با مبارزه مدنی به پا خیزیم.

ناشناس گفت...

همین آقایانی که در این نظر سنجی رای اعتماد داده اند چگونه به دولتی رای اعتماد می دهند که به آنها هیچ اعتمادی ندارد و سایتهای اینترنتی را فیلتر می کند و جواب دهند چگونه از فیلترینگ عبور کرده و اینجا رای میدهند آیا این سه بر بی اعتمادی آنها بر دولت نیست !! چگونه کانلهای ماهواره ای را می بینند در صورتی که در رژیم جمهوری اسلامی این یک جرم محسوب می شود !!!

ناشناس گفت...

من بی اعتمادم چون آقای احمدی نژاد برابر هیچ دوربین خبری صددرصد و بطور قطع تضمین نکرده که ما دنبال بمب اتمی نیستیم

ناشناس گفت...

درود

دروغ پردازی حکومت تمامی ندارد.
سرکوب شدید دانشجویان در دانشگاه ها ، به ویژه 18 تیر دوم یعنی دانشگاه امیرکبیر دیدیم.
دوشنبه وحشتناک دانشگاه امیرکبیر ، حداقل اعتماد به احمدی نژاد از بین رفت.
یک عده غیر دانشجو مسن را از بیرون آوردند تازه تلویزیون ایران هم نشان داد که از بیرون آمدند!
این ها نه برنامه درستی دارند ، نه کوچکترین احترامی به مردم ایران می گذارند.
اعتمادی ندارم

سپاس

ناشناس گفت...

با درود
من اعتماد ندارم اما کاری که دولت احمدی نژاد در طول این سه سال انجام داده مغولها هم انجام نداده اند کارگران ؛ زنان ؛ دانشجویان ؛ دراویش ؛ بهائی ها ؛ فارس ؛ ترک کرد بلوچ ترکمن ؛ عرب همه ی مردم ایران در این دوره برهم زننده امنیت ملی و جاسوس شدند یک دوره ی دیگر هم اگر بماند حتما آقای خامنه ای هم متهم به جاسوسی می شود . آنهم جاسوسی برای کشورهائی که احمدی نژاد خودش با آنها وارد مذاکره شده است . در مورد اقتصادی هم فکر می کنم در مورد اقتصاد خانه ی خودش هم حتی طرح و برنامه ندارد . چون در استانداری اردبیل ؛ شهرداری تهران و در دولت پولها و بودجه هائی که به ایشان داده اند همه گم می شوند معلوم نیست کجا هزینه شده است . در مورد دروع ایشان اگر از هاله ی نور بگذریم و پول نفت که سر سفره ها آمده و سفره ها را آتش زده است

ناشناس گفت...

با فیلتر شکن بآسانی میتوان از ایران وارد وبلاگ شما شد لطفا باز هم فیلتر شکن اعلام فرمایید

arash گفت...

اعتماد؟
درباره چی صحبت میکنید.
دنیا خود را به خواب زده و تلاشهای ایرانیان را نمیبیند.
حتما باید یک کشتار جمعی صورت گیرد تا یک تکانی به خود بدهند و از مردم ایران حمایت کنند.
هیچ دزدی لایق اعتماد نیست.

ناشناس گفت...

با سلام سایت شما در ایران فیلتر شده است به همین دلیل اکثرا نمیتوانند در این نظر سنجی شرکت کنند 70 میلیون بی اعتماد هستند شما مطمئا باشید زیر پای این آخوند ها را خالی کنید درست همان کاری را که با شاه کردید (منظور دولت آمریکاست )

ناشناس گفت...

به نظر من احمدی نژاد ...
چی بگم که نگفتنم بهتره.

ناشناس گفت...

اعتماد یک بستر فراهم دوسویه می خواهد.یک بستر طولانی مدت که رابطه دولت ومردم ومردم ودولت آن را تعریف میکند.
دنیا از رفتار دولت با مردم ،سرکوب ،شکنجه وبگیر وببند فرزندان ملت ودلسوزان این مرز وبوم ،آیا معنای اعتماد به مردم را برداشت مینماید؟
بنابراین از میزان اعتماد دولت به ملت می توان میزان اعتماد ملت به دولت را نیز استنباط نمود.

سیروان

ahmadahm گفت...

اعتماد به دولت؟

ناشناس گفت...

من دانشجوی کارشناسی الترونیک هستم از دانشگاه می آمدم که ماموران به سوی من حمله کردن من را گرفتند سر من را تراشیده اند من وضع ظاهریم ساده است چه اعتمادی به این دولت می توانم داشته باشم در حالی که از ترس ماموران باید در خانه باشم . اگر مایل بودید می توانم کارت دانشجویی و عکسم را برایتان ای میل کنم

ناشناس گفت...

بهتربن نماد یک ملت مجلس کشور است. برای اندازه گیری اعتماد مردم ببینید چند درصد از نمایندگان مردم به طرح های احمدی نژاد و وزرای او رای مثبت می دهند. حال آنکه اکثر این نمایندگان از دوستان هم جناحی وی هستند. اگر نبود ترس از رهبر، تا امروز احمدی نژاد سرنوشتی بدتر از بنی صدر پیدا کرده بود.

ناشناس گفت...

براي شناختن احمدي نژاد به سايت دكتر خزعلي مراجعه كنيد تا هويت يهوديه اين ادم برايتان روشن شود.شما بگيد ايا به همچين ادمي كه ظاهرا يهوديست و تا كنون تكذيب هم نشده ميتوان اعتماد داشت؟!!

ناشناس گفت...

من یک نظامی هستم اصلا به احمدی نژاد اعتماد نداریم تمام گفته هاش دروغ میباشد و ما ملت ایران را به ذلت و بدبختی کشانده.وفرهنگ و هویت ایرانی ما را بکلی نابود کرده.شاهین از ایران

arash گفت...

در ضمن به حکومت بی اعتمادم نه فقط دولت

ناشناس گفت...

اعتماد به دولت يكي از مؤلفه‌هاي سرمايه اجتماعي است كه متآسفانه در ايران در حال فروپاشي است. مردم ايران نه تنها به دولت احمدي نژاد بلكه به منتقدان و دشمنان او هم اعتماد ندارند. اين را رفتار روزمره ما نشان مي دهد. عملكردسراسر پرانتقاد دولت يز يك سو و ناكامي شيوه هاي برخورد مخالفان حكومت ايران ملت ايران را از هر گونه تغيير و اصلاح مأيوس ساخته است.اين مردم نوميدانه به فردا مي‌نگرند.

ناشناس گفت...

با درود وفای عزیز، من نه تنها به دولت که به حکومت هم بی اعتماد هستم. حکومت فقط در یک مورد به مردم راست گفت و آن هنگامی بود که آیت آلله خمینی گفت: حکومت اسلامی بر همه چیز مقدم است.

فکر می کنم که به روشنی گفتند که حکومت اسلامی بر جان و نان مردم هم مقدم است.

ناشناس گفت...

چطوری میشه به یه آدم غیر عادی ! که دور کله اش هاله نور می بینه و میخواد اسراییل رو از نقشه جهان حذف کنه و از وقتی اومده بدبختی باهاش اومده !! اعتماد داشت ؟ !نمیدونم این دیگه چه میکروبی بود !

ناشناس گفت...

کاوه 21 ساله از تهران
در مملکتی که آزادی بیان حتی خلیی کم وجود نداشته باشد چه اعتمادی؟
وقتی مردم برایشان مهم نباشد و حرف فقط حرف یک نفر باشد و به جای 70 ملیون نفر تصمیم بگرید چه اعتمادی؟

ناشناس گفت...

درود بر شما
من فکر می کنم شما در آن سوی آبها از اوضاع داخلی ایران اطلاع چندانی ندارید.درست است که کاستیهایی در اینجا وجود دارد اما باید نقاط قوت را هم در نظر بگیرید و پیشرفتهای علمی را که دنیا را مبهوت کرده است را مد نظر قرار دهید. می خواهم نظر شما را درباره میزان اعتماد مردم آمریکادر باره بوش در طول دوران ریاست جمهوریش بدانم.آیا اعتماد مردم درطول 8 سال تغییری نکرده است؟
وآیا به منفورترین رییس جمهور تبدیل نشده است؟ همگان شاهد راهپیمایی میلیونی 22 بهمن و حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس بودیم که از نظام دفاع کردند.به نظر شما حضور گسترده مردم در سفرهای استانی نشانه چیست؟
با تشکر

ناشناس گفت...

کارنامه سی ساله جمهوری اسلامی به خوبی توانسته است یک ملت را نه فقط به دولت کنونی که به کلیت نظام بی اعتماد کند.
از ابتدای ورود روح اله خمینی به تهران که گفته های خود در زیر درخت سیب را از یاد برد این باور در ذهن ملت ایران پدیدار گشت که هرگز نمیتوان به چنین رژیمی اعتماد کرد.

احمد . س از اندیمشک

ناشناس گفت...

مژدگاني

مردم عزيز به اطلاع ميرساند يك عدد كيف حاوي مقداري پول(حدود يك ميليارد دلار)گم شده،از يابنده تقاضا ميشود نزديك عيده دل يه ملت رو شاد كنند،عيدي سيد حسن نصرا...خالد مشعل و.....دير نشه!

ناشناس گفت...

Masaleh in ast Keh reis dolat adam qeyr qabel pishbini ast ke be elat bimari ishan(Psyclogic disorder) ast.banabarin tabiei ast ke be ishan nemishavad etemad kard . baqyeh ham aqlab doruq miguyand.

ناشناس گفت...

نشانه بی اعتمادی محض بین حکومت و مردم همین بس که در خفقان ترین و نظامی و امنیتی ترین دوران به سر میبریم.
البته فراموش نشود که اقای احمدی نژاد به بهترین زیبنده ترین و نحو احسن کلیه اصول جمهوری اسلامی و اقای خامنه ای را اجرا میکند.

ناشناس گفت...

be nazare man be ahmadinejad etemad nadaram va tamame harfheye ishan az zamane entekhabat ta be emrooz hameash dooroogh boodeh va hast ba tashakor a.y.

Here گفت...

به دولت ایران و سیاستهای آن اطمینان ندارم. سیاست دولت ایران از ابتداری حکومت جمهوری اسلامی و بخصوص دولت احمدی نژاد هرگز به سمت رفاه مردم نبوده. بیش از رفاه احتماعی مردم به نظر می رسد که این دولت علاقمند به حفظ قدرت شخصی خود در منطقه و پرداخت هر قیمتی برای ماندن در قدرت می باشد. متاسفانه گاهی این دولت جهت حفظ قدرت خویش در منطقه به فتنه اندازی در منطقه استفاده می کند. مسئله اسرائیل فقط حربه در دست دولت ایران است که بتواند با دامن زدن به مسائل منطقه موقعیت خود را حفظ کند.

ناشناس گفت...

از آنجا که در ایران هیچ نظر سنجی رسمی در مورد موضوعات اساسی صورت نمیکیرد لطفأ این نظرسنجی را در مورد موضوعات دیگری نظیر رهبری، حکومت اسلامی یا سکولار، حجاب بانوان، نیروهای به اصطلاح اصلاح طلب، .... انجام دهید.

با تشکر

ناشناس گفت...

به نظر من استفاده از واژه دولت احمدی نژاد کودکانه است.
من میتوانم نظرم را برای دولت خود بیان کنم اما کوچکترین اعتمادی به دولت اسلامی ندارم دولتی که 30 سال است بیمهابا دروغ میگویند.
یک دروغ بزرگ از دولت از دهان امام راهلشان:
1- در حکومت اسلامی حتی کمونیست ها آزاد خواهند بود.
سانسور خبری خود بزرگترین دروغ یک دولت است.

ناشناس گفت...

دعای داریوش بزرگ در تخت جمشید این بود که خداوند این کشور را از دشمن ، دروغ و خشکسالی دور نگه دارد.
نمی دانم اگر داریوش بود و می دید که الهه دروغ و فریبکاری اینک بر جای او تکیه زده چه می گفت.
خداوند ما را ببخشد.

ناشناس گفت...

ریشه و ینیان جمهوری اسلامی برپایه دروغ-ریا-چپاول بیت المال و در یک کلام نابودی هویت انسانی ایرانیان بوده و هست.به نظر شما باید به چنین نظامی اعتماد داشت؟!

ناشناس گفت...

به نظر من زمانی که همه ی کشورمای دنیا از این دولت هراس دارند دیگر جای اعتمادی باقی نمی ماند

ناشناس گفت...

Arash Ushta az Spain:
Baa drood:
Zamaani az etemaad az dolat yaa hokumat mishe sohbat kard ke nemaayan gare amalkardhaaye aanhaa bashd, amal karde jomhuri e eslami az badve peydayesh bar doroug va tazvir boodeh va hast

ناشناس گفت...

من نتنها به آقای احمدی نژاد و دولت ایشاناعتماد ندارم بلکه کاملا بی اعتماد هستم چون در ایران زندگی می کنم و دروغ های ریز و درشت ایشان را هر روز می بینم.
نتنها من بلکه دوستان ایشان هم که برکت ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به وزارت رسیدند هم به ایشان بی اعتماد هستند و دیدیم چگونه از دولت جدا شده و یا برکنار گردیدند.
مشکل احمدی نژاد نیست بلکه سیستم و روش رژیم جمهوری اسلامی است که باید با بالا بردن اطلاعات و فرهنگ مردم تغییرات اجباری در حکومت ایران را تسریع بخشید.

ناشناس گفت...

دولت احمدی نژاد تخها شعار میدهد ان هم شعار های عوام فریب و هیچ گونه اعتمادی نسبت به دولت ایشان ندارم

ناشناس گفت...

آقای وفا سلام
سینا
من از این دولت انتظاری نداشته و ندارم و به آن رای ندادم که به آن اعتماد داشته و یا نداشته باشم.
من معتقدم که همه کسانی که به شما زنگ میزنند و اظهار مخالفت و بی اعتمادی میکنند به این دولت و به این جمهوری رای داده اند اما حالا...
عمیقا" معتقدم که همانطور که برای ملت بسیار شریف, متین, با مرام و با فرهنگ آمریکا, آقای براک اباما لیاقت و برازندگی تشکیل دولت دارد, برای مردمی همچون مردم ایران نیزجناب آقای دکتر احمدی نژاد حتما" باید دولت داشته باشد.

ارادتمند شما,
سینا

ناشناس گفت...

بسی رنج بردم در این چار سال
بکردم عجم را به کل تار و مار
نگوزم از این پس که من ریده ام
کشیدم به گه کشور از ایده ام

فرازی از محمود نامه
ببخشید بی ادبی شد

ناشناس گفت...

درود بر شما
من به این دولت و همچنین کل حاکمیت جمهوری اسلامی بی اعتمادم
جرا که بنیانگذار آن دروغگو بود و همه اعضای ارکان حکومت از اول برای حفظ قدرت دروغ گفتند و همچنان براین کار اصرار میورزند
به نظر شما آیا میتوان به چنین حکومتی اعتماد داشت
با سپاس
مجید از قبرس

ناشناس گفت...

در طول دو سال دوران شهرداری ایشان 300 میلیارد تومان گم شد و فقط در سال 1385 مبلغ 1000 میلیارد تومان از خزانه "غیب" شد. ایشان حتما به امدادهای غیبی دسترسی دارند.
شاید جواب این سوال شما را فقط یک نفر به خوبی می توانست بدهد و آن مرحوم شهید دکتر سید کاظم سامی بود.
شما را به تارنمای آقای دکتر خزعلی (فرزند آیت الله خزعلی معروف) به آدرسwww.drkhazali.com ارجاع می دهم تا اطلاعات کاملتری را در مورد آقای دکتر احمدی نژاد بدست آورید.

ناشناس گفت...

من جواني 20 ساله هستم و هيچ گونه اعتمادي به خامنه اي احمدي نژاد خاتمي و هيچ يك از اوباش رژيم چه با ريش چه بي ريش چه با عمامه و چه بي عمامه ندارم!و تمام تلاش خود را براي سرنگوني رژيم خواهم كرد!

ناشناس گفت...

این 2% که کاملا اعتماد دارند از کجا فیلتر شکن پیدا کرده اند ؟؟

ناشناس گفت...

تا چه اندازه به دولت خود اعتماد دارید؟ بحث جالبی است.
انتخاباتی که در آن اپوزسیون شرکت نمیکنند به طبع آن دولت مردمی و قابل اطمینان تشکیل نمیشود.
امیدوارم در انتخابات آتی شرط بین بد و بدتر و یا بدتر و بدتر نباشد .
با سپاس از برنامه های موفق صدای آمریکا

ناشناس گفت...

Drood:
Faribkaaran raftani hastnad
Maa hastim, Inhaa raftani hastanad
Shaad baashid

ناشناس گفت...

dolate shekanje gar ghabele etemad nist

farhoud گفت...

salam man az toronto hastam vaghti dar iran bodam 3mahe pish rozi 30 ta mashine lebas shoie nasb mikardim ama alan shode rozi 2ta onham agar khaili khob bashad aya ba in vaziiyat mitavan eaatemad dashte bashim?roz be roz ham dar iran vazieeyate eghtesadi badtar mishe

ناشناس گفت...

با دورود
من به دولت ایران هیچ اتمادی ندارم
و شما آگاه باشید که در ایران سایت شما فیلتر شده لذا اگر نبود نظرات مخالف بیشتر از اینها میشود

ناشناس گفت...

آقای مستقیم این وبلاگ در ایران فیلتر می شود.بهتر است همزمان آدرس پروکسی که در رادیو فردا همه روزه اعلام می شود را شما نیز اعلام فرمایید.
ضمنادکترای احمدی نجادمثل بقیه رجال ازجمله دکتر قالیباف و دکتر محسن رضایی از طریق سهمیه رزمندگان بوده و از این نظر باکردان فرقی ندارند.
ضمنا من به دولتهایی که در آن کاندیداها گزینشی هستند هیچ اعتمادی ندارم.
ضمنا مقایسه اوباما بااین درست نیست...

ناشناس گفت...

اردلان- کرمان:
تا وقتی که در این دولت بیکاری و خودفروشی در آن موج می زند و دانشگاه قبرستان شهدا می شود دیگر اعتمادی نیست

ناشناس گفت...

من کاملا اعتماد دارم که ایشان ایران را ویران تر خواهد کرد.

ناشناس گفت...

عتماد؟ از چی صحبت میکنید آقای مستقیم؟ اعتماد به دولتی که در کوی دانشگاه دادنشجو ها رو اونجوری سرکوب کرد و بعد که قدرت دانشجوهارو در شورش دید رهبرش سر افکنده طلب آمرزش کرد و وقطی مردمش اونو بخشیدن و دوباره قدرت گرفت حتی به باقیمانده اجساد فرزندان وطن هم رحم نکرد و با ابزار سیاسی کردن تکه های تن این فرزندان مردم ایران که عزیز ترین چیزشون رو در راه خدا و وطن از دست دادن سعی در انتقام گرفتن از دانشجو کرد. اعتماد به چه کسی؟ به کسی که حتی کلام خدا رو هم تحریف میکنه؟ شما در هیچ جای قرآن دستور به سنگسار نمی بینید. این تحریف دین خدا وکلام خدا نیست؟ در سوره نور حکم زن یا مرد زناکار 100 ضربه تازیانه بیان شده نه اعدام و سنگسار. این تحریف کلام خدا نیست؟ این حکومت حتی به کلام خدا هم حرمت نگذاشته و از هیچ راهی برای نابودی دین خدا و بی حرمت کردن اون دریق نمیکنه. این حکومت از دست آویز قرار دادن هیچ چیز ابائی نداره و برای نجات خودش دست به هر کاری میزنه.

ناشناس گفت...

وفا جان سلام.
اقای احمدی نزاد در جمهوری اسلامی هیچ کاره است. شما باید یک نظر سنجی در مورد کل جمهوری اسلامی ویا لااقل علی خامنه ای انجام دهید. در جمهوری اسلامی رائیس جمهوری یک تدارکاتچی است.

ناشناس گفت...

با درود بر شما. در كشور ما رياست جمهوري مترسكي بيش نيست و تصميم گيرنده ولايت فقيه مي‌باشد وما نيز به عنوان يك ايراني هيچ گونه اعتمادي به ولايت فقيه نداريم. با سپاس زنده باد كوروش زنده باد ايران آزاد

ناشناس گفت...

فرامرز و سحر
ایا مردمی که به اینده خود بیمناک و مضطرب هستند باید اعتماد داشته باشند دولتی که دزدی و دروغ از پایه هایه اصلیه ان جز بی اعتمادی مردم چیزی نخواهد داشت

ناشناس گفت...

مگر ما دولتی منتخبه خود داریم که به آن اعتماد داشته باشیم؟؟؟؟

ناشناس گفت...

بهرام لرستانی
مبارزان گمنامی که توسط عوامل مستقیم نظام مافیایی ملاها و پاسدارانش اعدام و يا سربه نيست شده اند و يا در دامهاي تنيده شده و عاملهای غير مستقيم فاشيسم ديني مانند فقر،فحشاء ، اعتياد ، بيكاري ، بي خانماني (اعترافات کاندیداهایی مانند قالیباف دوره‌ قبل رییس جمهوری گواهی است)جانشان را از دست داده اند
چگونه می توان اعتماد راشت_؟
اسامی که در سایت جنبش رهایی بخش لرستان آمده تنها در سایت این جنبش مانند خسرو اعظمی لرستانی و کامبیز لر و هزاران مبارز دیگر دوستتان داریم www.lorestan11.com

ناشناس گفت...

من کاملا اعتماد دارم که ایشان ایران را ویران تر خواهد کرد.

ناشناس گفت...

ASLAN ETMINAN NADARAM
ISHAN BE HEZARAN DALIL FAGHEDE AGHL MIBASHAND

ناشناس گفت...

من كاملا بي اعتمادم.اين دولت چيزي براي اعتماد باقي نگذاشته است.اينان منافقان واقعي هستند چون همه آنان جز دروغ چيزي نمي گويند و احمدي نژاد نماينده همه آنان است.نمونه اخير آن فاجعه اخير دانشگاه اميركبير است.

ناشناس گفت...

به نظر من بعداز 30سال دروغ دولت دیکتاتوری حاکم بر ایران اغتماد معدود طرفداران خودرانیزدر سالهایاخیرازدست داده است

ناشناس گفت...

با درود بر شما. در كشور ما رياست جمهوري مترسكي بيش نيست و تصميم گيرنده ولايت فقيه مي‌باشد وما نيز به عنوان يك ايراني هيچ گونه اعتمادي به ولايت فقيه نداريم. با سپاس زنده باد ايران آزاد
رويا از تهران

ناشناس گفت...

آقای وفا سلام
سینا
من از این دولت انتظاری نداشته و ندارم و به آن رای ندادم که به آن اعتماد داشته و یا نداشته باشم.
من معتقدم که همه کسانی که به شما زنگ میزنند و اظهار مخالفت و بی اعتمادی میکنند به این دولت و به این جمهوری رای داده اند اما حالا...
عمیقا" معتقدم که همانطور که برای ملت بسیار شریف, متین, با مرام و با فرهنگ آمریکا, آقای براک اباما لیاقت و برازندگی تشکیل دولت دارد, برای مردمی همچون مردم ایران نیزجناب آقای دکتر احمدی نژاد حتما" باید دولت داشته باشد.

ارادتمند شما,
سینا

ناشناس گفت...

ba dorood...
be dolate ahmai nejad hich etemadi nist, va omid varam ke mardome fahmideh iran niz bare digar be eishan rai nadahand...
Mehryar_Denmark

ناشناس گفت...

من کاملا اعتماد دارم که ایشان ایران را ویران تر خواهد کرد.

Arash1366 گفت...

منم مثل خیلی ها هیچ اعتمادی ندارم.ما در ایران به دروغهای جمهوری اسلامی عادت کردیم و اعتمادمان را خیلی وقت است که از دست داده ایم.
در ضمن یه فکری به حال فیلتر شدن وبلاگ بکنید. من از فیلترشکن استفاده کرده ام اما خیلی ها در ایران نمی توانند وارد سایت بشوند تا نظرشان را اعلام بکنند.

ناشناس گفت...

من به این دولت اعتماد ندارم . چون دروغگو .عوام فریب . هاله ای از نور میبینه . نقشه راه برای امامزمان میکشه .یک شبه تصمیم میگیره مثل جلو کشیدن ساعت .اعتماد ندارم چون امار سی ساله رو با دوره قبل از انقلاب که سی سال پیش بوده مقایسه میکنه

ناشناس گفت...

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش روی دولت می باشد اهمیت به مسائل سلامتی کارگران ، قشر اعظم نیروی انسانی و نیز زحمت کش جامعه می باشد که علیرغم این موضوع اگر کارفرمایی رابطه ای با دولت مردان داشته باشد به راحتی می تواند از کلیه قوانین موجود در این زمینه در ایران سرباز زده و نه تنها مسائل سلامتی کارگران حتی مسائل مربوط به ایمنی و محیط زیستی را بدون هیچ اهمیتی نادیده بگیرد لذا از شما خواستارم که در مورد این مسئله مهم حداقل چندین میز گردی بگذارید و از کارشناسان لازمه در زمینه سلامت و ایمنی کارگر دعوت نمایید.

ناشناس گفت...

من بی اعتمادم(جواب شما)
اما من عمیقا" اعتقاد دارم که چنین مردمی لیاقت چنین دولتی را دارد

متشکرم
سینا

ناشناس گفت...

درود

بسیار بی اعتمادم.
این آقایی که هر روز زنگ می زنند ، پشتیبانی از حکومت می کنند و امروز نام خودشان را داریوش گذاشتند.
بسیار تابلو هستند ، پیشنهاد می کنم پشتبانان حکومت ، حداقل چندتاشون ، چند روز در میان زنگ بزنند که آنقدر آبروشان نرود.
راستی ما دانشجویان که باعث پیشرفت کشور هستیم ، گوشه زندان می اندازید
خجالت بکشید

سپاس

ناشناس گفت...

اعتماد از انتخاب نشأت مي گيرد. چگونه مي شود به دولتي اطمينان داشت كه توسط تقلب و آراي جعلي و بوسيله رهبر انتخاب شده است؟

ناشناس گفت...

مملکتی که نمی تواند 30 سال خواسته های مردم را بی نیاز کند. واضح است که تا الان 97% بی اعتماد دارد.

ناشناس گفت...

فرامرز و سحر
حتی دزد هم دست احمدی نزاد نمیدهیم

farhoud گفت...

اعتماد اصلا ندارم جون وضع ما به اندازه ای بد است که من در ایران روزی 20 تا نصب لباسشویی داشتیم اما الان طوری شده که اگر روزی 2 تا هم داشته باشیم خیلی باید خدا را شکر کنیم ایا با این وضع جای اعتماد میماند.

ناشناس گفت...

دولت احمدی نژاد شایسته ترین دولت و شخص وی مناسبترین گزینه برای حکومت جمهوری اسلامی ایران است
احمدی نژاد دقیقا در راستای عقاید بنیانگذار انقلاب حرکت میکند و منویات ولی فقیه فعلی را اجرا میکند
رضا از رشت

ناشناس گفت...

اعتماد به دولت احمدی نژاد که فقط به دنبال پر کردن جیب خودش و دیگر مسولان کشور است یک جوردیوانگیست این دولت و حکومت انقدر ترسو است که تمام سایت ها و وبلاگها از جمله وبلاک شما را هم فیلتر کرده است

ناشناس گفت...

اقای مستقیم بعد از دروغهایی که ایشان در مورد حجاب و ازادی مردم و سپردن وزارت کشور به کلاهبردارهایی مثل کردان سرقت پولهای نفت و بیت المال بی ادبی در گفتار و بزغاله خطاب کردن منتقدین و دوبرابر کردن امار اعدام و نظامیان را با کودتای گام به گام درهمه ارگانها حاکم کردن و حکومت را در دست انجمن حجتیه قرار دادن و گروه فرفان را که در دوران خمینی به زیر زمین رفته بود در قالب و ظاهر جدیدش که همان مدرسه حقانی و مصباح یزدی است با بودجه 7 میلیاردی به دولت و ملت تحمیل کرد و البته صدها عمل ضد ملی ایشان تنها و تنها نشاندهنده دشمنی ایشان با ملت و فرهنگ باستانی ما ایرانیان است.

ناشناس گفت...

مردم ایران مثل پرنده ای در چنگال عقاب گرفتارند وهیچ سیاستی در نظام ولایت مطلقه فقیه فایده ای برای اقشار فقیر و متوسط ملت ندارد و تمامی سیاستهای انان به ثروتمندتر شدن اقوام خودشان منتهی می گردد.
اکثر اقازادهایی که تا قبل از انقلاب ارزوی دیدن تهران در سر داشتند حال در کشورهای اروپایی صاحب خانه های چندین ملیون دلاری هستند.

آرش گفت...

نه تنها اکثریت مردم ایران به این دولت ذره ای اعتماد ندارند بلکه بالاتر از ان به نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی و رهبریت دیکتاتور آن که دولتها دست پرورده اویند هیچ اعتمادی ندارند.

ناشناس گفت...

با سلام. به نظر من نظر سنجی باید در مورد رژیم جمهوری اسلامی انجام شود.چون همه مردم وعده و وعید های خمینی در بهشت زهرا را به یاد دارند.کدام یک از دولتهای جمهوری اسلامی به وعده های خود در زمینه های اقتصادی ، آزادی بیان، حقوق اقلیتها و غیره عمل کرده اند.من نسبت به کل رژیم جمهوری اسلامی بی اعتماد و متنفرم. کوروش از کردستان

ناشناس گفت...

با سلام
من بی اعتمادم

من اعتقاد دارم که علی کردان برای تشکیل دولت برای ملت ایران برازنده میباشند

ارادتمند
سینا

ناشناس گفت...

appliاول باید بگویم پرسشتان را اصلاح کنید و بگویید که به دولت کنونی ایران چرا که این دولت دولت ما نیست. و اما بایدبگویم این دولت و حکومت به هیچ وجه قابل اعتماد نیستچرا که از ابتدا دروغ گفته و می گویدمانند اینکه :1- مارگسسیت ها هم در بیان عقیده آزادند 2- حجاب اجباری نیست 3- ملت باید سرنوشتشان را خود تعیین کنند که الان می بینیم توسط قای جنتی تعیین می شود و الی آخر................

ناشناس گفت...

چگونه می توان به دولتی اعتماد داشت در حالی که خود آقای احمدی نژاد اعتراف می کند که عملکرد دولت در بعضی موارد اشتباه بوده است؟
نمونه بارز آن وامهای خريد مسکن بوده، آقای احمدی نژاد در يکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که اين اشتباه دولت باعث گرانی مسکن شده يا به طور مشابه مسئله مربوط به وام طرح های زود بازده.

ناشناس گفت...

من هيچگونه ا عتمادی به این دولت مستبد از بالاترين نقطه هرم که خامنه ای باشد تا پايين نقطه ان که بسيجيان فرومايه باشند ندارم

ناشناس گفت...

اعتماد ندارم
جواب ساده است هر كسي از خدا به عنوان ابزار قدرت استفاده كنه و مخالف رو معاند با خدا بدونه قطعا كسي نيست كه قابل اعتماد باشه!


امين

ناشناس گفت...

من جواني 20 ساله هستم و هيچ گونه اعتمادي به خامنه اي احمدي نژاد خاتمي و هيچ يك از اوباش رژيم چه با ريش چه بي ريش چه با عمامه و چه بي عمامه ندارم!و تمام تلاش خود را براي سرنگوني رژيم خواهم كرد!

ناشناس گفت...

نظر به اینکه کاملا بی اعتمادم. خواستم بگم چه طور میشه به دولتی اطمینان کرد که حق مردم خودشو میده به کشورهای بیگانه و تازگیا هم بدون آگاهی دادن یه ستون جدید توی قبضهای موبایل اضافه کرده به نام (کمک به مردم غزه)!!!

ناشناس گفت...

چگونه میشه به این دولت دست پرورده که از خود هیچ حاکمیتی ندارد و فقط تابع امر رهبری میباشد و به حقوق مردم تجاوز کرده و فقط حدفش جلب رضایت رهبری می باشد حتی اگر به ضرر اکثریت مردم باشد
چناچه که میبینیم

ناشناس گفت...

من اعتماد ندارم چون تکلیف اون 1 میلیارد که گم شده هنوز مشخص نشده...

ناشناس گفت...

دوست دارم که به دولت اعتماد کنم ولی وقتی خود اقای کروبی اظهار 2ملیون رای تقلبی را میکنند من چگونه میتوانم به دولت اعتماد کنم؟؟؟

ناشناس گفت...

اگر شما به حدود 4 سال گذشته نگاه کنید هیچ حرکت مثبتی نه برای مردم و نه در سیاست خارجی کشور انجام نشده بلکه اوضاع کشور را به هم زده است و همین طور اوضاع منطقه را حساس کرده است فقط با آمارهای دروغ در رسانه ها برای خود تبلیغ می کند و من و خانوادم به هیچ یک از افرادی که در این حکومت هستند اعتماد نداریم

ناشناس گفت...

من هيچگونه ا عتمادی به این دولت مستبد از بالاترين نقطه هرم که خامنه ای باشد تا پايين نقطه ان که بسيجيان فرومايه باشند ندارم

ناشناس گفت...

با سلام
بزرگترين دروغ آقاي احمدي نژاد انتخاب وزرايي چون آقاي کردان و حمايت احمقانه از او و دهان کجي به مجلس و مردم بود
Nasrin

ناشناس گفت...

من به دولتی که به فکر ملتش نیست اصلا اعتماد ندارم

ناشناس گفت...

zahed
من به دولت احمدي نژاد اصلا اعتماد ندارم چون كارش را با دروغ شروع كرد آنجا كه گفت جوانان ما با هر تيپ و مد مويي كه باشند براي ما عزيز هستند و ما با آنها با ملاطفت برخورد مي كنيم.او حتي به اين يك جمله هم نتوانست پايبند بماند. حالا هم با سفرهاي استاني سعي در رياكاري و فريب مردم دارد.

ناشناس گفت...

درود بر شما -حکومت اسلامی کاملا" غیر قانونی و منتخب ملت ایران و ایرانیان نیست و 30 سال با حقه و بی قانونی بر ایرانیان تحمیل شده و من بعنوان یک شهروند ایرانی 30 ساله هرگز و به هیچ عنوان حتی اگر همه شعارهای این حکومت عملی شود و حتی اگر امریکا نیز با این حکومت به معامله ای ئارد شود - اعتمادی ندارم و تنها هدف این گروه اسلامیون غیر قانونی را چپاول ثروت های ایران می دانم . ( با تشکر از کادر ایجاد شده جهت رای به هر سوال و نظر خواهی آزاد در وب شما )

ناشناس گفت...

شعارهای عاری از شعور نتیجه اش حکومت ضده جمهوری اسلامی نما بوده و حاصل ارزشمندی در بر نداشته و اعتماد پیشینیان سبب عنان گسیختگی حکام فاسد ایران گردیده .من بعنوان یک ایرانی در بند به جهانیان هشدار میدهم اعتماد به چنین رژیمی فجایع اسفبار برای جوامع بشری به ارمغان خواهد آورد

nima diba گفت...

دولت ایران یک دولت مردمی و با اراده بوده است بنابراین این دولت مورد اعتماد من نوجوان 17 ساله است

ناشناس گفت...

etemadi b ien doolat namashro ast nadaram

ناشناس گفت...

من نه تنها به آقای احمدی نژاد بلکه به این رژیم هیچ اعتماد ندارم.
مسئله این است که ما با خود رژیم جمهوری اسلامی مشکل دارم. اقای احمدی نژاد ، یا خاتمی ، یا رفسنجانی و غیره هیچ فرقی با هم ندارند و همه دارند از این رژیم و آقای خامنه ای پیروی می کنند. به نظر باید خود رژیم جمهوری اسلامی عوض شود و دست از سر ما بردارد.
با تشکر- فرزانه از تهران

ناشناس گفت...

با سلام
من فکر میکنم دولت ایران جای هیچگونه اعتمادی برای مردم نگذاشته است . اگر میزان اعتماد ملت ایران را بخواهیم روی یک محور مختصات نشان دهیم . دامنه منحنی رو به سوی بینهایت منفی خواهد رفت . و این به آن معنیست که بطور مثال اگر دولت بگوید ماست سفید مردم میگویند که حتم دولت دروغ می گوید و ماست سیاه است.

ایراندخت گفت...

با سلام
هیچ. کدام اعتماد؟
اگر میزان اعتماد ملت ایران را به حکومت ایران و بخصوص به دولت فعلی بخواهید روی یک محور مختصات نشان دهید ، می بینید که دامنه این منحنی رو به منفی بینهایت پیش میرود. این بدان معنیست کهملت نه تنها به دولت اعتماد ندارد بلکه حتی اگر دولت یک حرف راست هم بزند ملت باور نمی کن.

ناشناس گفت...

اعتماد کردن به دولتی که پایه و اساسش بر دروغ و تزویر است بی معناست

نمونه اش:هاله نور احمدی نژاد, آوردن نفت سر سفره ها,دختر16 ساله و انرژی هسته ای,فرمانده
آمر یکایی که به احمدی نژاد گفت تو در قلب من جا داری,طرح ربودن احمدی نژاد در عراق,ایران ابرقدرت منطقه

و از همه مهمتر انرژی صلح آمیز!!هسته ای

ناشناس گفت...

در دولت احمدي نژاد:
اصول دروغ گفتن و راست راست راه رفتن پايه گذاري شد.


طرح مبارزه با بد حجابي شروع شد.
تحريم هاي امريکا شروع شد.
موضوع هسته اي ايران تابلو شد.
بنزين سهميه بندي شد.
قيمت پودر لباسشوئي 3 برابر شد.
قيمت برنج هم كه دست نخورد!!

قطعي برق و گاز و صادرات آن افزايش يافت.
بدليل مشكلات اقتصادي و ... سرانه مطالعه از 20 دقيقه به 10دقيقه كاهش يافت.
وزير محترم كشور از دانشگاه آكسفورد فارغ التحصيل شد!

ثروت وزير پيشنهادي جديد، صادق محصولي، در کمتر از 3 سال به بيش از 160 ميليارد تومان رسيد.
سوبسيد آب و برق، گاز و شير حذف شد.
فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ را توي خانه عفاف گرفتند.
استاد دانشگاه به شاگردش تجاوز کرد، شاگرد محکوم شد، استاد به پستي بالاتر منسوب شد.

فيلم رئيس ستاد اقامه نماز تويسرکان با زن کارمندش در آمد.
قاضي دادگاه را به جرم بچه بازي گرفتند.
بد سابقه ترين مدير کشور و همکار احمدي نژاد مدير سايپا شد.
دولت به جاي مشاوره با اقتصاد دانان با قصابان و بقالان مشورت کرد.
قيمت خانه در تهران از پاريس گرانتر شد.
برداشت از ذخيره ارزي 12 برابر شد.
تورم به 21 درصد رسيدمردم ايتاليا و فرانسه توي خيابون عليه دولت ايران و تروريست بودنش تظاهرات کردند.
زمزمه خليج عربي شروع شد.
قيمت مسکن سه برابر شد.
طرح توريستي سفرهاي استاني رئيس جمهور و وزرا شروع شد.
دانش آموزان ايراني موفق شدند در زير زمين خانه شان انرژي هسته اي درست کنند..
استادان دانشگاه مخالف دولت اجبارا بازنشته شدند.
تمامي صنايع و کارخانه هاي دولتي به کنسرسيوم ها و مافياي داخلي فروخته شد.
ايران از نظر کسب و کار در رده صد و بيست و چهارم قرار گرفت.
کشور ما از نظر تورم در خاور ميانه اول شد.
سيل مهاجرت مردم به اولين کشور ممکن روانه شد .
رئيس جمهور کشور موفق به ديدن هاله نوراني هنکام مذاکرات هسته اي شد.
طرح تقسيم عادلانه !!! درياي خزر که تاريخ دانان آن را برابربا قرارداد ترکمانچاي مي دانند اجرا شد..
حتي روسيه و چين هم ايران را تحريم کردند.
آمار اعتياد در کشور به بالاترين رقم در طي 50 سال اخير رسيد.
کراک و انواع مواد مخدر به آساني در دسترس مردم قرار گرفت.
درصدي از مردم که زير خط فقر قرار مي گيرند به 40 درصد رسيد.
بدترين نتيجه در طول شركت در المپيك براي ايران رقم خورد.
هرکول جهان به بازي در تبليغات املاک روي آورد.
نحوه صدور رواديد براي شهروندان ايراني توسط سفارتخانه هاي کشورهاي يک لاقبا به بدترين و اهانت آميزترين وضع خود در 30 سال گذشته رسيد.
در زندانها مهر ورزی بیش از پیش شامل حال دانشجویان ، معلمان ، کارگران و زنان شد .
خدا را شکر انقلاب به درجه ای از ثبات رسید که کوچکترین حرکت و اعتراض صنفی اقدام علیه امنیت ملی یا انقلاب مخملی قلمداد می شود .
مردم یا همان ملت که آقای احمدی نژاد در سخنرانی ها همیشه آن را برابر با خود کردند ، حق دانستن موجودی صندوق ارزی را از دست دادند
معادل همه 15 سال قبل درآمد نفتی حاصل شد ولی چون بوی بد می داد به جای سفره مردم سر از سفره خودی ها در آورد
تنها حقوق بازنشدگان لشكري و كشوري افزوده شد كه هميشه مورد لطف دولت بوده اند و بازنشتگان تامين اجتماعي در زير خط فقر به فراموشي سپرده مي شوند، به اين ميگن دولت عدالت و مهر پور كه مخصوص لشكريها و كشوريهاست
و ....

دست در دست هم يکبار ديگه به احمدي نژاد راي بديم
با اضافه کردن نکات مورد نظر خود و ارسال اين ليست به دوستان ما را در راي آوردن مجدد احمدي نژاد ياري دهيد.
ستاد هوشمند تبليغات درست براي احمدي نژاد ( معجزه هزاره سوم و ساير هزاره ها)

ناشناس گفت...

کمی مضحک نیست وقتی خامنه ای دامت افاضاته روی سر بیش از ۷۰ میلیون آدم نشسته٬ به احمدی نژاد و این قبیل تخم و ترکه(Taraké) ناسالم و نا اهل یا اعتماد یا عدم اعتماد به دولت اینان پرداخت؟!
بر چه کسی پنهان است که قدرت فقط در دست باقیمانده گان انقلاب و ماساژورهایشان باقی مانده؟ چرا خامنه ای و رفسنجانی را به محاق نمیکشید؟
VOA ٬ جون من ما رو اذیت نکن. سر کار نذار= مرسی

ناشناس گفت...

از انجاییکه گفتار وعمل این دولت تناقض دارد هیچگونه اعتمادی به آن ندارم.

ناشناس گفت...

سلام اولا این دولت مسروعیت دموکرایتک نداره به دو دلیل : چون به گفته دوست و دشمن و براساس اصول دموکراسی انتخابات در ایران آزادنیست و همچنین آقای احمدی نژاد رای 17 میلیون رای دهنده از مجموع 50 میلیون واجد شرایط رو بدست آورده که این از نصف هم کمتره پس ایشون دولتش مشروعیت دموکراتیک نداره و از نظرقانون هم ون انخابات بر خلا قانون اساسی بادخالت شورای نگهبان برگزا میشه قانونی هم نیست . گذشته از این ها حمایت احمدی نژاد از جاعلی مثل کردان و دروغ های پیش از انتخابات در مورد آزادی فردی مردم و در مورد اقتصاد و ... سخنانی همچون دیدن هاله نور در سازمان ملل یا شناسایی وی توسط بچه دو ساله آمریکایی و گفتن محمود محمود و همه این ها نشان دهنده این این است که ایشان یا دروغگو هستند یا مشکل دیگری که نمیخواهم به دلیل غیر مودبانه بودن نام ببریم دارند . چگونه میشود به ایشان و دولتشان اعتماد داشت؟

hamed گفت...

سلام
من حامد 22 ساله از شیراز میخواستم بگم وبلاگ شما فیلتر هست و کلا تمام سایتهای خبری آزاد فیلتر هستن و خیلی ها نمیتونن وارد سایتها بشوند
خواهش من اینه که صدای آمریکا اینهمه هزینهه میکنه سرویسهای vpn در اختیار مردم کاربران قرار دهید تا از سانسور شدید اینترنتی خلاص بشوند.
من بازهم این مطلب را مطرح میکنم.
ممنون میشم اگه به ایمیلم جواب بدید.

ناشناس گفت...

من کاملا بی اعتمادم ! دولت عوام فریب که در این مسیر هم موفق بوده و بسیاری از بودجه ، وقت و انرژی دولت احمدی نژاد صرف عوام فریبی و ظاهر سازی شده کسی که دم از عدالت زده ولی از عدالت هیچ خبری نیست !

واقعا گزینه "از دولت متنفرم" گزینه مناسبتری است

ناشناس گفت...

درود
من تلاش زیادی کرده ام که معنی شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه را بهحزب اللهی ها بفهمانم ولی کسی مرا یاری نمی کند.
از شما خواهش می کنم در صورت امکان یک جلسه را به این بررسی این شعار اختصاص دهید.
http://www.youtube.com/watch?v=IpecZawp-sU

ناشناس گفت...

ma dar in si sal enghelab adamhaye ziyadi didim mesl shamdozdha. khulah khag ha aynehfurushan ha ....akharsar ham in shazdeh bayad be in mard ghuft ahmaghi negad na ahmadi negad. be adam ahmagh ke metune etemad beconeh ?

ناشناس گفت...

تمام دولتهاي كه در اين سي سال سركار آمدند غير از دورغ به مردم چيزي نگفتند.
هر كي از اين حكومت باشد (چه خاتمي چه احمدي نژاد و هر كسي ديگر ) نميشود اعتماد كرد

ناشناس گفت...

تا چه اندازه به دولت خود اعتماد دارید؟

اندازه ای که به خدا اعتماد و اطمینان دارم یعنی صفر(0)

آیا دولت احمدی نژاد در انجام تعهدات خود موفق بوده؟

بله تعهد داشت که برگردیم به دوران انقلاب و زنان مثل گذشته بزنن و بگیرن ببرن کمیته خیلی خوب انجام دادن زحمت کشیدن


کدام سیاست دولت برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

سیاست ابرو بری ایران در جهان
ابرومون خوب رفت سکه یه پول شدیم و هیچ ارزش و اعتباری نداریم

ناشناس گفت...

مساله بسیار فرا تر از این حرفهاست صحبت از هر برنامه ریزی تغییر و پیشرفتی که میشد اولین چیز که به ذهن من به عنوان یک جوان ایرانی میرسد عملی نبودن و اجرا نشدن آن است. چون سالهاست که بجز سخنسرایی شاهد چیز دیگری نبوده ایم.این بی اعتمادی به دولت تا انجا در فکر من ریشه دوانده که وقتی در کشور محل سکونتم خدمت توجه و احتراو از سوی دولت میبینم باور کردن آن برایم آسان نیست (من بچه انقلابم)

ناشناس گفت...

ba arze sallam . man tanha dar morede enerjiye hastey 100% HOKOUMATE IRAN RO HEMAYAT MIKONAM AZ CHANNE HAYE DIGE 100% MARDOOD HASTAN KHAHESHT MIKONAM 1 NAZARE CHODAYE AZ BAHS DARAM LOTFAN ECHAZE BEDIN TAYP BESHE VA AMA NAZARAM ((((VALLAH BE PIR BE PEYQAMBAR ISRAIL DOSHMANE IRAN NIST NA TANHA DOSHMAN NIST BALKE MITOONE BEHTARIN DOOST VA HAMIYE IRAN BASHE )))) DOSHMANE ASLIYE MA AERAB VA MOSALMOONA HASTAN . BA REZAYATE KHOD ASMAM RO HAM TAYP MIKONAM MAHMOUD AZ UK

ناشناس گفت...

بادرود،اعتمادبه این دولت مثل اینست که شما به یک دزد باالفطره اعتماد کنید.با این همه چپاول پول نفت هر چقدر هم می توانند از مردم بدبخت مالیات می گیرند.اخیرا هم که بقول خودشان یک میلیارد دلارازحساب ذخیره ارزی کم شده است. ژیواگو ازتهران

ناشناس گفت...

بادرود،الان دیگر دزدیهای مقامات دولتی واقازاده هاانچنان زیادشده است که خودشان هم مانند گرگها به جان هم افتاده اند.فقط یک ادم ابله میتواندبه این دولت اعتمادکند.

ناشناس گفت...

به نظر من باید
نام آقای احمدی نژاد در کتاب رکوردهای گینس به عنوان دروغگوترین رئیس جمهور ثبت شود

ناشناس گفت...

كلمه " بي اعتماد " براي نشان دادن عمق وخامت رابطه بين مردم و دولت و حكومت اسلامي ايران بسيار ضعيف است. اي كاش تركيب و يا كلمه قوي تري پيدا مي شد.