۱۳۸۷ آبان ۲۵, شنبه

"ان پی آر" و واکنشهای شما به انتخاب اوباما

دوستان عزیز npr از واکنشهای شما به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به صدای آمریکا فرستادید گزارشی تهیه کرده. می تونید به اینجا برید و روی Listen Now کلیک کنید، گزارش رو بشنوید. در ستون کامنت هم نظرتون رو اعلام کنید. عرض نکردم همه می خوان بدونن شما چی فکر می کنین!

۱۵ نظر:

مصطفی گفت...

اولاً که خیلی ترکید و دوماً این (ان پی آر) چی هست؟ همون (ان پی تی) ؟

وفا گفت...

مصطفی جان npr یا national public radio یک رادیو شناخته شده و معتبر در آمریکا و سطوح بین المللی است که نزدیک به بیست و شش میلیون شنونده تنها در آمریکا داره و هر هفته صد و سی ساعت برنامه تهیه و پخش می کنه. بنابر این ان پی تی نیست، در پیتی هم نیست قسمت اولا کامنتت هم خیلی محبت آمیز بود!

آرش گفت...

با سلام
وفا جان در بی طرفی شما شکی نیست و این رو با برنامه ها و تفسیرها و صحبت هاتون نشون دادین ولی از شما خواهش دارم برای حفظ شأن این وبلاگ صحبتهای اینچنینی را حذف کنید و فقط آرزو کنیم که ظرفیت درک این گروه بالا بره.این آقا هم مطمئن باشید اصلا متوجه نشده که این گزارش چی می گفت و گرنه میرفت تو قسمت About NPR می خوند که یعنی چی.
در مورد موضوع هم عرض کنم من هم امیدوارم که تو کشورمون هم به یک چنین سطحی از آزادی مردم در انتخاب سرنوشتمون برسیم و هرچه زودتر همگام با تحولات جهان پیش بریم طوری که به ابرانی بودنمون بدون ترس افتخار کنیم نه مثل الان که تو روابط عادی باید کلی وقت صرف کنیم به دوستان شخصیمون ثابت کنیم که حساب ملت از دولت جداست.

آرش گفت...

حیفم اومد این رو نگم که آقا مصطفی که حرف از زرتشت می زنی!!!!!! لطفاً به گفتار نیک عمل کن.

ناشناس گفت...

در روز نخست اعلام پیروزی اوباما، خبرگزاری‌های ایران تنها اظهارنظر دو تن از نمایندگان مجلس را منتشر کرده‌اند که "پیروزی اوباما" را "نشانه‌ی شکست سیاست‌های جورج بوش" توصیف کرده‌اند. حداد عادل یکی از این نمایندگان گفته است: «هر کس که رئیس جمهور آمریکا باشد چاره‌ای ندارد جز اینکه از راه بوش برگردد و این هم به سود ملت آمریکا و هم به سود مردم جهان خواهد بود.»

رستم فرخزاد گفت...

والا این آقا مصطفی از بچه های گل این وبلاگ هست من هم تعجب کردم از این کامنتشون. حتما سو تفاهمی بوده و خودشون توضیح میدن.

شوخی: مصطفی جان نکنه قبل از نوشتن کامنت، پیک رو زدی بالا برادر .

وفا جان به شما هم خسته نباشید میگم.
خوشحالم که صدای شما منعکس کننده صدای مردم ایرانه.

راستی وفا جان از اون چهار کله پوک چه خبر؟ 2و3 روز هست بعد از جریان افشاگری گه کردم و مچ دوتاشون رو گرفتم دیگه نمی بینم به VOA زنگ بزنن.
خدا یک عقل سالم به اونها بده یک مملکت آزاد به ما.

مصطفی گفت...

عجب؟! بابا ما توی فرهنگ کلامی با روفقامون چیزی رو که خیلی خوشحالمون کنه میگیم ترکید!!! برای این یکی که از خوشحالی دیگه توی پوست خودم نیگنجیدم!! ترکید یعنی ای ول یعنی خیلی عالی بود یعنی کیف کردم یعنی ما بر اساس و اصول موفق میشیم ، ترکید یعنی همه جا پخش شد!
من فکر کنم سوء تفاهم از شما بوده! :))
ما مخلص همه هستیم

رستم فرخزاد گفت...

مصطفی جان کلی خندیدم خدایی این کامنت تو هم سوژه ای شده ها. آخه اون "ترکید" به صورت دیگه هم خونده میشه. اگر جور دیگه بخونیش نام یکی از اقوام آذری میشه.
خلاصه سو تفاهم اندر سو تفاهم بوده. ایشالا که برطرف شده .

وفا گفت...

دوستان عزیزم برای جلوگیری از سوتفاهم های آینده "نترکید!"

رستم فرخزاد گفت...

وفا
looooool

آرش گفت...

سلام وفا جان
می دونم اینجا جای این حرفا نیست ولی واسه تنوع هم باید بگم سوژه جالبی بود . سوء تفاهمی بود ولی امیدوارم باعث استحکام دوستی و اهدافمون بشه.!!!!!!!!!!! D:

Unknown گفت...

impressing

ناشناس گفت...

به نظر من وضعیت ایران کاملا مشخص است حکومت اسلامی ایران به دلیل وجود ولایت مطلقه و نیز فتوی دهنده ای مانند اقای خامنه ای اجازه ای برای اصلاحات نداره و اگر با اومدن اوباما کشور بزرگی مثل آمریکا بخواد کوتاه بیاد باید مطلق بودن آقای خامنه ای رو هم برای خودش پیش بینی کنه به خاطر اینکه این مطلقه بودن هم مثل دینشون صادراتی است . امیدوارو که این صادرات دامنگیر غرب نشود و در همین محدوده جهان عرب خنثی شود . دانشجو م.خ از بروجرد.

مصطفی گفت...

ای بابا! من بیچاره هرچی فکر کردم که کجای حرفم خیلی بد بوده که اینجور همه ناراحت شدن چیزی نفهمیدم ولی الان که کامنت رستم عزیز رو خوندم 2 افتاد . نگفتم سوء تفاهم از شما بود :))
خلاصه بازم ما چاکره همه هستیم.
بازم توضیح بدم درسته با ترک ها یک جور خونده میشه ولی منظور من از ترکید یه انفجار ( به قولی ) رو شامل میشه.

ناشناس گفت...

خدایی اگه من ترک بودم و این کامنتها رو می خوندم ناراحت میشدم...خوبه که ناشناسم! اینطور نیست وفا؟!
بگذریم، بنظرم هنوز خیلی زوده در مورد اوباما نظر بدیم اما فکر میکنم اوباما در روابط امریکا با اعراب تجدید نظر کنه و هواشونو بیشتر از بوش داشته باشه. بعید نمیدونم که طی دوران ایشون سه جزیره ایرانی کمی "اماراتی" بشوند و خلیج فارس هم کمی بیشتر "عربی". به هر حال در مناقشات ایران و اعراب بوش بیشتر سعی میکرد بیطرف باشه ولی اوباما...بعید میدونم.