۱۳۸۷ آبان ۱۱, شنبه

خارج از دستور - لینک بحث آزاد

اینهم لینک بحث آزاد نوامبر. از همه شما که در عین حفظ نظم وبلاگ نظرهاتون رو با من و دوستان خودتون در وبلاگ در میون میذارین ممنونم.

خارج از دستور ماه گذشته

۶۸ نظر:

آرش گفت...

سلام وفا جان
من همیشه برنامه های شما رو می بینم و هر شب با گوش دادن به دو برنامه میزگرد و تفسیر خبر از طریق اینترنت می خوابم. برنامه هاتون جالب و شنیدنی هست. اما یه خواهش داشتم.لطفاٌ از آقای سازگارا در برنامه رو در رو دعوت کنید و موضوع تشکیل سپاه و اینکه چرا از نظام بریدند رو به چالش بکشید. البته من قسط این رو ندارم که بگم ایشون آدم خوبی نیستند برعکس کسی که در هر مرحله از زندگیش متوجه اشتباه خودش بشه و برای جبران اون قدم برداره معلومه که آدم بزرگیه ولی برای جلوگیری از شایعات و روشن شدن اذهان لطفاٌ بیان و این موارد رو توضیح بدن و در صورت برگزاری این برنامه مثل همیشه دنبال خاطرات کودکی و غیره نباشین بلکه موضوع اصلی توضیح دلایل جدائی از نظام و پاسخ به تناقضات اعتقادی ایشون باشه.
با تشکر

وفا گفت...

آرش جان برنامه های رو در رو با مصاحبه با آقای سازگارا شروع شد. متاسفانه بعد از شش ماه از آرشیو وب سایت پاک شده اند اما در دو نوبت با آقای سازگارا مصاحبه شده است. در سایت ایشون فایل صوتی مصاحبه وجود داره

آرش گفت...

ممنونم وفا جان . همچنین از اشتباه تایپی عذر می خوام که به جای قصد ، قسط تایپ کردم.

ناشناس گفت...

من فكر ميكنم يكي از موارد مهم در تكنولوژي انرژي هسته اي بحث نابود كردن زباله هاي هسته اي است .
من اطلاع دارم كه بسياري از اين زباله ها در اطراف شهر نطنز و كاشان دفن ميشود و طي چند سال آينده باعث بروز بسياري از بيماري ها مانند سرطان و نا هنجاري هاي جنيني ميشود .
بيچاره مردم اين مناطق كه فكر ميكنند دارند حقوق خوبي براي كار در نيروگاه نطنز و اصفهان ميگيرند ولي نمي دانند كه هزينه اي كه بابت كار در اين نيروگاه ها ميدهند بسيار سنگين است.

Unknown گفت...

وفا جان سلام
باز هم مرسی که یه پاسخی برای دوستمون مهدی از اهواز داشتی چون دقیقا برای خود من هم سوال است که چرا آقای بهارلو دیگر در میزگرد نیستند چون این برای خود من هم ابهام بود و البته هست. رفتن آقای بهارلو حداقل باید با تشریفات همراه میشد . واقعا برخورد مدیریت با ایشان خیلی بد بود . خیلی تعجب میکنم.
از اینکه بگذریم...
انتخابات امریکا بزودی به اتمام میرسه و من هنوز هم امیدوام که آقای ام کین برنده بشن. وجود بایدن در سمت معاونت اوباما از همه چیز بیشتر منو نگران و ناراحت کرده .
ناشناس به نکته مهم و درستی در مورد زباله های هسته ای و خطر نیروگاهها گفتن . اونهم با این وضع تکنولوژی روسی و آخوندی در کنار هم ... ! چه شود...
مسئله فقط نطنز و اصفهان نیست . اراک و بوشهر و همین لویزان تهران و خیلی جاهای دیگه که دارن زیر زیرکی کار میکنن.. این حکومت خیلی خطرناکه وفا جان . خیلی .. در حدی که میتونه باعث یک فاجعه بسیار بزرگ در قرن 21 بشه . اگر جلویش گرفته نشه هزینه سنگینی رو همه دنیا باید بده مخصوصا مردم بیچاره ایران که در مرکز خطر هستند.

ناشناس گفت...

سلام آقاي مستقيم
اين بار سومه كه سوالم رو مطرح مي كنم نمي دونم چرا جواب نمي ديد شايد هم داريد كارشناسي مي كنيد در يكي از پيامهاتون اشاره كرديد كه خارج از دستور براي موضوعات خارج از بحثه نمي دونم منظورتون با من بود يا دوست ديگري بهرحال فكر نمي كنم سوال من خارج از چهارچوب كلي بحث باشه : سوال كردم كه آيا امكان رديابي ارسال كننده پيام از ايران ، براي عوامل رژيم ميسر هست يا نه ؟ لطفا پاسخ دهيد با تشكر - كوروش

وفا گفت...

کوروش جان من اطلاعات تخصصی در این زمینه ندارم ولی سعی میکنم کارشناسی در این زمینه پیدا کنیم.

ناشناس گفت...

درود و سپاس فراوان
درود بر آزاد انديشان
خوب از جمعيت بزرگ ال ياسين چندين پيام داشتيد كه مي بينم پاك شده اند شايد دليل خاصي در اين زمينه داشته ايد. اما به نظرم وجود آنها در وبلاگ شما كه دائماً از طرف اداره برخورد اديان دستگاه امنيتي در حال ديدباني است. مهم است.
شاد باشيد و حامي انديشه آزاد و ازادي انديشه بمانيد

وفا گفت...

ناشناس "آزاد اندیش" عزیز وقتی پیامهای متعدد از یک شخص و با اسامی افراد مختلف از شهرهای مختلف می رسد و در ارتباط با موضوع نیست بلکه استفاده از محیط وبلاگ برای تبلیغ است متاسفانه موظفم برای احترام به سایر دوستان از درج آنها خودداری کنم.

ناشناس گفت...

سلمان از جمعیت آل یاسین

با سلام خدمت آقای مستقیم

ممنون که نظرات ما را به گوش چهانیان می رسانید.

خواستم یکی از وب سایت های جمعیت آل یاسین را معرفی کنم. کسانی که مایلند با این جمعیت و استاد پیمان فتاحی (ایلیا میم) آشنا شوند، میتوانند به این سایت مراجعه کنند.

با تشکر مجدد.

www.yaassin.com

Ali-akbari گفت...

فرجام نظامهای قدرت در جهان


اگر نظام ارباب رعیتی را یکی از کهن ترین نظامات قدرت در جهان بدانیم وبخواهیم وضعیت امروز مناسبات قدرت در دهکده ی جهانی را با آن بررسی کنیم. می بینیم که این نظام امروزه به دو نوع اصلی تقسیم شده است.یکی نظام اربابی آشکار و سنتی که در آن رعیتها به نوعی برده ی اربابها هستند ودیگری نظام اربابی پنهان و مدرن که رعیتهای آن در ظاهر مستقل و آزاد هستند . درجهان معاصر باقیمانده ی نظامهای اربابی آشکار سنتی به حکم زمان در حال ازبین رفتن وتبدیل شدن به نظامهای اربابی پنهان مدرن هستند و نظام اربابی مدرن نیز همان نظام سرمایه داری و بازار است که می رود تا به لطف فن آوریهای فوق مدرن حاکمیت خود را درتمام ابعاد زندگی بشر کامل کند هسته ی مرکزی این نظام نوین آمریکا است که به علت ساختار اولیه اش مانند یک آهنربای نیرومند تمام سرمایه های مادی و معنوی دنیا را جذب می کند و به نظر می رسد مردم زمین را تا مدتها به دو گروه برخوردار و محروم تبدیل کند و تنها کشورهائی می توانند در مقابل این کشش مغناطیسی عظیم بیشتر ایستادگی کنند که مانند چین و جوامع منضبط سوسیالیستی با جهان آزاد ! تعامل کنند . والبته در نهایت به خاطر کمال طلبی انسان و بر اساس قانون نا نوشته ی برتری قدرت در طبیعت . بالاترین مقاومتها نیز سرانجام شکسته می شوند ومردم با تمام امکانات مادی و معنوی جهانشان درخدمت لیبرال دموکراسی معتدل! قرارمی گیرند و با متحد شدن زمین و برچیدن مرزها همگان از شانس برخورداری از رفاه وثروت برخوردار می شوند و دراین تکامل برای اولین بار هر فرد ارباب خودش می شود ودیگر خبری از انسانی به نام رعیت نخواهد بود .ولی این پایان تاریخ نیست . وتمام واقعیات آن هنگام را تنها در همان زمان می توان درک کرد . دورانی که انسان هویت خود را در لابه لای ماشین آلات مدرن ومخلوقات جدید ! جستجو می کند.

( خوب است که بحث فوق در میزگرد مطرح شود)www.ali-akbari.com
راستی آقا وفا درباره ی اون شبکه های سینمائی شنیدم گویا هالیوود دست به ابتکاری زده واز هنرپیشگان و دوبلورهای فارسی و عرب و ترک زبان دعوت کرده برای کار به آمریکا بروند طبیعی است مردم دوست دارند فیلمی را به زبان خودشان از ماهواره ببینند با این احساس که همزمان صدها میلیون نفر در سراسر جهان همان فیلم را می بینند...

ناشناس گفت...

باسلام
من بعنوان یک ایرانی ازتمام مردم امریکابابت یورش به سفارت امریکاعذرخواهی میکنم.این یک حرکت بسیارناپسندبود.

آرش گفت...

با سلام
موضوعی که همواره بنده را آزار میدهد این است که اکثریت گروه ها و افراد مخالف نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر نیز مشکل دارند و این رویکرد موجب دلسردی مردم داخل کشور نیز گردیده است و بیش از هر چیز به سود سران نظام می باشد.از شما به عنوان یک رسانه تقاضا دارم بدون جانبداری از حزب یا فرد خاصی(که این موضوع را ثابت کرده اید)با تولید برنامه هایی در جهت پیوند این گروهها قدم برداشته و بر همگان روشن سازید که با اتحاد می توان بر مشکلات فائق آمد. به عنوان یک پیشنهاد می توانید در ابتدا از طریق همین وبلاگ یک نظر سنجی برقرار کرده و با مشورت کارشناسان مختلف خود عقاید و نظرات مردم را در مورد این گروهها منعکس کنید. چون که مطمئناٌ بیان نظر مردم عادی نسبت به گروهها ممکن است به مذاق بعضی ها نسازد ولی هیچکس نمی تواند در مقابل نظر مردم جبه گیری یا سانسور نماید مگر اینکه خود یک دیکتاتور باشد. امید است که با اتحاد، انتخابی اصلح تر نسبت به سال 57 داشته باشیم.
با تشکر

ناشناس گفت...

سلام
ضمن تشكر از وفاي عزيز مبني بر دليل موضوع پاك شدن بعضي از كامنتها
مي خواستم در خصوص خبر بركناري نماينده دولت در مجلس و وزير وقت وزارت كشور بگويم
اين وقايع شرم انگيز نشان از اين دارد كه براي بعضي ها، هدف وسيله را توجيه كرده و مي كند، لذا براي رسيدن به قدرت، بخودشان اجازه مي دهند دست به هر خطا و گناهي بزنند. تحمت، دروغ، بولتن سازي، قتل هاي زنجيره‌اي، تحريف، تهديد و ...
برايشان فرقي نميكند كه نمايندگان مجلس باشند، رياست جمهورهاي قبلي باشند يا دانشجويان آزادي خواه و يا ايليا معلم تفكر جمعيت الياسين .
اين اين اتفاق وحشت ناك تمثيل ضرب المثل ماه براي هميشه پشت ابر باقي نمي ماند است.
شايد مديريت برنامه ريز اينها هم نمايندگان همان اداره مخوف كه مطرح شده بود (اداره ضد فرهنگ ابا) باشند.
در هر حال هركسي كه پشت اين برنامه بوده است آبروي ايران و ايراني را در جهان و هم در ايران برده و مي برد.
در كتب آسماني هم امده كه خداوند به اينان مكر مي زند و دستشان را رو مي كند
شاد و پيروز باشيد
حامي ازاد انديشان باشيد

وفا گفت...

ساحل عزیز و سایر دوستان. برای دریافت فیلتر شکن به ankbut@voanews.com ایمیل بزنید و روزانه خبرنامه صدای آمریکا و فیلتر شکن رو دریافت کنید.
ساحل جان از ابراز محبتت سپاسگزارم ولی چون آدرس ایمیلت رو گذاشته بودی فکر کردم پیامت رو منتشر نکنم.

ناشناس گفت...

سلام وفا جون.
ممنونم خیلی دوست دارم خسته نباشید میگم به شما و همکاران.

آرش گفت...

سلام وفا جان
من یه وبلاگ ساختم و می خوام توش در مورد دین و تاریخ ایران و اینکه "سهم من از این دنیا چیست؟" صحبت کنم و نظرات دوستان را هم بگیرم.
امکان داره آدرس من رو به صورت لینک بذارید؟
خودتون هم یه نظر بدید.
http://gheisarnejad.blogspot.com

وفا گفت...

آرش جان مبارکه. رفتم و خوندم و نظر دادم. لینکهای زیادی رو دوست دارم تو وبلاگ داشته باشم ولی فعلا مقدور نیست. ولی بهت سر خواهم زد

ناشناس گفت...

من نمیفهمم چرا در کشور ما هر وقت مردم می خواهند یک شروع تازه داشته باشند حتما باید انقلاب و آتش کنن تا حکومت را بدست منتخبین بدهند؟ و دوباره این دور باطل گلوی خود مردم را میگیرد تا دوباره ۱ روز زحمت و زور متحمل بشن تا امورشان را با بدبختی از چنگال خادمین!! خود آزاد کنن!؟ چرا؟
چرا ما مردم اینطوری شدیم؟ چرا هر کس که آمد خدمتی به مردم و کشور بکند نشیت و دیگر بلند نشد؟ این چه بد عادتی زشتی است که ما به آن دچار شدیم؟
خدا ارتش ترکیه را برای مردمش نگه دارد
کاش ما هم در وضعی قرار میگرفتیم تا خادمین دولتی - حکومتی وقتی کار بدستشان سپردند دم و دستگاه امنیتی و مافیا بازی سر مردم در نیارن بخدا..
از آقای نوری زاده و بعضا دیگر مدعوین برنامه ها میشنویم که جنگ فقط ویرانی ببار میآورد نه رهایی اما با همه احترامی که برای صاحبنظران باید قائل بود عرض میکنم : ترا بخدا از این حرفها دست بردارید..
تمام جنبشها در این مملکت سرکوب شده یا تحت نظر کامل است..
هیچکس نفس نمی تواند بکشد
در این روزها تنها انعکاس خبری حرکتهای قشری مردم از صدای امریکا است که نوعی دلگرمی برای همه بوجود آورده٬ وقتی خبر دار میشوند از اعتراضات همدیگر.. دانشجو کارگر زنان..
اما نتایج را ببینید! همه در نطفه خفه میشود
امیدوارم اوباما ۴ سال دیگه که مک کین پیر تر شد به مقام ریاست جمهوری امریکا دست بیاید و طرحهایش را اجرا کند اما برای الان دلهره دارم که مبادا در این زمانهای حساس مک کین نتواند برنده شود
خاور میانه فقط یک تکان دیگر بخورد و این جمهوری لجن اسلامی را در گل مدفون کند یکپارچه منفعت خواهد بود هم برای مردم منطقه هم برای نیازمندان به منابع منطقه و هم برای همه ی جهان..

ناشناس گفت...

آقاي مسقيم سلام

شاهد روزهاي انتخابات بوده ام.
باور كنيد در آن روزها اكثر قريب به اتفاق ما ايرانيها به احمدي نژاد راي داديم من كه به رفسنجاني راي دادم بعد با ديدن اين استقبال بسيار شديد از احمدي نژاد آه از نهادم بلند شد كه چرا به ايشان راي ندادم، مردم دسته دسته - گروه گروه - مخصوصا" جوانان و كم سن و سالان به صندوقها مراجعه ميكردند و به احمدي نژاد راي ميدادند.
رانندگان تاكسي و عموم مردم در صفهاي نانوا و... همگي ميگفتند كه او پول نفت را بر سر سفره ما ميآورد و ايران گلستان ميشود...
آقاي مستقيم باور كنيد كه هيچ گونه تقلبي صورت نگرفت، من راست ميگويم و حرف خامنه اي را در اين مورد قبول دارم كه ميگويد تقلب صورت نگرفت. بالاخره اگر هم صورت گرفت زياد نبوده است و در حد معمولي كه در همه جاي دنيا ميشود بوده است.
من در آن روزها در تهران و محمود آباد - اهواز و اصفهان بوده ام.

اكثريت مردم به احمدي نژاد راي دادند و همه بعد از آن ميگفتند ما اصلا" راي نداديم!

ناشناس گفت...

حکايت همچنان باقيست



ثانیه ها گذشتند . ساعتها یکی پس از دیگری آمدند و هفته ها ، ماه ها را پدید آوردند و ما آنقدر ما ه ها را شمردیم تا به آخر راه رسیدیم . دوران افسر وظیفگی ما نیز گذشت اما این داستان هنوز ادامه دارد . هنوز هم خورشید از جاده دماوند طلوع میکند و در افق بزرگراه کرج گم میشود . و در طول گذرش از شهر نور خود را بر تمام همین خیابانها و بزرگراه ها و تقاطع ها میریزد . هنوز هم افسر وظیفه هایی هستند که باید هر روز مسیر گذر خورشید را دنبال کنند و در امید به اتمام رسیدن یک روز دیگر باشند . دوران سربازی من تمام شد اما هنوز هم میتوان افسر وظیفه هایی را دید که در طول چند ساعت در یکی از همین بزرگراههای بی سر و ته دستانشان از شدت سرمای زمستانی به سیاهی میگراید . هنوز هم میتوانم تحمل چندین ساعت ایستادن زیر آفتاب مرداد ماه را درک کنم . هنوز هم کسانی هستند که تنها به گناه چهار سال تحصیلات دانشگاهی باید هرروز سرکوفت شوند ، سرخورده شوند ، تحقیر شوند و در آخر نه اینکه انتظار تشکر داشته باشند ، بلکه در هراس باشند که شری دامانشان را نگیرد . کسانی که بجز سفره پر پر و پیمان دود و سرب باید هر روز مقدار زیادی فحش نوش جان کنند . کسانی که در همه جا و همه وقت باید زخم زبانها و متلکهای مردم را تحمل کنند . به گناه کارهایی که شاید هیچکدام را – چه درست و چه غلط - به دلخواه خود انجام نمیدهند . آنها ادامه ما هستند . ادامه تمام افسر وظیفه هایی که دیگر افسر وظیفه نیستند . و باعث میشوند که این حکایت همچنان در دل همین خیابانها باقی بماند .

ناشناس گفت...

باز هم دوباره برنامه ای در باره سربازی و مشکلات سربازان بگذارید
با تشکر

Mohsen گفت...

با سلام
به نظر مياد برنامه 4 شنبه شبهاي تفسير خبر وقت بيشتري مي خواهد!! اختصاص 30 دقيقه وقت بيشتر به اين برنامه ايده بدي نيست !!!
محسن از كرج

ناشناس گفت...

Vafa Jan
Be shoma va hamkaranetan bekhatere professionality va agahiyetan Tabrik migooyam. My favorites: Vafa Mostaghim, Luna Shad,Payam yazdian... albate baghiye doostan niz jaye khod darand.

آرش گفت...

با سلام
من با خوندن این خبر اینگونه بر داشت کردم که آقای خامنه ای خودشون رو خدا نامیدند. شما چی فکر می کنید؟؟؟؟

رهبر انقلاب اسلامی با اظهار ناخرسندی شدید از فضای تبلیغاتی و مطبوعاتی كشور افزودند: این فضای بی بند و باری در حرف زدن و اظهارنظر علیه دولت، مسائلی نیست كه خداوند به آسانی از آنها بگذرد.

حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: تفضلات و رحمت الهی تا زمانی است كه ما مراقب گفتار، رفتار، و عملكرد خود باشیم زیرا خداوند با ما خویشاوندی ندارد.

ایشان در پایان خاطرنشان كردند: برخی كارها و ظلم ها، فتنه ای به پا می كند كه دامن همه، اعم از ظالم و غیرظالم را می گیرد بنابراین همه باید مراقب اظهارنظرها، تبلیغات، و اقدامات خود باشند.
منبع فارس نیوز

ناشناس گفت...

هنگامی که تو voa صحبت از قومیت های غیر فارس به میان میاد تمام صحبت حول کرد ها تا حدودی هم بلوچ ها
می چرخه
حرفی از عربها وترکها و بختیاریها مازنی ها و گیلکی ها و ترکمن هاو ازبک ها وتالشیهاو...
تمام این قومیت ها حق دارند به زبان مادری خود تحصیل کنند
ودر نهایت:
اینکه حقوق هیچ قومیتی در ایران رعایت نمیشه حتی خود فارس ها.
تو ایران فقط حقوق قمی ها رعایت میشه!

ناشناس گفت...

جناب وفا خان من هرشب برنامه های شمارا می بینم راستش مدتی است کسی که هرشب با یک نام واز یکجا تماس میگیرد ولی هربار اسم جای دیگری را می برد چون صدا یکی است واین فرد از زندان گوانتانامووعدم راعیت حقوق بشر در امریکا وعدم ازادی انتخابات مردم امریکا می گوید وجنابعالی هم با همه تیز هوشی هنوز این فرد را نمی شناسید امیدوارم امشب شاهد این قضیه نباشم

وفا گفت...

ناشناس عزیز همانطور که شما می شناسید ما هم می شناسیم. وظیفه ما این است که این فرصت را در اختیار همگان قرار دهیم. دیگر بینندگان چون شما در مورد اینگونه تماسها قضاوت می کنند. می دانم که از وقت برنامه کم می شود اما این هزینه ایست که برای پیشبرد شکیبایی می پردازیم هم ما و هم شما

ناشناس گفت...

با سلام وتشکراز برنامه خوبتان.
به نظر من نظیر تحولی که در جابجایی قدرت درآمریکا رخ داد وحزب جمهوریخواه شکست خورددر ایران نیز به وقوع خواهد پیوست.اصولگرایان شکست سختی خواهند خوردواصلاح طلبان به پیروزی چشمگیر در انتخابات دست پیداخواهندکرد.
منتها فرق این دوانتخابات در این است که جمهوریخواهان درآمریکا پس از هشت سال ازقدرت کنار خواهندرفت اما اصولگرایان به ظاهر بعدازچهارسال.اما تاوقتی ولایت فقیه حاکم بر ایران است آنها نیزقدرت دارند.اما قدرتشان از مردم دیگر نخواهد بود.
حامد از درگز

ناشناس گفت...

سلام

درود

سپاس

به اين سوال شما داشتم فكر مي كردم كه گفتيد چي فكر مي كنين؟

ديدم ذهنم آنقدر شلوغ شده است كه به چيزهاي مختلفي فكر مي كنم.

خدا، زندگي، سياست، خفقان، آزادي، سياهي، سفيدي، خستگي، نا اميدي، فرار، زندان، اقتصاد و.....

بعد تصميم گرفتم به يكي از خوباش فكر كنم.

گفتم مثلاً سفيدي:

گفتم به به چه زندگي خوبي، همه چيز براي خوردن داريم از گوشت ارزان تا لبنيات با كيفيت و ارزان- كه ديدم دارم به خودم دروغ مي گويم.گفتم ولش كن.

گفتم كه خوب، پول كه دارم؟!!، هرچي تو جيبام و يا تو بانك، تو محل كار و تو خونه بعضي وقتها هم تو جيب دوستام رو گشتم چيزي پيدا نكردم.-

گفتم آهان:
تو چيب يكي ديگه است كه من نمي شناسمش.

گفتم نوشه جانش. پيش خودم گفتم بي خيال پول!!

حداقل كه مي تونم به كارها مثبت فكر كنم.

مثلاً تو فكرم برم كارهاي خوب انجام بدهم، مثلاً به مردم كمك كنم بگم كه همديگر را دوست داشته باشيد. دروغ نكيد سر هم كلاه نگزاريد.

خلاصه تو فكرم در شهري بهشت گونه بودم كه:

ديدم اگه اينطور پيش برم همون اداره تفتيشگر عقيده، كه مردم آزاد انديش رو (و خصوصاً معلم انديشه ايليا رو) مي گيره.

با شكنجه داخل مغزشان را تفتيش مي كنه، مي ياد سراغ من بد بخت.

گفتم بي خيال با با

ما اصلاً فكر هم نمي كنيم. مي گذاريم بعهده حاج آقا كني كه راهبرد تفتيش گران انديشه بعهدهش هست. هرچي همون بگه درسته ما هم اصلاً فكر نمي كنيم

بگزريم

هرچي گشتم سفيدي نديدم.

آهان يادم اومد قرار شده دولت به ما پول نفتمون بده. اين هم يك سفيدي

اما اگه به هر نفر روستايي 70 هزار تومان بده كسي تو روستا مي مونه؟

حتماً مي مونه، ما مي گيم مي مونه، بر دشمنان و بدخواهان لعنت
آقا ما اصلاً چاكر هرچي اين طوري فكر مي كنه هستيم

آقا اصلاً ما هيچي فكر نمي كنيم. بي خيال

بابا همه چيز سفيد و روشنه، سياه نمايي كار بديه!!
ما نبوديم.

حقيقت يارتون دلتون شاد لبتون خندون. سفيد باشيد

ناشناس گفت...

درود بر دوستان

بر روی بخش تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش آموزش کشور مطلبی دیدم که در میان گذاشتن آن با شما دوستان خالی از لطف نیست.

شرايط وضوابط‌ ثبت‌ نام‌ در آزمون‌ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي‌(دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال‌ 1388 :

الف‌- اعتقاد به‌ اسلام‌ يا يكي‌ از اديان‌ تصريح‌ شده‌ در قانون‌ اساسي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌.
ب‌- ملتزم‌ بودن‌ به‌ احكام‌ عملي‌ اسلام‌ (انجام‌ دادن‌ واجبات‌ و پرهيز كردن‌ از محرمات‌).
تبصره‌1. ملاك،‌ وضع‌ كنوني‌ داوطلب‌ در هنگام‌ ثبت‌نام‌ است‌.
تبصره‌2. اقليتهاي‌ ديني‌ (اديان‌ رسمي‌) مندرج‌ در قانون‌ اساسي‌ از اين‌ شرط مستثني‌ هستند.(به‌ شرط عدم‌ تجاهر به‌ نقض‌ احكام‌ اسلام‌).
ج- عدم‌ احراز عناد (نه‌ اعتراض‌) نسبت‌ به‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌.
تبصره‌. در صورتي‌ كه‌ داوطلب‌ سابقاً با نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ عناد داشته‌، بايد تغيير نظر او احراز شود.
د- نداشتن‌ سابقه‌ عضويت‌ در ساواك‌ و فراماسونري‌ و اعقاب‌ آن‌.
هـ. - عدم‌ احراز فساد اخلاقي‌.
و- عدم‌ اشتهار به‌ ارتكاب‌ اعمال‌ خلاف‌ شئون‌ شغلي‌ و تحصيلي‌ در طول‌ تحصيل‌ يا زمان‌ اشتغال‌ (در صورت‌ اشتغال‌ فعلي‌).
ز- برخورداري‌ از توانايي‌ جسمي‌ به‌ تناسب‌ رشته‌ انتخابي‌ و عدم‌ اعتياد به‌ مواد مخدر.
ح- كاركنان رسمي دولت واعضاي هيات علمي دانشگاهها براساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي ادامه تحصيل در داخل كشور نيازي به طي مراحل گزينش ندارند‌، لذا اين دسته از داوطلبان در زمان انتخاب رشته ( درصورت مجاز به انتخاب رشته بودن) بايد برگ اشتغال بكار خود رااز كارگزيني دستگاه يا دانشگاه متبوع دريافت وبه نحوي كه اعلام مي گردد به اين سازمان ارسال نمايند.


اینها عین متن درج شده در سایت رسمی سازمان سنجش بود.آدرس سایت : http://www6.sanjesh.org/Arshad/1387/870811_01.php

دوست دارم نظر دوستان را بدانم.

آریا از شیراز

ناشناس گفت...

سلام آقاي مستقيم
حتما از زمان دبستان شعر زيباي باز باران سروده زنده ياد قيصر امين پور را بياد داريد . ابيات ذيل بر وزن آن شعر بنا بر مقتضيات زمان در اين دوران سروده شده اگر اجازه دهيد در وبلاگتان درج شود ممنون ميشوم :
باز آخوند باعمامه،با دروغهاي فراوان
ميخورد از مال مردم،ميپرد بركول مردم
كودكي تنبل به حوزه،همچو بلبل مدح روضه
يادم آيد از فلسطين،ازبلنديهاي جولان،از دلار نفت ايران
حرفهاي احمقانه از رجايي زمانه ، دور مي گشتيم زخانه
شرع چون شمشير بران،پاره ميكرد مغزمارا
بشنو اينك كودك من،از زبان مام ميهن
مرز وبوم پاك ايران،اين رئيس جمهور نادان،كرد ويران كرد كرد ويران
با تشكر از برنامه هاي مفيد شما
ضمناً من هنوز منتظر جواب سوالم از شما هستم كه فرموديد اطلاعاتي در اين زمينه نداريد ولي با كارشناسان مطرح مي كنيد. متشكرم

ناشناس گفت...

سلام

به همه خوبان عالم

تقريباً به خواندن اين وبلاگ معتاد شدم

قبلاً گفتم به همه چيز فكر مي كنم.

در ادامه مي گم كه امروز به جريان فكري، فكر مي كنم. مي دونيد جريان فكري يعني چه؟ يا اينكه چطور مي شود جرياني در فكر ايجاد كرد؟

به نظرم با فكر كردن به سوال و پاسخهاي متفاوت اون ( روش فرض انديشي) ميشه جريان فكري ايجاد كرد.

همين سوال كه چي فكر مي كنيد، به سادگي همين جريان رو ايجاد مي كنه. ذهن ورزي در خصوص همين سوال خودش باعث جريان سازي ميشه.

يا تفكر پيرامون اينكه راهكار حل اين مشكل چيه؟ ما به سوي بهترين جواب حركت مي كنيم. خودش جرياني رو ايجاد مي كنه كه منجر به حل مسئله ميشه!!

توجه: راستي اين روش تفكري و جريان سازي تفكر، توسط استاد عزيز پيمان فتاحي (ايليا) آموزش داده شده است و اينها مال بنده حقير نيست.

پس بهترين سوال ها، اصلي ترين مسائل را حل مي كند. يعني پاسخ‌ها درون سوالات نهفته هستند. ما بايد آنها را كشف كنيم. البته با تحقيق، پرسشگري، مباحثه و . . .

حل مسائل يعني عبور از موانع - يعني باز كردن گره هاي اصلي زندگي - يعني زندگي بهتر- اين هنر تفكر و آزاد انديشي است

مثلاً به سولات پيرامون ازدواج كه يكي از اصلي ترين گره هاي زندگي جوانان در ايران است، بايد پاسخ داده شود. واگر نه آمار طلاق بالتر از حد كنوني هم مي رود.

پس بهتر است درست انديشيدن را ياد بگيريم، اما مراقب جلادان انديشه و مخالفان حل مشكلات جوانان باشيم.

شاد، پيروز، سرشار از انرژي باشيد
انديشيدن كليد پيروزي است

وفا جان ممنون از محيط گرمي كه ايجاد كرده‌اي
باي

ناشناس گفت...

وفای عزيز،

از آنجا كه ايرج گفت:
سياست پيشه مردان حيله بازند
نه مانند من و تو پاك بازند
و يا در جاي ديگر
سياست گه فرستد رو به مريخ
گهی در مقعد انسان كند ميخ

بد نيست كمی هم از جهان سياست دور شويم و به دامنه واژه های خود بيافزاييم.
نظري به لينك زير خالی از لطف نمي باشد:
http://aghaejaze.wordpress.com/2008/11/03/kordan-3/

وفا گفت...

سپهر جان رفتم و دیدم و در کیفیت انسانهای کردان مداو کردان سرشت تفکری کردم. نتیجه ای هم نداد اما می ارزید!

ناشناس گفت...

سلام.خسته نباشید.نمیدونم با این سایت یا امثال اون آشنا هستین یا نه؟سری بزنین .فکر کنم با معرفی این سایت به دوستان دیگه نیازی به فرستادنه فیلتر شکن نباشه.
http://www.ultrareach.net/download_en.htm

ناشناس گفت...

سلام وفا
من اشکبوس هستم از بندر عباس
برنامه های شما را دوست دارم و لذت میبرم.وفا جان چرا از اکبر گنجی دعوت نمی کنید در برنامه صدای آمریکا شرکت کندوتحلیلهای ایشان بسیار فنی تر از بعضی از میهمانان شما هست البته این را از این جهت گفتم که خود شما همیشه میگوئید قضاوت نهایی با ما طرفداران صدای آمریکاست.بعضی از میهمانان شما
مثل آقایی دیبا-استاد مورمولینت و مونت گمری -وزن تحلیلی برنامه های شما را کاهش می دهند. در پایان از زحمات تو وفا جان تشکر میکنم. اشکبوس

ناشناس گفت...

با سلام.
به نظرمن، این تنها مردم ایران نیستند که ازآزادی بی بهره اند،بلکه حاکمان آن نیز آزادی کامل ندارند.
آنها مجبورند برای عوامفریبی هم که شده خود رادرحصاری محبوس کنندوکلیشه ای عمل نمایند.
متاسفم برای آن آخوندی که مجبوراست صورتش را اصلاح نشده باقی بگذارد، درانظارعمومی دائم نقش بازی کندوانرژی صرف کند.
حامدازدرگز

ناشناس گفت...

آقای مستقیم ، این قسمت دوم برنامه رو در رو، مصاحبه با آقای نوری زاده چی شد؟

وفا گفت...

مهدی جان در فرصت بعدی که دکتر نوری زاده در واشنگتن باشه این برنامه تقدیم میشه

ناشناس گفت...

سلام
به نظرمن تنها راه نجات ازدست سیستم
دیکتاتوری جمهوری اسلامی دست پیدا کردن
به حقوق بشره و این به خوبی از جانب سران حکومتی درک شده که به بهانه های مختلف حقوق بشر در ایران زیر پاگذاشته میشه

ناشناس گفت...

Ba Dorod aghaye vafa mostaghim zemne sepas az barnamei ke shoma ham be ghesmi dar on mashgholin az shoma soali dashtam:

jenab mostaghim emkanesh hast ke be nahvi ba aghaye chalangi dar ertebate kalami gharar begiram , hamintor ke ba shoma az tarighe in weblog & Email adress maro bi bahre nazashtin .?
hamintor ke midonin gahan nazarate gheyd shode dar barname tavasote mokhatabin, va in ertebatate ba binandegan ya shayad behtar begam kalame shiva va sarihe aghaye chalangi va shoma ke aksare mavaghe mozo barnamaro dar ghalebe khodesh hefz mikone, az zehne poya va khalaghe ishon va shoma nashi mishe ke tasalote kafi va derayatetan ra ro mozoate barname monakes mikone va ravande barnamaro ke kamelan hadafesh hamontor ke bayan shode va betasvir keshide shode , dar rastaye no andishi va adame tafakor donbal mikone ke in barge barandeist dar moghabele afkare rejim dar dakhel bekhosos az in ro dar kenare alaghe man be in barname man ro bar in dashte ke ba ishon bishtar dar mobadeleye afkar gharr begiram albate age in ro be onvane ye darkhast bepazirand harchand be sorate am (adress Email ) na khas hamchon shoma ke in emkano be ma dadin ke az in goshe donya ba ishon bishtar dar ertebat bashim .pisha pish sale no miladi ro ham beshoma va tamame hamkaraneton tabrik migam .
ba sepasefaravan az sedaye Amrika

ava az alman.

آرش گفت...

813سلام وفاجان
باید عرض کنم که این که هر شخصی را به دلیل اینکه یک رسانه بیطرف هستید به برنامه دعوت کنید کارپسندیده ای نیست. من فکر کنم تو آمریکا هم یک جنایتکار را نمیزارن بیاد تو هر کانالی صحبت کنه. فرق امثال ابراهیمها با سازگارها در این است که سازگارها اشتباه سیاسی داشتند و به نوعی گرفتار بازیهای قدرت شدند ولی امثال ابراهیمی ها کثیف ترین کارها را با مردم و جوانان کردند. لکه 18 تیر در مقابل کل جنایتهای این آقایان به حساب نمیاد. اینکه در خیابان دختر مردم را ضرب و شتم میکردند یک اشتباه سیاسی نبود یک جنایت بود که ما منتظر روزی هستیم که فرشاد ابراهیمی و دارو دسته سپاه قدس و سایر جنایتکاران را در دادگاه جنایت بشری و هم ردیف صدامها و هیتلرها محاکمه کنیم. خیلی از VOA دلخور شدم.

ناشناس گفت...

با سلام و احترام

لطفا به مساله شارلاتانیزم علمی در ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کنید که باعث نا امیدی و دلزدگی دانشجویان ایرانی متعهد و انگیزه مهاجرت به خارج از کشور برای آنان شده است.

ناشناس

ناشناس گفت...

سلام وفای عزیز
من از شما یک تقاضا دارم لطفا این سوال را در وبلاگ خود بزار
تفریح یک جوانی که در ایران زندگی می کند چیست/
یا تفاوت تفریح جوانان ایرانی با اروپایی یا امریکایی؟

ناشناس گفت...

باسلام
شما یک بار در سازمان ملل از رییس جمهور سوال کردید ممکن بازهم امکانش برای شما پیش بیاد
من پیشنهاد میکنم اگر دوباره این امکان پیش آمد این سوال اساسی مطرح بشه
بنیانگذار جمهوری اسلامی در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرااعلام کردند پدران ما حق نداشتند در مورد نوع حکومت ما تصمیم میگرفتند آقای رییس جمهور اگر به این حرف اعتقاد دارید جه مکانیسمی در نظام شما وجود دارد که در آن نسل جدید بتواند حکومت مورد دلخواه خود را انتخاب کند
البته یقینا با این سوالات چیزی تغییر نمی کند ولی این سوال باید دایماتکرار شود

ناشناس گفت...

در ادامه بحث بر سر سپاه قدس و حضور نظامی و غیره... لطفا یکی از نمایندگان نیروهای آمریکا در عراق را دعوت کنید تا به سوالات مردم که دوست دارند بدانند آمریکا در آنجا چیکار داره جواب بدهند

ناشناس گفت...

با درود.
از شما خواهش می کنم این فایل رو دانلود کنید و گوش بدید، ببینید چه تفکر احمقانه ای پشت این انقلاب بوده!!!
در ضمن فایل 3GP هست. باید برای اجرا کردنش برنامه داشته باشید.

http://www.hotlinkfiles.com/files/2078317_gzbmm/imamkhomeyni-bahman1357.zip

ناشناس گفت...

بر گرفته از سايتِ محمد على ابطحى، معاونِ رئیس جمهور سابق ايران




بالاخره مجلس سرنوشت کشور و انتخابات را به مرد میلیاردی رئیس جمهور سپرد. از اقلیت مجلس هم طبق معمول خبری نبود. این اولین بار است که در رده­های بالای حکومتی, پول­داری رسماً اعلام پول­داری می­کند. شاید اگر شعارهای حمایت از محرومان، آقای احمدی نژاد را رییس جمهور نکرده بود، می­شد این کار را گامی به پیش دانست که بالاخره کسی پیدا شد که ثروتش را مخفی نمی­کند؛ اما لابد آن قدر انتخابات و وزارت کشور در آستانه­ی انتخابات دور دوم ریاست جمهوری برای ایشان پراهمیت هست که حاضر شده پشتوانه­ی دفاع و حمایت مردم عادی را از دست بدهد و به این انتخاب تن دهد. ثروت آقای محصولی البته به خودش مربوط است. نوش جانش اگر از راه حلال به دست آورده و خوش به حالش که راه­ها را بلد بوده و مثل شهرام جزایری به موانعی برخورد نکرده است؛ ولی حرفی که هست چرا این فرد از سوی رییس جمهوری که همیشه مخالفانش را به حمایت از سرمایه و پول متهم می­کرد، به عنوان وزیر نفت و کشور معرفی شود.. می­گویند وی رییس ستاد آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری هم بوده. دیدم دوست خوبم امید محدث، که فرزند شهیدی بانشاط و باانگیزه است، کلی حوصله کرده و نوشته: به گفته­ی خود صادق محصولی دارایی او هم اکنون ۱۶۰ میلیارد تومان است و این سرمایه را در طی ۱۰ سال و بعد از خروج از سپاه به دست آورده است؛ یعنی به عبارتی هر سال ۱۶ ميليارد تومان و تقریباً يک و سه دهم ميليارد تومان در ماه و روزانه بيش از ۴۰ ميليون تومان و در ساعت يک ميليون و هفتصد و پنجاه هزار تومان و در دقيقه ۲۹۲ هزار تومان درآمد داشته است. واقعاً این امید چه حوصله­ای داشته که این جمع و تفریق­ها را کرده است. خود دولتی­ها می­گویند، معمولاً در سفرهای استانی چند میلیون نامه به رییس جمهور ارائه می­شود. یک بار در همین گزارش­ها دیدم نوشته بود خیلی­ها فقط تقاضای یک کولر دست دوم دارند که در هوای گرم خوزستان بتوانند زنده بمانند. مرد ۱۶۰ میلیاردی رییس جمهور تا حالا مشاور بوده؛ گاهی در سفرها و در دفتر رییس جمهور لابد بعضی از این نامه­ها را می­دید. اگر هم نمی­توانست کمک کند، خواندن این نامه­ها مفید بود. حالا هم بد نیست گاهی این نامه­ها را وزیر کشور جدید ببینند. این کارها با دل و ذهن مردمی که به شعارهای حمایت از محرومان دولت امید بسته بودند چه­ها که نمی­کند!


شما هم بخونيد بد نيست
ا . ل.

ناشناس گفت...

گفتگوی 10 دقيقه ای شما با كامبيز محمودی در روز اول آذر را ديدم.
پاسخ محمودی بسيار ساده و سنجيده بود و نشان ها از موضع درست
صدای امريكا داشت. اميدوارم كه برنامه هر روزتان بهتراز روز پيش باشد.
گوناگونی مهمانان برنامه، شنيدن صدای بيننده، خواندن پيك های آنان،
تنوع در برنامه ها (هنری، پزشكی، دانشيك،ورزشی...) باعث پيشرفت شماست.
پايدار باشيد و صدای پايداران را به گوش همه برسانيد.
سپهر

وفا گفت...

ممنونم سپهر جان از توجهت

ناشناس گفت...

سلام آقای مستقیم

حتما به خاطر دارید که قبلا در مورد آتو گیر ها جمهوری اسلامی صحبت کرده بودم.
یکی از سایت های همیشه منتظر و در کمین، سایت رجانیوز است که از کوچکترین صحبت ها سوء استفاده می کند، چون معنای آزادی را نمی داند. آنها گمان می کنند در صدای آمریکا هر کس بیاید فقط باید بدگویی کند از جمهوری اسلامی.
یک توریست گردشگر آمریکایی که عکاس هست و از همه چی و همه جا بی خبر ، از آزادی موجود در کلام مردم صحبت می کند و اهل ولایت فقیه، فورا روی آن انگشت می گذارند.
http://rajanews.com/detail.asp?id=20163
نکته جالب، پاراگراف آخر این مطلب است که نوشته آقای فرهودی مسیر گفتگو را عوض کرد !!
یاداور می شوم که همین سایت رجا نیوز زمانی که با پیر موذن مصاحبه کردید، نوشته بود، نماینده مجلس هفتم با صهیونیست معروف یعنی وفا مستقیم مصاحبه کرد!!!!!

آرش گفت...

با سلام
وفا جان از اینکه نظر ما واست مهم بود ممنونم . غیر از این از شما توقع نمیره. ولی کلاً بگم من با هیچکدام از کارشناسان شما مشکلی ندارم و اتفاقاً از بحثهاتون لذت می برم ولی کسانی که سابقه آدم کشی و راه زنی به اسم حزب الله را داشتن و میان میگن کی بود کی بود من نبودم غیر قابل تحمل هست. من یه چند روزی رو هلند هستم و یه کاری دارم واسه همینه که تو بحثاتون شرکت نمی کنم ولی همه شب برنامه هاتون رو می بینم. در کارتون موفق باشید

ناشناس گفت...

هستند كسانی كه سخنوری برجسته اند و اما قلم خوبی ندارند و يا برعكس.
آن قلم در اين سه روز بسيار ضعيف بود و اشاره كردن به بی ربط بودن آن تصوير،
بی ربط بودن آن را توجيه نخواهد كرد.
ببينيم كه صدای امريكا تا كی نوشته های بی سر و ته را در صفحه نخست خود تحمل دارد.
ايكاش آن قلم به دست به گفته خودش وفادار می ماند و هنگامی كه چيزی برای گفتن نداشت،
چيزی نمی نوشت.

ناشناس گفت...

اقای وفا مستقیم عزیز، با وجودی که من برای اقای بهار لو احترام زیادی قائل هستم ، ولی باید بگویم که تسلط شما در اجرای برنامه بسیار بیشتر از ایشان است و مهارت فوق العاده شما در سخنوری اصلا قابل قیاس با ایشان نیست. در اصل شما را میتوان به عنوان یک مجریی بسیار خوب و شاید هم در اینده به عنوان یک SHOW MAN بسیار موفق به حساب اورد. پیروز باشید

ناشناس گفت...

با سلام و درود.
واقعا متاسفم که ارزش های یک مجری کاربلد و با سابقه مثل آقای بهارلو اینجور نادیده گرفته می شه، اونم الان که مورد بی مهری قرار گرفته.
درسته که وفا مستقیم عزیز یک مجری توانا و از نسل جوان هست، اما شاید مقایسه اینقدر صریح بین این دو درست نباشه.
وفای عزیز شاید بهتر بود که کامنت دوست ناشناسمون حذف می شد.

وفا گفت...

دوستان خوبم با مهدی موافقم و بهتره که مقایسه انجام نشه. در ضمن یادتون نره از صفحه آقای بهارلو در سایت voapnn.com دیدن کنید.

ناشناس گفت...

http://www.voanews.com/persian/2008-11-27-voa17.cfm
بخش های از آن مقاله:
„اين روز بر خلاف توهمی که ممکن است ايجاد کند ربطی به دين و مذهب ندارد و وقتی قضيه شکرگزاری و اظهار رضايت از آنچه هستی و داری باشد، چاشنی مذهب به عنوان کاتاليزور جزو لزومات نيست.“

„و از آنجا که خداوند لازم ندارد که خلايق دستمال حرير به دست گيرند“…

„شايد به همين خاطر، اين روز، روز شکرگزاری، خلص ترين و ناب ترين روز آمريکايی باشد…“

اين مقاله ضعيف پر از غلط های دستوری و املايي ست.
آيا كسی می داند منظور نويسنده از "دستمال حرير بدست گرفتن خلايق" چيست؟

شايد خاموش نماندن من، بر پايه برخی از رسومات ايرانی مودبانه نباشد. آيا
اگر اين عامل را كنار بگذاريم و اين مقاله راآزادانه به داوری بنشينيم، نتيجه
غير از اين می گيريم؟

ناشناس گفت...

وفای عزیز سلام.
آیا امکان ایجاد آلبومی از عکسهای خبری و فرهنگی و سیاسی در وبلاگ شما وجود داره؟به عنوان مثال هر روز یک یا دو عکس جالب در آلبوم گذاشته بشه.

ناشناس گفت...

در لينك زير شاعر جوانی، نيما دهقانی، شعری به طنز خطاب به خاتمی می خواند:
http://persiantoronto.com/clips/Nov08/dehghani.htm

من به شخصه می دانم، كه از اين امام زاده ها معجزه ای ساخته نيست، اما اين را نيز می دانم كه توان و آگاهی مردم ايران همان حدی هست كه روزانه می بينيم.

وفا گفت...

سپهر جان لینک جالبی بود. جوان آخر خلاقیته ولی باید دید کدام کاندیدا با لیاقته! منم دچار شدم مث اینکه آفته!

ناشناس گفت...

اكنون (آدينه، هشتم آذر) به تماشای برنامه صدا امريكا نشسته ام. فرج سركوهي گرامی از فرانكفورت با رله
تلويزيونی با صدای امريكا همراه است. نمی دانم چه كسی بايد او را راهنمايي كند تا هنگام سخن گفتن، دوربينی را نگاه كند تا ما بينندگان، گمان كنيم كه با ما حرف می زند. تاب خوردن و نوسان چپ - راست تكان خوردن آقای زرهی را می توان ناديده گرفت.

ناشناس گفت...

در باره گردانندگی برنامه تفسير خبر امشب توسط آقای فلاحتی بايد عرض كنم كه پتانسيل بهتر شدن وجود دارد و بايد اميد وار بود كه پس از 10 - 15 بار (نه 10-15 سال) گردانندگی او بهتر خواهد شد. چرا كه از قديم گفته اند "بسيار سفر بايد تا پخته شود خامی".

ناشناس گفت...

به مناسبت 16 آذر
حضور مقام معظم رهبري در دانشگاه علم و صنعت

قرار است یک روز قبل از حضور رهبر، این اطلاعیه جلوی دانشگاه نصب شود، آقای مستقیم، به نظر من باید بنویسیم، بدون شرح !

اطلاعیه
دانشجویان گرامی، به علت حضور مقام معظم رهبری، فردا دانشگاه تعطیل است و از ورود دانشجویان جلوگیری خواهد شد.

ناشناس گفت...

در مورد اجرای آقای فلاحتی، به نظر من ایشان در لحظاتی، فراموش می کردند که مجری هستند و خودشان هم شروع به نظر دادن می کردند. دعوت از آقای زرهی هم اشتباه بود چون به فضای برنامه نمی خورد.
اگر نظر من شرط بود، می گفتم که میزگرد، تفسیر خبر، گزیده اخبار، خبرها و نظرها و ... همه رو خودت مجری باشی. خیلی خوب برنامه رو اجرا می کنی آقای مستقیم.
من چقدر بی رحمم، یک روز خواستی مرخصی باشی ها.....

وفا گفت...

مهدی جان از لطفت ممنونم امیدوارم از انتقادها و پیشنهادهای شما بیشتر بهره ببرم.

ناشناس گفت...

وفا عزيز،
خوب می شد، اگر در شب يلدای امسال، در برنامه ای ميزگردی با شما، يا در برنامه ای ديگر ِ صدای امريكا، از ناصر انقطاع و يا بهرام مشيری دعوت می كرديد. گردانندگی برنامه باشما و داوری با ما ;-)
سپهر

ناشناس گفت...

وفای عزيز،
گرچه در اين ميان انتقاد نكردن من از برخی از گردانندگان، به خودی خود تشويقی برای آنان است، بايد عرض كنم كه گردانندگی آقای شايان صميعی خوب است و بسيار مودب بودن در گردانندگی ايشان، برجسته است و شيطنت های شما و آقای چالنگی را ندارد. من خود اين شيطنت ها را می پسندم. با احترام به هر سه شما