۱۳۸۷ فروردین ۱, پنجشنبه

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است



همراهان و دوستان عزیزم درود و شادباشهای نوروزی بر شما

بهترینها رو براتون آرزو دارم و از اینکه از این دریچه های کوچک ارتباطی با هم بیشتر آشنا شدیم احساس خوبی دارم. امیدوارم در این بهار جانفزا شاداب و سرشار از امید باشید و سلامت و تندرست.

زایش و نو به نو شدن طبیعت همیشه حس زندگی و رویش رو در من تقویت می کنه. فرصتی برای اندیشیدن و عمیق تر شدن در مفهوم زیبای زندگی با همه چالشهاش... بگزریم.

شاد و پیروز باشید.

اگر چو غنچه فرو بستگی است کار جهان
تو همچو بــاد بهــاری گره گشــا می بـاش

بعدا به توصیه حسین اضافه شد: سفره هفت سین کاخ سفید.



۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام وفا جان
سال نو شما وتمام همکارانتان در صدای امریکا مبارک.با آرزوی سلامتی برای شما و دیگر دوستان.امیدوارم امسال صدای امریکا کمی به فکر برنامه سازی بیافتد و برنامه هایش را از آن روال تکراری همیشگی خارج کند.البته نمیخواهم به کارتان خرده بگیرم.نه هرگز .بلکه دوست داشتم دست کم صدای امریکا به مخاطبان جوان خود توجه بیشتری کند.ممنونم خوش باشید

گلستان گفت...

برنامه های تلویزیون جمهوری اسلامی در آغاز لحظات تحویل سال و حتی از ساعتی قبل از آن شروع به ارائه برنامه های بسیار مسخره و غیرقابل فهم و باور نمود مثلادرشبکه 3 در قسمتی از این برنامه مجری مهمانان هندی برنامه را مسخره می نمود و یا یک آدم افلیج را آورده بودند و ایشان رامسخره می کردند و الباقی داستان در هنگام تحویل سال نو برخلاف همه سالهای گذشته که لحطه تحویل سال با شلیک توپ و اواز دهل مخصوص اعلام می شد مجری های برنامه زمان تحویل سال را بهم پاس می دادند و کسی اصلا متوجه نشد لحظه باشکوه تحویل سال چگونه گذشت . شاید من اشتباه می کنم فقط خواهش می کنم از سایر عزیزان بخواهید آنچه بر آنها گذشت را توضیح دهند این موضوع قابل پیگیری و بررسی بیشتری است . من بعنوان یک ایرانی احساس تحقیر و اهانت به میراث فرهنگی این مرزو بوم می کنم .

ناشناس گفت...

سال نو بر شما و همکارانتان در صدای آمریکا نیز مبارک با آرزوی بهترینها...

ناشناس گفت...

با درود!
آقای مستقیم بد نیست به این لینک هم در این پست اشاره داسته باشید...
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2008/03/images/20080319-11_p031908cg-0017-515h.html

ناشناس گفت...

نوروز با دیدگانی نگران بار دیگر از راه رسید . این لحظات باشگوه را به همه مردم این مرزوبوم تبریک می گویم .
در تایید حرفهای گلستان باید گفت که تلویزیون در بی رونق نشان دادن نوروز همه کار کرد. امروز در تاریخ سیاه انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد. باشد که ما بخودبیاییم

arash گفت...

سلام
دوستان همگی نوروزتان پیروز باد.با آرزوی اینکه سال دیگه نوروز در آزادی باشیم

ناشناس گفت...

درود بر شما وفا جان
و درود بر همه ایرانیان

نوروز پیروز

امیدوارم امسال فرجی حاصل شود. یا این طرفی، یا اون طرفی

یا عقل زمامداران تکانی بخورد، یا کار را به دست کاردان بسپارند

همواره شادزید

ناشناس گفت...

سال نو مبارک. امیدوارم که سال دیگر 1388عربی نباشد بلکه سال 2568 ایرانی باشد

رامین گفت...

درود
سال نو را بر تمام ایرانیان در سراسر دنیا و همچنین به جناب وفا مستقیم که این وبلاگ مفید را راه اندازی کردند تبریک عرض می کنم.
به امید ایرانی آزاد

حاج عباس .ع گفت...

یا مقلب القلوب والابصار ........

سال جدید را بر همه ایرانیان مسلمان چه در داخل و چه در خارج کشور تبریک عرض میکنم.. امیدوارم امسال سال ظهور حضرت حجت ( عج ) و گسترش عدالت علوی به سراسر جهان باشد . آمین یا رب العالمین

وفا گفت...

حاج عباس بازم که ده درصد از مردم ایران و هفت میلیون غیر ایرانی که نوروز رو جشن می گیرن کنار گذاشتی. بیا و این عیدی دورهم باشیم (:

ناشناس گفت...

وفا جان سلام.
من میخواهم با حاج عباس شرط ببندم که امام زمان او در سال نو ظهور نخواهد کرد. و حتی حاظرم که به او بگویم که امام زمان تا ده سال دیگر نیز ظهور نخواهد کرد. امام زمان 1300 سال پیش غایب شده و اگر میخواست ظهور کند تا حالا ظهور کر ده بود. در حقیقت امام زمان تا یک ملیون سال دیگر هم ظهور نخواهد کرد. بنا بر این حاج عباس عزیز بیهوده در انتظار نباش و فقط خودت را با وجود اجنه و شقالقمر و جهنم وبهشت و حوریه بهشتی و غیره مشغول کن. و نیز هر وقت میتوانی سری به چاه جمکران بزن و از امام زمان که در ان چاه قایم شده است بپرس که از چه چیز میترسد که در چاه پناه گرفته است. البته یک راه دیگر هم داری و ان اینکه از ملا علی که خود را نایب او میداند دلیل رفتن او را در چاه بپرسی. درود بر وفا.

ناشناس گفت...

انشاالله امسال سال نابودي كفار و شيطان بزرگ باشه

ناشناس گفت...

انشالله كساني كه مثل شما دروغ مي گويند به درك واصل شن

رامین گفت...

درود
حاج عباس گرامی نوروز باستانی با قدمتی چند هزار ساله هم به نفع اسلام مصادره شد .
این عید باستانی به همه ایرانیان صرف نظر از هر مذهب و آئین تعلق دارد و اختصاصی هیچ دینی نیست بویژه دین مبین اسلام.
در ضمن دین مسئله شخصی است و هدف از آن سعادت بشر بوده اما زمانیکه به ابزار حکومت تبدیل شود اولین چیزی که اعتبار خود را از دست می دهد مذهب است . در حکومت دینی مانند جمهوری اسلامی نه تنها مذهب وسیله سعادت انسان نیست بلکه به ابزار سرکوب و استبداد جهت تامین منافع مدعیان دینداری تبدیل شده که باید با آن مقابله شود.
موفق باشید

دخترآریایی گفت...

حاج عباس عزیز این قضیه امام زمان یک کمی پیچیده است .. به تو توصیه میکنم . دست از امام زمان بردار به خدا بزار ظهور کنه .. امام زمان توی بند 209 زندان اوین زندانیست .. باور نمی کنی از سعید مرتضوی و استاش سید علی بپرس .

نوروزتان پیروز *** *** ***

لیلاوند گفت...

به نقل از سایت بی بی سی پرژن "برای نخستین بار پس از سالها و بی آنکه روز اول فروردین با هیچیک از ایام سوگواری قرین باشد، نغمه باستانی نوروزی هنگام تحویل سال از هیچیک از شبکه های تلویزیونی ایران پخش نشد." چرا کسی روی این مسئله حرفی نمی زنه . چرا همه چسبیدین به این حاج عباس سبک مغز که معلوم یک بچه بسیجی قمی باید باشه که در محضر ملایان تاتی تاتی می کنه و وفاداری اش را نشان می دهد یک بچه بی سواد که فقط اینترنت میدونه حاجی برای قباش بزرگه و دروغ میگه

رامین گفت...

درود
جناب لیلاوند فرمایش شما در مورد تلویزیون جمهوری اسلامی کاملآ درست است این صدا و سیما هر ماه از میلیونها ایرانی حق اشتراک دریافت نموده( کافی است به پایین قبض برق توجه کنید ) و در عوض بر علیه سنت و ائین ملت ایران برنامه پخش می کند و کاری جز دروغ گفتن در اخبار و سانسورهای عجیب و غریب فیلمها که حتی داستان آنها به کلی عوض می شود ندارد . توجه داشته باشید که رئیس صدا و سیما توسط رهبر حکومتی انتخاب می شود که تحمل یک ندای مخالف ندارد و از رادیو تلویزیونی که ملی نیست و توسط گروهی اداره می شود که نه تنها با فرهنگ این ملت آشنا نیستند بلکه دشمنان درجه اول آن به شمار می روند و روز به روز حلقه استبداد را محکمتر کرده اند توقعی بیشتر از این نیست .
باور کنید شاهد بدتر از اینها خواهیم بود مگر در صورت استقرار حاکمیت ملی و دموکراسی .

ناشناس گفت...

سلام وفای عزیز
سال نو را به شما و بقیه همکاران و همینطور همه مردمی که نوروز را جشن میگیرند تبریک میگویم.
از نظر من شاید امروز بهترین تعریف از ایرانی وایرانی بودن که همه را در بر بگیرد این است که ایرانی کسی است که نوروز بزرگترین و مهمترین عید یا جشن او باشد.
بنابراین می بینی که باز هم این نوروز است که ما را با زبانها و فرهنگهای مختلف در این شرایط سخت در کنار هم نگه میدارد.
Babak silent

ناشناس گفت...

درود بر پرزيدنت بوش قهرمان . من نيز به ايشان كه به نظر من يكي از رئيس جمهوران شجاع و پر نشاط ايالات متحده بوده و هست نوروز را تبريك ميگويم و اميدوارم سال خوشي را به همراه خانواده محترمشان در پيش داشته باشند و هر سال نوروز را جشن بگيرند . با تشكر يك ايراني اصيل

ناشناس گفت...

وفاجان درودبه شماوکلیه همکاران فارسی زبان
سال نورابه شماوهمکاران ایرانی تبار شادباش گفته وبرای همگی شادی تندرستی وپیروزی آرزو دارم.
وفاجان برای ماایرانیان داخل کشورسالی که نکوست ازبهارش پیداست.امسال دست طبیعت هم باماایرانیان قهربود،چراکه باخشکسالی،گرانی طاقت فرساکمرهمه راخم خواهدکرد.وبی تردیدباادامه سیاستهای غلط زمامداران بی فکراعتمال حمله نظامی هم میرود.همه چیزگل بودبه چمن هم آراسته خواهدشد.
فقط آرزومیکنم که بیش ازاین امسال ماراگرفتارمسایل ومصایب نگرداندوخود مردم باتدابیردرست وایجادتشکیلات منسجم برمشکلات خودهرچه زودترفایق آیند.و چشم امیدشان فقط وفقط وفقط به خودشان باشد .ومثل گذشته چشم امیدبه نیروهای غیبی واین وآن نداشته باشند.
بدرود وفاجان وبه امیدآن روز

داریوش گفت...

درود

جناب حاج عباس تا جایی که بنده تاریخ را خوانده ام و عقل بنده می رسد عید نوروز هیچ ربطی به مسلمان و مسلمانی ندارد که هیچ تازه نیاکان مسلمان شما که 1400 سال پیش ایران را ویران کردند با این مراسم و مراسمهای
مشابه مخالف هم بودند و الان هم بازماندگان آنها در حکومت ولایت فقیه نیز این دشمنی را با جشن های باستانی ایرانیان ادامه می دهند.پس این جشن متعلق به تمام ایرانیان و البته تمام دوستدارن بهار است و نه امام زمان عرب شما.بهتر است امام زمان عرب شما در سال نو عربی و در کشور خودش ظهور کند نه در سرزمین پارس.

زنده باد فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین

ناشناس گفت...

چون ابـــــــــــــر به نوروز رخ لاله بشست
برخيــــــــــز و به جام باده كن عزم درست
كاين سبـــــــــــزه كه امروز تماشاگه ماست
فــــــردا همه از خاك تو بر خواهد خواست (خيام)
نوروز باستاني بر همه ي ايرانيان عزيز و آزاد انديشان در سراسر جهان مبارك باد.