۱۳۸۶ اسفند ۱۶, پنجشنبه

از رضا سراج چه می دانید؟

دیروز کوروش صحتی در خبرها و نظرها گزارشی در مورد رضا سراج، سر بازجوی سابق حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در پرونده فعالان دانشجویی و سیاسی، تهیه کرد. رضا سراج به سمت رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شده است.

علی افشاری فعال دانشجویی و زندانی پیشین در گفتگو با کوروش صحتی گفت "رضا سراج که خود را در زندان به عنوان علوی معرفی می کرد سر بازجوی من بود و برخورد خشنی با من داشت. سراج افتخار خود را در این می دانست که اراده زندانیان را شکسته و آنها را مجبور به توبه کرده."

به گفته علی افشاری این انتصاب بی سابقه جو امنیتی - اطلاعاتی بیشتری را بر دانشگاه های ایران حاکم خواهد کرد.

شما از رضا سراج چه می دانید؟ و در مورد این انتصاب چه فکر می کنید؟

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

قطعنامه شورای امنیت در موردجمهوری اسلامی مورخ 3 مارس ، تحریمات اقتصادی علیه جمهوری اسلامی را تشدید کرده و به رژیم جمهوری اسلامی 90 روز برای توقف امور غنی سازی اورانیوم مهلت داده است.
گفته میشود این قطعنامه علامت سیاسی جدی به رژیم جمهوری اسلامی در باره لزوم همکاری با شورای امنیت و اجرای تصمیمات شورای حکام آژانس است.
به نظر میرسد به همه جهانیان ثابت شده که رژیم جمهوری اسلامی هیچ قانونی را نمی پذیرد و فقط بدنبال تهیه و تولید بمب اتمی است . به همین دلیل گروه 1+5 باید در روز 3 ماه ژوئن مجددا تشکیل جلسه بدهد و یک فکر اساسی در مورد رژیم جمهوری اسلامی بگیرد.
در حال حاضر ماموران رسمی و غیر رسمی رژیم جمهوری اسلامی در کشورهای عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین مشغول اعمال تروریستی هستند. همچنین رژیم جمهوری اسلامی ضمن سرعت بخشیدن به عملیات تهیه بمب اتم با کمکهای کره شمالی ، از طریق روسیه با خرید تسلیحات نظامی ، مشغول تقویت قدرت تهاجمی و دفاعی خود میباشد.
اگر چنانچه قطعنامه سوم بجای ماه مارس ، 10 ماه پیش( درست در زمان مقرر که 2 ماه به رژیم جمهوری اسلامی مهلت داده شده بود) تصویب شده بود ، دیگر امروز شاهد شیاد بازی احمدی نژاد و دیگر دست اندر کاران رژیم جمهوری اسلامی نبودیم. کشورهای1+5 به خصوص کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان باید هر چه سریعتر تکلیف جهان آزاد را با رژیم جمهوری اسلامی ، که قانون را نه تنها در سطح بین المللی بلکه در کشور خود نیز اجرا نمی کند،روشن کنند.

ناشناس گفت...

بدي سياست و قوانين اش اين است كه گاهي چند و چون و مصالح اش براي مردم روشن نيست! مردم ايران از شرايط اقتصادي و خفقان هاي بر آمده از رژيم ناراضي هستند اما هر چه چشم به تحريم ها و مذاكرات پر پيچ و خم مي اندازند جز خستگي بيشتر و حس موش و گربه بازي كردن ايران و كشورهاي قدرتمند چيزي برايشان نمي ماند. من به عنوان يك جوان تحصيلكرده ي ايراني خواهان برخورد قاطع و نظامي با تنها تاسيسات اتمي و نظامي ايران هستم. به هر حال كار را بايد يكسره كرد

arash گفت...

سلام
در مورد این شخص چیزی نمیدونم ولی هدف معلوم است :
(امنیتی کردن فضای دانشگاه)
یه موضوع مهمتر هم هست .قانون تکفیر در ایران در حال آماده شدن است .
پرزیدنت بوش چندی پیش به آزادی مذاهب اشاره کرده بود .میخواهم بدانم در اینباره خبری به او رسیده است .نظرش در این مورد چیست؟
آخوندها که نمیتوانند پاسخ سوالات را بدهند اعدام مرتدین را چاره میدانند.
در ضمن میخواستم به آقای اوباما پیامی بدهم ولی آدرس اینترنتی ایشان را ندارم.
میخواستم به ایشان بگویم:
شما که خوهان گفتگوی با ایران هستید
کمی بیشتر مواظب خودتان باشید ,چراکه شما از دین پدری خود برگشته اید و اکنون یک مرتد محسوب میشوید و حکم قتلتان از سوی آخوندها به راحتی صادر خواهد شد .شاید هم با این قانون جدید رسما از سوی دولت ایران محکوم به مرگ شوید.خواهش میکنم در صورتی که آدرس ایترنتی ایشان را دارید به من بگویید تا این پیام را برای لیشان هم بفرستم.

Royal گفت...

وفای عزیزم
از اینکه یادداشت های من رو در وبلاگ قرار میدی ممنونم
رضا سراج: این هم یه لکه ننگ دیگه روی پیشونی جمهوری اسلامی
سیاست فشار و سرکوب هر آنچه مغایر با اصول و اهداف ایشان باشد، سرلوحه کار ایشان قرار می گیرد.
البته آینده کاملا روشن و امید وار کننده است
تاریخ، آموزگار قاطع و روشی برای تمام انسانهاست.

ناشناس گفت...

سلام من این فرد را نمی شناسم ولی او نیز حتما یکی از همین ادم خوارهای حکومتی است.

ناشناس گفت...

این آقا هم یکی از محصولات بیماری روانی رهبر سید علی گامنه ای است و انتصابش هم یعنی: دانشگاه! خفه شو!!

ناشناس گفت...

با سلام تاریخ همه انسانهای ظالم را به خاک سیاه نشانده است و جز بدنامی برایشان نمانده است و شما همیشه تاریخ و اسامی انسانها را زنده نگاه دارید تا آیندگان بدانند که عاقبت ظالمان چه می شود.با تشکر

ناشناس گفت...

با درود :
شما واقعا خیال میکنید این اسامی فرقی با هم دارند ؟ آیا فرقی میکنید که محصول انتصابات حکومت چه کسی باشد ؟ سگ زرد برادر شغال است !
هر تغییری فقط و فقط برای حفظ بیشتر منافع رژیم و تنگتر کردن حلقه محاصره ملت انجام میشود و ملت ما با درک این واقعیت خیلی وقت است میدانند که لابد مافباب ابن یکی بر آن یکی چربیده است که کسی می آید و کسی میرود ! وگرنه همه این مزدوران سر و ته یک کرباسند و همه از کارگاه ریخته گری ولایت فقیه بیرون زده اند .. همه این موجودات قالبی در آقا ذوب شده اند تا بتوانند در نقطه ای از ماشین رژیم به ایفای نقش بپردازند !
اما از سابقه این زنجیری پیداست که آمده است تا زهر چشم بیشتری از دانشجویان بگیرد که بحق پرچمدار مبارزات حق طلبانه ملت ایران شده اند . رژیم باید بداند که اینبار اگر همه قفسیانش را به دانشگاه بریزد دیگر سودی نخواهد داشت و این بچه ها مصمم هستند مهر باطل رژیم را بر پیشانیش بکوبند !
درود بر دانشجوبان مبارز و انقلابی ، فرزندان واقعی ایران زمین !

ناشناس گفت...

با سلام رضاسراج که دشمن شناخته شده مردم ایران است وادم کثیفی است اما خیلی از ادمهای روشفکر خیانتپیشه نظیر امیر احمدی تریتا پارسی ودیگران بنحوی همدست وخینین به وطن هستتند. کورش ایراندوست

ناشناس گفت...

این فرد رو نمی شناسم ولی چند مامور مثل او به من گفته اند که ما هر جنایت و هر کاری که دلمان بخواهد می کنیم خیالمان هم راحت است چون حتی اگر نظام هم برود و عوض شود در فضای دموکراسی و حقوق بشری بعد از فروریختن رژیم کسی با ما کاری نخواهد داشت فقط شاید با سران نظام کار داشته باشند که آنها هم با ثروت فراوان در خارج کسی نمی تواند با ایشان کاری داشته باشد!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

ما دوست داريد چهاطلاعاتي از رضا سراج داشته باشيد .من ريزشو ميدونم . چرند پرند هم ننويسيد سر بازجوي حفاظت اطلاعات سپاه بوذه ايشان در طي دهه 70 ريس مركز اطلاعات قرارگاه ثار الله بودند تحت فرماندهي سردار حامد معاونت اطلاعات قرارگاه و به خاطر هوش و به كارگيري از نيروهاي بسيج هم عرض وزارت اطلاعات در تهران كار ميكردند و با توجه به موقعيت قرارگاه خوب به نظام و سپاه خدمت كردند بدون امنيت كشور 2 ريال نمي ارزد

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.