۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

اسکناس نویسی
























در مورد اسکناس نویسی چی فکر می کنین؟
این کار نشاندهنده چیست؟
تا چه اندازه موثر است؟
استقبال مردم و واکنش حکومت به آنرا چگونه ارزیابی می کنید؟

۲۸ نظر:

روسیه خوش قول گفت...

روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که برخلاف برنامه‌ریزی‌های قبلی به دلیل «مشکلات فنی» قادر به راه‌اندازی رآکتور هسته‌ای نیروگاه بوشهر تا پایان سال جاری نیست. این چندمین بار است که روسیه راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر در جنوب ایران را عقب انداخته است.

اعلام تاخیری دیگر در راه‌اندازی این نیروگاه در حالی است که سرگی کیر‌ی‌ینکو، رئیس شرکت اتم روس، با اشاره به قصد مسکو برای راه‌اندازی نیروگاه بوشهر در سال ۲۰۰۹ گفته بود که «ما امروز به همراه متخصصان ایرانی دقیقاً طبق جدول زمانی پیش می‌رویم!!!!!!!!
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها http://www.radiofarda.com/content/f2_Iran_Bushehr_reactor_delayed_Russia_nuclear_Medvedev/1879336.html

Test گفت...

برنامه تفسیر خبر با شرکت علی اکبرامید مهر عالی بود بیشتر ایشان را بیارید تا حرف بزنند قبل از اینکه جمهوری اسلامی او را از میان بردارد

متخصص گفت...

آژانس از احتمال وجود مراكز مخفى اتمى ديگر در ايران خبر داد
آژانس بين المللى انرژى اتمى در جديدترين گزارش خود در باره فعاليت هاى هسته اى ايران گفت: اعلام وجود دومين تاسيسات غنى سازى اورانيوم از سوى تهران پرسش هاى تازه اى در خصوص احتمال وجود مراكز هسته اى مخفى ديگرى را در اين كشور مطرح كرده است.
http://www.radiofarda.com/content/f4_IAEA_new_report_Iran_facility_nuclear/1879667.html
بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک بادا

برنامه‌ریز گفت...

به بنیاد پرزیدنت بوش بپیوندید
http://www.georgewbushcenter.com/site/c.rvI2IaNVJyE/b.5572881/k.F1FA/Institute.htm
درود و زنده باد جرج بوش و ملت سرافرازآمریکا که باعث و بانی نابودی دولت قرون وسطایی طالبان در افغانستان و موجب آزادی و این انتخابات باشکوه و آزاد شدند . یک آمریکایی مثل جرج بوش به میلیونها مسلمان از نوع طالبان شرف دارد . درود به سربازان آزادیبخش آمریکایی فرشتگان دمکراسی و مروجان آزادی

عاشق ولایت گفت...

حضرت علی در یکروز سر هفتصد نفر از یهودیان و مخالفان را برید پس دشمنان نظام بدانند که مولای ما علی زمانه آیت الله امام علی خامنه ایست و رئیس جمهور محبوب ملت ایران معجزه هزاره سوم جناب آقای احمدی نژاد هستند که از نابودی مخالفان اسلام و محو اسراییل از نقشه جهان باکی نداند و همه هفتاد میلیون ملت ایران در راه محو اسراییل عاشق شهادتند و جان خود را به ولی فقیه خویش تقدم میدارند , مرگ بر آمریکا

عاشق ولایت

ناشناس گفت...

وفا جان به هر حال باید جوری اعتراض هامون را نشان بدهیم این هم یک نوع اعتراضه . به نظرم هرکاری هم هر چه قدر کوچک باشد تاثیر خودش را می گذارد این قطره هاهستند که در کنار هم دریای خروشان می شوند . اطلاع رسانی از طریق وبلاگ ها ،بیان نظرات در فیس بوک،فرستادن عکس وفیلم برای هم ،اس ام اس همه یک نوع اعتراضه و حکومت سرکوبگر از همه شان می ترسد وغاضبان هم کارهائی که حتی تصورش در ذهنمان نگنجد را برای دوامشان انجام می دهند ولی تاکی ؟تا کی می خواهند و میتوانند محدودمان کنند؟ تاکی می خواهند بدین صورت بمانند ؟ ما بهر شکلی شده فریادمان را برسرشان میکشیم وبدانند که هر استبداد پایانی دارد وبه یاری خدا کاری از پیش نخواهند برد. به امید ایرانی آزاد و آباد . رویا

هاله نور گفت...

دو رئیس جمهور تقلب کردند و خبرنگاران افشا نمودند یکی نیکسون در آمریکا که مجبور به استعفا شد و خبرنگاران افشاگر در کمال آزادی و سلامت مورد تقدیر قرار گرفتند و دیگری احمدی نژاد که با افشای تقلب او هزاران خبرنگارافشاگر بزندان افتاند و صد خبرنگار از کشور فرار کردند و صدها معترض در خیابان و معترضین درزندان مورد ضرب و شتم و شکنجه و تجاوز قرار گرفتند .
حالا الگو و سرمشق مدیریت جهان با کدام کشور باید باشد آمریکا یا بقول احمدی نژاد مملکت امام زمان ?!!

ناشناس گفت...

رييس ستاد کل نيروهای مسلح ايران حسن فيروز آبادی گروهبان گارسیای نظام روز سه شنبه به عربستان سعودی هشدار داد که عمليات نظامی اين کشور عليه شورشيان شيعه يمن «سر آغاز تروريسم دولتی» است و اين اقدام برای منطقه خطرناک است.
البته ترجمه واقعی حرف فيروز آبادی گروهبان گارسیای نظام از سر آغاز تروريسم دولتی تهدید به سرآغاز دخالت خود جمهوری اسلامی در درگیری علنی در حمایت از مزدوران خود است

اسکناس نویسی گفت...

اسکناس نویسی از نظر تکرار و ملکه ذهن کردن بسیار کار موثر و خوبیست .

ناشناس گفت...

سخنگوى وزارت امور خارجه آمريكا اعلام كرد كه اظهارات روز سه شنبه منوچهر متكى در باره مخالفت ايران با ارسال اورانيوم با غناى پايين به خارج را پاسخ رسمى اين كشور تلقى نمى كند و منتظر واكنش آژانس بين المللى انرژى اتمى خواهد ماند !!!
آمریکا قصد پذیرش ایران مسلح اتمی را داد و چون قادر به جلوگیری نیست خود را از تک و تا نمیندازد ! البته این دمکراتها هستند که که ترسو و بی عرضه هستند مثل جیمی کارتر عامل ننگ و نکبت و خفت ایران و آمریکا .

Faraz گفت...

eskenas nevisi neshaneye sho'ur siyasiye balaye mardome irane.

pooneh گفت...

برو بابا اوباما تو یک کبریت بی خطری بیشتر نیستی حتی توانایایی و جرات تحریم جمهوری اسلامی رو هم نداری چه رسد به حمله نظامی اوباما نام خود را در کنار کارتر بعنوان ضعیف ترین و بی عرضه ترین رئیس جمهور آمریکا ثبت خواهد کردو کارخانه کبریت سازی ایران نوعی کبریت بی خطر بنام اوباما به بازار عرضه خواهد کرد !!!
جمهوری اسلامی و همه دیکتاتورها دارن بریش اوباما میخندن و با خیال راحت در غیاب جمهوریخواهان وامثال پرزیدنت بوش شجاع روزگار خوشی دارند .

Test گفت...

اوباما اینقدر ترسو و بی عرضه است که بزودی جمهوری اسلامی میگه فرانسه و آمریکا هم اورانیومشونو بدن ما براشون غنی سازی کنیم آمریکا حق غنی سازی اورانیوم نداره !!

بسیجی گفت...

با سلام به اوباما رئیس جمهور بی عرضه و ترسوی آمریکا به اطلاع میرساند که آمریکا تحت رهبری های داهیانه شما هیچ غلطی نمیتواند در مورد به بمب اتم رسیدن ایران بکند !!
بسیجی

یک پاسدار گفت...

گروه ۱+۵ از ايران خواسته‌اند، که پیشنهاد آژانس بین المللی انرژی اتمی را مورد بررسی مجدد قرار دهد!!!!
ها ها ها بررسی مجدد ? یعنی اینکه ما اونا هیچ قدرتی برای جلوگیری از مسلح شدن ایران به بمب اتمی ندارند و با التماس و خفت و دریوزگی از جمهوری اسلامی میخوان به این کشورها رحم کند و دست از اتم بردارند !!!
بزودی اسراییل از نقشه جهان محو خواهد شد !!!!
یک پاسدار

سرکار خانم زندی گفت...

گروه ۱+۵ از ايران خواستهاند، که پیشنهاد آژانس بین المللی انرژی اتمی را مورد بررسی مجدد قرار دهد!!!!
همین دیروز بود که اوباما گفت به ایران نشان خواهیم داد که جدی هستیم !! کوه غرید و در آخر موش زایید ! اوباما سروصدا وجنجالی به پا کرد که با شیشکی تمام شد !!

رستم فرخزاد گفت...

وفا جان با درود فراوان،
داشتم کامنتها رو نگاه میکردم دیدم ماشالله چقدر هم با موضوع مرتبط هستند.

به نظر من که عقاید و آرمانها و آروزهای هر ملتی باید حفظ بشه و در خاطر زنده بمونه، شعار نویسی روی اسکناس هم یکی از این راههاست، امیدوارم روشهای بیشتری هم اظافه بشه.

rostamfarokhzad.blogspot.com

ناشناس گفت...

وفا جان ، جالبه كه اين سركوبگران بسيجي همه جاهستند با گرفتن پول حمايت خودشان بدين شكل اعلام ميكنند . آقاي برادر بسيجي ،آقاي عاشق ولايت يكم به خودتان زحمت بدهيد تارخ رامطاله كنيد حضرت علي مظهر عدل وداد است اسلام دين مهرباني است.اسلام با كشتن وجنگ نيامد اگر تاريخ را مطالعه كنيد مي فهميد حضرت محمد چگونه ايتدا به ترويج اسلام پرداخت . حضرت علي چند سال سكوت كرد؟ چرا سكوت كرد ؟ مگر به امامت برگزيده نشده بود ؟ چرا دست به شمشير نبرد و نكشت ؟ چرا مخالفان خود را سركوب نكرد؟ مگر يهوديان و مسلمانان در كنارهم زندگي نمي كردند ؟ شما كه دم ازاسلام و مسلماني مي زنيد كجاي قرآن آمده كه يهوديان را بكشيد و حق زندگي كردن رااز آنها بگيريد،چون يهودي هستند؟اسلام البه نه اين اسلامي كه آقايان از آن مي گويند دين بخشش است مگر حضرت محمد وحشي ،قاتل عموي خود را نبخشيد؟ شمابسيجيان چه فكري داري؟ معجره هزاره سوم واقعا خنده داره!!! آيا به اين حرفي كه مي زنيد اعتقاد داريد؟ آخر روي چه حسابي ؟ آقاي برادر از جانب خودت حرف بزن نظرت را به كل ملت ايران تعميم نده !ملت واقعي ايران دوستدار صلح وآرامشند نه جنگ وستيز وكشتار اگر نمي دانيد بدانيد.
وفا جان ، اين آقايان پول بگير وسركويگر روزنامه هاي داخل و صداوسيما را كم آوردند رو آوردند به صداي آمريكا،وبلاگها و فيس بوك ..واز ترسشان به مخالفان خود اجازه ابراز عقيده را نمي دهند.
برادر بسيجي،نمي توانيد نظرات خودتان را به ديگران تحميل كنيد (يعني اين حق را نداريد) ودين هم زوري نيست .
كفر باكراه كفر نيست همچنانكه دين با اكراه دين نيست.

Stoning to deat IRAN گفت...

از حمله اسراییل به غزه حمایت کرده و دست مریزاد میگویم... بزنید این خالد مشعل را تا دیگر بجای خلیج فارس نگوید خلیج عربی.و به صدام نگن شهید صدام حسین و براش عزاداری کنن
اسراییل جان بزن این عربا , بزن بزن که داری خوب میزنی !

Unknown گفت...

علی جوانمردی و الناز عزیز کاوه در دقیقه چهارده و پانزده ثانیه از کرمانشاه
همان خلیل از کرج و محمد در تهران در این کلیپ یوتیوب است ببینید و به این تلفن برکفان بخندید !
http://www.youtube.com/watch?v=xXeRtEardaU

این دفعه به اسم کاوه با تغییر صدا مثلا از کرمانشاه بود
ببینیم هفته دیگه با چه اسمی زنگ زنه و از کجا !!

ناشناس گفت...

رستم جان
Vaghti in weblog update nemisheh hame majbooran commenthaye khod ro haminja bezaran pas nagoo:
ماشالله چقدر هم با موضوع مرتبط هستند.!!!

هامون گفت...

ایران عملا از ان پی تی خارج شده است پنهانکاری در فعالیت‌های هسته‌ای ,عدم رعایت پروتکل الحاقی و اطلاع رسانی قطره چکانی آنهم مواردیکه ایران متوجه یشود دستگاههای اطلاعاتی غرب از آن مطلع شده اند بیانگر اینستکه ایران عملا از ان پی تی خارج شده است

فرحناز از همدان گفت...

تلفن برکفی که به صدای آمریکا تلفن میکنی حرفت کاملا اشتباه و غیرمنطقی بود , مثل اینکه چشم و گوش نداری که ببینی احمدی نژاد هاله نوری مرتب شعار محو اسراییل از روی زمین میدهد !! بنابراین ترس اسراییل و جهان از جمهوری اسلامی کاملا موجه است پس خودتان را به آن راه نزنید , روزیکه اورانیوم غنی شده روسیه به بوشهر رسید احمدی نژاد در مراسمی به بوشهر شتافت و اعلام کرد روز محو اسراییل نزدیک شده است ! نمیدانم چرا ایرانیان به این واضحی نمیفهمند که یک جاسوس عرب و عربهاست که قصد دارد ایران و اسراییل دو کشور مورد نفرت اعراب را به جان هم بیندازد . چشمهاو باز کن بعد حرف بزن.

Nooshin گفت...

خبر وحشتناک همگان را آگاه کنید :تیر خلاص بجای معالجه به تظاهر کنندگان مجروح انتخابات ایران !! طبق گفته های دوستان نزديک کيانوش، در جريان حادثه، تنها يک گلوله به پهلوی فرزندشان اصابت کرده و زخمی شده بود، اما زمانيکه خانواده جسد را از پزشکی قانونی تحويل گرفتند، علاوه بر گلوله اول، يک گلوله ديگر هم به گردن او اصابت کرده بود. http://www.radiofarda.com/archive/news/20091128/143/143.html?id=1889939

هاله نور گفت...

ایران از تصمیم به ساخت و طراحی ۱۰ مرکز جدید غنی سازی اورانیوم خبر داد
پیشنهاد میکنم این باصطلاح نمایندگان ملت ده مرکز تجاوز به دختران و پسران ایرانی هم افتتاح کنند تا سعادت کامل نسل آینده تامین شود!!

خبرنگار گفت...

ادعا می کنند که قصد تولید سوخت دارند، ولی
هنوز یک نیروگاه هم برای مصرف سوخت ندارند هدف چیزی جز سلاح اتمی و دادن آن به حماس و حزب الله برای یک کشتار عظیم انتحاری نیست .
خبرنگار

علی گفت...

چند وقت پیش آقای مطهری نماینده مجلس در تلویزیون و در برناه آژیر فرمودند که برای حل مشکل جنسی جوانان..ما روشهای اسلامی هم داریم..مثل ازدواج موقت..لازم دیدم چند نکته را یاد آقای مطهری بیاورم/ آقای مطهری فرض کنیم 15میلیون پسر داریم و حتما همه اینها نیز غریزه دارند..برای این تعداد پسر چه تعداد صیغه باید در کشور باشد!؟ آیا هر پسری که پرروتر باشد حق ارضاء غریزه اش را دارد!؟ غریزه آن جوانی که پررو نیست چه!؟ مگر ما امام حسن هستیم که بتوانیم 350صیغه داشته باشیم!؟ آقای مطهری..در صیغه چه اتفاقی می افتد که در سکس کفار نیست!؟چرا یک مرد همزمان میتواند بینهایت صیغه داشته باشد ولی یک زن نه!؟اگر آن بد است..این نیز بد است/ آقای مطهری آیا شما بعنوان پیشنهاد دهنده حاضرید دختر یا زن یا همشیره مکرمه را به خانه عفاف بفرستید تا امت اسلام از آلت جنسی دختر شما بصورت حلال و موقت بهره مند شوند!؟ مگر سکس عاشقانه چه اشکالی دارد که صیغه ندارد!؟ جز اینکه در سکس عاشقانه پولی رد و بدل نمیشود و وردهای عجیب و غریب نیز تلاوت نمیشود..ولی در صیغه باید زنی فقیر را اجاره کرد و وردهای عجیبه خواند!؟آقای مطهری آیا باید باور کنیم که شما به فکر جوانان هستید!؟ پس این سی سالی که جوانان را بخاطر یک سکس ساده اعدام کردید و خود روی هزاران صیغه خفته بودید چه!؟ پس حرام شدن عمر جوانانی که در طول زندگیشان یک سکس ساده را تجربه نکردند از ترس شما یا شرایط کثیف جامعه اسلامی چه!؟ اصلا چرا دولت باید روی آلت مردم نظارت کند!؟ چرا همه حرف شما راجع به آلت است!؟ به شما چه ربطی دارد!؟ بدن هر کسی متعلق به خودش است و برای استفاده از آن از شما اجازه نمی پرسیم. مرگ بر قوانین پوسیده اسلامیتان

ناشناس گفت...

ماو عراقیها هنوز تعریف مشخصی از حقوق بشر در کشورمان نداریم وقتی هنوز ما یاد نگرفته ایم که حقوق همدیگر را حتی در کانون کوچک خانواده د ر محیط کار در اجتماع و ..... رعایت کنیم چطور توقع داریم که دیگران حقوق ما را رعایت کنند ما احتیاج به یک انقلاب فرهنگی بزرگ داریم ابتدا در تفکرات خودمان وقتی خودمان را با مبانی حقوقی بشری وقف دادیم بعد می توانیم آن را در جامعه بزرگتری مثل کشورمان اجرا کنیم .شکسپیر میگوید گاهی اوقات انسانها حاکم تقدیر خویش هستند تقصیر ستارگان بخت ما
نیست بلکه اشتباه و ندانم کاری از خودماست که چنین زیردست مانده ایم.منتظر الزیدی برات متاسفم خود کرده را تدبیر نیست.