۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

خارج از دستور - لینک بحث آزاد

همراهان ارجمند! اینهم لینک ماه سپتامبر

ماه گذشته 53 نظر جالب و قابل توجه در وبلاگ از شما درج شد که بسیاری هنوز جای بحث و تبادل نظر دارد.

این شما و این خارج از دستور ماه سپتامبر

۸۹ نظر:

roya گفت...

آیا میتوانید باورکنید؟ ازدواج مردان شانزده تا سی
و شش ساله فلسطینی با دخترکان شش تا ده ساله!
http://israel1111.blogspot.com/2009/08/blog-post.html

Sara گفت...

احمدی نژاد از ترس چماق آمریکا مرتب به آمریکا میاد تا بلکه با یکی از مقامات آمریکا ملاقات کند تا برای رژیم کودتاییش اعتبار بخرد.
احمدی ناد میترسد آمریکگول بمب گذاریهی و در ع راقرا نخورده باشد و بفکر حمله به تایس اتبمب سازی او بیفتد , جمهوری اسلامی نقشه کشیده بود با کلمه عراق دوم آمریکا رو از حمله به ایران بترساند غافل از اینکه عراق آشوب زده حاصل دخالتهای پلید ولایت فقیه است و با نابودی جمهوری حیله گر و شرور اسلامی دنیا از شر شرارتهای این موجود طالبانی راحت خواهد شدو ملت ایران هم دعاگو خواهند بود .
Sara

ناشناس گفت...

سام من خیلی تو کار سیاست نیستم،فقط میخواستم پیشنهاد کنم قالب وبلاگ رو عوض کنید تا نوشته هایتون کل صفحه رو بگیرن و همچنین بتونین از فونت درشت تر استفاده کتید.

مهناز گفت...

سلام آقای مستقیم. من از بینندگان پر و پا قرص صدای آمریکا هستم.مخصوصا تفسیر خبر و مخصوصا چهارشنبه شب ها. از زمانی که برنامه فارسی تلویزیون بی بی سی شروع شده است شاهد تلاش دست اندر کاران صدای امریکا برای حفظ مخاطبان خود هستم. اما متاسفانه دیشب در برنامه تفسیر خبر چیزی شنیدم که از عصبانیت تا صبح نخوابیدم. من همیشه شاهد رفتار زشت و به دور از ادب آقای چالنگی بوده ام. اما اینکه بخواهد با حرفهایش به مردم ایران اعلان جنگ بدهد بسیار احمقانه است. ایشان دیشب در برنامه خود گفتند که آقای احمدی نژاد میتواند به صدای امریکا بیاید و نظرات خود را مطرح کند. حتی خیلی لوس فرمودند که برای ایشان تور میگذاریم تا از صدای امریکا بازدید کند. به آقای چالنگی بگویید. کاری نکنید که بینندگان خود را از دست بدهید. نمیدانم چه سیاستی پشت صدای امریکاست اما این را به جدیت میگویم که اگر به این رفتارها ادامه بدهند بینندگان انها را تحریم خواهند کرد. پای ا.ن به استودیو صدای امریکا برسد باید فاتحه صدای امریکا را بخوانید. والسلام.

roya گفت...

خدمت مهناز عارضم آزادی بیان جزو جدانشدنی هر دمکراسیست اولا مطمئن باشید احمدی نژاد جرات حضور در یک میز گرد که انتقاد آزادانه به زبان فارسی از او در میان باشد ندارد چون به محکومیت او خواهد انجامید و آبروی ظاهری خود را در برابر طرفداران معدود خود را هم از دست خواهد داد.
دوما منظور از تور, تور گردشی به آن معنی توریستی و تفریحی نیست , منظور نشان دادن اداره رسانه صدای آمریکا و آزاد بودن آن از سیاستهای تحمیلی و سانسور به سبک ایرانست . حتی اگر آخوندها و پاسداران را از دیکتاتوری برکنار کنیم باید اجازه اظهار نظر به آنها ا بدهیم وگرنه ما هم مثل آنها سرکوبگر و شکنجه گر و سانسورچی خواهیم شد .

ناشناس گفت...

همزمان با حضور احمدی نژاد رییس جمهور قلابی و پوشالی... ملت ایران با حضور درخیابانها آبرویش را میبرند و بدینوسیله به جهانیان نشان میدهیم او قلابی و کودتاییست .

کودتای مخملی گفت...

آقای یوشکا فیشر از شما میپرسم که یک آلمانی هستید . هیتلر قبل از جنگ مقاصد خود را بروشنی درکتاب نبرد من انتشار داد ولی کسی او را جدی نگرفت و فاجعه ای ببار آمد , آیا تاریخ تکرار میشود? چون احمدی نژادهم از مقاصد ویرانگر خود و فتح جهان بوسیله اسلام و محو اسراییل سخن گفته و فرقش با هیتلر اینستکه ابتدا بمب اتم میسازد و بعد به جنگ اسراییل و جهان میرود آیا نباید با اقدام نظای جلوی او را گرفت ?

ایرانی گفت...

انتخاب احمد وحيدی به عنوان وزير دفاع ايران تروریست تحت تعقیب پلیس بین المللی فقط از نمایندگان فیلتر شده بوسیله شورای نگهبان و ذوب شده در ولایت جهل وجور و فساد برمیاید .
ننگ بر این حکومت یزیدی هیتلر صفت و شرور .
ایرانی

صدف گفت...

دست و دل بازی حزب الله لبنان، از کیسه ایران

3 هزار دلار هدیه

به هر خانواده ای که شیعه شود





با سلام- لطفا این چند خبر را برای آگاهی مردم منتشر فرمائید. یکی از دیپلمات های لبنانی که چند روز پیش با هم دیدار داشتیم، با اشاره به 18 میلیارد دلار پول ایران که دولت ترکیه آن را ضبط کرده می گفت: حسن نصرالله قرار بود با این پول یک بانک تعاون در لبنان تاسیس کند تا به خانواده های شیعه وام مسکن، کمک هزینه زندگی و کمک مالی بیکاری پرداخت کند. همین دیپلمات می گفت که از مدتی پیش، حزب الله لبنان به هر خانواده ای که شیعه شود 3 هزار دلار هدیه می دهد. منبع تامین کننده این دست و دل بازی حزب الله لبنان، جمهوری اسلامی است.

کتایون گفت...

نون سنگک 200 تومانی تو تهران شده 500 تومان یعنی 150 درصد اضافه نرخ داشته،فکر کنم نن جون آقای کروبی هم این درصد تورم رو میفهمه؟؟
حالا احمدی نژاد بگه درصد تورم پائین هست.
هنور تو ایران خرید نون برای خیلی ها اهمیت زیادی داره.

مهناز گفت...

در جواب رویا باید بگویم که این خبر درست نیست. حقیقت ماجرا این است که این جوانان با بیوگان جنگ غزه ازدواج کرده اند و این خانمها با لباس مشکی در میان مهمانان نشسته اند و به عنوان سمبل دخترکان شش هفت ساله را لباس عروسی پوشانده اند و دست به دست دامادها داده اند که معمولا این دخترکان دختر یا خواهر عروس خانمهاهستند. این مراسم کاملا سمبلیک انجام شده است. فقط نکته جالب اینجاست که جوانان غزه نه تنها سلاح برادران کشته شده اشان را برداشته اند که همسران انها را نیز ...

سروش علیزاده گفت...

تاجر شیعه که صلاح عزالدین نام دارد و 47 ساله است، به نوشته روزنامه های لبنانی جمعا 3ر1 میلیارد دلار ضرر کرده که از این مقدار 683 میلیون دلار آن متعلق به حزب الله بوده است.
تردیدی نیست که قسمت اعظم این مبلغ نجومی، پول هائی است که جمهوری اسلامی ایران در طول سه سال اخیر برای حزب الله فرستاده بود تا به صرف احداث واحدهای مسکونی جدید برای شیعیانی بپردازد که خانه های خود را در جنگ تابستان 2006 از دست دادند و ایران تعهد کرده بود برایشان از نو بسازد.

آزاد گفت...

با عرض سلام خدمت شما
صحبت من در مورد رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران است ، همه می گویند که دولت نامشورع است و رای اعتماد مجلس معنی ندارد ، من با این حرف موافق هستم اما صحبت من این است که آیا خود نمایندگان مجلس در وضعیت فعلی هنوز مشروع هستند و یا در اصطلاح نماینده ملت هستند ، به چند دلیل به نظر من صلاحیت خود نمایندگان نیز زیر سوال است چون نمایندگان قسم خورده اند که از حقوق مردم دفاع کنند خوب در زمانی که مردم در خیابانها سرکوب می شدند آیا نمایندگان از حقوق وکلای خود دفاع کردند ، آیا نماینده تران از حقوق ندا و سهراب که به او رای داده بودن دفاع کرد ، آیا نمایندگان مجلس که قسم خورده اند با دروغ و فساد مالی مبارزه کنند در مقابل دروغ بزرگ دولت و 18 میلیارد دلار سرقت شده حرفی زندند ، مگر نمایندگان ، نماینده مردم در مقابل دولت نیستند پس چرا حرفی از ظلم کهریزک نزدند و با صدور بیانیه همه این جنایت را دروغ خوانند به نظر من خود نمایندگان مجلس امروز به حامیان دولت تبدیل شده اند و نه ملت پس اول خود نمایندگان مجلس مشروعیت را از دست داده اند و نماینده ای که نتواند از وکلای خود دفاع کند حق ندارد خود را نماینده ملت بخواند و نمی تواند به وزیر نیز رای دهد .

Nooshin گفت...

شکنجه و تجاوز ثمره دخالت دین در حکومت و نتیجه حرف اشتباه خمینیست که میگفت دین از سیاست جدا نیست نظام ایدئولوژیک یعنی بدترین گزینه ممکن , حکومت باید سکولار و دین از سیاست جدا باشد وگرنه حکومت هرجنایتی را با مذهب توجیه میکند و با چماق مذهب دهان مردم را میبندد .

بمب اتمی گفت...

سرباز سابق آمریکایی بجرم تجاوز و قتل به حبس ابد محکوم شد
در ایالات متحده یک سرباز پیشین آمریکایی به جرم نقشش در تجاوز به یک دختر عراقی و کشتن وی و سه عضو خانواده اش به پنج بار حبس ابد محکوم شده است.
کاش ما هم بجای حکومت جمهوری اسلامی تحت اشغال آمریکاو عراقی بودیم جمهوری اسلامی حتی باندازه یک ارتش خارجی شرف ندارد که متجاوزان به زندانیان دختر و پسر را مجازات کند از آمریکا یاد بگیر ای خامنه ای رهبر مسلمانان جهان !!!!
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090905/143/143.html?id=1815200

roya گفت...

در جواب مهناز باید بگم این خبر درست است من هم اول باور نمیکردم اینهم لینکش مگر در اسلام ازدواج با دختر نه ساله چیزعجیبیست?
http://www.hamdami.com/MFAFA/Reports2009/190809-GazaWedding

ناشناس گفت...

آقای محمد علی رامین چهره جالبیست. با اینکه از نزدیکان احمدی نژاد محسوب می شود و دبیر سیاسی ائتلاف رایحه خوش خدمت نیز هست ، آقاي رامين در اواخر سال ۸۳ بعنوان كارشناس برنامه هاي سياسي شبكه چهارم سيما مصاحبه اي با ايسنا انجام داده بود و در آن مصاحبه پيشنهاد داده بود نام "خليج فارس" به "خليج مسلمانان" تغيير يابد!! در تشريح پيشنهاد خودش هم گفته بود معني اين نامگذاري اين خواهد بود كه هيچ غير مسلماني حق اطراق يا زدن پايگاه نظامي در منطقه را نداشته باشد!!!!!

سکس گاه ایرانیان گفت...

حال که دول عربی که اخیرا دوباره به مباحث جزایر سه گانه پرداختند و لقب اشغالگر که ایران سی سال به اسراییل داد به ایران نسبت میدهند آیا بهتر نیست ما هم اینقدر سنگ اعراب و فلسطینیها را به سینه نزنیم ?

آشوب زده گفت...

از خانم ژاکلین شایر بپرسید
راکتور بوشهر تکنولوژی جدید و مناسب از نظر ایمنی دارد یا نه ?
الته اگر کامنت ن رو آنلاین میگیری?

بمب گذار گفت...

از خانم ژاکلین شایر بپرسید آیا نیروگاه آب سنگین که در نطنز هست و ایران بر وجود و ادامه کار آن اصرار دارد بدرد تولید برق میخورد و یا اینکه آب سبک مناسب تولید برق اتمیست ?

roya گفت...

با تمام احترامی که برای حنا مخملباف قائلم اون قسمت حرفش در موردباصطلاح جنایات اسراییل علیه فلسطینیها از آثار شستشوی مغزی جمهوری اسلامی بعد از انقلاب روی مردم ایران خبر میداد , حنا جان اگر نگران مسلمانانی مسلمانان چچن و سین کیانگ و آذربایجان هم مسلمانند , اسراییل دشمن اعراب است و دشمن دشمن ما دوست ماست حال که دول عربی که اخیرا دوباره به مباحث جزایر سه گانه پرداختند و لقب اشغالگر که ایران سی سال به اسراییل داد به ایران نسبت میدهند آیا بهتر نیست ما هم اینقدر سنگ اعراب و فلسطینیها را به سینه نزنیم ?

ایران امروز گفت...

رهبر جمهوری اسلامی باانتقاداز افزایش کمی تعداد دانشجویان «علوم انسانی» آنرا «موجب بی اعتقادی به تعاليم الهی و اسلامی» دانست، آیا این شبیه عقاید عاملان کتاب‌سوزان در آلمان نازی و نوعی اعلام جنگ به فرهنگ نیست ?

ناشناس گفت...

سایت دادستانی کل کشور، زندگینامه محسنی اژه ای دادستان جدید کل کشور را منتشر کرد. در قسمتی از سوابق دادستان کل کشور نوشته شده: // وی در کسوت رییس دادگاه ويژه روحانیت، در جلسه هفتگي هیات نظارت بر مطبوعات با عیسی سحرخیز نماينده مديران مطبوعات در اين هيات گلاويز شده و او را گاز گرفت. تاکنون به شکایت سحرخیز از او رسیدگی نشده‌ است.//همچنین در این زندگینامه آمده است: // اکبر گنجی پس از نوشتن کتاب‌های «تاریک‌خانه اشباح» و «عالی‌جناب سرخ‌پـوش و عالی‌جنابان خاکستری» از وی به عنوان یکی از افراد دخیل در قتل پیروز دوانی و قــتل‌های زنـــجیره‌ای یاد کرد

اینم عکس از صفحه اصلی قبل از اینکه درستش کنن:
http://www.ciirang.com/showthread.php?p=102284

ناشناس گفت...

ايران 17 هزارخانه ودهها كارخانه براى ونزوئلا مى سازد

واحد مرکزی خبر : هوگو چاوز در هفتمین سفر خود به ایران قرار است با مسئولان جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره گسترش روابط دو جانبه گفتگو کند.
روابط ایران و ونزوئلا بیشتر در زمینه های نفت ، صنایع و کشاورزی است .
براساس این گزارش ، ونزوئلا بیشتر تلاش می کند تا در زمینه های فرهنگی و گردشگری نیز همکاری خود با ایران را گسترش دهد.
احداث 17 هزار واحد مسکونی در ونزوئلا در قالب پیمانکاری به ارزش بیش از یک و نیم میلیارد دلار ، راه اندازی کارخانه تراکتور سازی ، احداث و راه اندازی 10 کارخانه لبنیات ، 10 کارخانه تولید آرد ذرت ، احداث کارخانجات سیمان و تزریق پلاستیک و چهارفروند نفت کش برای ونزوئلا بخشی از توافقاتی است که میان دو کشور صورت گرفته است و طرف ونزوئلایی برتکمیل آنها از سوی ایران تاکید دارد.
هوگو چاوز پیش از ایران به لیبی ، الجزایر و سوریه سفر کرده و قرار است پس از دیدار با مسئولان جمهوری اسلامی ایران به روسیه و بلاروس برود.
شریک تجاری اغلب کشورهای امریکای لاتین ، امریکاست حال که کشورهایی چون ونزوئلا سرمایه گذاریهای کلانی برای توسعه پیش بینی کرده اند تلاش برای حضور در این کشورها و استفاده از ظرفیت های اقتصادی آنها ضروری است.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6240

ناشناس گفت...

اینو :

http://gooshzad.blogspot.com/2007/12/voa_01.html

;))

ناشناس گفت...

شعر تازه ای از سیمین بهبهانی در رابطه با جنايت های اخير رژيم


شعر تازه ای از سیمین بهبهانی:


سجاده فرش عنف و تجاوز، ای داعیان شرع خدا را!
بر قتل‌عام دین و مروت، دست که بسته چشم شما را ؟

الله اکبر است که هر شب، همراه جانِ آمده بر لب
آتشفشان به بال شیاطین، کرده‌ست پاره پاره فضا را

از شرع غیر نام نمانده‌ست، از عرف جز حرام نمانده‌ست
بر مدعا گواه گرفتم، جسم ترانه قلب ندا را

انصاف را به هیچ شمردند، بس خون بی‌گناه که خوردند
شرم آیدم دگر که بگویم، بردند آبروی حیا را

سهراب‌ها به خاک غنودند، آرام آنچنان‌که نبودند
کو چاره‌ساز نفرت و نفرین، تهمینه‌های سوگ و عزا را ؟

زین پس کدام جامه بپوشند، بهر کدام خیر بکوشند
آنان‌که عین فاجعه دیدند، فخر امام ارج عبا را

سجاده تار و پود گسسته‌ست، دیوی بر آن به جبر نشسته‌‌ست
گو سیل سخت آید و شوید، سجاده و نماز ریا را


http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6250

دعاگو گفت...

اقوام می خورند و سهم امامش را به رهبر میدهند
پشت ساده زیستی رهبر
چه مناسبات اقتصادی خوابیده؟


یکی از کسانی که همواره در این راه پیش قدم بوده است، برادر همسر رهبر و
فرزندانشان میباشد . آنها که از همان سالهای پس از انقلاب با بهره گیری از رانت های حکومتی به نان و نوایی دست یافتند، پیاپی مراتب سپاس خویش را با پرداخت سهم امام خود به بیت رهبری ابراز میدارند و به همین روش خود را در برابر مشکلات فرارو ، بیمه نموده اند .

محمد خجسته باقرزاده، یکی از برادر های همسر رهبر می باشد که یا بهره گرفتن از وام های کلان، صاحب کارخانه کنسرو و مربا و رب آسانا و نوبهارون و فتانه
می باشد و به تازگی نیز فرزندانش بنام های سعید خجسته باقرزاده و وحید خجسته
باقرزاده ، کارخانه ای بنام تایماز را با نام تجاری نوبهارون خریداری نموده اند.
که هر دو کارخانه در شهرک صنعتی چهارطاقی مشهد بنا شده است. این آقایان هر ساله مبالغ هنگفتی بابت سهم امام به حساب رهبری واریز میکنند و اینگونه است که خود را در برابر بن بست هایی که تجار دیگر با آن روبرو هستند، بیمه می کنند.

یکی دیگر از برادران همسر رهبر، رئیس صدای جمهوری اسلامی (رادیو) یا به عبارتی معاونت سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی است و اگر در اینترنت جستجو کنید نام و عکس او را نیز با همین نام خانوادگی یعنی خجسته باقرزاده خواهید یافت.

2- مورد بعدی کارخانه رب و کمپوت شاداب خراسان است. این کارخانه متعلق به شادروان
امین الشریعه نجفی بود که نزدیک بیست سال پیش توسط سپاه مصادره گردید.

3- کارخانه تلویزیون اطلس یا همان گروه صنعتی راه ابریشم نیز در سالیان گذشته متعلق به آقای رمضانی بود که از دانشجویان پیرو امام در آغاز انقلاب بود. اوبعد ها در اختلافات درونی مورد غضب رهبر قرار گرفت و این کارخانه به همراه بخشی دیگر از دارایی هایش توسط بیت رهبری مصادره شد.

4- کارخانه کمپوت و رب شادان خراسان با شاداب متفاوت است . این کارخانه نیز مربوط به چند نفر از تولیدکنندگان زحمت کش بود که به حکم دادگاه انقلاب مصادره و بدست حوزه علمیه قم افتاد و اکنون هم در اختیار آنها میباشد.

5- کارخانه رب و کمپوت ترانه نیز جزو همین مصادره ای هاست که توسط سپاه اداره می
شد و داستان خود را دارد .البته گمان می کنم اکنون در اختیار بخش خصوصی باشد.

فاطمه خانم آليا گفت...

فاطمه خانم "آليا" در جستجوی امام زمان
فاطمه خانم آليا او را نماينده كرده اند و به همت بيت رهبری و آبادگران موتلفه ای برده اند به مجلس هفتم. از طرفداران صيغه و مدافعان مردان چند زنه و دوستداران "هوو"ست! از آخرين و بديع ترين سخنان او در مجلس هفتم، يكی هم اينست كه امام زمان به اين مجلس سر می زند. يعنی امام زمان فقط به خواب آيت الله مشگينی نمی آيد، بلكه سری هم به ايشان می زند، البته در مجلس!

ساناز مهشید گفت...

نفوذ عوامل طرفدار عرب ها در بی بی سی و وارونه جلوه دادن خبری ازسایت صدای آمریکا
VOA persian:
http://www.voanews.com/persian/2009-09-06-voa7.cfm
اعضای کابینه اسرائیل از توقف موقت شهرک سازی های یهودی نشین حمایت کردند

BBC Persian :
http://www.bbc.co.uk/persian/world/2009/09/090906_shr_israel_settlement_approved.shtml
کابینه اسرائیل روز یکشنبه (6 سپتامبر)، از طرح های پیشنهادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور برای ساخت صدها آپارتمان در داخل شهرک های یهودی نشین واقع در کرانه باختری رود اردن حمایت کرده است!!!!

farid salavati گفت...

شما چی فکر می کنید

farid salavati گفت...

این مطلب را در این وبلاگ ببینید.
http://www.fazlollahsalavati.blogfa.com/

مصطفی گفت...

درود بر وفای عزیز
رویا و مهناز زیاد نگران نباشید ا.ن. صدای آمریکا بیا نیست. CNN که یک کانال جهانی است رو تلوزیون آمریکایی میخونند چه برسه صدای آمریکا! موفق باشید

اسکیز گفت...

این رایحه خوش! خدمت!! رو هر بار میبینم میشنوم یا٬ یادش در ذهنم تکرار میشه انگار فحشم میدن لول!
این رایحه ی خوش که ناشی از دزدی های کلان در بینی نامبارکشان پیچیده٬ آنقدر کیفورشان کرده که در نهایت ناجوانمردی با استفاده از زور میخواهند آنرا در مغز مردم هم بدوانند

آزاد گفت...

سلام
آقای مستقیم با تشکر از برنامه های خوب شما خواهشی داشتم اگر ممکن است برنامه ای در مورد سقوط هواپیمای توپولف که چند ماه پیش سقوط کرد و باعث کشته شدن همه سرنشینان آن شد بگذارید چون فکر کنم دولت به خاطر از یاد رفتن این موضوع قصد ندارد بگوید علت اصلی این سقوط چه بود و به خاطر وقایع اخیر در کشور علت سقوط را مخفی کرد ممنون می شوم دوباره یاد آوری کنید و بگوید که چرا دولت ایران علت سقوط را مخفی کرده است .

ذوالنور گفت...

ذوالنور: همسر شهیدمهدی باکری چرا نمی گوید الان همسر دوم وزیر اطلاعات دولت اصلاحات هستم؟
اگر همسر شهید مهدی باکری به طرفداری از کاندیدایی فریاد بلند می کند، چرا می‌گوید، همسر شهید مهدی باکری و چرا نمی‌گوید، همسر دوم علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات هستم و یا همسر شهید حمید باکری که همین ادعا را دارد، نمی‌گوید، اکنون زن یک معلم گیلانی هستم، چرا از اسم شهدا برای مقاصد خود سوءاستفاده می‌کنید.
http://www.parsine.com/pages/?cid=9362

نگار گفت...

Sooti majles سوتی نماینده قم!
http://www.youtube.com/watch?v=7VZPpuxWZPg&feature=channel

شهره شاهوردی. تهرانسر شهرک دریا گفت...

صدا.. هر چه باشد.. احتمالا رسایش بهتر است

آقای چالنگی عزیز. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر بخاطر اجرای هوشیارانه برنامه تفسیر خبر.
غرض از مزاحمت عرض مختصریست که متاسفانه تاب نیاوردم نسبت به بیان آن بی تفاوت باشم پس میگویم و آن اینکه اگر ممکن است ۱-پیش از شروع برنامه یک لیوان آب یا نوشیدنئ مطابق طبع کنار دست بذارید تا در خلال برنامه٬ وقتی راهی خبر میشویم گاه لبی تر کنید و ۲-همینطور پیش از شروع برنامه وقتی گلویی تازه کردید٬ یک دو سرفه بفرمائید. چون در حین صحبت مسئله ی حضور یک عنصر ناشناخته و احتمالا موذی که در گلویتان میرقصد و در پیوندش با سخن گفتن موجب دل آزرده گی(یا دل دریده گی) بیننده گانی از قبیل این حقیر که طبع حساس بدی داریم میشود٬ پیوسته وسوسه میکند که مدیا را ببندیم و از خیر خبر و دردناک تر دیدار جمال شما بگذاریم و بگذریم.. و اساسا" ضمن اینکه حرفه ای بودن خود توپ توپ و ضروریست اما در یک اجرای مثلا یک ساعته رسانه ای بد نیست مراقب حواشی هم بود و بهمین وسیله دستی به سر و گوش برنامه کشید ( در اینجا: تفسیر خبر ـ جناب آقای چالنگی خوب و دوست داشتنی ـ و یه سرفه ی نا قابل)
واقعا عذر میخوام از ذکر این دو نکته و صمیمانه امید دارم فضولی یا شوخی تلقی نشود(پس چه تلقی بشود؟؟) اما مدتهاست این مسئله جلب توجه میکرد و می توانید بعنوان یک نگاه از ما بپذیرید یا ..

فضولی ام را بر من ببخشائید.
با احترام٬ فضول

بامداد گفت...

در تفسیر خبر دیشب٬ در قسمت دوم برنامه یک سوء تفاهم طلایی یکدفعه کشف شد! اما موضوع جالب این بود که در زمان یک دقیقه ای که آقای چالنگی با هوشیاری (البته کمتر از این کارها میکنند) به جناب آقای رامین احمدی دادند٬ ایشون خیلی تمیز و روشن توضیح داد اما بعد از توضیح ایشون "نه آقای چالنگی و نه خانم الهه هیکس"٬ هیچکدام متوجه نشدند.. و وقتی در جاری کردن ادامه برنامه٬ آقای چالنگی دستخوش تردید از اینکه هنوز مسئله برای خانم هیکس روشن نشده کمی مکث میکرد و بخاطر اینکه خودشون هم روشن نشده بودند مجددا رامین احمدی عزیز رو مورد خطاب قرار داد من موندم و نگاهم از کارم رفت رو تلوزیون و پیش از اینکه آقای احمدی جواب بده من جواب ایشونو ناخودآگاه در ذهنم تکرار کردم: توضیح دادم که..
یکبار دیگه ببینید.

رهنما گفت...

نکته قابل اشاره ای بود ممنون من قسمت دوم را چند بار و تا به انتها دیدم.حالا وسط کشیده شدن موضوع نقش برجسته تلاش زنان در اقوام ایرانی شاه گل نبات چند لحظه بعد بود بدون اینکه باز توجه معطوف شود به اینکه دکتر احمدی اصلا در دایره سنتهای اسلامی میگفت
البته همه ما گاهی در صحبت کردن علیرغم انکه بدرستی بیان خود را میسنجیم ناگهان پیش می اید که مورد ابهام کلیه مخاطبین خود قرار گرفته و مجبور به پاسخگویی مجدد بجهت نارسایی معجزه وار اتفاق افتاده در ذهن سایرین بشویم. شاید تجربه کرده باشید
در این مواقع نمی توان کمترین برداشت نابجا به ذهن دیگران نسبت داد اما چیزی سریع به فکرمان خطور خواهد کرد و ان تنها این احتمال میتواند باشد که: در ان لحظه - کاملا اتفاقی - کلیه مستمعین در اندیشه به فضای دیگری غیر از خط بحث مشغول بوده اند

ناشناس گفت...

توصیه آیت الله کنی، برای صلح با معاویه!

آیت الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درسخنرانی روزانه خود به مناسبت ماه مبارک رمضان با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر گفت:« پس از ارتحال حضرت علی علیه السلام ، امام حسن (ع) ولایت را در دست گرفتند اما ایشان با توجه به شرایط زمان ، با معاویه صلح کرد. بی شک صلح حضرت کمتر از قیام امام حسین (ع) نبود. بزرگان (موسوی، خاتمی، کروبی و هاشمی) اگر فکر می کنند حقی از آنها ضایع شده ، گاه لازم است برای حفظ مصالح به سیره امام حسن (ع) اقتدا کنند.» معلوم نیست آیت الله کنی که از زیرک ترین و سیاسی ترین روحانیون پیش از انقلاب و دهه اول جمهوری اسلامی بود با آگاهی از صلح امام حسن با معاویه این جمله را گفته و عملا خامنه ای را با معاویه مقایسه کرده و یا این جمله را صرفا برای آشتی کنان گفته است. در دوران کشاکش میان حزب جمهوری اسلامی و ابوالحسن بنی صدر نخستین رئیس جمهور ایران، آیت الله کنی مدت ها توانست توازن را حفظ کرده و مانع تقابل این دو جریان شود، تا آن زمان که بنی صدر با مجاهدین خلق جبهه واحد تشکیل داد و کار از حفظ توازن گذشت. او، حتی تا قبل ازاین مرحله نیز توسط افرادی چون حسن آیت متهم به حمایت از بنی صدر بود.

ناشناس گفت...

بولوار ايرج شيرين سخن
» دیگر نوشته های هادی خرسندی
» نسخه قابل چاپ
» ارسال به بالاترین
» ارسال به فیس بوک

هادی خرسندی

دوش ايرج به خوابم آمده بود
اينچنينم به طنز ميفرمود:

جان هادی ز غصه بيمارم
که ز کف رفته است بولوارم!

بولوارم که بود در مشهد
شد نصيب جلال آل‌احمد

حيف شد حيف که چنان کردند
چه رقم‌ها که خرج آن کردند

من در اين چيزها سوادم هست
از زمان قديم يادم هست

توی اين شهر يک زمان‌هائی
بوده‌ام پيشکار دارائی

من ز بولوار خود خبر دارم
به همه جانبش نظر دارم

يک قران خرج اگر در آن ميشد
صدتومن سهم اين و آن ميشد

هرچه دلال اين حوالی بود
شادمان از لحاظ مالی بود

هرچه آخوند بود اين اطراف
سود آن برد بابت اوقاف!

روی بولوار من همه خوردند
سود آسفالت من همه بردند

دزدی اصل در مصالح بود
هرکه نه گفت زير پا له بود

زيرسازی و قيرريزی شد
روی ميزی و زيرميزی شد

سنگريزه به نرخ مرواريد
آهک و گچ نگو، طلای سفيد

بابت قيمت شن و ماسه
کاسه‌ها رفت زير نيمکاسه

قير اعلا حراج هم کرده
باقی معامله پس پرده!

بله بولوار ايرج است آنجا
صورتش صرف مخرج است آنجا

آيت‌الله و حجت‌الاسلام
نرخ سيمان نموده‌اند اعلام!

خوب خوردند تا توانستند
بعد هريک به جانبی جستند

ناگه اعلام شد که اين ايرج
بوده با دين و اهل ايمان لج

پس بپرسيد زينهمه افراد
تازه دوزاری شما افتاد؟

آنهمه سال که از اين بولوار
ماسه خورديد و آهک و الوار

آنهمه سال که خريدن قير
کرد در ثروت شما تأثير

همه برديد بهره‌ی گچ را
همه خورديد قير ايرچ! را

آنهمه سال که مصالح کار
کرد بار تمامتان را بار

آنهمه سال من نبودم بد؟
که بيايد جلال آل آحمد؟

ناگهان بی‌ادب شدم بنده؟
کابوی نيمه‌شب شدم بنده؟

بله چون خرج تازه بايد کرد
با صدور اجازه بايد کرد

پس ببين فکر و ايده‌ی نو را
اولش فکر نصب تابلو را

- های تابلونويس و تابلوساز
ميشود کار از شما آغاز

بنويسيد تابلوئی پت و پهن
که شود ديده از حوالی صحن

تابلوئی در نکوهش ايرج
به بلندی قرين سد کرج!

بنويسيد بی‌حيا بوده
خصم روحانيون ما بوده

داشت تحريک ِ کافی افکارش
بود پورنوگرافی اشعارش

از مضامين مبتذل بنويس
زشتی مثنوی غزل بنويس

تابلوی تو که خوب شد قلمی
بده صورتحساب شش رقمی

بی‌خيالات نرخ و استعلام
چک که دستت رسيد من اونجام!

های ای حضرت مقاطعه‌کار
باز بايد که نو شود بولوار

سابقاً اين به نام ايرج بود
يک کمی هم مسير آن کج بود!

حال بايد که راستش بکنی
آنچه منظور ماستش بکنی

×××

چيست منظورشان ز مذهب و دين
رشوه، حق‌العمل، همين و همين

پول‌شان را اگر کنی تأمين
ميفروشند بر تو مذهب و دين!

دينشان اسکناس و تضمينی
پورسانتش فريضه‌ی دينی!

روی اين اصل ميکند تغيير
نام بولوار بنده بی‌تقصير

من فقط از خرافه ميگفتم
يا ز جهل اضافه ميگفتم

گفته بودم قمه نبايد زد
سينه هم اينهمه نبايد زد...

×××

حاليا ای جماعت سر ِ کار!
غير تعويض نام اين بولوار

به شما باز بنده شک دارم
يک عدد شک بانمک دارم

مثلاً در ميان اين اخبار
خبر ايرج جنايتکار!

توی اين داغ داغ تبليغات
حرف پورنوگرافی ِ کلمات

بابت حس کنجکاوی‌ها
گوش کردن به حرف راوی‌ها

من بعيد از شما نميدانم
کرده باشيد چاپّ ِ ديوانم!

بفروشيد راه و نيمه‌ی راه
مخفيانه به قيمت دلخواه

در بياريد پول بسياری
واقعاً چه سياه‌بازاری!

که شنيدم برای آنتن ِ ديش
برده‌ايد اين پروژه را از پيش

اين طرف اين متاع، ممنوع است
آنطرف، بعله، نرخ مقطوع است!

***

هيس‌س‌س! ديوان ايرج ملعون
پر اشعار سکسی و ..... و .... !

قصه با حجابی آن زن
تا بخواهی رکيک و مستهجن!

شعرهايش کلوچه است و رطب
تو بخر کيف کن پسر امشب!

باب دندان عارف و عامی
پوشش‌اش مکتبی و اسلامی

شعر پورنوگرافی ِ و بد بد
لای جلد جلال آل‌احمد

سی چهل ساله توی اين کاريم
جلد نهج البلاغه‌شم داريم!

[اصغرآقا، سايت هادی خرسندی]

ناشناس گفت...

تکلیف شرعی حضور چاوز در بارگاه امام هشتم چیست ؟ منوچهر هنرمند

هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا به دعوت محمود احمدی نژاد یکشنبه همراه وی به مشهد رفت و با حضور در حرم امام هشتم افطار را با او و هیات دولت صرف کرد . احمدی نژاد در پاسخ به سوالي درباره حضور رييس جمهور ونزوئلا بعنوان اولين رييس جمهور غير مسلمان در بارگاه امام هشتم اظهار داشت:«حضور آقاي چاوز در اين مكان مقدس نشان دهنده عمق اعتقادات مشترك و برادرانه دو ملت و دو دولت است» رئیس جمهور ونزوئلا نیز اظهار داشت « به عنوان يک مسيحي از اين که در اين مکان مقدس و معنوي حضور يافته ام احساس بسيار خوبي دارم و بهترين سلام و درود خود را نثار امام رضا (ع) مي کنم و ايمان دارم که حضرت مسيح نيز احساسات بسيار ارزشمندي نسبت به اين حرم مقدس دارد. چاوز که به هنگام گفتن اين مطالب براي چندمين بار دست دکتر احمدي نژاد را به نشانه دوستي در دست خود مي گرفت و مي فشرد، تاکيد کرد: ما معتقديم که حضرت مسيح به هنگام ظهور حضرت مهدي (عج) زنده مي شود و ايشان را براي برپايي عدل و داد کمک خواهد کرد» .» گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی را [اینجا] بخوانید

-----
چشمم روشن ! بنده امروز که این خبر را در خیرگزاریهای جمهوری اسلامی خواندم ، حقیقتا از صحبتهای برادر تحمیلی عزیزمان آقای هوگو چاوز رئیس جمهور محترم ونزوئلا که در رکاب رئیس جمهور محبوبمان محمود آقای احمدی نژاد به مشهد رفته است جا خوردم . بنده تا کنون با اعتقدات دینی ام به آقا امام زمان ، امیدوار بودم که ایشان پیش از پایان دوران ریاست جمهوری آقای اوباما تشریف بیاورند و با اسب مبارکشان یک دستی به سر و صورت جهان بکشندو تکلیف ما را با این جبهه های حق و باطل روشن کنند ، اما حالا می بینم آقای چاوز می گوید ایشان تنها نخواهد بود و حضرت مسیح را هم با خود خواهند آورد . به به ..... همین یکی را کم داشتیم ، اره و اوره و شمسی کوره !

احمدی نژاد با امام رضا به چاوز پز می دهد مگه می شه چنین چیزی ؟ یک آقائی که همیشه خودش را با کاغذ پاک می کند ،همراه آقای ما باشد که آفتابه از دست مبارکش نمی افتد ؟ اصلا مجسم کنید در حالی که آقای ما با شمشیر آخته مشغول سر یریدن و قطع کردن دست است ، یک آقای دیگر هی آنطرف صورتش را برای ضاربین جلو بیاورد که یکی دیگه هم بزن !

مگه می شه ؟ مردم گیج خواهند شد که کدام طرف بروند. اصلا هیچ فکر کرده اید که توی این هیر و ویر تکلیف برادران بسیجی و پاسدار و نیروی انتظامی چیست ؟ «گه گیجه» خواهند گرفت که چکار کنند.... . باید به فکر تنقیه باطوم و نوشابه به سران اصلاحات باشند یا اینکه حواسشان جمع منکرات و مهمان رئیس جمهور باشد که زیر آبی برای سانفرانسیسکو سراغ «مریم مجدلیه » نرود ؟ ... شوخی که ندارد آقاجان ! پای اسلام عزیز در میان است .



همراهان چاوز چادر به سر کردند از همه مهم تر اینکه ، آقا امام رضا هم خیلی عصبانی هستند که چرا به این چاوز لندهور اجازه داده شده وارد حرم شریف شود و اینقدر رویش زیاد شود که افطار مسلمین را هم کوفتش کند . به قول امام راحل :«لاکن این چه مصیبتی است که اسلام شده است با این پدر و پسر !»حتما نره خر زیارتنامه را هم به زبان اسپانیولی خوانده است . درست است که قربانشان بروم امام رضا دلشان رحم است و ضامن آهو شده اند ،اما قرار نیست هر کافری از راه رسید را به نام «زوار» خدمت ایشان ببریم . پس کجا هستند این آقای مصباح یزدی و مکارم شیرازی و از همه مهمتر واعظ طبسی ؟ به قول امام راحل « مگر خفقان شده اند این آقایان؟ ».....

خدا شاهد است بنده هیچ نظر خاصی ندارم و اصلا کارت ملی هم ندارم که بگویند برای انتخابات این حرف را می زنم ولی چون وظیفه شرعی خود می دانم که از دین عزیزم و آقا امام زمان و آقا امام رضا دفاع کنم این چند کلمه را می نویسم تا خدای ناکرده فردا احمدی نژاد دست رئیس جمهور چین را هم نگیرد ببرد قم که این آقا می خواهد برای اثبات ایمان حضرت معصومه را زیارت کند و هیچ مسلمانی هم نباشد که به ترکی از آقای چینی بپرسد « تو را سنه نه ! »
Posted by IRAN LIBERAL DEMOCRAT at 9:56 AM 0 comments

ناشناس گفت...

مردم ایران هشدار
حکومت کودتا به زودی قصد دستگیری آقایان مهندس موسوی و کروبی را دارد تا به

خیال خود کودتا را کامل کند و به رهبری جنبش سبز ضربه بزند.

در این صورت مردم ایران تا آزادی همه زندانیان سیاسی به خیابان ها خواهند ریخت

و رهبری جنبش سبز در غیاب آقایان موسوی و کروبی و خاتمی به خارج از کشور

منتقل خواهد شد، تا خواب راحت را از استبداد بگیرد.

17 شهریور
سه شنبه، ساعت 12 شب

علیرضا نوریزاده
محسن سازگارا
محسن مخملباف

حیله گر گفت...

IRAN LIBERAL DEMOCRAT !
علی بنایی نماینده قم، از ورود هوگو چاوز به حرم امام رضا(ع) انتقاد کرد و گفت:
ورود افراد غیرمسلمان به مسجد، اماکن مقدس و حرم امامان مطابق با نظر فقها مغایر اسلام بود.
احمدی نژاد و رژیم او حتی اسلام را هم فقط برای سرکوب مخالفان بکار میبرند..!!

حس ششم گفت...

اعلام به بن بست رسیدن پرونده اتمی ایران از سوی البرادعی,
دیدارده ساعته نتانیاهو از مقر موساد, سفر نتانیاهو به یک کشور عربی,و احتمال جلب موافقت کشورهای عربی برای استفاده از حریم هوایی , توصیه وزیر دفاع آمریکا به کشورهای عرب برای رویاروئی با خطرات جنگی جمهوری اسلامی ایران،آیا نابودی تاسیسات بمب اتم سازی رژیم نزدیکست ?

اسلامی گفت...

بزرگترین مشکل جهان و ایران در روزنامه خراسان :
چرا هیچکس بر مانتوفروشی ها نظارت نمی کند!!

http://www.khorasannews.com/news.aspx?1_17361_R03_73083.XML

دعاگو گفت...

اظهارات جدید مشایی امام زمان:
بشر برای اثبات حجت و سندیت امام عصر از او دانش طلب خواهد کرد، دانش ۲۷ حرف و ۲۷ واحد است که تنها دو واحد تا زمان او کشف می شود.

بمب اتمی گفت...

گروهبان گارسیای نظام
سرلشکر حسن فیروز آبادی فرمودند :
برای منافع ایران سرمایه گذاری واز فلسطینیان
حمایت میکنیم.
عجب سرمایه گذاری پرسودی چون هفته آینده اعراب که سوریه و فلسطینیها هم جزوش هستند دارن برای ادعای مالکیت سه تا جزیره ایرانی خلیج فارس جلسه میگذارن تا درست مثل سالهای قبل ایران رو اشغالگر سه جزیره تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی در خلیج عربی !!! بنامند

roya گفت...

آلکسی فیدوروف ، رئیس صنایع هواپیماسازی روسیه اعلام نمود بزودی 100 هواپیمای توپولوف در ایران تولید خواهد شد .(رادیو فردا)
در پی تحقیقات وابستگان نظامی تقویم تبعید در ارتش ، متوجه شدیم اولین فروند از هواپیماهای توپولوف ، تحویل ارتش جمهوری اسلامی ایران داده شده و آقای احمدی نژاد ، رئیس جمهور بامزه ایران ، در مراسمی از آن پرده برداری کرده است .
برای آشنائی علاقمندن ، اولین عکس ها از " توپولوف ایرانی " تقدیم می گردد :
http://1.bp.blogspot.com/_xlrtF-ewev0/SquqjcV-6fI/AAAAAAAAAHs/0V53HbND3sQ/s1600-h/3.jpg

امم خمینی خامنه ای رفسنجانی احمدی نژاد گفت...

رسوایی تازه برای قوه قضاییه با انتشار فیلم مستند از قربانی تجاوز. تنها با گذست یک رو از ادعای بی اساس هیئت تحقیق قوه قضاییه، انتشار ویدئو مستند از قربانی تجاوز رژیم را رسوا کرد.در این مصاحبه که امروز در سایت رضا علامه زده منتشر شده شاهد مهدی کروبی که مخفی‌ شده از وضعیت خود میگوید

http://meshkinnews.blogfa.com

اارسال یک فیلم مستند توسط ابراهیم شریفی به سراسردنیا

تنهادرکمتراز۲۴ساعت توطئه هیئت ۳نفره علیه قربانیان تجاوز نقش برآب شد

آزانس خبری مشکین نیوزگزارش میدهد:هنوز۲۴ساعت ازتوطئه کثیف هیئت۳نفره علیه مستندات مهدی کروبی درخصوص تجاوزبه پسران زندانی درزندان کهریزک نمی گذردکه ساعت هشت ونیم امشب بوقت تهران رشادت وفداکاری ابراهیم شریفی یکی ازقربانیان این جنایات موجب حیرت جهانیان وخنثی شدن این پرده ازنمایشات رژیم کودتاشد. ابراهیم شریفی که پس ازاطلاعیه ظالمانه هیئت ۳نفره بشدت برآشفته بود باضبط یک فیلم وتشریح جزئیات تجاوزبه خودش وارسال آن به جهان آزادباردیگرکودتاچیان نگون بخت رارسواساخت وحقانیت وصحت مستندات مهدی کروبی راموردتاییدقرارداد.براساس این خبرویژه بلافاصله پس ازارسال این خبرمهم به کارگردان ایرانی آقای علامه زاده نامبرده لینک خبررابرروی یوتیوب مخابره ولحظاتی پیش نیز رادیوفردا-بی بی سی-وتلوزیون صدای امریکا باقطع برنامه های عادی خود به این گزارش مهم وتکاندهنده ازایران پرداختند.اهمیت اقدام شرافتمندانه وجسورانه این جوان ایرانی درآستانه روزقدس و هجوم وحشت آلودکودتاچیان به حیثیت مبارزین بسیاردرخورتوجه است وباوجودخطر شهادت این جوان مظلوم بدست عمله کودتاگران صفحه زرین دیگری ازحقانیت جنبش نوین ملت ایران رابه جهانیان عرضه کرد.

دانلودکنید واین فیلم مهم راببینید-ازهرکدام یک ازسایتهای زیرکه توانستیدفیلم راببینید

www.youtube.com/watch?v=GhKs4lZBkyE

donbaleh.com/link/145514 - 1 hour ago

http://www.greenrevolutioniran.blogspot.com

کیوان گفت...

۴ شورشی طالبان در حمله موشکی مشکوک نیروهای آمریکایی در پاکستان کشته شدند ..
آخ که چقدر دلم خنک میشه این طالبان رو میکشید , امیدوارم این دشمنن تمدن و بشریت هر چه زودتر شرشون از سر جهان کنده بشه دست سربازان آمریکایی رو میبوسم خسته نباشید دلاوران

صدف گفت...

لطفا مصاحبه مریم صابری مخصوصا این قسمت را دوباره از صدای آمریکا پخش کنید .صدف
http://www.youtube.com/watch?v=NiSsOe9XLgU&feature=channel_page

سرکار خانم زندی گفت...

ارتش و قوای نظامی هر کشوری وظیفه شان مقابله با تجاوز به ملت و کشور است ,
در جمهوری اسلامی به فرزندان این آب و خاک , به پسران و دختران بمعنی واقعی کلمه تجاوز شد,
ولی یک نظامی با شرف پیدا نمیشود تا از فرزندان ملت دفاع کند و با قیام خود این اهریمنان حاکم را سرنگون کند و به این بیداگریها خاتمه دهد شما لایق اسم نظامی نیستید.

دختر گفت...

IRAN روز قدس در اصفهان
اعتراف شکنجه دیگر اثر ندارد
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
http://www.youtube.com/watch?v=loKUPdmxDe8&feature=channel

ناشناس گفت...

Iran درگیری لفظی خامنه ای و احمدی نژاد
http://www.youtube.com/watch?v=JXIrTI6n_ws&feature=channel_page

خليج فارس گفت...

با توجه به مسائل اخير پيش آمده و گستاخيهاي امارات نوشت: چرا اسم خيابان" ظفر" را به "خليج فارس" عوض نميکنند تا امارات مجبور بشه براي آدرس سفارتش از اين اسم استفاده کنه ؟ در ضمن يه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه اي به اين آدرس بود اگر اسم خليج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند. اگر به نظر شما هم پيشنهاد جالبي است براي بقيه هم بفرستيد شايد به گوش مسئولان برسد

حسین بازجو گفت...

روزنامه کیهان
ازگرفتن حق ایران در دریای خزر بدست روسیه و کشتار مسلمانان سین کیانگ بدست چین و طمع اعراب به جزایر سه گانه ایرانی برغم طرفداری ایران از اعراب در برابر اسراییل نمینویسد
روزنامه کیهان حافظ منافع چین و روسیه و اعراب است.
حسین و ابولفضل شریعتمداری معوف به حسین بازجو و ابوالفضل پسرش که روز قدس با چاقو به خاتمی بقصد کشت حمله کرد

هاله نور گفت...

از تو دهنی محکم ملت ایران به دهان خامنه ای ولی وقیح قاتل رژیم ممنونم .

ایران امروز گفت...

هر دم از این باغ بری میرسد !! جمهوری کودتایی احمدی نژادی ام الفساد ناامنی و صدور تروریسم در منطقه :
بگزارش فرمانده ارشد ناتو واحد قدس سپاه به طالبان کمک میکند !
بنا بر این گزارش، نیروی قدس سپاه پاسداران به شبه نظامیان طالبان آموزش و سلاح میدهد و به آنها در نبرد با نیروهای غربی در افغانستان کمک میکند.
در گزارش ژنرال مک کریستال، کمک نیروی قدس به شبه نظامیان طالبان، تهدیدی فوری برای نیروهای غربی در افغانستان دانسته نشده اما امکان داده شده که در آینده، تهدیدی بالقوه شود.
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090921/143/143.html?id=1827951

Hooloo ! گفت...

احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی روز دوشنبه گفت از اینکه اظهاراتش در رد هولوکاست، غرب را خشمگین کرده، مفتخر است.
حتی پوتین و مدودیف احمدی نژاد را تقبیح کردند , این یارو احمدی مثل اینکه از بیخ عربه اصلا ایرا نی نیست . !!!

بمب گفت...

IRAN LIBERAL DEMOCRAT
جناب لطفا کامنتهای بیش از شش هفت خط نگذارید کسی وقت برای خواندن آنها نیگذارد من ده بار تا حالا این کامنت شما رو بدون اینکه بخوانم دیدم ولی تا بحال نخواندم فقط وقت میزارم تا با ماس کامپیوتر از روی آن بگذرم و وقت همه را بیخود میگیرید.تا با ماس آنرا رد کنند و به یک کامنت مناسب از نظر حجم برسند.

کامنت گذار گفت...

الناز خانم من دروبلاگ روی خط یک کامنت گذاشتم و بدون حرف رکیک جواب طرفدارای احمدی نژاد را دادم آیا جایتان تنگ میشد که منتشر نکردید و سانسور نمودید یا طرفدار احمدی نژاد هستید ?
کامنت گذار
وفا بهش بگو

یک مشتری ناراضی گفت...

بابا وفا این سیامک دهقانپور اینقدر دیر کامنتای ما رو منتشر میکنه که نامیدمون کرد از بس فس فس میکنه تنبل خان
باز تو از همه بیشتر کار میکی دمت گرم

ناشناس گفت...

چگونه میشود به مریم صبری و ابراهیم شریفی کمک مالی کرد? میشه یک حساب مالی اعلام کنید یا به دکتر نوریزاده بگید در سایت خود مخصوص این موضوع اعلام کند دکتر نوریزاده در برنامه امروز خود حین صحبت با این دو هموطن قهرمان ما ...از ایرانیان برای نجات این دو از ترکیه تقاضای کمک کرد .
http://www.youtube.com/watch?v=3LubhH-by94&feature=channel_page

ناشناس گفت...

تاسيسات هسته ای مخفيانه ایران تاسيسات غنی سازی اورانيومی در دل کوهی در نزديکی قم در دست ساختمان است. سرخط‌ خبرها اوباما ایران را به ساختن مخفيانه يک تاسيسات هسته ای متهم خواهد کرد باراک اوباما، رئيس جمهوری آمريکا امروز پيش ازآغاز نشست گروه ۲۰ در پيتزبورگ آمريکا، جمهوری اسلامی را به ساختن مخفيفانه يک تاسيسات هسته ای متهم خواهد کرد. روزنامه نيويورک تايمز در گزارشی نوشته است که تاسيسات غنی سازی اورانيومی در دل کوهی در نزديکی قم در دست ساختمان است. به گزارش همين خبرگزاری ها، فرانسه و بريتانيا نيز ايران را به پنهان کاری در ساختن اين تاسيسات متهم خواهند کرد.

بمب اتم گفت...

ایران «به این دلیل پرده از دومین تاسیسات خود برداشته است که می‌داند آمریکا فعالیت‌های آن را زیر نظر داشته است و فعالیت‌های این تاسیسات در شرف افشا شدن بوده است !
خیلی جالبه وقتی میبینن دارن گیر میفتن دست پیش رو می گیرن که پس نیفتن

مهدی گفت...

سازمان مجاهدين خلق ايران، از وجود دو مرکز مخفی در ايران که در زمينه توليد سلاح های هسته ای کار می کنند، خبر داد. مهدی ابريشم چی، سخنگوی اين سازمان روز پنج شنبه در کنفرانسی خبری در پاريس با نشان دادن عکس ها و آدرس هايی گفت يکی از اين تاسيسات مخفی در ساختمانی در شرق تهران واقع است و به واحدی مرتبط با وزارت دفاع جمهوری اسلامی با نام «مرکز تحقيقات فناوری انفجار» تعلق دارد و تاسيسات ديگری نيز در نزديکی روستای سنجريان در شرق تهران واقع است که با دیوارهای بتونی احاطه شده است.
آژانس بين اللمی انرژی اتمی روز پنج شنبه پس از کنفرانس خبری سازمان مجاهدين خلق ايران، گفت که در حال تحقيق درباره ادعای اين سازمان است.

خط قرمز گفت...

نتیجه همکاری وزارت اطلاعات و فرهاد رهبر در پیگیری عاملان حمله به کوی: دانشجویان از خوابگاه محروم می شوند!
با گذشت بیش از سه ماه از تهاجم وحشیانه نیروهای امنیتی و لباس شخصی به کوی دانشگاه تهران و کشتن هشت دانشجو و به خاک و خون کشیدن نزدیک به صد دانشجو و بازداشت نزدیک به 200 نفر از آنان،
اینهم عدالت برای دانشجویان و مهروزی برای نیروهای اطلاعاتی احمدی نژاد
احمدی نژاد در سازمان ملل برای عدالت در حق فلسطنیها و عربهاسخنرانی کرد !

ملت ایران گفت...

احمدی نژاد فردا 6 مهر در دانشگاه تهران است فردا این جرثومه شیطانی را رسواتر میکنیم .

سهراب گفت...

صبح امروز همزمان با حضور کودتاچیان در دانشگاه تهران، دانشجویان معترض با وجود همه فشارها و تهدیدهای نیروهای امنیتی طی یک ماه گذشته، فریادهای اعتراضی مرگ بر دیکتاتور سر دادند.شعارهای "احمدی احمدی این اخرین پیامه، جنبش سبز ایران آماده قیامه"، "دولت جنایت می کند رهبر حمایت می کند"، "سپاه و اطلاعات عامل افتضاحات"، "جنتی لعنتی تو دشمن ملتی"، "ندائیم سهرابیم، ما همه یکصدائیم"، "مرگ بر دیکتاتور"، "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد"، "مجتهد واقعی منتظری صانعی"، "دانشجوی زندانی ازاد باید گردد"، "ندائیم، سهرابیم، ما همه یکصدائیم"، "کروبی بازداشت دستگیر بشه ایران قیامت میشه"، "کروبی بت شکن بت بزرگ بشکن"، "شکنجه، تجاوز دیگر اثر ندارد"، "دولت کودتا استعقا استعفا"، "یا حسین میرحسین"، "احمدی دروغگو شصت و سه درصدت کو" "کروبی بت شکن بت بزرگ بشکن" از جمله شعارهای دانشجویان معترض بود.

ناشناس گفت...

هم میهن به ندای دکتر نوریزاده برای نجات قربانیان تجاوز بشتابید , آدرسهای تماس با دکت رنوریزاده در سایت ایشان موجود است :
www.nourizadeh.com
و از هر راه دیگری که میتوانید به قربانیان را از چنگال رژیم کودتایی احمدی نژاد و ولایت فقیه نجات دهید .
... http://www.youtube.com/watch?v=pu6zmTfrxM8&feature=channel

roya گفت...

اگر مجلس خبرگان از اجرای وظایف خود میترسد کار خود را به ملت و رای عمومی مردم بسپارد .تا این رهبر جنایتکار و قاتلین حامی احمدی نژاد را بزیر بکشد .

ایران ویران گفت...

ظاهرا دفاع از منافع اعراب و فلسطینیها در مهلت پانزده دقیقه ای احمدی نژاد مهتر از مطرح کردن ایرانیان بود , متاسفم که اعراب درمقابل اصرار دارند جزایر سه گانه و نام خلیج فارس را از ما گیرند .

سکس گاه ایرانیان گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
رحیمی دکتر تقلبی گفت...

محمدرضا رحیمی یکی از وفاداران محموداحمدی نژاد، که مدرک دکترای تقلبی و پرونده تخلفات مالی وی درمحافل سیاسی جنجال برانگیز بوده است، از سوی رییس دولت دهم به سمت معاون رییس جمهوری انتخاب شد. رحیمی درحالی سمت مهم معاونت محموداحمدی نژاد را به عهده می گیرد که پیش از این به دو اتهام "تحصیل مال نامشروع" و "تصرف غیرمجاز در اموال دولتی" از سوی شعبه ۱۰۵۷ دادگاه عمومی جزایی تهران تحت تعقیب قرار گرفته است. هر چند دفتر رحیمی نیز در توضیحات بعدی این پرونده را مربوط به ۱۸ سال قبل اعلام و آن را خاتمه یافته اعلام کرده، اما ان ادعا تنها توسط این دفتر بیان شده و هیج مرجع دیگری آن را تایید نکرده است.
رحیمی مدعی است که مدرک دکترای حقوق دارد، درحالی که به گفته منتقدانش هیچ یک از دانشگاه های کشور به او چنین مدرکی نداده است. او در بهمن 87 در پاسخ به پرسش هایی که درزمینه مدرک وی درمجلس صورت گرفته بود، سوال نمایندگان را غیرقانونی دانست و گفت: " آیا مشکل ممکلت فقط همین مورد است?!!!

شهادت طلب گفت...

چه اشکالی دارد که جمهوری قدرتمند اسلا می ما افتخار نابودی اسراییل را با اولین بمب اتمی خود داشته و جهان عرب را از شر اسراییل رها کند هر چند زیردریایی های اسراییل در اقیانوس های جهان با پرتاب موشهکای اتمی ایران را نابود کنند چه باک, ما همه ملت ایران به شهدایی ارجمند تبدیل میشویم و کافران اسراییلی به قعر جهنم میروند در ضمن در صورت شهادت هفتاد میلیون ایرانی ظهور امام زمان مهدی موعود تسهیل خواهد شد . وهمانطور که رهبر محبوبمان آقای احمدی نژاد فرمودند ما عاشق شهادتیم..
امیدوارم سانسورم نکنید

میهن پرست ایرانی گفت...

دوست ناشناسی که دیگرانی که خواستار تحریم و یا حمله به جمهوری آخوندی هستند را بباد انتخاب گرفته بود بهتر است درسهای تاریخ را فراموش نکند و هیتلر را بیاد بیاوردکه ملت میهن دوست آلمان سرانجام به ماهیت ویرانگر هیتلر پی بردند و همراه با قوای آزادیبخش بروی ارتش نازی اسلحه کشیدند و حتی یک افسر آلمانی که امروز قهرمان ملت آلمان است به هیتلر در گرماگرم آخرین سال جنگ سوقصد کرد و جان خود را بر سر اینکاربهمراه هم سوگنداش از دست داد .پس همیشه ملاک میهن دوستی جنگیدن با قوای خارجی نیست .
گاهی هم باید با کمک آنها با هیتلر حا کم بر کشورمان بجنگیم.
میهن پرست ایرانی

میهن دوست ایرانی گفت...

الهام ستاکی نازنین
بسیار خوشنود شدم هنگامی که در جواب سلام ستاره درخشش لغت درود را بکار میبری و از سرکار خانم درخشش هم خواهشمندم از کاربرد این لغت تازی خودداری کنند زنده باد ایران و بامید پاک شدن رژیم تازی پرست اسلامی
ننگ بر تازی ها و تازی نامه شان

میهن دوست ایرانی

رستم گفت...

باید بگم کسی از ایران نخواسته صنعت انرژی هسته ای را معوق کند تعلیق غنی سازی معوق کردن صنعت هسته ای و جلوگیری از استفاه از انرژی هسته ای نیست در ضمن اینکه تا بحال نشانی از سلاح هسته ای پیدا نشده یک چیز را شما عمدا یا تصادفا نادیده میگیری و آن اینکه غنی سازی هر لحظه میتواند بسمت درصدهای بالاتر و سلاح هسته ای برود کافیست درصد غنی سازی را بالا ببرید !حالا فهیدید که چرا غنی سازی تا وقتی که دیگران را به محو و نابودی تهدید میکنید معلق شود ?!!..ساده است .

سام گفت...

رزمایش موشکی سپاه پاسداران تنها دو روز پس از اعلام فعالیت مخفی ایران در ساخت دومین مرکز غنی سازی اورانیوم در اعماق کوههای اطراف قم و در آستانه ی مذاکرات هسته ای پنج شنبه در ژنونشان داد که مقامات ایران تنها در برابر قدرت پاسخ می دهند آیا بیاد دارید که ایران بعد از حمله آمریکا به افغانستان و عراق ,جمهوری اسلامی پیشنهاد پشت پرده همکاری به آمریکا داد ?!!

خیزش سبز گفت...

برخورد اطلاعاتی و امنیتی دولت احمدی نژاد با بهداشت و سلامت مردم ایران
-

در حالی که موسسه استاندارد ایران تحت فشار وزارت اطلاعات آلوده بدن برنج وارداتی هندی را سالم و عاری از آلودگی به آرسنیک و فلزات سنگین اعلام کرد موسسه استاندارد پنجاب در هند این آلودگی را تایید کرد!!
آرسنیک و فلزات سنگین کشنده و سرطانزا هستند .
در حالی که رییس مرکز تحقیقات کشاورزی پنجاب
هند آلودگی برنج وارداتی به ایران به سم آرسنیک و فلزات را تائید کرد


http://www.saharnews.ir/view-7141.html
http://www.khorasannews.com/news.aspx?2_17370_11_1483.XML

خبر اول
مهدی پورهاشم مدیرکل استاندارد استان تهران مصرف ۱۳ نوع برنج خارجی وارداتی غیراستاندارد و غیرقابل مصرف اعلام کرد و گفت: کارشناسان این اداره با جمع‌آوری نمونه‌هایی از چند نوع برنج خارجی وارداتی، اقدام به آزمایش در مورد میزان سم مایکوتوکسین، سرب، آرسنیک و کادمیوم کردند که پس از این آزمایش‌ها مشخص شد، ۱۳نوع از برنج‌های خارجی وارداتی مشکل دارند و مصرف آن‌ها برای مردم زیان‌آور است.
پورهاشم گفت: براساس استانداردهای بین‌المللی (کدکس) و استانداردهای داخلی باید میزان این سموم به علت آنکه به ویژه سرب، آرسنیک و کادمیوم از فلزات سنگین هستند صفر باشد.
خبر دوم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:(1)
هیچ آلودگی در برنج های خارجی مارک دار وجود ندارد
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام برنج های خارجی مارک دار مورد آزمایش وزارت بهداشت قرار گرفته و هیچ آلودگی ای در آن ها وجود ندارد بنابراین منعی در مصرف آن ها نیست.
http://www.iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=325908

فتحعلیشاه گفت...

در جواب یکی از مدافعان احمدی نژاد
ولایتمدار جان صدام هم میگفت اگر آمریکا حمله کند خلبانان عراقی در خیابانهای واشنگتن خود را به ساختانها خواهند کوبید و دکوچه پس کوچه ها آمریا را تعقیب خواهد کرد عاقبت در کوچه و گودالهای عاق فراری شد و از یکی از این سوراخها بیرونش کشیدند . خامنه ای و جنتی و احمدی نژاد هم بهتر است دنبال یک گودال داخل زمین بگردند و برای روزهای بعدی رزرو کنند دیگه ازاین لاف ها نزن یاد فتحعلیشاه می افتم !!!

ناشناس گفت...

یکی از اوباش احمدی نژاد گفت در برابر حمله آمریکا مشت آهنین بکار خواهد برد !
ولایتمدار وبلاگ برکف:
لابد مشت آهنین نظامت همانیست که بر فرق ملت معترض به دزدی رای خود بدست احمدی نژاد فرود آوردی نه ?
منظور از مشت آهنین یعنی همان تجاوز به دخترا و پسران ایرانی نه ?!!!
واقعا اسلحه مخوفی داری!
ولی این سلاح در برابر سلاحهای جنگی آنهم از نوع مدرنش بی اثر نیست ? مثلا در برابر بمباران موشکها و هواپیماهای مدرن چگونه میتوانی با تجاوز جنسی پاسخ بدهی?!! با این سلاح تجاوز بهتر است به همان سرکوب داخلی و کاربرد آن علیه ملت ایران مشغل باشی هر چند ملت ایران هم دیگر از تجاوز و شکنجه اوباشان احمدی نژاد و ولی فقیه باکی ندارد .

ناشناس گفت...

پیشنهاد احمدی نژاد برای نشستن بر سر یک میز با اوباما!!
بابا عقده مشروعیت ببین با احمدی نژاد چکار کرده !!
میخواد از این راه به دنیا بگه در حد یک رئیس جمهور مشروع مثل اوامست و با رای اکثریت مردمش روی کار آمده!
وای بر اوباما اگر لحظه ای در پاسخ منفی به محمود دیکتاتور تردید کنه دیکتاتوری که یارانش یک گروه گانگستری و جنایتکار از سپاه پاسدارن هستند و فقط رئیس یک باند چند نفره تروریست و سرکوبگر است که مشغول چپاول ملت ایرانند .

نسترن گفت...

آقای جوانمردی:
در برنامه روی خط بسیار عالی و در کمال بیطرفی و با منطق با این تلفن برکفان اسلام برخورد میکنی و نمیگذاری فقط شعار بدن که احمدی نژاد و جمهوری اسلامی درهمه چیز عالی و خوب هستند بهترین کار همین بود که با ذکر منابع مستند و منطقی اونا رو در وضعیی قرار میدی که دروغگوییشون برملا بشه و حداقل بطرف سند و منطق سوق داده بشن و ادعاهاشون رو مجبور بشن با سند و دلیل ارائه بدن و اینجا رو با میتینگ حزبی و جلسه روضه و دعای کمیل اشتباه نگیرن.
آفرین, کسی نگفته طرفداران جیره خور رژیم روی خط نیان همه حق دارن ولی بجای شعار باید دلیل و منطق بیارن اینا اینقدر بی منطق و مدرک هستن که حاضرن حتی با احوالپری طولانی وقت برنامه رو ضایع کنن چون میدونن وقتی پای دلیل و منطق برسه هیچ سندی برای ادعاشون ندارند .. نسترن

بیننده پر و پا قرص گفت...

از صبح امروز تعدادی زیادی از مردم بسوی ورزشگاه آزادی از طرق مختلف حرکت کردند . اکثرا مردم با اتوبوسها از میدان آزادی بسوی استادیوم حرکت می کردند. در هر اتوبوس تعدادی از نیروهای انتظامی مستقر شدند. در حال حاضر انبوهی از جمعیت مقابل درب ورودی منتظر ورود به استادیوم هستند. نیروهای سرکوبگر در مواردی اقدام به بازرسی بدنی جوانان می کنند و مبیلهای آنها را ضبط می کنند.
گفته می شود شب گذشته تعدادی از شهرستانیها که برای تماشای این مسابقه به تهران آمده بودند و در کنار استادیوم آزادی شب را به صبح رسانده بودند مورد یورش نیروهای سرکوبگر واقع شدند و درگیری گسترده ای بوجود آمده بود که تعدادی مورد ضرب و جرح و تعدادی دیگر دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.
نیروهای سرکوبگر بصورت گسترده در بیرون و درون استادیوم آزادی حضور دارند. طبق گفتۀ شاهدان عینی در یک مورد شاهد ورود 20 خودروی نیروهای گارد ویژه به درون استادیوم بوده اند.نیروهای گارد ویژه،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران ،بسیج و نیروهای لباس شخصی بصورت گسترده حضور دارند و در نقاط مختلف مستقر شدند و استادیوم آزادی را به یک پادگان تبدیل کرده اند. همچنین تعداد زیادی از ماشینهای آتش نشانی را در نقاط مختلف مستقر کرده اند

رژیم کودتا گفت...

جواب آنهاییکه وضع اقتصادی را تحت رهبری احمدی نژاد عالی میدانند
در بیست و پنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، که دوشنبه ششم مهر ماه برگزار شد، محمد نهاوندیان، رییس این نهاد، با تکیه بر گزارش «کمیسیون صنعت ایران» گفت حدود پنجاه در صد واحد های تولیدی کشور در حال تعطیلی اند. او به تحقیق دیگری، که توسط اتاق ایران انجام گرفته، اشاره کرد که بر اساس آن اکثر واحد های تولیدی و به ویژه واحد های بزرگ اکنون با کم تر از سی در صد ظرفیت اسمی خود فعالیت می کنند. بدین سان، به گفته او، اقتصاد ایران «با تضییع منابع، ماشین آلات و نیروی انسانی» دست به گریبان است.

در همان نشست اسدالله عسگر اولادی، رییس کمیسیون صادرات اتاق ایران، از «بحرانی بودن فضای اقتصادی کشور و التهاب بسیار سنگین و چالش بسیار سخت در آن» سخن گفت و هشدار داد که طی چند ماه گذشته صادرات غیر نفتی کشور در رکود فرو رفته است.

ناشناس گفت...

طرفدار احمدی نژاد بودم ولی از اینکه احمدی نژاد به مردم در مورد حق مسلم ایران میگوید و در خلوت با بیگانگان آن کار دیگر میکند متاسف و پشیمانم

یک ایرانی گفت...

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ مدعی شد که در روز ۳۰ خرداد، حتی یک تیر هم از سوی بسیج مسجد لولاگر واقع در تقاطع نواب-آزادی شلیک نشد و معترضان خودشان یکدیگر را به قتل رسانده‌اند!!!
وای به روزی که سپاه ضعیف شود مردم بخاطر این در وغها تکه تکه تان خواهند کر د...
یک ایرانی