۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

5 + 1 + ایران = ؟

ایران: بر سر "حقوق هسته ای" مذاکره نمی کنیم ولی تاسیسات "مخفی"غنی سازی داریم موشک هم آزمایش می کنیم

آمریکا: ایران باید شفاف سازی کند وگر نه با انزوای بیشتر مواجه می شود

بریتانیا: ایران با روزی تاریخی مواجه است و به ایران می گویم به جامعه بین المللی بپیوندد یا منزوی شود

فرانسه: ایران از سال 2005 پنج قطعنامه شورای امنیت را زیر پا گذاشته

روسیه: تاسیسات جدید یک خبر غالگیرانه بد برای طرفین درگیر بود

چین: فعلا تو فکر بیزنسه...!

آلمان: ایران در همکاری و انجام مسئولیت های بین المللی اش بسیار کوتاهی می کند

چی فکر می کنین؟

5 + 1 + ایران = ؟

شما چی فکر می کنید؟

5 + 1 + ایران = ؟

۱۸ نظر:

roya گفت...

به به حاج منوچ وزیر خارجه محمود دیکتاتور کوتوله به چه دست و پایی افتاده !!
اومده پابوسی شیطان بزرگ و امان خواسته !!
همونطور که گفتی فقط باید با قدرت با اینا حرف زد , ولی مبادا با این متجاوزان بمی واقعی کلمه صحبت یا معامله ای بنند چون با سرنگونی آنها دچار مشکل خواهید شد .

اسکیز گفت...

ما که نمیدونیم پشت پرده چه خبره فقط امیدوار باشیم دوباره زد و بندهای کثیف تاریخی به یه دوران ظلمتبار تازه گرفتارمون نکنه گرچه فعلا شاخهای جهان نشون دادن جمهوری اسلامی رو در حد زد و بند نمیدونن و حسابشون بیشتر روی خود مردم ایرانه.. اما خب دیگه.. آدم میترسه
موضوع صحبت ظاهرا روشنه.گفتگوی بدون شرط ~~البته این وسط جدا باید از اروپای کاسب بی مروت چاچول باز ترسید اما روی حضور آمریکای رک و بی رو دربایستی میشه حساب کرد~~ شعروغزلهایی تو مایه های حل مسائل جهانی و سایر جکهای نفرت انگیز دیگه ای از همین دست هم که مرتب تکرار میکنن مطلقا تا حالا جدی گرفته نشده. صحبت٬ اگر آنطوریکه هیلاری کلینتون پیشتر اشاره کرده بود واقعیت داشته باشد مستقیما" بر سر تغییراتیست که مواردش معلوم شده است و کوچکترین ارتباطی با سوژه های موهوم مغز پوک جمهوری اسلامی ندارد
احتمالا خواه ناخواه شاهد خفت این ظالم دست کوتاه های اسلامی در اکتبر خواهیم بود

Unknown گفت...

برنامه روی خط و سخنان علی اکبر امید مهر دیپلمات شجاع و افشاگر ایرانی که به غرب پناهنده شده است کوبنده بود.
تو گویی امروز صدای آمریکا و بخش فارسی فقط برای امروز بوجود آمده بود بعبارتی همه سالهای کار آن یکطرف وبرنامه امروز در طرف دیگر و از سنخ دیگری بود , هیچ فیلم و سریال پلیسی بپای برنامه چهارشنبه روی خط نمیرسید ....ممنون

ایرانی میهن دوست و آزادیخواه گفت...

تصویب قانون مجازات فروشندگان بنزين به ايران در آمریکا هر چند دیر انجام شد گامی بسیار مفید در جهت سرنگونی دیکتاتوری خونخوار حاکم بر سرنوشت ملت ایران بود ما ایرانیان میهن دوست و آزادیخواه از تلاشهای شما تشکر کرده و درک میکنیم که این اقدام در جهت خصومت با ملت ایران نیست بلکه در راستای منافع دراز مدت ملت ایران و آزادی آینده آنهاست به امید پیروزی بر دیکتاتوری و استبداد مذهبی در ایران .
ایرانی میهن دوست و آزادیخواه

هاله نور گفت...

ها ها احمدی نژاد باز به ملت دروغ گفت
یک مقام دولت آمریکا روز پنج‌شنبه گفت در پی مذاکرات ایران با گروه ۵+۱، تهران در مورد ارسال بخش اعظم ذخیره اورانیوم غنی‌شده خود به روسیه توافق اصولی کرده است. احمدی نژاد روز گذشته در حالی درباره برنامه هسته‌ای خود با قدرت‌های جهانی به مذاکره نشست که از زمان اعلام بارها مسئله پرونده هسته‌ای ایران را «تمام‌شده» خوانده و گفته بود که به هیچ وجه حاضر به مذاکره در این باره نیست!!!!
زور بالاش آمده بیچاره هاله نور!!

nimoo گفت...

nemidonam chibegam vaghean az in veghahat keshvaraye khareji didit ke chejori ba ya vadeye sare kharmane iran ke gofte ba in ke marhaleye akhare ghani sazi ro to rosiye anjam mide va be bazrasaye sazemane enerjiye atomi ejaze mide ke az tasisate ghom didan konan chejori aghab neshini kardan va cheshmeshono roye in hame koshtar to iran bastan , emroz na bbc va na voa hata ye khabar ham az dastgirihaye anjam shodeh emroz sobh va etefaghati ke toye varzeshghahe azadi oftad pakhsh nakardan va hata az barnamehaye tahlilishon ham khabari nabood, vaghti ke in hame manfaat khahiro mibinam naomid misham !!!!!!
88/7/10 nima

مریم گفت...

حالا که دولت و رژیم ایران در طول این مدت 30 سال به کمترین مشروعیت رسیده اند.
البته فکر کنم طی این 30 سال هیچگاه محبوبیت نداشته اند.
تازه آمریکا یادش افتاده که با ایران مذاکره کنی و گروه 5+1 شاید جدی ترین مذاکراتش و با اینها که معلوم نیست از کجا اومدن و از کجا قدرت میگیرن ادامه بده ،اونچه که واضحه قدرت اونها مردمی نیست.
امیدوارم بعد کلی مذاکره و مناقشه و از این حرفها ایران آخر سر مرکزهای سوم و چهارم و ... غنی سازی اورانیم خودشو رو نکنه.
و دنیا شاهد بمب اتم در دست افرادی مثل احمدی نژاد و رهبر ایران باشه.
به امید موفقیت بیشتر در مذاکرات.

یک ایرانی نگران گفت...

جمهوری اسلامی از یک سو نشان می‌دهد که به طور جدی آماده‌ی گفت‌وگو است و از سویی دیگر، تا آنجا که بتواند از تحریم کشور جلوگیری کند، از مصالحه‌ای جدی می‌پرهیزد.
سیاست جمهوری دیکتاتوری اسلامی تکرار همان الگوی قدیمی ایران، یعنی وقت‌کشی از یک سو و پیشبرد برنامه‌ی هسته‌ای از سوی دیگراست ،جهان دیگر نباید به دام این الگوی شناخته‌شده بیفتد. این بار هدف احمدی نژاد ادامه‌ی روند نیست، این بار هدف آخوندها رسیدن هر چه سریع‌تر به نتیجه است. اینک باید حتی ثانیه‌ها را هم به حساب آورد

هاله نور گفت...

خبرگزارى مهراز قول سعید جلیلی میگوید هيچ توافق هسته‌اى درباره تحويل اورانيوم پنج درصد ايران و خريد اورانيوم ۲۰ درصدى و موضوع بازديد از تأسيسات جديد ايران» صورت نگرفته است..
ازطرفی سعيد جليلى دبير شوراى عالى امنيت ملى در جمع خبرنگاران در فرودگاه امام خمينى در پاسخ به پرسشى در باره احتمال تعليق غنى‌سازى اورانيوم در ايران اظهار داشت: «به هيچ عنوان بحث تعليق غنى سازى اورانيوم در كشورمان از سوى ۱+۵ مطرح نشد !!
در این قایم موشک بازی خیانت بار احمدی نژادکودتاچی بین بیگانگان و ملت ایران احمدی نژاد فقط برای باقی ماندن در قدرت آبرو و عزت ایران را به بیگانگان فروخت و بروی شعار حق مسلم خود خط بطلان کشید
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=956959

غزل گفت...

آقای احمدی نژاد کجای مقررات نوشته غنی سازی فقط تا پنج درصد حق ایرانست و برای بیست درصد باید غنی سازی را به روسیه بسپارید پس این بود حق مسلمی که از آن دم میزدید ? مگر بیست درصد صلح آمیز نیست که شما آنرا به روسیه واگذار کردید ?حالا که بر سر قدرتید حق مردم را پایمال و فراموش کردید .آقای احمدی نژادهمه ادعاهای شجاعت در برابر روسیه و بیگانگان پوچ بود.

ناشناس گفت...

مصاحبه جالب دکتر شروین تقوی لاریجانی
در ایران خیلی بازتاب زیادی در اینجا ایران دا شته. ایشان یک محقق فیزیک خیلی معروفی هستند.

http://www.dailymotion.com/video/xaorpp_30sept2009-yyyyy-yyyy-yyyyyyyy-yyyy_news
میشود ایان را دوباره دعوت بکنید
نیلوفر از دانشگاه شریف
تهران

دیکتاتور کوتوله گفت...

سایت تابناک متعلق به محسن رضائی :
خالدمشعل هم از واژه خلیج عربی استفاده کرد !
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=66799
خالد مشعل رییس دفتر سیاسى جنبش مقاومت اسلامى فلسطین (حماس ) از واژه جعلى خلیج عربى در سخنرانى خود در قلعه صلاح الدین دمشق استفاده کرد.

به گزارش پرچم وى جمعه شب در سخنرانى خود به مناسبت جشن قدس پایتخت فرهنگى جهان عرب در سال 2009 گفت : امیدوارم همه کشورهاى اسلامى از شمال آفریقا؛ مصر؛ عربستان ؛ سوریه ؛ خلیج عربى ؛ ایران ؛ اندونزى تا مالزى در یک صف در برابر دشمن بایستند.

جشن قدس پایتخت فرهنگى جهان عرب در سال 2009 و سالروز آزادى شهر قدس توسط صلاح الدین ایوبى جمعه شب در قلعه صلاح الدین دمشق برگزار شد.

پیش از خالد مشعل هوگو چاوز و حتی برخی مقامات سوری نیز به دلیل فعال نبودن رایزنی های دیپلماتیک از سوی مقامات وزارت خارجه در خبطی آشکار از واژه جعلی استفاده کرده و نسبت به جزایر سه گانه نیز مواضع ضد ایرانی گرفته اند.

پارسی گفت...

من خودم که ایرانی هستم به دولتم اعتماد ندارم و به کشور های دیگر حق می دهم که نگران باشند

احمدی نژاد جاسوس عربها گفت...

خالد مشعل از گروه حماس خلیج فارس را عربی میداند و عربها هم همینطور با ایران رفتار میکنند آنوقت ما سی سال از عربها طرفداری کردیم و کاسه از آش داغتر شدیم. و بخاطر این دشمنان ایران و ایرانیت سی سال سنگ آنها را به سینه زدیم, نابود بادجمهوری پلید عربی اسلامی احمدی نژاد جاسوس عربها..

امید مهر گفت...

واقعیتی که مانند روز روشن است و برای هر عقل سلیمی جای تردید باقی نمی گذارد، این است که برای حکومت ایران، ساخت بمب اتمی و یا دست کشیدن از آن، به مثابه ِ «بودن یا نبودن» است. رژیمی که در داخل هیچ گونه پشتوانه مردمی ندارد و با بیداری و خیزش مردم خود روبرو شده و در عرصه سیاست خارجی نیز در بدترین وضع ممکن با جامعه بین المللی به سر می برد، تنها راه بقای خود را دستیابی به سلاح اتمی می داند.

هدف نهایی این رژیم از تکمیل و گسترش چرخه سوخت هسته ای، ساخت بمب اتمی است و ادعای صلح آمیز بودن این فعالیتها و فتواهای مضحک و فریبکارانه خامنه ای مبنی بر اینکه طبق شریعت اسلام بمب اتمی حرام است، برای اموات و از دنیا گذشتگان نیز خنده آور و طنزگونه است.

زندانی سیاسی گفت...

به اشتباه میگن میگن احمدی نژاد یهودیه
احمدی نژاد یهودی نیست عربه
, نمیبینی چقدر هوای عربا و داره و میخواد اسراییل رو محو کنه , مد شده از هر کی بدشون میاد میگن یهودیه بیچاره یهودیا
از همه خنده دارتر در گزارش دیلی تلگراف بخشی از آن است که ادعا کرده در زبان عبری "سبورجیان" به معنی فردی است که شغلش بافتن شال نماز یهودیان است. چنین واژه ای در زبان عبری و یا در زبان محلی یهودیان ایران وجود ندارد. نه در زبان عبری، و نه در زبان محلی یهودیان ایران واژه ای به نام "سبور" وجود دارد که دیلی تلگراف ادعا می کند معنی آن "شال مذهبی یهودیان" است. این شال در میان یهودیان ایران صیصیت نامیده می شود و واژه عبری آن طلیت טלית است..

ناشناس گفت...

dar tajobam az amrica ke chetor ba kasany sare miz mineshinad ke koochektarin haghy baraye jahanian hata mardome khodesh ghayel nist.va aghaye obama ...shoma che sadeh be bazy gerefteh shodin az soye ensanhayee jany va lompn

علی احمدی گفت...

از حسین زمان که مدتیست در جریان جنبش سبز مردم در کیش بارداشت شده یادی نمیکنید؟