۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

وزیر هلوم!!!

بدون شرح!
لطفا نظر خود را در مورد اظهارات رئیس جمهوری در مورد آنچه او هلو و خوردنی نامید در یک جمله شرح دهید.

منظور ایشان البته وزیر علوم بود نه وزیر هلوم!!! قسمت خوردن هم بدون شک نکته انحرافی است ولی نمی دانم چرا این حرفها موقعی پخش شد که اسلاید وزیر پیشنهادی جدید خانم دستجردی روی صفحه تلویزیون بود. شاید منظور این بود که وزارت علوم به وزارت هلوم تغییر نام پیدا خواهد کرد!!!

ای بابا!

۱۹ نظر:

Mookie گفت...

شاید آقای "رئیس جمهور" می‌خواست خیال مردم را راحت بکند که تجاوز جنسی‌ فقط مجازات زندانیها نیست و پاداش وزرا هم هست.

ناشناس گفت...

با سلام و سپاس از برنامه های خوب و پربارتون. متاسفانه مجددا چند روزه در تعداد زیادی از مناطق تهران دسترسی به کانال صدای امریکا و در واقع به اغلب کانال های دیگه به علت پارازیت های شدید غیر ممکن شده که در این شرایط واقعا برای ما غیرقابل تحمل و ناراحت کننده است. خواهش می کنم در صورت امکان برای رفع این مشکل اقدام کنید. سپاسگزارم. موفق و پیروز باشید.

یک پزشک گفت...

تشخیصهای افتراقی زیادی مطرح میشه اختلال شخصیت , اختلال تطابق Adjusment disorder و مشخصا اسکیزوفرنی و کلا بزبان عوام اختلال مشاعر !!!
یک پزشک

همان پزشک ! گفت...

البته با توجه به لذت احمدی نژاد از آزار و شکنجه دیگران امکان ابتلا ایشان به بیماری سادیسم هم مطرح میشود !! همان پزشک

وزیر گفت...

البته گاهی خانمهای زیبا را به هلو تشبیه میکنند ولی در مورد حاج خانم مرضیه دستجردی که با سهمیه و پارتی بازی تخصص زنان هم گرفته این قیاس مع الفارغ بود!

خرزهره گفت...

طفلکی احمدی نژاد معلومه تا بحال هلو ندیده البته با توجه به صورت زیبای خود احمدی نژاد در تمام عمرش در حسرت هلو مانده و خواهد ماند و مجبوره همان آقای وزیر را بعنوان هلو نوش جان کند !

خرزهره

ناشناس گفت...

متاسفانه دلیل پرداختن به مساله ای به این بی اهمیتی را نمی دانم. مسلما از آقای احمدی نژاد غیر از این هم انتظار نمی رود. گذشته از آن به نظر من به احترام خون بی گناهانی که بخاطر آرمان حق طلبی خود و هموطنانشان جان باخته و شهید شده اند نمی بایست خود را درگیر لودگی هایی از این دست بکنیم که به احتمال زیاد با هدف منحرف کردن اذهان مردم از مسایل جدی تر بیان می شوند. نکند نداها و سهراب هایمان فراموش شوند، نکند مبارزه حق طلبانه مان به فرستادن اس ام اس های هجوآمیز درباره افاضات این و آن برای همدیگر تقلیل یابد، نکند حماسه بیست و پنج خرداد 88 و اتفاقات پس از آن را از یاد ببریم. وای بر ما اگر چنین شود.

سید رضا گفت...

آقای مستقیم
با سلام و خسته نباشید باید بگویم که این آقای منتصب شده به مقام ریاست جمهور چون در خانۀ خود هلو ندیده و باید همیشه با عجوزه ها نشست و برخاست کند، حالا هر خس و خاشاکی را هلو میبیند.

ضمنا برنامه های شما با پارازیتهای شدید مواجه شده.

ممنون
سید رضا

ثمین گفت...

موضوع جالبی مطرح شده
که اگر سطحی بهش نگاه نکنیم میفهمیم که با فاجعه ای روبرو هستیم یعنی یک انسان بیمار روحی که بزودی مسلح به بمب اتمی هم خواهد شد ,
هر چنداحمدی نژاد مدتها پیش با قضیه هاله نور و موضوعات دیگر مشکل مغزی خود را بروز داده بود.
با تشکر از وفای دقیق و باریک بین از طرح این موضوع .

ناشناس گفت...

matni jaleb va ghabele tavvajoh
hatman bebinid


http://www.mowjcamp.com/article/id/20332

ناشناس گفت...

عذر می خواهم ولی با بزرگ نمایی مشکلات روحی و روانی آقای احمدی نژاد به چه نتیجه ای می خواهیم برسیم؟ شاید اینکه فقط ایشان هستند که مسبب فجایع اخیرند؟آن هم بواسطه بیماری و عقده های روحی و روانیشان؟ به گمان بنده ما با یک جریان به شدت بیمار به لحاظ روانی مواجهیم که آقای احمدی نژاد فقط جزیی از آن است، و این بیماری، بیماری تمامی رژیم های توتالیتر و در اینجا ایدئولوژیک توتالیتر است که به بدترین شکلی نمود یافته است. ماهیت آقای احمدی نژاد و سایر ایادی حکومت آشکار شده است و نیازی به تحلیل بیشتر ندارد.

ناشناس گفت...

امیدوار بودم در این وبلاگ با سانسور مواجه نشوم که شدم. متشکرم!

م گفت...

با توجه به مشکلات روحی و روانی آقای احمدی نژادافکار امام زمانی احمدی نژاد نه تنها تاسیسات اتمی بلکه خود رژیم جمهوری اسلامی هم باید با حمله نظامی سریعا نابود شود , بمب اتم که سهل است , حتی چاقو هم نباید به این افراطیون دیوانه حاکم بر ایران داد وگرنه عراق و منطقه روی آرامش نخواهد دید .
با تشکر از وفا

سارا گفت...

افشای دفن مخفیانه دهها جان باخته بی نام و نشان در بهشت زهرا
وحشتناکه خامنه ای هیتلر چه میکند ?
http://che-mishavad.blogspot.com/2009/08/blog-post_1065.html

http://norooznews.org/news/13567.php

pooneh گفت...

درجواب به ناشناسی که این وبلاگ را متهم به سانسور کرده میگویم:
اگر حرف رکیکی زده نشود این وبلاگ همه چیز را آزادانه منتشر میکند
من خودم مطلبی ضد آمریکایی فرستادم و دیدم که در کمال آزادی منتشر شد , اگر سراغ سانسور میخواهید بروید دنبال سایتهای جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...

«از شورشیان شیعه یمنی سلاح های ساخت ایران بدست آمده است»
http://www.radiofarda.com/archive/news/20090822/143/143.html?id=1805359
بترسید از روزی که احمدی نژاد بمب اتم بدست آوده و به حزب الله و حماس و بقیه تروریستهای منطقه بدهد .
آنروز پایان عمر ملتی بنام ایران فرا خواهد رسید . شاید سالها بعد مردم کشورهای اطراف ایران به آن کویر رادیو اکتیو بیایند و ملتی دیگر را تشکیل دهند و برای نوادگانشان افسانه ای بنام ملت ایران را نقل کنند .

هلو گفت...

ببینید قالیباف در مورداحمدي‌نژاد چی گفته ?
مشايي منافق بود و همسرش هم جزء منافقين بوده و بعدها که بازجوي او در زندان مي‌شود با همسرش ازدواج مي‌کند... آقا با نصب مشايي مخالف بوده و آقاي احمدي‌نژاد با انتصاب ايشان آقا را در مقابل عمل انجام شده قرار داده‌اند. آقاي احمدي‌نژاد حتي سابقه يک ساعت و يک روز جبهه را ندارند. احمدي‌نژاد حتي يک روز سابقه قبل از انقلاب ندارد. حتي يک سيلي در راه انقلاب نخورده است. اگر بوده بيايد بگويد. احمدي نژاد اگر يک روز در جبهه بوده تا حالا هزار بار گفته بود. احمدي‌نژاد در دوران تسخير لانه جاسوسي خطاب به دانشجويان مي گويد که: "چرا رفتيد سفارت آمريکا را تسخير کرديد" و حتي او پس از تأييد امام (ره) در مورد قضاياي تسخير لانه جاسوسي مي‌گويد: "اين چه کاري بود که امام آمد کرد و اين کار غلط را تاييد کرد؟"... اگر روزي قرار باشد اين مسائل را بگويم، همه اين مسائل را با صراحت کامل مي‌گويم.

fgdfffffffffffffg گفت...

تجربه چهار سال گذشته نشان می دهد که احمدی نژاد نسبت به امور اقتصادی بی اعتنا می باشد و آن چه برایش مهم است رسیدن به آرمان های دینی و ایدئولوژیک است.
او بر این باور ویرانگر است که ظهور مهدی جنگ اتمی نزدیکست
و دیگر هیچ ...!

کتایون گفت...

هلو کابینه رای آورد و وزارت هلوم رسمیت پیدا کرد همچنین وقتی اسلاید دستجردی روی صفحه بود و از هلو صحبت می کردن اونم رای آورد.
حالا با این همه هلوی گندیده تو کابنیه چه کنیم؟