۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

خارج از دستور - لینک بحث آزاد

اینهم لینک ماه اوت!!!
ماه گذشته 79 نظر از شما در این بخش منعکس شد که بسیاری هنوز جای تفکر و تبادل نظر دارد...!

۵۳ نظر:

ناشناس گفت...

با توجه به اينكه هيچكدام از اطلاعاتي كه آقاي ابطحي به آنها در طول مدت زندان خود دست يافته از راديو تلويزيون ايران قابل دسترس نبودند نتيجه ميگيريم كه ايشان در زندان از امكان ماهواربدون پارازيت هم بر خوردار بوده اند !
mosh

م گفت...

در راستای سیاست نرمخویی اوباما در برابر ایران دولت احمدی نژاد ترانه "سیا نرمه نرمه" را دسته جمعی سر دادند.

ناشناس گفت...

پس از سالها دوستي قديمي را ديدم . براي صحبت به يك كافي شاپ رفتيم و دوستم دو تا بستني سفارش داد با دو ليوان آب و دو ليوان خالي . با تعجب فلسفه ليوانهاي خالي را پرسيدم . موبالم را گرفت و زير يكي از ليوانها گذاشت . سپس موبايل خودش را هم در آورد و زير ليوان ديگر گذاشت و بعد شروع كرديم به صحبت .!!

قصه گو

زندانی سیاسی گفت...

گویا ارباب بزرگ اجازه صحبت از نقش روسیه در روزنامه های ایران را نمیدهد !!
آفرین بر ارباب روسی او!
روی فتحعلی خان قاجار سفید شد , آیا روسها دارای کاپیتولاسیون هستند
که روزنامه های ایران جرات چاپ پیامهای ملت بپاخاسته ایران علیه روسیه استثمارگر را ندارند ?
ایکاش ایران شاهد چنین ننگی نبود .

م گفت...

دوست عزیز" م" که از اسم مستعار من استفاده می کنید.
من از این به بعد با نام دیگری در بلگها نظر میدهم.

ناشناس گفت...

احمدی نژاد در مراسم تنفیذ گفت کشورهای خارجی در جریان انتخابات و پس از آن در امور ایران دخالت کردند.
تنها دولت خارجی که با حضور هزاران مامور و مستشار در ایران دخالت کرده و میکند ارباب احمدی نژاد
یعنی دولت روسیه است !!!

ناشناس گفت...

آيا درست است كه در اتصال به بانكها از طريق اينترنت براي نقل و انتقال وجه برنامه اي روي كامپيوترمان نصب ميشود كه همه كارهاي ما را گزارش ميدهد ؟ راستش من قبلا كارهاي بانكي ام را از طريق اينترنت انجام ميدادم اما از وقتي اين را شنيده ام به بانك مراجعه ميكنم . چون در هنگام عمليات بانكي توسط كامپيوتر ما اعتماد خود را به سيستم اعلام ميكنيم بنابراين احتمالا بانك هم ميتواند چيزي روي كامپيوتر ما نصب كند . آيا درست است كه ميتوانند ايميل هاي به مقصد خاصي را كنترل كنند مثلا ايميل هايي كه براي شما فرستاده ميشوند و يا آنها را نفرستند اين روزها خيلي از نامه هاي ما ارسال نميشوند يا اگر الصاقي داشته باشند نميرود و يا معلوم نميشود كه كجا ميرود . آْيا درست است كه موبايلها شنود ميشوند حتي در حالت خاموش و دهها سوال ديگر در اين زمينه كه ممنون ميشويم در يك برنامه اي دوباره در مورد آنها صحبت كنيد . راستش اينقدر اخبار عجيب غريب در اين مورد ميشنويم كه نميدانيم چه كنيم آيا اين اخبار واقعا براي ترساندن مردم است يا ميتواند حقيقت داشته باشد .

ناشناس گفت...

یک درس خوب از روز چهلم شهدای جنبش سبز این است که اگر بتوانیم نیروهای سرکوبگر را تقسیم کنیم. میتوانیم نتایج درخشانی بگیریم. تجربه ثابت کرده است در مکانهایی که ترافیک سنگین میشود، میتوان تظاهراتی داشت که امکان رسیدن ماموران به آن کم باشد. بنا براین از همین حالا برای چهارشنبه 14 مرداد، علاوه بر مکانهایی که معمولاً تظاهرات اعلام میشود، دو محل اصلی دیگر را اضافه کنیم. 1- خیابان ستارخان، بین باقرخان تا فلکه اول صادقیه، 2- خیابان یوسف آباد. من هر دو را تجربه کرده ام، واقعاً بی نظیر هستند و دشمن را زمینگیر می کنند. در ضمن ساعت تجمع 7 شب به بعد بهتر است.

ناشناس گفت...

سر و صداي الله و اكبر كم بود حالا صداي بوق و راه افتادن دزدگير ماشين ها هم بهش اضافه شده بيخود نيست كه بهش ميگن كاريكاتور انقلاب

mosh

ناشناس گفت...

ماه پیش بود که ساعت 10 پای اینترنت بودم و صدای الله و اکبر و مرگ بر دیکتاتوری رو که می شنیدم برای این وبلاگ هم نوشتم.
دیشب ساعت 10 بیرون بودم باز هم با صدای بلند تر الله و اکبر و مرگ بر دیکتاتور می اومد.
توی یک مغازه بودم که مغازه دارش راضی به وضع کنونی بود انقدر عصبانی شده بود از همین شعارها وداشت به مردم بد و بیراه می گفت.
انگار در و دیوار داشتن اعتراض می کردن
به نظر من این یک جور اعتراض مسالمت امیزه که شنیدن ده دقیقه یه ربع الله و اکبر و مرگ بر دیکتاتور فکر نکنم گوش کسی رو اذیت کنه.
حتما" که نباید با خشونت اعتراض کرد .
اینم یه راه بی درد سر تر.
وقتی دیروز دوشنبه 12/5/88 تو میدون ونک پر از نیروی انتظامی و گارد ویژه بوده و هر کی کوچکترین حرفی می زده می گرفتنش مردم هم مجبور می شن با زدن بوق یا صدای دزگیر ماشین اعتراض خودشون و بیان کنن.
اینها هم یه راه اعتراضه که میتونه تکمیل کننده راههای دیگه باشه.
اینجا مدام شعارهای دیوار نوشته هم می نویسن که فرداش پاک می شه.
باور کنین اینها از این همه صدای هم صدا خیلی میترسن.

رها گفت...

فرمان مشروطیت
"بالاخره مظفرالدین شاه فرمان مشروطیت را در ۱۴ مرداد ۱۲۸۵ امضا کرد. علما و دیگرانی که به حضرت عبدالعظیم و قم رفته بودند بازگشتند و تحصن در سفارت انگلیس پایان یافت. مردم صدور فرمان مشروطیت را جشن گرفتند."
حال بعد از گذشت 103 سال باید در چنین روزی حکم ننگین ریاست جمهوری تحلیف شود.
مجلسی که مردمی نیست ،رئیس جمهوری که با تقلب آشکار به این مقام می رسد.
هنوز هم مردم ایران به دنبال حق رای واقعی و دموکراسی هستند که شاید اجداد ما 103 سال پیش در چنین روزی جشن می گرفتند حال باید در ادامه مبارزات آنها این روز را عزای عمومی اعلام کرد.

ناشناس گفت...

حدود دويست هزار نفر نيرو با تمام تجهيزات در بخش كوچكي از شهر فقط براي مقابله با يك كاريكاتور !!
آنقدر زياد بودند كه حتي نگاه شما را نگاه ميكردند .

جنبش سبز گفت...

دور دوم ریاست جمهوری ننگین نماینده کودتاچیان سپاه را تسلیت میگویم آماده ظهور امام احمدی نژادی را با بمب اتمی روی اسراییل بشارت میدهم.
ایرانیان عزیز آماده تشعشعات رادیو اکتیو متقابل و کشتار عظیم باشید .

روسیه گفت...

حسین درخشان و پیام فضلی نژاد همکاران دستگاههای اطلاعاتی و شکنجه سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در اینترنت ..

ناشناس گفت...

مراسم تحلیف با حضور تعداد زیادی کاریکاتوریست انجام شد.
این روزا مردم تو خیابونا کاریکاتور می کشند و یه عده هم به شدت مراقب این کاریکاتوریستها هستند که زیاد چهرشونو مضحک نکشند.

ناشناس گفت...

داشتم ميرفتم كه بخوابم كه متوجه شدم چراغ اتاق پسرم هنوز روشن است . آرام در را باز كردم ديدم كتاب تاريخي در دستش و سخت سرگرم مطالعه ميباشد . كنجكاو شدم و به جلد كتاب نگاهي انداختم . تاريخ مشروطيت ايران . چيزي نگفتم و خواستم از اتاق بيرون بروم كه صدايم كرد و گفت . پدر اميدوارم اينها مرا ببخشند . با تعجب پرسيدم چه كساني را ميگويي . گفت سرداران مشروطه را . گفتم چطور و چرا آنها بايد تو را ببخشند ؟ مگر تو چه كرده اي ؟ گفت من هميشه از درس تاريخ بدم مي آمد و هر وقت هم عكس اين آدمهاي با ‌آن لباسهاي قديمي با شال و عبا و قبا ميديدم ميگفتم انها ديگه كي بودند و خوشحال بودم كه آن موقع زندگي نميكردم . اما راستش حوادث اين يكي دو ماه گذشته به من نشان داد كه آنها چه انسانهاي شريف ، بزرگ و شجاعي بودند . الان ساعتهاست كه دارم عكسهاي آنها را نگاه ميكنم و احساس ميكنم چقدر آنها را دوست دارم و زيبا ميبينم . قطرات اشك همچنان از چشمان پسرم بر صفحات كتاب مشروطيت ميريخت.
قصه گو

ناشناس گفت...

به كوري همه دشمنان رئيس جمهور محبوب ومردمي مان با 65 درصد آرا در ميان استقبال صدها هزار نفر نيروي امنيتي با هليكوپتر جهت مراسم سوگند وارد مجلس شد .

ناشناس گفت...

فوق محرمانه

در پي ممانعت قاطع نيروهاي ضد ضورش از تجمع جنبش سبز در خيابانها . گزارشها ي دريافت شده حاكي است كه اين جنبش به فكر استفاده از دو سلاح سبز فوق خطرناك خود افتاده است . ما كارشناسان امنيتي قاطعانه اخطار ميدهيم كه هيچ رژيمي در جهان قادر به تحمل ضربه اين دو سلاح مهلك نميباشد و اكيدا توصيه ميشود تدابيري اتخاذ گردد به هر نحو ممكن ذهن مردم از اين دو طرح دور شود .
اخطار ميشود كه خاصيت اين دو سلاح اين است كه استفاده از آن هيچگونه خطري براي استفاده كننده ندارد و قابل رد گيري و مقابله نيز نميباشد و كارشناسان امنيتي آن را به بمب اتم تشبيه ميكنند . اين دو سلاح فوق خطرناك عبارتند از
خريد سبز و خاموشي سبز
خريد سبز :
در اين طرح قرار است مردم به بازار و مراكز خريد بزرگ بروند بگويند و بخندند و بستني و پفك ميل كرده همه چيز را قيمت كنند اما خريد نكرده به منزل باز گردند . براي مقابله با اين طرح هولناك هيچ راهي متصور نميباشد . اگر واكنش نشان بدهي بازار تعطيل ميشود و هدف مردم بر آورده ميشود و اگر واكنش نشان ندهي باز هم بازار تعطيل ميشود .

خاموشي سبز :
خوشبختانه كمي فني است و به حركت كاملا دقيق و هماهنگ حداقل پنج تا هفت ميليون نفر نياز مند است . و به همين دليل هنوز جنبش سبز موفق به انجام آن نشده است . در اين طرح حداقل پنج تا هفت ميليون نفر بايد تصميم بگيرند تا در يك لحظه مصرف برق را بالا برده و بعد از حدود پنج دقيقه ناگهان آن را در يك لحظه متوقف كنند شوك ناشي از اين عمل ( قطع مصرف ) مساوي است با اعتصاب سراسري در كل كشور به دليل قطع برق بدون كوچكترين خطري براي آنها كه در اين طرح شركت ميكنند . در اين طرح ديگر كسي نگران ترس از اعتصاب نيست زيرا قرار نيست كه كسي سر كار نرود بلكه همه سر كار ميروند و حتما هم ميروند فقط يك نفر سر ساعت در خانه اتو و بخاري برقي خود را به برق ميزند و پس از پنج دقيقه آن را قطع ميكند .

كارشناس

م گفت...

برای جلوگیری از نابودی کلی ایران باید به نابودی جزیی آن رضایت دهیم یعنی نابودی تاسیسات اتمی ایران, وگرنه با انفجار بمب اتمی احمدی نژاد بر سر اسراییل در اقدام تلافی جویانه کل ایران نابود خواهد شد .

خسرو گفت...

تصرف یک حوزه نفتی متعلق به ایران توسط نیروهای عراقی وشروع بهره برداری بلافاصله از آن، بدون هیچگونه اعتراض و عکس العملی از جانب حکومت اسلامی که در خبرهای هفته گذشته انعکاس داشت؛ در واقع پاداشی بود که با توافق توطئه آمیز قبلی در مقابل سرکوب واخراج پناهندگان کمپ اشرف، به عراقیها اهداء گردید که از مصادیق بارز و خائنانه چپاول و تاراج این سرزمین توسط حکومت اشغالگر آخوندی است.

خسرو – دبی

ناشناس گفت...

پيشنهاد ميكنم اقاي مستقيم مسئول اين وبلگ يك گروه پستي درست كنند و مطالب اين صفحه توسط ايميل به آدرس اعضا ارسال شود . با اين كار اگر به هر دليل نتوانيم به اين بخش سري بزنيم از طريق ايميل در جريان مطالب قرار ميگيريم و ضمنا ميتوانيم آنها را براي ديگران هم بفرستيم . خيلي وقتها حتي با فيلتر شكن هم نميتوان به خيلي سايت ها وصل شد
mosh

ناشناس گفت...

من يك مهندس با شغلي مناسب و درامدي خوب هستم . ازدواج كرده ام و زندگي خوبي دارم . امشب تعدادي از دوستانم را براي شام دعوت كرده بودم . سر ميز شام سرو صداي گفتن و خنديدن بلند بود و از جمله صداي به هم خوردن مداوم قاشق و چنگال و بشقابهاي چيني . صدايي كه ناگهان و در كمتر از لحظه اي مرا به شبي از سالهاي دانشجويي خود پرتاب كرد .
دوران دانشجويي سختي داشتم . به اتفاق چند دانشجوي ديگر آپارتماني را اجاره كرده بوديم . همه ما تقريبا وضع مشابهي داشتيم اغلب غذاهاي ساده اي درست ميكرديم و دور هم ميخورديم . به خاطر دارم كه همسايه ما خانواده متمولي بودند كه اغلب نيز مهمان داشتند و بسيار پيش مي آمد كه در حاليكه ما سر سفره ساده خود مشغول پوست كندن سيب زميني هاي پخته مان بوديم صداي بهم خوردن قاشق و بشقابهاي چيني و انواع سرو صداهاي هنگام غذا خوردن آنها را ميشنيديم . شبي همان سيب زميني ساده را هم بر سر سفره مان نداشتيم و اتفاقا همسايه ما نيز مهمان داشت . تقريبا همه ما در سكوتي تلخ مدتها منتظر مانديم تا صداي غذا خوردن آنها تمام شد سپس هر يك بدون آنكه چيزي بگوييم به سراغ كار و درس خود رفتيم . آن شب يكي از شبهاي تلخ دوران دانشجويي من بود .
ناگهان عرق سردي بر تمام بدنم نشست به ياد آوردم كه در همسايگي ديوار به ديوار ما خانواده اي زندگي ميكنند كه حدود دو سال است شوهر را از محل كار اخراج كرده اند . او مدتها به دنبال كار ميگشت و حتي به خود من هم اشاره اي كرده بود كه اگر موقعيتي براي كار سراغ داشتم به ياد او هم باشم . اما راستش تا همين الان فراموش كرده بودم . همسرش نيزچند ماهي است بي كار شده دليلش را نميدانم اما همسرم ميگفت آنها آدمهاي بله قربان گويي نيستند اهل دزدي و تقلب هم نيستند براي همين در بازار كار جاي زيادي براي اينطور افراد وجود ندارد . تصور ميكنم شوهرش مدتي با ماشينشان در آژانس كار ميكرد چون يك بار كه اتفاقي در صندوق عقب ماشينش بالا بود من تابلوي زرد رنگ آژانس را كه در گوشه اي از صندوق عقب پنهان كرده بود ديده بودم . الان مدتي است كه ماشينش را هم فروخته . چند روز قبل هم در مغازه نوشت افزار فروشي نزديك خانه دخترش را ديده بودم كه دفتري ميخريد اما تلاش زيادي ميكرد تا ارزان ترين نوع آن را خريداري كند كه بخاطر همين هم با فروشنده مشكل پيدا كرده بود . همه اين حوادث تنها در كمتر از ثانيه اي از ذهن من عبور كردند . با خودم گفتم اما آنها مالك آپارتمان هستند لابد وضعشان خوب است اما بلافاصله از اين استدلال خودم خنده ام گرفت چرا كه همين چند هفته قبل مشكلي برايم پيش آمده بود و در اثر بدقولي چند نفر و به هم خوردن حساب و كتابهايم قدرت پرداخت قبض برق خانه را هم نداشتم در حاليكه مالك خانه اي چند صد ميليوني نيز بودم . با خودم گفتم ماشينش را فروخته ، همسرش نيز مدتي است در خانه است ! نكند آْنها نيز اكنون دارند به صداي بشقاب و چنگالهاي ما گوش ميدهند . و نكند كه آنها كه ميدانستم آدمهاي بسيار خوب و نجيب و پاكي هستند با اين سرو صداهاي خانه ما اكنون شرمنده فرزندانشان هستند . تمام وجودم خيس عرق شد و حالي به من دست داد كه همسرم بلافاصله متوجه شد . فورا به آشپزخانه رفتم و يك سيني مفصل غذا آماده كردم با سالاد و نوشابه و ژله ، بستني و همه آن چيزهايي كه آن شب در سفر ما براي پذيرايي از مهمانانمان وجود داشت و از همسرم خواستم تا آن را برايشان ببرد و هر چه كه خودش صلاح ميداند بگويد مثلا بگويد تعدادي از مهمانان ما نيامده اند و غذاي ما خيلي زياد آمده و از اين حرفها . مهماني ما تمام شد خانه را جمع و جور كرديم . بچه ها رفتند و خوابيدند و من و همسرم جلوي تلويزيون نشسته بوديم . همسرم به من نگاهي كرد و همان لحظه اشك از چشمانش سرازير شد . گفت حق با تو بود . گفتم از كجا فهميدي . گفت از برقي كه در چشمان دخترش ديدم وقتي كه چشمش به سيني غذا افتاد .
چشمان من نيز غرق در اشك شد . تلويزيون روشن بود . روي يكي از همان كانالهايي كه اين روز ها همه تلويزيونها روي آن ميزان شده و داشت در مورد خروج 18 ميليارد دلار پول از ايران به تركيه خبر ميداد . و اينكه برخي به دولت تركيه گفته اند كه اين پول متعلق به ملت ايران است . و اينك من يكي از هزاران هزار صاحبان اين پول را در همسايگي خود ميشناختم .

قصه گو

ناشناس گفت...

من در ایران زندگی میکنم و به نظر من و بسیاری از دوستان و اطرافیانم برنامه چهارشنبه های شما با حضور آقایان سازگارا و نوری زاده پر طرفدار ترین برنامه در مقایسه با کل برنامه های صدای آمریکاست.پس به عنوان یک بیننده از مدیریت شبکه و آقای چالنگی می خواهم در برخورد خود با میهمانان تجدید نظر کرده و اجازه بیان نظراتشان را بدهند.ما بیشتر علاقمندیم حرفهای آقای سازگارا را بشنویم اما جناب چالنگی دوست دارند صحبت ها به سمتی که خود و مدیرانشان می خواهند سوق پیدا کند و دائما صحبت ها را قطع می کند که این خلاف نظر بسیاری از بینندگان است و به نوعی توهین تلقی میشود.ضمنا به خاطر همین رفتار شما بسیاری از دوستان من به جناب سازگارا ایمیل زده اند که دیگر در بر نامه های شما شرکت نکنند.امیدوارم با اصلاح برنامه بیشتر به خواست بینندگان داخل کشور که به چنین برنامه هایی نیازمندند نزدیک شوید.

م گفت...

برای جلوگیری از نابودی کل ایران و کشته شدن بیشتر جوانان بیگناه این وطن به دست جلادان رژیم باید این جلادان را هر چه زودتر به دست چوبه دار و اعدام سپرد و ایران و جهان را از دست این تروریستها آزاد کرد.
و امنیت را به منطقه و خطر اتمی شدن ایران و محو کشورها از صفحه روزگار را رفع کرد.

ناشناس گفت...

با سلام امید هستم از اصفهان .به نظر من شما آنقدر از اتحام زدن دولت جمهوری اسلامی به خود می ترسید که گاها از بی طرفی زیاد مقداری به نظرات حاکمان ایران متمایل می شوید.لازم دانستم عرض کنم مخاطبین شما آنها که می دانند کار شما فقط اطلاع رسانی است که هیچ ولی آنها که شما را رسانه استکبار می دانند با این بی طرفی ها نظرشان نسبت به شما عوض نخواهد شد پس مخاطبین واقعی شما طیف ثابتی از روشنفکران ایرانی هستند که به خدا نیاز نیست انقدر بیطرفیتان را به رخ کسانی بکشیدکه خود در این مورد شکی ندارند شما را به خدا انقدر ما را اذار ندهید

"م" گفت...

اجب مردم سبزی داریم.
دم همشون گرم.
آخر هفته از جاده چالوس از تهران به طرف کلار دشت رفتیم.
نزدیکای شمال که می رسیدی علاوه بر سبزی خیره کننده جاده ها و جنگلها موج جدیدی از مردم سبز تو جاده ها بودن.
فکر میکنین چطوری؟
تو راه اکثر ماشینهائی که از روبروی هم می اومدن به هم چراغ می دادن و نوار سبز علامت پیروزی با انگشتها به هم نشون می دادن.
از بطری سبز گرفته تا توپ و بادکنک و نوار و هر کی با هر وسیله سبزی که داشت به هم علامت می دادن.
حال و هوائی داشت برای خودش که ترافیک جاده چالوس هم آدمو خسته نمی کرد.
همه برای هم بوق می زدن بعضی ها هم فقط کنار جاده وای می ستادن و علامت سبز نشون می دادن.
سن هم انگار اصلا" مطرح نبود از جوون و کودک و کهنسال همه انگار به جاده ها حال و هوای خاص داده بودن.
خیلی دیدنی و جالب بود.
تا حالا جاده شمال همیشه سر سبز و انقدر سبز و مردم خونگرممون و انقدر هم صدا ندیده بودم.
جاتون خالی .
پاینده ایران و ایرانی.

ناشناس گفت...

قاي وفاي عزيز آنچه در ارتباط با اعتراض يكي از دو ستان به نحوه برخورد آقاي چالنگي نوشتم و گله اي از رفتار ايراني مآبانه صداي آمريكا صلاح خود شما راهم در بر ميگرفت . شما هايي كه جلوي دوربين هستيد چه بخواهيد و چه نخواهيد مثل اعضاي خانواده ما شده ايد پس وقتي ميبينيم يكي يكي غيب ميشويد و كسي صدايش در نمي آيد انگار نه انگار كه اصلا تا ديروز هر شب يك بابايي به اين نام اينجا با ما حرف ميزد اعتراض ميكنيم . شما به خاطر موقعيت خود آن را درج نكنيد اما اين همان نحوه رفتار دولت مخيمه ايران است كه بي خيال همه سوالهايي است كه در ذهن مردم اين مملكت ايجاد ميشود . اشكال ندارد ما مردم ايران و حداقل آنهايي كه امكان اينگونه تبادل نظرها را هم با شما دارند خودشان همه چيز را خوب ميداند اما راستش فقط دوستانه به شما ميگويم كه اگر اينگونه رفتار بازگو و جلوگيري نشود چه بسا روزي خود شما نيز در فهرست حذف شدگان باشيد . آن روز باز هم من اعتراض خواهم كرد اما جانشين شما آن را درج نخواهد كرد و باز اين ماجرا تكرار خواهد شد . پس بهتر است رسالت خودتان به عنوان يك خبرنگار آنهم در جهان آزاد را بهتر پاس بداريد .

با تشكر
كسي كه خيلي از نظرات اين بخش را به نامهاي مختلف مينويسد .

ایران امروز گفت...

پیروزی ارتش شجاع و سرافراز آمریکا در نابودی بیت الله محسوداز گروه ضد تمدن و انسانیت طالبان را تبریک میگوییم.
ملت آمریکا در خط مقدم مبازه با دشمنان تمدن یعنی طالبان متحجر است برایتان آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم .

وفا گفت...

ناشناس عزیز ممنونم و نه تنها من بلکه همه همکارانم این احساس شما رو درک می کنن که ما مثل یک خانواده ایم ولی در عین حال کار اداری تلخی و شیرینیهای خودش رو داره. گاهی عضوی به این خانواده اضافه می شه و گاهی کم. طبیعی است که کم شدن ها خوشایند نیستند ولی گاهی کار اداری ظاهرا ما رو از هم دور می کنه ولی امیدوارم علائق خانواده بودن هیچوقت از یاد ما نره. ولی یه نکته هست که "توطئه ای" در کار نیست!!! مطمئن باشید

دوست قديمي گفت...

مهدی کروبی در نامه خود نوشته است: "افرادی این مطالب تجاوزبه دختران وپسرهای بازداشتی را به من گفته‌اند که دارای پست‌های حساس در این کشور بوده‌اند. نیروهای نام و نشان داری که تعدادی از آنها نیز از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند!!!این افراد اظهار داشته‌اند اتفاقی در زندان‌ها رخ داده است که چنانچه حتی اگر یک مورد نیز صدق داشته باشد، فاجعه‌ای است برای جمهوری اسلامی."
میگم بیخود نیست تلفن برکفان اسلام صدایشان درنمی آید !!
دوست قديمي

م گفت...

کمونیستای چینی خدا نشناس صدها مسلمان را در ایالت سینگ کیانگ به خاک و خون کشیدند احمدی نژاد جیکش در نیومد که یک اعتراض خشک و خالی به چین بکنه ولی عربهای غزه و فلسطین اگه یک مو از سرشون کم بشه فریاد احمدی بلند ه !!

آیا ایشان دغدغه مسلمانان دارند یا قضیه چیز دیگریست مثلا جاسوس عربا بودن ?

م گفت...

وزارت اطلاعات جمهورى اسلامى روز دوشنبه در باره افشاى هويت و سمت مقام هاى اطلاعاتى ايران كه در هفته هاى اخير بركنار شده اند به رسانه هاى داخلى ايران هشدار داد!!
ر اساس يادداشتى كه فرزند على يونسى، وزير اسبق اطلاعات، اخيرا در وبلاگ شخصى خود منتشر كرده است در جريان تسويه نيروهاى قديمى وزارت اطلاعات، حاج حبيب الله (معاون فرهنگى)، خزايى (معاون ضد جاسوسى)، فيروزآبادى (معاون فنى)، منصورى (معاون پارلمانى) و معين (معاونت حفاظت) از سمت هاى خود بركنار شده اند.اینم لینک خبر در رادیو فردا :
http://www.radiofarda.com/content/f4_intelligence_Iran_name_officials/1796728.html

ناشناس گفت...

ميگويند هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد . من هم ميگويم خواندن هر كتاب هم زماني دارد و حالا زمان ، زمان خواندن كتاب كوچك و زيباي قلعه حيوانات اثر معروف جورج اورول است . اين كتاب در اينترنت قابل دسترس است در ايران هم همه جا وجود دارد اگر نخوانده ايد حتما بخوانيد و اگر خوانده ايد باز هم بخوانيد و نويسنده اش را تحسين كنيد .
قصه گو

ناشناس گفت...

راستي يادم رفت بگم كه فيلم كارتوني قلعه حيوانات هم هست كه ميتوانيد در چند بخش البته دوبله شده به فارسي آن را پخش كنيد

قصه گو

صدف گفت...

ماهی ها رو با تانکر از شمال به تهران میارن.
بعد اینجا زنده میگیرنشون و میدن به مردم.
وقتی هموطنانم اینجوری ماهی رو تحویل می گرفتن!
میدونین چی گفتن؟
گفتن این همون کاریه که با جوونای این مملکت هم میکنن.
متاسفانه راست میگن.
خدایا چه بر سر ماها اومده.
اینا کی هستن که این فجایع رو تو این مملکت عزیز میکنن.
ایشالا شاهد مرگشون به فجیع ترین و خفت بار ترین وضع باشیم.

ناشناس گفت...

در زندان ها چيز تازه اي اتفاق نيفتاده كه قبلا نمي افتاد فقط فرقي كه كرده اينه كه حالا بعضي ها احساس خطر كردن كه ممكنه خودشون هم بزرودي سر و كارشون با اين زندانها و اينگونه رفتار بيفته

mosh

ناشناس گفت...

پرسيده ايد كه چي فكر ميكنم ؟

صلاح دين و ملت طلاق دين ز دولت

وسلام

گزيده گو

ثمین گفت...

صادق لاریجانی منگول به ریاست قوه قضاییه رسید تو رو خدا به قیافه این صادق لاریجانی نگاه کنید , یا اون حد خاتمی امم جمعه گوریل صفت تهران ! جمهوری اسلامی هم در باطن و هم در ظاهر زشت و کریه است . ثمین

نگار گفت...

از اینکه که احمدی نژاد تا کنون دو زن برای وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی کرده به عنوان یک زن ایرانی متاسفم.
زیرا به نظر من نه این نشانه دموکراسی است ونه نشانه پیشرفت زنان در جمهوری اسلامی است.
زیرا اینها با آن طرز پوشش و تفکر نماینده زنان ایران نیستند.
که حال بخواهند در سطح وسیعتری در جهان معرفی شوند.

احمدی گفت...

اوین را کردند سکس کلاب . ناموس

مردم را به زور میگیرند . می برند در

زندان و با او همه جور روش سکسی را

آزمایش میکنند . هرچه در فیلمهای سکسی دیده اند بر سر او در

میاورند . اینگونه اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا میکنند . اینجا

اسلام خفه شده و هرچه آدم اسلامی و آخوند و روحانی در حوزه است نیز خفه شده اند .این دین اسلام چبست که تجاوز در آن

ستحب است و ما نمیدانستیم . کلابی مثل اوین در هیچ جای دنبا نداریم که بتوان آرادانه هر گونه تخیلات جنسی را برآورده کرد . اگر بازجو باکره بخواهد موجود است ، اگر هوس زن شوهردار کند موجود است ، اگر زن حامله بخواهد اگر زن نابالغ بخواهد و اگر دوزن را همزمان بخواهد موحود است ، اگر بازجو همجنس گرا باشد از میان جوانان پسر انتخاب میکنند و باز هم موجود است . و بدون هیچ هزینه ای . مملکت را که میخورند هیچ حالا به بهانه تجمع مردم بی گناه دختران و زنان را میگرند و مجانی از آنها سوء استفاده میکنند . زندان اوین کلوب سکس شبانه مسئولین قوه قضائیه رژیم شده است که به اسم بازجویی به زنان و دختران و مردان تجاوز میکنند ، و لذت هنگفت میبرند ، و بعد به خانه میروند ،همچنین محلی در هیچ جای دنبا نداریم که بتوان آرادانه هر گونه تخیلات جنسی را برآورده کرد بدون هیچ هزینه ای . رهبر بی غیرت ، شاهرودی عراقی ،لاریجانی عراقی و نمایندگان بی ناموس مجلس ، اگر مادر و خواهر خود توسط قاضی مرتضوی و تیم قوه قضائیه تجاوز شود باز هم ساکتید ؟
احمدی

اطلاعاتي گفت...

سندی از تجاوز در زندانهای ایران - مصاحبه‌ا با آذر آل کنعان زندانی سیاسی
http://www.youtube.com/watch?v=DdKwVrgOERQ&feature=channel_page

roya گفت...

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه :از بیسابقه بودن خیانت موسوی به ملت ایران گفت به ایشان میگویم همه میدانند خیانتکار سارق آرا ملت است نه مهندس موسوی فعلا جناب لاریجانی اسبتان را درمیدان خالی بتازانید ولی بدانید که سحر نزدیکست

Nooshin گفت...

ازقوای آزادیبخش جهان به رهبری آمریکا در افغانستان متشکرم , ای مسلمانان با غیرت آیا کار ما به جایی رسیده که نتوانستیم بتنهایی از پس طالبان این دشمنان تمدن و انسانیت برآییم آیا صحنه های حکومت طالبان را ندیده اید آیا بریدن دست و پا و سنگسار را ندیده اید آیا شلاق وحشیانه طالبان بر پیکر زنان هموطن خود را نادیده می انگارید ?و این مجازاتهای حیوانی را همانگونه که طالبان میگوید جزو اسلام ناب میدانید و دوست دارید چنین وحشیانی بر کشورهای شما و روزی بر دنیا حکومت کند ? و بگویند اسلام جهان را فتح کرد ?!! با درست کردن یک صندوق مالی و هر وسیله ای که میتوانید به قوای بین المللی در مبارزه علیه طالبان و وحشیگری های آنها کمک کنید بگذارید ما مسلمانان هم در افتخار مبارزه با دشمنان انسانیت سهیم باشیم,و ثابت کنیم اسلام سنگسار و قطع دست و پا و تحمل عقاید اسلمی با زور به دیگران نیست

م گفت...

از چند سال پش طالبان در ایران در حال رونمایی چهره کریه خود هستند . ببینید و به یاد داشته باشید ایران زمانی مادر تمدن بود و امروز سرچشمه توحش !
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1064476

ناشناس گفت...

پيتزا مهمان مخابرات
از بعد از قضيه انتخابات و مسدود شدن اس ام اس و بعد هم تحريم شدن اسم ام اس من و همسرم هيچ پيامكي نفرستاديم و در استفاده از تلفن همراه و حتي تلفن معمولي فقط براي كارهاي ضروري استفاده كرديم . با اين كار مبلغ دوازده هزار تومان در هزينه تلفن همراه من و همسرم و نيز تلفن ثابت خانه در قبضي كه برايمان آمده صرفه جويي شد . بنابراين امشب ميخواهم با خانم برويم بيرون د دو تا پيتزاي ناب مهمان مخابرات باشيم .

صرفه جو

ناشناس گفت...

يكي كنار دريا ايستاده بود و ماست ميريخت تو دريا و با قاشق به هم ميزد يكي گفت چكار ميكني ؟ گفت دوغ درست ميكنم . گفت اينجوري كه نميشه. گفت ميدونم نميشه اما اگه بشه چي ميشه

دوست صرفه جو پيتزا نوش جان خودت و خانمت ولي اگه مردم ما همه اينطوري بودن كه وضع ما اين نبود برادر جان . كارهاي بسيار كوچكي هست كه اگه همه با هم بكنن كوه هم متلاشي ميشه اما اشكال همينه كه فقط درصد كمي از مردم مثل شما هستند .

koorosh گفت...

جمهوری اسلامی از آمریکا به خاطر زندان ابوغریب و گوانتانامو ایراد میگرفت , آمریکاییان مسئول این جریان بمجازات رسیدند ولی باید توجه کنیم افراد قربانی آمریکایی نبودند و کسانی بودند که به مبارزه با کشور آنها و بعنون بیگانه بروی آن نظامیان اسلحه کشیده و جنگیده بودند و همانطور که گفتم این آمریکاییها مجازات شدند ولی در ایران خود ایرانیان شکنجه گر هموطن ایرانی و ملت خودشان را شکنجه و مورد تجاوز قرار میدهند آنهم ایرانیانی که نه تنها مسلح نبوند بلکه فقط اعتراض مسالمت آمیزی کردند که طبق قانون حق آنهاست .

ناشناس گفت...

اميدوارم كساني كه مدام ميخواهند همه چيز را سبز كنند ، نماز جمعه را و ... از سخنان آقاي رفسنجاني دريافته باشند كه اين ره كه ميروند به تركستان است . كساني كه اكنون با حوادثي غير قابل پيش بيني به صندلي رهبري پرتاب شده اند خود زمينه ساز بدبختي هايي بوده اند كه اكنون مردم براي نجات از آنها حيران و سرگردان و زخمي راه به جايي نميبرند و نميدانند به چه كسي پناه ببرند . ديروز هم شبكه اسرار آميز بي بي سي فارسي داشت در باره وزراي كابينه نظر خواهي ميكرد انگار نه انگار كه آن جمعيت هاي ميليوني كه خودشان فيلمهايش را پخش ميكردند از بيخ و بن خود رئيس دولت را قبول ندارندكه وزرايش را .
اي واي از بي كس و بيچارگي ما مردم

موش

ابطحي گفت...

لطفا به آقای جوانمردی بگویید موقع خواندن اسامی نویسنده کامنتهای وبلاگ روی خط دقت کند چون اسم همه را سعید میگفت ! ولی اون کلمه انگلیسی بود به معنای گفتن (said)نه سعید !!
اسم فارسی نویسنده را نمی دید و همه را سعید خواند !said

ناشناس گفت...

داشتم يك فيلم مستند زيبا از رفتار حيوانات تماشا ميكردم . شيري را نشان ميداد كه در برخورد با يك گله گاو ناتوان مانده بود و خسته و نفس نفس زنان گوشه اي نشسته بود و ديگر تاب و تواني نداشت و ميدانست كه اگر حتي يكي از آن گاوها به سوي او بدود او توان گريز را هم نخواهد داشت . به همين دليل بچه آهويي را در چند متري خود گرفت و آن را به شدت و بي رحمانه تيكه و پاره كرد . نعره هاي وحشتناكي سر ميداد و گوشتهاي پاره پاره شده آن بچه آهو را به اين طرف و آن طرف پرتاب ميكرد . اين شير به صورت غريزي ميدانست كه دارد از يك تاكتيك قوي و با اثر تضمين شده استفاده ميكند . يعني ايجاد وحشت در دل حريف يا دشمن. گاوها نيز احتمالا ميدانستند كه آن شير حداكثر يكي از آنها را خواهد گرفت و پاره پاره خواهد كرد و سپس در زير پاي انبوه گله چيزي از وجودش باقي نخواهد ماند . اما هيچ يك از آن گاوها نيز از روي غريضه حاضر نبودند كه آن يك قرباني باشند . فيلم تمام شد و كانال تلويزيون را عوض كردم ( تلويزيون هاي رايج اين روزها ! ) داشت تصاويري از قبرهاي بي نام و نشان بهشت زهرا نشان ميداد . با خود انديشيدم اين نيز درست همان تاكتيك معروف و با اثر تضمين شده است . و الا مگر نابود كردن چند جسد در يك كوره كاري دارد كه بخواهند جنازه ها را به اين بديختي حمل كنند و شبانه دفن كنند . آن هم اينطور كه هر بچه اي كشف كند .
. تكنيك ايجاد وحشت و نشان دادن چنگ و دندان و ميزان بي رحمي ، تاكتيكي آزمايش شده و با اثري است تضميني كه شواهد جاري نيز نشان از موفقيت اين طرح در كنترل اوضاع ايران پس از انتخابات داشته است . اما اين تاكتيك درست مشابه تزريق يك داروي سمي به يك بيمار در حال مرگ است كه گرچه بر آن شرايط حاد تاثير ميگذارد و بيمار را از مرگ در آن لحظه ميرهاند . اما اغلب آثار جانبي آن دارو از خود آن عارضه خطر ناك تر ميباشند . آثاري كه در دراز مدت خود موجب مرگ بيمار را فراهم خواهند كرد . و اين نيز سرنوشتي است قطعي كه تاريخ گواه و ضامن اجراي آن در جوامع غير انساني بوده و خواهد بود . اما افسوس كه اين ماجرا بسيار ديگر نيز برما و جوامع ديگر مانند ما خواهد رفت و آنقدر و آنقدر تكرار خواهد شد تا روزي همگان با گوشت و استخوان خود بدانند و درك كنند كه توسل به رفتار غير انساني چون نوشيدن آب دريا مرگ بار است . افرادي كه اين را ميدانسته اند ، روزها در قايقي در دريا تشنگي را تاب آوره و از آب دريا ننوشيده و زنده مانده اند و آنها كه تاب اين تحمل و يا دانش آن را نداشته اند با شادي و نشاط ، آب دريا را نوشيده و از تشنگي جان داده اند .

ferdous گفت...

ستاره هنرهای رزمی ایران در بند

با وجودیکه ماهها از بازداشت غیر قانونی بنیان گذار و رئیس رزمگاه کماندو ایران توسط ماموران امنیتی وزارت اطلاعات می گذرد تاکنون تکلیف پرونده قضایی وی مشخص نشده است.
عبدالحمید باقریان معرروف به یکیتا که از نخبگان هنرهای ایرانی و از طراحان زبردست بر نامه های فرهنگی و ورزشی با گرایش به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است در صبح زود روز 5شنبه 5\10\87 در حین عزیمت به محل کار خود توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت شد. گفته می شود وی در زمان دستگیری فاقد هرگونه سلاح سرد و گرم بوده و پس از ردیابی مسیر حرکتش از فرودگاه مهرآباد تهران به شهرستان شاهی(قائمشهر) و مراقبت شبانه منزلش در صبح روز بعد با حمله سنگین چندین مامور حفاظتی و ماموریتی وزارت اطلاعات که توسط چند خودروی شخصی هدایت می شدند به همراه مدیر مرکزآموزش رزمگاه کماندو ایران دستگیر شد.
پس از دستگیری و انتقال به مکان نامعلومی بمدت شش ماه در سلول انفرادی وزارت اطلاعات تحت فشارهای سنگین روحی و روانی و باگذشت چندین ماه از هرگونه ملاقات با خانواده و وکیل تاکنون محروم بوده است.
حداقل حقوق بشر نیز در مورد او و یارانش رعایت نشده است بلافاصله پس از دستگیری این طراح و مبتکر و منتقد نخبه فرهنگی و ورزشی بسیاری از مربیان و مسئولین رزمگاه کماندو ایران در سرتاسر کشور بصورت زنجیره ای و پی در پی دستگیر شدند.
پس از 6 ماه تحمل سلول انفرادی به زندان منتقل و حتی تا ده روز ممنوع ملاقات و حتی محروم از تماس تلفنی با خانواده اش بود. هم اکنون نیز با قرار بازداشت غیر قانونی بسر می برد.
از جمله اتهامات وارده به این استاد اخلاق و وارسته تشکیل جمعیت و انجمن جهت اقدام علیه امنیت ملی می باشد به این مضمون که دارای دهها هزار نیرو آموزش دیده رزمی زبده که به ظن حکومت ایران حضور این نیروها زبده و منظم جهت تغییر حکومت بسیار موثر است . مهم این که پس از چند سال تحقیق و عملیات اطلاعاتی سرانجام منجر به دستگیر یکیتا که هیچگونه گرایش و وابستگی به هیچ یک از احزاب و گروههای سیاسی موجود در ایران نداشته گردید. مسئولین اطلاعاتی از محیط اختصاصی مرکز آموزش کماندو ایران که در مکانی در جنگلهای مازندران واقع بوده و از دو دهه قبل تاکنون دهها هزار نفر در آن انواع آموزش های مخصوص و ویژه رزمی را گذرانده اند به عنوان مرکز شبه نظامی و نیروهای آموزش دیده را ارتش خصوصی ایران نام برده اند.
گفته می شود علاوه بر نیروهای ویژه رزمگاه کماندو ایران دارای صدها هزار عضو هوادار در ایران می باشد و بزرگترین تشکیلات منظم رزمی ایران و خاورمیانه محسوب می شود.

ناشناس گفت...

ميگويند آقاي هاشمي گزارش دو مورد شگنجه و تجاوز را به آقاي خامنه اي داده است !!
آقاي هاشمي سالهاي زيادي عده اي نيز گزارش اين گونه اعمال را به شما ميداند با آنها چه كرديد ؟!
اما امروز كه هراسان شده ايد كه دير نخواهد بود كه همين ماجرا بر سر فرزندان شما و سپس خود شما نيز بيايد ديگر فايده اي ندارد .
روزگار گاه عدالت را اينچنين در همين جهان رقم ميزند . شايد وقت آن رسيده باشد كه آقاي خاتمي هم با شاگردان آقاي لاجوردي كه آنگونه در رسايش اشك ريختند گفتماني داشته باشند .
راستي كه عجب دنيايي است !

موش

نگار گفت...

احمدی نژاد به صد هزار کارگر فلسطینی بیکار بمدت ششماه حقوق میدهد در حالیکه :
در 500 کارخانه 200 هزار کارگر از 3 تا 50 ماه حقوق در یافت نکرده اند.اخراج 500 کارگر از شرکت روکش چوبی ایران، 900 کارگر از کارخانه صنایع مخابراتی از راه دور و 230 کارگر هتل آزادی طی یک ماه و نیم گذشته در رسانه ها گزارش شده است.
http://www.peiknet.com/1388/07shahrivar/04/PAGE/tavakoli.htm