۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

"انتخاب مردم" شنبه 7 شب به وقت تهران از صدای آمریکا

شنبه شانزده مرداد ساعت 7 بعد ازظهر مستند گونه ای سی دقیقه ای از رویدادهای روز انتخابات تا هشت روز پس از آن برای شما پخش می شود. بخش عمده ای از این مستند گونه که روایتی تصویری است از مهمترین وقایع این چند روز از تصاویر ارسالی شما برای صدای آمریکا تهیه شده.

این برنامه را ببینید و پس از آن با ما در این وبلاگ و یا با تلفنی که در طول برنامه اعلام خواهد شد تماس بگیرید و نظر دهید.

از هم اکنون می توانید این مستند را در وبسایت صدای آمریکا ببینید. روی "انتخاب مردم" در سمت چپ کلیک کنید


چی فکر می کنین؟

۴۲ نظر:

بیدادمهر ایران گفت...

نمی دونم این نامه رو می خونید یا نه ؟
بهرحال تصاویری که شما پخش کردید نشان دهنده واقعیت هایی هست که بعضی ها( رهبرو رئیس جمهور و.. ) نمی خواهند آنها را ببینندو باور کنند؟
ازهمه بدتر این است که فکر می کنند مردم ایران ابله هستند و هیچ چیز نمی فهمند؟
مردم ایران سی سال نجابت کردند
ولی دیگر نجابت در مقابل این وحشی ها که بنام دین مردم را در روز روشن می کشند تمام شده است .
حالا وقت پاسخگویی خون فرزندانی که به ناحق خونشان در خیابانها ریخته شد

ناشناس گفت...

به نظر من انتخاب مردم بسته بندي وظاهر قضيه هست .اصل كار محتواي بسته است كه انتخاب رهبره نه انتخاب مردم.

ناشناس گفت...

بیرون نمیروم ..درخانه مانده ام..هنپوفسکی نمیشوم.همچون ندایمان؛ معدوم یک فریب؛ دیگرنمیشوم همچون ترانه ها!..رای نداده ها... منسوخِ نسخه ها؛هرگز نمیشوم...هنپوفسکی نمیشوم..؛پله،برای تودیگرنمیشوم..من خم نمیشوم..تو نسخه پیچِکی..ای نسخه پیچ پست..هنپوفسکی نمیشوم.بیهوده تش مزن ..هنپوفسکی نمیشوم.من پله ات نیم..آتش بپانکن..دیگر.خ.ر..نمیشوم..فردا که احمدی یاآن... Read More برادرش سوسول موسوی... آید به سازمان..تو تش بگیروصف بساز..تو رو به پله گاه..من گُرگرفته ام.من رای نداده ام..هنپوفسکی نمیشوم نادان و کور و کر.. من پله گشته ام..دیگر نمیشوم..هنپوفسکی نمیشوم...ali az iran harchand midanam ke nemikhanid

ناشناس گفت...

asheghana harekat konim va majnoonane pirooz shavim ,ma mitavanim dive estebdad ra be zamin bezanim

آزاد گفت...

با عرض سلام و خسته نباشید جناب مستقیم اول باید از شما تشکر کنم برای زحمات شما و یادآوری جنایتهای این رژیم
در مورد برنامه امشب شما نظر من این است
همین برنامه های شما وضعیت رژیم را بسیار خراب کرده است رژیم می گوید که ما از آمریکا و از هیچ قدرتی نمی ترسیم و به قول احمدی نژاد تره هم خورد نمی کنیم اما ببنید چقدر از قدرت رسانه می ترسند از پارازیت گرفته تا جمع آوری دیش ها و بقیه موارد حالا هم تاثیر برنامه های شما را می بینم در جلسه اول دادگاه حرفی از وکیل نبود اما بعد از رسانه شدن قضیه وکیل و گفتن این موضع امروز در اولین صحبت قاضی بحث وکیل را پیش آورد .
شما 18 تیر را بیاد بیاورید همین جنایتها را انجام دادند اما به خاطر نبود رسانه ها و امکانات امروز مردم زیاد در جریان نبودند اما امروز به لطف رسانه ها دیگر نمی توانند جنایت کنند و آن را مخفی کنند
موفق باشید

mahsa گفت...

در پاسخ اون خانوم از کرمانشاه که گفتن ما در شهرستانها مشکل اطلاع رسانی داریم باید بگم بهترین راه کسب خبر از تجمعات وبرنامه های اعتراضی جنبش سبز اینترنت است.سایت های مثل بالاترین و موج سبز آزادی این برنامه هارو اعلام میکنن.

ناشناس گفت...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1035874636050&ref=nf

hrnews گفت...

با سلام وسپاس فراوان از مستندی که پخش کردید بسیار عالی بود...
خورشیدو نور را همیشه نمیتوان پشت ابر مخفی کرد
ودور نخواهد بودزمانی که همین فیلم ها و کلیپ ها اسناد محاکمه جانیانی شود که به اسم دین به جان ملتی افتاده ا ند.
محمد از قم

ناشناس گفت...

با سلام.پس از دیدن تصاویر باز هم به این موضوع پی بردم که آزادی تا چه اندازه در کشورم مورد تعرض قرار گرفته و تنها این خود مردمند که باید با تلاش و کوشش پیگیر مسائل حقوق بشری خود باشند و دموکراسی را برای کشورشان به ارمغان بیاورند.

saray گفت...

هر روز شاهد حضور بیشتر و بیشتر مردم در خیابان های تهران هستیم. شکنجه و قتل عام جوانان هم مردم را در مبارزه برای دموکراسی و حق خود خسته و هراس زده نکرده. هیچ کس فکر اش را نمی کرد که مردم ایران اینچین شجاعانه به خیابان ها بریزند و پس از این همه سختی در داخل کشور و نادیده گرفته شدن در جامعه جهانی بتوانند تا این اندازه مردم جهان را به جنبش درآورند و متعجب سازند.








درست 5 تا 6 ماه پیش بود که یکی از دولتمردان آمریکا در برنامه VOA قبل از پیروزی برک اوباما در مصاحبه خود گفت: ما نمی توانیم چشم امیدی به جوانان ایران داشته باشیم و بلافاصله چند جوان ایرانی با موهای آراسته به سبک FASHION امروزی در خیابان های تهران نشان داده شد .آن لحظه خیلی نا امید شدم و ساعت ها در خود و افکارم فرو رفتم اما حالا...


اما حالا همان دولتمردانی که فکر می کردند جوانان ما نمی توانند کاری از پیش ببرند به دیده تحسین به ما نگاه می کنند.


حالا ما ملت ایران در جای جای جهان مدیون همان جوانانی هستیم که هرشب بانگ آزادی خواهی شان بر بام های جهان فریاد می شود . مدیون همان کودک 12 ساله ایم که با ضربات باتوم نامردان کشته شد. مدیون زنان و مردانی هستیم که در زندان زیر حتک حرمت ها و شکنجه ها جان می سپارند. باور کنید علی رغم این کشتن ها و به اسارت بردن ها امید به زندگی در ایران در 30 سال گذشته بی سابقه بوده چرا که یکا یک ما چشم به آزادی وطن خود داریم.

mazdak گفت...

سلام وفای عزیز
لطفا بگویید چرا خبر کشته شدن پسر بچه دوازده ساله با باتوم بسیجی ها گفته نمی شود . آیا این هم خبر تایید نشده ای است؟

Amir Mohsen گفت...

از همه هموطنانم خواهش میکنم در این برحه حساس از تاریخ میهن آریاییمان همگی گرد یک نقطه مشترک که همانا ایران این مرز پرگهر است جمع شده و اختلافات دینی و عقیدتی خود را به کنار بگذاریم .
پاینده ایران
امیر محسن از دبی

ناشناس گفت...

با سلام.پس از دیدن تصاویر باز هم به این موضوع پی بردم که آزادی تا چه اندازه در کشورم مورد تعرض قرار گرفته و تنها این خود مردمند که باید با تلاش و کوشش پیگیر مسائل حقوق بشری خود باشند و دموکراسی را برای کشورشان به ارمغان بیاورند.

ناشناس گفت...

سلام و خسته نباشید
این برنامه شما نشان دهنده زندانی هست به بزرگی ایران، در تمام این تظاهرات چیزی جز خشونت به جان مردم ندیدم ولی با اینحال با تمام قوا برای آزادی از این زندان، مبارزه خواهیم کرد و تا اخرین نفس ایستاده ایم.
ضمنا خواستم بگم این دولت که به این راحتی به مردمش دروغ میگه به همین راحتی برای ساختن بمت هسته ای هم تمام دنیا را سرکار گذاشته. با تشکر از شما

negin گفت...

سلام. برنامتو دیدم وفا. تو اکثر این تجمع ها بودم اما باز نتونستم بغضمو ساکت کنم و گریه نکنم. مردم رو ساکت میکنن اما این زخم ها رو که تو روح ما نشسته نمیتونن مرحم بذارن. فقط میتونم آرزو کنم یه روزی با پیروزی اینا رو یاد آرزی کنم که مثل امروز از یاد آوری تنم بلرزه و اشک بریزم.
وگرنه میشیم آدمهای مریض و زخم خورده ای که با هر تلنگر منتظر شکستن و فرو ریختینیم

ناشناس گفت...

فیلمهایی که پخش شد مخصوصا بعد از انتخابات تاریخهای ان پشت سر هم نبود.

ناشناس گفت...

سلام با اين تصاويري كه شما پخش كرديد هيچ كس قريبه نيست چون همه ما در يكي از خيابانهاي ايران بوده ايم و در اين جريانات شركت كرده ايم .من مطمئنم اين دولت با خوني كه ريخته شده پايدار نخواهد ماند

ناشناس گفت...

بهرام:
تصاویر کاملا گویا بود دست شما درد نکنه.کاش یه کار دیگه ای می کردین
اگه می شد رفتار اسراعیلی ها را با مردم فلسطین نشون بدین و مقایسه می کردین رفتار این دژخیمان رو با مردم خودشون.
واقعا اسرائیلی ها خیلی بهتر با فلسطینی ها که دشمنشون هستن برخرد می کنن

بیدادمهر ایران گفت...

دمت گرم

آزاديخواه گفت...

سلام اين تصاوير خودش گوياي حقيقتي بزرگ بود كه همه ما به آن اعتقاد داريم و هيچ وجدان آگاه و بيداري نميتواند اين حقيقت را منكر شود كه با اين حكومت ديكتاتور در ايران مردم ديگر هيچ حقي براي رسيدن به خواسته هاي خود وجود ندارد به جز اينكه با قدرت در مقابل اين كودتاي بزرگ بايستيم و با حمايت همديگر اين حكومت مستبد و ديكتاتور را از ورطه قدرت پايين بكشيم.به اميد ايراني آزاد

ناشناس گفت...

درمورد تصاویر نمایش داده شده می بایست به نکته ای مهم اشاره کنم . مهم از این بابت که بعد از 30 سال مردم ایران متوجه شدند که تا چه اندازه نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت نموده و همدیگر را دوست داریم. این دوست داشتن و عشق ورزیدن به یکدیگر را می شد بوضوح کامل در موج های بزرگ مردمی مشاهده کرد.

اعتراضات مسالمت آمیز ما ادامه خواهد داشت و تا کسب پیروزی نهائی که همانا ابطال انتخابات و برگزاری انتخاباتی مجدد با حضور ناظران بی طرف می باشد خواب را به چشم غاصبان آزادی حرام خواهیم نمود.

ناشناس گفت...

salam va khaste nabashin kheli mamon ke shoma in filmha va axha ro mizarin vali nemidonam chera dar tazahorate in avakher ro shoma pakhsh nemikonin va neshon nemidin va dar moredesh bahs nemishe fagat dar morede tazahorati ke dar hafteyeh aval etefag oftade sohbat mikonin man az tamame tazahorat ax va filmhai ro daram ke neshon mide inha aslahe ha ro dar dastayeh kasani midand ke tagadole fekri nadarand va kodetai ke dar iran oftad dar hamin entekhabat mersi az tamami e zahamateton

ahmad

ناشناس گفت...

سلام
ازاینکه سعی میکنید که نفهمیم طرف کی هستید ممنون
ازاینکه سعی میکنید اخبار های تایید نشده رو به ما قالب کنید ممنون
تا هالا ندیده بودم کسی رو شلوار لی کت بپوشه که امروز دیدم
مازش

ایران کهن در خطر افتاده، خبر شو گفت...

واقعا این زورگویی ها را نمیشود تحمل کرد من تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای احقاق حقم می جنگم و فریاد می زنم و ای کاش هموطنانمون این صدای خونین من را بشنوند و این جنبش را مایوس نکنند...
دوستان من! ما خود انقلاب کریم ولی افسوس که هیچ کس پیشبینی دیکتاتوری از پیروان امام خمینی نمی کرد، اما حالا باز از دین و وطنمون دفاع می کنیم و قدرت رو از دست اهریمن هایی که به راحتی برادران و فرزندان این خاک را غرق در خون کرده اند و به دروغ گویی و دیکتاتوری ادامه می دهند درآورده و دموکراسی ،اسلام و جمهوریت را به این کشور برمی گردانیم ... فقط آرام نگیرید.

iranazizamjanamfadayeto@yahoo.com گفت...

اوباما هم فیلم ندا را دید؟
فیلم ندا را دید و احمدی نژاد را به رسمیت شناخت؟
شرم بر این سیب زمینی ! تا کی از خون مردم ایران برای شهروندان امریکایی کاخ و رفاه به ارمغان میبرید ؟ نفت را به شما میبخشیم فقط بگذارید با صدای بلند در کشورمان اندیشه کنیم اوباما لحظه ایی چشم فرو بند و ندا را به جای فرزند خود فرض کن . فقط یک لحظه . نفت را به شا هبه میکنیم

نگین گفت...

ای نگهبانان آزادی!!!
نگهداران صلح!!!!
ای جهان را لطفتان تا قعر دوزخ رهنمون،
سرب داغ است این که میبارید بر دلهای مردم،سرب داغ!!!!
موج خون است این، که می رانید بر آن کشتی خودکامگی را،
موج خون!!!!

ناشناس گفت...

ba salam man hata mitonam ba madrak sabet konam ke hata janbazan va khoanevadeye shohada ham touye tazahorat hastand va kasani ke nemitounand dar tazahorat sherkat konand eteraze khodeshon ro elam mikonand va tagriban haroz dar tehran tazahorat hastesh va jaleb in hastesh ke jomhouriye eslami ba chand chiz bod ke varede iran shodand va mardom etegad darand ke ba hamon shekl bayad az iran kharej beshand agar bekhahid mitavanin baram dar haminja yek shomare begozarin ta man ba shoma tamas begiram va baraton axha va filmha ro baraton befrestam

leila گفت...

همراه شو عزيز.همراه شو عزيز.تنها نمان بدر.كاين درد مشترك هرگز جدا جدا درمان نميشود.ايرانيان عزيز فيلمها رو ديديد.خواهش ميكنم الله اكبر رو فراموش نكنيد.هر شب ساعت 10

آزاديخواه گفت...

سلام اين تصاوير خودش گوياي حقيقتي بزرگ بود كه همه ما به آن اعتقاد داريم و هيچ وجدان آگاه و بيداري نميتواند اين حقيقت را منكر شود كه با اين حكومت ديكتاتور در ايران مردم ديگر هيچ حقي براي رسيدن به خواسته هاي خود ندارند به جز اينكه با قدرت در مقابل اين كودتاي بزرگ بايستيم و با حمايت همديگر اين حكومت مستبد و ديكتاتور را از ورطه قدرت پايين بكشيم.به اميد ايراني آزاد

رها گفت...

اسناد تصویری ثبت و منتشر شده،تنها انعکاس دهنده بخش کوچکی ازواقعیت صحنه های تکان دهنده رخ داده است. شور و هیجان و امید بی نظیر و فوق العاده ای که جنبش سبز تغییر، پیش از انتخابات ملیون ها ایرانی را به عرصه آورد،صحنه هایی که در هفته های پیش از انتخابات از جنبش عمومی و عظیم مردم شاهد بودیم، برای آنان که از نزدیک ناظر امرنبوده اند قابل تصور نیست.همچنین تصاویرمنتشر شده هرگز قادر نیستند ابعاد فاجعه آمیز خشونتهای پس از انتخابات را چنان چه حق مطلب است به تصویر کشند.

جمهوریت گفت...

با سلام و تشکر از شما آقای مسقیم که واقعا در امر خبرنگاری و اطلاع رسانی زحمت شیده و می کشید...
این ویدئو باز این حس را در من زنده کرد که واقعا این زورگویی ها را نمیشود تحمل کرد من تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای احقاق حقم می جنگم و فریاد می زنم و ای کاش هموطنانمون این صدای خونین من را بشنوند و این جنبش را مایوس نکنند...
دوستان من! ما خود انقلاب کریم ولی افسوس که هیچ کس پیشبینی دیکتاتوری از پیروان امام خمینی نمی کرد، اما حالا باز از دین و وطنمون دفاع می کنیم و قدرت رو از دست اهریمن هایی که به راحتی برادران و فرزندان این خاک را غرق در خون کرده اند و به دروغ گویی و دیکتاتوری ادامه می دهند درآورده و دموکراسی ،اسلام و جمهوریت را به این کشور برمی گردانیم ... فقط آرام نگیرید.

آزاد گفت...

آقای مستقیم این تصاویر بسیار مهم هستند باید از این تصاویر با دقت نگهداری کنیم برای روزی که در دادگاه ملت آنها را نشان دهیم و مجرمان این جنایتها را به سزای اعمال خود برسانیم .

آزاديخواه گفت...

حتي اين دادگاه هاي نمايشي وخنده دار و بترسيد(حكومت كودتايي احمدي نژاد) از دريايي كه اكنون طوفاني است و مي تواند همه شما را به ورطه نابودي بكشد.با آرزوي داشتن ايراني آزاد بدون سياهي و خفقان.

سپیده گفت...

>>>دفتر اطلاعات و پژوهش وزارت خارجه ایالات متحده در آخرین گزارشی که انتشار داد ارزیابی کرد که جمهوری اسلامی ایران هنوز حدود چهار سال تا تولید اورانیوم غنی شده در حدی که بتواند نخستین بمب اتمی خود را تولید کند، فاصله دارد. این گزارش با ارزیابی های اطلاعاتی در اسرائیل تفاوت زیاد دارد، زیرا رئیس رکن اطلاعات ستاد کل ارتش اسرائیل در ارزیابی خود گفته بود که ایران تا شش ماه دیگر قادر به تهیه اورانیوم غنی شده کافی برای ساخت نخستین بمب خود خواهد بود و از روزی که دستگاه رهبری حکومت دستور تولید آن را بدهد، به شش ماه وقت نیاز خواهد بود.
متن این گزارش اطلاعاتی وزارت خارجه آمریکا که در اختیار کنگره قرار گرفته، شب گذشته (جمعه 16 امردادماه 1388- 7 اوت 2009) افشا گردید که در آن گفته شده "دستیابی ایران به توانائی فنی برای تولید اورانیوم بسیار غنی شده، تا پیش از سال 2013 عملی به نظر نمی رسد".<<<

آمریکا بزودی سرنوشتی مشابه شوروی سابق برایش اتفاق می افتد چرا که ارزیابی سازمان های پژوهشی و اطلاعاتی آمریکا ، اشتباه ، غیر دقیق ، دور از واقعیت و بی اعتبار است . یادمان نرفته که ١٦ سازمان اطلاعاتی آمریکا قاطعانه اعلام کرده بودند که رژیم جمهوری اسلامی از سال ٢٠٠٣ به بعد هیچ فعالیت هسته ای انجام نداده و کلیه فعالیت های اتمی اش را متوقف کرده است!!!!!!
با مسلح شدن تروریست های بین المللی به رهبری رژیم جمهوری اسلامی ، اقتصاد آمریکا سقوط خواهد کرد و آمریکا به یک کشور ورشکسته تبدیل خواهد شد.

Bita گفت...

با درود
سپاس از این فیلم مستند خوب
فقط پیشنهاد میکنم عکس دیگر کشته شدگان راهم در انتهای این فیلم منتشر کنید تا یادشان همیشه جاودان بماند
در ضمن بعد از سخنان خانم کلینتون در مورد به رسمیت شناختن ریاست جمهوری احمدی نژاد , مردم ایران اعتماد خود را نسبت به سران دولت آمریکا از دست داده اند....در نتیجه قسمتی از فیلم که آقای اوباما از مردم ایران پشتیبانی میکرد , کاملا زائد است!!
سپاس از شما
جاوید ایران
ننگ بر جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...

nemidanam che abzare shekanjehie tavanest aghayan abtahi va atrianfar va digar zendanian ra majboor be sohbathaie konad ka milionha dar sad ba afkar va ideha va bavarhaye onha fargh darad. ama sooal in ast ka aya agar bedoone dastgiri va zendan o shekanjeh baraye sherkat dar yek barnameh televisioni az in aghayan daavat mishod onvaght ma va melete iran baz ham hamin sohbatha va ya be ghooli eterafat ra az az zabane onha mishenidim????

سمیه گفت...

با سلام به شما و خسته نباشید
من با دیدن این تصاویرهر روز به تنفرم از این حکومتی که با سرکوب میخواد به اهداف خودشون برسند بیشتر میشه
و همچنین دیدن این تصاویرمنو راغب تر میکنه که به مخالفتم برای رسیدن به هدفم یعنی رسیدن به آرامش امنیت و آزادی ادامه بدم

آزاديخواه گفت...

با سلام با توجه به دادگاه هايي كه هم اكنون در ايران به راه افتاده است را مي توان يك جور تكميل كودتاي نظامي عليه مردم ايران و جنبش سبز آزادي دانست اما اين حكومت اين نكته را فراموش كرده است كه با ادامه اين روند به جاي بوجود آوردن آرامش نفاق و عصبانيت مردم و جوامع بين الملل را رغم ميزنند چون اين دادگاهها بر خلاف هر دادگاهي همه متهمان آن به جاي دفاع بر عليه خودشان شهادت مي دهند و اين حكومت ديكتاتور با اجراي اين نمايشها به شور و فهم مردم فهيم ايران توهين كرده و فقط و فقط دنبال تضعيف روحيه مردم و جوانان ميخواهند جنبش سبز آزادي را سركوب و خاموش كنندولي بايد اين حقيقت را بپزيرند كه اين جنبش سبز چه با اين دادگاهها و چه با دادگاههاي نمايشي ديگر متوقف نخواهد شد و در جهت رسيدن به خواسته هاي آرماني خود با اين دولت كودتاچي مبارزه خواهد كرد و بايد خاطر نشان كرد اين دولت با ادامه روندي كه در پيش گرفته است خشم و نفرت بيشتر مردم را نسبت به اين حكومت در بدنبال خواهد داشت و بايد گفت دولت كودتايي احمدي نژاد از حكومتهاي گذشته درس عبرت نگرفته و نخواهد گرفت كه همين امر باعث نابودي آنها خواهد بود.

ناشناس گفت...

درود.
كارتون خيلي عالي بود .
لطفا لينك دانلود ويديو رو اصلاح كنين.مشكل داره.

ناشناس گفت...

سلام.ويديو دانلود نميشه.لطفا بررسي كنيد

امیر مظلوم گفت...

نمی دونم چی باید بگم. اما بعد از شنیدین اخبار مربوط به تجاوز به دختران و پسران جوان بازداشت شده میخوام بگم، خیلی از این عزیزان هم وطنن که بر روی آسفالت خیابانها و یا در راه بیمارستان در خون خودشون غلطیدند و فریادهای آزادی خواهی شون برای همیشه ظاهرا خاموش شد خیلی خوش شانس تر بودند از اون عزیزانی که در سلولهای تاریک و ترسناک و دخمه های دهشتناک سازمان های اطلاعاتی رژیم بطور وحشیانه مورد تجاوز ماموران خون آشام قرار گرفتند. این هاموران رژیم که بسیجی ها هم جزوشون هستند افرادی هستند که به دلایل مختلفی همیشه در جامعه مترود موندن و هیچ وقت نتونستن یه رابطه معمولی با یه دختر داشته باشند و حالا با یک عالمه عقده روانی و جنسی وقتی یه به دختر جوان زیبای بازداشت شده میرسن میخوان عقده هاشونو تخلیه کنن و مثل حیوانات به اونا تجاوز میکنن و لذت میبرن. اینها افرادی هستند با عقده های فراوان جنسی...

ندا گفت...

حکومت امام زمانی سید علی خامنه ای و احمدی نژاد و سران سپاه پاسداران اینگونه است :

١-دزدی از بیت المال مسلمین به هر میزان که سران دولت اسلامی - امام زمانی توان دارند
٢- توزیع رایگان مواد مخدر و فروش انواع مشروبات الکلی در سطح کشور اسلامی
٣- تقلب شدید در انتخابات توسط سران دولت اسلامی - امام زمانی
٤- قتل عام معترضین توسط سران دولت اسلامی - امام زمانی
٥-دستگیری و شکنجه همه مخالفان و معترضین توسط سران دولت اسلامی - امام زمانی
٦-کشتار معترضین و مخالفان با شکنجه های شدید توسط سران دولت اسلامی - امام زمانی
٧-تجاوز جنسی به زندانیان سیاسی توسط سران دولت اسلامی - امام زمانی
٨-و......

این است حکومت امام زمانی سید علی خامنه ای و احمدی نژاد و سران سپاه پاسداران